Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01401 Музыкалық білім в Астана халықаралық университеті

Пәндер

  • Жеке музыкалық орындаушылық 1 деңгей (Дауыс қою)

    «Жеке музыкалық орындаушылық 1 (Дауыс қою)» пәнін игерудің мақсаты: болашақ маманның кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, дауысты қоюда практикалық дағдыларды дамыту, ән айту және дауыс беру дағдыларын игеру. Студенттер академиялық орындау мәнерін дамыту үшін вокалдық-педагогикалық білім мен дағдылар кешенін алады; ән аппаратының ерекшеліктерін және вокалдық әдістеменің негіздерін ажыратады; вокалдық орындау мәдениетін, ансамбльде ән айту және жеке ән айтуды; балалар дауыстарының даму ерекшеліктерін және оларды әртүрлі жас кезеңдерінде қорғау әдістемесін білуін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыка теориясы мен сольфеджио 1

    «Музыка теориясы және сольфеджио 1» пәнін оқытудың мақсаты студенттердің мәдени құндылықтарды өз бетінше қабылдау және бағалау қабілетін қалыптастыру және музыка теориясы мен сольфеджио саласындағы алған білімдері, шеберліктері, дағдылары негізінде білім алушының музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамыту болып табылады. Оқыту нәтижесінде студенттер музыкалық дыбыстарды, олардың физикалық және музыкалық қасиеттерін, регистр, дыбыс қатары, нота жазуы, нота ұзақтығы және квинт шеңбері, модуляция, сонымен қатар хроматизм сияқты ұғымдарды ажыратады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық аспаптарда ойнау негіздері 1 деңгей (фортепиано, домбыра, аккордеон)

    «Музыкалық аспаптарда ойнау негіздері 1 деңгей (фортепиано, домбыра, аккордеон)» пәнін оқу мақсаты – орындаушылық дағдылардың алғашқы негіздерін қалыптастыру. Оқу нәтижесінде студент қолдың дұрыс қойылымын, дыбыс шығарудың қарапайым тәсілдерін және қарапайым әуендерді меңгереді. Ноталарды оқу, ритімді сақтау және негізгі штрихтерді (legato, non legato) қолдану дағдылары дамиды. Қозғалыстардың үйлесімділігі мен музыкалық құлақ қабілетінің алғашқы негіздері қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыка теориясы мен сольфеджио 2

    «Музыка теориясы және сольфеджио 2» пәнін зерттеудің мақсаты- кәсіби музыкалық есту қабілетінің кешенді дамуын қалыптастыру болып табылады, ішкі интонация негізінде қабылдауға және шығаруға қабілетті кәсіби музыкалық есту қабілетін қалыптастыру. Пәнді игеру нәтижесінде студент әр түрлі деңгейдегі музыкалық дыбыстарды естіп, ажырата білуі керек, студенттерде әуезді және ырғақты есту қабілетін дамытуы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыкалық аспаптарда ойнау негіздері 2 деңгей (фортепиано, домбыра, аккордеон)

    «Музыкалық аспаптарда ойнау негіздері 2 деңгей (фортепиано, домбыра, аккордеон)» пәнін оқу мақсаты – техникалық және музыкалық өрнектілік мүмкіндіктерін дамыту. Оқу нәтижесінде оқушы қарапайым пьесаларды сенімді орындайды, динамикалық реңктер мен әртүрлі штрихтерді қолданады. Ноталарды парақтан оқу дағдылары қалыптасады, аккомпанементтің қарапайым элементтерін (фортепиано/аккордеон) немесе халықтық ойнау тәсілдерін (домбыра) меңгереді. Музыкалық жад пен ритімдік дәлдік дамиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жеке музыкалық орындаушылық 2 деңгей (Дауыс қою)

    «Жеке музыкалық орындау 2 (Дауыс қою)» пәнін меңгеру мақсаты вокалдық және техникалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер шығармаларды жеткілікті жақсы вокалдық-техникалық және көркемдік деңгейде орындауға дағдыланады; вокалдық шығармалармен жұмыс істеуде вокалдық және техникалық қиындықтарды жеңуге саналы түрде қарау, педагогикалық қызметте әлемдік мәдениет құндылықтарының әртүрлі туындыларын пайдаланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, педагогиканың даму тарихы, пәні, қызметі, педагогиканың негізгі ұғымдары оқытылады; педагогиканың әдіснамасы, зерттеу әдістері, ғылыми-педагогикалық зерттеу құрылымының мәні зерделенеді; жалпыадамзаттық және педагогикалық құндылықтар; ҚР білім беру жүйесі туралы білім; жеке тұлғаның әлеуметтенуі мәселелері, оның дамуының заңдылықтары, сонымен қатар, тұлға дамуының жас және жеке ерекшеліктері; тәрбие процесі, оның бағыттары, формалары, әдістері, құралдары, отбасы және сыныптағы тәрбие мәселелері қарастырылады; мұғалім мен сынып ұжымының ынтымақтастығы қарастырылады; дидактика, оқыту – педагогикалық процестің құрамдас бөлігі, оқытудың атқаратын қызметі; білім беру мазмұны; оқыту әдістері мен әдістемелері, педагогикалық технологиялар туралы түсінік беріледі; оқыту процесінің сапасы, педагогикалық мониторинг пен диагностика; педагогикалық менеджмент негіздері және мектептің оқу-тәрбие процесін басқару мәселелері туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музыкалық аспаптарда ойнау негіздері 3 деңгей (фортепиано, домбыра, аккордеон)

