6B01404 Көркем еңбек және сызу мұғалімін даярлау в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұлттық біліктілік жүйесі мен еңбек нарығы талаптарына сай жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді меңгерген бәсекеге қабілетті көркем еңбек пәнінің мұғалімін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Визуалды өнер I Бейнелеу өнеріндегі көркем құралдар
Бейнелеу өнерінің көркемдік құралдары, классикалық өнердің үздік туындылары, бейнелеу өнері шығармаларын орындауда қолданылатын құралдарды практикада қолдану жолдары қарастырылады. Ақпараттарды визуализациялаудың көркем еңбек және сызуды оқытудағы рөлі, натюрморт өнері, ұлттық сәндік натюрморт, пейзаж, табиғатпен үйлесім, әуе перспективасының өмірдегі орны сипатталады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Костюм тарихы (қыздар) /Техника тарихы (ұлдар)
Пәнде әлем халықтарының костюмдерінің тарихы, даму кезеңдері, стильдері, түстері, әшекейлерінің сән бағытына қарай тасымалдану ерекшеліктері, техника тарихы, өндіріс, тау-кен ісі, әскери және энергетика саласы, егін шаруашылығы, ғарыш техникаларының тарихы, даму кезеңдері кәсіптік оқыту саласы бойынша қарастырылады. Тарихи ақпараттарды практикада қолдану, костюм мен техниканың адам өміріндегі рөлін дәйектеумен сипатталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Салалық материалтану (қыздар) / Металдар мен конструкциялық материалдар технологиясы (ұлдар)
Пәнде тоқыма өндірісінде талшық түрлерінен негізгі маталарды, бейматериалдарды өндіру технологиясы, тоқылуы, құрылысы, қасиеттері, сәндеу материалдары, фурнитуралар, металдар мен конструкциялық материалдар технологиясы, қасиеттері, физикалық құбылыстары, ассортименті, металл және металл емес материалдардың негізгі топтарын қысыммен құю әдістері қарастырылады. Ақпараттарды меңгеруде компьютерлік технологияны, зерттеу құралдарын қолдану, бағалау, пәнаралық білімді интеграциялау білігімен сипатталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Визуалды өнер ІІ Бейнелеу өнері түрлері мен жанрлары
Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрларының кескіндеме, графика, мүсін өнері, натюрморт, портрет, пейзаж, дәстүрлі емес материалдардан тақырыптық композиция құрастыру, графика тәсілдері, мүсін құралдары жайлы білімдері қарастырылады. Берілген ақпараттарды визуализациялау идеяларын оқушылардың дара ерекшеліктеріне сәйкес практикада қолдану арқылы оқушының өмір бойы білім алуда пәнаралық білімді интеграциялау білігі сипатталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Студенттер: * әр түрлі оқушылардың жеке бастапқы нүктелерін, олардың оқу әлеуетін және нақты қолдау қажеттіліктерін тану * оқушылардың нақты қолдау, басшылық, оқыту және бағалаудағы жеке қажеттіліктерін қарастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Бұл пән экономика негіздерін, кәсіпкерлік дағдыларды және қаржылық сауаттылықты қалыптастыруды көздейді. Студенттер нарықтық қатынастарды, бизнес жүргізудің жолдарын, жеке және отбасы бюджетін тиімді басқаруды үйренеді. Пән жеке бастамашылықты дамытуға, қаржылық жоспарлау мен тәуекелдерді бағалауға бағытталған. Нәтижесінде студенттер заманауи экономикада саналы әрі тиімді әрекет ете алатын тұлға ретінде қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Тірі организмдердің, ұйымның әртүрлі деңгейдегі экожүйелерінің, тұтастай алғанда биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адам қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; экология, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Әлеуметтік қауіптер, рухани саладағы қауіптер, саясат, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
«Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері» пәні студенттердің құқықтық сауаттылығын арттырып, заң үстемдігін мойындауға және сыбайлас жемқорлыққа қарсы көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Пән арқылы жастар әділдік, адалдық, заңдылық принциптерін меңгеріп, құқықтық сана-сезімді нығайтады. Бұл пән азаматтық жауапкершілікті арттырып, қоғамда әділеттілік пен заңға құрметтің қалыптасуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сәндік қолданбалы өнер негіздері І(сала бойынша)
Көркем еңбек және сызуды оқыту мазмұнындағы сәндік қолданбалы өнер түрлері, ұлттық нақыштар, өрнектер, батик, гжель, хохлама, қазақ халқының ұлттық ою-өрнегі, көркем күйдіру, композиция құрастыруға қажетті материалдары жайлы білімдері қарастырылады. Өнер туындыларын жоба жұмыстарының практикалық бөлімінде қолдану, мәдениет концепциялары негізінде мәселелерді шешу жолдарын талдау, коммуникативтілік, ақпараттық мәдениетін көрсету, критериалды бағалау сипатталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Визуалды өнер ІІІ Түстану, композиция негіздері
Композиция негіздері, заңдылықтары, композицияның тәсілдері мен құралдары, үйлесімді композицияның қасиеттері, коллекцияны құру принциптері, түс сипаттамаларын өлшеу, заттардың түске әсері, түс шеңбері, текстурасы, фактурасы, жарық, түс, тон қарастырылады. Композициялық білімді практикада қолдану, графикалық бейнелерді саналы түрдегі көркемдік бейнелермен композиция құрастыру сипатталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі • педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді • білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады Болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.қоғамдастықтың дамуына және әл-ауқатына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дизайн және технология негіздері І Технология және техника негіздері (сала бойынша)
Көркем еңбек және сызуды оқытуда тігін ісін жеңілдететін АКТ негізінде автоматтандырылған заманауи өндірістік, машиналарының негізгі жұмысшы органдары, механизмдері, базалық механизация бөлшектері, тігіс түрлері ағашты және темірді қол аспаптармен өңдеу тәсілдерінде, ағаштың темірдің қасиеттері, құрамы, құрылысы, ішкі және сыртқы контур арқылы көркем аралау, саздан, сымнан бұйымдар, музыкалық аспаптарды жобалау қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сәндік қолданбалы өнер негіздері ІІ (сала бойынша)
Пәнді оқытуда киіз үйдің жабдықтары мен әбзелдері, ұлттық және басқа халықтардың тоқыма жұмыс түрлері, өрмек тоқу, құрақ құрау, жүннен жасалатын бұйымдар технологиясы, ағаштан, темірден, сымнан көркем-сәнді заттар жасау, түрлі қолжетімді материалдардан композиция құрастыру, көркем күйдіру тәсілдері, өру техникасы қарастырылады. Этномәдени білімдерін жоба жұмыстарын ұйымдастыруда қолданады, өнер туындыларының сапасын критериалды бағалау қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дизайн және технология негіздері ІI Материалды өңдеу технологиясы (сала бойынша)
Көркем еңбек және сызуды оқытуда материалдарды өңдеу технологиясындағы: сән индустриясы, стиль, образ, ұлттық бұйым элементтерін дайындау, бұйымды трансформациялау тәсілдері, бөлшекті визуалді түрде анықтау, өңдеу, мозаика техникасында бұйымдар жасау, қол құралдары, жабдықтары арқылы робот құрастыру, көлік моделін жасау, нобай құрастыру, макеттеуге және модельге қажетті материалдарды іріктеу қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Көркем еңбек пәнін оқытуда оқушылардың дизайндық ойлауын дамытуға, сыни ойлау қабілеттерін жетілдіруге, нақты проблеманы шешуге, жобалық зерттеулер жүргізуге, геймификацияны ендіруге, көшбасшылыққа оқытуға, STEAM оқытуға бағытталған, болашақ табысқа жетуге үлес қосатын заманауи оқыту әдістері қарастырылады. Оқытудың тиімділігін, қызығушылығын арттыруға көмектесетін мультимедиалық, мобильді оқыту, жасанды интеллект (AI), виртуалды толықтырылған шындық технологиялары ұсынылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Қазіргі психологиялық теориялармен, үлгілермен, адам психикасының қалыптасуы, дамуы және қызмет ету тұжырымдамаларымен, оның құрылымдық компоненттерімен, даму заңдылықтарымен, тұлғаның жұмыс істеу қабілеті мен дара психологиялық ерекшеліктерімен танысады және бұл білімдерін оқыту мен тәрбиелеу үдерісінде білім алушылардың үйлесімді дамуын қамтамасыз ету үшін тиімді қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Көркем еңбекті оқытуда компьютерлік технологияларды қолдану
Көркем еңбек және сызуды оқытуда АКТ-ның жетістіктерін қолданудың дидактикалық мүмкіндіктері, электронды білім беру орталары, ЦБР түрлерін оқыту үдерісінде ұтымды қолдану жолдары, түрлі қолданбалы бағдарламасының мүмкіндіктерімен шетел тілін меңгерудегі рөлі қарастырылады. АКТ-ны дзайнерлік және визуалды оқытуда қолдану дағдыларын меңгеру арқылы ақпараттық мәдениетін көрсету, пәндік және пәнаралық білімдерін интеграциялау жолдарын жалғастыру сипатталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Графика және жобалау негіздері
