Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01401 Музыкалық білім в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

Пәндер

  • Музыка теориясының негіздері

    Ұсынылып отырған курс білім алушылардың бойында музыкалық есту, музыкалық ойлау мен есте сақтау қабілеттерін дамытады. Курс соңында олар әртүрлі музыкалық және интонациялық жаттығуларды еркін орындай алады. Халық музыкасының түрлі ладаларын сауатты орындау, диктант жазу және музыкалық шығармаларды импровизациялау. Оқу нәтижесінде білім алушылар музыкалық дыбыстарды, олардың физикалық және музыкалық қасиеттерін, мысалы, дыбыс тізбегі, нота жазу, ноталар мен Квинт шеңберінің ұзақтығы, модуляция, сондай-ақ хроматизм. регистр сияқты ұғымдарды ажырата алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Пәнаралық білім беру модулі (Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және өмір қауіпсіздігі)

    Модуль пәндері қаржы өнімдерін тұтыну кезінде туындайтын мәселелердің ықтималдығын азайту мақсатында қаржылық сауаттылық бойынша, кәсіпкерлік қызмет негіздері, экономикалық ойлауды қалыптастыру және өз ісін құру, құқық негіздері, құқықтық өзін-өзі тануды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыру, экология және экологиялық мәдениет негіздері, тіршілік қауіпсіздігі бойынша білім алушылардың білімі мен дағдыларын игеруіне арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән білім алушыларға инклюзивті білім берудің негізгі міндеттері, ерекшеліктері мен принциптері ұғымдарын меңгеруге, жинақталған халықаралық тәжірибені жинақтауға, инклюзивті білім берудің даму деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Пәннің мазмұнында "Білім баршаға" бағдарламалары, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім беруде инновациялық тәсілдерді іске асыру жолдары қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Негізгі музыкалық аспап домбыра 1

    Курс негізгі музыкалық аспаптарда жеке оқытуға, меңгеруге бағытталған. Білім алушылар түрлі жанрдағы шығармаларды орындай отырып, Домбыра аспабында орындау дағдыларын дамытады және қалыптастырады. Мектеп репертуарын таңдау мен талдауға кәсіби орындаушылық дағдыларын қалыптастырады. Курс нәтижесінде орындау техникасын, көркем образды беруді, музыкалық шығармалардағы орындаудың динамикалық жарықтығы мен интонациялық мәнерлілігін зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Пәнді оқу барысында адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың алатын орны, оның зерттеу пәні және негізгі ұғымдары туралы айтылады. Педагогикалық үдерістің құрамды компоненттері, мәні мен оларды жүзеге асыру заңдылықтары, қағидалары, формалары және әдіс-тәсілдері, құралдары, ерекшелігі баяндалады. Бүгінгі педагогика ғылымындағы адам капиталын қалыптастырудағы басты талаптар мен мәселелер, инновациялық технологиялар, білім беру жүйесін басқару қағидалары меңгертіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Хор класс және хормен жұмыс жасау практикумы I

    «Хор класы және хормен жұмыс жасау практикумы 1» болашақ музыка мұғалімдерін даярлаудағы негізгі орындаушылық пәндердің бірі болып табылады. Білім алушылар: әншілік-есту, вокалдық, көркемдік талғам және т. б. кәсіби дағдыларды меңгереді және толықтырады. Практикалық жұмыс «Хорды дирижерлау», «Дауыс қою және вокал», «Сольфеджио» және т.б. пәндермен тығыз байланыс негізінде құрылады. Жұмыс қорытындысы хор басшысының басшылығымен хор ұжымының есеп беру концерттері болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хорды дирижирлау І

    Курс хорды дирижерлауға және хормен практикалық жұмыс жасауға жеке оқытуға бағытталған. Білім алушылар дирижерлық техниканы, әртүрлі жанрдағы шығармаларды орындауды жаттығады және дағдыларын қалыптастырады. Мектеп репертуарын іріктеу және талдау үшін кәсіби және орындаушылық дағдыларды қалыптастырады. Мектеп репертуарында хормен жұмысты көрсете отырып, сүйемелдеумен және «капелламен» дирижерлық шығармаларды үйретеді. Курс нәтижесінде музыкалық шығармалардағы дирижерлау техникасын, көркем бейненің берілуін, динамикалық және интонациялық реңктерін, сонымен қатар мәнерлі орындау құралдарын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы курсын оқытудағы мақсат педагогикалық бағыттағы білім алушылардың білімін профильдеу. Әртүрлі жастағы оқушылардың анатомо-физиологиялық жүйелерінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Физиологиялық дамудың жас ерекшелік заңдылықтарын білу, даму заңдылықтарының заманауи проблемаларына сүйене отырып, оқу процесін, оқыту гигиенасын ұйымдастыру, оқытуда психологиялық мәселені қалыптастыру мәселелерін үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сольфеджио

