Онтогенез заңдылықтары. Тірек-қимыл аппаратының дамуы. Жүйке жүйесінің дамуы. Жоғары жүйке қызметі және оның баланың даму процесіндегі қалыптасуы. Сенсорлық жүйелердің дамуы. Эндокриндік жүйені дамыту. Қанның жас ерекшеліктері және жүрек-қантамыр жүйесінің дамуы. Тыныс алу жүйесінің дамуы. Ас қорыту жүйесінің жас анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері
Оқу жылы - 1Болашақ құру және түсіну тәсілдері туралы білімді қалыптастыру, қағидаларды, болашақ заңдарын терең зерделеу, бейнелеу өнерімен қарым-қатынастың практикалық тәжірибесіне, көркем шығармаларды талдау тәжірибесіне. Өнерді қабылдау тәжірибесі жалпыланған өнертанушылық ұғымдар мен теориялық мәліметтерді меңгеруге мүмкіндік береді
Селективті тәртіпСурет салу ережелерін, перспективалар заңдарын, сызба геометриясын ескере отырып, түсінудің және білімділіктің тәсілдері туралы білімді қалыптастыру. Техникалық сурет және сызба геометрия курсы бейнелеу өнерінде, сондай-ақ болашақ көркем шығармаларды талдау тәжірибесінде маңызды рөл атқарады.
Селективті тәртіпАкадемиялық сурет, перспектива, композиция және жарық түсіру заңдары, түрлі материалдар және т. б. саласындағы теориялық және практикалық білім. Табиғаттан және қиялдан сурет салу кезінде кәсіби шеберлік пен дағдыларды үйрену және меңгеру.
Селективті тәртіпБизнес-ойлау психологиясы. Стартап, ШОБ және мемлекетік қолдау шаралары. Бизнес-идеяны таңдау. Нарықты зерттеу. Маркетинг негіздері. Өткізу нарықтары. Бизнес-жоспарлау негіздері. Бизнес-жобаның техника-экономикалық негіздемесі (ТЭН), қаржылық моделі. Салық режимдерінің ерекшеліктері. Бизнесті құқықтық сүйемелдеу. Бизнес-жобаны қорғау.
Селективті тәртіпОсы пән мемлекет және құқық теориясын, конституциялық құқығын, азаматтық құқығын, әкімшілік құқығын, еңбек құқығын, салық құқығын, қаржы құқығын, кәсіпкерлік құқығын, отбасы құқығын, еңбек құқығын, процестік құқығын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін, қалыптастыру мәселелерін зерделеуге арналған.
Селективті тәртіпПерспектива, композиция заңдары және көлеңке Жарық заңдары, материалдар технологиясы және т.б. саласында теориялық және практикалық білім, сондай-ақ практикалық жұмыста табиғаттан және қиялдан сурет салу кезінде кәсіби шеберлік пен дағдыларды меңгеру арқылы жүзеге асырылады
Селективті тәртіпОқыту мақсаттарына және мазмұның стандарттарына қол жеткізу үшін қоғамға оқу стратегиясы ретінде қызмет ету. Өзі және қоғаммен қарым-қатынасы туралы Рефлексия. әртүрлілік пен өзара сыйластық түсінігі. Тәлімгерлердің басшылығымен қоғамға қызмет ету тәжірибесін жоспарлау, іске асыру және бағалау. Алға қойылған мақсаттарға жетудегі іске асыру және прогрестің сапасын бағалау.
Оқу жылы - 1Студенттердің академиялық сурет, құрылым, композиция заңдары және жарық көлеңке, түрлі материалдарды пайдалану және т. б. саласында теориялық және практикалық білімдерін оқуды жалғастыру. Табиғаттан және қиялдан сурет салу кезінде кәсіби шеберлік пен дағдыларды жетілдіру.
