Жаңа білім беру бағдарламасы

6B05413 Математика және математиканы оқыту в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Математикалық талдаудың іргелі түсініктері мен анықтамаларын түсіну. Математикалық талдаудың негізгі теоремаларын дәлелдеу техникасын меңгеру және теориялық мазмұнды есептерді шешу үшін қолдану. Нақты есептерді шешу үшін және кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде математикалық талдау әдістерін қолдану қабілеті.
  • Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді. Қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызмет пен технологиялық қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескереді.
  • Элементар алгебра және геометрия есептерін шешу үшін стандартты компьютерлік бағдарламаларды қолдану дағдысын меңгеру. Қарапайым алгебралық есептеулер мен күрделі геометриялық конструкцияларды жеңілдету және жылдамдату үшін жаңа кітапханалар мен графикалық пакеттерді әзірлеуге дайын болу және математика сабақтарында заманауи компьютерлік технологияларды қолдану.
  • Кәсіби мәселелерді визуализациялау, жобалау және шешу, сондай-ақ алынған нәтижелерді практикалық қызметке енжіру үшін қолданбалы цифрлық технологияларды пайдалана отырып, графикалық материалдарды жасайды және өңдейді.
  • Математикадан алған іргелі білімдерін келешек педагогикалық іс-әрекетте қолдану. Математика сабағында заманауи білім беру технологиялары мен дидактикалық-әдістемелік жаңалықтарды қолдана білу.
  • Функционалдық және кешенді талдау теориясын білу және түсіну. Математиканың пәндік саласының жалпы формалары мен заңдылықтарын анықтай алуы; Математикалық тілде аргументтерді әзірлеу, ғылыми пікірлерді ескере отырып пайымдауларды тұжырымдау үшін ақпаратты түсіндіру және математика пәні саласындағы мәселелерді шешу қабілеті болуы.
  • Кәсіби қызметтегі математикалық пәндердің ұғымдары мен сөйлемдерін геометриялық түрде түсіну. Зерттелген құбылыстың пәндік саласының терминдерінде көрсетілген нақты ұсыныстар түрінде жүргізілген зерттеулердің нәтижелерін хабарлау және жалпылау дағдыларын пайдалану.
  • Ықтималдықтар теориясының негізгі математикалық нәтижелерін және олардың эксперименттік мәліметтерді нақты өңдеуде қолданбалар үшін жеткілікті деңгейде интерпретациясын білу; ықтималдық есептер мен математикалық модельдерді шешуге жақындаған кезде аналитикалық және логикалық ойлай білу.
  • Алгебраның іргелі білімін математикалық пәндерде және болашақ кәсіби қызметінде қолдану. Тұжырымдарды қатаң дәлелдей білу, нәтижелерді тұжырымдау және осы нәтиженің салдарын көру. Алгебралық аппаратты есептерді шығару және шешу нәтижелерін талдау үшін қолдана білу.
  • Өнеркәсіптік және экологиялық қауіпсіздік саласындағы ықтимал тәуекелдерді азайту жөніндегі шараларды әзірлеу және іске асыру, сондай-ақ заңнамалық және нормативтік талаптарға сәйкес кәсіби қызметте экологиялық қауіпсіз және тұрақты тәжірибені енгізу.
  • Дифференциалдық теңдеулердің абстрактілі (жалпы) тілінде нақты үрдістердің (құбылыстардың) әртүрлі параметрлерінің өзара байланысы мен динамикасын сипаттау техникасын меңгеру. Кәсіби қызмет барысында пайда болатын мәселелердің жаратылыстану-ғылыми мәнін анықтау қабілеті, олардың шешімі үшін дифференциалдық теңдеулер теориясының аппаратын қолдану. Кәсіби қызметте дифференциалдық теңдеулерді шешудің аналитикалық, сандық және айырымдық әдістерін қолдану.
  • Заманауи геометрия контекстінде дифференциалдық геометрия мен топология курстары арасындағы байланысты түсіну; дифференциалдық геометрияның, топологияның классикалық нәтижелерін қолдануға, қазіргі Риман геометриясының есептерін шешуге дайын болу.
  • Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару
Top