6B01502 Информатика пәнінің мұғалімі в Мирас
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Пән саласында сапалы білімі, аналитикалық және тілдік дағдылары бар педагог кадрларды даярлау, үздіксіз өз бетінше білім алуды жалғастыру және кәсіби білімін, дағдылары мен іскерлігін, сондай-ақ көшбасшылық қасиеттері мен инновациялық ойлауын жетілдіру қабілеті.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Мирас» университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Оқытылатын мәселелер: экологияның мазмұны мен міндеттері; экожүйе мен биосфера ұғымдары; экожүйелердегі заттар айналымы мен энергия ағыны; адамзаттың жаһандық проблемалары; табиғатты қорғау жөніндегі заңнамалық шаралар; экологиялық қауіпті және төтенше жағдайлардың туындау жағдайлары, олардың көріну заңдылықтары; ТЖ жіктемесі, сипаттамасы және болжауы; адам мен мекендеу ортасын теріс әсерлерден қорғау шараларын әзірлеу және іске асыру, алғашқы медициналық көмек және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: экологиялық факторлардың адам денсаулығының жай-күйіне әсерін бағалау; адам мекендейтін ортаның негізгі қауіптерін сәйкестендіру; қауіптерден қорғау әдістерін таңдау; төтенше жағдайларда қорғау тәсілдері мен технологияларын меңгеру; алғашқы медициналық өзіндік және өзара көмек көрсете білу; төтенше жағдайлар мен ТЖ қаупі және туындауы кезінде тиімді әрекет ету; жарақат кезінде адам ағзасы жағдайының симптомдарын анықтау; медициналық дәрі қобдишасы құралдарын дұрыс қолдану. Пәннің мақсаты-білім алушыларда экологиялық ойлауды, қоршаған ортаның жай-күйі үшін жауапкершілікті және төтенше жағдайлар кезінде жеке және қоғамдық қауіпсіздікті қамтамасыз ету дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас психологиясы және қақтығыстарды басқару
Оқытылатын мәселелер: қарым-қатынастың мәні; қарым- қатынастың коммуникативті, интерактивті, перцептивті жақтары; қарым-қатынас функциялары; қарым-қатынас құрылымы; қарым-қатынас түрлері; қарым-қатынас модельдері; ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдары; қарым- қатынас деңгейлері; жанжалдардың әлеуметтік табиғаты; жанжалдардың себептері; жанжалдардың түрлері; жанжалдардың динамикасы мен тетіктері; ұйымдастырушылық жүйеде қақтығыстарды басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте тиімді қарым- қатынас әдістері мен тәсілдерін қолдану; тұлғааралық қарым- қатынас процесінде Өзін-өзі реттеу тәсілдерін меңгеру; тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық және іскерлік қарым-қатынас тәсілдерін меңгеру; жанжалдардың себептерін анықтау; жанжалдар процесін және жанжалдағы өзінің мінез- құлқын басқару; жанжалды жағдайларды талдау; басқару саласындағы жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу үшін Жанжалдарды басқару саласындағы білімді практикада қолдану; келіссөздерді ұйымдастыру және практикалық қызметте келіссөздер процесінің әртүрлі технологияларын қолдану. Пәннің мақсаты-білім алушыларда жанжалдарды тиімді қарым-қатынас жасау және басқару дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ кәсіби ортадағы жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу үшін коммуникативтік және мінез-құлық стратегияларын қолдану қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Оқытылатын мәселелер: Қаржылық сауаттылықтың түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Ақша, есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кірістер, шығыстар, бюджет. Салық және жеке тұлғаларға салық салу. Сақтандыру. Қаржы нарықтары және инвестициялау негіздері. Жеке кәсіпкерлік және стартап. Жеке тұлғалардың банкроттығы. жеке қаржылық қауіпсіздік. Қалыптастырылатын құзыреттер: жеке және отбасылық қаржы саласындағы міндеттерді шешу үшін алған білімдері мен дағдыларын қолдануда бастамашылық жасай алу, қаржылық тәуекелдер мен банкроттықты ескере отырып, жеке қаржыны жоспарлау мен басқаруды өз бетінше жүзеге асыра білу, әртүрлі қаржылық проблемаларға өз көзқарасын қалыптастыру және олардың салдарын талдай алу, сондай-ақ оларды шешу үшін тиісті мемлекеттік органдарға/қорларға жүгіне білу, қаржылық ақпаратты түсіндіре білу, инвестициялық портфельді қалыптастыру кезінде туындайтын тәуекелдерді бағалау және азайту, қаржы пирамидасының белгілерін анықтай білу және инвестициялау үшін қажетті құралдарды таңдай алу. Пәннің мақсаты-білім алушыларда жеке қаржыны басқарудың, қаржылық тәуекелдерді бағалаудың және кірістер, шығыстар, Инвестициялар және қаржылық қауіпсіздік саласында жауапты шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері
Оқытылатын мәселелер: құқық және оның әлеуметтік реттеу жүйесіндегі орны; құқықтың негізгі нысандары (көздері); құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастар; құқықтық мінез-құлық және құқық бұзушылық; ҚР адамы мен азаматының құқықтық мәртебесінің негіздері, құқықтың негізгі салалары және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік- құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқық саласында полемика жүргізу. Пәннің мақсаты-білім алушыларда базалық құқықтық білімді, құқықтық талдау дағдыларын және күнделікті және кәсіби қызметте құқық нормаларын қолдану қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инноватика және инновациялық қызмет негіздері
Оқытылатын мәселелер: инновация, инновациялық қызмет, инновациялық жоба ұғымдарының мәні; инновациялардың жіктелуі; инновациялық қызметті анықтайтын факторлар; инновациялық идеялардың көздері; экономиканы басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық саясаттың басымдықтары; инновациялық дамудың негізгі модельдері; ғылыми зерттеулердің әдістері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми зерттеулердің әдістері мен нысандарын айқындау; инновациялық жобаларды талдау және бағалау; инновацияларды іске асыру жөніндегі жұмыстарды жоспарлау, инновациялық жобаларды таныстыру; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлауды жүзеге асыру. Пәннің мақсаты-білім алушыларда инновациялық қызметтің негіздерін түсінуді және ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, инновациялық жобаларды әзірлеу, бағалау және жоспарлау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шешендік өнер
