Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01401 Музыкалық білім в Астана халықаралық университеті

Пәндер

  • Музыкалық аспаптарда ойнау негіздері 1-деңгей (фортепиано, баян)

    "Музыкалық аспаптарда ойнаудың негіздері 1 (фортепиано, баян)" пәнін зерделеудің мақсаты аспаптың дыбыс шығару механизмдері мен тәсілдерін және орындаушылық аппаратты қоюды зерделеу болып табылады. Пәнді оқу барысында студенттер дыбыс шығару (артикуляция) техникасын меңгеру керек, сондай-ақ музыкалық материалмен өзіндік жұмыс жасаудың кешенді дағдыларын қалыптастыруы тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыка теориясы мен сольфеджио 1

    «Музыка теориясы және сольфеджио 1» пәнін оқытудың мақсаты студенттердің мәдени құндылықтарды өз бетінше қабылдау және бағалау қабілетін қалыптастыру және музыка теориясы мен сольфеджио саласындағы алған білімдері, шеберліктері, дағдылары негізінде білім алушының музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамыту болып табылады. Оқыту нәтижесінде студенттер музыкалық дыбыстарды, олардың физикалық және музыкалық қасиеттерін, регистр, дыбыс қатары, нота жазуы, нота ұзақтығы және квинт шеңбері, модуляция, сонымен қатар хроматизм сияқты ұғымдарды ажыратады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жеке музыкалық орындаушылық 1 деңгей (Дауыс қою)

    «Жеке музыкалық орындаушылық 1 (Дауыс қою)» пәнін игерудің мақсаты: болашақ маманның кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, дауысты қоюда практикалық дағдыларды дамыту, ән айту және дауыс беру дағдыларын игеру. Студенттер академиялық орындау мәнерін дамыту үшін вокалдық-педагогикалық білім мен дағдылар кешенін алады; ән аппаратының ерекшеліктерін және вокалдық әдістеменің негіздерін ажыратады; вокалдық орындау мәдениетін, ансамбльде ән айту және жеке ән айтуды; балалар дауыстарының даму ерекшеліктерін және оларды әртүрлі жас кезеңдерінде қорғау әдістемесін білуін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, педагогиканың даму тарихы, пәні, қызметі, педагогиканың негізгі ұғымдары оқытылады; педагогиканың әдіснамасы, зерттеу әдістері, ғылыми-педагогикалық зерттеу құрылымының мәні зерделенеді; жалпыадамзаттық және педагогикалық құндылықтар; ҚР білім беру жүйесі туралы білім; жеке тұлғаның әлеуметтенуі мәселелері, оның дамуының заңдылықтары, сонымен қатар, тұлға дамуының жас және жеке ерекшеліктері; тәрбие процесі, оның бағыттары, формалары, әдістері, құралдары, отбасы және сыныптағы тәрбие мәселелері қарастырылады; мұғалім мен сынып ұжымының ынтымақтастығы қарастырылады; дидактика, оқыту – педагогикалық процестің құрамдас бөлігі, оқытудың атқаратын қызметі; білім беру мазмұны; оқыту әдістері мен әдістемелері, педагогикалық технологиялар туралы түсінік беріледі; оқыту процесінің сапасы, педагогикалық мониторинг пен диагностика; педагогикалық менеджмент негіздері және мектептің оқу-тәрбие процесін басқару мәселелері туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музыкалық аспаптарда ойнау негіздері 2-деңгей (фортепиано, баян)

    «Музыкалық аспаптарда ойнау негіздері 2 (фортепиано, баян)» пәнін оқудың мақсаты – студенттердің музыкалық шығарманы меңгеру барысында техникалық дағдылары мен аспапта ойнау дағдыларын қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент қарапайым пьесаларды меңгерудің негізгі тәсілдерін, 2 белгілері бар гаммаларды, аккордтар мен арпеджиоларды ойнауды, қарапайым этюдтарды талдауды, әрбір дыбыспен жұмыс істеуді, арнайы жаттығуларды ойнауды білуі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жеке музыкалық орындаушылық 2 деңгей (Дауыс қою)

    «Жеке музыкалық орындау 2 (Дауыс қою)» пәнін меңгеру мақсаты вокалдық және техникалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер шығармаларды жеткілікті жақсы вокалдық-техникалық және көркемдік деңгейде орындауға дағдыланады; вокалдық шығармалармен жұмыс істеуде вокалдық және техникалық қиындықтарды жеңуге саналы түрде қарау, педагогикалық қызметте әлемдік мәдениет құндылықтарының әртүрлі туындыларын пайдаланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыка теориясы мен сольфеджио 2