Оқу жылы - 2Зерттеу пәні, өлкетанудың міндеттері, өлкетанудың көздерімен материалдары, Қостанай облысының флорасы мен фаунасы, Қостанай облысының экономикалық тарихы, Қостанай облысы – зерттеу объектісі ретінде, облысаудандарының тарихы және туған өлкенің тарихи тұлғалары
Оқу жылы - 2Студенттердің сәндік кескіндеме негіздерін меңгеру, сәндік кескіндемені орындау технологиясын меңгеру. Материалдар мен жабдықтар. Композициялық және түстік шешімнің негіздері. Шығармашылық жұмыстарды орындау ерекшеліктері. Педагог-суретші ретінде одан әрі кәсіби қызмет ету үшін жеткілікті білім, білік және дағды деңгейін алу
Селективті тәртіпПедагогикалық кәсіпке кіріспе. Педагогиканың теориялық-əдіснамалық негіздері. Тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы. Тұтас педагогикалық үдерістің жүйе құрушы компоненттері. Тұтас педагогикалық үдерістегі тəрбие. Оқыту – тұтас педагогикалық үдерістің құрамды бөлігі. Білім берудегі менеджмент
Оқу жылы - 2Студенттердің акварельді кескіндеме негіздерін игеруі, акварельді кескіндеме технологиясы мен техникасын игеруі. Материалдар мен жабдықтар. Композициялық және түстік шешімнің негіздері. Әрі қарай кәсіби қызмет үшін жеткілікті білім, білік және дағды деңгейін алу.
Селективті тәртіпБұл пәнді оқытудың мақсаты студенттердің кәсіби бағытталған тілдерді қазіргі заманғы технологиялардың теориялық және практикалық негіздерін оқып, сала бойынша анықтамалар мен ұғымдарды тұжырымдаудың практикалық дағдыларын меңгеруі, шет тілінде жарияланған кәсіби мәтіндерді түсіну және талдай білуі болып табылады.
Оқу жылы - 2Дизайн ұғымының анықтамасы. Дизайн заңдары мен принциптері. Дизайн нысандарын орындаудың тәсілдері мен тәсілдері. Дизайн нысандарын қалыптастыру негізі. Дизайн объектісін жасау технологиясын құрастыру және жасау. Дизайн нысандарын жобалау. Дизайн объектілерін және олардың элементтерін модельдеу техникасы.
Оқу жылы - 2Пәнді оқытуда студенттерде мектептегі оқу сабақтарын білім берудің жаңартылған мазмұнына сәйкес ұйымдастыру және өткізу жөнінде кәсіби құзыреттіліктері қалыптасады. Болашақ мұғалімдер сабақта критериалды бағалау, сапалы диалог ұйымдастыру арқылы білім алушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту технологияларын жүзеге асыру дағдыларын меңгереді
Оқу жылы - 2Өмір сүру ортасының қазіргі жағдайы мен жағымсыз факторлары, биоэкология, биосфера және адамзат, "адам-тіршілік ету ортасы" жүйесіндегі қауіпсіздік мәселелері, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар, адамның тіршілік ету ортасымен өзара іс-қимыл қауіпсіздігін қамтамасыз ету; зиянды және қауіпті факторларды сәйкестендіру; қауіпсіздікті арттыру құралдары мен әдістері
Оқу жылы - 2"Дәстүрлі материалдармен жұмыс істеу теориясы мен практикасы" курсы педагогтың кәсіби және шығармашылық қалыптасуында маңызды рөл атқарады. "Дәстүрлі материалдармен жұмыс істеу теориясы мен практикасы" бағдарламасына мүсіндеу тәсілдері мен тәсілдерін, мүсіндеу түрлерін үйрену сұрақтары енгізілген.
Оқу жылы - 2Курс бағдарламасына студенттердің сәндік кескіндеме техникаларын оқып-үйренуін жалғастыруға, сәндік кескіндеме технологиясын меңгеруге қатысты сұрақтар енгізілген. Педагог-суретші ретінде одан әрі кәсіби қызмет ету үшін жеткілікті білім, білік және дағды деңгейін алу.
Селективті тәртіпКурс бағдарламасына студенттердің майлы кескіндеме негіздерін меңгеру, майлы кескіндеме технологиясы мен техникасын меңгеру мәселелері енгізілген. Педагог-суретші ретінде одан әрі кәсіби қызмет ету үшін жеткілікті білім, білік және дағды деңгейін алу.