Оқытылатын мәселелер: шешендік өнердің негізгі категориялық аппараты; шешендік өнердің тарихы; тиімді сөйлеу коммуникацияларының стратегиялары мен тактикасы; тиімді көпшілік хабарламаны құру алгоритмі; пікірталас және полемика. Қалыптастырылатын құзыреттер: өз ойларын түсінікті жеткізе білу, қарым-қатынас және сөйлеу кезінде өзін сенімді сезіну; дауысты және сөйлеудің мәнерлілігін меңгеру; тыңдаушылардың назарын басқару; күтпеген сұрақтарға жауап бере білу, қарсыластарды тиімді сендіру және тыңдаушыларға әсер ету; әріптестің сөйлеу мінез-құлқын талдау әдістері мен әдістерін, өзін-өзі бақылау тәсілдерін меңгеру. Пәннің мақсаты-шешендік өнердің стратегияларын қолдана отырып, студенттердің тиімді көпшілік алдында сөйлеу, сенімді сөйлеу және аудиторияға сендіретін әсер ету дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум
Оқытылатын мәселелер: сын тұрғысынан және креативті ойлаудың табиғаты, құрылымы, функциялары және оларды қалыптастыру әдістері; сын тұрғысынан ойлау модельдері; ынталандыру әдістері, шығармашылық ойлаудың функциялары, түрлері; шешім қабылдау теориясының қазіргі жай-күйі; шешім қабылдау процесін ұғымдық қамтамасыз ету; шешім қабылдау үшін қажетті сын тұрғысынан және креативті ойлаудың құралдары; шешімдер қабылдаудың түрлері, стратегиялары мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ойлаудың сыни және креативті тәсілдерін зияткерлік қызметтің өзге түрлерінен ажырата білу; креативті ойлаудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру; сыни және креативті ойлаудың әртүрлі модельдерін практикада пайдалану; түсіну және түсіндіру рәсімдері негізінде шешімдер қабылдау процесінде жағдайды сыни талдауды жүзеге асыру; түрлі проблемалар бойынша өз ұстанымын тұжырымдау және дәлелді түрде қорғау, сондай-ақ оппонент ұстанымын дұрыс теріске шығару. Пәннің мақсаты-оқушылардың сыни және креативті ойлауын дамыту, сондай-ақ заманауи ойлау үлгілері мен аналитикалық құралдарды пайдалана отырып, негізделген шешімдер қабылдау және дәлелді ұстаным дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті қоғам және тұрақты даму
Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім беру тұжырымдамасы мен принциптері, халықаралық және ұлттық құжаттар, білім беру мен тұрақты даму арасындағы байланыс,толеранттылық пен инклюзивті мәдениетті қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру процесін дараландыру және білім алушылардың әртүрлі санаттары үшін инклюзивті жағдайлар жасау қабілеті, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылармен (ЕББ) жұмыс істеу үшін инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану қабілеті,инклюзивті білім беру қағидаттарын және оның қоғамның тұрақты дамуындағы рөлін білу. Пәннің мақсаты-білім алушыларда инклюзивті білім беру қағидаттарын және оның орнықты даму үшін маңыздылығын түсінуді, сондай-ақ білім алушылардың әртүрлілігін ескере отырып, инклюзивті білім беру ортасын құру дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Оқытылатын мәселелер: сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік және құқықтық құбылыс ретіндегі мәні; қоғамдық өмірде сыбайлас жемқорлықтың көрінісі; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама; құқық бұзушылықтардың алдын алу. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік- құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқықтық салада полемика жүргізу. Пәннің мақсаты-сыбайлас жемқорлықтың мәнін, заңнаманы және жауапкершілік шараларын зерделеу негізінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, құқықтық сауаттылықты және этикалық мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Оқытылатын мәселелер: академиялық жазу түсінігі, академиялық жазу жанрлары (аннотация, эссе, рецензия, реферат, ғылыми мақала және т.б.), академиялық мәтіндерді құрастыру мен ресімдеудің негізгі принциптері және оларды таныстыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: әр түрлі жанрдағы жазбаша академиялық мәтіндерді жасау; қабылданған нормаларға, талаптарға, стандарттарға сәйкес жазбаша мәтінді ресімдеу; баспа басылымдары мен электрондық ресурстардың библиографиялық сипаттамасын жасау білігі мен дағдысы; ғылыми көздермен талдау жұмысы дағдылары; академиялық мәтіндерді редакциялау; жазбаша жұмыстарды сыни бағалау. Пәннің мақсаты-білім алушылардың ғылыми стандарттар мен талаптарға сәйкес әр түрлі жанрдағы академиялық мәтіндерді жасау, ресімдеу, редакциялау және талдау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Оқытылатын мәселелер: экономиканың қоғам өміріндегі рөлі мен маңызы; материалдық игіліктерді өндіру, айырбастау және бөлу заңдары; нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің теориялық негіздері; кәсіпорын экономикасының негіздері; кәсіпкерліктің мазмұны мен мәні; кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: нақты жағдайларда экономикалық білімді қолдану; экономикалық есептеулерді жүзеге асыру; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда өз мүмкіндіктерін айқындау; өз ісін ұйымдастыру үшін кәсіпкерлік негіздерінің білімін пайдалану; бизнес-жоспарды әзірлеу; кәсіпкерлік бірлікті құруға дайындық және оның қызметін ұйымдастыру. Пәннің мақсаты-білім алушыларда нарықтық экономиканы түсіну, өз ісін жүргізу және негізделген қаржылық-шаруашылық шешімдер қабылдау үшін қажетті базалық экономикалық білім мен кәсіпкерлік дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық және команда құру негіздері
