Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01602 Тарих-дінтану в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық Ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілігі, ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. СРМ, НИРМ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетелдік тарихнамадағы негізгі бағыттар

    Оқытудың мақсаты тарихнама тарихының дүниетанымдық аспектілері туралы білімді қалыптастыру; әртүрлі елдердегі ұлттық тарихнамалық мектептердің ерекшеліктерін көрсету болып табылады. Курс шетелдік тарихи ойдың дамуындағы негізгі бағыттарды салыстырмалы түрде зерттеуге мүмкіндік береді. Зерттеу барысында Батыс тарих ғылымының негізгі жұмыстарына талдау жасалады. Курс аясында тарихи антропология, менталитет тарихы, "Жылнамалар" мектебі, микро тарих, күнделікті өмір тарихы оқытылады. Магистранттар тарихи шығармаларды олардың тарихнамалық мәнмәтініне байланысты бағалап, өз көзқарастарын білдіре алады. Негізгі тарихнамалық мектептер мен бағыттарды сипаттауға көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психологияның бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тарихтағы заманауи теориялар мен әдіснамалар

    Өзекті мәселелерге шолу, тарихтың классикалық және қазіргі заманғы теориялары мен әдістерін талдау және бағалау және қолдану, ғылыми-зерттеу қызметі, оның кезеңдері, құрылымы, нақты зерттеу жобасында қолданылатын әдістердің жиынтығы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Әлемдік тарихтың негізгі проблемалары және оларды зерттеудің негізгі әдіснамалық тәсілдері; ғылыми әдістерді жіктеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылымның тарихы және философиясы

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми төңкерістер. Ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде.Табиғаттану. Қоғамдық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тарихи білімнің тарихы

    Бұл пәнді оқытудың мақсаты-ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі тарихи ойдың даму генезисі туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Бір кешенде тарихи білімді кәсібилендіру, тарихты ғылыми пән ретінде қалыптастыру процесі қарастырылады. Ежелгі және орта ғасырлардағы тарихнама, жаңа дәуірдегі тарих ғылымы , әлеуметтік тарих және тарихи антропология, саяси, экономикалық, зияткерлік тарих.Тарихтың білімнің басқа салаларымен қарым-қатынасына, тарихи дамудың кең таралған тұжырымдамалық модельдеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Магистрлік диссертация дайындаудың әдістемесі

    Магистранттарда зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау, креативті ойлау, өзіндік ғылыми ізденіс қабілеті, сондай - ақ ұйымдарда және ғылыми-зерттеу қызметін жүргізуде құзыреттерді қалыптастыру, әдіснамалар, Дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Диссертациялық зерттеу жүргізу әдістемесі. Диссертациялық жұмыстың мазмұны және оны рәсімдеу ережелері. Тарих және дінтану саласында әртүрлі ғылыми әзірлемелерді (зерттеу жобасы, ғылыми мақала, диссертация және т.б.) жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінді зерттеу теориялары мен әдістері

    Дінтанудың классикалық және қазіргі заманғы теорияларын талдау, бағалау және қолдану, ғылыми-зерттеу қызметі, оның кезеңдері, құрылымы, нақты зерттеу жобасында қолданылатын әдістердің жиынтығы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Әлемдік діндердің түйінді проблемалары және оларды зерттеудің негізгі әдіснамалық тәсілдері; дінтану зерттеулерінде қолданылатын негізгі жалпы ғылыми және арнайы әдістер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Діндегі пәнаралық байланыс

    Дінтану (Дін философиясы, дін тарихы, Дін әлеуметтануы, Дін психологиясы және т.б. арасындағы әдіснамалық және семантикалық байланыстар), сондай-ақ Дінтану және гуманитарлық циклдің басқа пәндері (тарих, психология, әлеуметтану, философия және т. б.) арасындағы пәнаралық байланыстарды пайдалану ерекшеліктерін зерттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Отандық және шетелдік дінтанудың тарихы

    Дінтану тарихы, оның пәні мен әдістері, қазіргі заманғы дінтану проблемаларын шешу үшін оның маңызы туралы білім қалыптастыру; дінтанудың ғылыми пән ретінде қалыптасуын, оның тарихи дамуын көрсету. Дінтанудағы салыстырмалы мифологиялық бағыт. Антропологиялық және этнографиялық дінтану. Дінтанудағы феноменологиялық бағыт. Дінтанудағы социологиялық бағыт. Дінтанудағы психологиялық бағыт. Дінді семиотикалық талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әлемдегі жаһандану және интеграциялық процестер

    Курсты меңгеру кезінде магистранттар қазіргі әлемдегі жаһандану және интеграциялық процестердің теориялық мәселелері, жаһандану және интеграция процестеріндегі тенденциялар, қазіргі интеграциялық процестердің себептері, бағыттары, сипаты мен салдары туралы білімдерін тереңдетеді. Дін жаһандық үрдістерді реттеу факторы ретінде. Саяси интеграция және ыдырау процестеріндегі діни фактор. Сондай-ақ курсты зерделеу барысында жаһандану және халықаралық интеграция процестерінің әлемдік экономика мен саясатқа әсері талданады .

