6B01404 Бейнелеу өнері және көркем еңбек в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты көркемдік білімнің негізі ретінде жоғары сапалы әлеуметтік-гуманитарлық білім, психологиялық, педагогикалық, әдістемелік және арнайы сипаттағы негізгі білімдерін қамтамасыз ету
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Академиялық хат
«Академиялық хат» курсының мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын дамыту болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Академиялық кескіндеме және академиялық сурет
Пәнді оқытудың мақсаты-көлемді-кеңістіктік көріністерді қалыптастыру және дамыту, шығармашылық ойлауды қалыптастыру және өнердің әртүрлі түрлері мен жанрларында шығармашылық жұмыс әдістерін игеру. Пәннің міндеттері: академиялық кескіндеме және сурет салу саласында кешенді білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру; педагогикалық қызметте кескіндеме жұмысының білімі мен дағдыларын пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Сурет және кескіндеме
Пәнді оқытудың мақсаты - студенттердің заттарды және адам фигурасын графикалық бейнелеу дағдыларын қалыптастыру, сурет салу шеберлігі, түс үйлесімділігі, кеңістіктік ойлау, қиял, сұлулық сезімі, көркемдік талғам мен шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру. Пәнді игеру нәтижесінде студент графикалық, көркем және сәндік эскиздер мен эскиздерді орындауды үйренеді: ою-өрнектер, натюрморттар мен портреттер (макияж кескінін өңдеумен) табиғаттан және қиялдан; сурет салу мен кескіндеменің негізгі заңдылықтарын, құралдары мен тәсілдерін, композиция туралы ұғымды, кескіндеме сауаттылығы мен композициялардың сәндік шешімінің негіздерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері
Пәннің мақсаттары: оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері туралы білімдерін біріктіру және жүйелеу; студентте балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері туралы тұтас және тұрақты түсінік қалыптастыруға ықпал ету; мектеп жасындағы балалардың дене және ақыл-ой қабілеттерін қолдауға бағытталған жұмыста болашақ педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін кеңейту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық кескіндеме және академиялық сурет (акварель)
Оқытудың мақсаты-нақты форманы құрудың негізгі заңдылықтары мен ережелерін зерттеу, табиғатты шығармашылық түсіну мәселелерін түсінуге және шешуге жақындау. Міндеттері: байқағыштықты, көру жадын, пішін, сызық және түс сезімін дамыту; кескіндемелік есептерді шешуде, заттардың, түрлі фактуралардың материалдылығын беруде түрлі мәнерлі құралдарды меңгеру; "түс", "тон", "түс", "пішінді мүсіндеу", "көлем", "рефлекс", сондай-ақ "түстердің өзара байланысы" және "олардың қарым-қатынас жүйесі"ұғымдары мен терминдерін меңгеру; шығармашылық идеялардың шекарасын дамытуға және кеңейтуге, жаңа, ерекше үлгілерді жасауға белсенді ықпал ететін шығармашылық қиялды дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнді оқу студенттердің ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімі мен түсінігін қалыптастыруға бағытталған; болашақ ғылыми жұмыстың құрылымын құруға үйрету; мақсатты дұрыс тұжырымдауға, міндеттер қоюға үйрету; зерттеу объектісі мен пәнін анықтауға үйрету; ғылыми зерттеу әдістерін сауатты таңдауды игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері
Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сурет және кескіндеме (акварель)