    «Музыка теориясы және сольфеджио 2» пәнін зерттеудің мақсаты- кәсіби музыкалық есту қабілетінің кешенді дамуын қалыптастыру болып табылады, ішкі интонация негізінде қабылдауға және шығаруға қабілетті кәсіби музыкалық есту қабілетін қалыптастыру. Пәнді игеру нәтижесінде студент әр түрлі деңгейдегі музыкалық дыбыстарды естіп, ажырата білуі керек, студенттерде әуезді және ырғақты есту қабілетін дамытуы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жеке музыкалық орындаушылық 3 деңгей (Дауыс қою)

    «Жеке музыкалық орындаушылық 3 (Дауыс қою)» пәнін игерудің мақсаты музыкалық-білім беру және мәдени-ағарту қызметінде жеке ән айтудың әр түрлі орындаушылық дағдыларын қолдана отырып, вокалдық шығармалар туралы заманауи идеяларды зерттеу болып табылады. Курс аясында студенттер дыбыс диапазонын дәл интонациялау дағдыларын алады, вокализация техникасын, есту талдауын, музыкалық есту мен есте сақтауды дамыту технологиясын, жеке орындаудың вокалдық дағдыларын, жеке вокалдық бағдарламаны көркемдік орындауды меңгереді. Студент көпшілік алдында сөйлеу жағдайында жеке вокалдық бағдарламаны орындауға дайындығын көрсетуі тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Музыкалық аспаптарда ойнау негіздері 3-деңгей (фортепиано, баян)

    "Музыкалық аспаптарда ойнау негіздері 3 (фортепиано, баян)" пәнін оқудың мақсаты шағын формадағы шығармалармен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студент техникалық әдістерді меңгеріп, көркем образ жасау үшін экспрессивті құралдарды қолдана білуі керек, әр түрлі жанрлар мен стильдердің музыкалық шығармаларын өз бетінше үйренеді, дыбысқа назар аударады, сондай-ақ әр дыбысты тыңдау және жұмыс істеу қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері

    Бұл пән болашақ кәсіби қызметте ата-аналармен өзара іс-қимылдың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді игеруге бағытталған, ата-аналарды оқу процесіне тарту, білім беру ұйымын басқару, ата-аналардың педагогикалық белсенділігін дамыту, мектеп пен отбасының оқушыларда құндылықтарды қалыптастырудағы өзара іс-қимылы мәселелері қарастырылады, ата-аналарды білім беру ұйымының білім беру және тәрбие процесіне тарту нысандарының ерекшеліктері ұсынылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шығармашылық ойлау және бизнес-идеяларды қалыптастыру

    Пән креативті, шығармашылық ойлауды дамытуға, бизнес-идеяларды қалыптастыру әдістерін, бизнес-модель құру принциптерін зерделеуге, оның тиімділігін бағалауға, ғылыми-техникалық әзірлемелерді коммерцияландыруға, стартап жобасын құру және іске асыру мақсатында бірегей кәсіпкерлік бастамаларды ұсынуға және негіздеуге бағытталған. Алынған дағдылар мен дағдыларды пайдалану жаңа идеяларды қалыптастыруға, дамудың инновациялық жолдарын ұсынуға, оларды стейкхолдерлер алдында сауатты ұсынуға, кәсіби міндеттерді қораптан тыс және тиімді шешуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі сандық технологиялар

    Бұл пән студенттердің цифрлық білім беру ортасындағы заманауи білім беру технологияларының негізгі түсініктері мен ерекшеліктерін зерделеуге және игеруге, оқу процесін ұйымдастыру және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үшін цифрлық білім беру платформалары мен құралдарын қолдануға бағытталған. Курс шеңберінде білім және ғылым жүйесінде цифрлық технологияларды дамыту, сондай-ақ өнертапқыштық есептерді шешу алгоритмдерін пайдалану қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама

    Пән бизнес ортаны, бизнесті дамытудың құқықтық аспектілерін, кәсіпкерлік қызмет бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат бойынша заңнамалық базаны зерделеуге бағытталған. Алынған біліктер мен дағдыларды пайдалану бәсекелестік жағдайында бизнес саласындағы кәсіби міндеттерді тиімді басқаруға және шешуге, сыбайлас жемқорлыққа қарсы Заңнама білімін практикалық қызметте қолдануға, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың шарттары мен түрлерін ажыратуға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің қандай шараларын қолдануға болатынын үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесу механизмдерімен және экологиялық факторлардың әрекет ету заңдылықтарымен танысуға, адамзаттың техносфералық дамуы жағдайында адам ағзасының қолайлы жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін қажетті жағдайларды анықтауға және қамтамасыз етуге ықпал ететін білімді қалыптастыруға, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде экологиялық ойлау, болжау және дұрыс шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы

    Бұл пән студенттердің кәсіби қызметтегі тәрбие жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және басқару процесі туралы теориялық базалық білімді игеруге және оларды жүзеге асырудың практикалық жолдарын қалыптастыруға бағытталған, пәнді оқу барысында тәрбиенің қоғамдық мәні, мақсаттары, міндеттері, даму тарихы қарастырылады; Қазақстан Республикасында бала құқықтарын қорғаудың нормативтік-құқықтық негіздері; тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері, тұлғаны зерттеу; баланың дамуына әсер ететін факторлар зерделенеді, білім берудің формалары мен әдістері, әдістері қарастырылады, сынып жетекшісінің қызметі, оның жеке тұлға мен ұжымды қалыптастыру жұмысындағы рөлі, сыныптағы оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Негізгі музыкалық аспап 1-деңгей (фортепиано, баян).

    «Музыкалық аспаптарда ойнау негіздері 1 (фортепиано, баян)» пәнін оқудың мақсаты студенттердің өнер және орындаушылық саласындағы базалық білімдерін, практикалық дағдылары мен біліктерін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында апликатура мәселесімен танысады; шығармаларды орындаудың әртүрлі әдістерін талдайды; күрделі формадағы шығармалармен, құрылымдық айырмашылықтар бар, шығармалардың ырғақты ерекшеліктерімен; шығарманы толығымен орындау бойынша жұмыстар істейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Музыка теориясы мен сольфеджио 3

    «Музыка теориясы және сольфеджио 3» пәнін зерделеудің мақсаты музыкалық фразаны және жалпы форманы жанды және мағыналы қабылдау мен интонациялауға үйрету міндеттерін қалыптастыру; білім алушыларда әуеннің, гармоникалық сүйемелдеудің, полифониялық тіндердің дауыстарының арақатынасында нақты, дәл бағдарлануға тәрбиелеу. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер музыкалық шығарманы талдау және дәстүрлі нотация әдістерімен жазылған шығарманың музыкалық мәтінін еркін оқу дағдыларын игеруі керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жеке музыкалық орындаушылық 1-деңгей (Хорды дирежерлеу)

    "Жеке музыкалық орындау 1 (Хор дирижері)" пәнін оқудың мақсаты дирижерлік техниканың негізгі элементтерін және хорды басқару принциптерін меңгеру, сондай-ақ студентті өнердің практикалық дағдылары бар және әртүрлі бейіндегі және бағыттағы ұжымдарда, оның ішінде жалпы білім беретін мектептер жағдайында вокалдық-хор қызметін жүзеге асыруға қабілетті жан-жақты дамыған маманға даярлау болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Вокал класы 1-деңгей

    "Вокалдық сынып 1" пәнін игерудің мақсаты оқушының шығармашылық қабілеттері мен даралығын дамытуды қалыптастыру, вокалдық орындаушылық туралы білім мен түсініктерді меңгеру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер музыкалық сауаттылықтың қажетті деңгейіне және музыкалық өнерде қолданылатын стильдік дәстүрлерге сәйкес музыкалық шығармаларды орындауға мүмкіндік беретін бастапқы базалық білім, опералық ән айту дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Бұл пән болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға, дамушы ағзаның жас ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы көптеген сұрақтарды игеру арқылы білім алушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, олардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтауға, сондай-ақ студенттерді қорғау мен нығайту бойынша бағытталған білім беру мекемелеріндегі жұмыс жағдайындағы балалар мен жасөспірімдердің денсаулығы туралы қажетті жүйеленген білім мен практикалық дағдылармен қамтамасыз етіледи.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Негізгі музыкалық аспап 2-деңгей (фортепиано, баян).

    "Музыкалық аспаптарда ойнау негіздері 2 (фортепиано, баян)" пәнін оқытудың мақсаты оқушының мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, фортепианода ойнаудың орындаушылық білік пен дағдыларының кешенін қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер орындаушылық техниканы, техникалық әдістерді, соққылардың негізгі түрлерін - non legato, legato, staccato; музыкалық мәнерлілік құралдарын: дыбыс шығару, соққылар, фразалар, динамика, педальдауды меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Музыкалық білім берудің теориясы мен әдістемесі

