Меню

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 6B01403 Бейнелеу өнері жəне сызу в А. Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Білім беру бағдарламасының мақсаты
Жеке тұлғалық, іргелі, әлеуметтік, тілдік, мәдени, кәсіпкерлік, экономикалық, компьютерлік, кәсіби, арнайы, оқу құзыреттіліктерінің түрлері бар және оқыту, тәрбиелеу, әдістемелік, зерттеу, әлеуметтік-коммуникативтік еңбек функцияларын тиімді орындауға қабілетті жоғары білікті бейнелеу өнері және сызу мұғалімін даярлау
Академиялық дәреже
Бакалавриат
Оқыту тілі
Русский, Қазақша
ЖОО атауы
А. Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
Оқу мерзімі
4 года
Кредиттер көлемі
240
ҰБТ-дағы пәндер
Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
Білім беру саласы
6B01 Педагогикалық ғылымдар
Дайындық бағыты
6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Білім беру бағдарламаларының тобы
B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
  • Жас ерекшелік физиологиясы және гигиена
    Несиелер: 4

    Онтогенез заңдылықтары. Тірек-қимыл аппаратының дамуы. Жүйке жүйесінің дамуы. Жоғары жүйке қызметі және оның баланың даму процесіндегі қалыптасуы. Сенсорлық жүйелердің дамуы. Эндокриндік жүйені дамыту. Қанның жас ерекшеліктері және жүрек-қантамыр жүйесінің дамуы. Тыныс алу жүйесінің дамуы. Ас қорыту жүйесінің жас анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сызу негіздері және перспектива
    Несиелер: 5

    Болашақ құру және түсіну тәсілдері туралы білімді қалыптастыру, қағидаларды, болашақ заңдарын терең зерделеу, бейнелеу өнерімен қарым-қатынастың практикалық тәжірибесіне, көркем шығармаларды талдау тәжірибесіне. Өнерді қабылдау тәжірибесі жалпыланған өнертанушылық ұғымдар мен теориялық мәліметтерді меңгеруге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Техникалық сурет және сызба геометрия
    Несиелер: 5

    Сурет салу ережелерін, перспективалар заңдарын, сызба геометриясын ескере отырып, түсінудің және білімділіктің тәсілдері туралы білімді қалыптастыру. Техникалық сурет және сызба геометрия курсы бейнелеу өнерінде, сондай-ақ болашақ көркем шығармаларды талдау тәжірибесінде маңызды рөл атқарады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық сурет I
    Несиелер: 5

    Академиялық сурет, перспектива, композиция және жарық түсіру заңдары, түрлі материалдар және т. б. саласындағы теориялық және практикалық білім. Табиғаттан және қиялдан сурет салу кезінде кәсіби шеберлік пен дағдыларды үйрену және меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік дағдылар негіздері
    Несиелер: 5

    Бизнес-ойлау психологиясы. Стартап, ШОБ және мемлекетік қолдау шаралары. Бизнес-идеяны таңдау. Нарықты зерттеу. Маркетинг негіздері. Өткізу нарықтары. Бизнес-жоспарлау негіздері. Бизнес-жобаның техника-экономикалық негіздемесі (ТЭН), қаржылық моделі. Салық режимдерінің ерекшеліктері. Бизнесті құқықтық сүйемелдеу. Бизнес-жобаны қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Осы пән мемлекет және құқық теориясын, конституциялық құқығын, азаматтық құқығын, әкімшілік құқығын, еңбек құқығын, салық құқығын, қаржы құқығын, кәсіпкерлік құқығын, отбасы құқығын, еңбек құқығын, процестік құқығын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін, қалыптастыру мәселелерін зерделеуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шығармашылық сурет
    Несиелер: 5

    Перспектива, композиция заңдары және көлеңке Жарық заңдары, материалдар технологиясы және т.б. саласында теориялық және практикалық білім, сондай-ақ практикалық жұмыста табиғаттан және қиялдан сурет салу кезінде кәсіби шеберлік пен дағдыларды меңгеру арқылы жүзеге асырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Community Service
    Несиелер: 3

    Оқыту мақсаттарына және мазмұның стандарттарына қол жеткізу үшін қоғамға оқу стратегиясы ретінде қызмет ету. Өзі және қоғаммен қарым-қатынасы туралы Рефлексия. әртүрлілік пен өзара сыйластық түсінігі. Тәлімгерлердің басшылығымен қоғамға қызмет ету тәжірибесін жоспарлау, іске асыру және бағалау. Алға қойылған мақсаттарға жетудегі іске асыру және прогрестің сапасын бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық сурет 2
    Несиелер: 4