Курстың мақсаты: станоктық кескіндеменің көркемдік және қолданбалы мәселелерін (натюрморт, портрет, пейзаж), иллюстрацияларды шешуге, сәулет жобаларының сызбаларын және топографиялық карталардың түпнұсқаларын, маталардың суреттерін, ою-өрнектерді, театр костюмдерін және т .б. шешуге қолданылатын акварельдердің заманауи әмбебап техникасын зерттеу. Пән бағдарламасы акварельмен сурет салу және кескіндеме саласындағы қарапайым негіз ретінде, түстану заңдылықтары, бейнелеу өнерінің негізгі жанрлары, акварельде материалдарды пайдалану технологиясынан зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы біртұтас идеяны қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы жағымсыз әсерлерінен қорғау болып табылады. Адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Тәртіп сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Гризайль
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің "гризайль" техникасы бойынша білім мен дағдыларды, гризайльдің кескіндемені меңгерудегі мәнін қалыптастыру; гризайль техникасында этюдты орындау реттілігі бойынша дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттерді заттар мен адам фигурасының графикалық бейнесіне үйрету, түс үйлесімділігі, кеңістіктік ойлау, қиял, сұлулық сезімін дамыту; көркемдік талғамды қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аппликация
Пәннің мақсаты: аппликация туралы білімді қалыптастыру, қоршаған әлемнің сұлулығын өзінің көркемдік қызметі арқылы, көркем шығармашылықтың әр түрлі әдістері арқылы көру және жеткізу үшін шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру. Пәннің бағдарламасында: "аппликация" ұғымын, оның түрлері мен техникалық тәсілдерін, аппликация жөніндегі жұмыстың мазмұнын, аппликация жөніндегі материалдар мен жабдықтарды, қағаздан жасалған бұйымдарды орындаудың заманауи әдістемесін, аппликация үшін арнайы материалдарды қолданудың әдістері мен тәсілдерін, болашақ бұйымды эскиздеу кезеңдерін және т. б. зерделеу көзделген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейнелеу өнері тарихы мен теориясы
Пәнді оқытудың мақсаты-болашақ мұғалімдерді көркем өнер теориясының негіздері, көркем мәдениет пен өнердің даму заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы біліммен жабдықтау. Пәннің міндеттері: бейнелеу өнерінің құрылымымен және мәнерлі құралдарымен танысу; бейнелеу өнері тарихының негізгі кезеңдерімен, көркем стильдермен, мектептермен, олардың ең көрнекті өкілдерімен, бейнелеу өнеріндегі көркем бейненің ерекшеліктерімен танысу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнер тарихы
Пәнді оқытудың мақсаты: өнер тарихын зерделеу, әртүрлі кезеңдер мен аймақтардың стильдік бағыттарына бағдарлау үшін әлемдік көркем мәдениеттің даму кезеңдері туралы білімді қалыптастыру. Курстың мазмұны: өнер адамның рухани мәдениетінің нысаны ретінде. Өнердегі стильдер. Алғашқы өнер. Ежелгі Египет Өнері. Ежелгі Греция Өнері. Искусство Древнего Рима. Италиядағы Ренессанс өнері. Орталық Еуропадағы ренессанс өнері. Орталық Еуропадағы ренессанс өнері. Өнерге шолу 20 ғ. Қазақстан өнері
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кескіндеме
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің кескіндеме өнерінің даму тарихы және оның теориялық негіздері, кескіндеме технологиясы мен көркем материалдар, кескіндеме техникасы бойынша білімдерін қалыптастыру; акварельді, майлы және басқа да бояулармен шынайы болмыстың объектілерін өмірден, жадынан, бейнелеу, қиялынан жазу дағдыларын қалыптастыру; кескіндеме материалдарымен (акварель, май, гуашь, темпера) жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; оқыту әдістемесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сызу және сызба геометриясы
Пәннің мақсаты-студенттердің оқу теориясы мен практикасы және сызу негіздері мен сызба геометриясы бойынша сызбаларды орындау бойынша базалық білім мен дағдыларды қалыптастыру; педагогикалық және шығармашылық қызметте графикалық мәдениет пен кәсіби шеберлік дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық кескіндеме