    "Музыкалық білім берудің теориясы мен әдістемесі" пәнін оқытудың мақсаты қазіргі заманғы жалпы білім беру мекемелері жағдайында болашақ маманның кәсіби қызметке әдістемелік дайындығын қалыптастыру болып табылады. Студенттер жалпы білім беретін мектепте қызметті жүзеге асыру үшін қажетті білім, дағдылар кешенін алады, жалпы білім беретін мектепте музыка сабақтарын оқыту саласындағы педагогикалық шеберліктің негіздерін қалыптастырады, музыкалық педагогика саласындағы білімді жүйелейді, мектеп оқушыларын музыкалық тәрбиелеудің мақсаттары, мазмұны, әдістері, ұйымдастырушылық формалары мен құралдары арасындағы өзара байланыстармен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлемдік музыка тарихы

    «Әлемдік музыка тарихы» пәнін зерттеудің мақсаты-әлемге әйгілі композиторлардың шығармашылық қызметін, көркемдік және стиль бағыттарын зерттеу және музыкалық тілді, әр түрлі жанрдағы шығармалардың әуезді, гармоникалық және құрылымдық ерекшеліктерін ашуға байланысты теориялық мәселелерді синтездеу. Студенттер музыкалық өнердің тарихи даму жолдары туралы нақты түсінік алады. Алынған білім педагогикалық практика барысында, сондай-ақ курстық және дипломдық жұмыстарды дайындау және жазу кезінде кеңінен сұранысқа ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ музыкасының тарихы

    «Қазақ музыкасының тарихы» пәнін оқытудың негізгі мақсаты – қазақ халқының көне заманнан бүгінгі күнге дейінгі музыкалық мұрасының теориялық негіздерін: музыкалық-поэтикалық дәстүрлерін, жанрларын, қалыптасуының негізгі кезеңдерін және қазақ музыкасын дамыту, ХХ-ХХІ ғасырлардағы дәстүрлі музыка мәдениеті мен кәсіби музыка өкілдерінің өмірі мен шығармашылығымен таныстыру. Студенттер қазақ музыкасының ерекшеліктері мен қалыптасу процесі туралы білім мен түсініктерді игереді, алған білімдерін алдағы педагогикалық жұмыста пайдалана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокал класы 2-деңгей .

    «Вокал класы 2» пәнін меңгерудің мақсаты студенттердің өз дауыс аппаратын басқаруы, дауыс түрін, оның вокалдық мүмкіндіктерін анықтау, әртүрлі дауыс түрлерімен жұмыс істеу, хор әншілерінің вокалдық дағдыларын дамыту, дауыспен репетициялық жұмыстың тиімді әдістерін қолдану, алған техникалық және көркемдік құралдар кешенін өз орындауында іске асыру болып табылады. Бұл курс болашақта студенттерге көмектесетін қажетті кәсіби білімді логикалық дәйектілікпен қалыптастыруға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хор дирижерлеу және хормен жұмыс жасау практикумы 1

    «Хор дирижерлеу және хормен жұмыс жасау практикумы 1» пәнін оқудың мақсаты студенттердің хорда ән айтудың кәсіби шеберліктері мен дағдыларын, сондай-ақ хормен жұмыс істеу әдістері мен тәсілдерін, дидактикалық принциптерді және әншінің денесінде болып жатқан психофизикалық процестерді білуді игеру негізінде хор ұжымын басқару дағдыларын қалыптастыру. Студенттер балалар хор ұжымының дирижері, жалпы білім беретін мектепте музыка оқытушысы ретінде одан әрі практикалық қызмет үшін қажетті көлемде практикалық шеберліктер мен дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы

    Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметінде қажетті психологиялық және педагогикалық құзыреттілік негіздерін қалыптастыруға бағытталған, курс аясында тұлғаның жас ерекшеліктеріне байланысты даму ерекшеліктері, әртүрлі жастағы адамдармен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру, мектеп жасындағы балалардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық әсерді ұйымдастыра білу, жалпы және жеке ерекшеліктер, психикалық даму факторлары, педагогикалық процестің психологиялық механизмдері туралы білімді қолдана отырып, педагогикалық жағдайларды талдау ұсынылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дарындылық психологиясы

    Пән студенттерге балалардың дарындылығының тетіктері, құрылымы, критерийлері туралы негізгі түсініктерді зерделеуге, шығармашылықты қалыптастырудың дамып келе жатқан технологияларымен, дарынды балаларды психологиялық сүйемелдеу жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған, «дарындылық» ұғымының жан-жақтылығы туралы түсініктер қалыптастырылады; әр түрлі жастағы дарынды балаларды дамыту мен оқытудың негізгі тұжырымдамалық модельдері мен бағдарламалары туралы, дарынды балаларды іздеу және анықтау тетіктері, дарынды балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудегі мұғалімнің рөлі ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қосымша музыкалық аспап 1 деңгей (домбыра).