Оқытылатын мәселелер: көшбасшылық, команда, команда құру ұғымдарының мәні; көшбасшылық модельдері және олардың типологиясы; көшбасшылық стильдері; көшбасшылық шешім қабылдау модельдері, команданы қалыптастыру технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: көшбасшылық стильдерін талдау және бағалау; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын талдау; команданы қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері. Пәннің мақсаты — білім алушыларда көшбасшылық және топтық жұмыс туралы түсінік қалыптастыру, сондай-ақ көшбасшылық стильдерді талдау және команданы тиімді қалыптастыру және басқару дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Оқытылатын мәселелер: педагогиканың объектісі, пәні, міндеттері мен функциялары; оқытудың дидактикалық тұжырымдамалары, принциптері, нысандары мен құралдары; тәрбиенің мәні, түрлері және оның білім беру процесінің тұтас құрылымындағы орны; Қалыптастырылатын құзыреттер: оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерін білу; оқыту мен тәрбиелеу бағдарламаларын талдау және әзірлеу тәсілдерін меңгеру; алынған білімді кәсіби қызметте қолдана білу. Пәннің мақсаты-білім алушыларда тиімді педагогикалық қызмет үшін қажетті оқыту мен тәрбиелеу саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Оқытылатын мәселелер: балалардың жас анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы пәні; балалар ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтары; дені сау бала ағзалары жүйесінің құрылымы мен функциялары; балалар дамуының жас анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері; Қалыптастырылатын құзыреттер: бала ағзасының құрылысы мен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру; баланың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін анықтай білу; балалардың гигиеналық тәрбиесін ұйымдастыра білу. Пәннің мақсаты-оқушылардың бойында оқушылар ағзасының құрылымы, қызметі және жас ерекшеліктері туралы білімдерін, сондай-ақ гигиеналық тәрбиені ұйымдастыру және балалардың денсаулығын сақтау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жобалық қызметті ұйымдастыру
Оқытылатын мәселелер: жобалау қызметінің негіздері; жобалау технологиялары; жобаларды енгізу және тиімді басқару; бастапқы деректерді жинау әдістері және жобалау әдістері, жобаларды әзірлеу және іске асыру әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру; жобаларды құрастыру және дайындау; жобалық қызметті ұйымдастыру құралдарын меңгеру; жобаны іске асырудың әрбір кезеңінде мақсаттар мен міндеттерді қою; проблеманы шешу тәсілдерін әзірлеу; кәсіби қызметте жобалау әдістерін практикада қолдану. Пәннің мақсаты-білім алушылардың кәсіби саладағы жобалау қызметінің заманауи әдістерін қолдана отырып, жобаларды әзірлеу, Жоспарлау және басқару бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Оқытылатын мәселелер: теориялық-әдіснамалық негіздер, нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, инклюзивті білім берудің шарттары, модельдері мен нысандары; инклюзивті білім берудің психологиялық негіздері; инклюзивті білім беру процесін оңтайландырудың психологиялық тәсілдері; инклюзивті білім беруді бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім берудің тұжырымдамалық негіздерін білу; инклюзивті білім берудің негізгі категориялық аппаратын пайдалана білу; олардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту, тәрбиелеу тәсілдерін меңгеру. Пәннің мақсаты-білім алушыларда әртүрлі білім беру қажеттіліктері мен нормативтік-құқықтық талаптарды ескере отырып, инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мұғалімнің кәсіби жетістік технологиясы
Оқытылатын мәселелер: білім беру жүйесінің әлеуметтік функциялары мен маңыздылығы, Педагогтің кәсіби қызметінің құндылық негіздері; педагогтің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптар; педагогтің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; көрнекті педагогтер; мансапты дамыту траекториясы, кәсіби этика. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру, педагогика, тәрбие процесі, кәсіби этика саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; кәсіби қызметте кәсіби этика мен этикет қағидаттары мен ережелерін қолдану; кәсіби имиджді модельдеудің жеке ерекшеліктерін меңгеру және көрсету; кәсіби және жеке имидждеу әдістерін меңгеру. Пәннің мақсаты-білім алушыларда педагогикалық кәсіптің құндылықтары, кәсіби табысқа және этикаға қойылатын талаптар туралы түсінік қалыптастыру, сондай-ақ жеке кәсіби имидж мен мансаптық траектория құру дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі жасанды интеллект
Оқытылатын мәселелер: жасанды интеллекттің (ЖИ) рөлі мен мүмкіндіктері; Машиналық оқыту технологиялары және оларды кәсіби қызметте қолдану; чат-боттар мен виртуалды көмекшілерді пайдалану; ЖИ қолданудың этикалық және құқықтық аспектілері; үлкен деректерді талдау және адаптивті технологиялар; кәсіби қызметтегі ЖИ даму перспективалары. Қалыптастырылатын құзыреттер: жасанды интеллект технологияларын кәсіби қызметте пайдалану дағдылары; зияткерлік жүйелерді қолдану қабілеті; деректерді талдау қабілеті; ЖИ мүмкіндіктері мен шектеулерін сыни тұрғыдан түсіну; автоматтандыру құралдарын игеру; ЖИ пайдаланатын чат-боттармен, виртуалды көмекшілермен және платформалармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; кәсіби қызметте ЖИ қолданудың құқықтық және этикалық нормаларын білу. Пәннің мақсаты-білім алушыларда жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен перспективалары туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ оны педагогтың кәсіби қызметінде практикалық және этикалық қолдану дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар
Оқытылатын мәселелер: ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардың құрамы, функциялары, оларды педагогтің кәсіби қызметінде пайдалану мүмкіндіктері; қолданбалы бағдарламалар пакеттерімен жұмыс істеудің негізгі ережелері мен әдістері; ақпараттық жүйелер, ақпараттық технологиялар ұғымдары; теориялық негіздер, деректер базасының түрлері мен құрылымы; ақпаратпен жұмыс істеудің желілік технологияларының мүмкіндіктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: Педагогтің кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану; компьютерлік және телекоммуникациялық құралдарды қолдану; ақпараттық анықтамалық жүйелермен жұмыс істеу дағдылары; кәсіби қызметте қолданбалы бағдарламаларды пайдалану; жергілікті және жаһандық ақпараттық желілердің ресурстарын пайдалану білігі. Пәннің мақсаты-білім алушыларда кәсіби педагогикалық қызметте ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды қолдану бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім берудегі тьюторлық қызмет
Оқытылатын мәселелер: тьюторлық туралы түсінік; инклюзивті білім берудегі тьютордың мақсаты, міндеттері мен құзыреті; инклюзивті практика жағдайында балаларды тьюторлық және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру кезеңдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім берудегі тьюторлықтың негізгі сипаттамаларын білу; ЕББ қажеттілігі бар балалармен түзету-дамыту жұмыстарын ұйымдастыру дағдыларын меңгеру; арнайы және интеграцияланған білім беру субъектілерінің кәсіби құзыреттіліктерін игеру. Пәннің мақсаты-білім алушыларда инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тьюторлық сүйемелдеудің кәсіби білімі мен дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жалпы және жас психологиясы
Оқытылатын мәселелер: пән, міндеттері мен әдістері, жалпы және жас ерекшелік психологиясының негізгі теориялары, принциптері, мәселелері; психикалық процестер; жеке тұлға психикасының құрылымы мен ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: жалпы жас ерекшелік психологиясының әдіснамалық және теориялық негіздерін, психикалық процестер ағымының ерекшеліктері мен заңдылықтарын білу; жалпы және жас ерекшелік психологиясының ұғымдық аппаратын пайдалана білу; психологиялық зерттеу жүргізу дағдыларын меңгеру. Пәннің мақсаты-білім алушыларда тұлғаның психикалық даму заңдылықтары туралы жүйелі білімді және зерттеу және практикалық қызметте психологиялық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Алгебра және геометрия
Оқытылатын мәселелер: сызықтық алгебра, Аналитикалық геометрия ұғымдары мен әдістері; матрица-анықтауыштар; сызықтық теңдеулер жүйесі; векторлық Алгебра элементтері; жазықтықтағы және үш өлшемді кеңістіктегі Аналитикалық геометрия элементтері; статистика элементтері, озық технологиялар, нанотехнологиялар, математикалық статистика элементтері. Қалыптастырылатын құзыреттер: Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу дағдылары; элементар функциялардың туындыларын, күрделі функцияларды, тригонометриялық функцияларды табу дағдылары; функцияның туындысын қолдану білігін қалыптастыру. Пәннің мақсаты-білім алушыларда әрі қарай оқыту және кәсіби қызмет үшін қажетті алгебра, геометрия және математикалық статистика бойынша есептерді шешудің іргелі математикалық білімдері мен дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Алгоритмдер, деректер құрылымы және программалау
Оқытылатын мәселелер: тиімді алгоритмдерді әзірлеу әдістері; деректер құрылымы туралы түсінік; құрылымдық бағдарламалау, Ақпарат; ақпаратты формальды анықтаудың болмауы; баған ұғымы; графтар теориясының негізгі міндеттері. Қалыптастырылатын құзыреттер: Python, C, Java жоғары деңгейдегі тілді үйрену арқылы бағдарламалау есептерін шешуде заманауи компьютерлік техниканы тиімді пайдалану білігі; таңдалған тілде бағдарламалау білімдері мен дағдылары. Пәннің мақсаты-білім алушыларда алгоритмдер мен деректер құрылымдары туралы базалық білімді, сондай-ақ есептеу есептерін тиімді шешу үшін қазіргі тілдерде бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Медиация негіздері [minor]
Оқытылатын мәселелер: медиация саласында қолданылатын нормативтік актілердің негізгі ережелері; даулы мәселелердің алдын алу, реттеу және шешу, бейтарап делдалдың (медиатордың)қатысуымен келіссөздер ұйымдастыру саласындағы теориялық білім. Қалыптастырылатын құзыреттер: бұл білімді кейінгі практикалық іс-әрекетте қолдану мүмкіндігі. Пәннің мақсаты-бейтарап делдалдың қатысуымен Медиация технологиясын қолдана отырып, жанжалдарды шешу және келіссөздер жүргізу бойынша білім алушыларда теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Ауызша аударма тәжірибесі [minor]
Оқытылатын мәселелер: шетел тілін атап түсіндіру; бағыттарының негізгі терминологиялық деректер базасы; экономиканың мәнi; қазіргі даму кезеңінде экономикалық процестер мен халықаралық ұйымдар; макро- және микроэкономика; нарығының түсінігі және оның жұмыс істеуі; кәсіпкерлік; ақша және олардың функциялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: Аударма тақырыбында білім сәйкес лексикалық бірлік таңдауға лексикалық және грамматикалық өзгерістердің пайдалану негізінде әр түрлі аударма өзгерісті орындауға, ерекше назар аудара шарттарын беруге, өз жазу жабдықтар қатарынан аударма және кеңістікте сәйкес аударма қызметін жүргізу жазбаша ұсыныстар «және декодтау» қабілеті мен аударма контекст. Пәннің мақсаты-мамандандырылған лексика мен аударма стратегияларын пайдалана отырып, әртүрлі коммуникативтік жағдайларда білім алушыларда ауызша аударманың кәсіби дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Кәсіпорындағы бизнес-жоспарлау [minor]
Оқытылатын мәселелер: бизнесті жоспарлау, оның мәні мен үдерістің ерекшеліктері; бизнес-жоспарды әзірлеу әдістемесі: бизнес-жоспардың мақсаттары мен міндеттері, құрылымы; тауашаны таңдау тәсілдері бизнес-жоспарды ақпараттық қамтамасыз ету: бизнес-Жобаны сипаттау; бизнес-жобаны нарықтық бағдарлау; бизнестің бәсекелес стратегияларын сипаттау; бизнес-жобаны техникалық-технологиялық қамтамасыз ету; бизнес-жобаның маркетингтік жоспары; бизнесті қаржылық-экономикалық модельдеу; бизнес-жоспар құрылымындағы инвестицияларды талдау; бизнес-жобаның ұйымдастыру жоспары; бизнес-жоспарлауда тәуекелдер мен оларды азайту жолдары. Қалыптастырылатын құзыреттер: әдістемелік және әдіснамалық негіздерді ескере отырып, кәсіпкерлік идеяларды іске асыруды бизнес-жоспарлау саласындағы білімді көрсету бизнес-жоспарлау және бизнес-жобалау жүйесінде алған білімдерін іс жүзінде қолдана білу; бизнес-идеяларды практикада іске асыру саласында өз ұстанымын дәлелді және қисынды дәлелдей білу; бизнес-жоспарлау процесінің сандық және сапалық параметрлері мен көрсеткіштерін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра білу; өз бетінше жинау, талдау және әзірлеу дағдыларын қалыптастыру Қазақстан Республикасы дамуының қазіргі экономикалық жағдайындағы бизнес-жобалар. Пәннің мақсаты-білім алушыларда қазіргі экономикалық жағдайларда кәсіпкерлік жобаларды іске асыру үшін бизнес-жоспарларды әзірлеу, талдау және негіздеу бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау
Оқытылатын мәселелер: метрикалық кеңістіктер теориясының негізгі түсініктері; функция түсінігі; негізгі элементар функциялардың графигі; реттілік шегі; дифференциалдық есептеу; туынды көмегімен функцияларды зерттеу; интегралдық есептеу; бірнеше айнымалылардың функциялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: математика бойынша анықтамалық әдебиетті және деректер базасын пайдалана білу; шектерді, туындыларды, интегралдарды таба білу; қатарлар мен интегралдардың жинақталуын зерттеу дағдылары. Пәннің мақсаты-студенттерде Математикалық талдау бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, оның ішінде бірнеше айнымалылардың шектерімен, туындыларымен, интегралдарымен және функцияларымен жұмыс жасау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Физика
Оқытылатын мәселелер: механика бөлімі; статистикалық физика және термодинамика; электродинамика; тербелістер мен толқындар физикасы; кванттық физика және атом ядросының физикасы; корпускулалық-толқындық дуализм; кванттық статистика және қатты дене физикасы элементтері. Қалыптастырылатын құзыреттер: практикалық міндеттерді шешу біліктерін қалыптастыру; эксперимент қою дағдылары; өлшеу жүргізу және өлшеу нәтижелерінің дәлдігін бағалау дағдылары. Пәннің мақсаты-білім алушыларда физикалық құбылыстар мен табиғат заңдары туралы іргелі білімді, сондай-ақ есептерді шешу, эксперименттер жүргізу және өлшеу нәтижелерін талдау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Шығармашылық ойлау психологиясы [minor]
Оқытылатын мәселелер: психологиялық құбылыстар, категориялар, психиканың заңдылықтары мен шығармашылық процесінің механизмдерін зерттеу және сипаттау әдістері, шығармашылық тұлғаның психологиялық ерекшеліктері және оның өмір жолы, шығармашылықтың адам өміріндегі орны мен рөлі қарастырады. Қалыптастырылатын құзыреттер: креативті ойлауды дамыту бойынша психологиялық әдістемелерді қолдану; кәсіби қызметтегі креативті рефлексия дағдылары; күрделі кәсіби жағдайларға бейімделу дағдылары; кәсіби қызмет процесінде ұжымның басқа мүшелерінің креативті әдістерді қолдану тәжірибесін беру дағдылары. Пәннің мақсаты-білім алушылардың шығармашылықтың психологиялық тетіктері туралы білімдерін қалыптастыру және шығармашылық ойлау, рефлексия және кәсіби қызметке бейімделу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жүйелік бағдарламалау
Оқытылатын мәселелер: Пәнге кіріспе. Жүйелік бағдарламалық қамтамасыз ету. Жүйелік программалардың классификациясы. Бағдарламаның орындалу ерекшеліктері. Ағындарды синхрондау. Классикалық синхрондау мәселелерін шешу және синхрондауды жүзеге асыру. Енгізу-шығару. Жұмыс принциптері, бағдарламалық қамтамасыз етуді енгізу-шығару деңгейлері. Файлдық жүйелер. Құрылғы драйверлері. Қауіпсіздік ішкі жүйесі. Қызметтер, оларды құру және пайдалану ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: процессорлардың, жадтың, енгізу-шығару жүйелерінің жұмыс істеу принциптерін, сондай-ақ аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етудің өзара әрекеттесуін түсіну, процессор нұсқаулары деңгейінде жүйелік ресурстармен жұмыс істей білу, жадты басқару, үзілістермен жұмыс істеу, процестерді синхрондау, драйверлерді, модульдерді әзірлеу және жүйелік шақыруларды пайдалана отырып, жабдықпен өзара әрекеттесу, заманауи тілдерді білу және жүйенің қауіпсіз жүйелерін білу, олар үшін тиімді жүйелерді білу. үздіксіз интеграция және жеткізу принциптері, сондай-ақ жүйелік бағдарламалық қамтамасыз етуді құрастыру, сынау және орналастыру құралдарымен жұмыс істеу. Пәннің мақсаты-білім алушыларда жүйелік бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу, компьютер ресурстарын басқару және аппараттық бөлікпен төмен деңгейде өзара іс-қимыл жасаудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 8
-
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Оқытылатын мәселелер: Білім беруді ақпараттандыру. Қазіргі цифрлық технологиялар және оларды білім беруде қолдану. Мультимедиялық технологиялар. Білім берудегі 3D технологиялары. Сандық білім беру ресурстарының классификациясы. Жоғары сапалы цифрлық білім беру ресурстарын дамыту. Виртуалды шындық. Сандық робототехника. Оқу процесінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сыныптан тыс және ғылыми-зерттеу жұмыстарын цифрландыру мәселелері. Білім берудегі әкімшілік-басқару қызметін цифрландыру. НЗМ ДББҰ цифрлық білім беру ресурстары. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқу тапсырмаларын орындау үшін компьютерлерді, мобильді құрылғыларды және мамандандырылған бағдарламаларды пайдалана білу, электрондық поштаны жазуды, онлайн пікірталастарға қатысуды, жедел мессенджерлерді және бейне конференцияларды пайдалануды қамтитын онлайн платформалар арқылы тиімді қарым-қатынас жасау және топта жұмыс істеу мүмкіндігі. Цифрлық құралдар студенттерге мазмұнның жаңа формаларын (бейне, графика, анимация, бағдарламалар) жасауға және ақпаратты ұсынудың жаңа тәсілдерімен тәжірибе жасауға мүмкіндік береді. Бұл креативтілік пен инновациялық ойлауды дамытады, бұл стандартты емес мәселелерді шешу үшін маңызды. Пәннің мақсаты-білім алушыларда тиімді оқу процесін ұйымдастыру, білім беру ортасында креативтілік пен цифрлық сауаттылықты дамыту үшін заманауи цифрлық технологиялар мен ресурстарды пайдалануда құзыреттілікті қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Математикалық логика және дискретті математика
Оқытылатын мәселелер: математикалық логикалық функциялар теориясының негізгі түсініктері; Алгоритмдер, графтар және кодтау теориялары; маңызды және маңызды емес айнымалылар; математикалық логика пәні. Қалыптастырылатын құзыреттер: дискретті математиканың бірқатар бөлімдері бойынша негізгі міндеттерді шешу дағдылары; Дискретті математика мен математикалық логиканың теориялық және қолданбалы есептерін шешу дағдылары; бекітуді дәлелдеу, объектілер мен ұғымдардың модельдерін құру білігі. Пәннің мақсаты-білім алушыларда логикалық және дискретті ойлауды, сондай-ақ теориялық және қолданбалы есептерді шешу дағдыларын, математикалық тұжырымдарды модельдеу және дәлелдеуді қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Жазбаша аударма тәжірибесі [minor]
Оқытылатын мәселелер: шетел тілін, әсіресе аудару; бағыттарының негізгі терминологиялық деректер базасы; жазбалардың жабдық беру; таңдау барабар лексикалық материал; ерекше назар аудара тұрғысынан дұрыс қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: аударма тақырыбында білім сәйкес лексикалық бірлік таңдауға лексикалық және грамматикалық өзгерістердің пайдалану негізінде әр түрлі аударма өзгерісті орындауға, ерекше назар аудара шарттарын беруге, өз жазу жабдықтар қатарынан аударма және кеңістікте сәйкес аударма қызметін жүргізу жазбаша ұсыныстар «және декодтау» қабілеті мен аударма контекст. Пәннің мақсаты-терминологиялық ерекшелікті, лексикалық-грамматикалық түрлендірулерді және аударылатын мәтіннің мәнмәтінін ескере отырып, білім алушыларда жазбаша аударманың кәсіби дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: мектепте тәрбие қызметін жүзеге асыру; сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы, оның мазмұны мен әдістемесі; білім беру мекемелерінде тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу. Қалыптастырылатын құзыреттер: тәрбиенің теориялық негіздері туралы түсінікті қалыптастыру; мектепте тәрбиеге әдістемелік басшылықты жүзеге асыра білу; тәрбиенің түрлі жүйелері мен теорияларын талдай білу; тәрбиенің заманауи технологияларын меңгеру. Пәннің мақсаты-білім алушыларда білім беру мекемелерінде тәрбие жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және іске асыру үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Кәсiпорын экономикасы [minor]
Оқытылатын мәселелер: кәсіпорын экономикасының экономикалық мәні; нарықтық экономиканың қалыптасу жағдайындағы рөлдер мен функциялар; ұйымдардың (кәсіпорындардың) жұмыс істеуінің экономикалық механизмінің теориялық негіздері; ұйымның (кәсіпорынның) әр түрлі жақтарын сипаттайтын көрсеткіштер. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіпорынның экономикалық тиімділігінің өсуіне арналған резервтер мен проблемалардың ашылуын анықтау дағдылары; техникалық белсенді оқу құралдарын қолдана отырып, қолда бар нақты материалдарды және барлық ақпаратты жүйелеу және қорыту мүмкіндігі. Пәннің мақсаты-білім алушыларда нарықтық экономика жағдайында кәсіпорынның экономикалық қызметін талдау мен бағалаудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету
Оқытылатын мәселелер: қолданбалы бағдарламалық жасақтаманың жіктелуі, жалпы мақсаттағы бағдарламалық құралдар, Кәсіби бағдарламалық құралдар, жобалау мен жобалауға арналған қолданбалы бағдарламалар. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпараттық қызмет көрсету әдістерін білу; АКТ-ның мақсаты, түрлері, қолданбалы саланы талдау әдістері; салыстырмалы талдау және қолданбалы есептерді шешу, АЖ құру үшін АКТ таңдау; қазіргі заманғы АКТ-ны пайдалана отырып, қолданбалы есептерді шешу дағдылары. Пәннің мақсаты-білім алушылардың қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету түрлері туралы білімдерін және кәсіби және қолданбалы міндеттерді шешу үшін заманауи АКТ-ны қолдана білуін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Инновациялық аударма технологиялары (теория және практика) [minor]
Оқытылатын мәселелер: қазіргі заманғы аударма технологиялары. Қазіргі заманғы халықаралық трансфер нарығының талаптары. Translation Memory технологиясы. Translation Memory технологиясын пайдаланып бағдарламалық қамтамасыз ету. Wordfast жұмыс бағдарламасы және оның аналогтар принципі. Электрондық аударма ақпараттық ресурстары. Аударма процесі кезінде Интернетті пайдалану жолдары. Лингвистикалық ақпараттық ресурстары. Аударма электрондық ресурстарының кешенді пайдалануы. Қалыптастырылатын құзыреттер: компьютерлік сөз процессор мен, негізгі ақпараттық-іздестіру және сараптамалық жүйелермен жұмыс жасау, білім өкілдік, синтаксистік және морфологиялық талдау, автоматты сөйлеу синтездеу және тану, жеке басын куәландыратын лексикографиялық ақпаратты және автоматтандырылған аударма өңдеу, автоматтандырылған жүйелер сәйкестендіру және тексеру бойынша аударылған мәтінді орындау стандартын бөлектеу қабілеті лингвистикалық қолдау ақпараттандыру саласындағы проблемалар және басқа да қолданбалы жүйелердің негізгі түрлерін шешу, ақпаратты дәстүрлі тасымалдаушылардың жұмыс істеу ғаламдық компьютерлік желідегі ақпаратпен жұмыс істеуге дерекқорларды және білімдерін тарату, лингвистикалық мәселелерді шешу үшін электрондық сөздіктер мен басқа да электрондық қорымен жұмыс жасай білу. Пәннің мақсаты-білім алушылардың кәсіби қызметінде заманауи аударма технологиялары мен автоматтандырылған жүйелерді пайдаланудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Білім берудегі робототехниканың негіздері
Оқытылатын мәселелер: робототехника және білім беру робототехникасы ұғымдарының мәні; мектепте робототехника негіздерін енгізу; робототехниканы оқыту процесінде қолданылатын оқыту әдістері; робототехниканы оқытудағы пәнаралық байланыстар. Қалыптастырылатын құзыреттер: компьютерлік құрылғыларды пайдаланудың негізгі дағдылары мен іскерлігін дамыту; мектепте робототехника негіздерін енгізу дағдылары; робототехниканы оқыту әдістерін пайдалану дағдылары. Пәннің мақсаты-білім алушыларда пәнаралық байланыстарды ескере отырып, мектеп ортасында білім беру робототехникасының негіздерін енгізу және оқыту бойынша базалық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Операциялық жүйелер
Оқытылатын мәселелер: ОЖ анықтамасы, мақсаты, құрамы, функциялары; жіктеу, жұмыс режимдері, ОЖ архитектурасы; орнату, конфигурациялау, ОЖ-мен жұмыс; заманауи ОЖ; жергілікті ресурстарды басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: жүйелік бағдарламалық қамтамасыз етуді іске асыру құралдарын құру және жұмыс істеу принциптері туралы білім; желілер жүйелері, ОЖ тағайындау; әртүрлі ОЖ басқаруымен жұмыс істеу дағдылары, ОЖ кіші жүйелерін бағдарламалық басқару тәсілдері. Пәннің мақсаты-білім алушылардың операциялық жүйелердің жұмыс принциптері туралы білімдерін және оларды орнату, баптау және кәсіби қызметте тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Кәсiпкерлiк [minor]
Оқытылатын мәселелер: теория мен практиканы дамытудың жинақталған тәжірибесін ескеретін кәсіпкерлік; кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды реттейтін азаматтық заңнама; кәсіпкерлік қызмет; нормативтік-құқықтық, ресурстық, әкімшілік және өзге де шарттарды ескерін бизнес-жоспарлар; қызметті жоспарлау және кәсіпкерлік қызметтің тиімділігі мен бизнес құнын бағалау әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіпкерлік идеялар банкін қалыптастыру дағдылары мен біліктері; бизнес-жоспар құру дағдылары; кәсіпкерлік құрылымды құру дағдылары және оның қызметін ұйымдастыру; кәсіпкерлік қызметтің мазмұны мен мәнін, оның түрлері мен нысандарын білу; кәсіпкерлік мәдениетін қалыптастыру дағдылары; кәсіпкердің іскерлік этикалық мінез-құлық қағидаттарын меңгеру. Пәннің мақсаты-білім алушылардың кәсіпкерліктің мәні мен құқықтық негіздері туралы білімдерін, сондай-ақ бизнес-идеяларды әзірлеудің, бизнес-жоспар құрудың және кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Компьютерлік архитектурасы және компьютерлік желілер
Оқытылатын мәселелер: компьютердің функционалдық мүмкіндіктерін анықтайтын бағдарламалық құралдарды ұйымдастыру принциптері және олардың сипаттамалары; компьютерлік желілерді сауатты құру және қолдау; жергілікті желідегі желілік қосымшалардың жұмысы. Қалыптастырылатын құзыреттер: информатика және қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар саласындағы білім; бағдарламалық құралдар мен компьютерлік желілерді пайдалану дағдылары; деректер базасын құра және интернет ресурстарын пайдалана білу. Пәннің мақсаты-білім алушылардың Компьютер архитектурасы және компьютерлік желілерді құру принциптері туралы білімдерін, сондай-ақ кәсіби қызметте бағдарламалық құралдармен және желілік технологиялармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Психосоматика [minor]
Оқытылатын мәселелер: психосоматикалық бұзылулар, олардың пайда болу факторлары, олардың адамдарындағы жағдайды оңтайландыруға бағытталған психологиялық әсерлер, негізгі психосоматикалық теориялар, психосоматикалық бұзылулардың түрлері, адамның ауруға қатынасы және оның қалыптасу факторлары туралы зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі кәсіби қызмет түрлері шеңберіндегі өзгерістерді болжау және қалыпты және патологиядағы психиканың әртүрлі компоненттерінің қызметін түсіну қабілеті. Пәннің мақсаты-білім алушыларда психосоматикалық бұзылулардың табиғаты, олардың пайда болу факторлары және психокоррекцияға көзқарастар туралы білім қалыптастыру, сондай-ақ кәсіби қызметтегі психикалық және соматикалық процестердің өзара байланысын талдау дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелердегі мәліметтер базасы
Оқытылатын мәселелер: тұжырымдамалық жобалау; пәндік саланың ақпараттық-логикалық моделін әзірлеу; логикалық жобалау; деректердің кореляциялық моделінің мәні-байланыс схемасынан көшу; MS ACCESS-20хх қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: деректер базасының құрылымын әзірлеу бойынша нақты міндеттерді қою және шешу білігі; пән саласының реляциялық моделін әзірлеу дағдыларын меңгеру, MS ACCESS ортасында іске асыру; пайдаланушы интерфейсін ұйымдастыру білігі. Пәннің мақсаты-білім алушыларда реляциялық деректер базасын жобалау және іске асыру, оның ішінде пәндік саланы модельдеу және MS Access ортасында жұмыс істеу бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Информатика бойынша есептерді шешу әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: әр түрлі типтегі есептерді шешу әдістемесі; ақпараттық процестер желісі; ақпаратты ұсыну сызығы; Алгоритмдеу және бағдарламалау сызығы; Ақпараттық технологиялар желісі. Қалыптастырылатын құзыреттер: теориялық білімді практикада қолдану дағдылары; информатика бойынша міндеттерді шешудің негізгі әдістерін меңгеру (ақпарат санын өлшеу, дыбыстық ақпаратты кодтау және оның ақпараттық көлемін өлшеу, ақпаратты кодтау және декодтау білігі). Пәннің мақсаты-теориялық негіздер мен алгоритмдік ойлауды қолдана отырып, білім алушыларда информатиканың негізгі бағыттары бойынша есептерді шешудің әдістемелік білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Информатика сабағында CLIL әдістемесін қолдану
Оқытылатын мәселелер: CLIL принциптері; информатика сабақтарында негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыру үшін CLIL әдістемесін қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: CLIL әдістемесі бойынша информатиканы оқытуда дағдыларды игеру; CLIL әдісін пайдаланудың мәнін түсіну; пәндік-интеграцияланған оқытуды іске асыруға ықпал ететін бағдарламалық құралдарды, әдістер мен тәсілдерді білу; тұжырымдамалық ойлау стилі дағдыларын меңгеру. Пәннің мақсаты-тілдік және пәндік оқытуды интеграциялау және оқушылардың негізгі құзыреттіліктерін дамыту мақсатында информатиканы оқыту үшін CLIL әдістемесін қолдану бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Swift тілінің негіздері
Оқытылатын мәселелер: Swift қосымшаларын әзірлеуге дайындық; Swift-тің негізгі мүмкіндіктері; Swift-тің негізгі құралдары; Swift-тің тривиалды емес мүмкіндіктері; қосымшаларды әзірлеу негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттер: Mac OS және iOS операциялық жүйелеріне арналған бағдарламалау дағдылары; Swift тілінде бағдарламалаудың практикалық тәжірибесін меңгеру; мобильді бағдарламалау саласында жаңа бағытты дамыту дағдылары. Пәннің мақсаты-Mac OS және iOS платформаларына арналған қосымшаларды әзірлеу үшін Swift тілінде бағдарламалаудың негізгі білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 8
-
Web-бағдарламалау
Оқытылатын мәселелер: web-сайтты құру технологиялары; серверлік технологиялар; PHP; MySQL дерекқоры; клиент жағының технологиялары; сценарийлер және оқиғаны өңдеу; JavaScript. Қалыптастырылатын құзыреттер: АЖ ретінде web-сайт құрылымын жобалау технологияларын меңгеру;клиент пен сервер тарапынан бағдарламалау құралдарымен web-сайтты құру дағдылары; серверде web-сайтты орналастыру, қолдау және сүйемелдеу дағдылары; сайтты құрудың әртүрлі тәсілдерін пайдаланудың практикалық дағдылары. Пәннің мақсаты-клиенттік және серверлік технологияларды пайдалана отырып, білім алушыларда веб-сайттарды әзірлеу, бағдарламалау және сүйемелдеудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Олимпиадалық тапсырмаларды бағдарламалау