Пәнді оқытудың мақсаты-кескіндемеде кәсіби шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру және теориялық білімді практикалық кәсіби қызметте қолдану. Курстың мазмұны: негізгі бейнелеу материалдары мен әдістерін қолдану; портрет жанрындағы табиғатты кәсіби бейнелеу процесін жүзеге асыру, кескіндеме арқылы портреттегі көркемдік шешімді табу; кеңістіктік ойлауды дамыту; түстерді араластыру кезінде түс қабылдау; түс комбинацияларын қолдану; кескіндеме құралдарының көмегімен көркем образдар жасауда шығармашылық ойлауды тәрбиелеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беруде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдану
Пәннің мақсаты-оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастырудың негізін құрайтын оқыту мен білім беруде цифрлық технологияларды (ЦТ) пайдалану саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін дамыту. Курста мұғалімнің күнделікті іс-әрекетінде компьютерді қолданумен, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктерімен, жасанды интеллект технологияларын қолданумен байланысты жалпы мәселелер қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу процесінде ЦТ қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі мақсаттағы педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боттарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және жүргізу; ғаламдық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты түрде іздеуді, оны жинауды, жинақтауды, сақтауды, өңдеуді және беруді жүзеге асыру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т.б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік графика
Пәннің мақсаты: студенттердің векторлық графиканы құрумен және растрлық графикамен жұмыс жасаумен байланысты практикалық дағдылары мен білімдерін қалыптастыру, ең танымал графикалық бағдарламалардың негізгі мүмкіндіктерін қарастыру. Курстың мазмұны: компьютерлік графика негіздерін үйрену, СогеlDraw, Adobe Photoshop бағдарламаларының негізгі құралдарын көркем эффектілерді жасау кезінде қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сызу және көркем еңбекті оқытудың теориясы мен әдістемесі
Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың білім беру қызметінде Жаңартылған мазмұн бойынша жалпы білім беру мекемелерінде "көркем еңбек", "сызу", "Графика және жобалау" пәндерін жүргізудің әдістемелері мен технологияларын қолдануға дайындығын қалыптастыру болып табылады. Бұл Пәннің міндеттері: - болашақ мұғалімдерді бейнелеу өнерінің, көркем еңбектің, сызудың даму теориясы мен тарихының негіздерімен таныстыру; оларды оқушыларды көркем-эстетикалық құралдармен көркем тәрбиелеу әдістеріне оқыту; Көркем еңбек сабақтарында әдістемелік және оқытушылық жұмысқа дайындық.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық білім беру ресурстарын жасақтау
"Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Композиция
"Композиция" пәнін оқытудың мақсаты білім алушыларда мамандық бейіні бойынша композиция тұжырымдамасын (пәндік ортаның сәулеттік, кеңістіктік және графикалық нысандары) композициялық дағдыларын қалыптастыру және тұтас ұсыну болып табылады. Міндеттері: профиль бойынша композициялық ойлауды және сыни жобалық ойлауды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби компьютерлік бағдарламалар
Пәннің мақсаты-студентті графикалық компьютерлік бағдарламаларды қолдана отырып жобалау мәселелерін шешуге үйрету, сонымен қатар белгілі бір мәселенің оңтайлы шешімін таңдау үшін әртүрлі графикалық редакторлардың мүмкіндіктерін білу. Міндеттері: оқушыны объектілердің жалпақ және көлемді компьютерлік суреттерін жасауға және нәтижелерін компьютерде сызбалар немесе көлемді кескіндер түрінде көрсетуге үйрету. Пәнді оқу барысында студент компьютерлік техниканың көмегімен жобалық құжаттаманы дайындау процесін азайтуға мүмкіндік беретін ең көп таралған графикалық редакторлармен жұмыс істеу дағдыларын алуы керек. Оқу кезеңінде студенттер CorelDraw, ArchiCAD, Photoshop және т. б. графикалық пакеттермен жұмыс істеу