Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01505 Физика в Астана халықаралық университеті

Пәндер

  • Механика

    «Механика» пәнін меңгерудің міндеттері: механика саласындағы қазіргі теориялық түсініктерді қолданумен байланысты студенттердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру; механикалық объектілердің қасиеттерін зерттеуді шешу үшін физикалық модельдерді шығармашылық деңгейде құруға және қолдануға мүмкіндік беретін, алынған теориялық білімге негізделген дағдыларды дамыту; механика есептерін шешуге қажетті нақты алгоритмдерді, құралдар мен құралдарды зерттеуді көздейтін студенттердің өзіндік жұмыс дағдыларын алуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия

    Пән студенттердің алгебраның элементтері ретіндегі нақты сандар жүйесі және комплекс сандар өрісін, векторлық кеңістіктің ұғымдарын, сызықты теңдеулер жүйесін және матрицалар мен анықтауыштарды, сызықты бейнелеулер туралы ұғымдарын қалыптастыра отырып, классикалық алгебраның ұғымдарын, алгебраның негізгі моделдерін түзу, жазықтық және үш өлшемді кеңістік жағдайларында жүзеге асыруды, аналитикалық геометрияның негізгі әдістері мен нәтижелерін жүйелеп баяндауды болашақ мұғалімдерге қажетті қазіргі математиканың идеяларын тереңірек түсіну үшін жалпы алгебралық мәдениетті қалыптастырып, мектептегі математикалық пәндерді оқыту үшін қолдануға бағытталған. Пән алгебраның негізгі моделдерін түзу, жазықтық және үш өлшемді кеңістік жағдайларында жүзеге асыруды, аналитикалық геометрияның негізгі әдістері мен нәтижелерін жүйелеп баяндауды, оларды зерттеу әдістерін мен ғылымның жетекші идеяларын, терминдерін, ұғымдарын қарастыра отырып студенттердің жазықтық және кеңістік өлшемдері жағдайларын жүзеге асыруды. Және оның жалпы түрде сипаттауды, Аффиндік және евклидтік n-өлшемді кеңістіктер, объектілер арасындағы сандық және сапалық арақатынастарды өрнектеу арқылы нақтылы процестерді және құбылыстарды меңгертуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Математикалық талдау

    Пән математикалық талдаудың негізгі іргелі ұғымдарын және бір нақты айнымалы функцияны дифференциалдық, интегралдық есептеу және қатарларды жинақталыққа әдістерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді зерттейді: бір айнымалының тізбектерін, функцияның шегі мен үздіксіздігі, дифференциалдық және интегралдық есептеудің негізгі теоремалары, функцияның Тейлор формуласы бойынша жіктелуі; туындыны пайдалана отырып, функция графигін зерттеу және құру,элементар және трансцендентті функциялар арқылы берілетін анықталмаған, анықталмаған және меншіксіз интегралды есептеу әдістерін және оның қолданысына қатысты негізгі есептерді шешуді, қолданбалы есептерді шешуде қолдану. Сандық, дәрежелік және функционалдық қатарлардың жинақталуының қажетті және жеткілікті шарттарын біліп, оларды жинақтылыққа зерттеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Физика есептерін шығару бойынша практикум - 1

    Бұл пәннің мақсаты физика курсының әртүрлі тақырыптары бойынша физикалық есептерді шешудің жеке әдістерін, сонымен қатар есептерді шығарудың жалпылама әдісін үйрету болып табылады. Студенттер нақты жағдайда есептерді шешудің жалпыланған әдісін, есепте сипатталған жағдайдың физикалық моделін құрудың жалпыланған әдісін, физика курсының әртүрлі тақырыптары бойынша есептерді шешудің нақты әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Молекулалық физика және термодинамика