    «Қосымша музыкалық аспап 1 (домбыра)» пәнін зерделеудің мақсаты студенттердің домбырада ойнаудың қарапайым дағдылары туралы нақты түсініктерін қалыптастыру; қазақ халқының музыкалық мәдениетін зерделеу, музыкалық есту қабілетін дамыту болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер музыкалық репертуарды игеру барысында қосымша музыкалық аспапта ойнаудың орындаушылық әдістерін меңгеруі керек. Болашақ музыка мұғалімінің музыкалық ой-өрісі мен көркемдік-эстетикалық санасын кеңейтеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жеке музыкалық орындаушылық 2-деңгей (Хорды дирежерлеу)

    «Жеке музыкалық орындаушылық 2 (Хорды дирижерлеу)» пәнін оқудың мақсаты студенттердің тәжірибелік іс-әрекетіне қажетті хор дирижерлары саласындағы түсініктерін, білімдерін, дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы дирижерлаудың базалық дағдыларын; хор әнінің технологиясы мен психотехникасын; дирижерлаудың заманауи полистилистикалық техникасын; дирижерлік аппаратты қою дағдыларын меңгеруі тиіс, ол 2/4, 3/4 өлшемдерінде дирижерлік схемалар мысалында пысықталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Инклюзивті білім беру

    Пән инклюзивті білім беру кеңістігінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыруға дайындықты қалыптастыруға бағытталған, мүмкіндігі шектеулі жандарға инклюзивті білім берудің заңдылықтары мен мүмкіндіктері, даму кемістігі бар баланың ерекше білім беру қажеттіліктері туралы білім жүйесі қалыптастырылады, инклюзивті ортада балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің ерекшеліктері, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған оқу орындарында оқытудың әртүрлі әдістемелері зерделенеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі басқару және көшбасшылық

    Пән көшбасшылық және командалық білім беру саласындағы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ білім беру ұйымдарының мақсаттарына қол жеткізу үшін тиімді басқару командаларын қалыптастыруға, тұжырымдамаларды, қажеттіліктерді, қауіпсіздік пен көшбасшылықты, білім беру процесіне қатысушылар арасындағы қақтығыстарды басқару әдістерін, мұғалімдердің күйзелісі мен күйіп қалуын зерделеуге, команданың қалыптасуын, басқару міндеттерін шешу процестерін зерделеуге, ұйымның негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен және педагогикалық ұжымның жұмысымен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Вокал класы 3 деңгей.

    "Вокал класы 3 " пәнін оқудың негізгі мақсаты студенттердің хор музыкасының негізгі әдістері мен стильдері, эстрадалық-джаз орындаудың теориялық негіздері, хор өнерінің тарихы туралы заманауи түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студент танымал шығармалардың көркемдік және техникалық ерекшеліктерін өз бетінше талдай білуі, парақтан оқи білуі, импровизация жасай білуі, тақырыптарды ұйымдастыра білуі, шығармаларды талдай білуі керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Негізгі музыкалық аспап 3-деңгей (фортепиано, баян).

    «Негізгі музыкалық аспап 3 (фортепиано, баян)» пәнін оқудың мақсаты-музыкалық аспапта әр түрлі стильдегі, жанрдағы музыкалық шығармаларды сауатты орындауды меңгеру. Негізгі міндет-кең көлемдегі шығармалармен танысады, шығармалардың фразасы, динамикасы мен сипаты және шығармалар бөліктері бойынша жұмыс жасайды. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер шығарманың мәнерлі әдістерін және композиторлардың стилін меңгеруі керек, оқушының жеке жұмысын бақылау жүргізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жеке музыкалық орындаушылық 3-деңгей (Хорды дирежерлеу)

    «Жеке музыкалық орындаушылық 3 (Хорды дирижерлеу)» пәнін зерделеудің мақсаты дирижерлік қимылмен, дыбыстану техникасымен жұмыс істеудің негізгі принциптерін зерделеу болып табылады. Студенттер жеке бағдарлама туындыларының мысалында қарқынды өзгерістерді беру дағдысына ие болады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер типтік метроритмикалық фигураларды орындау тәсілдерін, тыныс алуды, цезурларды, ферматтарды басқаруды; фразалар мен динамиканы басқаруды; 2/4, 3/4, 4/4 мөлшеріндегі дирижерлік схемалар мысалында пысықталатын музыкалық шығармаларды түсіндіру дағдыларын меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Хор дирижерлеу және хормен жұмыс жасау практикумы 2.

