Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7R01137 Неврология, соның ішінде балалар неврологиясы в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Неврология, оның ішінде балалар неврологиясы саласында бәсекеге қабілетті, медициналық көмек көрсету кезінде қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыруға, практика мен ғылымда озық инновациялық технологияларды қолдануға және дамытуға, ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың жетістіктерін пайдалануға, халықтың денсаулығын нығайтуға қабілетті білікті мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R037 Неврология ересектердің, балалардың
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Ауруханада неврология (ересектер, балалар)-1

    Пән ҚР құқықтық заңнамасы шеңберінде әрекет ете отырып, стационарлық неврологиялық қызметті ұйымдастыру, топикалық диагностикалау дағдыларын қалыптастырады, ми мен жұлынның жедел және созылмалы қан тамырлары аурулары, жүйке жүйесінің инфекциялық және миелинсізденген ауруларды дәлелді медицина негіздерін қоладан отырып көмек көрсету, үздіксіз кәсіби дамуға ұмтылу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 42
  • Неврологиядағы аспаптық зерттеу әдістері

    Пән әрбір нақты жағдайда халықаралық тәжірибені және дәлелді медицинаны ескере (көрсеткіш, қарсы көрсеткіш,қауіптілігін) ең тиімді және ақпаратты зерттеу әдістерін (ЭЭГ, ЭНМГ, УДДГ брахеоцефалды тамырлардың ) таңдау, бойынша білімді қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 19
  • Амбулаториялық неврология (ересектер мен балалар)

    Пән амбулаторлық-поликлинкалық неврологиялық қызмет мекемесі бойынша , ҚР құқықтық заңнамасы аясында әрекет ету арқылы құжаттарды жүргізу дағдылары; бас миының тамырлық зақымдануы, вертеброгенді патология, жұлынның зақымдануы, жүйке жүйесінің демиелиниздеуші және қабынулық ауруларымен ,жарақаттың зардаптарымен науқастарға дәлелді медицинаны ескере динамикалық бақылау және көмек көрсету ерекшеліктері бойынша білімді қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Ауруханада неврология (ересектер, балалар)-2

    Пән неврологиялық арнайы тексеру әдістері мен білімін, науқас пен оны қоршаған ортамен әрекет ете отырып жүйке жүйесінің дегенеративті, бұлшық ет ауруларын тиімді және қауіпсіз емдеуге; медициналық генетика негіздері, жүйке жүйесі ауруларында пәнаралық топпен қызмет ете отырып медико- генетикалық кеңес беруді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 40
  • Соматоневрология

    Пән жүйке жүйесі жағдайына ішкі ағзалардың, тірек-қимыл аппараты ауруларының әсерін тексеру. Дәлелді медицина принциптерін қолданумен және әдебиетпен жұмыста сыни тәсілдермен дифференциалды диагностика және оптималды терапия таңдау дағдыларды қалыптастыруғы көмектеседі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Неврологиядағы визуализацияны зерттеу әдістері

    Пән халықаралық тәжірибені және дәлелді медицинаны ескере отырып нейрофизиологиялық тексеру жүргізу көрсетілімдерін анықтауға және оның интерпретациясын, үлкендердің және балалардың ерекшеліктерін ескере функционалды тексерудің көлемін анықтау. Пәнаралық топта жүмыс істей отырып бас миына және жұлынға ота кезінде интраоперационды комплекстік нейрофизиологиялық тексеруді жүргізуге корсеткішті анықтауды қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Нейро оңалту

    Пән қалыптастырады ерте және кеш нейрореабилитация жүргізу үшін науқастарды іріктеу дағдыларын; реабилитациялық потенциалды анықтау; науқаспен қарым қатынас жасау арқылы көрсеткіш, қарсы көрсеткіш комобидтілігін; ҚР құқықтық заңнамасы аясында әрекет ету арқылы құжаттарды жүргізу дағдыларын.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Неврологиядағы және нейроресциациядағы шұғыл жағдайлар

    Пән жетекші этиологиялық және патогенетикалық механизмдерді тексеру , неврологияда шұғыл жағдайлардың клиникалық көріністерін, дәлелді медицина және халықаралық тәжірибені ескере ҚР құқықтық заңнамасы аясында әрекет ету арқылы диагностика принциптерін және жүргізу тактикасын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 12
  • Клиникалық эпилептология

    Пән эпилептология сұрақтарын, диагностика ерекшеліктерін ЭЭГ, видео-ЭЭГ, интраоперационды кортикография), персонифицирленген терапия жүргізу , диспансерлік жүргізу. Ем таңдау сұрақтарына дәлелді медицина принциптерін қолданумен және әдебиетпен жұмыста сыни тәсілдермен РКИ деректері, кәсіби қауымдастықтың ауқымды ұсынымдары қолдану бойынша білімін қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Неврологиялық патология кезіндегі МСЭК

    Пән қалыптастырады медициналық әлеуметтік экспертиза сұрақтарына білімді- кәсіби еңбекке қабілеттілікті жоғалту дәрежесін анықтау, мүгедек реабилитациясы. бағдарламасының коррекциясы және қайта қарау, сонымен қатар реабилитациялық шаралардың түрін, формасын, көлемін ҚР денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және организациялық алаңы жүйесінде әрекет ету арқылы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • ON1 Науқастарды курациялау: клиникалық диагнозды тұжырымдауға қабілеттілік, ем тағайындау және оның тиімділігін дәлелді тәжірибе негізіне сүйеніп медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейінде бағалау.
  • ON4 Қоғамдық денсаулық сақтау : Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық алаңы аясында өз мамандығы бойынша әрекет етуге қабілетті , төтенше жағдай кезінде бастапқы көмек көрсету , білікті мамандар командасында ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін жұмыс істеу.
  • ON3 Қауіпсіз және сапалы: қауіп қатерді бағалауға қабілетті және медициналық көмектің сапасын және жоғары қауіпсіздік деңгейімен қамтамасыз ету үшін ең тиімді әдістерді қолдану.
  • ON2 Коммуникация және коллаборация: науқас нәжижесінің үлкен жетістікке жетуі мақсатында науқаспен және оның айналасындағылармен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара әрекеттесуге қабілеттілік.
  • ON6 Оқу және даму: өзідігімен оқуға және басқада кәсіби команда мүшелерін оқытуға, дискуссияға , конференцияларға және басқада үздіксіз кәсіби даму түрлеріне белсенді қатысу қабілетті.
  • ON5 Зерттеу: қабілетті адекватты ғылыми зерттеу сұрақтарын тұжырымдауға, кәсіби әдебиеттерді сын тұрғыдан бағалауға, өзінің күнделікті жұмыс барысында халықаралық дерекқорларды тиімді қолдану, ғылыми зерттеу топ жұмыстарына қатысу.
Top