    «Молекулалық физика және термодинамика» пәнін оқудың мақсаты әлемнің қазіргі физикалық бейнесі туралы сапалы түсініктерді қалыптастыру; болашақ кәсіби іс-әрекеттің негізі ретінде физикалық зерттеулердің физикалық принциптері мен әдістерін пайдалану білімдері мен дағдылары. Заттың құрылысы туралы атомдық және молекулалық идеялардың физикалық мәнін ашу студенттердің ғылыми дүниетанымын қалыптастыруға, сонымен қатар статистикалық механика, термодинамика және физикалық кинетика әдістерін түсінуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, педагогиканың даму тарихы, пәні, қызметі, педагогиканың негізгі ұғымдары оқытылады; педагогиканың әдіснамасы, зерттеу әдістері, ғылыми-педагогикалық зерттеу құрылымының мәні зерделенеді; жалпыадамзаттық және педагогикалық құндылықтар; ҚР білім беру жүйесі туралы білім; жеке тұлғаның әлеуметтенуі мәселелері, оның дамуының заңдылықтары, сонымен қатар, тұлға дамуының жас және жеке ерекшеліктері; тәрбие процесі, оның бағыттары, формалары, әдістері, құралдары, отбасы және сыныптағы тәрбие мәселелері қарастырылады; мұғалім мен сынып ұжымының ынтымақтастығы қарастырылады; дидактика, оқыту – педагогикалық процестің құрамдас бөлігі, оқытудың атқаратын қызметі; білім беру мазмұны; оқыту әдістері мен әдістемелері, педагогикалық технологиялар туралы түсінік беріледі; оқыту процесінің сапасы, педагогикалық мониторинг пен диагностика; педагогикалық менеджмент негіздері және мектептің оқу-тәрбие процесін басқару мәселелері туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы

    Бұл пән студенттердің кәсіби қызметтегі тәрбие жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және басқару процесі туралы теориялық базалық білімді игеруге және оларды жүзеге асырудың практикалық жолдарын қалыптастыруға бағытталған, пәнді оқу барысында тәрбиенің қоғамдық мәні, мақсаттары, міндеттері, даму тарихы қарастырылады; Қазақстан Республикасында бала құқықтарын қорғаудың нормативтік-құқықтық негіздері; тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері, тұлғаны зерттеу; баланың дамуына әсер ететін факторлар зерделенеді, білім берудің формалары мен әдістері, әдістері қарастырылады, сынып жетекшісінің қызметі, оның жеке тұлға мен ұжымды қалыптастыру жұмысындағы рөлі, сыныптағы оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Пән қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі нәтижелерін зерттеуге бағытталған. Пән студенттердің аналитикалық қабілеттерін дамытады. Оқыту барысында студенттер қарапайым дифференциалдық теңдеулер мен жүйелер үшін бастапқы және шекаралық есептердің шешілу теориясының негізгі ұғымдарымен және тұжырымдарымен танысады және оларды шешудің негізгі әдістерін білетін болады. Сондай-ақ, оларды биология мен механиканың практикалық есептерін шешуде қолданып үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Электр және магнетизм

    Пәннің мақсаты электродинамика саласындағы іргелі ұғымдар мен негізгі заңдылықтар туралы студенттердің нақты түсініктерін қалыптастыру; алған теориялық білімдерін электр жүйелері мен құбылыстарының қасиеттерін зерттеуге қолдануға байланысты практикалық дағдыларды дамыту; жалпы және теориялық физиканың кейінгі тарауларын зерттеудің негізін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер электр және магнетизмдегі физикалық есептерді шешуде және дүниенің физикалық бейнесін түсінуде қарапайым дағдыларды меңгеруі керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән студенттерге экономиканың қызмет етуі, кәсіпкерлік қызметтің қағидаттары және қаржыны басқарудың негіздері туралы іргелі білім қалыптастыруға бағытталған. Бұл курс білім алушылардың экономикалық ойлауын, нарықтық үдерістерді түсінуін, сондай-ақ түрлі өмірлік және кәсіби жағдайларда негізделген қаржылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға мүмкіндік береді. Пән жалпы экономикалық және кәсіпкерлік құзыреттерді дамытуға, сондай-ақ алынған білімді өмірде практикалық қолдануға бағытталған. Курсты оқу студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын, қаржылық сауаттылығын, экономикалық және кәсіпкерлік қызметке қатысуға дайындығын, сондай-ақ жеке және кәсіби тұрғыда тұрақты дамуын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері

    Бұл пән болашақ кәсіби қызметте ата-аналармен өзара іс-қимылдың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді игеруге бағытталған, ата-аналарды оқу процесіне тарту, білім беру ұйымын басқару, ата-аналардың педагогикалық белсенділігін дамыту, мектеп пен отбасының оқушыларда құндылықтарды қалыптастырудағы өзара іс-қимылы мәселелері қарастырылады, ата-аналарды білім беру ұйымының білім беру және тәрбие процесіне тарту нысандарының ерекшеліктері ұсынылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі сандық технологиялар

    Бұл пән студенттердің цифрлық білім беру ортасындағы заманауи білім беру технологияларының негізгі түсініктері мен ерекшеліктерін зерделеуге және игеруге, оқу процесін ұйымдастыру және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үшін цифрлық білім беру платформалары мен құралдарын қолдануға бағытталған. Курс шеңберінде білім және ғылым жүйесінде цифрлық технологияларды дамыту, сондай-ақ өнертапқыштық есептерді шешу алгоритмдерін пайдалану қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім алушылардың денсаулығы мен қауіпсіздігінің физиологиялық және экологиялық негіздері

    Бұл пән болашақ педагогтарға білім алушылардың денсаулығын қорғау мен нығайтудың физиологиялық және экологиялық негіздерін меңгеруге бағытталған. Курсты оқу студенттерге жасқа байланысты физиологияның ерекшеліктерін және қоршаған орта факторларының балалар мен жасөспірімдердің денсаулығы мен қауіпсіздігіне әсерін түсінуге мүмкіндік береді. Білім беру ортасында денсаулықты нығайтуға, аурулардың алдын алуға және салауатты өмір салтын қалыптастыруға ықпал ететін педагогикалық шарттарды әзірлеуге және енгізуге маңызды көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Теориялық физика әдістемесі

    Теориялық физика әдістемесі пәнін оқудың мақсаты физикалық модельдер мен математикалық әдістер туралы заманауи идеяларды зерттеу болып табылады. Нақты физикалық объектілердің сипаттамасы; қазіргі физиканың іргелі ұғымдарын, заңдары мен теорияларын меңгеру конденсацияланған күй, сондай-ақ физикалық зерттеу әдістері; - ғылыми көзқарас пен қазіргі физикалық ойлауды қалыптастыру. Физика және математикалық физика әдістері бойынша алынған теориялық білімдер негізінде объектілердің оптикалық қасиеттерін зерттеу үшін физикалық модельдерді шығармашылық деңгейде құруға және қолдануға мүмкіндік беретін дағдыларды дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама негіздері

    Пән Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесінің негіздерін, оның ішінде конституциялық, әкімшілік, азаматтық және қылмыстық құқықты, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы зерделеуге бағытталған. Ерекше назар студенттердің құқықтық санасын, құқықтық мәдениетін және азаматтық жауапкершілігін қалыптастыруға аударылады. Сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және оған қарсы іс-қимыл жасаудың құқықтық тетіктері, осы саладағы нормативтік-құқықтық актілер, мемлекеттік қызметшілердің этикалық стандарттары, сондай-ақ сыбайлас жемқорлықпен күрестегі халықаралық ынтымақтастықтың рөлі қарастырылады. Пән студенттердің заңдылық, әділеттілік қағидаттары мен қоғамдағы сыбайлас жемқорлық көріністеріне жол бермеу жөнінде тұтас түсінік қалыптастыруына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оптика

    Пәннің мақсаты – студенттерге оптикалық құбылыстардың негіздері, толқындық оптика, голография, геометриялық оптика, жарық поляризациясы, дисперсия теориясы, сызықты емес оптика бойынша ғылыми білім беру, жарықтың таралу заңдылықтарымен және оның затпен әрекеттесуімен байланысты физикалық құбылыстармен таныстыру, оқушылардың оптиканың негізгі ұғымдары мен заңдылықтары, оптикалық зерттеу әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру, қарапайым практикалық есептеулер, сонымен қатар зертхада тәжірибелік жұмыстар жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер оптиканың физикалық есептерін шешудің, дүниенің қазіргі физикалық бейнесін түсінудің, арнайы физикалық әдебиеттермен жұмыс істеудің қарапайым дағдыларын меңгеруі керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Классикалық механика