    Бұл курс болашақ музыкант-педагогты даярлауда білім алушылардың музыкалық есту, музыкалық ойлау және музыкалық есте сақтау қабілеттерін дамытады. Түрлі музыкалық-интонациялық жаттығуларды еркін орындауға үйретеді. Курсты оқу барысында білім алушылар халық музыкасының әртүрлі ладтарын сауатты қолданады, әуендерді тыңдатып музыкалық диктанттарды жазады, қарапайым музыкалық шығармаларды дирижерлайды және импровизациялайды. Оқыту нәтижесінде білім алушылар музыкалық дыбыстарды, олардың физикалық және музыкалық қасиеттерін, регистр, дыбыс қатары, ноталық жазу, ноталар мен Квинт шеңберінің ұзақтығы, модуляция, сондай-ақ хроматизм сияқты ұғымдарды ажыратады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Негізгі музыкалық аспап фортепиано 1

    Курс фортепиано аспаптарында оқытуға, ойнау әдісшілдігін оқытуға бағытталған. Өз бетінше жұмыс істей алатын педагогикалық шығармашылығы жоғары және фортепиано аспабында қажетті әдіс техникаларды меңгертеді. Жалпы білім беретін мектептерде балалар репертуарын таңдау мен талдауға жас ерекшеліктеріне байланысты дағдыларын қалыптастырады. Пәнді оқыту барысында аспапта ойнау шеберлігін, көркем образды беруді, балалар әндеріндегі орындаудың динамикалық жарықтығы мен интонациялық мәнерлілігін зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Негізгі музыкалық аспап фортепиано 2

    Негізгі музыкалық аспап фортепиано 2 пәні орындаудың техникалық дағдыларын қалыптастыруды жалғастырады, логикалық қабілеттерді, зейінді, жадыны, көркемдік талғамды, қол ептілігін, сондай-ақ сыни ойлауды дамытады. Есту, дыбыстық қабылдауды, дағдыларды еркін меңгеру, қозғалыс үнемділігі және көркемдік орындылығы бойынша жұмысты жаттықтыруды жалғастырады. Музыкалық шығармаларды зерделей отырып, білім алушылар дыбысталу мәнерлілігі мен әртістік техникасы, аспаптық партитуралардың музыкалық мәнерлілік құралдарымен мінезді жеткізу бойынша жұмыс істейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Хор класы және хормен жұмыс жасау практикумы ІІ

    Пән білім алушылардың музыкалық қабілеттері мен шығармашылық қасиеттерін дамытуға тәрбиелейді, жалпы қабілеттерін дамытуды қамтамасыз етеді: есте сақтау, зейін, ерік, қиял, ойлау. Ноталар бойынша ән айту дағдыларын дамытады, музыкалық бейне үшін оның эмоциялық-адамгершілік мазмұнына қарай академиялық дыбыс қалыптастыру дағдыларын саналы түрде қолданады. Хор және вокалдық шығармаларды мәнерлеп орындауға, хорда өз партиясын интонациялық түрде таза орындауға үйретеді, жалпы идеялар, көркем образдар деңгейінде әр түрлі өнер түрлері арасындағы байланысты орнатады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Негізгі музыкалық аспап домбыра 2

    Бұл курс аспаптық және жеке орындаушылықты зерттейді және үйретеді. Музыкалық шығармаларды әзірлеуде және орындауда аспаптарда ойнаудың техникалық дағдыларын қалыптастыру және шығармашылықпен қолдануды жалғастырады. Мектеп репертуарын орындауда тәжірибелерді өту барысында практикалық жұмыс жүргізеді. Білім алушылар оқуды жалғастыра отырып техникалық және оқу үлгеріміне қажетті жұмыстарды орындау үшін музыкалық аспаптарда ойнау кезінде кешенді өзіндік жұмыстарды орындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ұлттық руханият

    Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Хорды дирижерлау ІІ

    Курс хорды дирижерлаудың техникалық дағдыларын дамыту және музыкалық шығармаларды әзірлеуде шығармашылық пайдалануды жалғастырады. Жалпы білім беретін мектептерде практика кезенінде мектеп репертуарын орындауда, хорда репетиция процесін құру мен жүзеге асыруда және оқушыларды шеберлікке тәрбиелеуде практикалық жұмыстар жүргізеді. Білім алушылар техникалық және оқу көрсеткіштерін меңгеру барысында өз бетінше дирижерлауды, шығармалармен жұмыс жасау және сахнада өнер көрсетуді үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дауыс қою және вокал