Селективті тәртіпГрафика және дизайн оқыту әдістерін дамытудың негізгі кезеңдері. Жобалық графиканың әдістері мен түрлері. Графикалық графикалық құралдар. Геометриялық конструкциялар. Сурет салу ережелері. Суреттерді оқу және орындау. Құрылыс сызбасы. Құрылыс сызбаларын іске асыру ережелері. Жобаларды ұсыну әдістері
Селективті тәртіпКурсқа кіріспе. Кәсіби мәдениет және кәсіби тіл. Тілдік норма. Кәсіби тіл жалпы ұлттық тілді жүзеге асырудың нұсқасы ретінде. Кәсіби сөйлеу ерекшеліктері. Арнайы кәсіби бағытталған материал және оны берілген кәсіби жағдайларда қолдану. Кәсіби дискурс түрлері.
Оқу жылы - 3Табиғаттан шынайы бейненің дағдыларын қалыптастыру: натюрморт, пейзаж, портрет, адам фигурасы. Кескіндемедегі композиция жұмысында бейнелеу дағдыларын жүзеге асыру. Бейнелеу және өнер саласындағы өзіндік көркем-шығармашылық қызметке дайындықты қалыптастыру. Майлы кескіндемені орындау дағдыларын қалыптастыру
Селективті тәртіпМектептің және сыныптың тәрбие жүйесі. Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы және қиын және дарынды балалармен жұмыс жүйесі. Оқушылардың ата-аналарымен педагогикалық қарым-қатынас технологиясы. Жастар бастамаларын дамытудағы тәрбие жұмысы. Тәрбие жұмысының нәтижелері мен тиімділігін диагностикалау.
Оқу жылы - 3Әдістеме түсінігі. Әдістеменің даму тарихы. Балалардың суреттерінде сызық пен түс. Балалар суреттерінің композициялық - кеңістіктік құрылымы және көркем-бейнелі шешімдері. Мектепке дейінгі балалар мен оқушылардың бейнелеу іс-әрекетінің түрлері, олардың сипаттамасы. Мектепте оқытудың әртүрлі сатыларында бейнелеу өнері сабақтарын өткізу әдістемесі. Бейнелеу өнері кабинеті. Білім беру мазмұнын жаңарту.
Оқу жылы - 3Сурет әдістемесінің мәні. Академиялық сурет салудың негізгі ұғымдарын меңгеру оқу сурет және оның дамуының әдістемелік дәйектілігі. Суретті орындаудың практикалық дағдыларын меңгеру. Пішіні бойынша неғұрлым күрделі заттардың суреті. Заттар тобының суреті (интерьер). Сурет адам.
Селективті тәртіпБеру құралдары бойынша жіктеу( жарнама тасығыштар): баспа жарнамасы (газеттер мен журналдар), электрондық жарнама (теледидар мен радио), сыртқы жарнама (маңдайшалар, жарнама қалқандары), транзиттік жарнама (көлік құралдарындағы). Ассоциативті бейнелерді, абстрактілі символдарды іздеу. Графикалық дизайндағы Стилизация.
Селективті тәртіпОбъектілердің түрлері мен олардың атауларының орналасуы: алдыңғы көрінісі, жоғарғы көрінісі, сол жағы. Кедергі фронтальды және тікбұрышты изометриялық болжамдар. Ось бағыты, бұрмалау көрсеткіштері, өлшемділік. Жазық және үш өлшемді фигуралардың аxonометриялық проекциясы. Эллипс - шеңбердің проекциясы. Сопақ құрылысы. Техникалық фигураның тұжырымдамасы. Техникалық сызбалар және объектілердің аxonometric projections
Селективті тәртіп"Майлы Кескіндеме" ұғымы. Майлы кескіндеме ерекшеліктері мен мүмкіндіктері. Майлы кескіндеме технологиясы. Кенептерді тарту, желімдеу, рамалар. Майлы кескіндемедегі топырақ. Көп қабатты кескіндеме. Жабын қабаты-құрамы және жағу тәсілдері. Кескіндеме шеберлерінің шығармаларын талдау. Көрмеге дайындау және рәсімдеу.
