6B08603 Гидротехникалық құрылымдарды жобалау в Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Су шаруашылығы жүйелеріндегі гидротехникалық құрылымдарды жобалау негіздерін және су ресурстарын басқару жөнінде терең білімі бар, бәсекеге қабілетті су шаруашылығы мамандарын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 243
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B082 Су ресурстары және суды пайдалану
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B08 Ауыл шаруашылығы және биоресурстар
-
Дайындық бағыты 6B086 Су ресурстары және суды пайдалану
Пәндер
-
Инженерлік гидрометрия
Заманауи құрылғылар мен гидрометриялық қондырғылар сипатталған. Суды есепке алудың мемлекеттік жүйесімен байланысты өзен гидрометриясы мен гидрологиясының жаңа аспектілері келтірілген. Су ағынын реттеудің және оның экономикалық тиімділігін анықтаудың әртүрлі нұсқалары көрсетілген. Гидрологиялық желіні метрологиялық қамтамасыз ету бойынша ғылыми, әдістемелік және техникалық шаралар кешені қарастырылған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жоғарғы математика
Жоғары математика курсы сызықтық және векторлық алгебра, аналитикалық геометрия, математикалық талдау, дифференциалдық теңдеулер, ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика бөлімдерін қамтитын математикалық білімнің негізі болып табылады. Математиканың теориялық негіздерін білу және практикалық есептерді шешуде тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру негізгі және кәсіби пәндерді зерделеуге және ғылыми және техникалық облыстарда математикалық әдістерді пайдалануға қажеті болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сызба геометрияcы және инженерлік графика
"Сызба геометрияcы және инженерлік графика" пәні сызба геометриясын зерттеуге, техникалық сызбаларды, жобалық құжаттаманы құрастыруға және оқуға мүмкіндік беретін білім мен дағдыларды алуға, сондай-ақ инженерлік кеңістіктік қиялды дамытуға үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Гидрохимия
Табиғи суларды, суды табиғи еріткіш ретінде, химиялық құрамның қалыптасу шарттарын, табиғи сулардың минералдануын, табиғи сулардың Алекин, Валяшко және т. б. бойынша жіктелуін, су құрамының графикалық бейнесін, табиғи суларда еріген газдарды, биогенді, макро-, микроэлементтерді, органикалық қосылыстарды, карбонат тепе-теңдігін, ластануды, ластану көздерін және табиғи суларды қорғауды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Климатология және метеорология
Пән атмосферада болып жатқан құрамды, құрылымды және процестерді, климаттың қалыптасу факторлары мен процестерін, климаттың өзгеру себептерін, климаттың принциптері мен классификацияларын, Жердің климаттарын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физика
Курс физиканың негізгі заңдылықтарын және олардың кәсіби қызметінде туындайтын мәселелерді шешуде қолдану мүмкіндіктерін зерттеуге негізделген. Типтік есептерді шешу кезінде әртүрлі тәсілдерді қолдану, физикалық эксперимент жүргізу және өлшеу мәліметтерін математикалық өңдеу әдістемесін білуге негізделген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Техникалық механика
Бұл пән механиканың негізгі ұғымдары мен аксиомаларын зерттейді; күштер жүйесін түрлендіру жолдарын; күштердің әсерінен қатты денелердің тепе-теңдігінің шарттарын; нүктенің қозғалысын көрсету, оның жылдамдығы мен үдеуін анықтау тәсілдері; дененің ілгерілемелі, айналмалы және жазық қозғалысы, нүктенің күрделі қозғалысын үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Химия және су микробиологиясы