    «Классикалық механика» пәнін меңгерудің міндеттері материалдық денелердің қозғалысы мен тепе-теңдігінің жалпы заңдылықтарын және денелер арасындағы осыдан туындайтын өзара әсерлесулерді оқып үйрену. Физикалық жүйелер динамикасының механикалық аспектілерін сипаттаудың негізінде жатқан негізгі принциптерді, модельдерді және математикалық аппаратты меңгеру, атап айтқанда, канондық түрлендірулер аппаратын және Гамильтон-Якоби теңдеулерінің формализмін қоса алғанда, Лагранж және Гамильтон формализмін білу, және ең қарапайым жүйелердің Лагранж және Гамильтон функцияларын құра білу және оларға сәйкес дифференциалдық теңдеулерді кеңістік-уақыт симметриясының қасиеттеріне және қозғалыстың байланысты интегралдарына негізделген шешу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқыту әдістемесі

    Бұл пәннің мақсаты қазіргі білім беру мекемелері жағдайында болашақ маманның кәсіби іс-әрекетке әдістемелік дайындығын қалыптастыру. Курсты оқу барысында студенттер мектепте физиканы оқыту процесін реттейтін нормативтік құжаттармен және негізгі оқу құралдарымен: оқулықтармен, дидактикалық материалдармен, физика кабинеттерінің жабдықтарымен; жетістіктерді бақылаудың негізгі түрлерімен, соның ішінде есептерді шешу, эксперименттік тапсырмалар, тест тапсырмалары, ауызша және жазбаша сауалнама; әртүрлі дидактикалық мақсаттарға, заңдарға, теорияларға және олардың практикалық қолданылуына жету үшін физика кабинетінің құрал-жабдықтарын пайдалануда кәсіби дағдылар қалыптасады; студенттер физиканы оқытуда қолданылатын негізгі оқу құралдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дарындылық психологиясы

    Пән студенттерге балалардың дарындылығының тетіктері, құрылымы, критерийлері туралы негізгі түсініктерді зерделеуге, шығармашылықты қалыптастырудың дамып келе жатқан технологияларымен, дарынды балаларды психологиялық сүйемелдеу жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған, «дарындылық» ұғымының жан-жақтылығы туралы түсініктер қалыптастырылады; әр түрлі жастағы дарынды балаларды дамыту мен оқытудың негізгі тұжырымдамалық модельдері мен бағдарламалары туралы, дарынды балаларды іздеу және анықтау тетіктері, дарынды балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудегі мұғалімнің рөлі ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математикалық физиканың әдістері

    Пән математиканың негiзгi салаларының бiрi болып табылатын дербес туындылы дифференциалдық теңдеулерге қатысты теорияның материалдарымен студенттердi таныстыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент шектің тербелісі, жылуөткізгіштік есептерін шешудiң негiзгi тәсiлдерiн білетін болады. Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер үшін қойылған бастапқы-шеттік есепті шығаруда сипаттауыштар, жалғастыру және Фурье әдістері, Грин формуласы арқылы шығаруды үйренеді және меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру және тұрақты даму

    Пән инклюзивті білім беру мен тұрақты даму идеяларын терең түсіндіруге, білім беру мекемелерінің барлық балалар үшін ашық болуын қамтамасыз етуге, әрбір баланың құқығын, әлеуетін, ерекшелігін ескеретін оқыту моделін қалыптастыруға, тең білім беру мүмкіндіктерін жасау үшін болашақ мамандарды дайындауға, тұрақты даму қағидаларын оқу процесінде қолдану арқылы экологиялық, әлеуметтік жауапкершілікті арттыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы

    Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметінде қажетті психологиялық және педагогикалық құзыреттілік негіздерін қалыптастыруға бағытталған, курс аясында тұлғаның жас ерекшеліктеріне байланысты даму ерекшеліктері, әртүрлі жастағы адамдармен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру, мектеп жасындағы балалардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық әсерді ұйымдастыра білу, жалпы және жеке ерекшеліктер, психикалық даму факторлары, педагогикалық процестің психологиялық механизмдері туралы білімді қолдана отырып, педагогикалық жағдайларды талдау ұсынылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Атом физикасы мен спектроскопия

