6B05404 Есептеу ғылымдары және статистика в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасы білім алушыларда есептеу ғылымдары мен статистика саласында өзекті білім мен құзыреттілікті қалыптастыруға, есептеу және статистикалық деректер негізінде нақты процестердің математикалық және компьютерлік модельдерін жасауға, оларды зерттеудің қазіргі заманғы әдістерін таңдауға, оқытылатын ғылым салаларында кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін қосымшалар мен бағдарламалық өнімдерді жасауға, ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру дағдыларын және білім беру бағдарламаларын қалыптастыруға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B055 Математика және статистика
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 6B054 Математика және статистика
Пәндер
-
Математикалық анализ I
Математиканың негізгі фундаментальдық түсініктерін қалыптастыру және бір айнымалыдан тәуелді функциялардың дифференциалдық есептеулерінің негізін қалау. Пән келесі мәселелерді қарастырады: жиындағы үзіліссіз функциялардың қасиеттерін, дифференциалданатын функцияларды, дифференциалды есептеулердің негізгі теоремаларын; функцияларды Тейлор формуласы бойынша жіктеу, Туындыны қолдана отырып функцияны толық зерттеу және функциялардың графигінің сұлбасын салу, дифференциялық есептеулерді әртүрлі есептерге қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сызықты алгебра және аналитикалық геометрия
Пәннің мақсаты: Математикалық объектілерді оқу үшін сызықтық алгебраны пайдалана білуді қалыптастыру.Аналитикалық геометрия объектілерін зерттеуде векторлық алгебра әдістерін және координаттар әдісін қолдану, сызықтық алгебраның және аналитикалық геометрияның түйінді тұжырымдарын келтіру және дәлелдеу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дискретті математика және математикалық логика
Мақсаты – болашақ мамандардың қазіргі заманғы процестер мен жүйелерді талдау, басқару және бағдарламалауда дискретті математиканың аппараттары мен әдістерін пайдалану бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыру және математикалық объектілерді зерттеу үшін математикалық логиканы пайдалану қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пән студенттерде экологиялық дүниетанымды қалыптастыруға, табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланысты ғылыми тұрғыда түсіндіруге және тұрақты дамудың мақсаттары мен принциптері жөнінде кешенді білім беруге бағытталған. Пән аясында жаһандық және өңірлік экологиялық мәселелер, қоршаған ортаны қорғау, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану жолдары қарастырылады. Студенттер тұрақты даму саласында ғылыми негізделген, жауапты шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық анализ II
Пән мазмұны: интегралдар теориясы, интегралдау әдістері, анықталған интегралдың геометрияда, физикада, механикада қолданылуы, және орта мән туралы теоремаларды қолдану. Қатарлар теориясы, қатар жинақтылығының жеткілікті белгілері, функционалдық қатарлардың бірқалыпты жинақтылығы және функцияларды дәрежелік қатарларға жіктеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік
Мақсаты: кәсіпкерлік теориясы мен тәжірибесін зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студент қабілетті: жеке қызығушылықтары мен қабілеттеріне сәйкес келетін нарық мүмкіндіктерін пайдалануға; бизнесті бастау туралы бастапқы шешімді қабылдауға; қолданыстағы құқықтық нормалар шеңберінде тиімді жұмыс жасауға; стартаптың әлеуетті нарықтық мүмкіндіктерін анықтауға және бағалауға.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты: Мемлекеттік билік органдарының, саяси және қоғамдық ұйымдардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қызметін талдау қабілетін қалыптастыру. Қазіргі қоғамдағы сыбайлас жемқорлық мәселелері туралы объективті білім беру. Жасанды интеллектінің (ЖИ) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау, алдын алу және талдау үдерістеріндегі рөлін көрсету. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негізгі ережелерін түсіндіру. Қазіргі заманғы цифрлық технологиялар мен ЖИ-дің талдамалық құралдарын ескере отырып, сыбайлас жемқорлықты еңсеру дағдыларын үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әл-Фараби және қазіргі заман