    «Музыкалық аспаптарда ойнаудың негіздері 3 деңгей (фортепиано, домбыра, аккордеон)» пәнін оқу мақсаты – орындаушылық шеберлікті жетілдіру. Оқу нәтижесінде оқушы орташа күрделіліктегі шығармаларды орындайды, әртүрлі штрихтер мен динамикалық реңктерді қолданады. Өз аспабының негізгі техникалық тәсілдерін меңгереді, ноталарды парақтан оқу дағдысын жетілдіреді. Музыкалық өрнектілік пен әртүрлі стильдегі қарапайым пьесаларды өздігінен жұмыс істеу қабілеті дамиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі сандық технологиялар

    Бұл пән студенттердің цифрлық білім беру ортасындағы заманауи білім беру технологияларының негізгі түсініктері мен ерекшеліктерін зерделеуге және игеруге, оқу процесін ұйымдастыру және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үшін цифрлық білім беру платформалары мен құралдарын қолдануға бағытталған. Курс шеңберінде білім және ғылым жүйесінде цифрлық технологияларды дамыту, сондай-ақ өнертапқыштық есептерді шешу алгоритмдерін пайдалану қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Вокал класы 1 деңгей

    "Вокалдық сынып 1" пәнін игерудің мақсаты оқушының шығармашылық қабілеттері мен даралығын дамытуды қалыптастыру, вокалдық орындаушылық туралы білім мен түсініктерді меңгеру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер музыкалық сауаттылықтың қажетті деңгейіне және музыкалық өнерде қолданылатын стильдік дәстүрлерге сәйкес музыкалық шығармаларды орындауға мүмкіндік беретін бастапқы базалық білім, опералық ән айту дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы

    Бұл пән студенттердің кәсіби қызметтегі тәрбие жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және басқару процесі туралы теориялық базалық білімді игеруге және оларды жүзеге асырудың практикалық жолдарын қалыптастыруға бағытталған, пәнді оқу барысында тәрбиенің қоғамдық мәні, мақсаттары, міндеттері, даму тарихы қарастырылады; Қазақстан Республикасында бала құқықтарын қорғаудың нормативтік-құқықтық негіздері; тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері, тұлғаны зерттеу; баланың дамуына әсер ететін факторлар зерделенеді, білім берудің формалары мен әдістері, әдістері қарастырылады, сынып жетекшісінің қызметі, оның жеке тұлға мен ұжымды қалыптастыру жұмысындағы рөлі, сыныптағы оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән студенттерге экономиканың қызмет етуі, кәсіпкерлік қызметтің қағидаттары және қаржыны басқарудың негіздері туралы іргелі білім қалыптастыруға бағытталған. Бұл курс білім алушылардың экономикалық ойлауын, нарықтық үдерістерді түсінуін, сондай-ақ түрлі өмірлік және кәсіби жағдайларда негізделген қаржылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға мүмкіндік береді. Пән жалпы экономикалық және кәсіпкерлік құзыреттерді дамытуға, сондай-ақ алынған білімді өмірде практикалық қолдануға бағытталған. Курсты оқу студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын, қаржылық сауаттылығын, экономикалық және кәсіпкерлік қызметке қатысуға дайындығын, сондай-ақ жеке және кәсіби тұрғыда тұрақты дамуын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері

    Бұл пән болашақ кәсіби қызметте ата-аналармен өзара іс-қимылдың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді игеруге бағытталған, ата-аналарды оқу процесіне тарту, білім беру ұйымын басқару, ата-аналардың педагогикалық белсенділігін дамыту, мектеп пен отбасының оқушыларда құндылықтарды қалыптастырудағы өзара іс-қимылы мәселелері қарастырылады, ата-аналарды білім беру ұйымының білім беру және тәрбие процесіне тарту нысандарының ерекшеліктері ұсынылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама негіздері