Графика және жобалаудағы геометриялық проекциядағы нүкте, сызық, жазықтықтарды бейнелеу, сызық типтері, сызба шрифті, екі проекция арқылы үшінші проекцияны, бөлшектің сыртқы көрінісін тұрғызу, жазықтық бетіндегі нүктелер қарастырылады. Графиканың түйіндес өлшемдерін реттеу ережелерін практикада қолдану, пәнаралық білімді интеграциялау, АКТ-ны пайдалану арқылы оқушының графикалық қабілеттерін, командада жұмыс істеу дағдыларын арттыру, критералды бағалау сипатталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Болашақ аудармашыларға инклюзивті білім беру туралы терең білім беру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдармен жұмыс істеу ерекшеліктерін түсіндіру және түрлі әлеуметтік топтармен тиімді коммуникация орнату қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тігін бұйымдарын конструкциялау және модельдеу (қыздар) / Ағаш өңдеу технологиясы (ұлдар)
Бұйымды конструкциялау мен модельдеу әдістері, бұйымды жобалау, ағаш өңдеу технологиясы , технологиялық операцияларды орындау ,базалық негізге бағытталған модельдеу түрлері мен тәсілдері, жаңа үлгінің техникалық құжаттарын дайындау жолдары, критериалды бағалау қарастырылады. Конструкциялық білімін практикада қолдану тәсілдері, жоба жұмыстарын орындауда коммуникативтілік, ақпараттық мәдениет көрсету, пәнаралық білімдерді интеграциялау білігі сипатталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Көркем еңбекті оқыту әдістемесі
Пән оқушылардың шығармашылық қабілеттерін, кеңістік-образдық ойлауын, рухани-адамгершілік құндылықтарын, қоршаған ортаны эстетикалық түрде қабылдауларын метапәндік идея негізінде қалыптастыруға бағытталған. Оқу мақсаттарының жүйесін жүзеге асыру, өнердің негізгі түрлері мен жанрларын өнердің өмірмен байланысын, заттарды бейнелеудегі композиция заңдарын сипаттайды. Контент жинақтау, технологияларды қолдану, шығармашылық ойлауын дамыту, АКТ-ны пайдалану, инклюзивті білім беру жолдарын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Үй мәдениеті (сала бойынша)
Әртүрлі халықтардың мәдениеті, жеке бас гигиенасы, өз-өзіне күтім жасау, өсімдік шаруашылығының негізгі бағыттары, көктемгі жұмыстары қарастырылады. Тұрмыстық техниканы, интерьерге арналған сәндік бұйымдарды 2D/3D бағдарлама аясында жасалуы, ландшафт, өсімдіктердің қолданылуы, үйдегі мироклиматтық жағдай, жалпы мәдениет оқушылардың дара ерекшеліктеріне сай сипатталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тамақтану мәдениеті (сала бойынша)
Пәнде әлем халықтардың мәдениеті, тамақтану мәдениет әдебі, қазақ және түрлі халықтардың мәдениеті, тамақтанудың тәрбиелік мәні, дұрыс тамақтану негізі, дастарқан басында өзін-өзі дұрыс ұстау ережелерін, дастарқанды жабдықтау, тағам әзірлеу технологиясы, Әлем халықтарының тағамдары. қарастырылады. Жалпы мәдениет концепциялары негізінде мәселелерді шешу жолдарын талдайды, критериалды бағалау, диагностикалау, оқушының тұлғалық дамуын қалыптастыру сипатталады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту.
Көркем еңбек пәнін оқытуды жоспарлаудың кезеңдері, оқу бағдарламасының мақсаттарын анықтау, оқыту әдістері мен оқу құралдарын таңдау, бағалауды жоспарлау, сабақ жоспарын жасау, рефлексия қарастырылады. Дербес оқыту оқу процесін жақсартуға бағытталған циклдік тәсілмен, дербес оқытудың негізгі қағидаттарымен, оқушылардың мотивациясын, жеке, шығармашылық, сыни ойлау қабілеттерін, өзіндік жұмыс дағдыларын дамытумен, іс-әрекеттерін жоспарлаумен, басқарумен сипатталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тігін бұйымдарының технологиясы (қыздар) / Металл өңдеу технологиясы (ұлдар)
Әртүрлі материалдардан тігін бұйымдарын өңдеу технологиясы, металл өңдеу технологиясы, бұйымның негізгі және сәнді бөліктерін өңдеудің технологиялық ерекшеліктері, заманауи ұлттық колоритмдегі бұйымдар өңдеу технологиясы, критериалды бағалау қарастырылады. Технологиялық білімін практикада қолдану тәсілдері, материалдарды өңдеу оперцияларын практикада орындауда, инновациялық технологияларды қолдануда пәнаралық білімді интеграциялай білу білігі, сыни ойлауы, креативтілігі сипатталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бағалау және дамыту.