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Алгоритмдер және деректер құрылымдары
Пәннің мақсаты: алгоритмдерді құру әдістерін және программалаудың әртүрлі есептерін тиімді шешу үшін деректердің базалық құрылымын қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде келесі қабілеттерді қалыптастыру: - фундаментальды есептеу алгоритмдерін пайдаланып, әртүрлі программалар құру; - сұрыптау әдістерін пайдаланып, массивтерді өңдеу; - мәліметтер құрылымын іс жүзінде пайдалану; - алгоримтдердің тиімділігін талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзияға кіріспе
Пәннің мақсаты: инклюзивті білім беру негіздерінің ғылыми-теориялық білімдер жүйесін меңгеру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалармен өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың құндылық бағдарларын қалыптастыру, инклюзивті ортада кәсіби қызмет саласындағы құзыреттерді меңгерту
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Абай ілімі
Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржы сауаттылығының негіздері
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Адам тіршілігі қауіпсіздігінің негіздері
Пән адамның өмір сүру ортасында туындайтын қауіпті және зиянды факторлардан қауіпсіздікті қамтамасыз етудің теориялық және практикалық негіздерін, төтенше жағдайларда төнетін қауіп-қатерлерден қорғану ережелерін білуге студенттерді даярлау, зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету бойынша практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Объектілі-бағытталған программалау
Курста жоғары деңгейдегі бағдарламалау тілінің негізгі конструкциялары оқытылады: мәліметтер типтері мен операциялары, құрылымдық бағдарламалаудың базалық конструкциялары, енгізу/шығаруды ұйымдастыру, функциялар, айнымалылардың түрлері; бағдарлама құрылымы, көрсеткіштер және адрестік арифметика. Пән құралдары: объектілі-бағытталған бағдарламалаудың принциптері мен қасиеттері, кластар, мұрагерлік, қол жетімділік атрибуттары, полиморфизм және оны іске асыру, функциялар мен кластардың шаблондары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Қарапайым дифференциалды теңдеулер
Дифференциалдық теңдеудің қолданбалы есептерін шешу үшін қарапайым дифференциалдық теңдеулердің теориясы мен әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәннің мазмұны дифференциалдық теңдеудің келесі бөлімдерін зерттеуге бағытталған: дифференциалдық теңдеулерді шешудің негізгі түсініктері мен әдістері, бірінші және жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер, Дифференциалдық теңдеу жүйесі, шешімнің болуы, бірмәнділігі және орнықтылығы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Көп өлшемді анализ
Мақсаты – шек ұғымын, бірнеше айнымалылардың функцияларының үзіліссіздігін, жеке туындылар мен дифференциалдылықты қарастыру, экстремумдарды, жасырын және кері функцияларды, шартты экстремумды табуға дифференциалдық есептеуді қолдану; қос және үш еселік интеграл түсінігін және олардың қолданылуын қарастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Сандық әдістер-I
Мақсаты: студенттерге негізгі сандық әдістерді және есептеу математикасының негіздерін қолдана білуге үйрету. Курсты оқу барысында мыналарды қалыптастыру керек: - Сандық әдістердің бастапқы принциптері мен теориясын білу; - компьютерде математикалық есептерді шешу алгоритмдерін құруды меңгеру; - алгебра мен талдаудың сандық әдістерінің алгоритмдері мен әдістерін, сонымен қатар есептеу алгоритмдерінің орнықтылығы мәселелерін білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Ықтималдықтар теориясы
