8D04104 Iскерлік әкімшілендіру в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – бизнесті басқару саласындағы жаңа нысандар мен тетіктерді әзірлеуде заманауи жобалық-бағдарламалық теорияны, әдістемені және аналитикалық әдістемелерді қолдана алатын, жобалар мен бағдарламалардың тиімділігін қолдау мен арттырудың қолданыстағы тәсілдерін әзірлеуге қабілетті жоғары білікті топ-менеджерлерді сапалы даярлауды қамтамасыз ету.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D072 Менеджмент және басқару
-
Білім беру саласы 8D04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Бизнес -талдау
Пәннің мақсаты: деректерді интеллектуалды бизнес - талдау негіздері бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру және шешім қабылдауды қолдау және бизнес-процестердің дамуын болжау үшін заманауи ақпараттық технологияларды қолдану. Деректерді өңдеу және олардың арасындағы жасырын байланыстарды анықтау. Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін магистранттар қабілетті болуы керек: Бизнес-аналитика әдістерін түсінуді көрсету; Деректерді өндіру алгоритмдерін түсіну; Тапсырмаға байланысты деректерді талдау құралдарын таңдаңыз; Бизнес-аналитиканың аспаптық құралдарын пайдалану; Бизнес-аналитиканың әртүрлі құралдарының мүмкіндіктері мен шешілетін міндеттерін бағалау; алынған шешімдердің сапасын бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Менеджментті цифрлық трансформациялау және бизнесті масштабтау
Пәннің мақсаты – докторанттарды ұйым менеджментін толық цифрландыруға жетекшілік ете алатындай және жасанды интеллект, интернет заттар экожүйесі, блокчейн, бұлттық архитектура сияқты озық технологияларды ендіру арқылы бизнесті кеңейту стратегияларын әзірлейтін деңгейге дейін даярлау; сондай-ақ цифрлық жетілуін бағалау, трансформациялық тәуекелдерді басқару және өсу көрсеткіштерін бақылау дағдыларын қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
HR стратегиясы және адами капиталды дамыту
Пәннің мақсаты – докторанттарды ұйымның бизнес-миссиясына сәйкестендірілген HR стратегияларын әзірлеуге және талантты тарту, дамыту мен ұстап қалу жүйелерін құруға, адами капиталдың құнын деректер талдауы негізінде өлшеуге, сондай-ақ қызметкерлердің тартылуын, инклюзивтілікті және ESG қағидаттарын ескере отырып, ұйым тиімділігін арттыратын бастамаларды іске асыру құзыретін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өзгерістер мен тәуекелдерді басқару
Бұл пән ұйымдардағы өзгерістерді тиімді басқару және тәуекелдерді талдау мен азайту әдістерін зерттейді. Студенттер өзгерістерді басқару модельдерін (мысалы, Kotter, Lewin, ADKAR), ұйымдық трансформация стратегияларын, ішкі және сыртқы тәуекелдердің түрлерін, олардың ықтимал әсерін бағалау мен алдын алу тәсілдерін меңгереді. Пәнде нақты бизнес-кейстер негізінде дағдарыстық жағдайларға жауап беру және бейімделу дағдылары қалыптастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес стратегиясы (жетілдірілген курс)
Пәннің мақсаты – докторанттарды құбылмалы әрі белгісіз ортада ұйымның ұзақ мерзімді бәсекелік артықшылығын қамтамасыз ететін күрделі бизнес-стратегияларды әзірлеу, бағалау және іске асыру қабілетіне ие ету; стратегиялық ойлау, сценарийлік жоспарлау, деректерге негізделген талдау және мүдделі тараптармен үйлесімді басқару дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ESG тәсілдері және тұрақты даму
Бұл пәнде ESG (экологиялық, әлеуметтік және корпоративтік басқару) қағидаттары мен тұрақты дамудың негізгі аспектілері қарастырылады. Студенттер компаниялардың ESG стратегияларын әзірлеу және енгізу жолдарын, халықаралық стандарттарды (мысалы, UN SDGs, GRI, SASB), сондай-ақ ESG көрсеткіштерін бағалау мен есептілік тетіктерін үйренеді. Пәнде жауапты инвестициялар, экологиялық менеджмент, әлеуметтік әсер және тұрақты корпоративтік басқару модельдері жан-жақты талданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стратегиялық маркетинг
докторанттарды нарық динамикасын терең талдап, бәсекелестік артықшылық қалыптастыратын стратегиялық маркетингтік шешімдер әзірлеуге дайындау; сандық деректер мен сапалық түсініктерді біріктіріп, сегментация, құндылық ұсынысы және бренд позициялау стратегияларын жасау; сонымен қатар ESG қағидаттары мен цифрлық арналарды ескере отырып, ұзақ мерзімді нарықтық өсімді қамтамасыз ететін зерттеулер мен қолданбалы жобалар жүргізу құзыретін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дағдарысты басқарудағы лидерлік
Пәннің мақсаты – докторанттарды күтпеген дағдарыс жағдайларын алдын-ала болжау, оларды тиімді басқару және ұйымның орнықтылығын қамтамасыз ету үшін көшбасшылық қабілеттерін дамытуға, мүдделі тараптармен сенімді коммуникация орнатуға, сондай-ақ қысым мен белгісіздік жағдайында стратегиялық шешімдер қабылдау құзыретін қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Зерттеу әдістемесі және әдістері