принциптерімен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Курстың мақсаттары: "бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен танысу; студентердің оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың бірыңғай технологиясын зерделеу; қолда бар ғылыми жетістіктер негізінде оқыту нәтижелерін критериалды бағалаудың қазақстандық жүйесін зерделеу. Осы пәнді оқу барысында алынған білім, білік және дағдылар студенттерге білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлі, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі тәсілдері, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи модельдері, студенттерді критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру, оны іске асырудың тәсілдері, нысандары мен құралдары сияқты мәселелерді бағдарлауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркем еңбек
Пәнді игерудің мақсаты студенттердің кеңістіктік және визуалды көріністерін, қиял мен байқауды қамтамасыз ететін шығармашылық қызметтің әртүрлі түрлеріндегі білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, көркем еңбек мұғалімінің кәсіби құзіреттілігінің ажырамас бөлігі ретінде пәндік-әдістемелік құзіреттілікті дамыту болып табылады. Оқу барысында студенттер: ұлттық және әлемдік мәдениет туындыларын оқып, шығармашылық жұмыстарды орындау және технологиялық ойлауды қалыптастыру үшін түрлі материалдар мен құралдарды қолданады, жалпақ және көлемді шығармашылық жұмыстарды жасау үшін алған білімдері мен дағдыларын қолданады және т. б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы сурет
Пәннің мақсаты - арнайы сурет салу және сурет салу тапсырмаларын түсіну. Бұл пәнге сәйкес, арнайы сурет пен кескіндеменің негізін меңгеру міндеті (жекелеген объектілердің оқшауланған, арнайы сызбалары). Суреттегі сенімділікті берудің негізгі әдістері мен міндеттері. Арнайы өндірістерде тәжірибе жүзіндегі сатылар
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның қолөнер бұйымдары мен қолөнері
Пәннің мақсаты: қазақ халқының материалдық мәдениетінің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру, кәсіпшілік және қолөнер түрлерін зерттеу арқылы қазақ халқының мәдениеті мен этнографиясын зерттеу. Курстың мазмұны: қазақ халқының материалдық мәдениетінің ерекшеліктері, қазақ халық қолөнері, кәсіпшілік түрлері (былғары кәсіпшілігі, ағаш ұсталық кәсіпшілігі, ұсталық қолөнер, зергерлік кәсіпшілік, сүйек ою, тас ою және т.б.), халық кәсіпшілігі бұйымдарын өндірудің техникасы мен технологиялары. Қазақ халқының ұлттық тұрмыстық заттары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Материалтану
«Материалтану» пәнін оқып-үйрену мақсаты сәулеттік, өнеркәсіптік және графикалық салаларда қолданылатын материалдардың қасиеттері туралы теориялық білімді қалыптастыру болып табылады. Мақсаты: қасиеттерінің физикалық сипаты, негізгі қасиеттерін білу, өндірістің негіздері, құрылыстың номенклатурасы және сипаттамасы, өнеркәсіптік және әрлеу материалдары; сәулеттік дизайндағы, графикалық тәжірибеде қолдану әдістері, әдістері мен принциптері; пластикалық беттерді өңдеу әдістері және оның көлемдік элементтерге айналуы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Пішу және тігу шеберлігі
Бұл курстың мақсаты-болашақ мұғалімдердің эстетикалық талғамын дамыту, оларды жаңа білім мен киім мотивінің дағдыларымен қаруландыру. Курстың міндеттері: киім тұжырымдамасын шығармашылық әзірлеу негіздерін зерттеу; материалдарды дұрыс таңдау және киім жасау әдістерін қолдану; сапалы, ыңғайлы және тартымды өнімдер жасауға мүмкіндік беретін жабдықтарды, жаңа технологиялар мен заманауи тігін әдістерін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кескіндеме және тоқыма