Пәнді оқу мақсаты – негізгі ықтималдық ұғымдарды меңгеру; логикалық және алгоритмдік ойлауды дамыту; ықтималдық есептерді шешудің негізгі әдістерін меңгеру, ықтималдық қасиеттерін, кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын қолдана отырып, қолданбалы есептерді шешуді оңтайландыру бағалау қасиеттерін үйрену.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер
Дербес дифференциалдық теңдеулер үшін есептерді шешу және негізгі теорияларды білу қабілетін қалыптастыру. Пәннің мазмұны дифференциалдық теңдеулерді жартылай туындыларға жіктеуді зерттеуге және оларды канондық түрге келтіруге, Фурье әдістеріне, жылу потенциалдарына, Гриннің жалғастыру әдісі мен қызметіне, максимум принципіне, Коши есебіне, аралас есептерге, Дуамель принципіне бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Стохастикалық анализге кіріспе
Мақсаты –студенттерді математиканың заманауи бағыттарының бірі – стохастикалық анализ теориясының негізгі ұғымдарымен және қолданылымдарының қарапайым мысалдарымен таныстыру. Студенттерге оқып, үйреніп отырған теорияның ықтималдықтық – математикалық негізін меңгерту; ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеуге дағдыландыру. Мазмұны: Өсімшелері корреляцияланбаған процестер. Кездейсоқ емес функциядан өсімшелері корреляцияланбаған процесс бойынша алынған интеграл. Ито интегралы. Стохастикалық дифференциал. Стохастикалық дифференциалдық теңдеулер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Экономикадағы математикалық модельдер
Пәнді оқудың мақсаты - студенттерді дербес компьютерлерде экономикалық-математикалық модельдерді құрудың ұйымдық-экономикалық міндеттерін және оларды зерттеуді формалдау принциптерімен және әдістерімен таныстыру. Пәннің міндеттері экономикалық есептерді формализациялау, экономикалық-математикалық модельдер құру және осы модельдер бойынша есептеу нәтижелерін экономикалық түсіндіру дағдыларын меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Алгоритмдерді параллелизациялау
Пәнді игерудің мақсаты - параллельді есептеудің негізгі технологиялары туралы түсінік қалыптастыру, параллель алгоритмдерді құру әдістері мен принциптерімен танысу, математикалық анализдің, компьютердің қауіпсіздігінің ресурстарды қажет ететін есептеу есептерін шешуде әрі қарай қолдану үшін параллель бағдарламалау технологияларын игеру. , ақпараттық қауіпсіздік және басқа салалар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Сандық әдістер-II
Пәннің мақсаты: студенттерде сандық әдістер туралы тұтас, жүйелі және іргелі түсініктерді қалыптастыру және оларды дербес туындылы дифференциалдық теңдеулерді шешуді компьютерде жүзеге асыру. Келесі аспектілер зерттеледі: Дифференциалдық әдіс және оның дербес туындылы теңдеулерді шешудің негіздемесі. Вариациялық және проекциялық әдістер. Компьютерде сандық әдістерді бағдарламалық қамтамасыздандыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Механика
Бұл курстың мақсаты: табиғаттың негізгі заңдылықтары мен материалдық континуум механикасы бойынша білімді қалыптастыру, математикалық модельдерді құру, табиғатта және технологияда болып жатқан процестерді құру және оларды қазіргі математиканың әдістері мен құралдарын пайдалана отырып талдау дағдыларын меңгеру, болашақ мамандардың ғылыми жалпылау мен қорытынды жасау қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қолданбалы статистика
Ұсынылған курстың мақсаты студенттерді қазіргі қолданбалы статистиканың негізгі ұғымдарымен, нәтижелерімен және маңызды практикалық қолданыстары бар мысалдарымен және міндеттерімен таныстыру болып табылады. Мазмұны: іріктеу. Параметрлерді бағалау және ықтималдылықты бөлу. Ең төменгі шаршы балл. Максималды ықтималдық. Моменттер әдісі. Кейбір статистикалық үлестірімдер. Сызықтық регрессия. Тест гипотезасы, сызықтық регрессия модельдеріндегі сенімділік аралығы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Стохастикалық процестердің негіздері