    Курсты оқу барысында білім алушы дауыс қою және вокал пәнінің негізімен танысады. Дыбыс шығару тәсілдері, нотаны дұрыс дыбыстау, буынға бөлу тәсілдерін меңгереді. Вокал өнерінің әдістерімен қоса, әншілік дауысты сауатты меңгеру шеберлігін, түрлі характердегі халық, қазақ, орыс, шетел композиторларының классикалық шығармалары мен вокализдер айтуға дағдыланады. Оқыту нәтижесінде курс кез-келген күрделіліктегі шығармаларды сауатты таңдау және талдау қабілетіне ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу және академиялық адалдық туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды, теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу, зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық

    "Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Негізгі музыкалық аспап домбыра 3

    «Негізгі музыкалық аспап домбыра 3" пәні орындаудың техникалық дағдыларын қалыптастыруды жалғастырады, логикалық қабілеттерді, зейінді, жадыны, көркемдік талғамды, қол ептілігін, сондай-ақ сыни ойлауды дамытады. Есту, дыбыстық қабылдауды, дағдыларды еркін меңгеру, қозғалыс үнемділігі және көркемдік орындылығы бойынша жұмысты жаттықтыруды жалғастырады. Музыкалық шығармаларды зерделей отырып, білім алушылар дыбысталу мәнерлілігі мен әртістік техникасы, аспаптық партитуралардың музыкалық мәнерлілік құралдарымен мінезді жеткізу бойынша жұмыс істейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Хор класы және хормен жұмыс жасау практикумы ІІІ

    Курста дауыс аппараты: дем алу мүшелері, артикуляциялық аппараты, резонаторлар және регистр жиынтығын оқуды жалғастырады. Балалар дауысының даму физиологиясын оқып біледі. Әншілік дағдыларды дамыта отырып, хорымен жұмыс жасаудың ерекшеліктерін үйренеді. Пәнде әншілік дұрыс дем алу, дауыс атакасы, әншілік дауыстардың негізгі жіктеу түрлері оқытылады. Хор шығармаларының түпкі ойын терең түсіну, ноталар мәтінін дәл оқып білу және дұрыс қабылдау, жетізу дағдыларын жетілдіру жалғасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру мекемелеріндегі хормен ән айту

    Курс әншілік-есту дағдыларын, оның ішінде линеарлық әуендік дауыс танудағы және аккордтық-гармониялық фактурадағы дәл интонациялауды дамытады. Вокалдық есту қабілетін қалыптастырады. Шығарманы орындау кезінде бейнелі-шығармашылық компоненттерді ашу және анықтау үшін көркемдік-әртістік ерік-жігерді ұйымдастырады. Хор ұжымында вокалдық білім беру әдістерін үйретеді.Білім алушылардың музыкалық және шығармашылық қабілеттерін дамытады. Білім беру мекемелерінде хормен орындау саласында білім мен дағдылардың толық спектрін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Хорды дирижерлау ІІІ

    Бұл курс мектеп оқушыларына арналған және музыка сабақтарында және сыныптан тыс жұмыстарда хор дирижерлаудың репертуарлық бағытын толығымен әртараптандыруға мүмкіндік береді. Қазақ және әлем классиктерінің музыкалық шығармаларына талдау жүргізеді. Ол шығармалармен танысу, бейтаныс материалдан оқу барысында орындаушының қалыптасқан шеберлігі мен әдістемелік шеберлігін қолданады, бұл қазақ және әлем музыкасының кең қабатын меңгеру процесін айтарлықтай жеңілдетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Вокал және эстрадалық ән айту өнері

    Оқу барысында бұл курс білім алушыларды әдістемелік білім мен дауысты және эстрадалық вокалды дұрыс қою дағдыларын меңгеруге үйретеді. Жеке және ұжымдық (хор) орындаудың негізгі принциптерін үйренеді, ән айту мен сөйлеудегі дауыстың қалыптасу ерекшеліктерін талдайды. Оқыту нәтижесінде курс кез-келген күрделіліктегі шығармаларды сауатты таңдау және талдау қабілетіне ықпал етеді. Өз сүйемелдеуімен әнді сауатты айту үйретіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Негізгі музыкалық аспап (фортепиано, баян, домбыра, қобыз) және Хорды дирижерлау 1