    «Атомдық физика және спектроскопия» пәнін оқудың мақсаты – жоғары сапалы базалық білімді қалыптастыру, іргелі және қолданбалы есептерді және спектроскопияның жұмыс істеу принциптеріне байланысты мәселелерді шешу тұрғысынан теориялық және практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгеру және үдеткіш технологиясы, сонымен қатар физикалық ұғымдар, принциптер, теориялар, заңдар жүйесін табысты меңгеру. Компьютерлік модельдеу дағдылары мен дағдыларын меңгеру микроәлемдегі физикалық процестер, компьютерлік әдістерді қолдану статистикалық өңдеу және сенімділік дәрежесін бағалау эксперименттік нәтижелер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кванттық механика

    «Кванттық механика» пәнін оқудың мақсаты - заңдылықтар мен негізін меңгеру микроәлемдегі кванттық процестер физикасының ережелері, негізгі физикалық қасиеттерін зерттеу сипаттаудың атомдық, ядролық және молекулалық деңгейлеріндегі кванттық жүйелер. Релятивистік емес кванттық механика шеңберіндегі микроәлемдегі физикалық құбылыстарды зерттеуге және сипаттауға қатысатын математикалық аппаратқа ие болу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ядролық физика

    «Ядролық физика» пәнін оқып-білудің негізгі мақсаты – маманның өндірістік, ғылыми-зерттеу және жобалау іс-әрекетіне қажетті ядролық физика саласында студенттердің идеяларын, білімдерін, дағдыларын және дағдыларын қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент микроәлемнің негізгі заңдылықтары мен құбылыстарын; ядролық физиканы зерттеудің негізгі әдістерін; ядролық реакциялардың түрлері және олардың заңдылықтары; сәулеленудің зат арқылы өту заңдылықтарын; ядролық сәулелену көздері мен детекторларын біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Физика есептерін шығару бойынша практикум- 2

    Бұл пәннің мақсаты алынған теориялық білімді бекіту және тереңдету және физика мәселелерін шешуде практикалық дағдыларды игеру, сонымен қатар физика және ғылымның қазіргі заманғы бағыттары бойынша негізгі кәсіби білімді жетілдіру болып табылады. Есептерді шешу практикумы оқытудың басым кезеңі болып табылады және білім алушылардың кәсіптік даярлығының маңызды іргетасын қалайды, қабілеттерін дамытады және қарастырылып отырған мәселелер мен міндеттер шеңберінде деректерді алу және бағалау үшін қажетті әдістерді таңдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Астрономиядағы факультативті сабақтарды өткізу әдістемесі

    «Астрономиядан факультативтік сабақтарды өткізу әдістемесі» пәнін оқудың мақсаты – астрономия саласындағы іргелі білімдерді кеңейту және тереңдету, жұлдыздағы объектілердің құрылымы, орналасуы, қозғалысы туралы дағдыларды қолдану, аспан, аспан объектілерінің Жерге әсерін зерттеу дағдыларын дамыту, сонымен қатар алған білімдерін кәсіби есептерді шешуде пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Олимпиада есептерін шешу практикумы

    Физика пәнінен олимпиадалық есептерді шешу бойынша практикум өткізудің мақсаты логикалық ойлауды дамыту және стандартты емес жағдайларда математикалық және физикалық дағдыларды өз бетінше қолдану арқылы күрделі стандартты емес есептерді шешуде қолдану үшін іргелі білімді, іскерлікті және дағдыларды жүйелеу болып табылады. Курс аясында студенттер физика, информатика, электроника, механика бойынша жаңа білім алуға, күрделілігі жоғары және әртүрлі деңгейдегі олимпиадаларда ұсынылатын физикалық мәселелердің негізгі түрлерін шешуге үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі басқару және көшбасшылық

    Пән көшбасшылық және командалық білім беру саласындағы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ білім беру ұйымдарының мақсаттарына қол жеткізу үшін тиімді басқару командаларын қалыптастыруға, тұжырымдамаларды, қажеттіліктерді, қауіпсіздік пен көшбасшылықты, білім беру процесіне қатысушылар арасындағы қақтығыстарды басқару әдістерін, мұғалімдердің күйзелісі мен күйіп қалуын зерделеуге, команданың қалыптасуын, басқару міндеттерін шешу процестерін зерделеуге, ұйымның негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен және педагогикалық ұжымның жұмысымен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ядролық медицинаның физикалық принциптері

