Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7M04109 Сандық медиа және PR саласындағы EMBA в Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

Пәндер

  • Іскерлік әңгімелер мен келіссөздердің маркетингтік және психологиялық аспектілері

    Семинардың басты бағыты-бірлескен шешім қабылдау қажет болған кезде пайда болатын келіссөздер дағдыларының қажеттілігі. Ол студенттердің келіссөз жүргізу дағдыларына, қабілеттеріне деген сенімін дамытады және оларға нақты мақсаттар мен міндеттермен жақсы шешім қабылдауға мүмкіндік береді. Семинардың бірегей элементі-студенттер мәмілені жоғалту мүмкіндігіне баса назар аудара отырып, қорқынышқа негізделген қажеттілік, ымыраға келу және келіссөздер арасындағы өзара әрекеттесуді сезінеді. Бұл семинар сонымен қатар қажетті нәтижелер мен нақты шешімдер қабылдауға көмектесетін әртүрлі әдістермен тәжірибе жасау және тәжірибе жасау мүмкіндігін ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджерлер үшін деректерді талдау

    Бұл курс бизнес жағдайларын талдаудың негізгі сандық әдістерімен танысуға, бизнес шешімдерін қабылдауға және деректерге негізделген басқарудың оңтайлы шешімдерін табуға арналған. Бұл курста студенттер іскери аналитикалық тәсілдің маңыздылығын, әсіресе күрделі контекстермен жұмыс жасау кезінде, тәуекел мен белгісіздікті азайту арқылы жақсы түсінеді. Студенттер деректерді өндірудің, деректерді жинаудың және деректерді бағалаудың маңызды теориялары мен практикалық қосымшаларын зерттейді. Бұл курс студенттерді әртүрлі жағдайларды зерттеуге итермелейді, бұл тұжырымдардағы деректердің рөлін сыни түрде көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес-зерттеу

    Пәннің мақсаты нарық пен бизнес-ортаны зерттеудің сандық және сапалық әдістерін қолдану дағды-ларын қалыптастыру. Бизнес-зерттеулер мен бизнес-аналитика негіздері, зерттеу проблемасын айқындау, гипотезаны тұжырым-дау, зерттеу объектісі мен тақыры-бын айқындау; бастапқы зерттеу әдістері: сауалнамалар, сұхбаттар, эксперименттік зерттеулер, байқау-лар; бизнес-зерттеулердің сапалы әдістері: фокус-топтар, терең сұх-баттар, негізгі бизнес-модельдер, өнімдер мен қызметтер зерделе-нетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сандық ортадағы беделді байланысты басқару

    Пәннің мақсаты қалыптастыру медиа коммуникацияның, стратегиялық және саяси коммуникацияның тұжырымдамалық негізі.* * Стратегиялық және саяси коммуникацияны ұйымдастыру үшін интернет-технологияларды пайдалану және ең лайықты әдістемелерді бөлу дағдыларын пысықтау; өткізілетін науқанның мақсаттарын анықтау үшін бизнес-талдау әдістемелерін меңгеру дағдыларын пысықтау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тиімді құрылыс дағдарысқа қарсы коммуникациялар

    Пәннің мақсаты қалыптастыру дағдарыстық жағдайларда Public Relations тәжірибесінде қолданылатын қазіргі заманғы технологиялар туралы тұтас көзқарас, нарықтың даму үрдістерін және дағдарыстық PR (дағдарысқа қарсы коммуникация) технологияларын зерттеу, коммуникациялық дағдарыс жағдайында саяси, корпоративтік және тұтынушылық брендтердің мүдделерін ілгерілету үшін тиімді PR-құралдарды игеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • PR-дағы іскерлік байланыс (офлайн/онлайн)

    Бұл курс жоспарлау мен іске асыруға, ұйымдардағы интеграцияланған коммуникацияларды басқаруға, ұйымның қызмет салаларын ескере отырып, әртүрлі коммуникациялық технологияларды игеруге және қолдануға байланысты білім мен дағдыларды қалыптастыруды арттырады. Пәннің міндеттері: іскерлік қарым-қатынас процесінің теориялық негіздерін, құрылымы мен мазмұнын зерделеу; басқару қызметі процесінде оларды іске асыру үшін іскерлік қарым-қатынас саласындағы тиімді технологияларға оқыту