    «Хор дирижерлеу және хормен жұмыс жасау практикумы 2» пәнін зерделеудің мақсаты студенттердің орындаушылық ниетін, музыкалық-есту қойылымдарын, хор шығармаларын жеке түсіндіруді қалыптастыру; а cappella шығармаларын, хор партитурасын орындау және фортепианода сүйемелдеумен шығармаларды сүйемелдеу, хор партияларын ән айту, хор партитурасын жан-жақты тарихи-эстетикалық бөліммен талдау болып табылады. Студенттер шығармаларды сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз дирижерлау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ұжымдық музыкалық шығармашылық 1 (Халық аспаптар оркестрі)

    «Ұжымдық музыкалық шығармашылық 1 (Халық аспаптар оркестрі)» пәнін зерделеудің мақсаты студенттерде ұжымдық музыкалаудың фундаменталдық ұғымдары мен негізгі дағдыларын, ансамбльдік ойын сезімін, музыкалық ішкі әуезді және гармоникалық естуді, ішкі метро - ритмикалық пульсацияны, музыкалық жадыны, сахналық мінез-құлық мәдениетін нақты көрсетуді қалыптастыру болып табылады. Пән халықтық аспаптар оркестрінің сыныбында репертуарлық жұмыс жоспарын, жанры, стилі, педагогикалық бағыты бойынша әр түрлі шығармалармен танысуды көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қосымша музыкалық аспап 2-деңгей (домбыра)

    «Қосымша музыкалық аспап 2 (домбыра)» пәні халық ауыз әдебиеті мен музыкалық білімнің негізгі ұғымдарын қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында музыкалық репертуарды зерделеу арқылы болашақ музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі қалыптасады, музыкалық және есту бейнелері мен моторлы орындаушылық дағдыларын дамытудың формалары мен әдістері зерттеледі. Курстың негізгі мақсаты студенттерге халық аспаптарын меңгеру дағдыларын үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мәдени-сауығулық қызметті ұйымдастыру

    «Мәдени және бос уақыттағы іс-әрекетті ұйымдастыру» пәнін зерделеудің мақсаты мәдени және бос уақыттағы іс-әрекетті ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологиялары туралы сапалы түсініктерді қалыптастыру; білім беру, кәсіби және мәдени құндылықтарды пайдалану білімі мен іскерліктерін, болашақ кәсіби қызмет үшін негіз ретінде сабақтан тыс қызметті ұйымдастыру іскерліктерін қалыптастыру болып табылады. Студенттер тақырыптық жобаларды дайындау әдістерін меңгереді. Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, тақырыптық іс-шаралар бағдарламаларын, буклеттерді, афишаларды жасайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хормен ән айту

    «Хор әні» пәнін оқудың мақсаты – студенттердің хормейстерлік және дирижерлік дағдыларын мектептен тыс уақытта және музыка сабақтарында жалпы білім беретін мектептерде хорлар мен вокалдық ансамбльдермен жұмыс істеуде қалыптастыру. Студент хор өнерінің негіздері туралы практикалық білімді; вокалдық-хор жұмыс дағдыларын; хор орындау дағдыларын; гигиена және әншілік дауысты қорғау дағдыларын, хор шығармасының көркем бейнесін жаңғырту меңгеруі керек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Негізгі музыкалық аспап 4-деңгей (фортепиано, баян).

    «Негізгі музыкалық аспап 4 (фортепиано, баян)» пәнін оқудың мақсаты аспапта ойнаудың музыкалық өнерін зерттеу болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер шешендік өнердің практикалық дағдыларын игереді, сонымен қатар музыкалық өнерге қызығушылық танытады, музыкалық бейнелеу құралдарын меңгереді. Нәтижесінде студенттердің көркемдік қасиеттері қалыптасады және музыкалық шығарма авторының ниетіне сай көркем образ жасау үшін фортепиано техникасының негізгі түрлерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Синтезаторда ойнау негіздері

    «Синтезатордағы ойнау негіздері» пәнін оқудың мақсаты студенттердің синтезатор туралы нақты музыкалық аспап ретінде нақты түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер синтезатор пернетақтасында ойнаудың қарапайым дағдыларын және синтезаторда ойнау кезінде дыбыстық режимдерді ауыстыруға байланысты түсінуді; музыканы электронды түрде орналастыру және орындау; парақтан оқу; ансамбльде ойнау; көп тректі секвенсорға жазу; есту арқылы таңдау; импровизация және қарапайым композицияны меңгеруі керек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Іс-әрекеттегі зерттеу

    Пән практиктерге білім берудегі мәселелерді талдауға, ой елегінен өткізуге және шешуге мүмкіндік бере отырып, студенттерді іс-әрекеттік зерттеуге баулуына бағытталған. Студенттер білім беруде «ішінде» және «туралы» емес, «үшін» болатын зерттеудің бұл түрімен мәні бойынша танысады. бұл пән студенттерге болашақта мұғалімнің іс-әрекетіндегі зерттеу принциптерімен танысуға және оны жақсы түсіну және одан әрі жетілдіру мақсатында өз тәжірибесін өзіндік рефлексиялық зерттеу процесіне тартуға көмектеседі, атап айтқанда, проблемаларды үздіксіз анықтау, деректерді жинау, оларды талдау және оның негізінде практикалық әрекеттер арқылы бар тәжірибені қайта қарау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке музыкалық орындаушылық 4-деңгей (Хорды дирижерлеу).