Курстың мақсаты студенттерді стохастикалық талдаудың негізгі ұғымдарымен және әдістерімен, соның ішінде стохастикалық процестермен таныстыру және олардың осы саладағы түсінігі мен дағдыларын дамыту болып табылады. Оқушылар кездейсоқ процестердің қасиеттерін және олардың сандық сипаттамаларын оңтайлы шешімдерді табу және кездейсоқ құбылыстарды болжау үшін пайдалана білуі керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Оңтайландыру теориясына кіріспе
Пәннің мақсаты: шексіз өлшемді және шексіз өлшемді кеңістіктерде экстремалды мәселелердің негізгі кластарын шешудің іргелі әдістерін сандық түрде жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Оңтайлы шешімнің болуы, оңтайлылықтың тікелей шарттары зерттеледі. оңтайландыру саласындағы тапсырмалардың мысалдары, бір айнымалы функцияның экстремалары, экстремумның қажетті және жеткілікті шарттары, функцияның ең үлкен, ең кіші мәні есептері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Математикалық статистика
Мақсаты: негізгі математикалық- статистикалық түсініктерді меңгеру; логикалық және алгоритмдік ойлау қабілеттерін дамыту; математикалық-статистикалық есептерді шешудің іргелі әдістерін меңгеру. Мазмұны: сәйкес теория аясында математикалық статистиканың негізгі ұғымдары (іріктеу әдісі; бағалау теориясы; статистикалық гипотезаларды тексеру теориясы); математикалық статистика әдістерін қолданып типтік тапсырмаларды орындау (бас жиынтықтың белгісіз параметрін бағалау; статистикалық гипотезаларды тексеру).
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Сандық әдістер-III
Пәнді игерудің мақсаты математикалық физика теңдеулерімен сипатталған әртүрлі физикалық сипаттағы өрістерді модельдеу үшін соңғы элементтер әдісін қолдану саласында білікті мамандарды даярлау болып табылады. Мазмұны: Ақырлы элементтер моделінің құрылымының принциптерінің негіздері. Вариациалық жолдың негізі. Проекциалық жолдың негізі. Есептің берілген аймағын дискретизациялау. Дискреттелген аймақтың түйіндеріне байланысты теңдеулер жүйесін шешу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Есептеу статистикасы
Курстың мақсаты студенттерді статистикалық есептерді шешуде есептеу әдістері мен әдістерін қолдануды үйрету болып табылады. Ол студенттердің статистикалық деректерді талдауда компьютерлік алгоритмдер мен бағдарламаларды пайдалану үшін қажетті дағдылары мен түсініктерін дамытуға бағытталған. Студенттер статистикалық есептеулерді орындау, деректерді визуализациялау және нәтижелерді көрсету үшін R және SAS құралдарын пайдалануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Стохастикалық моделдер және қолданылулары
Курстың мақсаты студенттерге стохастикалық талдаудың негіздерін және оның қаржы, экономика, биология, физика және т.б. сияқты әртүрлі салаларда қолданылуын үйрету болып табылады.Ықтималдық кеңістігі, кездейсоқ шамалар, стохастикалық процестер және мартингалдар сияқты стохастикалық талдаудың негізгі ұғымдары мен анықтамаларын білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Нақты және комплекстік анализ
Әлемнің жаратылыстану-ғылыми бейнесінің математикалық сипаттамасына нақты анализ жасау мүмкіндігін қалыптастыру, айнымалы шамаларды зерттеудің іргелі тәсілдерімен танысу, бұл тәсілдер ақырсыз аз шамалардың талдауына және комплекс сандар өрісінің қасиеттерін пайдалануға негізделген. Мазмұны: жиындардың қуаттылығы, жиындар мен функциялардың өлшемділігі,Лебег интегралы, айнымалы функцияларды зерттеу тәсілдері, Коши интеграл теориясы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Уақыттық қатарлар статистикасы
Мақсаты: Уақыт сериясы теориясының негізгі түсініктерін ұсыну: кездейсоқ процесс, уақыттық сериялардың негізгі үлгілері және олардың параметрлерін бағалау. Параметрлік емес бағалаудың сұрақтары қарастырылып, оларды меңгеру қолданбалы және ғылыми сипаттағы мәселелерді шешудегі өзінің әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Статистикалық талдау