    «Ядролық медицинаның физикалық принциптері» пәнінің негізгі мақсаты ғылыми-зерттеу және терапия тұрғысынан радионуклидтік диагностиканың табиғи және жасанды және байланысты иондаушы сәулеленудің радиоизотопты диагностикадағы негізгі түсініктерін зерттеу болып табылады. Курста негізгі ұғымдар мен физикалық принциптерді, мазмұны мен математикалық өрнектерін, радиоизотоптарды медициналық мақсатта қолдану мен алу әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері

    Пән студенттерді кәсіби қызметтегі ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалармен таныстыруға және оларды жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, ғылым ұғымы, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы; зерттеу әдістері мен құралдары; ғылыми зерттеу жұмыстарың ұйымдастыру, ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуі қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Конденсацияланған заттар физикасы (қатты дене физикасы)

    «Конденсацияланған заттар физикасы» пәнін оқудағы негізгі мақсат – қатты материалдар құрылымының теориялық негіздерін, олардың қасиеттерін, қатты денелердегі процестері мен әсерлерін меңгеру. Курсты оқу барысында иондық кристалдардағы көлденең оптикалық фонондардың тербеліс жиілігін анықтау, кристалдық және аморфты жартылай өткізгіш материалдардың электр өткізгіштігін өлшеу және есептеу, жартылай өткізгіштердегі меншікті оптикалық жұтылуды анықтау дағдылары пайда болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іс-әрекеттегі зерттеу

    Пән практиктерге білім берудегі мәселелерді талдауға, ой елегінен өткізуге және шешуге мүмкіндік бере отырып, студенттерді іс-әрекеттік зерттеуге баулуына бағытталған. Студенттер білім беруде «ішінде» және «туралы» емес, «үшін» болатын зерттеудің бұл түрімен мәні бойынша танысады. бұл пән студенттерге болашақта мұғалімнің іс-әрекетіндегі зерттеу принциптерімен танысуға және оны жақсы түсіну және одан әрі жетілдіру мақсатында өз тәжірибесін өзіндік рефлексиялық зерттеу процесіне тартуға көмектеседі, атап айтқанда, проблемаларды үздіксіз анықтау, деректерді жинау, оларды талдау және оның негізінде практикалық әрекеттер арқылы бар тәжірибені қайта қарау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық процестерді компьютерлік модельдеу

    «Физикалық процестерді компьютерлік модельдеу» пәнін оқудың мақсаты физиканың қазіргі қолданбалы салалары саласындағы зерттеу мәселелерін тиімді шешуге қажетті заманауи бағдарламалық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру болып табылады. Қазіргі физикадағы компьютерлердің рөлі, компьютерлік модельдеудің негізгі әдістері және олардың қолдану салалары, атап айтқанда конденсацияланған заттар физикасында және қатты дененің радиациялық физикасында қолдануын түсіну. Зерттеу дағдылар мен математикалық модельдеу ғылыми зерттеулерде қолданылуы, зерттеушілік оқытуды дамытуға және процесті ғылыми изденіске жақындатуға мүмкіндік береді. Бұл тәсіл мақсатқа жетуді тездетеді білім деңгейін және таным қызығушылығын арттыру үшін қажетті мотивацияны жасайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Элементар бөлшектер физикасы

    «Элементар бөлшектер физикасы» пәнін оқудың мақсаты – элементар бөлшектердің құрылысы мен қасиеттерін және олардың өзара әрекеттесуін оқу. Курс физиканың ең жалпы заңдылықтарын түсінуді және кварктар мен лептондардың негізгі өзара әрекеттесулерінің (күшті, әлсіз және электромагниттік) стандартты моделін құруды - ғаламның негізгі «құрылыс блоктарын», элементарлардың өзара әрекеттесулерінің классификациясы, бөлшектер, элементар бөлшектердің әрекеттесуіндегі сақталу заңдарын қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Микроэлектроника

