6B05404 Статистика в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Статистикалық деректерді жинау, өңдеу және талдау, статистикалық ақпаратты мемлекеттік статистикалық органдарда қалыптастыру, халықаралық стандарттар мен талаптарға сәйкес статистикалық есептің әдіснамасы мен әдістемесіне ие, сондай-ақ жаппай дерекқор жасау үшін жаңа ақпараттық технологияларды қалыптастыруда мемлекеттің экономикалық құбылыстары және электронды түрде сақтауда кәсіби дағдылары бар бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B055 Математика және статистика
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 6B054 Математика және статистика
Пәндер
-
Математикалық талдау I
«Математикалық анализ I» пәнді оқу барысында барлық басқа математикалық және қолданбалы пәндерді оқытудың негізі салынады. Курс келесі бөлімдерден тұрады: нақты сандар, логика элементтері, бір айнымалы функциялар, тізбектер, тізбектің шегі, шенелген және шенелмеген тізбектер, тізбекшелер және дербес шектер, функцияның шегі, функцияның үзіліссіздігі, бір айнымалы функцияның дифференциалдық есептеу, Тейлор формуласы, функцияны зерттеу барысында туындыны қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Алгебра..
Бұл курсты оқу барысында студенттер топ, сақина, өріс, комплекс сандар, матрицалар, анықтауыштар, кері матрица, Гаусс әдісі, Крамер ережесі, матрица рангі, көпмүшелік сияқты негізгі ұғымдармен танысады. Математикалық есептерді талдау әдістемесі қарастырылады, ол оларды шешу әдістерін қолдануға, жаратылыстанудың әртүрлі салаларында кездесетін әртүрлі есептерді тұжырымдауға және сипаттауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгоритмдер және бағдарламалау тілдері 1.
«Алгоритмдер, деректер құрылымы және бағдарламалау» пәнін оқытудың мақсаты Pascal тілінде программалау әдістері мен тәсілдері, есептерді Алгоритмдеу негіздерін меңгеру, сонымен қатар осы негіздерді әртүрлі кластардың есептерін шешу үшін тәжірибелік қолдану болып табылады. Білуге тиіс: қазіргі алгоритмдердің негіздері, алгоритмдерді талдау әдістері. Істей білуі керек: алгоритмдер теориясының әдістерін ақпараттық жүйелерді құруда қолдана білу Дағдылары: күрделі жүйелерді талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Мақсаты: білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ қазіргі заманғы қаржылық қызметтер мен цифрлық технологияларды пайдалану процестерін сыни бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы құралдарын тәжірибеде пайдалануды, меншікті жинақтарды сақтауды және көбейтуді, жеке бюджетті жоспарлауды, салықтарды есептеуді, қаржылық есептілікті талдауды және инвестициялардың тиімділігін бағалау әдістерін қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Пән қазіргі қоғамдағы ғылымның рөлін зерттеуді, ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруды, ғылыми зерттеудің әдістемелік негіздерін, ғылыми зерттеу тақырыбының бағытын және негіздемесін таңдауды, ғылыми ақпаратты іздеуді, жинақтауды және өңдеуді, ғылыми жұмыстарды жазу, жобалау және қорғау қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік және бизнес
"Кәсіпкерлік және бизнес" оқу пәнін оқытудың мақсаты: теориялық, ғылыми және практикалық білім арқылы студенттердің өз ісін құруға, кәсіпкерлік қызметке қатысуға дайындығын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет
Пәннің мақсаты студенттерде қоғамның инклюзивті мәдениетінің негіздерін, инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптерін, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық аспектілерін білу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттердің әлеуметтік және кәсіби салаларда инклюзия принциптерін қолдану қабілеті, көпмәдениетті қоғамда коммуникативтік стратегияларды таңдау қабілеті қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау 2
«Математикалық анализ I» пәнді оқу барысында барлық басқа математикалық және қолданбалы пәндерді оқытудың негізі салынады. Курс келесі бөлімдерден тұрады: нақты сандар, логика элементтері, бір айнымалы функциялар, тізбектер, тізбектің шегі, шенелген және шенелмеген тізбектер, тізбекшелер және дербес шектер, функцияның шегі, функцияның үзіліссіздігі, бір айнымалы функцияның дифференциалдық есептеу, Тейлор формуласы, функцияны зерттеу барысында туындыны қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі
Мақсаты: тұрақты даму қағидаттары, тұрақты даму мақсаттарының (ТДМ) негіздері, ESG-принциптері, декарбонизация бойынша білім беру, сондай-ақ экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың өзара байланысын талдауға, тәуекелдерді бағалауға және ғаламдық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлермен олардың салдары, су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, ауа бассейні, жер ресурстарының тозуы, азық-түлік қауіпсіздігі, сондай-ақ антропогендік қызметке байланысты табиғи және техногендік апаттармен олардан қорғау тәсілдерінің тұрақты стратегияларын әзірлеуге үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Алгоритмдер және бағдарламалау тілдері 2
«Алгоритмдер, деректер құрылымы және бағдарламалау» пәнін оқытудың мақсаты Pascal тілінде программалау әдістері мен тәсілдері, есептерді Алгоритмдеу негіздерін меңгеру, сонымен қатар осы негіздерді әртүрлі кластардың есептерін шешу үшін тәжірибелік қолдану болып табылады. Білуге тиіс: қазіргі алгоритмдердің негіздері, алгоритмдерді талдау әдістері. Істей білуі керек: алгоритмдер теориясының әдістерін ақпараттық жүйелерді құруда қолдана білу Дағдылары: күрделі жүйелерді талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Пән - студенттерге ұлттық заң салалары туралы қажетті жалпы идеяларды беру, Қазақстан Республикасының заңнамасының негізгі нормаларына, оның ішінде конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық және өзге де нормативтік құқықтық актілермен танысуға итермелейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ықтималды модельдеу
Мақсаты: қазіргі зерттеуші-аналитиктің кәсіби құралы болып табылатын ықтималдық-статистикалық ойлауды қалыптастыру. Оқиғалардың негізгі ұғымдары және олардың ықтималдықтары, шартты Ықтималдықтар және Байес талдауы, кездейсоқ шама және олардың таралу заңдылықтары, шекті теоремалар көптеген "case-study" тұрғысынан зерттеледі-статистикадағы ықтималдық модельдеу, бұл статистикалық зерттеулерді негізделген түсіндіруде қарастырылатын модельдер мен әдістерді қолдануды нақты игеруге мүмкіндік береді. Студент білуі керек: ситуациялық модельдер тұрғысынан Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары. Білу: ықтималды ситуациялық есептерді шешуге стандартты әдістер мен модельдерді қолдану. Дағдыларға ие болу: нақты жағдайға сәйкес ықтималдық моделін құру, статистикалық есептерді шешуде заманауи технологияларды қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дифференциалдық теңдеулер..
Дифференциалдық теңдеулер практикалық есептерді шешуде кеңінен қолданылатын негізгі математикалық ұғымдардың бірі болып табылады. "Дифференциалдық теңдеулер" пәнінің мақсаты - дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдарын зерттеу және пән тақырыптары бойынша практикалық есептерді шешудің негізгі әдістерін игеру. Пәннің міндеті-студенттердің кейінгі математикалық және басқа да жаратылыстану-ғылыми пәндерді ойдағыдай оқып-үйрену үшін қажетті пән негіздерін және оның әртүрлі білім салаларында қолданылуын игеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент: 1. білуге тиіс: дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдары; әлемнің жаратылыстану-ғылыми бейнесін математикалық сипаттау құралы ретінде дифференциалдық теңдеулерді қолдану салалары; қарапайым дифференциалдық теңдеулердің негізгі сыныптары және оларды шешу әдістері. 2. білуі керек: дифференциалдық теңдеулерді жіктеу және осы теңдеулерді шешу үшін қажетті әдістерді қолдану. 3. білімнің пәндік саласының кәсіби тілін; дифференциалдық теңдеулерді шешудің негізгі әдістерін; дифференциалдық теңдеулерді қолдана отырып, әртүрлі сипаттағы құбылыстардың математикалық модельдерін құру және шешу тәсілдерін білуі керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Салалық статистика
Кәсіпорын статистикасының негізгі ұғымдары мен категориялары. Кәсіпорын ресурстарының негізгі ұғымдары мен санаттары. Кадрлар қозғалысының статистикалық есебі. Статистика өндіруші-еңбек жаңалықтары: негізгі ұғымдар мен санаттар. Өндірілген өнім көлемінің өзгеруіне еңбек өнімділігінің әсерін анықтау. Еңбек өнімділігінің өсу факторларын анықтау. Негізгі қорлар: бағалау түрлері. Негізгі қорлардың статистикасы: жай-күйі, ұдайы өндіру қарқындылығы, пайдалану тиімділігі. Айналым қорларының статистикасы. Айналым қорларының болуы мен қозғалысының абсолюттік және салыстырмалы көрсеткіштері, қамтамасыз етілуі, айналымдылығы. Шығындар статистикасы: жоспарлаудан шаруашылық әсерді бағалауға дейін.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономиканың нақты секторының статистикасы
Мақсаты - пәннің ғылыми және қолданбалы аппараттарын, оның негізгі категорияларын, әдіснамалық ерекшеліктері мен негізгі қағидаларын, сыртқы және ішкі ортаның факторларын ескере отырып, оның тиімділігін арттыру шарттары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Микроэкономикалық деректерді талдау әдістері
Пәнді зерделеудің мақсаты - болашақ мамандарда қазіргі экономиканың жұмыс істеуі мен дамуының микроэкономикалық аспектілері туралы теориялық білімді, сондай-ақ микроэкономикалық талдау және микроэкономикалық процестерді зерттеудің басқа да қазіргі заманғы ғылыми құралдары саласындағы практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән тақырыптары: Сұраныс пен ұсыныстың нарықтық жүйесі, Тұтынушының мінез-құлық теориясы, Өндіріс теориясы, Өндіріс шығындары. Пайда Нарықтық құрылымдардың типтері: бәсекелестік және монополия, Олигополия модельдері, Ойындар теориясы және бәсекелестік стратегиясы, Өндіріс факторларының нарықтары. Еңбек нарығы, Жалпы экономикалық тепе-теңдік және әл-ауқат. «Микроэкономикалық мәліметтерді талдау әдістері» пәні бірқатар міндеттерді шешуді көздейді: - студенттердің басқа экономикалық пәндерді зерделеу кезінде пайдаланылатын іргелі пәндердің бірі ретінде микроэкономика туралы білім алуы, - нарықтық заңдылықтарды, сондай-ақ негізгі экономикалық агенттердің мінез-құлық ерекшеліктерін талдау білігін қалыптастыру, - зерттеудің қажетті әдістерін таңдай білуді қалыптастыру, - қазіргі заманғы экономиканың жай-күйін сыни бағалай білу және білуге негізделген өз бетінше шешім қабылдау дағдыларын бекіту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Микроэкономикадағы математикалық әдістер
Оқу пәнінің мақсаты микроэкономиканың математикалық модельдерін құрудың негізгі ұғымдары мен әдістеріне теориялық негіздер мен нақты тәсілдерді ұсыну; білім алушыларда экономикалық есептерді шешу үшін жүйелі ойлауды дамыту; экономикалық және Математикалық талдаудың заманауи әдістерін қолдану, математикалық әдістермен экономикалық есептеулер жүргізу және оларды экономикалық шешімдерді негіздеу үшін пайдалану дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Оқу пәнін игеру нәтижесінде студент білуі керек: математикалық модельдеуде қолданылатын жүйелік талдаудың негізгі принциптері мен әдістері; алмасу, бөлу, тұтыну және өндіріс саласындағы негізгі заңдылықтарды зерттеуге арналған микроэкономикалық талдау құралдары; білуі керек: айырбастау, тарату, тұтыну және өндіріс саласындағы негізгі заңдылықтарды зерттеу үшін Микроэкономика модельдерін қолдану; иелік ету: статистикалық деректерді өңдеудің негізгі әдістері; - микроэкономиканың математикалық модельдерін құру мен талдаудың, сондай-ақ оларды жоспарлау мен болжаудың мақсаттары мен міндеттері үшін пайдаланудың негізгі әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Статистикадағы мәліметтерді өңдеудің қолданбалы әдістері
Пәнінің мақсаты студенттерді қолданбалы статистиканың маңызды бөлімдерімен таныстыру және оны инженерлік практикада және ғылыми қызметте қолдану болып табылады. Курстың өте аз көлеміне байланысты практикалық есептерді шешуге, математикалық кестелермен және көрнекі статистика әдістерімен жұмыс істеу дағдыларын дарытуға, математикалық модельдеу және деректерді өңдеу міндеттерінің кең шеңберін шешуге мүмкіндік беретін ойлау негіздерін құруға ерекше көңіл бөлінеді. Қолданылатын процедуралардың мағынасына, қолданбалы статистиканың қолданылатын тәсілдерін және оларды қолдану салаларын түсінуге ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәліметтерді жинау және өңдеу әдістері
Пәнін оқытудың мақсаты білім алушының кәсіби даярлығының теориялық базасын қамтамасыз ету, техникалық-технологиялық және әлеуметтік-экономикалық үдерістердің дамуын көрсететін көрсеткіштерді статистикалық талдау және болжау әдістерін зерделеу болып табылады. Білуге тиіс: мәліметтерді өңдеудің негізгі бағдарламалары Істей білуі керек: статистикалық мәліметтер базасын құруға және өңдеуге Дағдылары: статистикалық мәліметтерді өңдеу пакеттерімен жұмыс және статистикалық мәліметтерді өңдеу нәтижелерін түсіндіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Макроэкономикадағы математикалык моделдер
Пәнді меңгерудің міндеттері қоғамның қазіргі экономикалық өміріне тұтас көзқарас құруға мүмкіндік беретін білімді қалыптастыру болып табылады. Курс макроэкономиканың негізгі категориялары мен заңдылықтарын қарастырады. Негізгі макроэкономикалық көрсеткіштер, макроэкономикалық тепе-теңдікті қамтамасыз ету шарттары, инвестициялық белсенділік, экономикалық өсу, жұмыспен қамту және жұмыссыздық проблемалары, байлық пен кедейлік қарастырылады. Пәнді оқудың негізгі міндеті студенттерге макроэкономика саласында білім мен практикалық дағдыларды беру болып табылады. Макроэкономика заңдарын білу. Макроэкономика негіздерін әртүрлі салаларда қолдана білу. Кәсіби қызметте макроэкономикалық білімге ие болу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Эконометрика