    Курс негізгі музыкалық аспаптарда жеке оқытуға, сондай-ақ хормен жұмыс істеу практикумын жүргізуге бағытталған. Білім алушылар түрлі жанрдағы түрлі шығармаларды орындай отырып, негізгі музыкалық аспаптарда орындау және дирижерлау дағдыларын дамытады және қалыптастырады. Мектеп репертуарын таңдау мен талдауға кәсіби орындаушылық дағдыларын қалыптастырады. "A capеlla" және сүйемелдеумен шығармаларды дирижерлауға, мектеп репертуарында хормен жұмыс көрсетуді үйретеді. Курс нәтижесінде дирижерлеу техникасын, көркем образды беруді, музыкалық шығармалардағы орындаудың динамикалық жарықтығы мен интонациялық мәнерлілігін зерделейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Негізгі музыкалық аспап (фортепиано, баян, домбыра, қобыз) және Хорды дирижерлау 3

    Бұл курсты білім алушылар игереді және Музыка сабақтарында және сыныптан тыс жұмыстарда хормен дирижерлау бойынша түрлі бағыттағы аспаптық және репертуарды толыққанды іске асыруға мүмкіндік береді. Қазақ және әлем классиктерінің музыкалық шығармаларына талдау жасайды. Шығармалармен танысу, таныс емес материалдар парағынан оқу кезінде қалыптасқан орындаушылық және әдістемелік шеберлік дағдыларын қолданады, бұл қазақ және әлемдік музыка әдебиетінің кең қабаттарына баулу процесін айтарлықтай жеңілдетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Музыка пәнін оқыту әдістемесі

    «Музыканы оқыту әдістемесі» курсы болашақ музыка мұғалімдерін дамытуда және оларды кәсіби іс-әрекетке дайындауда жетекші рөл атқарады. Бұл курс жалпы білім беретін мектептердегі музыкалық-педагогикалық іс-әрекетке дайындықты дамытуға бағытталған. Пәннің оқу үдерісін практикалық жетілдіру қарастырылып, оқыту әдістері мен тәсілдері тәжірибеге енгізілді. Күнтізбелік, сабақ жоспарын құру дағдылары қалыптасады, ғылыми-педагогикалық негізделген оқытудың озық технологиялары қолданылады. Оқытуды жақсартуға және әр оқушыға жеке көзқарасты қамтамасыз етуге бағытталған жасанды интеллект де қолданылады. Заманауи педагогикалық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктері білім берудің тиімді әдістерін (тыңдау, музыкалық шығармаларды талдау және т.б.) жасауға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Негізгі музыкалық аспап фортепиано 3

    Ұсынылған курс білім алушылардың шығармашылық ойлау стилін, көркемдік дүниетанымын, орындаушылық өнердің, мәдениеттің және білім берудің негізгі мәселелеріндегі құзыреттілігін қалыптастыру бойынша алдыңғы курстардың жалғасы болып табылады. Болашақ музыка мұғалімінің ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметі мен жалпы білім беретін мекемелердегі оқыту әдістемесінің заманауи тәсілдерін меңгереді. Білім алушылар өзін-өзі тану, жетілдіру қабілеттерін дамытумен қатар, мектептерде педагогикалық практикадан өту барысында ғылыми-педагогикалық міндеттерді орындайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Вокал және мектеп репертуарының практикумы

    Бұл курс вокал техникасының негіздерін, вокалистің дауыстық аппаратының құрылымын, вокалды-хорды орындау процесінде мектеп репертуарын дұрыс таңдауды үйретеді. Тыныс алуды дұрыс пайдалану, ән айтуда дыбыс шығару, вокализацияны орындаудың негізгі түрлері, ән айту кезінде музыкалық мәтіннің анық айтылуы, музыкалық мәнерлілік және т.б. дағдыларын қалыптастырады. Вокалдық шығармаларды (репертуарды) орындау кезінде композитордың көркемдік ниетін іске асыра отырып, балалар дауыстарымен жұмыс істеудің дұрыс іскерлігін түсінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балалар музыкалық аспаптарында жеке оқытудың ерекшеліктері

    Бұл курс балаларға музыкалық білім берудің дәстүрлі және заманауи технологияларын зерделеуге, талдауға, бағалауға; балаларды балалардың музыкалық аспаптарында орындаудың әртүрлі тәсілдерімен таныстыру, сондай-ақ олардың музыкалық және жалпы мәдениетін қалыптастыру мақсатында алған білімдерін практикада қолдануға мүмкіндік береді. Курс музыкалық шығармаларды игеру кезінде аспапта ойнаудың және жеке орындаудың техникалық дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (хорды дирижерлау және хормен жұмыс)