Селективті тәртіпПән инклюзивті білім беру үлгілерімен, мүмкіндігі шектеулі балалардың түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарымен, жалпы білім беру ұйымдарында инклюзивті үдерісті ұйымдастырудың құқықтық негіздерімен (халықаралық және отандық нормативтік - құқықтық актілер, білім берудегі инклюзивті үдерістерді басқару) таныстырады.
Оқу жылы - 3Түстің физикалық негіздері. Түстің үш негізгі сипаттамалары. Түс физиологиялық құбылыс ретінде. Түс психологиясы. Түстің символикасы. Түс ассоциациялары. Түс туралы Ғылым тарихы. Түрлі тарихи кезеңдердегі кескіндеме түс ерекшеліктері. Түс және түс қабылдау заңдары.
Селективті тәртіпКомпьютерлік графиканың негізгі түрлері, растрлық және векторлық графикаға арналған бағдарламалар, 2D және 3D модельдерді құрудың негізгі кезеңдері, растрлік және векторлық бағдарламалардың мүмкіндіктері, қатты денелі модельдеу операциясының негіздеріне 3D модельдерді құру, 3D үлгілеудің визуализациясының түрлерін анықтау.
Селективті тәртіпЖобалау қызметіндегі қағазопластика: материал, технология, модельдеу принциптері. Дизайнерлік шығармашылық материал ретіндегі қағаздың жобалау-көркемдік ерекшеліктері. Кеңістіктік құрылымдар және көлемді моделдеу. Жазықтықтың кеңістіктік трансформациясының тектоникасы және принциптері. Орын бумагопластика контекстінде формотворческой қызметі
Селективті тәртіпБағдарламалық қамтамасыздандыруда интерьерді құру, эскиздерді жасау, материалдарды дайындау және жабдықтау саласындағы кәсіби компьютерлік бағдарламаларды қолдану мәселелері енгізіледі. Графикалық редакторлар мен екі өлшемді, үш өлшемді бағдарламаларды жобалау
Селективті тәртіпБейнелеу өнерінің еуропалық және отандық тарихының көркем процестерінің мәні. Өнер тарихындағы негізгі тарихи кезеңдер, көркем стильдер, бағыттар, ағымдар және мектептер. Шетел өнерінің жетекші шеберлерінің шығармашылығы, олардың негізгі шығармалары. Пәннің ұғымдық аппараты, бейнелеу өнерінің туындысын визуалды мәдениеттің спецификалық формасы ретінде талдаудың заманауи тәсілдері.
Селективті тәртіпТехникалық сурет туралы түсінік. Сурет мәдениеті мен техникалық суреттің даму тарихы. Сызықтық-конструктивтік сурет. Сызықтық графиканың ерекшеліктері. Материалдар мен аспаптар. Техникалық суреттің орындалу заңдылықтары. Техникалық сурет дизайн нысандарын ұсыну құралы ретінде. техникалық суреттің орындалу заңдылықтары. Техникалық сурет дизайн нысандарын ұсыну құралы ретінде (Өнеркәсіптік дизайн)
Селективті тәртіпКөлемді композицияны құру негіздері. Өнеркәсіптік дизайнның формасындағы композицияның заңдылықтары, ережелері мен тәсілдері, композицияның спецификалық мәселелері. Визуалды дизайнды жасау және түзету. Композициялық-көркемдік форманың барлық күрделілігіндегі, алуан түрлілігі мен тұтастығының негіздері. Көркем құралдарды ақылға қонымды үнемдеуді ескере отырып, композицияны жобалау және құру.