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің шығармашылық ойлауын дамыту, түрлі бұйымдарды көркем өңдеудің материалдары мен технологияларын зерделеу, сәндік-қолданбалы өнер саласындағы халық шығармашылығының дәстүрлерін зерделеу болып табылады. Пәнді оқытудың міндеттері: кестелеу және тоқу өнерін зерттеу; кесте және тоқу ерекшеліктерімен жұмыстарды орындау; кәсіби қызметте сәндік-қолданбалы өнер саласындағы білімді пайдалануға дайындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шағын формадағы мүсін
Пәннің мақсаты - студенттерді мүсіннің барлық талаптары мен сатыларымен таныстыру және материалдардағы (пластилин, балшық, керамопласт және т.б.) практикалық сабақтарды орындау. Материалдарды модельдеудің физика-химиялық қасиеттері. Кішкентай мүсіндерді жасау әдістері мен технологиясы. Мүсіннің материалында техника әдісі (сырғанау және т.б.). Болашақ өнімді форекслер мен эскиздерде эскиздеу кезеңдері. Материалдар мен құралдарды пайдалану әдістері мен дағдылары
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бисермен жұмыс
Пәнді оқытудың мақсаты-көркем қолөнер техникаларын игеру және сәндік-қолданбалы өнер саласын зерттеу арқылы практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқытудың міндеттері: бисермен тоқудың тарихы мен дамуы туралы білімді кеңейту; композиция негіздері, түстану және бисермен тоқу техникасын меңгеру бойынша дағдыларды жетілдіру; бисермен тоқудың барлық түрлері мен техникаларына оқыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мүсін композициясы
Пәннің мақсаты-студенттердің композиция саласындағы ойлау қабілетін қалыптастыру, форманың экспрессивті мүмкіндіктерімен, оның сипаттамалары мен қасиеттерімен, формалардың үйлесімді өзара әрекеттесу принциптері мен әдістерімен танысу. Пәннің міндеті: композицияның ережелері мен қасиеттері тұрғысынан білім, білік және талдау дағдыларын игеру; өз бетінше ойлауға және шығармашылық міндеттерді шешуге үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сәндік-қолданбалы өнер негіздері
Пәннің мақсаты: сәндік-қолданбалы өнер теориясының негіздері бойынша білімді меңгеру; сәндік-қолданбалы өнердің жекелеген түрлері бойынша бұйымдарды жобалау мен жасауға шығармашылық көзқарасты, іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру және дамыту. Пәннің міндеттері: студенттерді сәндік-қолданбалы оқытудың негізгі әдістерімен таныстыру; студенттерді туған өлкенің сәндік-қолданбалы өнерімен таныстыру; әр түрлі халықтар мен дәуірлердің материалдық мәдениетін, туған өлкенің пәндік мәдениетінің ерекшеліктерін түсіну қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағаш және былғары өңдеу
Пәннің бағдарламасы ағашты, теріні өңдеу түрлерін зерттеу мен игеруге негізделген; әр түрлі мәдениеттер мен әр түрлі халықтар арасында ғасырлар бойы қалыптасқан дәстүрі бар ағаш оюларының әртүрлі түрлерін зерттеу және қолдану, инкрустация, кесу және күйдіру. Пәннің міндеттері: ағаш пен теріні өңдеумен байланысты белгілі бір дағдылар мен қабілеттерді қалыптастыру және дамыту; ағаш пен теріні өңдеудің кәсіби әдістерін игеру; көркемдік талғамды қалыптастыру; ағаш пен теріні өңдеуде өзіндік стильді оқытуда және құруда жинақталған тәжірибені қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның заманауи өнері
Пәннің мақсаты қазіргі заманғы Қазақстан бейнелеу өнерінің тарихы мен теориясы бойынша білімді қалыптастыру, ХХ ғасырдың 60-жылдарынан бастап қазіргі уақытқа дейінгі қазіргі заманғы қазақстандық бейнелеу өнерінің әртүрлі түрлерін, жанрларын және көркемдік стильдері мен бағыттарын зерделеу болып табылады. Пәннің мазмұны: өнердің түрлері мен жанрлары, ХХ ғасырдың 60 – шы жылдарындағы өнер, қ. Ходжиков, Ә. Қастеев, с. Мамбеев, с. Раманов, Е. М. Сидоркин, к. Телжанов, Д. Шоқпаров, с. Айтпаев, М. Тоғысбаев, Ш. Сариев және т. б. шығармашылығы, ХХ ғасырдың 80 – ші жылдарындағы өнер, ХХІ ғасыр өнері ғасыр.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Баспа графикасының түрлері