Пәннің мақсаты-студенттерде номиналды шкаламен өлшенген белгілердің өзара байланысының табиғатын зерттеу әдістері туралы ғылыми түсінік қалыптастыру, сонымен қатар күрделі жаппай құбылыстар мен процестердің негізін құрайтын заңдылықтарды зерттеу үшін сәтті зерттеу және аналитикалық жұмыс жасау үшін қажет ықтималды-статистикалық ойлауды дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Деректер туралы ғылымға кіріспе
Курстың мақсаты студенттерді деректану саласындағы негізгі және негізгі ұғымдармен таныстыру болып табылады. Студенттер әртүрлі деректер көздерімен және мәліметтерді жинау әдістерімен, соның ішінде дерекқорлар, файлдар және т.б. Курс мәліметтерді өңдеу және сақтау негіздерін қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Математикалық модельдеуге кіріспе
Курс студенттерге математикалық модельдеу негіздерін, соның ішінде математикалық модельдерді құрудың әртүрлі әдістері мен тәсілдерін, математикалық модельдеудің әртүрлі салаларда, соның ішінде физика, экономика, биология, инженерия және т.б. негізгі практикалық қолдануларын, сондай-ақ есептерді шешуге арналған компьютерлік бағдарламалар пайдалануды үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Статистикалық деректер туралы ғылымның негіздері
Курстың мақсаты - студенттерге статистикалық талдаудың негіздерін және деректермен жұмыс істеу үшін машиналық оқытуды, деректерді жинаудың, талдаудың және интерпретациялаудың әртүрлі әдістерін, соның ішінде сипаттамалық статистиканы, параметрлерді бағалау әдістерін, гипотезаны тестілеуді және т.б., R, Python, TensorFlow және т.б. сияқты статистикалық деректерді талдауға және машиналық оқытуға арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана білуге үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Марковтық кездейсоқ процесстер
Қаржы саласындағы кездейсоқ процестер туралы негізгі ықтималдық теорясы курсынан алған білімді пайдалану қабілетін қалыптастыру. Пәннің мазмұны:Дискретті уақытты дискретті Марков процесі, Марков тізбегі. Үздіксіз уақытпен дискретті Марков процесі. Пуассонның стационар және стационар емес оқиғалар ағыны. Марков тізбегінің күйлерінің ақырғы ықтималдығы. Дискретті біртекті Марков процесі, Үздіксіз уақыты. Жойылу және көбею процесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Деректерді функционалдық талдауға кіріспе
Функционалдық деректерді талдау деректер құрылымын зерттеу және модельдерді құру үшін функционалдық талдау әдістері мен әдістерін қолданатын деректерді талдаудың ішкі жиынтығы. Ол әдетте дискретті немесе кестелік деректермен жұмыс істеуге байланысты классикалық деректерді талдауға қарағанда, әдетте үздіксіз функциялармен немесе сигналдармен жұмыс істеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Машиналық оқыту
Пәннің мақсаты: қолданбалы есептерді шешу үшін ашық бастапқы Python кітапханалары арқылы жүзеге асырылатын машиналық оқытудың алгоритмдер мен әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Оқытылатын болады: ML алгоритмдері – Регрессия (сызықтық, логистикалық). Классификация (шешім ағаштары, қолдау векторлық машинасы, аңғал Бейс, кездейсоқ орман). Кластерлеу (K- орташа, орташа жылжу алгоритмі, иерархиялық кластерлеу). Нейрондық желілер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Бұлттық есептеулер
Мақсаты: бұл курс барысында студенттер бұлтты есептеулердің негізгі ұғымдарымен, принциптерімен және технологияларымен танысып игереді, сонымен қатар Amazon, Google, Microsoft сияқты бұлттық платформалармен және сервистермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын оқып үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Кванттық есептеулерге кіріспе