    Пән Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесінің негіздерін, оның ішінде конституциялық, әкімшілік, азаматтық және қылмыстық құқықты, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы зерделеуге бағытталған. Ерекше назар студенттердің құқықтық санасын, құқықтық мәдениетін және азаматтық жауапкершілігін қалыптастыруға аударылады. Сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және оған қарсы іс-қимыл жасаудың құқықтық тетіктері, осы саладағы нормативтік-құқықтық актілер, мемлекеттік қызметшілердің этикалық стандарттары, сондай-ақ сыбайлас жемқорлықпен күрестегі халықаралық ынтымақтастықтың рөлі қарастырылады. Пән студенттердің заңдылық, әділеттілік қағидаттары мен қоғамдағы сыбайлас жемқорлық көріністеріне жол бермеу жөнінде тұтас түсінік қалыптастыруына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Негізгі музыкалық аспап 1 деңгей (фортепиано, домбыра, аккордеон)

    «Негізгі музыкалық аспап 1 деңгей (фортепиано, домбыра, аккордеон)» пәнді оқу мақсаты - «Музыкалық аспаптарда ойнаудың негіздері» курсында алған дағдыларды нығайту және дамыту. Пәнді меңгеру нәтижесінде оқушы қолдың дұрыс қойылымын жетілдіреді, дыбыс шығарудың күрделі әдістерін меңгереді және қарапайым пьесалар репертуарын кеңейтеді. Сабандылық, ритімдік дәлдік және нота оқу дағдылары дамиды. Оқушы динамикалық негізгі реңктерді меңгереді және орындаудың өрнектілігімен жұмыс істей бастайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім алушылардың денсаулығы мен қауіпсіздігінің физиологиялық және экологиялық негіздері

    Бұл пән болашақ педагогтарға білім алушылардың денсаулығын қорғау мен нығайтудың физиологиялық және экологиялық негіздерін меңгеруге бағытталған. Курсты оқу студенттерге жасқа байланысты физиологияның ерекшеліктерін және қоршаған орта факторларының балалар мен жасөспірімдердің денсаулығы мен қауіпсіздігіне әсерін түсінуге мүмкіндік береді. Білім беру ортасында денсаулықты нығайтуға, аурулардың алдын алуға және салауатты өмір салтын қалыптастыруға ықпал ететін педагогикалық шарттарды әзірлеуге және енгізуге маңызды көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Вокал класы 2 деңгей

    «Вокал класы 2» пәнін меңгерудің мақсаты студенттердің өз дауыс аппаратын басқаруы, дауыс түрін, оның вокалдық мүмкіндіктерін анықтау, әртүрлі дауыс түрлерімен жұмыс істеу, хор әншілерінің вокалдық дағдыларын дамыту, дауыспен репетициялық жұмыстың тиімді әдістерін қолдану, алған техникалық және көркемдік құралдар кешенін өз орындауында іске асыру болып табылады. Бұл курс болашақта студенттерге көмектесетін қажетті кәсіби білімді логикалық дәйектілікпен қалыптастыруға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Эстрадалық жеке ән айту

    «Эстрадалық жеке ән айту» пәнін оқытудың мақсаты – эстрадалық жанрда вокалисттерді кәсіби дайындау, ән айтудың техникалық негіздерін меңгеру, көркемдік өрнектілікті дамыту және жеке орындаушылық стиль қалыптастыру. Оқу нәтижесінде студенттер диафрагмалық тыныс алу, резонанстық дыбыс шығару, артикуляция, микрофонмен ән айту техникасын меңгереді, сонымен қатар эстрадалық репертуармен жұмыс істеп, вокалдық шеберлікті сахналық қозғалыс пен актерлік берілудің негіздерімен үйлестіруге үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Негізгі музыкалық аспап 2 деңгей (фортепиано, домбыра, аккордеон)

    «Негізгі музыкалық аспап 2 деңгей (фортепиано, домбыра, аккордеон)» пәнді оқу мақсаты студентін техникалық және көркемдік мүмкіндіктерін дамыту. Пәнді меңгеру нәтижесінде оқушы әртүрлі штрихтер мен динамиканы қолданып, орташа күрделіліктегі шығармаларды сенімді орындайды. Парақтан нота оқу дағдылары жетіледі, аккомпанемент элементтерін (фортепиано/аккордеон) немесе дәстүрлі әдістерді (домбыра) меңгереді. Оқушы музыкалық жадын дамытады және ансамбльдік орындаумен жұмыс істей бастайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ музыкасының тарихы

    «Қазақ музыкасының тарихы» пәнін оқытудың негізгі мақсаты – қазақ халқының көне заманнан бүгінгі күнге дейінгі музыкалық мұрасының теориялық негіздерін: музыкалық-поэтикалық дәстүрлерін, жанрларын, қалыптасуының негізгі кезеңдерін және қазақ музыкасын дамыту, ХХ-ХХІ ғасырлардағы дәстүрлі музыка мәдениеті мен кәсіби музыка өкілдерінің өмірі мен шығармашылығымен таныстыру. Студенттер қазақ музыкасының ерекшеліктері мен қалыптасу процесі туралы білім мен түсініктерді игереді, алған білімдерін алдағы педагогикалық жұмыста пайдалана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектеп хоры практикасы 1 деңгей