    Студенттердің академиялық сурет, құрылым, композиция заңдары және жарық көлеңке, түрлі материалдарды пайдалану және т. б. саласында теориялық және практикалық білімдерін оқуды жалғастыру. Табиғаттан және қиялдан сурет салу кезінде кәсіби шеберлік пен дағдыларды жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 4

    Зерттеу пәні, өлкетанудың міндеттері, өлкетанудың көздерімен материалдары, Қостанай облысының флорасы мен фаунасы, Қостанай облысының экономикалық тарихы, Қостанай облысы – зерттеу объектісі ретінде, облысаудандарының тарихы және туған өлкенің тарихи тұлғалары

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сәндік кескіндеме 1
    Несиелер: 5

    Студенттердің сәндік кескіндеме негіздерін меңгеру, сәндік кескіндемені орындау технологиясын меңгеру. Материалдар мен жабдықтар. Композициялық және түстік шешімнің негіздері. Шығармашылық жұмыстарды орындау ерекшеліктері. Педагог-суретші ретінде одан әрі кәсіби қызмет ету үшін жеткілікті білім, білік және дағды деңгейін алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогикалық кәсіпке кіріспе. Педагогиканың теориялық-əдіснамалық негіздері. Тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы. Тұтас педагогикалық үдерістің жүйе құрушы компоненттері. Тұтас педагогикалық үдерістегі тəрбие. Оқыту – тұтас педагогикалық үдерістің құрамды бөлігі. Білім берудегі менеджмент

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық кескіндеме 1
    Несиелер: 5

    Студенттердің акварельді кескіндеме негіздерін игеруі, акварельді кескіндеме технологиясы мен техникасын игеруі. Материалдар мен жабдықтар. Композициялық және түстік шешімнің негіздері. Әрі қарай кәсіби қызмет үшін жеткілікті білім, білік және дағды деңгейін алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Бұл пәнді оқытудың мақсаты студенттердің кәсіби бағытталған тілдерді қазіргі заманғы технологиялардың теориялық және практикалық негіздерін оқып, сала бойынша анықтамалар мен ұғымдарды тұжырымдаудың практикалық дағдыларын меңгеруі, шет тілінде жарияланған кәсіби мәтіндерді түсіну және талдай білуі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дизайн негіздері
    Несиелер: 5

    Дизайн ұғымының анықтамасы. Дизайн заңдары мен принциптері. Дизайн нысандарын орындаудың тәсілдері мен тәсілдері. Дизайн нысандарын қалыптастыру негізі. Дизайн объектісін жасау технологиясын құрастыру және жасау. Дизайн нысандарын жобалау. Дизайн объектілерін және олардың элементтерін модельдеу техникасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытуда студенттерде мектептегі оқу сабақтарын білім берудің жаңартылған мазмұнына сәйкес ұйымдастыру және өткізу жөнінде кәсіби құзыреттіліктері қалыптасады. Болашақ мұғалімдер сабақта критериалды бағалау, сапалы диалог ұйымдастыру арқылы білім алушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту технологияларын жүзеге асыру дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 3

    Өмір сүру ортасының қазіргі жағдайы мен жағымсыз факторлары, биоэкология, биосфера және адамзат, "адам-тіршілік ету ортасы" жүйесіндегі қауіпсіздік мәселелері, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар, адамның тіршілік ету ортасымен өзара іс-қимыл қауіпсіздігін қамтамасыз ету; зиянды және қауіпті факторларды сәйкестендіру; қауіпсіздікті арттыру құралдары мен әдістері

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дәстүрлі материалдармен жұмыс жасаудың теориясы және практикасы
    Несиелер: 5

    "Дәстүрлі материалдармен жұмыс істеу теориясы мен практикасы" курсы педагогтың кәсіби және шығармашылық қалыптасуында маңызды рөл атқарады. "Дәстүрлі материалдармен жұмыс істеу теориясы мен практикасы" бағдарламасына мүсіндеу тәсілдері мен тәсілдерін, мүсіндеу түрлерін үйрену сұрақтары енгізілген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сәндік кескіндеме 2
    Несиелер: 5