    «Микроэлектроника» пәнін оқудың мақсаты жартылай өткізгішті электроника құрылғыларының жұмысының физикалық принциптерін оқып үйрену, сонымен қатар қазіргі аналогтық және цифрлық-сандық жүйелерде кеңінен қолданылатын типтік транзисторлық тізбектердің негізгі сипаттамаларының есептеулік талдау принциптерін меңгеру болып табылады. Іргелі физикалық заңдар мен теориялар туралы білім жүйесін, табиғат пен техникадағы құбылыстар мен процестердің физикалық мәнін; компьютер құрылғыларының қарапайым принципті және құрылымдық схемаларын құру әдістерін; АЖ параметрлерін электрлік өлшеуді орындау әдістерін, заманауи электронды жабдықты қолдана отырып, эксперименттік зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу үшін білімді пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Радиациялық қатты дене физикасы

    «Радиациялық қатты дене физикасы» пәнін оқудың мақсаты – радиациялық физика саласында іргелі білім алу, жаңа сәулеленуді қолдануға негізделген диагностика мен терапияның заманауи әдістері технологиясын, радиациялық әсер ету техникасын пайдалана отырып, жаңа материалдарды алудың жаңа технологияларын меңгеру. Негізгі міндет - радиацияның қатты заттарға әсері. Атап айтқанда, қатты заттарды жылдам бөлшектермен" бомбалау". Қатты объектілер құрылымының өзгеруін, ақаулардың пайда болуы мен өзгеруін, құрамның өзгеруінің қатты объектілердің әртүрлі сипаттамаларына, соның ішінде қатты объектілердегі әртүрлі физика-химиялық және механикалық құбылыстардың ағымына әсерін және т.б. зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • STEM-дағы физика

    Курс барысында болашақ мұғалімдер орта мектепте жаратылыстану ғылымдарын, технологияларды және инженерияны кешенді оқыту саласындағы өз құзыреттерін жетілдіретін болады. Олар орта буын оқушыларының тұжырымдамалық, процедуралық білімі мен дағдыларының өзара байланысты құрылымы ретінде STEM түсінігін жақсарту мақсатында нақты сұраныстарға негізделген ғылыми білім беру сияқты белсенді оқыту әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Наноматериалдардың физикалық қасиеттерін модельдеу

    «Наноматериалдардың физикалық процестерін модельдеу» пәнін оқудың мақсаты – қасиеттерін сапалы пайдаланудың ғылыми негіздерін қалыптастыру. Әртүрлі салалардағы объектілер мен жүйелерді құру кезінде конденсацияланған заттар нанотехнология және микрожүйелік инженерия, физиканың іргелі ұғымдарын ұғындыру конденсацияланған күй және қасиеттерді практикалық пайдалану жолдары, наноматериалдар, қасиеттерін зерттеу үшін физикалық тәжірибелерді орнату дағдылары наноматериалдар және негізгі эксперименттік әдістер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нейтрондар физикасы

    «Нейтрондар физикасы» пәнін оқудың негізгі мақсаты студенттерге нейтрондар физикасының негізгі түсініктерін және нейтрондарды тіркеу әдістерін үйрету болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер нейтрондық физиканың негізгі ұғымдарын және іргелі физикалық есептерді шешу әдістерін, сондай-ақ ядролық технологиялардың негіздерін, ядролық таратпау негіздерін және ядролық материалдармен қауіпсіз жұмыс істеуді, физикалық қондырғылар мен эксперименттерді модельдеуді, бөлшектер физикасын, ядролық астрофизиканы, жоғары және ультра жоғары энергия физикасының эксперименттік әдістерін, бөлшектер физикасын меңгеруі керек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектеп физикалық тәжірибесі

    Курстың мақсаты болашақ мұғалімдердің педагогикалық құзыреттілігін келесі негізгі салаларда дамыту болып табылады: когнитивті дағдыларды, практикалық және зерттеу дағдыларын, пәнаралық өзара әрекеттесуді, сондай-ақ педагогика, дидактика, кәсіби өсу және тиімді өзара әрекеттесу саласындағы құзыреттіліктерді дамыту. Курс аясында студенттер мектептегі физикалық эксперименттерді жүргізу әдістемесімен танысады және алған білімдерін тәжірибеде қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Cтатистикалық физика