    «Жеке музыкалық орындау 4 (хор дирижері)» пәнін оқудың мақсаты – шығармашылық ұжыммен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру; жүргізудің техникалық қол құралдарын меңгеру; жалпы хор шығармасын бастапқы оқу және қамту, хордың көркемдік және орындаушылық мүмкіндіктерін дамыту; орындаушылық идеяның ең сенімді іске асуына қол жеткізу үшін хор партитурасының әртүрлі мүмкіндіктерін пайдалану. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер музыкалық топпен жұмыс жасауда өзін-өзі бақылау, өзін-өзі бағалау дағдыларын игереді; арнайы педагогикалық терминологияны, толеранттылық принциптерін, өз ұжымыңыздағы диалог пен ынтымақтастықты біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Электрондық музыкалық аспаптарда ойнау негіздері

    «Электрондық музыкалық аспаптарда ойнау негіздері» пәнін зерделеудің мақсаты электрондық және компьютерлік музыка саласындағы іргелі білімді кеңейту, тереңдету және кәсіби музыкалық-педагогикалық қызметте қолдану болып табылады. Студенттер әдістерді меңгереді сандық аудио технологиялар, мультимедиялық композициялар жасау, негізгі жазу құралдарын таңдау (тоналдылықты таңдау, әуенді, сүйемелдеуді жазу, ритмдік бөлімін сүйемелдеу, әр партия үшін тиісті MIDI құралын таңдау, дыбыс қарқыны мен деңгейін өңдеу).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыка біліміндегі сандық технологиялар

    «Музыкалық білім берудегі сандық технологиялар» пәнін зерделеудің мақсаты студенттерде музыкалық компьютерлік бағдарламалар саласындағы іргелі ұғымдар мен негізгі заңдардың нақты көріністерін қалыптастыру; сандық аспаптардың қажетті функцияларын зерттеу үшін алынған теориялық білімді қолданумен байланысты практикалық дағдыларды дамыту болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер компьютерлік музыкалық-білім беру бағдарламаларын шешу бойынша қарапайым дағдыларды игеруі керек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хор дирижерлеу және хормен жұмыс жасау практикумы 3

    «Хор дирижерлеу және хормен жұмыс жасау практикумы 3» пәнін зерделеудің мақсаты – a cappella сүйемелдеуімен хор шығармаларын игеру; хор дыбыстылығының барлық элементтері тұрғысынан дауыс беруді мұқият талдау; хор дауыстарын қолмен тактілеу арқылы жатқа айту. Студенттердің алған дағдылары көркемдік және техникалық тапсырмаларды орындауға саналы көзқарасты тәрбиелейді, болашақ мамандық туралы шығармашылық көзқарас және академиялық хорда ән айту дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ұжымдық музыкалық шығармашылық 2 (Халық аспаптар оркестрі).

    «Ұжымдық музыкалық шығармашылық 2 (Халық аспаптар оркестрі)» пәнін зерделеудің мақсаты бірлескен аспаптық-орындаушылық қызмет процесінде студенттің шығармашылық әлеуетін зерделеу болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде әр студент жүргізушінің талаптарына және орындалатын шығарманың мазмұнына сәйкес өз партиясын орындауда қарапайым дағдыларды игеріп, парақтан ноталарды бірден оқуы керек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім беру: жаһандық көзқарас

    Бұл пән әлемдегі орта білім беру жүйесі туралы идеяны қалыптастыруға және оны жаһандану контекстінде өзгертуге бағытталған, әлемнің түрлі елдерінде мектеп білім беру жүйесін зерттеу; білім беру саласындағы жаһандану үдерістерін зерттеу; мектеп түлектерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру және орта білім беру жүйесін жаңғырту жолдарын әлемдік стандарттарға сәйкестік бағытында талдау, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың құрылу тарихын, құрылымын, мақсатын, міндеттерін және қызмет бағыттарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыка бойынша сыныптан тыс жұмысын ұйымдастыру