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық ме-неджмент

    Пәннің мақсаты-стратегиялық басқару құралдарын қолдана оты-рып, ұйымның стратегиясын әзір-леу және іске асыру қабілетін қалыптастыру. Пәнде қарастырыла-ды: ұйымның сыртқы және ішкі ортасын Стратегиялық талдау, Ұйымның дамуының стратегиялық көрінісі, Стратегиялық жоспарлау мен ұйымды басқарудың негізгі модельдері, стратегия түрлері, портфельдік талдау, стратегиялық өзгерістерді басқару, нақты уақыт режимінде стратегиялық басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сандық жарнама және брендті басқару

    Курс пәнаралық болып табылады және сандық трансформация туралы түсініктерді тереңдету және оларды сандық технологиялар ашатын мүмкіндіктерді пайдалану құралдарымен қамтамасыз ету үшін менеджмент, ақпараттық технологиялар, экономика сияқты түрлі салаларды қамтиды. Академиялық ортаның бірегей ерекшеліктері-бұл жобалармен жұмыс істеу, инновациялық кәсіпкерлік жобаларды әзірлеуде өз білімдерін практикада қолдану, тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын дамыту және стартаперлер қауымдастығымен өзара іс-қимыл жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғаламтордағы PR-технологиялар

    Пәннің мақсаты цифрлық ортамен, оның ішінде интернет-медиамен жұмыс істеу кезінде, атап айтқанда, мазмұнды орналастыру, тиімділіктің негізгі көрсеткіштерін талдау және мониторинг үшін пайдаланылатын заманауи PR құралдарын пайдалану моделін практикалық қолдану қабілетін дамыту. Курс биліктің клиентке қарай жылжуына, сондай-ақ клиенттердің құндылығы мен сенімін қалыптастыруға және сақтауға бағытталған. Курс сонымен қатар жаңа клиенттер - маркетологтар үшін қазіргі және болашақ шекаралар болып табылатын ұрпақтар туралы түсінікке терең енеді. Ол клиенттермен қалай байланыс орнатуға және олардың қажеттіліктері мен қажеттіліктерін анықтауға, сонымен қатар жаңа клиенттерді, нарық сегменттерін және мақсатты топтарды анықтау және өнімнің құндылық ұсыныстарын сәтті беру әдістерін зерттеуді көрсетеді. Ұйым басшыларының тұрақсыз, құбылмалы бизнес-Әлемде цифрлық инновацияларды ескере отырып, өзекті өзгерістерді енгізуі және сананы және көшбасшылық құзыреттерді трансформациялау дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • негізгі стейкхолдерлермен тиімді қарым-қатынас жасау саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру
  • Компанияның іскерлік беделін нығайтуға және оның акционерлік құнының өсуіне ықпал ету үшін коммуникацияларды стратегиялық басқаруда тиімді шешімдерді қолдану
  • медиарынықтағы цифрлық инновацияларды ескере отырып, өзекті өзгерістерді енгізу және сана мен көшбасшылық құзыреттерді трансформациялау дағдыларын қалыптастыру
  • Цифрлық коммуникациялардың ерекшеліктерін ескере отырып, ақпараттық ағындарды құру және тарату, креативті ойлау дағдыларын және өз жұмысында PR-жылжыту үшін цифрлық маркетингтік стратегияларды тиімді іске асыру қабілетін қалыптастыру
  • Табысты PR-кампанияларды құру үшін коммуникацияларды басқару саласындағы іскери және ең танымал тәсілдер мен құралдарды игеру
  • Тұтынушы үшін брендтің құндылығын оның ұтымды немесе эмоционалды сипаттамаларын өзгерту және түзету, бәсекеге қабілеттілігін арттыру арқылы арттыру
  • Релевантты алаңдарды анықтау, брендтің мақсатты аудиториясына талдау жүргізу және медиа жоспарлау үшін аналитикалық құралдарды меңгеру
  • Сандық құралдарды қолдана отырып, дағдарыстық жағдайларда тиімді қарым-қатынас жасау қабілеті, қол жетімді сандық құралдарды қолдана отырып, дағдарыстық жағдайдан шығудың практикалық алгоритмін жасай білу
Top