Пәнде көркем еңбектің оқу процесіндегі оқушылардың білімін, дағдыларын, құзыреттерін жүйелі түрде бағалау, дамуына қолдау көрсету, оқу сапасын жақсарту мәселелері оқытылады. Бағалау критерийлері, стандарттар мен өлшемдер, бағалаудың принциптері бағалауды қолданудың этикалық аспектілері, мектептегі бағалау жүйесі, оқу мақсаттарына сәйкес келетін бағалау әдістерін таңдау, жобаларда, іс-шараларда бағалау әдістерін қолдану, кері байланыс беру қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шығармашылық қабілет және жасанды интеллект
Студенттер шығармашылық қабілеттің теориялық негіздерін түсінеді және оның жасанды интеллектпен байланысын біледі. Жасанды интеллект пен шығармашылықты интеграциялау әдістері мен тәсілдерін игереді. Шығармашылық тапсырмалар мен жобалар арқылы жасанды интеллект құралдарын қолдана біледі. Жасанды интеллект жүйелерінің шығармашылық процестердегі рөлін талдай алады. Шығармашылық қабілетті дамытуда жаңа технологиялардың ықпалын бағалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Шығармашылық керамика және мүсін
Көркем еңбек және сызуды оқытуда керамика тарихы, керамика бұйымдарын жасау, мүсін өнерімен танысу, әртүрлі пластикалық материалдардан жұмыс жасау, адам денесінің статикасы, пропоциясы, динамикасы, керамиканың үй тұрмысында, құрылыста, техникада, су және әуе көлігінде, мүсін өнерінде АКТ-ны қолдану қарастырылады. Керамиканы визуализациялау идеяларын критералды бағалауды, диагностикалауды практикада қолдану арқылы оқу үдерісін ұйымдастыра білу сипатталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жалпы электротехника және электроника негіздері
Жалпы электротехникадағы электр тізбектері, электрлік өлшеулер ережелері, синусоидалық және тұрақты ток табиғаты, электр машиналарының автоматтандырылған басқару аппараттары, электрондық күшейткіштердің, генераторлардың, түзеткіштер мен стабилизаторлардың, сандық құрылғылары мен өлшеу аспаптарының құрылыстары қарастырылады. Электр құралдарын және электрониканы практикада қолдану, бағалау, диагностикалау, кәсіптік саласы бойынша өмір бойы білім алу қажеттілігі сипатталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Көркем шығармашылық талдау
Көркем шығармашылық , бейнелеу өнерінің кескіндеме, графика, мүсін, зергерлік, сәндік қолданбалы өнері, композициялық ерекшеліктері, түстік үйлесімі көркем еңбек және сызуды оқыту мазмұнында қарастырылады. Ақпараттарды визуализациялау идеяларын, форманың құрылымын орындау техникасын, стильдік жүйелерін практикада қолдану, танымдық және жалпы мәдениет мәселелерін шешу жолдарын талдау, оқушының дизайнерлік қабілеттерін арттыруды ұйымдастыру негізінде сипатталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Сәндегі ұлттық реңк элементтері мен үрдістері (сала бойынша)
Реңктердің үйлесу негіздері, даму теориясын зерттеу, түс табиғаты негізгі, құрама және қосымша түстер, түстердің араласуы, түс үйлесімі, түс тілі, түс үйлесімі және түс мәдениеті, ұлттық руханият, «қыстық – күздік тенденция» және «көктем – жаздық тенденция», алқызыл түстердің реңктері қарастырылады. Сәндегі ұлттық реңк элементтері мен үрдістерді ғылыми түрде жетілдіру үшін командаларда коммуникативтілік сипатталады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Этникалық стильдегі бұйымдар әзірлеу (сала бойынша)
Пәнді оқытуда этностильдік заманауи үлгіде ұлттық көп қырлы бұйымдардың (киім, жиһаз т.с.с) типтік ерекшеліктерін жаңғырту мүмкіндігі, ерекшеліктері, әр түрлі елдердің мәдениеті мен ұлттық дәстүрлері, этносқа тән белгілері, сәнді бағыттың ежелгі тамырлары және өткеннің идеялары, заман келбетін анықтауға сыни тұрғыдан қарасырылады, көркем ағымдардың өмірдегі орны танымдық және жалпы мәдениет концепцияларымен сипатталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Визуалды арт
Визуалды арт. Көркем өнерді иллюстрациялар, интерьер дизайнында қолдану, Киім дизайны. Бейнелеу өнерінде мүсіндер, модельдер және әртүрлі жасанды нысандарда қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Зерттеулер, даму және инновациялар.