Пәнде химияның негізгі ұғымдары мен заңдары қарастырылады; сонымен қатар табиғи сулардың құрамы және оны анықтаушы факторлар; табиғи сулардың құрамының классификациясы; табиғи сулардың химиялық құрамының қалыптасуының жалпы заңдылықтары; судың метаморфизациялану процестері; табиғи сулардағы органикалық заттардың, биогендік және микроэлементтердің түзілу көздері; табиғи сулардың ластануымен күресу жолдары; табиғи сулардың ластануының негізгі компоненттерін анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инженерлік геодезия
Бұрыштарды өлшеудегі геодезиялық жұмыс әдістерін ұйымдастыру тәсілдері және әдістері, қателердің негізгі көздерін талдауымен асып кетуді анықтау және өлшеу нәтижелерінің дұрыстығын бағалау қарастырылған; атуды зерттеу әдістерін және ірі көлемдегі топографиялық зерттеулерді жүргізуді, елді мекендерді абаттандырудың инженерлік әдістерін, ормандарды басқаруды, ормандарды түгендеуді, орман жоспарларын және карталарын құрастыруды, орман шаруашылығы объектілерін салуды; осы салада қолданылатын оптикалық-механикалық құрылғылар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гидравлика
Пән келесі негізгі сұрақтарды қамтиды: қозғалатын сұйықтықта әрекет ететін күштер, "Идеалды сұйықтық" ұғымы, сұйықтықтың физикалық қасиеттері, гидростатика, сұйықтық тепе-теңдігінің дифференциалдық теңдеуі (Эйлер теңдеуі), гидростатиканың негізгі теңдеуі, абсолютті, артық және вакуумдық қысым, гидростатикалық парадокс, сұйықтықтың еркін бағытталған бетке қысым күші.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Гидрометеорология
Пән климатты қоршаған ортадағы ең маңызды экологиялық фактор ретінде зерттейді. Атмосфераның тіршілік ортасы ретіндегі экологиялық ерекшеліктері. Экологиялық жағдайды қалыптастырудағы климаттық режимнің рөлі, экологиялық-климаттық жағдайдағы өзгерістерді бақылау, антропогендік әсер және климаттың өзгеруімен және атмосфераның ластануымен байланысты экологиялық дағдарыстардан шығу жолдарын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геология негіздері және гидрогеология
Пән жер қыртысының құрылымын, жай-күйін, жер қыртысының материалдарын, минералды-петрографиялық құрамы мен қасиеттерін, эндогендік геологиялық процестерді, экзогендік геологиялық процестерді, әр түрдің қасиеттерін, жер асты суларының гравитациялық қасиеттерін, жер асты суларының қозғалысын, инфильтрация мен сүзуді, қозғалыстың негізгі түрлері мен заңдылықтарын, жер асты суларының режимі мен тепе-теңдігін, жер асты суларын қорғауды, инженерлік геология негіздерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі ұғымдарымен, тарихымен және негізгі бағыттарымен таныстырады. Интеллектуалды жүйелерді құрудың әртүрлі әдістерін, соның ішінде машиналық оқытуды, терең оқытуды, табиғи тілді өңдеуді және компьютерлік көруді қарастырады және жасанды интеллекттің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Бакалаврларда құқықтық сауатты ойлауды дамыту, практикалық міндеттерді шешудегі ғылымның рөлі туралы мағыналы түсінік қалыптастыру, теориялық білімді бекіту, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресте практикалық дағдыларды игеру. Курстың негізгі мәселелері сыбайлас жемқорлық құбылысын зерттеудің заманауи тәсілдерін зерттеуге арналған. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәжірибеде халықаралық құқық пен қазақстандық заңнаманы қалыптастыру және қолдану мәселелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік
Пән студенттерде кәсіпкерлік қызмет негіздерін түсінуді қалыптастыруға, табысты бизнес үшін негізгі дағдылар мен құзыреттерді дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты студенттерді кәсіпкерліктің негізгі аспектілерімен таныстыру, соның ішінде бизнес-идеяны қалыптастыру және оның нәтижесінде бизнес-жоспар құру. Курс барысында студенттер бизнес-жоспарларды әзірлеу және талдау, кәсіпкерлік жобаны басқарудың стратегиялық және тактикалық тәсілдерін қолдану, бизнес мәселелерін тиімді шешу дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері
Осы пән бойынша студенттер ғылыми зерттеулердің негізгі тәсілдерін, соның ішінде зерттеу тақырыбын таңдауды, гипотезаны әзірлеуді, деректерді жинау әдістерін таңдауды және нәтижелерді талдауды үйренеді. Олар сондай-ақ деректерді талдауға және зерттеу нәтижелерінен қорытынды жасауға көмектесетін статистика мен эксперименттік зерттеулердің негіздерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Азаматтық құқық
Азаматтық құқық құқықтағы салалық ғылымдардың ең маңызды саласы. Азаматтық құқықтың мәні азаматтық заңнаманың нарықтық экономикаға зор әсерімен анықталады. Пәнді оқу барысында студент азаматтық құқық түсінігі, қайнар көздері, қағидалары, азаматтық құқықтық қатынас элементтері, жеке тұлға, заңды тұлға, кәсіпкерлік түсінігі, шарт, мәміле, міндеттеме түсінігі, оны орындауды қамтамасыз ету әдістері, интеллектуалдық меншік, мұрагерлік құқық туралы мәліметтер алып шығады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Гидрология және ағынды реттеу
Пән өзен ағынының қалыптасу факторлары мен заңдылықтары, өзендер, көлдер, батпақтар режимдері, су ағындары мен су айдындарының негізгі гидрологиялық сипаттамаларын өлшеу және анықтаудың әдістері мен техникалық құралдары, инженерлік гидрологиялық және су шаруашылығы есептеулерінің теориялық негіздері мен әдістері туралы білімді зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Экономика
«Экономика» пәні жеке адамдардың, жекелеген кәсіпорындардың және мемлекеттің экономикалық қызметі жүзеге асырылатын қоғамның экономикалық өмірі туралы негізгі білімді меңгеруге бағытталған. Пән студенттердің экономикалық ой-өрісін дамытуға және шектеулі табиғи ресурстар жағдайында ұтымды шешім қабылдауға ықпал етеді. Пән экономиканың жұмыс істеуі туралы алған білімдерін мамандық таңдауда және одан әрі білім алуда бағдарлау үшін пайдалануға дайындығын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
Курс қауіпсіздіктің кәсіби мәдениетін қалыптастырады және алған білімдерінің жиынтығын кәсіби қызметте қолдану, кәсіби қызмет саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін біліктілік пен дағдылар қабілеттілігі түсініледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыруға үйрету, қаржылық қызметтерді тұтынушылардың құқықтары мен мүдделерін қорғаудың тиімді тәсілдері, қаржылық өнімдер мен қызметтерді пайдалану тәртібін білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Барлық табиғат қорғау іс-шараларының, оның ішінде адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның денсаулығын сақтау жөніндегі іс-шаралардың теориялық негізі болып табылатын экологиялық білім негіздерін қалыптастыру, сананы экологияландыру және экологиялық мәдениетті тәрбиелеу, болашақ маманға экологиялық білімді жан-жақты қалыптастыру сонымен қатар қоғамның экологиялық дағдарыстан шығуына және орнықты даму жолында қозғалысқа жәрдемдесуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Су техникалық ізденістер
Пән қазіргі заманғы су шаруашылығы мәселелерін және суды зерттеу туралы түсінік береді. Суды зерттеу тарихы баяндалады; Су зерттеулері мен ізденістердің жіктелуі, жұмыс түрлері мен кезеңдері, ізденістерді ұйымдастыру түсіндіріледі. Кешенді су шаруашылығы құрылыстарына, геодезиялық және топографиялық жұмыстарға, өлшеу жұмыстарына, гидрологиялық жұмыстарға, өзендердегі арнайы гидрологиялық бақылаулар мен зерттеулерге, су инженерлік зерттеулермен таныстырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гидроэнергетикалық құрылымдар
ГЭС және арынды бассейндердің құрамдас элементтері, ГЭС және арынды бассейндердің негізгі конструктивтік схемалары, су қабылдау камералары, арынды бассейндердің аванкамералары және олардағы құрылыстар, арынды бассейндердің жергілікті жерде орналасуы және олардың орнықтылығын қамтамасыз ететін шаралар, тәуліктік реттеу бассейндері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Инженерлік конструкциялар