    Курс бағдарламасына студенттердің сәндік кескіндеме техникаларын оқып-үйренуін жалғастыруға, сәндік кескіндеме технологиясын меңгеруге қатысты сұрақтар енгізілген. Педагог-суретші ретінде одан әрі кәсіби қызмет ету үшін жеткілікті білім, білік және дағды деңгейін алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Академиялық кескіндеме 2
    Несиелер: 5

    Курс бағдарламасына студенттердің майлы кескіндеме негіздерін меңгеру, майлы кескіндеме технологиясы мен техникасын меңгеру мәселелері енгізілген. Педагог-суретші ретінде одан әрі кәсіби қызмет ету үшін жеткілікті білім, білік және дағды деңгейін алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Графика мен жобалау оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Графика және дизайн оқыту әдістерін дамытудың негізгі кезеңдері. Жобалық графиканың әдістері мен түрлері. Графикалық графикалық құралдар. Геометриялық конструкциялар. Сурет салу ережелері. Суреттерді оқу және орындау. Құрылыс сызбасы. Құрылыс сызбаларын іске асыру ережелері. Жобаларды ұсыну әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    Курсқа кіріспе. Кәсіби мәдениет және кәсіби тіл. Тілдік норма. Кәсіби тіл жалпы ұлттық тілді жүзеге асырудың нұсқасы ретінде. Кәсіби сөйлеу ерекшеліктері. Арнайы кәсіби бағытталған материал және оны берілген кәсіби жағдайларда қолдану. Кәсіби дискурс түрлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кескіндеме
    Несиелер: 6

    Табиғаттан шынайы бейненің дағдыларын қалыптастыру: натюрморт, пейзаж, портрет, адам фигурасы. Кескіндемедегі композиция жұмысында бейнелеу дағдыларын жүзеге асыру. Бейнелеу және өнер саласындағы өзіндік көркем-шығармашылық қызметке дайындықты қалыптастыру. Майлы кескіндемені орындау дағдыларын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жастар саясаты және тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектептің және сыныптың тәрбие жүйесі. Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы және қиын және дарынды балалармен жұмыс жүйесі. Оқушылардың ата-аналарымен педагогикалық қарым-қатынас технологиясы. Жастар бастамаларын дамытудағы тәрбие жұмысы. Тәрбие жұмысының нәтижелері мен тиімділігін диагностикалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қосымша білім беру жүйесінде бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әдістеме түсінігі. Әдістеменің даму тарихы. Балалардың суреттерінде сызық пен түс. Балалар суреттерінің композициялық - кеңістіктік құрылымы және көркем-бейнелі шешімдері. Мектепке дейінгі балалар мен оқушылардың бейнелеу іс-әрекетінің түрлері, олардың сипаттамасы. Мектепте оқытудың әртүрлі сатыларында бейнелеу өнері сабақтарын өткізу әдістемесі. Бейнелеу өнері кабинеті. Білім беру мазмұнын жаңарту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сурет
    Несиелер: 5

    Сурет әдістемесінің мәні. Академиялық сурет салудың негізгі ұғымдарын меңгеру оқу сурет және оның дамуының әдістемелік дәйектілігі. Суретті орындаудың практикалық дағдыларын меңгеру. Пішіні бойынша неғұрлым күрделі заттардың суреті. Заттар тобының суреті (интерьер). Сурет адам.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Баспа графикасы
    Несиелер: 5

    Беру құралдары бойынша жіктеу( жарнама тасығыштар): баспа жарнамасы (газеттер мен журналдар), электрондық жарнама (теледидар мен радио), сыртқы жарнама (маңдайшалар, жарнама қалқандары), транзиттік жарнама (көлік құралдарындағы). Ассоциативті бейнелерді, абстрактілі символдарды іздеу. Графикалық дизайндағы Стилизация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Графика мен жобалау оқыту теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Объектілердің түрлері мен олардың атауларының орналасуы: алдыңғы көрінісі, жоғарғы көрінісі, сол жағы. Кедергі фронтальды және тікбұрышты изометриялық болжамдар. Ось бағыты, бұрмалау көрсеткіштері, өлшемділік. Жазық және үш өлшемді фигуралардың аxonометриялық проекциясы. Эллипс - шеңбердің проекциясы. Сопақ құрылысы. Техникалық фигураның тұжырымдамасы. Техникалық сызбалар және объектілердің аxonometric projections

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Майлы кескіндеме
    Несиелер: 6