    «Мектеп хоры практикасы 1 деңгей» пәннің мақсаты – мектепте хор жұмысын ұйымдастырудың негізгі принциптерін меңгеру. Студенттер дирижерліктің негіздерін, дауыс дайындау әдістемесін және балалар дауысымен жұмыс істеуді үйренеді. Нәтижесінде студенттер бастауыш хорды ұйымдастыру, репертуар таңдау және қарапайым хор сабақтарын өткізу дағдыларын меңгереді. Пән құлақ қабілетін және ансамбльдік ән айту дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық білім берудің теориясы мен әдістемесі 1 деңгей

    «Музыкалық білім беру теориясы және әдістемесі 1 деңгей» пәнін оқу мақсаты – музыкалық педагогиканың негізгі принциптері туралы білімді қалыптастыру. Студенттер музыканы оқыту әдістерін, жастық ерекшеліктерді және сабақ жоспарлаудың негіздерін үйренеді. Нәтижесінде студенттер қарапайым оқу сабақтарын әзірлеу, көрнекі құралдарды пайдалану және кішкентай балалармен ұжымдық музыкалау түрлерін ұйымдастыру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дарындылық психологиясы

    Пән студенттерге балалардың дарындылығының тетіктері, құрылымы, критерийлері туралы негізгі түсініктерді зерделеуге, шығармашылықты қалыптастырудың дамып келе жатқан технологияларымен, дарынды балаларды психологиялық сүйемелдеу жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған, «дарындылық» ұғымының жан-жақтылығы туралы түсініктер қалыптастырылады; әр түрлі жастағы дарынды балаларды дамыту мен оқытудың негізгі тұжырымдамалық модельдері мен бағдарламалары туралы, дарынды балаларды іздеу және анықтау тетіктері, дарынды балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудегі мұғалімнің рөлі ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлемдік музыка тарихы

    «Әлемдік музыка тарихы» пәнін зерттеудің мақсаты-әлемге әйгілі композиторлардың шығармашылық қызметін, көркемдік және стиль бағыттарын зерттеу және музыкалық тілді, әр түрлі жанрдағы шығармалардың әуезді, гармоникалық және құрылымдық ерекшеліктерін ашуға байланысты теориялық мәселелерді синтездеу. Студенттер музыкалық өнердің тарихи даму жолдары туралы нақты түсінік алады. Алынған білім педагогикалық практика барысында, сондай-ақ курстық және дипломдық жұмыстарды дайындау және жазу кезінде кеңінен сұранысқа ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Инклюзивті білім беру және тұрақты даму

    Пән инклюзивті білім беру мен тұрақты даму идеяларын терең түсіндіруге, білім беру мекемелерінің барлық балалар үшін ашық болуын қамтамасыз етуге, әрбір баланың құқығын, әлеуетін, ерекшелігін ескеретін оқыту моделін қалыптастыруға, тең білім беру мүмкіндіктерін жасау үшін болашақ мамандарды дайындауға, тұрақты даму қағидаларын оқу процесінде қолдану арқылы экологиялық, әлеуметтік жауапкершілікті арттыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қосымша музыкалық аспап 1 деңгей (фортепиано, домбыра)

    «Қосымша музыкалық аспап 1 деңгей (фортепиано, домбыра)» пәнін оқу мақсаты - фортепиано немесе домбырада орындаудың негізгі дағдыларын меңгеру. Студенттер нота жазуын, дыбыс шығарудың қарапайым әдістерін және қарапайым әуендерді орындауды үйренеді. Пәннің нәтижесінде студенттер музыкалық өрнектіліктің негіздерін, сабақтарда әдіс-тәсілдерді көрсете білуді және аспапты аккомпанементтеу үшін пайдалана білуді меңгереді. Пән координацияны және музыкалық құлақты дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы

    Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметінде қажетті психологиялық және педагогикалық құзыреттілік негіздерін қалыптастыруға бағытталған, курс аясында тұлғаның жас ерекшеліктеріне байланысты даму ерекшеліктері, әртүрлі жастағы адамдармен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру, мектеп жасындағы балалардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық әсерді ұйымдастыра білу, жалпы және жеке ерекшеліктер, психикалық даму факторлары, педагогикалық процестің психологиялық механизмдері туралы білімді қолдана отырып, педагогикалық жағдайларды талдау ұсынылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Музыка мұғалімдерінің жеке сахналық практикасы