    "Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (хормен дирижерлеу және хормен жұмыс)" курсы болашақ музыка мұғаліміне кәсіби бағдарлануды (коммуникативтілік, сыни ойлау), оқу-тәрбие үдерісін жүзеге асыру үшін мектептегі ұжымдық үйірмелерді, іс-шараларды және басқа да жұмыс түрлерін ұйымдастыруды үйретеді. Дирижерлік техниканың негізгі тәсілдерін (ауфтакт, оң және сол қол функциялары), орындаушылық шеберлікті, мәнерлілік құралдарын (динамика, қарқын, дыбыстану және т.б.) қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Хор класы және хормен жұмыс жасау практикумы IV

    Пән хор шығармаларын оқып, ән айту мәдениетін дамытуды жалғастырады. Қазақ халық музыкасын және импровизацияны, ерекше ережелер мен ырғақтармен аранжировкаларды оқып үйренеді. Рухани әлемді, дүниетанымды, қабылдауды, дауыстық аппаратты тәрбиелейді. Ерік, қиял және көркемдік талғамды қалыптастырады. Жалпы ансамбльде орындауға, тұтастыққа және үйлесімділікке жету үшін хормен ән айтуға, хор дауыстарын тыңдауға, барлық хор партияларының біртұтас бірге дыбысталуына үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Гармония және суырып салма

    Курс аккордтардың құрылысын, үйлесімділік түрлерін (гармоникалық және әуезді), аккордтардың үндестігін: үшдыбыстық және оның үндестігі, септаккорд және оның үндестігі, нонаккорд, әуеннің үндестігі, аккордтың орын ауыстыруы, үндестіру, терция, каденция, септаккордтардың секірулері және т.б. зерттейді. доминантсептаккордтар, сонымен қатар мектеп әндерін бір тональдіктен екінші тональдікке өзгертеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Арнайы музыкалық аспап (фортепиано, баян, домбыра, қобыз)

    Бұл курста арнайы музыкалық аспаптар (фортепиано, баян, домбыра, қобыз) оқытылады. Музыкалық шығарманы игеру кезінде аспапта жеке орындаудың техникалық дағдыларын қалыптастырады. Көркем репертуарды, оның ішінде әр түрлі жанрдағы, формадағы, стильдегі және бағыттағы шығармаларды меңгеруге, ноталардың музыкалық әуендерін оқуға және әуенді тыңдауға үйретеді. Әр түрлі музыкалық шығармаларды орындаудың динамикалық жарықтығы мен интонациялық мәнерлілігін, көркемдік бейнелерді беру, орындаушылық техникасын зерделейді. Музыкалық әуендердің ноталарын оқуды және оларды тыңдауды, аппаратты, орындаушылық шеберліктің принциптерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Гармония

    Гармония – музыкалық дыбыстардың бірігуіне негізделген лад және тональдік шарттарына сәйкес музыканың мәнерлі құралы. T, S, D аккордтарының құрылуы. Халық әндері ладының құрылуы (фридтік, мексолидтік, пентатоникалық және т.б.). Мажорлық және минорлық тональділіктің құрылуы. Гармониялық міндеттердің өндірісте шешімін табуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Негізгі музыкалық аспап (фортепиано, баян, домбыра, қобыз) және Хорды дирижерлау 2

    Бұл курс аспаптық және жеке орындауды зерттейді және үйретеді. Музыкалық шығармаларды игеру және орындау кезінде аспаптарда ойнаудың және хорды дирижерлаудың техникалық дағдыларын қалыптастыруды және шығармашылықпен қолдануды жалғастырады. Мектеп репертуарын орындау кезінде практикадан өту барысында практикалық жұмыстар жүргізеді. Білім алушылар техникалық және академиялық орындау үшін қажетті туындыларды зерделеу мен орындауды жалғастыру үшін музыкалық аспаптарда ойнау және дирижерлау кезінде міндетті түрде кешенде өзіндік жұмыс жүргізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Негізгі музыкалық аспап фортепиано 4

    Бұл курста білім алушылар музыка сабақтарында және сыныптан тыс мерекелік шараларда түрлі бағыттағы аспаптық музыка мен балалар репертуарларын толыққанды іске асыруға үйренеді. Педагогикалық шеберлікті шыңдауда репертуарларды таңдай білуді, өз бетінше сценарий құрумен қатар, шығармалаларды орындаудың түрлі тәсілдерін меңгереді. Қазақ және әлем музыка әдебиеті классиктерінің музыкалық шығармаларымен танысып талдау жасайды. Музыкалық шығармалардың идеялық-көркемдік құндылықтарын, оның фактуралық-стилистикалық ерекшеліктерінің дағдылар кешенін қалыптастырады, ноталарды парақтан оқу кезінде білімін, әдістемелік шеберлігін жетілдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Негізгі музыкалық аспап домбыра 4