    "Майлы Кескіндеме" ұғымы. Майлы кескіндеме ерекшеліктері мен мүмкіндіктері. Майлы кескіндеме технологиясы. Кенептерді тарту, желімдеу, рамалар. Майлы кескіндемедегі топырақ. Көп қабатты кескіндеме. Жабын қабаты-құрамы және жағу тәсілдері. Кескіндеме шеберлерінің шығармаларын талдау. Көрмеге дайындау және рәсімдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пән инклюзивті білім беру үлгілерімен, мүмкіндігі шектеулі балалардың түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарымен, жалпы білім беру ұйымдарында инклюзивті үдерісті ұйымдастырудың құқықтық негіздерімен (халықаралық және отандық нормативтік - құқықтық актілер, білім берудегі инклюзивті үдерістерді басқару) таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Түстану
    Несиелер: 4

    Түстің физикалық негіздері. Түстің үш негізгі сипаттамалары. Түс физиологиялық құбылыс ретінде. Түс психологиясы. Түстің символикасы. Түс ассоциациялары. Түс туралы Ғылым тарихы. Түрлі тарихи кезеңдердегі кескіндеме түс ерекшеліктері. Түс және түс қабылдау заңдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік дизайн
    Несиелер: 5

    Компьютерлік графиканың негізгі түрлері, растрлық және векторлық графикаға арналған бағдарламалар, 2D және 3D модельдерді құрудың негізгі кезеңдері, растрлік және векторлық бағдарламалардың мүмкіндіктері, қатты денелі модельдеу операциясының негіздеріне 3D модельдерді құру, 3D үлгілеудің визуализациясының түрлерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қағаз пластиканың негіздері
    Несиелер: 3

    Жобалау қызметіндегі қағазопластика: материал, технология, модельдеу принциптері. Дизайнерлік шығармашылық материал ретіндегі қағаздың жобалау-көркемдік ерекшеліктері. Кеңістіктік құрылымдар және көлемді моделдеу. Жазықтықтың кеңістіктік трансформациясының тектоникасы және принциптері. Орын бумагопластика контекстінде формотворческой қызметі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар
    Несиелер: 5

    Бағдарламалық қамтамасыздандыруда интерьерді құру, эскиздерді жасау, материалдарды дайындау және жабдықтау саласындағы кәсіби компьютерлік бағдарламаларды қолдану мәселелері енгізіледі. Графикалық редакторлар мен екі өлшемді, үш өлшемді бағдарламаларды жобалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Визуалдік өнерінің тарихы мен теориясы
    Несиелер: 5

    Бейнелеу өнерінің еуропалық және отандық тарихының көркем процестерінің мәні. Өнер тарихындағы негізгі тарихи кезеңдер, көркем стильдер, бағыттар, ағымдар және мектептер. Шетел өнерінің жетекші шеберлерінің шығармашылығы, олардың негізгі шығармалары. Пәннің ұғымдық аппараты, бейнелеу өнерінің туындысын визуалды мәдениеттің спецификалық формасы ретінде талдаудың заманауи тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Техникалық сурет және композиция негіздері
    Несиелер: 5

    Техникалық сурет туралы түсінік. Сурет мәдениеті мен техникалық суреттің даму тарихы. Сызықтық-конструктивтік сурет. Сызықтық графиканың ерекшеліктері. Материалдар мен аспаптар. Техникалық суреттің орындалу заңдылықтары. Техникалық сурет дизайн нысандарын ұсыну құралы ретінде. техникалық суреттің орындалу заңдылықтары. Техникалық сурет дизайн нысандарын ұсыну құралы ретінде (Өнеркәсіптік дизайн)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Композиция
    Несиелер: 4

    Көлемді композицияны құру негіздері. Өнеркәсіптік дизайнның формасындағы композицияның заңдылықтары, ережелері мен тәсілдері, композицияның спецификалық мәселелері. Визуалды дизайнды жасау және түзету. Композициялық-көркемдік форманың барлық күрделілігіндегі, алуан түрлілігі мен тұтастығының негіздері. Көркем құралдарды ақылға қонымды үнемдеуді ескере отырып, композицияны жобалау және құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шрифт
    Несиелер: 3

    Қаріптің жіктелуі. Қолжазба қаріптерін көркемдік-графикалық талдау әдісі. Қаріпті қалың қаламмен орындау. Қаріпті дөңгелек қаламмен орындау. Плакатты орындау. Грамотаны орындау. Хабарландыру және басқа өнімдерді орындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заманауи бейнелеу өнері
    Несиелер: 5