Пән инженерлік конструкциялар, құрылыстар және олардың бөліктері туралы жалпы мәліметтер береді (жылжымалы немесе қозғалмайтын; инженерлік конструкциялардың мөлшерін анықтау бойынша есептеулер жүргізу әдістемесі беріледі; олардың беріктігі, тұрақтылығы, төзімділігі, жарыққа төзімділігі және деформациялары, әртүрлі жүктемелер мен әсерлерді қабылдау бойынша есептеулер; болаттан, алюминийден, бетоннан жасалған Инженерлік конструкциялар туралы мәліметтер беріледі, темірбетон, тас, пластмасса; гидротехникалық және мелиорациялық Құрылыста қолданылатын бетон, темірбетон және металл конструкциялар туралы; ағаш конструкциялар туралы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Су ресурстарын кешенді пайдалану
Бұл курста негізгі су тұтынушылар, олардың ерекшеліктері, су көздеріне деген талаптары мен басқа да су пайдаланушыларға тигізетін әсері қарастырылған. Сушаруашылық тепе-теңдігін түзу, сушаруашылық және су-энергетикалық есептеулерді жүргізу әдістері келтірілген. Сушаруашылық кешенін құру және оны экономикалық негіздеу мен басқару талқыланған. Сонымен қатар су ресурстарын ластану мен сарқылудан қорғау мәселелері қарастыралады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Құрылыс материалдары
Пән құрылыс материалдары мен конструкцияларының жалпы мәліметтері мен ерекшеліктерін; шикізат және өндіріс туралы; алынған материалдар мен конструкцияларды қасиеттеріне қарай су шаруашылығы жүйелерін салуда пайдалану туралы; жаңа және жетілдірілген құрылыс материалдары мен конструкциялары туралы; оларды пайдалану шарттары туралы. Бұл пәнді оқу негізгі құрылыс материалдарының қасиеттерін жобалауға, құрылыс материалдарының негізгі қасиеттерін зерттеуге және ирригациялық және дренаждық жүйелердің құрылымдарында құрылыс материалдары мен конструкцияларын таңдау, есептеу және пайдалану бойынша практикалық мәселелерді шешуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гидротехникалық құрылымдарды жобалау жөніндегі нормативтік-техникалық құжаттама
Пән СП 58.13330.2019 «Гидротехникалық құрылыстар. Ережелер жиынтығы. Жобалаудың негізгі ережелері. Гидротехникалық құрылыстарды жобалаудың жалпы нұсқаулары Гидротехникалық құрылыстарды жобалаудың негіздері, техникалық-экономикалық негізділігі, гидротехникалық құрылыстардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету, қоршаған ортаны қорғау; дренаждық және су өткізбейтін құрылғылардың құрылысы бойынша; банктерді қорғау құрылымдарын орналастыру; қорғаныс және дренаждық құрылыстарды (бөгеттер, каналдар, құбырлар) таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Топырақ механикасы
Пән топырақтың түрлері, топырақтың шығу тегі, құрамы және құрылымы туралы білім береді; топырақтың қатты бөлшектерінің қасиеттері туралы; топырақтың сұйық компоненті туралы; топырақтың газдық құрамдас бөлігі туралы; топырақ құрылымы туралы. Топырақтардың классификациясы және олардың сипаттамалары; табиғи тасты топырақтар туралы мәліметтер; табиғи дисперсті топырақтар туралы; топырақтың негізгі сипаттамаларын және оның анықтаушы қасиеттерін; топырақ қасиеттерін зертханалық және далалық жағдайда анықтау; іргетастардың беріктігі мен тұрақтылығы туралы білім береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Негіздер және іргетастар
Пән топырақтың пайда болуы, олардың физикалық және механикалық қасиеттері туралы; құрылымдар негіздерінің топырақ бағанының кернеулі деформацияланған күйі туралы; негіздер мен іргетастарды жобалаудың негізгі ережелері туралы; Іргетастардың тереңдігі мен құрылымдық формаларының мақсаты туралы; іргетастарды есептеу және жобалау туралы; негіздер мен іргетастарды шекті күйлер бойынша жобалау негіздері туралы, іргетастар туралы мәліметтер береді ашық шұңқырларда салынған Іргетастардың шөгінділерін есептеу әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гидротехникалық мелиорация