Пәнді оқытуда білім берудегі зерттеулердің мәні мен мақсаты, зерттеу әдістері, зерттеу жоспары, зерттеу нәтижелерін жариялау, оқыту процесін жақсарту үшін зерттеу нәтижелерін қолдану, білім берудегі дамудың маңызы, мектептердегі инновациялық жобаларды іске асыру, оқытушылардың кәсіби дамуы, инновацияларды енгізудің стратегиялары, даму және инновациялардың негізгі принциптері, мектептегі инновациялық жобаларды іске асыру стратегиялары қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Техникалық шығармашылық және ғылыми жоба
Техникалық шығармашылық адамның жасына қарамастан шығармашылық әрекеті ретінде, ғылыми білімнің әртүрлі салаларын қарастырады. Техникалық қабілеттіліктерін дамытуға байланысты бірқатар ғылыми зерттеулер арқылы, барлық сала бойынша ғылыми жобалардың түрлері қарастырылады. Шығармашылық тапсырмалар орындау, бұйымдарға өзгерістер енгізу, ойша эксперименттеу, ақаулықтарды іздеу жəне жою жұмыстарын практикада қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Ауыл шаруашылығы техникасы және технологиясы
Ауыл шаруашылығында қолданылатын техникалардың қолданылу мақсаттарына байланысты топқа бөлінуі (мақта, қызылша, картоп, көкөніс, мал шаруашылығы), дәнді дақылдарды себуге, өсіруге және жинауға арналған түрлері қарастырылады. Ауылшаруашылық техникасының түрлерін практикада қолдану, ақпараттық мәдениет көрсету және пәнаралық білімдерді интеграциялау жолдары сипатталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері.
Пәнде ғылыми зерттеулердің теориялық негіздері, зерттеудің ғылыми парадигмалары, зерттеу әдістері, ғылыми білімнің қалыптасуы, зерттеу нәтижелерін жариялау ережелері, ғылыми зерттеулердің негіздері мен философиясы, зерттеу тақырыбын таңдау және мәселені тұжырымдау, ғылыми зерттеу этикасы, ғылыми деректер базасы мен ресурстар, ақпаратты бағалау және талдау, ғылыми мақалалардың құрылымы мен стилі, мақала жазу ережелері, мәтінді рәсімдеу, плагиатты болдырмау қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- көркем еңбек және сызуды оқыту мазмұнындағы ақпараттарды визуализациялау идеяларына, негізделген көркемдік білімі мен түсініктерін көрсетеді.
- берілген ақпаратқа сүйене отырып оларға сыни тұрғыдан қарау және жүйелі ойлау негізінде білімін практикада қолданады.
- танымдық және жалпы мәдениет концепциялары негізінде мәселелерді шешу жолдарын талдайды.
- көркем еңбек және сызуды, бизнес пен кәсіпкерлік негіздерін оқытудың нақты өмірдегі орны мен рөлін дәйектейді.
- көркем еңбек және сызуды оқытуда, бұйымдарды конструкциялауда, модельдеуде және бұйымдарды этникалық стильге жобалауда оқушының дизайнерлік қабілеттерін арттыру мақсатында АКТ-ны пайдалану арқылы оқу үдерісін ұйымдастырады.
- инновациялық технологияларды, академиялық хатты оқытудың мақсат-міндеттеріне және оқушылардың дара ерекшеліктеріне сәйкес қолданады.
- критериалды бағалаудың, диагностикалаудың, қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасаудың технологияларын пайдаланады.
- тұлғааралық қарым-қатынаста коммуникативтілігін, командада жұмыс істеу дағдыларын, академиялық адалдық принциптері мен ақпараттық мәдениетін көрсетеді.
- білім алушы тұлғалық дамуын қалыптастыруда, өмір бойы білім алуда пәнаралық білімді интеграциялай біледі.
- технологияларды қолдану мен инклюзивті білім беру тәжірибесінде, даулы жағдайларда туындаған проблемаларды шешудің креативтілігін бағалайды.