    «Музыка мұғалімдерінің жеке сахналық практикасы» пәнін оқытудың мақсаты – болашақ музыка мұғалімдерінің кәсіби сахналық дағдыларын және қоғам алдында өнер көрсетудегі өзін-өзі сенімді сезінуін дамыту. Оқу нәтижесінде студенттер концерттік нөмірлерді дайындау және өткізу әдістемесін меңгереді, аудиториямен жұмыс істеуді, сахналық толқуды басқаруды және орындау практикасында педагогикалық тәсілдерді қолдануды үйренеді. Пән жеке сабақтарды және ашық өнер көрсетулерді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі басқару және көшбасшылық

    Пән көшбасшылық және командалық білім беру саласындағы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ білім беру ұйымдарының мақсаттарына қол жеткізу үшін тиімді басқару командаларын қалыптастыруға, тұжырымдамаларды, қажеттіліктерді, қауіпсіздік пен көшбасшылықты, білім беру процесіне қатысушылар арасындағы қақтығыстарды басқару әдістерін, мұғалімдердің күйзелісі мен күйіп қалуын зерделеуге, команданың қалыптасуын, басқару міндеттерін шешу процестерін зерделеуге, ұйымның негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен және педагогикалық ұжымның жұмысымен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Негізгі музыкалық аспап 3 деңгей (фортепиано, домбыра, аккордеон)

    «Негізгі музыкалық аспап 3 деңгей (фортепиано, домбыра, аккордеон)» пәнін оқытудың негізгі мақсаты студенті өздігінен орындаушылық қызметке дайындау. Пәнді меңгеру нәтижесінде оқушы аспабының техникалық әдістерін меңгеріп, әртүрлі сипаттағы шығармаларды еркін орындайды. Шығармаларды өздігінен талдау және түсіндіру дағдысы қалыптасады, ансамбльдік шеберлік жетіледі. Оқушы өрнектеу құралдарын және стильдік ерекшеліктерді саналы түрде қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектеп хоры практикасы 2 деңгей

    «Мектеп хоры практикасы 2 деңгей» пәннің мақсаты – мектеп хорымен жұмыс әдістемесін жетілдіру және кәсіби дирижерлік-хор құзыреттіліктерін дамыту. Бағдарлама көп дауыстылықты терең зерттеуді, орындау көркемдігін жетілдіруді және дирижерлік әрекет техникасын қамтиды. Ерекше назар жеткіншек дауыстарымен жұмыс ерекшеліктеріне аударылады. Нәтижесінде студенттер орта хорды басқару, хор партитураларын талдау, балалар хорының типтік мәселелерін шешу және заманауи вокалдық-хорлық тәрбие әдістемелерін қолдану дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жеке музыкалық орындаушылық 1 деңгей (Хорды дирежерлеу)

    "Жеке музыкалық орындау 1 (Хор дирижері)" пәнін оқудың мақсаты дирижерлік техниканың негізгі элементтерін және хорды басқару принциптерін меңгеру, сондай-ақ студентті өнердің практикалық дағдылары бар және әртүрлі бейіндегі және бағыттағы ұжымдарда, оның ішінде жалпы білім беретін мектептер жағдайында вокалдық-хор қызметін жүзеге асыруға қабілетті жан-жақты дамыған маманға даярлау болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыкалық білім берудің теориясы мен әдістемесі 2 деңгей

    «Музыкалық білім беру теориясы және әдістемесі 2 деңгей» пәнін оқу мақсаты – музыкалық оқытудың заманауи әдістерін тереңдетіп үйрену. Студенттер музыкалық тәрбиенің психологиялық-педагогикалық негіздерін, музыкалық құлақ пен ырғақты дамыту әдістемесін, сонымен қатар хорлық және ансамбльдік қызметті ұйымдастыру технологияларын зерттейді. Ерекше назар музыканы оқытудағы инновациялық тәсілдерге аударылады. Нәтижесінде студенттер оқу сабақтарын жобалау, оқушылардың музыкалық қабілеттерін диагностикалау және кәсіби қызметте заманауи білім беру технологияларын тиімді пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қосымша музыкалық аспап 2 деңгей (фортепиано, домбыра)

    «Қосымша музыкалық аспап 2 деңгей (фортепиано, домбыра)» пәнін оқу мақсаты - орындау шеберлігін жетілдіру. Бағдарлама күрделі әдіс-тәсілдерді, стильдік ерекшеліктерді және ансамбльдік орындауды қамтиды. Домбыра үшін - дәстүрлі күйлерді, фортепиано үшін - классикалық пьесаларды оқыту. Пәннің нәтижесінде студенттер жеке орындау дағдыларын, аккомпанементтеуді және оқыту әдістемесін меңгереді. Пән болашақ музыка мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін арттырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ұжымдық музыкалық шығармашылық 1 (Халық аспаптар оркестрі)

