Жарнама

  • Білім алушылар жарнама, таралуы, тікелей жауап, қоғаммен байланыс және маркетингтік коммуникациялар деп аталатын интеграцияланған маркетингтік коммуникацияның стратегиялары мен тактикасы туралы біледі. Жарнама теориясы, сондай-ақ жарнама мен медиа-жоспарларды құру туралы практикалық білім бүкіл курста қарастырылады. Сондай-ақ, ол маркетологтардың бренд пен тиімділікке барынша әсер ету үшін коммуникацияларын қалай біріктіретінін және байланыстыратынын зерттейді.
  • Образовательная программа 6B04106 Менеджмент/ Business Administration
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top