Пәнде ауыл шаруашылығы дақылдарының суару режимдері, гидромодуль кестелері, суармалы жерлердің мелиорациялық жай-күйін айқындайтын факторларды, жерасты суларының режимін, суармалы жерлердің су және тұз балансын қадағалау және топырақтың сорлану дәрежесін, сипаты мен серпінін, олардың су-физикалық қасиеттері мен құнарлылығының өзгеруін бақылау, суару технологиясы және техникалық суару құралдарының жұмысы таныстырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Гидротехникалық құрылымдардың элементтерін жобалаудың автоматтандырылған жүйесі
Курс гидротехникалық құрылымдарды жобалау және талдау үшін заманауи бағдарламаларды қолдануға үйретеді. Бағдарлама бөгеттер, дамбалар және су тастағыштар сияқты құрылымдардың сенімділігі мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін қажетті модельдеу, есептеу және бейнелеу әдістерін зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Компьютерлік графика
Студенттердің компьютерлік графика саласындағы дүниетанымын және студенттердің конструкторлық графикалық және мәтіндік құжаттарды орындауды автоматтандыру, сандық графикалық бейнелерді жасау, өңдеу және шығару саласындағы білімдерді жүйелі меңгеруін, сонымен қатар студенттерге жобалау-конструкторлық есептерді шешу үшін автоматтандырылған жобалау жүйелерін қолдану дағдылары мен біліктерін дағдыландыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сорап және сорап станциялары
Сорғылар, сорғы қондырғылары және сорғы станциялары туралы жалпы ақпаратты оқу; қалақшалы сорғыларды ерекше егжей-тегжейлі қарастыру; болашақ маманға «сорғы станциясының гидроагрегаты» түсінігін ашу, оның құрамын құрайтын элементтерді бөлшектеу, суарудағы сорғы станцияларының гидроагрегаттарының сұлбаларын, әр түрлі қабылдағыштары бар дренаждық жүйелерді және сумен қамтамасыз ету әдістерін үйрену.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Гидрокүштік қондырғылар
Бұл пән шаруашылық-ауыз сумен қамтамасыз ету үшін және суармалы жерлердегі ауылшаруашылық дақылдарын суару үшін мелиоративтік жүйеде сумен қамтамасыз ету үшін қолданылатын сорғылар, сорғы қондырғылары, сорғы станциялары туралы үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ауыл шаруашылығын сумен қамтамасыз ету және жайылымдарды суландыру
Пән ауыл шаруашылығы сумен жабдықтау негіздері және жайылымдарды суландыру туралы; Ауыл шаруашылығы сумен жабдықтау жүйесі мен схемалары туралы; су көтергіш жабдықтар туралы; су құбырларының құрылыстары мен сыртқы желілері туралы; жайылымдарды суландырудың неғұрлым тиімді жүйелері туралы; су тапшылығының алдын алу жөніндегі шаралар және су ресурстарын пайдаланудың қазіргі жағдайы туралы мәліметтер береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Мелиоративтік жүйелерді жобалау
Пәннің мазмұны мелиоративтік жүйелерді тиімді жобалау, су шаруашылығын жобалаудың негізгі мәселелерін ғылыми-шығармашылық тұрғыдан шешу, су шаруашылығы объектілерін дұрыс жобалау, Қазақстан Республикасының су қорларын жоспарлау және бағалай білу, суармалы алқаптардың мелиоративтік ресурстарын сақтау, мелиоративтік шаралардың экономикалық тиімділігін анықтау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Су алу тораптары
Пән су қабылдайтын су тораптары туралы жалпы мәліметтерді зерделейді. Өзеннің бөгетсіз су қабылдағыштары, өзеннің бөгеттік су қабылдағыштары, бүйірлік су қабылдағыштар, фронтальды су қабылдағыштар, түбіндегі торлы су қабылдағыштар сияқты су қабылдағыш су тораптарының жіктелуін, сондай-ақ өзендердегі су қабылдағыш су тораптары мен су тораптарына қойылатын талаптарды қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Гидротехникалық жұмыстар өндірісі