    «Ұжымдық музыкалық шығармашылық 1 (Халық аспаптар оркестрі)» пәнін зерделеудің мақсаты студенттерде ұжымдық музыкалаудың фундаменталдық ұғымдары мен негізгі дағдыларын, ансамбльдік ойын сезімін, музыкалық ішкі әуезді және гармоникалық естуді, ішкі метро - ритмикалық пульсацияны, музыкалық жадыны, сахналық мінез-құлық мәдениетін нақты көрсетуді қалыптастыру болып табылады. Пән халықтық аспаптар оркестрінің сыныбында репертуарлық жұмыс жоспарын, жанры, стилі, педагогикалық бағыты бойынша әр түрлі шығармалармен танысуды көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мектеп хоры практикасы 3 деңгей

    «Мектеп хоры практикасы 3 деңгей» пәннің мақсаты - білім беру ұйымдарында хор жұмысын ұйымдастырудың кәсіби технологияларын меңгеру. Студенттер концерттік бағдарламаларды дайындау әдістемесін, жоғары сынып оқушыларының аралас хорымен жұмыс ерекшеліктерін және заманауи вокалдық-хорлық тәрбие тәсілдерін зерттейді. Ерекше назар хор ұжымын басқарудың психологиялық аспектілеріне аударылады. Нәтижесінде студенттер байқауларға дайындықты ұйымдастыру, вокалдық кемшіліктерді түзету әдістемесін, оқу үдерісін жобалау технологиясын және хор қызметін ғылыми-әдістемелік талдау негіздерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Электрондық музыкалық аспаптарда ойнау негіздері

    «Электрондық музыкалық аспаптарда ойнау негіздері» пәнін зерделеудің мақсаты электрондық және компьютерлік музыка саласындағы іргелі білімді кеңейту, тереңдету және кәсіби музыкалық-педагогикалық қызметте қолдану болып табылады. Студенттер әдістерді меңгереді сандық аудио технологиялар, мультимедиялық композициялар жасау, негізгі жазу құралдарын таңдау (тоналдылықты таңдау, әуенді, сүйемелдеуді жазу, ритмдік бөлімін сүйемелдеу, әр партия үшін тиісті MIDI құралын таңдау, дыбыс қарқыны мен деңгейін өңдеу).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Музыка бойынша сыныптан тыс жұмысын ұйымдастыру

    "Музыка бойынша сыныптан тыс жұмысын ұйымдастыру" пәнін оқудың мақсаты студенттердің мектептен тыс бос уақытты ұйымдастыру негіздері туралы теориялық білімдерін, сондай-ақ жоспарлау мен ұйымдардың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде әр студент мектептен тыс бос уақытты өткізудің негізгі ұғымдарын, принциптері мен технологияларын игеріп, оның құрылымдық компоненттерін талдауды үйренуі керек, онда бос уақытты өткізу бағдарламаларын дайындау және өткізу үшін практикалық ұсыныстар ұсынылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық білім берудің теориясы мен әдістемесі 3 деңгей

    «Музыкалық білім беру теориясы және әдістемесі 3 деңгей» пәнін оқу мақсаты – музыкалық-педагогикалық қызметтегі инновациялық технологияларды меңгеру. Студенттер зерттеу жұмысы әдістемесін, оқу үдерісін жобалаудың заманауи тәсілдерін және дарынды балалармен жұмыс технологияларын зерттейді. Ерекше назар авторлық білім беру бағдарламаларын әзірлеуге аударылады. Нәтижесінде студенттер байқау-фестивальдік іс-шараларды ұйымдастыру, ғылыми-әдістемелік талдау және кәсіби тәжірибеде цифрлық технологияларды қолдану дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жеке музыкалық орындаушылық 2 деңгей (Хорды дирежерлеу)

    «Жеке музыкалық орындаушылық 2 (Хорды дирижерлеу)» пәнін оқудың мақсаты студенттердің тәжірибелік іс-әрекетіне қажетті хор дирижерлары саласындағы түсініктерін, білімдерін, дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы дирижерлаудың базалық дағдыларын; хор әнінің технологиясы мен психотехникасын; дирижерлаудың заманауи полистилистикалық техникасын; дирижерлік аппаратты қою дағдыларын меңгеруі тиіс, ол 2/4, 3/4 өлшемдерінде дирижерлік схемалар мысалында пысықталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Гармония негіздері

    «Гармония негіздері» пәнін оқытудың мақсаты – студенттерде гармония заңдары туралы жүйелі білім қалыптастыру және гармониялық ойлау дағдыларын дамыту. Курсты меңгеру нәтижесінде оқушылар музыкалық шығармалардың гармониялық құрылымын талдауды, классикалық гармония ережелері бойынша аккордтық тізбектер құрастыруды және негізгі голосоведение қағидаларын қолдануды үйренеді. Ерекше назар гармониялық құрылымдарды құлақпен қабылдау дағдыларын дамытуға аударылады. Бұл пән музыкалық теория мен композицияны одан әрі тереңірек зерттеу үшін негіз қалайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Негізгі музыкалық аспап 4 деңгей (фортепиано, домбыра, аккордеон)