    Өнердегі ғылымның заманауи техникасы мен жетістіктері, табиғат микрорисункалары, бейнелеу өнеріндегі заманауи бағыттар( поп-арт, инсталляция), өнердегі заманауи стильдік бағыттағы зерттеулер негізінде тәжірибелік (шығармашылық) жұмыс. Көрмені таныстыру және ұйымдастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Графикалық композиция
    Несиелер: 5

    Қаламмен және тушьпен орындалған иллюстрациялар сериясынан кітаптың сюжеттік композициясын жасау. Афишалы-плакатты түсті графика ұғымы. Бейненің композициясы мен мәнерлілігінің ерекшеліктері. Эпос немесе мифология (славян мифтері, Калевала, Скандинавия және т.б.) тақырыбындағы көпфигуралы силуэтті композициялардың сериясы бірнеше түсті болуы мүмкін. Берілген тақырыпқа арналған әлеуметтік плакат. "Коллаж"техникасындағы Иллюстрация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем бұйымдарды жобалау
    Несиелер: 5

    Сәндік-қолданбалы өнерде қолданылатын дәстүрлі материалдар. Жалпақ пішінді бұйымдарды жобалау (мата). Аппликация техникасы. Әр түрлі фактуралық матаны пайдаланып сәндік бұйымдарды жобалау. Түрлі материалдарды қолдана отырып көлемді декоративтік композицияны жобалау (түрлі фактуралық мата, фурнитура). Композицияда түрлі түсті гамманы қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мүсін және пластикалық анатомия
    Несиелер: 5

    Фигураның жалпы құрылысын, оның жекелеген формалары арасындағы пластикалық байланысты зерттеу; бұлшықеттердің орналасуы, дененің қандай да бір түрін бейнелейтін көлеңкелердің мәні туралы білімді қалыптастыру және форманың өзін дұрыс жеткізе білу. Фигураның жалпы құрылымы. Оның формалары арасындағы пластикалық байланыс. Бұлшықеттердің орналасуы. Адамның бұлшық еті мен сүйектері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ерекше білім беруді қажет ететін балалар үшін бағдарламалық мазмұнды бейімдеу
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім беру жағдайында (есту, көру, интеллект, тірек-қимыл аппараты, сөйлеу, аутистік спектрдің бұзылулары бар) мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу моделі мен технологиясын, жалпы білім беру ұйымында арнайы жағдайлар жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем білі беру сабақтарды ұйымдастырудағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беру жүйесінде көркем бағыттағы сабақтарды жоспарлауда инновациялық тәсілдің мүмкіндіктері. Бастауыш мектепте көркемөнер сабақтарын оқытуға қойылатын заманауи талаптар. Инновациялық технологиялар түрлері және мектептегі көркемөнер мектебінде сабақты жоспарлауда қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқытудың арнайы әдістемесі
    Несиелер: 3

    Студенттерді қазіргі мектепте оқыту тұрғысынан, мүмкіндігі шектеулі балаларды оқытуды ұйымдастырудың негізгі теориялық және технологиялық тәсілдерімен таныстыру. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқытудың арнайы әдістемесін зерделеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Визуалдік және графикалық дизайн
    Несиелер: 5

    Заманауи компьютерлік технологиялармен ұсынылатын дизайн міндеттері мен мүмкіндіктері арасындағы өзара байланысты зерттеу, әртүрлі графикалық редакторлар, растрлық және векторлық. Визуалды дизайн ерекшеліктерімен танысу. Объектілердің жазық және көлемді компьютерлік бейнелері, визуалды бейнелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Табиғи және жасанды материалдарды көркем өңдеу
    Несиелер: 5

    Материалдарды көркем өңдеу технологиясы ғылыми және өнер саласына жатады, ол көркем-өнеркәсіптік бұйымдарды жасау және қалпына келтіру мақсатында металл және металл емес материалдарды өңдеудің әдіс-тәсілдерін, тәсілдерін және әдістерін қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем еңбекті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектепте оқытудағы көркемдік жұмыс сипаттамасы. Мектептегі көркемөнер пәнін оқытудың қазіргі заманғы талаптары. Мектептегі шығармашылық жұмыстардың ерекшеліктері. Білім берудің жаңартылған мазмұны контексінде мектептегі шығармашылықпен айналысудың әдістері мен әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сәндік мүсін
    Несиелер: 5