Пән гидротехникадағы жұмыстардың жалпы мәселелерін қарастырады; құрылыста көліктер мен жолдарды таңдау, тас-тау және бұрғылау-жару жұмыстарын жүргізу бойынша; құрылыс туралы; жұмыстарды гидромеханизациялау мәселелері туралы; бетон және темірбетон жұмыстары өндірісі бойынша; монтаждау жұмыстары бойынша; арнайы жұмыстарды шығару туралы білім береді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өзен су тораптарын салу
Пән бас су қабылдағыш құрылымдардың жұмыстарын өндіру технологиясы туралы мәліметтерді; тұйық құбырларды орналастыру бойынша; арналар-науалар; гидрометриялық құрылғылар туралы мәліметтер; жол желісі туралы; су қоймасы туралы, реттеуші және қорғаныс құрылыстары туралы; топырақ материалдарының карьерлері туралы, толтырғыштар мен цемент қоймалары туралы мәліметтер береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бөгеттер құрылысын ұйымдастыру және технологиясы
Бөгеттер құрылысының ерекшеліктері, құрылысты ұйымдастырудың жалпы мәселелері, өзен су тораптары құрылысының өндірістік базасы, материалдық - техникалық жабдықтау және қойма шаруашылығы, гидротехникалық құрылысты энергиямен және сумен жабдықтау, құрылыс кезеңінде өзен шығыстарын өткізу, өзен бөгеттерінің құрылыстық бас жоспары туралы білім береді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Гидротехникалық құрылымдардың сенімділігі мен қауіпсіздігі
Осы пәнді оқу барысында гидротехникалық құрылыстар аймағындағы суды сүзу, су тірек құрылыстарының тұрақтылығы мен беріктігі мәселелері бойынша жалпы мәліметтер беріледі. Бөгеттің жіктелуін қарастырады: топырақ, бетон, темірбетон, ағаш. Бөгеттердегі су өткізгіш құрылыстар: төгінділер, су ағызғыштар, су тастағыштар. Гидротехникалық құрылыстардың қақпалары мен гидромеханикалық жабдықтары. Өзен су тораптарының орналасуы. Су тораптары мен энергетикалық объектілердің: балық өткізу, балық қорғау, мұз өткізу, сал ағызу, эрозияға қарсы, селге қарсы арнайы құрылыстарын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Гидротехникалық құрылымдар
Пәнді оқытудың мақсаты мелиорациялық желіде гидротехникалық құрылымдарды жобалау және есептеу үшін кәсіби дағдыларды қалыптастыру, су жинағыш құрылымдар мен су қоймаларын модельдеу, салу және су қоймалардағы су алу тораптарын пайдалану дағдыларын беру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Су шаруашылығы құрылыстары және жүйелерін пайдалану
Су шаруашылығы жүйелерінің техникалық деңгейі туралы мәліметтер келтірілген; су шаруашылығы өндірісінің талаптары, реттеу және бақылау жоспарларын жасау әдістемесі келтірілген, зақымдану түрлері, су шаруашылығы жүйелерін пайдалану қызметін көрсету, жөндеу және қайта құру тәсілдері баяндалған, сондай-ақ су жинағыштарды, су тазарту құрылыстарын, сумен жабдықтау және су бұру жүйелерінің су құбырларын, сорғы станцияларын, тоғандар мен су қоймаларын күтіп ұстау және жөндеу мәселелері қарастырылды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Аграрлық экономика
Курста экономиканың аграрлық секторын қалыптастыру мен дамытудың объективті алғышарттары, сондай-ақ, макро, мезо және микро деңгейдегі агробизнестің экономикалық тетіктері, бәсекеге қабілетті ауыл шаруашылығы өнімін өндіру процесінде аграрлық сектордың түрлі ресурстарын пайдалану және ұйымдастыру зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Су кадастры
Пән мемлекет меншігіндегі су объектілері, Қазақстан Республикасының субъектілерінің, муниципалитеттердің, жеке және заңды тұлғалардың және жеке кәсіпкерлердің мүлкі туралы, су объектілерін пайдалану туралы, өзен бассейндері туралы құжатталған мәліметтердің жүйеленген жиынтығына және бассейндік аудандарға арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Су ресурстарын басқару