Пәнді оқытудың мақсаты кванттық компьютердің архитектурасын және кванттық есептеулердің ерекшеліктерін түсіну болып табылады. Пәнді оқу барысында мыналар қарастырылады: кванттық есептеулердің механизмін түсіну үшін қажетті кванттық физика негіздері; кванттық есептеулердің парадигмалары;кубиттер; жай-күйі мүмкін мәндердің кез келгенін қабылдай алатын кванттық жүйелер; кванттық компьютерлерді құрудың заманауи мысалдары; кванттық компьютерлерге арналған бағдарламалау ерекшеліктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Стохастикалық қаржылық математика негіздері
Стохастикалық қаржылық математика – математика мен қаржыны біріктіретін маңызды пән. Ол қаржы нарықтарын модельдеу және талдау, тәуекелдерді басқару және қаржы құралдарын бағалау үшін құралдар мен әдістерді ұсынады. «Стохастикалық қаржылық математика негіздері» курсы студенттерді осы пәннің негізгі ұғымдарымен және әдістемелерімен таныстыратын кіріспе курс болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Есептеу ғылымдары мен статистиканың қолданбалы құралдары
Пәннің мақсаты әртүрлі математикалық және статистикалық модельдеу тапсырмаларын шешу үшін бағдарламалық пакеттерді пайдалану болып табылады. Пән студенттерді экономика, қаржы, биология, денсаулық сақтау және т.б. сияқты әртүрлі салаларда статистикалық талдаулардың кең ауқымын жүргізу және деректерді өңдеу үшін Matlab, Stata және Wolfram Mathematica сияқты бағдарламалық пакеттерді пайдаланумен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Параметрлік емес статистика
Пәннің мақсаты: параметрлік емес (болжамды бөлу функциясы параметрлерге тәуелді емес) гауссовскаямен салыстыруға болатын мүмкіндіктері бойынша мәліметтерді өңдеу әдістері қарастырылады. Параметрлік емес әдістермен салыстырғанда параметрлік емес әдістердің негізгі артықшылықтары-қосымшалардың кең өрісі, статикалық деректердің "бітелуіне", статистикалық материалға жіберілген қателіктердің әсеріне аз сезімталдық.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Есептеу математикасының заманауи әдістері
Бұл курсты оқу мақсаты студенттерге кері есептерді шешуге баса назар аудара отырып, сандық талдау мен математикалық модельдеудің заманауи әдістерін, сонымен қатар кері есептерді шешуді және волвлеттік талдауды қамтитын есептеу математикасының алгоритмдерін сандық жүзеге асыруға арналған заманауи бағдарламалық пакеттерді үйрету болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Математикалық сауаттылықты, логикалық ойлауды және математика әдістерінің негізгі ұғымдары мен идеяларын білуді көрсету
- Ғылыми-экономикалық саладағы білімдерді кәсіби және әлеуметтік ортада ғылыми-зерттеу, қаржылық, кәсіпкерлік және қолданбалы мәселелерді шешу үшін пайдалану.
- Зерттелетін мәселенің деректеріне сәйкес статистикалық гипотезаларды талдау қабілетін көрсету.
- Қазіргі уақытта күрделі математикалық модельдер мен есептерді шешудің негізгі құралы ретінде есептеу математикасы мен статистика әдістерін меңгеру.
- Қазіргі қоғамдағы жауапты және кәсіби қызмет үшін әлеуметтік және гуманитарлық білімдерді қолдану.
- Пәндік саладағы есептерді шешу әдістерін іске асыру үшін бағдарламалау құралдарын пайдалану.
- Есептеу ғылымдары мен статистика саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін ғылыми-зерттеу жобаларына қатысу немесе конференцияларда баяндама жасау арқылы қорытындылау.
- Есептеу және статистикалық деректерге, сондай-ақ жасанды интеллект мүмкіндіктеріне сүйене отырып, нақты үдерістердің компьютерлік модельдерін құру.
- Математикалық әдістердің құралдары мен принциптері негізінде зерттелетін объектінің математикалық модельдерін құру.
- Әр түрлі сипаттағы статистикалық деректерге сандық бағалау әдістерін қолдану.
- Зертханалық және сандық эксперименттер жүргізу кезінде нәтижелердің дәлдігі мен дұрыстығын бағалау.
- Математикалық және статистикалық мәселелер бойынша шешімдерді топпен жұмыс істеу барысында дәлелдеп көрсету.