    Пәнді оқудың негізгі мақсаты – көптеген бөлшектерден тұратын тепе-теңдік және тепе-теңдік емес макроскопиялық жүйелердің қасиеттерін статистикалық және термодинамикалық (феноменологиялық) сипаттаудың негізгі әдістері туралы студенттердің қазіргі заманғы түсінігін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер термодинамика және статистикалық физика әдістерін қолдана отырып, кез келген макроскопиялық жүйелердің қасиеттерін зерттеуде физикалық есептерді шешудің практикалық дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Базалық экономикалық қағидаттар, кәсіпкерлік дағдылар, қаржылық сауаттылық, құқықтық негіздер, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы және қоғамдағы әділеттілік пен ашықтықты қамтамасыз етуге бағытталған құқықтық механизмдерді, кәсіби қызметтегі міндеттерді шешу кезінде нормативтік-құқықтық құжаттарды түсіну туралы білімдерін көрсету.
  • Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
  • Білік пен дағдының инновациялық технологияларын қолдану арқылы ғылым мен білімнің өзекті мәселелерін шешу білім беру саласында дамыту, жетілдіру және енгізу.
  • Инклюзивті білім беру, тұрақты даму қағидаттарын қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориялары мен практикалары туралы білімдерін, сондай-ақ білім беру процесінде білім алушылардың денсаулығы мен қауіпсіздігіне әсер ететін физиологиялық және экологиялық факторлар туралы білімдерін көрсету.
  • Қазіргі заманғы аспаптар мен жабдықтарды, сондай-ақ тәжірибеге енгізу үшін компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, физика саласындағы қолданбалы есептерді шешуді жүзеге асыру.
  • Болашақ мамандықтарының әлеуметтік маңыздылығын білу, кәсіби қызметті жүзеге асыруға ынталандыру, тәрбиелеу және білім беру саласындағы балаларды дамыту туралы заңдарды шығару, теориялық білімдерін практикалық қызметпен және инновациялық әдістермен біріктіру.
  • Оқу үрдісін психологиялық-педагогикалық қолдау үшін арнайы білім беру қажеттіліктерін қоса алғанда, студенттердің әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту, тәрбиелеу және дамыту.
  • Негізгі және қолданбалы есептерді шешу үшін математикалық құралдарды пайдалана отырып, теориялық есептеулерді, физикалық тәсілдер мен модельдерді қолдану.
  • Білім беру бағдарламаларын білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес академиялық пәндер бойынша жүзеге асыру, оқыту мен диагностиканың заманауи әдістері мен технологияларын пайдалана алу.
  • Физикадағы классикалық бөлімдердің негізгі қағидаларын меңгеру, негізгі идеялар мен әдістер, негізгі физикалық құрылымдардың жүйесі, аксиоматикалық әдіс, қарапайым физика мен оның әдістері, қарапайым физиканы қолданбалы физика тұрғысынан талдай білу.
  • Физиканы оқыту әдістерін білу негізінде болашақ физика мұғалімінің практикалық іс-әрекеттегі кәсіби дағдыларын қалыптастыру.
  • Мектептің оқу үрдісін талдау және позитивті педагогикалық тәжірибені жинақтау, белгілі бір мазмұндағы білім беру және зерттеу міндеттерін шешу, пәннің педагогикалық білімі мен білімдерін иелену, өз құзыреті шегінде сындарлы шешім қабылдау.
  • Пәндік-коммуникативтік ортаны модельдеуге арналған бағдарламалық құралдар туралы білімдерін көрсету, электронды оқу материалдары мен мультимедиялық жобаларды әзірлеу; қашықтықтан оқытудың платформасын, нысандары мен әдістерін анықтайды және қашықтықтан оқыту технологияларын кәсіптік қызметте қолдану.
  • Кәсіби басқару міндеттерін шешу үшін көшбасшылық, команда құру және эмоционалды интеллект ұғымдары туралы білімді қолдану, жағымды тұлға аралық қарым-қатынасты қалыптастыру, қарым-қатынас, келіссөздер мен қарым-қатынас атмосферасын басқару, сөйлеу мәдениетінің жоғары деңгейін көрсете отырып, әртүрлі сөйлеу түрлерін құрастыру және көпшілікке айту, әлемнің әр түрлі елдеріндегі білім беру жүйесін талдау және халықаралық стандарттарға сәйкестендіру бағытында Қазақстан Республикасының орта білім беру жүйесінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру жолдарын жасау, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметі туралы білімдерін көрсету.
Top