    Бұл курста білім алушылар игереді және музыка сабақтарында және сыныптан тыс жұмыстарда бойынша түрлі бағыттағы аспаптық және репертуарды толыққанды іске асыруға мүмкіндік береді. Қазақ және әлем классиктерінің музыкалық шығармаларына талдау жасайды. Шығармалармен танысу, таныс емес материалдар парағынан оқу кезінде қалыптасқан орындаушылық және әдістемелік шеберлік дағдыларын қолданады, бұл қазақ және әлемдік музыка әдебиетінің кең қабаттарына баулу процесін айтарлықтай жеңілдетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қосымша музыкалық аспап (баян, қобыз)

    Пән қосымша музыкалық аспаптарында ойнау дағдыларын қалыптастырады. Қосымша музыкалық аспапта эмоциялық жан-күйімен сезініп орындау ерекшеліктерін, дұрыс түсініп әрбір музыкалық шығармаларды игерудегі жұмыс әдістерін танып талдай білу, жанрлардың әртүрлі бағыттарының тиімді аспаптық туындыларын ерекше, білім, білік дағдыларын дамыта машықтануға үйретеді. Білім алушылардың музыкалық аспапта жоғары көркемділік шеберлігін, өзін өзі сүйемелдей білуін қалыптастырады. Шығармашылық бастама жолында әуенмен өз бетінше жұмыстану дағдыларын, нотаның орналасуын мұқият және сапасын арттыру жолдарымен, білім алушы орындаушылық жоспарын құру және іске асыру дағдыларын тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақ фольклорлық ансамблі

    Аталған курстың бағдарламасы қазақ халқының ұлттық көркем мәдениетінің маңызды құрамдас бөлігі ретінде фольклорлық шығармашылықты жаңғырту міндеттерін алдына қояды. Білім алушылар бойында халық күйлерінің ырғақтық жүйесінің табиғатын қалыптастырады. Пәнді оқыту барысында білім алушылар өз халқының, басқа елдер халықтарының дәстүрлі ұлттық мәдениетінің көркемдік құндылықтарын, сондай-ақ кәсіби өнер туындыларын үйреніп зерттеуді жалғастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақ ұлт аспаптар оркестрі және халық шығармашылығы

    Қазақ ұлттық оркестрі құрамына 4 топ кіреді: домбыра тобы, ішекті, үрмелі және соқпалы аспаптар тобы. «Қазақ ұлттық оркестрі және халық шығармашылығы» пәні дәстүрлі музыкалық өнердің мәнін түсіндіретін «Фольклорлық ансамбль», «Сольфеджио», «Музыкалық әдебиет» пәндері мазмұнымен тығыз байланысты. Пән мазмұнын игеру жоғары оқу орыны мен өнерде жүзеге асады. Білім беру мәселесімен қатар ұлттық көркем мәдениеттің негізгі тіні фольклор өнерінің қайта жаңғыруы мәселесін де шешеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Музыкалық педагогика

    Музыкалық педагогика – музыкатану білімінің барлық кешендерін оқушыларға жеткізумен айналысатын педагогикалық ғылымның (педагогикалық пәндердің) саласы. Музыкалық педагогиканың объектісі болып тұлғаны музыкалық оқыту және тәрбиелеу үрдісі саналады, ал пәні болып музыкант тұлғасын қалыптастыруды кәсіби дайындаудың біріккен, тұтас кешенді жинақталған, музыкалық оқыту мен тәрбиелеудің басқа да материалды және материалды емес атрибуттарының, сонымен қатар құралдарының, әдістерінің барлық ұйымдастыру формаларының жиынтығын айтады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Заманауи музыкалық мультимедиялық технологиялар

    Курс музыкалық пәндерді оқу процесінде заманауи мультимедиялық технологиялардың әртүрлі әдістерін, әдістері мен формаларын қолдануды зерттейді. Білім алушыларды мәтіндік, графикалық бейне және дыбыстық ақпаратты өңдеудің компьютерлік технологияларымен таныстырады. "Сибелус", "Финал" музыкалық бағдарламаларын, аспап жасауды, аранжировканы, музыкалық сабақта қарапайым музыкалық әуендерді, ырғақтық модельдерді және т.б. жазуды үйретеді.. Сандық аудио және бейне өңдеуді алудың негізгі технологияларын үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Музыкалық білім берудің әдіснамасы

    Музыкалық білім берудің әдіснамасы болашақ педагог-музыканттың әдіснамалық мәдениетін қалыптастырады. Онда музыкалық білім беру педагогикасының әдіснамасының мәні, музыкалық-педагогикалық зерттеулердің негізгі құрамалы әдіснамалық сипаттамалары, музыкалық білім беру педагогикасының басқа ғылымдармен байланысы, сонымен қатар, музыкалық-педагогикалық мәселелерді талдау технологиясы мен принциптері талданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Этносольфеджио және музыкалық шығармаларды талдау

