е-Маркетинг және нейромаркетинг стратегиясы

  • Пәннің мақсаты – қазіргі заманғы кәсіпорында электронды маркетинг пен нейромаркетингтің негізгі құралдарын қолдануда студенттердің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Оқытылатын болады: электрондық маркетинг пен нейромаркетингтің стратегиялық жоспарын құру; статистикалық және маркетингтік ақпаратты жүйелеу және талдау; тауар саясаты бойынша стратегиялық шешімдер; тарату арналары бойынша стратегиялық шешімдер.
  • Образовательная программа 8D04104 Iскерлік әкімшілендіру
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top