Селективті тәртіпҚаріптің жіктелуі. Қолжазба қаріптерін көркемдік-графикалық талдау әдісі. Қаріпті қалың қаламмен орындау. Қаріпті дөңгелек қаламмен орындау. Плакатты орындау. Грамотаны орындау. Хабарландыру және басқа өнімдерді орындау
Селективті тәртіпӨнердегі ғылымның заманауи техникасы мен жетістіктері, табиғат микрорисункалары, бейнелеу өнеріндегі заманауи бағыттар( поп-арт, инсталляция), өнердегі заманауи стильдік бағыттағы зерттеулер негізінде тәжірибелік (шығармашылық) жұмыс. Көрмені таныстыру және ұйымдастыру
Селективті тәртіпҚаламмен және тушьпен орындалған иллюстрациялар сериясынан кітаптың сюжеттік композициясын жасау. Афишалы-плакатты түсті графика ұғымы. Бейненің композициясы мен мәнерлілігінің ерекшеліктері. Эпос немесе мифология (славян мифтері, Калевала, Скандинавия және т.б.) тақырыбындағы көпфигуралы силуэтті композициялардың сериясы бірнеше түсті болуы мүмкін. Берілген тақырыпқа арналған әлеуметтік плакат. "Коллаж"техникасындағы Иллюстрация.
Селективті тәртіпСәндік-қолданбалы өнерде қолданылатын дәстүрлі материалдар. Жалпақ пішінді бұйымдарды жобалау (мата). Аппликация техникасы. Әр түрлі фактуралық матаны пайдаланып сәндік бұйымдарды жобалау. Түрлі материалдарды қолдана отырып көлемді декоративтік композицияны жобалау (түрлі фактуралық мата, фурнитура). Композицияда түрлі түсті гамманы қолдану
Селективті тәртіпФигураның жалпы құрылысын, оның жекелеген формалары арасындағы пластикалық байланысты зерттеу; бұлшықеттердің орналасуы, дененің қандай да бір түрін бейнелейтін көлеңкелердің мәні туралы білімді қалыптастыру және форманың өзін дұрыс жеткізе білу. Фигураның жалпы құрылымы. Оның формалары арасындағы пластикалық байланыс. Бұлшықеттердің орналасуы. Адамның бұлшық еті мен сүйектері
Селективті тәртіпИнклюзивті білім беру жағдайында (есту, көру, интеллект, тірек-қимыл аппараты, сөйлеу, аутистік спектрдің бұзылулары бар) мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу моделі мен технологиясын, жалпы білім беру ұйымында арнайы жағдайлар жасау.
Селективті тәртіпБілім беру жүйесінде көркем бағыттағы сабақтарды жоспарлауда инновациялық тәсілдің мүмкіндіктері. Бастауыш мектепте көркемөнер сабақтарын оқытуға қойылатын заманауи талаптар. Инновациялық технологиялар түрлері және мектептегі көркемөнер мектебінде сабақты жоспарлауда қолдану
Селективті тәртіпСтуденттерді қазіргі мектепте оқыту тұрғысынан, мүмкіндігі шектеулі балаларды оқытуды ұйымдастырудың негізгі теориялық және технологиялық тәсілдерімен таныстыру. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқытудың арнайы әдістемесін зерделеу
Селективті тәртіпЗаманауи компьютерлік технологиялармен ұсынылатын дизайн міндеттері мен мүмкіндіктері арасындағы өзара байланысты зерттеу, әртүрлі графикалық редакторлар, растрлық және векторлық. Визуалды дизайн ерекшеліктерімен танысу. Объектілердің жазық және көлемді компьютерлік бейнелері, визуалды бейнелер.
Селективті тәртіпМатериалдарды көркем өңдеу технологиясы ғылыми және өнер саласына жатады, ол көркем-өнеркәсіптік бұйымдарды жасау және қалпына келтіру мақсатында металл және металл емес материалдарды өңдеудің әдіс-тәсілдерін, тәсілдерін және әдістерін қамтиды
Селективті тәртіпМектепте оқытудағы көркемдік жұмыс сипаттамасы. Мектептегі көркемөнер пәнін оқытудың қазіргі заманғы талаптары. Мектептегі шығармашылық жұмыстардың ерекшеліктері. Білім берудің жаңартылған мазмұны контексінде мектептегі шығармашылықпен айналысудың әдістері мен әдістері
Селективті тәртіпҚарапайым өсімдік ою-өрнек элементтерін гипс үлгілерінен көшіру. Табиғи жапырақтарды мүсіндеу. Табиғи гүл мүсіндеу. Күрделі өсімдік ою-өрнегін гипс үлгілерінен мүсіндеу. Рельефте натюрмортты мүсіндеу. Бет бөлшектерінің көшірмелерін классикалық үлгілерден мүсіндеу.