    "Музыка бойынша сыныптан тыс жұмысын ұйымдастыру" пәнін оқудың мақсаты студенттердің мектептен тыс бос уақытты ұйымдастыру негіздері туралы теориялық білімдерін, сондай-ақ жоспарлау мен ұйымдардың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде әр студент мектептен тыс бос уақытты өткізудің негізгі ұғымдарын, принциптері мен технологияларын игеріп, оның құрылымдық компоненттерін талдауды үйренуі керек, онда бос уақытты өткізу бағдарламаларын дайындау және өткізу үшін практикалық ұсыныстар ұсынылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері

    Пән студенттерді кәсіби қызметтегі ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалармен таныстыруға және оларды жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, ғылым ұғымы, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы; зерттеу әдістері мен құралдары; ғылыми зерттеу жұмыстарың ұйымдастыру, ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуі қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық білімдегі инновациялар және мектепте мультимедиялық технологияларды қолдану

    «Музыкалық білім берудегі инновациялар және мектепте мультимедиялық технологияларды қолдану» пәнін зерттеудің мақсаты музыкалық білім берудің көп деңгейлі жүйесі туралы заманауи идеяларды зерттеу болып табылады. Курс аясында мультимедиялық технологиялар саласында алынған білімдерің қалыптастырады және бекітеді, тереңдетеді, студенттер музыкалық білім берудегі инновациялық тәсілдерді игереді және практикалық музыкалық-педагогикалық технологияларды меңгереді, өздерінің электрондық білім беру ресурстарын жасайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Балаларға арналған музыкалық репертуарларда ойнау, сүйемелдеу және транспозициялау дағдыларын меңгеру.
  • Музыкалық-теориялық пәндер бойынша білімін және музыка сабағын өткізу әдістемесін кәсіби іс-әрекетте пайдалану.
  • Мектеп жасындағы әртүрлі музыкалық ұжымдармен, сондай-ақ вокалдық ансамбльдермен, мектепке дейінгі жастағы жеке орындаушылармен синтезаторды және электронды музыкалық оқыту құралдарын қолдана отырып жұмыс ұйымдастыру.
  • Коммерциялық перспективалы тауашаларды анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдер негізінде нарықты зерттеу.
  • Оқушылардың музыкалық іс-әрекетінің әр түрінде оқыту әдістемесін: хормен ән айту, музыкалық сауат ашу, тыңдау, музыкалық-ырғақтық қозғалыстар, музыкалық-теориялық пәндер бойынша білімдерін көрсете отырып, балаларға арналған музыкалық аспаптарда ойнау анықтау.
  • Тәрбие процесін ұйымдастырудың негізгі әдістері, технологиялары мен формалары туралы білімді пайдалана отырып, ата-аналармен және балалармен жұмысты ұйымдастыру, әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, соның ішінде оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, әртүрлі сыныптан тыс және бос уақытты музыкалық іс-шараларды өткізеді,тәрбие процесін басқарады.
  • Педагогикалық менеджментті қолдану арқылы білім беру ортасының субъектілерімен қарым-қатынас жасау, басқару мәселелерін талдауға біртұтас көзқарас дағдыларын, персоналды басқару негіздерін, тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынаста өз ойын, пікірін білдіруді меңгеру.
  • Әртүрлі дәуірдегі, жанрдағы, стильдегі музыкалық шығармаларды түсіндіру және орындауда қазақ және әлемдік музыка өнерінің дамуындағы тарихи заңдылықтар мен заманауи тенденцияларды талдау жүргізу.
  • Білім беру саласындағы жаһандық трендтер мен зерттеулер, білім беру саласындағы халықаралық ұйымдар мен келісімдер туралы білімдерін көрсету, шет тілін кәсіби және тұлғааралық коммуникацияда қолдана отырып, елде және шетелде жүргізіліп жатқан білім беру проблемаларын зерттеу туралы көпшілік алдында сөйлей білу.
  • Педагогиканың, психологияның негізгі ережелерін, білім беру процесін ұйымдастыру мен іске асырудың заманауи әдістері мен технологияларын білуді қолдану, жалпы білім беру ұйымдары жағдайында түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру.
  • Ағзаның дамуы мен қызметінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру, балалардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға ықпал ету.
  • Заманауи білім беру технологияларын, цифрлық білім беру платформалары мен құралдарын қолдану арқылы оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау.
  • Әртүрлі жанрдағы музыкалық шығармаларды орындап, мектеп репертуарын сүйемелдеу.
  • Білім алушылардың вокалдық-хор, музыкалық-этнографиялық, оркестрлік ұжымдарының қызметін басқару.
  • Мектепте вокалдық-хорды оқыту әдістемесінің дағды мен біліктерін көрсете білу.
Top