    Бұл курс музыкалық білім, дағды жиынтығын оқытады, оның негізінде фольклорда, көркемөнерпаздар мен кәсіби шығармашылықта қазақ музыкалық тілі жұмыс жасайды. (этносольфеджио, ән айту және сольфеджиология, талдау, диктант, шығармашылық және т.б.). Болашақ музыка мамандарын дайындауда теориялық және практикалық дағдыларды қалыптастырады. Музыкалық шығармаларды мазмұнның бірлігі тұрғысынан түсіндіруге, талдауға, көрсетуге және композиция бойынша білім мен дағдыларды қолдануға, оларды қолдана білуге үйретеді. Композитордың жанрына, дәуір стиліне және авторлық стиліне байланысты музыкалық шығармаларды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Музыкалық шығармаларды талдау

    Бұл курс музыкалық теориялық пәндерді (сольфеджио, музыка теориясы, гармония және т.б.) оқу барысында алынған білім мен дағдыларды біріктіріп, музыкалық шығармаға тұтас көзқарасты қалыптастыратын күрделі пән болып табылады. Музыкалық-теориялық және музыкалық-тарихи білімдер негізінде пән музыкалық қалыптасу заңдылықтарын білуге негізделген талдау дағдыларын қалыптастырады. Пәнді оқу процесінде алынған білім мен дағды ғылыми-зерттеу және әдістемелік жұмыстың әртүрлі формаларына, педагогикалық тәжірибеге қажетті кезең болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Негізгі музыкалық аспап фортепиано 5

    Пәннің маңызды міндеттерінің бірі - шығармада шығармашылық бастама мен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын тәрбиелеу, ноталық мәтінді мұқият және ойластырылған зерделеу негізінде өзінің орындаушылық идеясын құру мүмкіндігін іске асыру. Педагогикалық жұмыста өнерге деген қызығушылықты дамыту және өнердің жоғары әлеуметтік рөлін, кәсіби және жалпы музыкалық даму бағыттарын түсіну жолдарын игереді. Қалыптасқан тәртіпті, қиындықтарды жеңуге деген ерік-жігерді, фортепианода ойнау, ноталарды оқу, ноталық мәтінді талдау, шығарманы өз бетінше орындау дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музыкалық шығармаларды компьютерлік өңдеу

    Курс музыкалық-компьютерлік аранжировканың стильдік мәселелерін оқытады. Музыкалық шығармаларды, компьютерлік тілдерді және пернетақта терминологиясын ұйымдастырудың компьютерлік бағдарламалармен жұмыс жасауды. Үйретеді. Шығармалардың үйлесімін, ойын техникасын игеруді, орындаушыны сүйемелдеуді қарастырады. Музыкалық-компьютерлік технологиялармен жұмыс істеу кезінде білім алушылардың шығармашылық қиялын дамытады, қазіргі заманғы музыкалық қызметтер нарығының талаптарына сәйкес музыканы ұйымдастыру мүмкіндігі. компьютерлік бағдарламалардың мүмкіндіктерін зерттейді: Band-in-box, Cubase, Nuendo, Wavelab.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Негізгі музыкалық аспап домбыра 5

    Пәннің маңызды міндеттерінің бірі-шығармада шығармашылық бастама мен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын тәрбиелеу, ноталық мәтінді мұқият және ойластырылған зерделеу негізінде өзінің орындаушылық идеясын құру және іске асыру мүмкіндігін іске асыру. Педагогикалық жұмыста өнерге деген қызығушылықты дамыту және өнердің жоғары әлеуметтік рөлін, кәсіби және жалпы музыкалық даму бағыттарын түсіну жолдарын игереді. Қалыптасқан тәртіпті, қиындықтарды жеңуге деген ерік-жігерді, домбырада ойнау, ноталарды оқу, ноталық мәтінді талдау, шығарманы өз бетінше орындау дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ және әлем музыка әдебиеті

    Бұл курс қазақ және әлемдік музыка әдебиетінің даму кезеңдерін, музыка ерекшеліктерін оқытады. Музыкалық мәдениетті қарастырады. Қазақ хандығы кезеңінің музыкасы. Қазақ және әлемдік мәдениеттегі ежелгі дәуір музыкасының рөлі мен ерекшеліктері туралы түсінікке ие. Қазіргі және кәсіби музыканы сипаттаудағы әлеуметтанулық және мәдениеттанулық тәсілдерге байланысты негізгі терминологияны білуге үйретеді. Білім алушылардың музыкалық ойлауын, музыкалық әдеби шығармаларды қабылдау және талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақ музыкасының әдебиеті