Селективті тәртіпҚоршаған орта дизайны, графикалық және өнеркәсіптік дизайн объектілері, көркемдік дизайн және модельдеу принциптерінің теориялық негіздері бойынша білім алу. Тақырып-кеңістіктік ортаны қалыптастыру мен ұйымдастырудағы негізгі бағыттармен, дизайн материалдарымен танысу
Селективті тәртіпКомпозицияның негізгі заңдары. Функционалдылық қалыптастыру мен құрылымдаудың негізі ретінде. Қолданбалы өнер шығармаларын көру арқылы қабылдау психологиясының ерекшеліктері. Композицияның ережесі, тәсілдері және құралдары. Композициямен жұмыстың шығармашылық процесінің мәні мен динамикасы. Қолданбалы өнер композициясының түрлері. Көркем бейнені құру, құру және қабылдау ерекшеліктері. Көркем шығарманың құрылымы мен формасының негізін қалаушы принциптері. Композицияның негізгі категориялары
Селективті тәртіпДизайнды оқыту әдістемесіне кіріспе. Дизайнға оқыту әдістемесі. Дизайнды оқытуда ұйымдастырушылық жоспарлау. Дизайнға Теориялық оқыту сабақтарының құрылымы мен мазмұнын жобалау және әзірлеу. Дизайнға Практикалық оқыту сабақтарының құрылымы мен мазмұнын жобалау және әзірлеу. Дизайнға оқытудың инновациялық әдістері.
Селективті тәртіпҚаріптердің негізгі типологиялық топтары. Әртүрлі басып шығаруға арналған қаріптерді таңдаңыз. Басылымда функцияда ерекшеленетін жолақтардың құрамы. Кітаптың және оның дизайнын кәдеге жарату. Қаріп типі айдарларының қағидалары (шрифт, шрифт). Кітапты логикалық жоспардың өрнегі ретінде айқындау. Ерекшеліктер. Әр түрлі жұмыс түрлеріне арналған негізгі бөлімдер.
Селективті тәртіпСәндік құрамдағы кескіннің негізгі принциптері. Стилизация және формалар мен кеңістікті қайта құру. Ассоциация және шығармашылық интерпретация әдісі. Дәстүрлі түс және түс үйлесімі. Төрт негізгі түс үйлесімі. Белгіленген түс. Түс ритмін құру.
Селективті тәртіпКөркем жобалау (дизайн) негіздерін, оның ішінде компьютерлік бағдарламаларды қолдану саласында меңгерген
Көптілді білім беру жағдайында бейнелеу өнері мен сызу оқытудың тиімді стратегияларын меңгерген
Экономикалық және құқықтық білім негіздері, менеджмент, маркетинг, қаржы және т. б. саласында білімді көрсетеді
Қоғамның мәдени өміріне қатыса отырып, шығармашылық қабілеттері мен өзінің мәдени деңгейін арттыру ниетін көрсетеді
Бейнелеу өнері мен сызуды оқыту әдістемесін, оқытудың заманауи білім беру технологияларын біледі
Кәсіби коммуникация негіздерін біледі және ынтымақтастық дағдыларын қолданады, жанжалдарды шеше алады, өзін-өзі жүзеге асыруға дайын
Бейнелеу өнері және сызу саласындағы білімді меңгерген, оларды шығармашылық және педагогикалық қызметте қолдана алады
Білім беру ортасын зерттейді, білім алушылардың тиісті пәндер бойынша білім беру мазмұнын меңгеру деңгейін бағалайды
Шымкент университеті
БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: ҚазақшаСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша