Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01502 Информатика (IP) в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттілікке, инклюзивті білім беру дағдыларына ие, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті педагог-кәсіпқойды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Бағдарламалауға кіріспе
Математика
Физика
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Алгоритмдер және мәліметтер құрылымы
-
2 Оқу жылы
Ілгермелі шет тілі
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Сандық құрылғылар архитектурасы және операциялық жүйелер
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Дискретті математика
Абайтану
Объектлі-бағдарланған программалау
Мұхтартану
Жасанды интеллект негіздері
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Информатиканың теориялық негіздері
Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиясы
Бұлтты және мобильдік технологиялар
Экожүйе және құқық
Киберқауіпсіздік және компьютерлік желілер
Білім берудегі Smart технологиялар
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
-
3 Оқу жылы
Білім беру экожүйелері
Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу (экожүйе)
Бағалау және дамыту
Пайдаланушының графикалық интерфейстерін жасау
Инклюзивті білім беру ортасы
Web қосымшаларды құру
Бастауыш мектептің цифрлық сауаттылығы
Мәліметтер қорының жүйелері
Информатика тарихы
IT жобаларын басқару
Информатиканы оқыту әдістері мен технологиялары
Жүйелік бағдарламалау
Білім берудегі сандық технологиялар
Мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалау
Компьютерлік графика және 3D модельдеу
Олимпиадалық тапсырмаларды бағдарламалау
Таратылған қосымшаларды әзірлеу
Информатиканы оқытуды жоспарлау және жекелендіру
Профессии
Оқыту нәтижелері
- мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілікке ие болу, одан әрі білім алуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдану және педагогикалық және әлеуметтік қызметте кәсіби қарым-қатынастарды құру; кәсіптік қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдалануға.
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық дамуының жаңа мақсаттарын қою
- әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, информатика саласындағы озық концепцияларға негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан іріктеу және информатика білімін жетілдіру және өзінің кәсіби өсуі үшін білімді пайдалану
- инклюзивті білім беруде мүмкіндігі шектеулі оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсіну, оқу процесінде оқушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және білім беру контекстінде олардың психологиялық жағдайын этикалық тұрғыдан қолдау, соның ішінде ақпаратты пайдалану;
- Ғылыми зерттеу мен академиялық жазудың әдіс-тәсілдерін біле отырып, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіне отырып, қазақ халқының мемлекеттілігі мен өркениет формаларының тарихы мен эволюциясының негізгі кезеңдерін жан-жақты және объективті түрде ашу.
- ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, қоғамның трансформациясын цифрландыру жағдайында кәсіби педагогикалық қызметтің типтік міндеттерін шешу
- Қолданбалы есептерді шешу үшін есептеу жүйелері мен желілерінің құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін, мәліметтер мен ақпараттық жүйелерді жобалаудың негізгі әдістерін қолдану.
- Оқушылардың ақпараттық дүниетанымын кеңейту, олардың аналитикалық және сыни ойлауын дамыту мақсатында IT және инновациялық білім беру технологияларын (соның ішінде CLIL) пайдалана отырып, цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу және енгізу.
- Оқу материалдарын, интерактивті курстарды әзірлеуді және оқу үдерісін ұйымдастыруды қоса алғанда, заманауи цифрлық білім беру технологияларын пайдалана отырып, информатика мен робототехниканы оқыту міндеттеріне жауап беретін цифрлық ортада тиімді оқыту жағдайларын жасау.
- Сандық құралдар мен әдістерді пайдалана отырып, педагогикалық зерттеу жұмыстарын жүргізу, алынған нәтижелерді практикалық мәселелерді шешу үшін өзінің ғылыми-педагогикалық жұмысында қолдану.
- Информатиканы оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын пайдалана отырып оқу процесін жүргізу, білім беру ұйымдары үшін интерактивті курстар мен цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу.