Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01407 Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару.
  • Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді. Қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызмет пен технологиялық қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескереді.
  • Педагогикалық іс-әрекет туралы жалпы түсінік білімін көрсету, олардың заманауи педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді басқару әдістері мен мектептің тәрбие жұмысын ұйымдастыру, оларды жүргізу технологияларын меңгерту.
  • Теориялық білім, практикалық дағдылар мен дағдыларға ие болу: жалпы әскери және дене шынықтыру пәндерін оқыту теориясы мен әдістемесінде. Жалпы әскери және дене шынықтыру пәндерін ғылыми негізделген педагогикалық технологияларды қолдана отырып оқыту әдістемесін интеграциялау, оқу-әдістемелік құжаттама жасау, студенттердің жобалық қызметін басқару.
  • Теориялық білім, практикалық қабілеттер мен дағдыларға ие болу: гимнастикалық аппараттардағы гимнастикалық жаттығуларды оқыту теориясы мен әдістемесі, гимнастика сабақтарына арналған спорт залдарындағы жабдықтар тізімі, гимнастика, футболдан жарыстар өткізу әдістері, армия қоян-қолтық ұрыс кешендерін орындау. және ұлттық спорт түрлері, оларды үйрену және орындау кезіндегі қауіпсіздік шаралары.
  • Теориялық білім, практикалық дағдылар мен дағдыларға ие болу: әскери-құқықтық және психологиялық дайындық пәндерін оқыту теориясы мен әдістемесінде. Ғылыми негізделген педагогикалық технологияларды қолдана отырып, әскери-құқықтық және психологиялық дайындық пәндерін оқыту әдістерін біріктіру, оқу-әдістемелік құжаттама жасау, қарым-қатынас кедергілері мен жанжалда өзара әрекеттесу мүмкіндіктерін талдау.
  • Мұғалімнің қазіргі заманғы қоғамдағы әлеуметтік мақсаты мен жетекші рөлі, білім беру үдерісін дамытудағы инновациялық технологиялардың орны мен рөлі, оқушылардың психологиялық ерекшеліктерін зерттеудің ең оңтайлы заманауи әдістері мен технологияларын таңдау туралы білімдерін көрсету аудиториялар, Қазақстан Республикасының іс жүргізуінде қабылданған құжаттарды дайындау мен ресімдеудің жалпы ережелері.
  • Теориялық білімді, практикалық дағдыларды және доңғалақты көліктерді жүргізу дағдыларын меңгеру; арнайы тапсырмаларды орындау кезінде әскери роботтарды пайдалану; әскери роботтың жерге бағдарлануы; роботтар тобын басқару алгоритмдерін құрастыру; әскери роботтардың қозғалыс траекторияларын жоспарлау; әскери роботтар үшін нақты тактикалық мәселелерді қою және шешу.
  • Шеңберінде білім беру ұйымының интегралды педагогикалық процесі жағдайында бастапқы әскери дайындық пен дене шынықтыру сабағында оқу үдерісінің мазмұны мен ұйымдастырылуына қойылатын заманауи талаптар тұрғысынан кәсіби міндеттерді орындай отырып, оқу-тәрбие жұмысының дағдыларына ие болу. орта білім берудің жаңартылған мазмұны.
  • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің қалыптасуының негізгі кезеңдері, мемлекеттік қорғаныс негіздері, әлемдік тарихтағы және қазіргі әлемдегі Қазақстан әскери тарихының орны мен рөлі, қазақ батырларының әскери мұралары туралы білімдерін көрсету , Ұлы Дала елінің әскери өнерінің даму тарихы.
  • Үздіксіз кәсіби дамуға, Кәсіптік саладағы жаңашылдық пен инноватикаға, дене шынықтыру пәндерін оқытуда жаңартылған әдістемелік құралдарды шығармашылықпен пайдалануға, әрбір оқушының жеке қабілеттерін ескере отырып, оқытуда жеке оқыту траекториясын пайдалануға дайындықты ынталандыру әдістерін көрсету, олардың ҚР ҚК қызметіне даярлыққа деген ынтасын арттыру.
  • Балалар мен жасөспірімдер организмінің жас ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету; денсаулық диагностикасының физиологиялық әдістерін, гигиеналық стандарттарды қолдану; терапевтік және бейімделетін дене мәдениетінің құралдары мен әдістерін, оңалтуды, массаж мен өзіндік массаж әдістері мен әдістерін иеленуі; тағамға физикалық, химиялық және биологиялық факторлардың төзімділік пен адам денсаулығына әсер ету механизмдерін талдау.
Top