Пән тұрақты даму контекстінде су ресурстарын басқарудың қазіргі жағдайын, су ресурстарын кешенді басқару тұжырымдамасын, Қазақстан жағдайлары үшін су ресурстарын кешенді басқаруды енгізудің негіздемесін, су ресурстарын басқарудың заңнамалық негіздерін, ұлттық су саясаты және су ресурстарын басқарудың ұлттық стратегиясы, су ресурстарын кешенді басқарудың негізгі стратегиялық қағидасы, бассейндік кеңестердің жұмыс істеуі, су ресурстарын кешенді басқару процесін ақпараттық қамтамасыз ету, халықаралық ынтымақтастық және трансшекаралық су объектілерін басқаруды жетілдіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Су шаруашылығы жүйелерін автоматтандыру және диспетчерлеу
Пән гидротехникалық құрылыстарды автоматтандыру мәселелерін зерттейді; автоматтандырудың негізгі элементтері мен құрылғылары туралы мәліметтер; басқарылатын гидротехникалық құрылыстарды автоматтандыру және диспетчерлеудің техникалық құралдары бойынша; су алу қондырғыларын, сорғы станцияларын және су тарату қондырғыларын автоматтандыру бойынша; гидротехникалық құрылыстардағы суды өлшеуді және есепке алуды автоматтандыру бойынша.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жаратылыстану және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы негізгі қағидаларды, құқықтық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы, экологиялық мәдениеттің тұрақты дамуы мен құрылымын және функцияларын білуін көрсету. Гидротехникалық құрылыстарды жобалау мен жаңғыртуда және ғылыми әлеуетті дамытуда жасанды интеллектті қолданудың маңыздылығы.
- Техникалық ғылымдардың іргелі негіздерін білу: математиканың, техникалық механиканың, гидравликаның, гидрометрияның, сызба геометриясы және инженерлік графиканың, өлшеу құралдарын қолдана отырып, су көздерінде гидрометриялық жұмыстар мен жер үсті өлшеулерін жүргізу туралы, есептеулер жүргізу, гидротехникалық құрылымдарды жобалау үшін сызу жұмыстарын жүргізуді.
- Гидротехникалық құрылымдарды жобалау үшін кәсіби деңгейде физика, гидравлика, геология және гидрогеология, климатология және метеорология, гидрология мен ағынды реттеу, гидрохимия, инженерлік негіздерін білу.
- Ғылыми зерттеу әдістерін, құрылымдарды жобалаудағы нормативтік-техникалық және құқықтық негіздерді білу.
- Су шаруашылығы саласындағы мәселелерді шешу үшін су-техникалық зерттеулердің заманауи әдістері мен гидротехникалық құрылымдар элементтерін компьютерлік жобалау жүйесі туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану.
- Гидротехникалық құрылымдарды жобалау кезінде заманауи құрылыс материалдарымен ақпараттық технологияларды қолдану.
- Гидротехникалық құрылымдарды жобалау, өзен гидротораптарын салу, су шаруашылығы жүйелерін жобалау және суды пайдалану, гидрокүштік қондырғылар және су ресурстарын кешенді пайдалану және ауыл шаруашылығын сумен жабдықтау және жайылымдарды суландыру негіздерін білу.
- Гидрокүштік қондырғылардың, әртүрлі типтегі сораптардың конструкцияларын, жұмыс істеу принципі мен қолдану аясын ажырату, олардың техникалық сипаттамалары мен жұмыс режимін бағалау.
- Су шаруашылығы құрылымдары мен жүйелердің, гидроқуатты құрылымдардың, гидротехникалық құрылымдардың ұзақ мерзімді жұмысын, сенімділігі мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін гидротехникалық құрылымдарды жобалауда, құрылыс жұмысын ұйымдастыруда заманауи технологияларын таңдау.
- Су шаруашылығы жүйелерінің гидротехникалық құрылымдарын жобалау кезінде автоматтандыру мен диспетчерлендірудің қазіргі заманғы технологияларын ұсыну.
- Суармалы алқапта гидротехникалық мелиорациялауды жүргізу әдістерін ұсыну.
- Аграрлық экономика туралы білімін көрсетіп барлық су пайдаланушылар мен су тұтынушылардың мүдделерін ескере отырып, өзендердің су ресурстарын тиімді басқару үшін іс-шаралар ұсыну.