    Қарапайым өсімдік ою-өрнек элементтерін гипс үлгілерінен көшіру. Табиғи жапырақтарды мүсіндеу. Табиғи гүл мүсіндеу. Күрделі өсімдік ою-өрнегін гипс үлгілерінен мүсіндеу. Рельефте натюрмортты мүсіндеу. Бет бөлшектерінің көшірмелерін классикалық үлгілерден мүсіндеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркемдік жобалау негіздері
    Несиелер: 5

    Қоршаған орта дизайны, графикалық және өнеркәсіптік дизайн объектілері, көркемдік дизайн және модельдеу принциптерінің теориялық негіздері бойынша білім алу. Тақырып-кеңістіктік ортаны қалыптастыру мен ұйымдастырудағы негізгі бағыттармен, дизайн материалдарымен танысу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сәндік-қолданбалы өнер технологиялары
    Несиелер: 5

    Композицияның негізгі заңдары. Функционалдылық қалыптастыру мен құрылымдаудың негізі ретінде. Қолданбалы өнер шығармаларын көру арқылы қабылдау психологиясының ерекшеліктері. Композицияның ережесі, тәсілдері және құралдары. Композициямен жұмыстың шығармашылық процесінің мәні мен динамикасы. Қолданбалы өнер композициясының түрлері. Көркем бейнені құру, құру және қабылдау ерекшеліктері. Көркем шығарманың құрылымы мен формасының негізін қалаушы принциптері. Композицияның негізгі категориялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дизайнды оқыту технологиялары мен әдістері
    Несиелер: 5

    Дизайнды оқыту әдістемесіне кіріспе. Дизайнға оқыту әдістемесі. Дизайнды оқытуда ұйымдастырушылық жоспарлау. Дизайнға Теориялық оқыту сабақтарының құрылымы мен мазмұнын жобалау және әзірлеу. Дизайнға Практикалық оқыту сабақтарының құрылымы мен мазмұнын жобалау және әзірлеу. Дизайнға оқытудың инновациялық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Баспа және электронды басылымдарды иллюстрациялау
    Несиелер: 5

    Қаріптердің негізгі типологиялық топтары. Әртүрлі басып шығаруға арналған қаріптерді таңдаңыз. Басылымда функцияда ерекшеленетін жолақтардың құрамы. Кітаптың және оның дизайнын кәдеге жарату. Қаріп типі айдарларының қағидалары (шрифт, шрифт). Кітапты логикалық жоспардың өрнегі ретінде айқындау. Ерекшеліктер. Әр түрлі жұмыс түрлеріне арналған негізгі бөлімдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сәндік композиция
    Несиелер: 5

    Сәндік құрамдағы кескіннің негізгі принциптері. Стилизация және формалар мен кеңістікті қайта құру. Ассоциация және шығармашылық интерпретация әдісі. Дәстүрлі түс және түс үйлесімі. Төрт негізгі түс үйлесімі. Белгіленген түс. Түс ритмін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Көркем жобалау (дизайн) негіздерін, оның ішінде компьютерлік бағдарламаларды қолдану саласында меңгерген

  • Код ON2

    Көптілді білім беру жағдайында бейнелеу өнері мен сызу оқытудың тиімді стратегияларын меңгерген

  • Код ON3

    Экономикалық және құқықтық білім негіздері, менеджмент, маркетинг, қаржы және т. б. саласында білімді көрсетеді

  • Код ON4

    Қоғамның мәдени өміріне қатыса отырып, шығармашылық қабілеттері мен өзінің мәдени деңгейін арттыру ниетін көрсетеді

  • Код ON5

    Бейнелеу өнері мен сызуды оқыту әдістемесін, оқытудың заманауи білім беру технологияларын біледі

  • Код ON6

    Кәсіби коммуникация негіздерін біледі және ынтымақтастық дағдыларын қолданады, жанжалдарды шеше алады, өзін-өзі жүзеге асыруға дайын

  • Код ON7

    Бейнелеу өнері және сызу саласындағы білімді меңгерген, оларды шығармашылық және педагогикалық қызметте қолдана алады

  • Код ON8

    Білім беру ортасын зерттейді, білім алушылардың тиісті пәндер бойынша білім беру мазмұнын меңгеру деңгейін бағалайды