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге эконометрикалық модельдерді құруға дағдыландыру және оларды нақты экономикалық процестерді талдау мен болжау нәтижелерін түсіндіру үшін пайдалану мүмкіндігі. Пәннің мазмұны: Эконометрикаға кіріспе. Сызықтық регрессия. Сызықты емес регрессия. Көпше регрессия теңдеулеріндегі айнымалылардың жіктелуі. Автокор гетероскедастикалық және қалдықтарды сату. Динамикалық эконометриялық модельдер. Уақыт қатарлары. Зерттеу уақыты бойынша өзара байланысты қатарлар. Эконометриялық теңдеулер жүйесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қолданбалы статистика
Пәнді оқытудың мақсаты: білім алушылардың математикалық статистиканың негізгі ұғымдары мен әдістері туралы білім алуы, экономикалық және технологиялық процестерді талдауда теориялық-ықтималдық және статистикалық әдістерді қолдана білуі. "Қолданбалы статистика" пәнін оқу нәтижесінде білім алушылар білуі керек: Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі әдістері; білуі керек: экономикалық сипаттағы мәселелерді шешуде ықтималдық және статистикалық әдістерді өз бетінше қолдану; меңгеру: ықтималдықпен жұмыс істеу дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономикадағы сандық талдау
Экономикалық талдаудың тақырыбын, мазмұнын және функцияларын білу; экономикалық талдау әдістері мен әдістері; экономикалық талдау түрлері және оларды жүзеге асыру ерекшеліктері; өндіріс тиімділігін арттырудың факторлары мен резервтерінің экономикалық сипаты. Экономикалық ақпарат көздерін қолдана білу; экономикалық талдаудың әдістері мен әдістерін қолдану; өндіріс тиімділігін арттыру үшін резервтерді анықтау. Кәсіпорынның экономикалық нәтижелерін болжау дағдыларына ие болу; кәсіпорынның негізгі экономикалық көрсеткіштерін есептеу және талдау; кәсіпорынды басқару процесінде экономикалық талдау нәтижелерін пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономикалық-математикалық модельдеу
Пәнді оқыту мақсаттары - студенттерді экономикалық-математикалық әдістермен шешілетін экономика және бизнес міндеттерінің мазмұндық және математикалық қойылымдарымен таныстыру; - математикалық әдістердің негіздерімен таныстыру, оларды шешудің негізгі алгоритмдерін көрсету; -экономикалық-математикалық модельдерді талдау және пайдалану әдістемесі мен әдістемесін көрсету; - студенттерге экономикалық-математикалық модельдеудің негізгі тұжырымдамалық және формальды аппаратын ұсыну; - математикалық мәдениеттің жалпы деңгейін арттыру, қолданбалы экономикалық мәселелерді математикалық зерттеу дағдыларын дамыту. Пәнді оқығаннан кейін студент: -экономикалық және әлеуметтік мәселелерді кешенді шешу үшін экономикалық-математикалық әдістер мен модельдерді құра және қолдана білу; - сызықтық және сызықтық емес динамикалық стохастикалық бағдарламалау әдістерін қолдана отырып, оңтайландыру есептерін шешу дағдыларына ие болу; - материалдық еңбек және қаржы ресурстарының өндірістік қорларын ұтымды пайдалануды үйрену; - нарықтық экономика жағдайында тиімді шешімдер әзірлеу және қабылдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экспериментті жоспарлау
Пәнді оқу барысында экономикадағы, ғылымдағы және техникадағы процестерді эксперименттік зерттеудің негізгі түсініктері мен әдістерін меңгеру. Техникалық, экономикалық объектілердің физика-математикалық модельдерін құру, эксперименттік қателерді бағалау, экспериментті жоспарлау дағдыларын қалыптастыру. Эксперименттік мәліметтерді математикалық өңдеу әдістері қолдана білу. Эксперименттерді жүргізу жоспарын құруа білумен бірге, эксперименттік мәліметтерді графикалық және математикалық формада өңдеуге дағдылану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шешім қабылдау әдістері және болжау
«Шешім қабылдау әдістері және болжау» пәнін меңгеру мақсаты жоғары деңгейде кәсіби қызметті жүзеге асыруға ықпал ететін басқарушылық шешімдерді қабылдау теориясы саласында жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. «Шешім қабылдау әдістері және болжау» пәнін оқытудың міндеттері студенттерді шешімдерді қабылдауға байланысты міндеттерді жіктеуге, есептерді шешу әдісін таңдауға, әдістерді іске асырудың компьютерлік технологияларын қолдануға және шешім қабылдауға үйрету болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
“Statistica” бағдарламалық пакеті
Пәннің мақсаты «Statistica» бағдарламалық статистикалық пакетінің мысалында қолданбалы статистиканың қазіргі заманғы әдістерін меңгеру болып табылады. Медицинада, экономикада, Психологияда және адам қызметінің басқа да салаларында туындайтын практикалық міндеттерді шешу үшін теориялық материалды тиімді пайдалану мақсатында қолданылатын статистикалық әдістердің мазмұндық түсіндірілуіне ерекше көңіл бөлінеді. Білуге: қолданбалы бағдарламалардың статистикалық пакеттері. Істей білу: статистикалық бағдарламалық қамтамасыздандыру пакеттерін қолдану. Дағдылары: Статистикалық статистикалық пакетте жұмыс және мәліметтерді талдау
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Монте-Карло әдісі
Курс кездейсоқ шамалар мен процестерді статистикалық модельдеу әдістеріне жалпыға қол жетімді кіріспе болып табылады (Монте-Карло әдісі). Пәннің мазмұны: Статистикалық модельдеу теориясына кіріспе. Кездейсоқ сандар генераторлары. Біркелкі бөлу. Кездейсоқ сандар генераторлары. Біркелкі емес үлестірілу. Марков тізбектерін және кездейсоқ процестерді модельдеу. Математика және физика есептеріндегі Монте-Карло әдісі. Стохастикалық оңтайландыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Уақыт қатарларын талдау және болжау
«Уақыт қатарларын талдау және болжау» пәнінің мақсаты - студенттердің күрделі әлеуметтік-экономикалық процестер мен құбылыстарды уақытында талдау және болжау үшін қажетті біліктіліктер алу. Пәннің міндеттері оның пәні мен әдісінің мазмұны мен ерекшелігімен анықталады және уақыт бойынша әлеуметтік-экономикалық және басқа да жаппай құбылыстардың өзгеруі бойынша статистикалық зерттеу әдістерін терең зерделеуден тұрады. Білуге тиіс: уақыттық қатарларды сандық талдау және болжау әдістері. Істей білуі керек: уақыт қатарларының көрсеткіштерін есептеу, модельдеу және болжау әдістерін қолдана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Статистикалық R бағдарламалау
«R тілінде статистикалық бағдарламалау» пәнін меңгеру мақсаты – студенттерді «R тілін» еркін қолдана отырып, статистика саласындағы программалау мүмкіндіктерімен таныстыру;-R тілінің мүмкіндіктері және оны қолдану саласы туралы түсінік қалыптастыру; - бағдарламалаудың ерекше векторлық нұсқаларын қолдануды үйрету; - ақпаратты өз бетінше іздеу дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету (соның ішінде ағылшын тілінде), тілдің анықтамалық жүйелерін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректер базасын басқару жүйесі
Пәнді оқудың мақсаты - мәліметтер базасын құрудың негізгі принциптері, мәліметтер қорын басқару жүйелері, мәліметтер базасын жобалау туралы түсінік қалыптастыру. Білу керек: деректер қоры теориясының негізгі ұғымдары, деректер модельдері; деректер қорын жобалаудың негізгі принциптері мен кезеңдері; деректер базасының логикалық және физикалық құрылымы. Жасау керек: талдау жүргізу, пәндік саланың мәні мен байланысын бөліп көрсету және оны нақты деректер моделіне көрсету; деректер қорын басқарудың нақты жүйесіндегі деректер қоры объектілерімен жұмыс істеу; деректер базасын толтыру құралдарын пайдалану; реляциялық деректер базасын жобалау кезінде қатынастарды қалыпқа келтіру. Мәліметтер базасын басқару жүйелерімен жұмыс жасау дағдылары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Статистикалық мәліметтерді талдауға арналған компьютерлік құралдар
Пәннің міндеттері: - құрылған үлгілердің барабарлығы мен дәлдігін бағалаудың сандық әдістерінің негіздерін беру; -әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді талдау және болжау кезінде компьютерлік технологияларды практикалық қолдану дағдысы мен іскерлігін қалыптастыру (регрессиялық талдау негізінде болжаудың желілік және бейсызық модельдерін құру, олардың параметрлерін бағалау, модельдерді талдау үшін барлық қажетті статистиканы есептеу); - компьютерде деректерді заманауи талдаудың концепциясы мен технологиясын зерттеу; - деректерді статистикалық талдауға арналған бағдарламалық құралдардың жұмыс принциптерін зерттеу; - Деректерді талдаудың заманауи визуалды әдістерін зерттеу және оларды статистикалық шығару және деректер құрылымы туралы гипотезаларды қалыптастыру үшін қолдану; - практикалық жағдайларда талдау әдістерін таңдау бойынша міндеттерді өз бетінше шешу дағдысын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректерді көпжақты талдау
Пәнді оқытудың мақсаты - кездейсоқ әлеуметтік және экономикалық құбылыстардан алынған мәліметтерді көп өлшемді талдау туралы студенттердің ғылыми идеясын қалыптастыру, алғашқы тапсырманы жеңілдететін немесе өлшемін азайтуға мүмкіндік беретін белгілер арасындағы жасырын байланысты анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Каржылық математика және оның қолданылуы
Пәннің мақсаты – студенттердің сандық қаржылық талдаудың негізгі заманауи әдістері туралы білімін және әртүрлі қаржылық, несиелік және коммерциялық операцияларды талдауға, салыстыруға және тиімділігін өлшеуге мүмкіндік беретін қаржылық-экономикалық есептеулер әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пәннің тақырыбы: Қаржы математикасының пәні мен әдісі. Қаржы математикасының әдістерін қолдану. Қаржы-экономикалық есептеулерде ескерілетін факторлар. Нарықтық экономикадағы уақыт факторлары. Қызығушылық түрлері. Өсіру және жеңілдіктер. Қарапайым және күрделі пайыздар үшін формулалар мен есептеулер. Жай және күрделі пайыздық мөлшерлемелер бойынша математикалық дисконттау. Үздіксіз жинақтау және дисконттау. Қарапайым және күрделі есептік мөлшерлеме бойынша банктік дисконттау (бухгалтерлік есеп). Кешенді дисконт мөлшерлемесі бойынша жинақтау. Номиналды және тиімді дисконт ставкаларының түсінігі. Негізгі экономикалық заңдылықтар мен фирмалардың, тұтынушылардың, мемлекеттің мінез-құлқының негізгі үлгілерін білу. Нақты экономикалық жағдайларды зерттеу, практикалық мәселелерді шешу үшін экономикалық талдау әдістерін қолдана білу. Өз бетінше талдау және экономикалық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Есептеу математикасы
«Есептеу математикасы» курсының мақсаты – сандық әдістер теориясының теориялық негіздерін зерттеу. Курс алгебралық теңдеулер мен осындай теңдеулер жүйесін шешудің тура және итерациялық әдістерін, интерполяция теориясын, функцияларды сандық интегралдау және дифференциалдау әдістерін, қарапайым дифференциалдық теңдеулер мен қарапайым дербес дифференциалдық теңдеулер үшін бастапқы және бастапқы шекаралық есептерді сандық шешу әдістерін зерттейді. . Бұл курстың материалы әртүрлі өзекті қолданбалы есептерді математикалық модельдеу үшін заманауи сандық әдістерді әзірлеу және қолдану үшін пайдаланылуы мүмкін. Білу: математика, физика, есептеу және бағдарламалау негіздерін. Істей білу: жаратылыстану және жалпы инженерлік білімдерді, математикалық талдау және модельдеу әдістерін пайдалана отырып, стандартты кәсіби есептерді шешу. Игеру: кәсіптік қызмет объектілерін теориялық және эксперименттік зерттеу дағдыларын.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Big data өңдеу технологиялары
Пәннің мақсаты - үлкен деректерді пайдалану үшін инновациялық шешімдерді енгізу. Пәнді меңгерген студент міндетті; Білу: Үлкен деректер технологиясының негізгі түсініктерін; Болжаудың негізгі технологиялары Істей білу: Үлкен деректер массивтерін анықтау; Үлкен деректер кластерлерін талдау; Экономикалық процестердің әртүрлі тәсілдермен дамуының болжамдарын құру; Дағдылар: Курстың терминологиясы, Үлкен деректерді құру және жүргізудің заманауи технологиялары; Болжаудың әдістемесі мен әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректерді талдаудағы нейрондық желіні моделдеу
Мақсаты: Студенттерге деректерді талдау үшін нейрондық желілерді пайдалану негіздерін, болжамдық және классификациялық модельдерді әзірлеуді және оларды әртүрлі салаларда қолдануды үйрету. Пәнді меңгергеннен кейін студент: Білімдер: Жасанды нейрондық желілердің негіздерін білу; Танымал нейрондық желінің архитектурасын (MLP, CNN, RNN, LSTM) түсіну; Модельдерді оқыту, тестілеу және валидациялау кезеңдерін түсіну. Дағдылар: Нейрондық желі модельдерін оқыту үшін деректерді дайындау (тазалау, қалыпқа келтіру, оқыту және сынақ үлгілеріне бөлу); Қолданбалы есептерді шешу үшін нейрондық желі модельдерін құру; Нейрондық желілерді әзірлеу және сынау үшін Python кітапханаларын пайдаланыңыз. Дағыдалану: Модельдерді әзірлеуге арналған платформалармен жұмыс істеу (TensorFlow, PyTorch, Keras); Нейрондық желі модельдерінің дәлдігі мен тиімділігін бағалау; Нейрондық желі шешімдерін деректерді талдау жобаларына біріктіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жасанды интеллекттің математикалық модельдері
Мақсаты: Студенттердің мәліметтерді талдау, болжау және күрделі есептерді шешу үшін жасанды интеллект (AI) әдістерінің негізінде жатқан математикалық модельдерді пайдалану бойынша білімдері мен дағдыларын дамыту. Пәнді меңгергеннен кейін студент: АИ-де қолданылатын ықтималдықтар теориясының және математикалық статистиканың негіздерін білу. Регрессия, классификация және кластерлеу сияқты оқыту алгоритмдерінің математикалық негіздерін түсіну. Дағдылар: Есептерді болжау, жіктеу және кластерлеу үшін математикалық модельдерді әзірлеу. Оңтайландыру есептерін шешу үшін сандық әдістерді қолдану. Үлгілерді енгізу үшін Python және оның кітапханаларын (NumPy, SciPy, Scikit-learn) пайдаланыңыз. Дағыдалану: Мәліметтерді талдау және оны математикалық модельдеуге дайындау; Математикалық модельдерді құру, жаттықтыру және түсіндіру; Жасалған үлгілердің дәлдігі мен сенімділігін бағалаңыз.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Параметрлік емес статистика
"Параметрлік емес статистика" оқу пәнінің мақсаты студенттердің әлеуметтік-экономикалық құбылыстар мен процестердің сапалық сипаттамаларына статистикалық талдау жүргізу үшін қажетті біліктілікке ие болуы болып табылады. Пәннің міндеттері: мәліметтер құрылымын, номиналды немесе реттік мәліметтер үшін параметрлік емес статистикалық әдістерді зерттеу. Параметрлік емес байланыс көрсеткіштерін зерттеу. Статистикалық талдаудағы сараптамалық әдістерді зерттеу. Курсты игеру нәтижесінде студент: білуі керек: сапалық құбылыстардың өзара байланысын бағалаудың қолданыстағы параметрлік емес әдістерін; параметрлік емес статистикалық әдістерді қолдана отырып, деректерді жинау және өңдеу; параметрлік емес әдістерді қолдана отырып, қажетті деректерді жинау және өңдеу дағдыларын білуі керек.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Актуарлық математика
Мақсаты: өмірді сақтандырудың әртүрлі түрлері, жазатайым жағдайлардан сақтандыру полистері және зейнетақы схемалары бойынша сыйлықақылар мен резервтерді есептеудің заманауи әдістері туралы іргелі білім беру. Білу: әртүрлі жылдық пайыздық мөлшерлемедегі ауыспалы сандарды есептеудегі негізгі ғылыми тәсілдерді. Істей білу: сақтандыру қызметінің барлық түрлерін және несиелік есептерді есептеу. Дағдыларға ие болу: актуарлық есептердің барлық түрлерін құру және модельдеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Python тілінде деректерді талдау
«Python тілінде деректерді талдау» пәнін меңгеру міндеттері Python тілінде бағдарламалау дағдыларын дамыту, Jupyter интерактивті ортасында деректерді жинау, өңдеу және талдауды түсіну, деректермен жұмыс істеудің автоматтандырылған әдістерімен - машиналық оқытумен және нейрондық желілер. Білу: Python тілінің синтаксисі мен басқару құрылымдарын; Python тіліндегі негізгі стандартты модульдер мен кітапханалар; Python тілінде қолданбалы бағдарламаларды жасау ерекшеліктері; жеке модульдер мен кітапханаларды әзірлеу принциптері; деректерді талдауға арналған мамандандырылған кітапханалар. Істей білу: Python программалау тілінде қолданбалы бағдарламаларды жасау; стандартты және қосымша модульдерді, кеңейтімдер мен бумаларды пайдалану; өз модульдеріңізді жасаңыз және оларды импорттаңыз; өз қолданбаларыңыз бен кітапханаларыңызды жасаңыз. Дағдылар: сыртқы деректер көздерімен (мәтіндік файлдар, xml-файлдар, csv-файлдар) қосымшаларды әзірлеу дағдылары; деректерді талдау саласындағы қолданбалы тапсырмалар үшін Python кітапханаларының жиынтығын пайдаланудың практикалық дағдылары; - Python тілінде қолданбаларды және жеке кітапханаларды әзірлеу дағдылары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Белгісіздік кезінде тәуекелді жағдайларды талдау және бағалау
Мақсаты: тәуекелдің қазіргі теориясы және бұзылу ықтималдығының асимптотикалық мінез-құлқы туралы кең мағлұмат беру. Білу: тәуекел теориясының қарапайым және классикалық үлгілерін, Крамер шартын, Лундберг теңсіздігін. Істей білу: тәуекел теориясын кезекте тұру мәселелерінде, кездейсоқ жүру процестерінде, тармақталу процестерінде және дауыс беруде қолдану. Дағдылар: айқынсыздық және қауіпті жағдайларда шешім қабылдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бизнес-аналитиканың аспаптық құралдары
Пәннің мақсаты-студенттердің бизнесті ақпараттық-талдамалық сүйемелдеу үшін Business Intelligence заманауи білім беру және ақпараттық технологияларын пайдалану дағдыларын қалыптастыру; Машиналық оқыту модельдерін әзірлеу мен тестілеудің жұмыс процестері мен сценарийлерін құру; жұмыс үстелі платформаларында және бұлтты ортада Машиналық оқыту моделін оқыту және орналастыру; бағдарламалық қосымшалар мен аналитикалық контент құру, бұлтта бірлескен аналитикалық жұмысты ұйымдастыру data discovery технологиясын қолдану. Курс Нәтижесінде студент: Біледі: деректерді зерттеу әдістемесі және бизнес-аналитика құралдары мен технологияларын қолданатын заманауи аналитикалық жүйелердің мүмкіндіктері; Деректерді зерттеу үшін заманауи аналитикалық жүйелердің құралдарын қолдана алады; деректермен жұмыс істеудің аналитикалық жүйелерінің нарығына талдау жасай алады; бизнесті ақпараттық-аналитикалық қолдау үшін Business Intelligence заманауи білім беру және ақпараттық технологияларын қолдана алады. Дағдылары бар: әзірленген талдамалық есептер, дэшбордтар, мониторинг және сторителлингтің ақпараттық панельдері негізінде ықтимал шешімдерді қалыптастыру талдау, негіздеу және шешімді таңдау; қойылған міндеттерді шешу үшін Data Discovery OLAP-технологиялары мен технологияларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бухгалтерлік есепте компьютерлік технологиялар
Бухгалтерлік ақпаратты өңдеу технологиясы мен әдістерін білу; автоматтандырылған есеп және аудит жүйелерін жобалауға арналған құралдар мен бағдарламалық қамтамасыздандыру; бухгалтерлік есеп және аудит процесінде туындайтын міндеттер, сондай-ақ осы саладағы шешімдерді ақпараттық қолдау құралдары. Субъектінің түсінігі мен қатынастарын анықтай білу, меншікті бағалау мен басқарудың бизнес-процестерін және шешім қабылдау схемаларын сипаттай білу; желілік технологияны қолдану. Бухгалтерлік есеп пен аудитті талдау және өңдеу үшін бағдарламалық құралдарды қолдану дағдыларына ие болу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қолданбалы оңтайландыру әдістері
Курс классикалық вариациялық есептің қазіргі заманғы әдістерін, автоматты басқарудың сызықтық және сызықтық емес жүйелерін, басқарымдылық пен тиімді басқару элементтерін зерттеу және басқа ғылым салаларына қолданылуына қажетті теориялық білімдер беруге бағытталған. Пән мазмұны: вариациялық есептеу, көп айнымалы функцияны минимизациялау, дөңес программалау, сызықты программалау, сызықты жүйелерді бақылау және басқару. Понтрягиннің максимум қағидасы, Белманның динамикалық программалауы және стохастикалық тиімді жүйелер есептерін шешу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау
- Ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін пайдалану, сондай-ақ статистика және деректерді талдау саласындағы қолданбалы міндеттерді шешу кезінде қаржылық сауаттылық, кәсіпкерлік және бизнес саласындағы алған білімдерін қолдану
- Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі.
- Дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық қауіп көздерін талдау мен бағалау, тіршілік қауіпсіздігі жағдайларын ұйымдастыра білу, сондай-ақ орнықты даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың әсерін бағалау, тәуекелдерді болжау және жаһандық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлер жағдайында оларды төмендету жөнінде шаралар әзірлеу
- Құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау.
- Инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптері мен тәсілдерін меңгеру дағдыларын қолдану, әлеуметтік теңдік принциптеріне негізделген күнделікті және кәсіби қызметте коммуникация стратегиясын таңдау
- Математикалық талдау, сызықтық және векторлық алгебра, микро және макроэкономика, деректер құрылымының әдістері және бағдарламалау тілдері, сонымен қатар кәсіби және әмбебап қызмет бөлігі ретінде математикалық және аналитикалық ойлау мен мәдениет туралы білімі болуы керек
- Математикалық ойлауда да, күнделікті өмірде де дәйекті дәлелдерді қате дәлелдерден ажырата білу
- Логикалық дәлелдер мен қатаң дәлелдемелерді құру, жалпы принциптерді мысалдардан шығара отырып гипотезаларды қалыптастыруға қабілетті
- Іргелі математиканың негізгі классикалық бөлімдерін, қолданбалы математиканың негізгі идеялары мен әдістерін, негізгі математикалық құрылымдардың жүйелерін және аксиомаларды кәсіби есептерді шешуде қолдану.
- Математикалық және статистикалық модельдерді құру, статистикалық әдістер мен алгоритмдерді жетілдіру, сондай-ақ ақпараттық технологияларды қолдану арқылы алынған нәтижелерді талдау және мағыналы түсіндіру үшін заманауи математикалық аппаратты қолдану.
- Заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, қолдану салалары бойынша қорытындыларды, аналитикалық есептерді қалыптастыру үшін қажетті статистикалық деректерді жинау және өңдеу әдістерін білу
- Статистикалық деректер негізінде құрылған математика-лық модельдерді қолдана отырып әртүрлі үрдістер мен құбылыстарды болжау
- Микро және макроэкономикалық, инвестициялық, қаржылық және банктік, экологиялық және демографиялық мәліметтерді жинай, талдай және өңдей білу
- Әртүрлі салалардағы статистикалық деректерден туындайтын өмірді сақтандыру және қауіп-қатер жағдайларын бағалау дағдылары болуы керек