Пәннің мақсаты қоғамда болып жатқан әлеуметтік маңызды проблемалар мен процестерді талдау, дамудың мүмкін бағыттарын болжау қабілетін қалыптастыру; Бағдарламада мынадай сұрақтар зерттеледі:ғылыми танымның әдіснамалары, ғылыми білімнің мәселелері және оның ақиқатын негіздеу, олардың экономикалық зерттеудегі ерекшеліктері, экономикалық зерттеудегі ғылыми танымның құрылымы мен динамикасы. ғылыми танымның эмпирикалық және теориялық деңгейлері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржыны басқару
Бұл пән ірі компаниялар мен ұйымдардың стратегиялық қаржылық басқаруының заманауи тұжырымдамаларын, теориялық модельдері мен қолданбалы тәсілдерін терең зерттеуге бағытталған. Докторанттар корпоративтік қаржы стратегияларын қалыптастыру, инвестициялық портфельдерді оңтайландыру, капитал құнын есептеу, тәуекелдерді бағалау және қаржылық шешімдердің ұзақмерзімді әсерін талдау дағдыларын дамытады. Пән сондай-ақ қаржылық зерттеулер жүргізуге, модельдеуге және эконометрикалық құралдарды қолдануға негізделген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жобалар мен бизнес-процестерді басқару
Пәннің мақсаты – докторанттарға стратегиялық маңызы бар жобаларды және ұйымның бизнес-процестерін интеграцияланған тұрғыдан талдап, жобалық портфельді, ресурс ағындарын және процестерді цифрлық құралдар арқылы оңтайландыруға үйрету; сондай-ақ тұрақты даму, тәуекел және өзгерістерді басқару қағидаттарын пайдалана отырып, ұйымның бәсекеге қабілеттілігін арттыруға бағытталған зерттеулер мен қолданбалы шешімдер әзірлеу құзыретін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеке және командалық тиімділікті басқару
Пәннің мақсаты – докторанттарды жеке өнімділік пен команда тиімділігін арттыратын құралдар мен әдістерді қолдануға, көшбасшылық рөлді күшейтуге, мақсат қою мен приоритетті басқаруды оңтайландыруға, командалық динамиканы талдауға (Belbin, Tuckman) және топтағы ынтымақтастықты дамытуға, сондай-ақ жоғары нәтижеге қол жеткізу үшін уақытты, ресурстарды және қақтығыстарды басқару дағдыларын қалыптастыруға бағдарлау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Көшбасшының эмоционалды интеллекті
Пәннің мақсаты: қарым-қатынасты тиімді жүзеге асыру, қақтығыстар мен стрессті басқару қабілеттерін қалыптастыру. Мына сұрақтар зеріттеледі: іскерлік өзара іс-қимылда эмоцияларды басқару әдістері, эмоциялық интеллект негізінде командалар мен бөлімшелерді басқарудың инновациялық әдістерін қолдану; бизнес-міндеттерді шешу процесінде эмоциялық өзара іс-қимыл алгоритмдері, көшбасшы, әлеуметтік сәулетші ретінде; басшы имиджін қалыптастыру; құндылықтар жүйесі; Гембаның маңыздылығы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми-басқарушылық теориялар мен жаһандық үрдістерді кешенді талдап, ұлттық және халықаралық бизнес-экожүйелердің тұрақты дамуына ықпал ететін тұжырымдамалық шешімдер ұсыну
- Озық зерттеу әдіснамасын (сандық, сапалық және аралас) шығармашылықпен қолданып, академиялық адалдық принциптеріне сай түпнұсқалық ғылыми зерттеулер жүргізу
- Инновациялық бизнес-модельдер мен трансформациялық жобаларды әзірлеп, олардың экономикалық және әлеуметтік тиімділігін кешенді бағалау
- Ұйым стратегиясына ESG қағидаттары мен Тұрақты даму мақсаттарын (SDGs) енгізіп, олардың орындауын өлшемді көрсеткіштер арқылы мониторингілеу
- Деректерге негізделген басқарушылық шешімдер қабылдап, белгісіздік жағдайында тәуекелдерді жүйелі басқару
- Жобаның техникалық-экономикалық негіздемесін жасау, жобаларды жоспарлауды, ұйымдастыруды, бақылауды және іске асыруды қамтамасыз ету, сондай-ақ цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект құралдардарын қолдана отырып ресурстарды, сапаны, тәуекелдерді және командаларды басқару
- Ынталандыруды, көшбасшылықты, топтық үдерістерді, жанжалдарды реттеуді, сондай-ақ жоғары корпоративтік мәдениет пен бизнестің әлеуметтік жауапкершілігін біріктіретін, адам ресурстары мен ұйымдық мінез-құлықты тиімді басқарудың өзіндік тұжырымдамасын қалыптастыру
- Цифрлық деректерді жан-жақты талдап, жасанды интеллект пен өзге де заманауи ресурстарды қолдану арқылы брендтің нарықтағы орнын айқындауға, коммуникацияларды дараландыруға, маркетингтік акцияларды жетілдіруге, аудиторияның қатысуын арттыруға және тұрақты бизнес нәтижелерін қамтамасыз етуге бағытталған кешенді цифрлық маркетинг стратегияларын әзірлеу және жүзеге асыру
- Аспаптық, тұлғааралық, жүйелік және жеке құзыреттерді, сондай-ақ көшбасшылық, мақсат қою, іскерлік келіссөздер, уақытты тиімді жоспарлау, ғаламдық ойлау және кәсіби көкжиегін кеңейту сынды басқарушылық дағдыларды қамтитын жеке даму бағдарламасын әзірлеу