    «Негізгі музыкалық аспап 4-ші деңгей (фортепиано, домбыра, аккордеон)» пәнді оқу мақсаты – орындаушылық шеберлікті кәсіби деңгейде жетілдіру. Курсты меңгергеннен кейін студент күрделі музыкалық шығармаларды еркін орындай алады, техникалық шеберлік пен көркемдік жетілгендігін көрсетеді. Концерттік орындау дағдысы дамиды, соның ішінде сахналық бейне мен эмоционалды берілуге жұмыс жасалады. Жеке орындаушылық стиль қалыптасады және музыкалық шығармаларды терең интерпретациялау қабілеті артады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Синтезаторда ойнау негіздері

    «Синтезатордағы ойнау негіздері» пәнін оқудың мақсаты студенттердің синтезатор туралы нақты музыкалық аспап ретінде нақты түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер синтезатор пернетақтасында ойнаудың қарапайым дағдыларын және синтезаторда ойнау кезінде дыбыстық режимдерді ауыстыруға байланысты түсінуді; музыканы электронды түрде орналастыру және орындау; парақтан оқу; ансамбльде ойнау; көп тректі секвенсорға жазу; есту арқылы таңдау; импровизация және қарапайым композицияны меңгеруі керек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сүйемелдеу

    «Аккомпанемент» пәнінің мақсаты – музыкалық-педагогикалық қызметте аккомпанементтеу кәсіби дағдыларын қалыптастыру. Студенттер гармониялық ілесудің негізгі принциптерін, нотаны беттен оқу және әншілермен ансамбльдік өзара әрекеттесуді меңгереді. Нәтижесінде студенттер вокалдық және аспаптық шығармаларға аккомпанемент таңдау, транспонирлеу және импровизациялық ілесу дағдыларын игереді, бұл музыка мұғалімінің кәсіби даярлығының маңызды бөлігі болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мәдени-сауығулық қызметті ұйымдастыру

    «Мәдени және бос уақыттағы іс-әрекетті ұйымдастыру» пәнін зерделеудің мақсаты мәдени және бос уақыттағы іс-әрекетті ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологиялары туралы сапалы түсініктерді қалыптастыру; білім беру, кәсіби және мәдени құндылықтарды пайдалану білімі мен іскерліктерін, болашақ кәсіби қызмет үшін негіз ретінде сабақтан тыс қызметті ұйымдастыру іскерліктерін қалыптастыру болып табылады. Студенттер тақырыптық жобаларды дайындау әдістерін меңгереді. Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, тақырыптық іс-шаралар бағдарламаларын, буклеттерді, афишаларды жасайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ұжымдық музыкалық шығармашылық 2 (Халық аспаптар оркестрі)

    «Ұжымдық музыкалық шығармашылық 2 (Халық аспаптар оркестрі)» пәнін зерделеудің мақсаты бірлескен аспаптық-орындаушылық қызмет процесінде студенттің шығармашылық әлеуетін зерделеу болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде әр студент жүргізушінің талаптарына және орындалатын шығарманың мазмұнына сәйкес өз партиясын орындауда қарапайым дағдыларды игеріп, парақтан ноталарды бірден оқуы керек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Іс-әрекеттегі зерттеу

    Пән практиктерге білім берудегі мәселелерді талдауға, ой елегінен өткізуге және шешуге мүмкіндік бере отырып, студенттерді іс-әрекеттік зерттеуге баулуына бағытталған. Студенттер білім беруде «ішінде» және «туралы» емес, «үшін» болатын зерттеудің бұл түрімен мәні бойынша танысады. бұл пән студенттерге болашақта мұғалімнің іс-әрекетіндегі зерттеу принциптерімен танысуға және оны жақсы түсіну және одан әрі жетілдіру мақсатында өз тәжірибесін өзіндік рефлексиялық зерттеу процесіне тартуға көмектеседі, атап айтқанда, проблемаларды үздіксіз анықтау, деректерді жинау, оларды талдау және оның негізінде практикалық әрекеттер арқылы бар тәжірибені қайта қарау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық білімдегі инновациялар және мектепте мультимедиялық технологияларды қолдану

    «Музыкалық білім берудегі инновациялар және мектепте мультимедиялық технологияларды қолдану» пәнін зерттеудің мақсаты музыкалық білім берудің көп деңгейлі жүйесі туралы заманауи идеяларды зерттеу болып табылады. Курс аясында мультимедиялық технологиялар саласында алынған білімдерің қалыптастырады және бекітеді, тереңдетеді, студенттер музыкалық білім берудегі инновациялық тәсілдерді игереді және практикалық музыкалық-педагогикалық технологияларды меңгереді, өздерінің электрондық білім беру ресурстарын жасайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Музыка біліміндегі сандық технологиялар

