7M04112 Маркетинг в Esil University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетингтік және басқарушылық міндеттерді тиімді шеше алатын, мемлекеттік кәсіпорындар мен бизнес-құрылымдармен сұранысқа ие, өндірісте практикалық мәселелерді шеше алатын, экономикалық бейіндегі жоғары білікті мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Esil University
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Трейд маркетинг
Бөлшек саудадағы маркетинг қызметінің ерекшеліктері, сауда кәсіпорнын басқарудың қазіргі заманғы маркетингтік концепциялары зерттеледі. Сауда маркетингінің құралдары ашылады: POS материалдары, мотивациялық акциялар, тұтынушылар базасын ұлғайту үшін акциялар. Коммерциялық кәсіпорынның маркетингтік қызметін басқару әдістері, коммерциялық кәсіпорындардың стратегиялары мен маркетингтік бағдарламаларын жасау принциптері талданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Курстың мақсаты - шет тіліндегі ғылыми ақпараттарды жалпыға бірдей қабылданған негізгі формаларда жазбаша түрде түсіндіруге үйрету; -маман даярлау бейіні бойынша ресми - іскерлік және ғылыми функционалдық стильдегі іскерлік сөйлеу жанрларының лингвистикалық ерекшеліктерін зерделеу; - жалпы ғылыми және кәсіби бағыттағы түпнұсқалық мәтіндер негізінде мәтіндерді шет тілінен оқыту тіліне және оқыту тілінен шет тіліне аудару дағдыларын жетілдіру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Кәсіби қызметтегі жасанды интеллект
Пән қазіргі заманғы жасанды интеллект (ЖИ) әдістері мен технологияларын және олардың әртүрлі кәсіби салаларда қолданылуын зерттеуге бағытталған. Курс ЖИ негізгі ұғымдарын, машиналық оқыту әдістерін, нейрондық желілерді, табиғи тілді өңдеуді, компьютерлік көруді және интеллектуалды жүйелерді қамтиды. Ерекше назар кәсіби қызметте процестерді автоматтандыру, деректерді талдау және шешім қабылдау үшін ЖИ-ді қолданудың практикалық аспектілеріне аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бизнес-зерттеу
Пәннің мақсаты бизнес-зерттеулер үшін белгілі бір дағдыларды қалыптастыру үшін бизнес-ақпаратты жинау және өңдеу әдістерін зерделеу, сондай-ақ бизнес-процестер үшін диагностикалық зерттеулерді жүргізу, бизнес-зерттеулердің практикалық тиімділігін негіздеу болып табылады. Бизнесті зерттеудің әдіснамалық тәсілдерімен және әдістерімен таныстыру: бизнесті зерттеудің сандық, сапалық, жеке, сараптамалық әдістерімен. Бизнестегі экономикалық және қаржылық талдауды жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ҚР кәсіпкерлік құрылымдарын құқықтық қамтамасыз ету
Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік құқығының негізгі институттары зерделенеді, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеудің ерекшеліктері ашылады. Кәсіпкерлік келісімшарттарды толтыру процесі сипатталады. Бәсекелестікті қорғауды құқықтық реттеу, сауда және делдалдық қызметті құқықтық реттеу жөніндегі мәселелер ашылады. Кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің құқықтарын қорғау ерекшелігі және кәсіпкерлік дауларды шешу тәртібі қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қолданбалы маркетинг
Отандық фирмаларда маркетингті ұйымдастырудың қолданбалы мәселелері, нарық конъюнктурасын бағалауды жүргізудің практикалық құралдары, маркетинг тиімділігін бағалау қарастырылады. Нарықты зерттеу, сатып алу тәртібін зерттеу, нақты фирмалар мен нарықтардың мысалында нарықтың фирмалық құрылымын талдау әдістері оқытылады. Фирманың маркетингтік қызметіне, отандық кәсіпорындар өнімінің бәсекеге қабілеттілігіне талдау жүргізу бойынша дағдылар қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ҚР кәсіпорындарының маркетингтік стратегиясын әзірлеу
Маркетингтік стратегияны таңдаудағы әдістемелік тәсілдер, маркетингтік стратегиялардың тиімділігін бағалау әдістері, маркетингтік стратегияның жүзеге асырылуын бақылау түрлері, нақты отандық кәсіпорындар мысалында маркетингтік стратегияны құру процесі қарастырылады. Кәсіпорынның даму стратегиясын әзірлеу үшін маркетингтік қызмет аудитін ұйымдастыру жолдары ашылған. Қазақстандағы кәсіпорындардың маркетингтік стратегиясын дамытудың прогрессивті бағыттары болжанады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коммерциялық логистика
Кәсіпорынды басқарудың дәстүрлі жүйесіне логистиканың талаптары, логистикалық менеджмент концепциясының ерекшеліктері зерттеледі. Сатып алу логистикасының ерекшеліктері, мәні және міндеттері, тауарларды жеткізуді және жүктерді тасымалдауды ұйымдастыру әдістері қарастырылады. Логистикалық тізбек буындарының жұмысының ерекшеліктері сипатталады. Логистиканы пайдаланудың экономикалық тиімділік есебі жүргізілуде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы және менеджмент
Пән магистранттарда кәсіби қызметті талдау, кәсіби қызметтің психологиялық заңдылықтарын, тұлғаның ұйымдастырушылық мінез-құлық технологиясын қолдану және тұлғааралық қатынастарды орнату, басқару функцияларының психологиялық ерекшеліктерін анықтау, теориялық ережелерді, әдістемелік некгіздерді түсіну және қазіргі заманғы ұйымдардың қызметін басқарудың практикалық әдістерін игеру, қазіргі жағдайда менеджменттің дамуының жаңа тенденцияларымен танысу қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Трейд-маркетинг құралдарын қолдану: POS материалдар, мотивациялық акциялар, клиенттік базаны арттыру бойынша акциялар. сауда кәсіпорнының маркетингтік қызметін басқару әдістерін талдау
- Нарық конъюнктурасын бағалауды, маркетинг тиімділігін бағалауды жүргізудің практикалық құралдарын меңгеру, маркетинг стратегиясын әзірлеу, маркетингтік стратегиялардың тиімділігін бағалау әдістерін қолдану
- Шет тілінде ғылыми ақпараттың жазбаша эксплицирленуін меңгеру, кәсіби қызметті талдау, кәсіби қызметтің психологиялық заңдарын қолдану
- Кәсіпкерлік шарттарды толтыру процесін қолдану, бәсекелестікті қорғауды құқықтық реттеу, Сауда және делдалдық қызметті құқықтық реттеу бойынша мәселелерді түсіндіру
- Қазіргі жағдайда менеджменттің даму тенденцияларын интерпретациялау, бизнес-зерттеулер үшін белгілі бір дағдыларды қалыптастыру үшін бизнес-ақпаратты жинау және өңдеу әдістерін меңгеру
- Кәсіпорынның даму стратегиясын әзірлеу үшін маркетингтік қызметтің аудитін ұйымдастыру тәсілдерін қолдану, Қазақстан кәсіпорындарының маркетингтік стратегиясын әзірлеудің прогрессивті бағыттарын болжау
- Логистикалық тізбек буындары жұмысының ерекшелігін түсіндіру Логистиканы қолданудан экономикалық әсерді есептеуді жүргізу