Маркетинг және аумақ брендингі (ағылшын тілінде)

  • Пәннің мақсаты – аймақтағы брендтті дамытуда маркетингтің құралдарын кәсіби деңгейде қолдана білудің құзыреттіліктерін қалыптастыруға негізделеді. Аймақтардағы (өңір, қала) тұтынушылардың ішкі және сыртқы қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін бренд тауарларды ұсыну бағытында маркетинг технологияларын тиімді пайдаланудың құзыреттіліктерін қалыптастыруға негізделген. Пәннің міндеті аймақтағы кез келген салалардағы нысандар, тауарлар мен қызметтердің брендін әзірлеудің механизмдерін үйрету.
  • Образовательная программа 7M04106 Маркетинг
  • Несиелер 4
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top