    «Музыкалық білім берудегі сандық технологиялар» пәнін зерделеудің мақсаты студенттерде музыкалық компьютерлік бағдарламалар саласындағы іргелі ұғымдар мен негізгі заңдардың нақты көріністерін қалыптастыру; сандық аспаптардың қажетті функцияларын зерттеу үшін алынған теориялық білімді қолданумен байланысты практикалық дағдыларды дамыту болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер компьютерлік музыкалық-білім беру бағдарламаларын шешу бойынша қарапайым дағдыларды игеруі керек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері

    Пән студенттерді кәсіби қызметтегі ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалармен таныстыруға және оларды жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, ғылым ұғымы, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы; зерттеу әдістері мен құралдары; ғылыми зерттеу жұмыстарың ұйымдастыру, ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуі қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Базалық экономикалық қағидаттар, кәсіпкерлік дағдылар, қаржылық сауаттылық, құқықтық негіздер, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы және қоғамдағы әділеттілік пен ашықтықты қамтамасыз етуге бағытталған құқықтық механизмдерді, кәсіби қызметтегі міндеттерді шешу кезінде нормативтік-құқықтық құжаттарды түсіну туралы білімдерін көрсету.
  • Инклюзивті білім беру, тұрақты даму қағидаттарын қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориялары мен практикалары туралы білімдерін, сондай-ақ білім беру процесінде білім алушылардың денсаулығы мен қауіпсіздігіне әсер ететін физиологиялық және экологиялық факторлар туралы білімдерін көрсету.
  • Педагогиканың, психологияның негізгі ережелерін, білім беру процесін ұйымдастыру мен іске асырудың заманауи әдістері мен технологияларын білуді қолдану, жалпы білім беру ұйымдары жағдайында түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру.
  • Тәрбие процесін ұйымдастырудың негізгі әдістері, технологиялары мен формалары туралы білімді пайдалана отырып, ата-аналармен және балалармен жұмысты ұйымдастыру, әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, соның ішінде оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, әртүрлі сыныптан тыс және бос уақытты музыкалық іс-шараларды өткізу,тәрбие процесін басқару.
  • Педагогикалық менеджментті қолдану арқылы білім беру ортасының субъектілерімен қарым-қатынас жасау, басқару мәселелерін талдауға біртұтас көзқарас дағдыларын, персоналды басқару негіздерін, тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынаста өз ойын, пікірін білдіруді меңгеру.
  • Білім беру саласындағы жаһандық трендтер мен зерттеулер, білім беру саласындағы халықаралық ұйымдар мен келісімдер туралы білімдерін көрсету, шет тілін кәсіби және тұлғааралық коммуникацияда қолдана отырып, елде және шетелде жүргізіліп жатқан білім беру проблемаларын зерттеу туралы көпшілік алдында сөйлей білу.
  • Заманауи білім беру технологияларын, цифрлық білім беру платформалары мен құралдарын қолдану арқылы оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау.
  • Балаларға арналған музыкалық репертуарларда ойнау, сүйемелдеу және транспозициялау дағдыларын меңгеру.
  • Әртүрлі жанрдағы музыкалық шығармаларды орындап, мектеп репертуарын сүйемелдеу.
  • Мектепте вокалдық-хорды оқыту әдістемесінің дағды мен біліктерін көрсете білу.
  • Музыкалық-теориялық пәндер бойынша білімін және музыка сабағын өткізу әдістемесін кәсіби іс-әрекетте пайдалану.
  • Білім алушылардың вокалдық-хор, музыкалық-этнографиялық, оркестрлік ұжымдарының қызметін басқару.
  • Мектеп жасындағы әртүрлі музыкалық ұжымдармен, сондай-ақ вокалдық ансамбльдермен, мектепке дейінгі жастағы жеке орындаушылармен синтезаторды және электронды музыкалық оқыту құралдарын қолдана отырып жұмыс ұйымдастыру.
  • Әртүрлі дәуірдегі, жанрдағы, стильдегі музыкалық шығармаларды түсіндіру және орындауда қазақ және әлемдік музыка өнерінің дамуындағы тарихи заңдылықтар мен заманауи тенденцияларды талдау жүргізу.
  • Оқушылардың музыкалық іс-әрекетінің әр түрінде оқыту әдістемесін: хормен ән айту, музыкалық сауат ашу, тыңдау, музыкалық-ырғақтық қозғалыстар, музыкалық-теориялық пәндер бойынша білімдерін көрсете отырып, балаларға арналған музыкалық аспаптарда ойнау.
Top