Оқытылатын мәселелер: «Сандық алгоритмдер» тақырыбына есептер шығарудың алгоритмдері мен бағдарламаларын құру, «Сандық жүйелермен сандар жүйесі» тақырыбы бойынша есептерді шешуге арналған алгоритмдер мен бағдарламаларды жасау. Еркін негіз», «Динамикалық бағдарламалау» тақырыбы бойынша есептерді шешу алгоритмдері мен бағдарламаларын жасау, «Деректердің құрылымдары. Стек. Кезек», «Бәсекелестік бағдарламалаудағы геометриялық есептер» тақырыбы бойынша есептерді шешудің алгоритмдері мен бағдарламаларын құру. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданбалы есептерді шешу үшін қолданыстағы алгоритмдердің тиімділігі мен қолдану мүмкіндігіне талдау жүргізу; бағдарламалау саласындағы нақты есептерді шешу үшін жаңа алгоритмдерді әзірлеу; алған білімдерін информатика мұғалімінің оқу-тәжірибелік іс-әрекетінде зерттеу және проблемаларды шешу үшін қолдану. Пәннің мақсаты-білім алушыларда алгоритмдік ойлауды және заманауи әдістер мен деректер құрылымдарын пайдалана отырып, олимпиадалық және қолданбалы есептер үшін тиімді бағдарламалық шешімдерді әзірлеу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Python бағдарламалау тілі
Оқытылатын мәселелер: Python - негізгі синтаксис, өзгермелі типтер; негізгі операторлар; Python-Тегі жолдармен жұмыс; Python жолдарының функциялары, әдістері; тізімдер , түйіндер , Python сөздігі; Қалыптастырылатын құзыреттер: жобаны жобалау сатысында жұмыстарды орындау, талаптарды анықтау, талдау, жобалау процесін құжаттау, аспаптық құралдарды және АЖ жобалау технологияларын пайдалану білігі; Пәннің мақсаты-білім алушыларда Python тілінде бағдарламалаудың базалық дағдыларын және оны Ақпараттық жүйелерді жобалау және әзірлеу міндеттерін шешу үшін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 8
-
Компьютерлік графика және анимация
Оқытылатын мәселелер: анимацияны құрудың негізгі принциптері; анимация түрлері; Microsoft PowerPoint бағдарламасында презентациялар, анимациялар жасау; 3D графикасы, Google SketchUp және Blender бағдарламаларына негізделген анимация. Қалыптастырылатын құзыреттер: интерактивті компьютерлік графика бойынша теориялық білім мен практикалық дағдылар; анимациялық графикалық файлдарды құру, компьютерлік монтаждау, 3d1 анимация, 3D объектілерді жобалау әдістерін игеру. Пәннің мақсаты-студенттерде компьютерлік графика мен анимацияны құрудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, соның ішінде 3D модельдеу және заманауи бағдарламалық құралдарды қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Информатиканы оқытудың мамандандырылған әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: информатика және АКТ оқыту әдістемесі (балаларға арналған компьютерлік сауаттылық негіздері, оқыту мазмұны, оқыту тәсілдері). Қалыптастырылатын құзыреттер: курсты бағдарламалық қолдауды пайдалану және оның әдістемелік орындылығын бағалау дағдылары; әртүрлі жас тобындағы оқушылар үшін информатика бойынша сабақтарды ұйымдастыру дағдылары. Пәннің мақсаты-оқушылардың жас ерекшеліктерін және заманауи білім беру технологияларын ескере отырып, информатика мен АКТ-ны тиімді оқыту үшін білім алушыларда әдістемелік білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілетті
- Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді
- Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазу дағдыларын және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген
- Командада жұмыс істей алады, өндірістік процеске қатысушылармен диалог жүргізе алады, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыс орната алады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгере алады
- Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті меңгеруді, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешуде көрсетеді
- Қосымша білім мен құзыреттілікті, біліктілік пен дағдыларды қолдануды, студент үшін бейінді емес дайындық бағытының тиімді қызметін жүзеге асыруды көрсетеді
- Жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құруға қабілетті, жеке және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілетін көрсетеді
- Балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, бала ағзасының өсуі мен дамуының негізгі биологиялық заңдылықтарын анықтауға, гигиеналық талаптарға сәйкес мектепте қоршаған ортаны ұйымдастыруға, өмір мен денсаулықты қорғауды қамтамасыз етуге қабілетті
- Педагогикалық қағидаттар негізінде, сондай-ақ әлеуметтік, жас ерекшеліктерін ескере отырып оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға қабілетті, психологиялық, психофизикалық және жеке ерекшеліктері бар, жалпы және жас ерекшелік психологиясының ұғымдық аппаратын және оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге дайындығын меңгерген
- Тәрбие жұмысы әдістемесінің; информатика бойынша оқыту және міндеттерді шешу әдістемесінің негізгі ережелерін біледі; білім беру мекемесінде тәрбие жұмысын жүзеге асыруға қабілетті; информатика бойынша оқытушылық қызметті жүзеге асыруға және жаралы түрдегі міндеттерді шешуге қабілетті
- Арнайы педагогикалық ғылымның ұғымдық-категориялық аппаратын, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және педагогикалық сүйемелдеу туралы білім жүйесін меңгерген
- Информатиканы оқыту саласында, сондай-ақ психология мен педагогика саласында жан-жақты білімі бар, бұл жаратылыстану ғылымдарының негізінде жатқан іргелі принциптерді тереңірек түсінуге мүмкіндік береді, сонымен қатар теорияны практикада қолдану үшін практикалық дағдыларды дамытады
- Заманауи бағдарламалау технологияларын пайдалану, қолданбалы есептерді шешу үшін ақпараттық жүйелерді әзірлеу дағдыларын және заманауи аспаптық және есептеу құралдарын қолдану дағдыларын меңгерген; web-сайтты құру дағдыларын меңгерген; таңдалған тілде бағдарламалауды жүзеге асыра алады; қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді біледі және практикада пайдаланады
- Тұжырымдамалық және логикалық деңгейлерде деректер базасын жобалау технологиясын меңгерген, автоматтандыру мен басқарудың математикалық модельдерін, процестері мен объектілерін алу мақсатында стандартты бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, есептеу эксперименттерін жүргізу қабілетін меңгерген; кез келген заманауи операциялық жүйеде қосымшаларды жобалауды, жұмыс істеуді және әзірлеуді біледі
- Білім беру робототехникасы мен интерактивті компьютерлік графиканың негізгі ұғымдарын меңгерген; анимациялық графикалық объектілерді жасауға қабілетті