Пәнді оқытудың мақсаты: графикалық өнер түрін қолдана отырып, шығармашылық өнер туындыларын жасау үшін қажетті дағдылар мен қабілеттерді дамыту. Пәннің мазмұны: баспа графикасының түрлері (кітап графикасы, экслибраж, қолданбалы графика, станоктық графика), формат түрін таңдау (көлденең, тік, шаршы), графика мен композицияның әртүрлі құралдарын пайдалану (сызықтар, штрихтар, дақтар, нүктелер) ; кулисная перспектива, сызықтық перспектива, жарықтық перспектива және т. б.), баспа графикасындағы стилизация (линогравюра, картондағы гравюра, құрғақ ине және т. б.), баспа графикасы материалдарының физикалық және химиялық қасиеттері, матрицаны, баспа станоктарын жасау әдістері мен технологиясы, баспа өнімдері материалында орындау тәсілдері және т. б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның ұлттық киімдерінің тарихы
Пәнді оқытудың мақсаты: студенттерді Қазақ ұлттық костюмін құрайтын заттармен, аксессуарлармен таныстыру. Міндеттері: қазақ халқының тарихын, мәдениеті мен әдет-ғұрпын зерттеу; костюмнің стилистикалық әртүрлілігі, оның тарихи өзгергіштігі және коммуникативтік әлеуеті туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: ұлттық костюм тарихы, ою-өрнектердің элементтері, мотивтері мен композициялары бойынша жіктелуі, ұлттық костюмге арналған дәстүрлі материалдар, Қазақ ұлттық киімдерінің ерекшелігі, ерлер, әйелдер, балалар ұлттық костюмдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркем графика
Пәнді оқытудың мақсаты әртүрлі графикалық әдістерді қолдана отырып, перспектива заңдарын ескере отырып, объектілерді, қоршаған ортаны, адам фигурасын бейнелеу негіздері бойынша теориялық білімді игеру, оларды практикалық іс-әрекетте қолдану дағдыларын игеру және қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны: көркем графика пәні және оның рөлі, көркем графика түрлері, графикалық композициялардың материалдары мен техникасы, адам фигурасының графикасы, графикадағы кескіннің стилизациясы, костюм эскизінің графикасы, натюрморт графикасы, аяқ киім мен аксессуарлардың эскизі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аппликация және коллаж
Пәннің мақсаты: шығармашылық композицияларды құрастыру кезінде аппликация және коллаж техникаларын зерттеу, коллаж техникасында аппликацияларды орындау дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері: өз идеяларыңызбен тез және оңай жұмыс істеуді үйрену; әр түрлі дизайнерлік міндеттерде аппликация мен коллаждың әлеуетін көруге және пайдалануға үйрену; маманның креативті әлеуетін кеңейту, оның жұмыс тәсілдері мен түрлі материалдарды пайдалану арсеналын байыту. Пәннің мазмұны: аппликация техникасы (қағаз, мата, былғары, өсімдік және өзге де материалдардан жасалған фигураларды, өрнектерді немесе тұтас суреттерді материал-негізге кесу, желімдеу); коллаж техникасының ерекшеліктері мен түрлері; аппликация мен коллаждың айрықша сипаттамалары; аппликация мен коллаж жасауда түрлі материалдар мен тәсілдерді қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Макеттеу
«Макеттеу» пәнін оқып үйрену мақсаты - студенттердің бейнелеу және кеңістіктік ойлауын дамыту. Мақсаты: «Сызба геометриясы», «Композиция және дизайн негіздері» пәндерін оқып үйрену кезінде алынған техникалық дағдылар негізінде өзіндік өрнектеу дағдыларын дамыту, модельдеу мен модельдеудің практикалық және теориялық әдістерін меңгеру, прототибиндеу техникасын меңгеру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тамақтану мәдениеті
Пәннің мақсаты: білім мен дағдыларды қалыптастыру, салауатты тамақтану және тамақтану мәдениетімен таныстыру арқылы өмір сапасын арттыру. Пәннің мазмұны: дұрыс тамақтану негіздері, тамақтанудың адамның физикалық және психикалық дамуына әсері. Үстелдегі мінез-құлық ережелері. Жию өтті. Ыдыс-аяқтың дизайны және т. б.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Реставрация және консервация (мұражай қоры)
