Unity 3D-де С# программалау

  • Пәннің мақсаты-студенттерге Unity ойын қозғалтқышы мен C#бағдарламалау тілін қолдана отырып, интерактивті және үш өлшемді виртуалды ортаны құруға үйрету. Міне, осы пәннің негізгі мақсаттары: C # бағдарламалауды меңгеру: пән студенттерге C#тілінде бағдарламалаудың синтаксисі мен негіздерін үйретуге бағытталған. Unity ойын ортасын зерттеу: Студенттер Unity 3D әзірлеу ортасында жұмыс істеуді үйренеді, соның ішінде көріністерді, нысандарды және құрамдастарды басқару негіздері. 3D графикасы мен анимациясын құру: мақсат студенттерге виртуалды әлемге енгізу үшін 3D модельдерін, текстураларын және анимацияларын жасауға үйрету болуы мүмкін. Сценарийлер және ойын логикасы: пән C# көмегімен сценарийлер мен ойын логикасын құруды, соның ішінде кейіпкерлерді басқаруды, жасанды интеллект пен ойын механикасын қамтиды. Физикалық модельдеу: студенттер ауырлық күші, соқтығысу және объектілердің динамикасы сияқты физикалық әсерлерді жүзеге асыруды үйренеді. Өзара әрекеттесу және басқару: мақсат студенттерге пернетақта, тінтуір және сенсорлық құрылғылар арқылы басқаруды қоса, пайдаланушы тәжірибесін құруға үйрету болуы мүмкін. Оңтайландыру және өнімділік: тәртіп ойын қолданбаларының өнімділігін оңтайландыру және 3D көріністерін көрсету дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Аудио және дыбыс: студенттер аудио эффектілермен жұмыс істеуді және дыбысты ойын жобаларына біріктіруді үйренеді. Тестілеу және күйін келтіру: мақсат студенттерге ойын қосымшаларын тестілеу және күйін келтіру әдістерін үйрету болуы мүмкін. Геймдевтегі мансапқа дайындық: пәннің жалпы мақсаты-студенттерді ойын жасаушылар, ойын қозғалтқышы бағдарламашылары және аниматорлар рөлдерінде ойын индустриясында жұмыс істеуге дайындау.
  • Образовательная программа 6B06104 Computer Science
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top