    Қазақ музыка әдебиетінің даму кезеңдері. Музыканың ерекшеліктері. Музыкалық мәдениет. Қазақ хандығы кезеңінің музыкасы. Ән мәдениеті. Ежелгі дәуір музыкасының қазақ және әлем мәдениетіндегі орны мен ерекшеліктері. Кәсіби музыка. Музыканың заманауи бағыттары. Музыканың жанрлық әртүрлілігі. Фильмдерге арналған музыка. Кеңес дәуіріндегі музыка . Инструменталдық музыка.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Хорды дирижерлау ІV

    Бұл курс білім алушыларға күрделі және аралас өлшемдегі шығармаларды дирижерлауға дағдаландырады. Хор ұжымымен жұмыс жасау барысында күрделі формадағы шығармаларды нотадан бірден оқумен қатар, дирижерлық аппарат қозғалыстарымен толықтыра отырып, қолдарын басқаруды меңгереді. Шығарманың екпіні мен ырғағымен қоса, репертуар барысында кездесетін динамикалық белгілерді көрсетуге, дұрыс тыныс алу жолдарын қолдануға, мимикамен жұмыс жасауға машықтандырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • ІТ және цифрлық ресурстар

    Курс музыканы оқытуда IT және сандық ресурстарды оқытады. Білім берудің жоғары сапасын қамтамасыз ету мақсатында білім беру процесінде білім алушылардың цифрлық ресурстарын пайдалану музыкалық-педагогикалық қоғамдастықтың өзекті мәселелерін шешеді. Ақпараттық және цифрлық ресурстар мен заманауи технологияларды, колледждерде, сондай-ақ жалпы білім беретін және музыкалық мектептерде оқыту әдістерін қолдана алатын бәсекеге қабілетті музыканттар мен оқытушыларды даярлау. Музыканы тыңдау, үйрену және музыкалық сауаттылық дағдыларын қалыптастырады. Онлайн қарым-қатынас жасау процесін үйретеді. Бұл пәнді оқу кезінде жасанды интеллект адамның оқу қажеттіліктеріне бейімделетін және оның оқуын тиімдірек ететін оқу ортасын құра алады. Жасанды интеллект оқу процестерін жылдамдатады және білім берумен байланысты қолмен жұмысты азайтады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдар саласындағы іргелі білімдерін, музыка саласындағы табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, Қазақстанның құндылықтары мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін білуін көрсетеді. Оқу үрдісіндегі жасерекшелік физиологиясы мен мектеп гигиенасын, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздерін, музыкалық-педагогикалық білім беру, бизнес, мәдениет және өнер саласындағы мәселелерді біледі.
  • Шығармашылық ұжымды ұйымдастырады, басқарады және академиялық адалдық мәдениетінің маңыздылығын түсіне алады.
  • Арнайы музыкалық аспаптарды, вокал, академиялық ән айтуды, хорды дирижерлауды және хор ұжымымен жұмыс жасауды меңгереді.
  • Музыка сабағының мазмұны мен құрылымын, мектепте, музыка мектептері мен мектепке дейінгі мекемелерде музыка сабағының оқыту әдістемесін, арнайы пәндерді (музыкалық аспаптар, вокал, академиялық ән айту және т. б.) оқыту әдістемесін біледі.
  • Музыкалық қабілеттерін, оқу-танымдық қызметін дамытады.
  • Оқытудың инновациялық-педагогикалық технологияларын (АКТ) және жасанды интелект мүмкіндіктерін қолдана біледі, оқу үрдісінде рефлексия, инновациялық идеялар, қолдана алады.
  • Мектеп дидактикасының классикалық ережелерін, музыкалық-педагогикалық білім берудің тарихын, теориясын және әдіснамасын біледі.
  • Концертмейстерлік және орындаушылық дағдыларын меңгереді.
  • Жеке оқыту кезінде білім алушылардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасын біледі; оқытуды саралау, интеграциялау, және инклюзивті білімді біледі.
  • Әріптестермен қарым-қатынас жасай алады, сын тұрғысынан ойлай біледі және оқыту мен тәрбиелеудегі құзыреттілік тәсілін қолдана алады.
  • Ғылыми зерттеу, академиялық жазу әдістерін біледі және оларды педагогикалық ғылым саласында қолданады.
  • Музыкалық білім беру саласындағы ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау үшін қазақ (орыс) шет тілдеріндегі ауызша және жазбаша сөйлеулерде ойларды дәйекті және сауатты тұжырымдау мен жеткізуді жүзеге асырады.
Top