Курстың мақсаты-студенттерді мұражай ісінің негізгі анықтамаларымен, теорияларымен, тұжырымдамаларымен, мұражайдың қор жұмысымен таныстыру. Курстың мазмұны: мұражай құжаттамасын жүргізу негіздері, мұражай жинақтарын есепке алу, сақтау және жинақтау жөніндегі нормативтік-құқықтық құжаттар; мұражай заттарының әртүрлі санаттарының бұзылу себептері; қирау себептерін анықтау тәсілдері және мұражай заттарының әртүрлі санаттарын консервациялау мен реставрациялаудың негізгі әдістері; мұражай реставраторының құқықтары мен міндеттері, дербес жұмысқа дайындау және жіберу тәртібі және т. б.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кіріктірілген оқытудың практикумы
Бұл пәнде интеграцияланған оқытудың тарихы, теориясы, тұжырымдамалары мен модельдері (мазмұны, құрылымы, білім беру және педагогикалық технологиялардың сабақта интеграциясы, кіріктірілген сабақтың түрлері мен формалары) интеграцияланған оқытудың психологиялық-педагогикалық бағыттары (сыныпты интеграцияланған психологиялық-педагогикалық қолдау, түзету және дамыту) қарастырылады студенттермен жүргізілетін педагогикалық жұмыс, отбасылық педагогикалық және педагогикалық жұмыстың интеграцияланған түрлеріпедагогикалық жұмыстың интеграцияланған түрлері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Үй эстетикасы
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің эстетика, интерьер дизайнын жобалау, үйді басқару технологиясы, эстетика және тұрғын үй экологиясы туралы теориялық және визуалды идеяларын қалыптастыру болып табылады. Курстың мазмұны: интерьер дизайны, интерьер стилі, үйдің экологиясы, интерьерге қойылатын талаптар, эстетика, стиль, эргономика, аудандастыру, жарықтандыру, үйдің гигиенасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобалау графикасы
Пәнді оқытудың мақсаты графикалық конструкциялардың ерекшеліктерін зерттеп, сипаттау; орындалған жұмыстың сапасы мен қасиеттеріне сыни талдау жасау. Графиканың негізін, пайда болу тарихын және кейбір түрлерін білу; ақпаратты визуализациялау туралы түсінікке ие болу; сызу құралдарымен жұмыс істеу дағдысының болуы; өз жұмысын аудиторияға ұсыну тәжірибесі бар. Қоғам дамуындағы ақпарат берудің әртүрлі түрлерінің ерекшеліктері мен рөлін білу; Стандарттар мен әртүрлі құрылыс әдістері туралы ақпаратты табу мүмкіндігі; ұтымды салу әдістерінің алгоритмдерін құрастыру; шығармашылық жұмыстарды ұжымдық талқылауға қатысу; құралдарды таңдау және дайындау дағдылары; объектілердің сызбаларын жобалау нормаларына сәйкес орындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Үй мәдениеті
"Үй мәдениеті" пәнінің мақсаты-үйді, үй шаруашылығын, отбасының ішкі әлемін және үй экономикасын басқаруды зерттеу. Тапсырма: белсенді адамға мүмкіндік беру студенттерді инновациялық технологияларды қолдана отырып, оқу іс-әрекетіне тарту олардың шығармашылық күштерін жұмылдыруға, тәуелсіз зерттеу дағдыларына жағдай жасауға ықпал етеді. "Үй мәдениеті" пәні бойынша сабақтар білімді бекіту мен тереңдетуге, ой-өрісін кеңейтуге, білім алушылардың өзіндік және шығармашылық қызметі әдістерімен оқу пәніне қызығушылықты дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аспаздық өнері
Пәнді игерудің мақсаты-теориялық және практикалық білім негізінде студентті кәсіби міндеттерді орындау кезінде ғылыми негізделген шешімдер қабылдау қабілетімен қамтамасыз ету. Пәнді оқытудың міндеттері: тарихи, діни, ұлттық, әлеуметтік, медициналық, географиялық аспектілердің көмегімен тамақтану мәдениеті мен дәстүрлерін зерттеу; аспаздық дәстүрлер мен мәдениеттің даму тенденцияларын зерттеу; аспаздық тарихы мен оның ерекшеліктерін зерттеу; кең дүниетаным мен кәсіби мәдениетті қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнеркәсіптік өнімдерді модельдеу
«Өнеркәсіптік өнімдерді модельдеу» пәнін оқып үйрену мақсаты киімдерді жобалау және модельдеу туралы идеяларды қалыптастыру болып табылады. Тапсырмалар: киім туралы жалпы ақпаратпен танысу, оны қалыптастыру, жобалау мақсаттары үшін бастапқы деректер; киімнің негізін сызуды жобалау және модельдеу; өнеркәсіптік дизайн объектілерін жобалаудағы практикалық дағдылар
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мұражай экспонаттарын қалпына келтіру
Курстың мақсаты: мәдени мұраның түпнұсқалығы қағидаты негізінде мұражай заттарын консервациялау және реставрациялау мәселелері бойынша білімді қалыптастыру. Курстың мазмұны: реставрациялау қызметінің тарихы, оның теориясы мен практикасы, категориялық аппарат, сондай-ақ осы мәселелер бойынша халықаралық және отандық нормативтік құжаттар; реставрациялау-консервациялау жұмыстарының қазіргі мәселелері; консервациялау-реставрациялау жұмыстарының негізгі әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобалау негіздері
"Жобалау негіздері" пәнін оқытудың мақсаты-өнеркәсіптік бұйымдарды жобалаудың прогрессивті заманауи және жаңа перспективалы көркем әдістерін меңгеру үшін теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері: пәндер мен өнеркәсіптік бұйымдардың көркемдік шешімін талдау және синтездеу; шығармашылық және конструктивтік ойлау қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 9
Профессии
Оқыту нәтижелері
- кәсіптік қызметте пәндік, психологиялық, педагогикалық және әдістемелік білім беру жүйесіне ие болу, шығармашылық және білім беру қызметінің нәтижесі үшін суретшінің, мұғалімнің жауапкершілігін және жауапкершілігін білу
- оқу көркемсурет шеберханаларын жабдықтауға және жабдықтауға, заманауи көркем материалдардың ассортиментіне, арнайы кәсіби құралдар мен құрылғыларға қойылатын талаптар бойынша теориялық білімді қолдану
- философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
- тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу
- көркем шығармашылық саласындағы, шығармашылық қызметтің теориялық негіздері, кәсіптік қызметті қалпына келтіру қабілеті мен дағдылары, өнер саласында авторлық құқықтың инновациялық идеяларын іске асыру, стандартты емес шешімдерді табу, сәндік өнердің бірегей туындыларын жасау қабілеті болуы
- өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру
- кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның цифрлық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; цифрлық сабақтардың сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; цифрлық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдыларына ие.
- сәулет, өнер және сызу, халықтар мәдениетінің тарихы, олардың салт-дәстүрлері, әдет-ғұрыптары, қоғам қажеттіліктері саласындағы қазіргі тенденцияларды түсінуді көрсету
- графикалық, кескіндеме және сәндік қолданбалы техника, графикалық техника; CorelDraw, PhotoShop, 3DStudio және т.б.
- педагогикалық технологияларды, технологияларды, осы оқу пәніне тән «оқыту-үйрету» өзара әрекеттесудің нақты жолдарын қолдану
- оқушылардың жасын, психологиялық және физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, жұмыс әдістері мен әдістерін пайдалана отырып оқу орындарында оқу-әдістемелік жұмыстарды жүргізу мүмкіндігі
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету
- ғылыми зерттеулер мен академиялық хаттың әдістерін білу және оларды оқылатын салада қолдану, қоғам мен білім берудің эстетикалық-сауатты кеңістіктік ортасын дамытуда өзінің болашақ мамандығының мәні мен әлеуметтік маңыздылығын түсіну және білімін қолдану
Ұқсас БББ
6B01404 Көркем еңбек және сызу мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01404 Кәсіптік оқыту
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01404 Визуалды өнер, көркем еңбек және графика
Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті
6B01404 Еңбекке баулу және кәсіпкерлік негіздері (IP)
Астана халықаралық университеті
6B01404 Кәсіптік оқыту
Шымкент университеті