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Діни деректану

    Оқытудың мақсаты дәстүрлі әлемдік діндер ескерткіштерін деректанулық талдау болып табылады. Діни дәстүр тұрғысынан мәтіндік дереккөздерді контекстік талдау мақсатында зерттеледі. Дереккөздерді анықтау. Жазба мәтіндері, теологиялық ілімдер, шіркеу актілері, діни және құқықтық әдет-ғұрыптар. Ежелгі/библиялық еврей, ескі өсиет әдебиеті: Еврей жазбалары, христиан діні, буддистердің әдебиеті. Діни шығармалардың мәтіндерімен жұмыс істеудің, әртүрлі діндердің ерекше тілдерін түсіндірудің негізгі әдіснамалық принциптері мен дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шығыс елдеріндегі қоғам мен дін

    Курс Шығыстың негізгі діни-философиялық ілімдерін, сондай-ақ олардың аймақтағы тарихи-мәдени процестердің барысы мен мазмұнына әсерін зерттеуге арналған. Курстың негізгі мәселелері Шығыс елдерінің қоғамдық дамуының өзекті мәселелері призмасы арқылы қарастырылады. Бірінші кезекте дәстүрлі (оның ішінде діни) және қазіргі заманғы институттардың өзара іс-қимылы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектепте тарихты оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Пән тарих білімінің мазмұнына, ЖОО-дағы тарих курсының құрылымы мен мазмұнына байланысты маңызды Нормативтік-құқықтық құжаттармен танысуға бағытталған. Жоғары оқу орындарында тарихты оқыту әдістерінің жіктелуі. Оқыту теориясы мен әдістемесі, Қазақстанда пәнді оқыту әдістемесін қалыптастыру және дамыту, жаңартылған білім беру бағдарламалары мен оқу-әдістемелік кешендер, оқытудың белсенді әдістері мен тәсілдері, инновациялық педагогикалық технологиялар, студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Сабақты жоспарлаудың заманауи түрлерімен жұмыс істеу әдістемесін, рефлексия әдістерін таңдау технологиясы бойынша ұсыныстар алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орталық Азиядағы тарих пен дін

    Исламның Қазақстан аумағына енуі мен таралуының және Орталық Азия аумағында суффизмнің таралуының бастауымен таныстыру. Мазмұны: арабтардың исламды жаулап алуы және таратуы, Мұхаммедтің жақтастары, Мавереннахрды жаулап алуы, Орта Азия халықтарының, Орта Азия мемлекеттерінің IX-XII ғасырлардағы үздіксіз күресі. Тасаввуфтың харизматикалық көшбасшыларының Орталық Азияда діннің таралуындағы рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстандағы тарих пен дін

    Пән тарихи жадыны, ұлттық кодты және халықтың символдық мұрасын қалпына келтіруге бағытталған. Бірінші, Қазақстанның мәдени-өркениеттік сәйкестігін айқындайтын негізгі тарихи оқиғалар мәнмәтініндегі дін тарихының кеңейтілген панорамасы ұсынылған. Екіншіден, еліміздің қазіргі заманғы діни картасы: зайырлы мемлекеттегі жаңа мәртебесі мен функциялары бар дәстүрлі діндер, сондай-ақ жаңа діни бірлестіктер туралы жасалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ханафит маххабының әдістемесі

    Әлемде кең таралған ханафи масхабының әдіснамасы мен құрылымын ашу. Ханафи мазхабы арқылы әлемге және қазақ жеріне православиелік ислам мен Ақиданың сенімін тарату.Міндетті: ханафи мектебінің ерекшелігі, үкім шығару тәсілдері. Масхабтың үкімдерінің жаңа заманның талаптарымен үйлесуі. Шариғат үкімдерін шығару кезінде Әбу Ханифаның әдіснамасына кеңінен тоқталу керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу

    Пән магистранттардың академиялық мәтіндерді құрастыру дағдыларын меңгеруге, академиялық жазудың теориясы мен практикасын меңгеруге, академиялық ортада тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттілікті дамытуға, академиялық және ғылыми мәтін жазуға бағытталған. Академиялық мәтіндерді рәсімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің түсініктері, функциялары және жанрлары. Ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және рәсімдеу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Дінтану пәндерін оқытудың теориялық негіздері

    Курс Қазақстандағы және шетелдегі діни білім берудің өзекті мәселелеріне арналған. Олардың ерекшеліктері білім мен тәрбиеге діндердің көзқарастары мәселелеріне бағытталған кейбір басқа пәндермен салыстыра отырып қарастырылады: Білім философиясы, Білім теологиясы, білім мәдениеті және көп конфессиялы және көп мәдениетті қоғамдағы білім әлеуметтануы, жастарды тәрбиелеу және экстремизмнің алдын алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Шығыс елдеріндегі этнос пен конфессия: қақтығыстар мен өзара іс-қимыл

    Пән жекелеген елдер ішінде де, әртүрлі мемлекеттер арасында да қазіргі заманғы қақтығыстардың себептері, түрлері мен салдары туралы және олардың аймақтар мен жалпы әлем деңгейіндегі қазіргі саяси жағдай тұрғысынан халықтың біртектес емес конфессиялық құрамымен байланысты ерекшеліктері туралы кешенді түсінік алуға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Діни және саяси экстремизм

    Курста ислам мысалында діни-саяси экстремизмнің мәні, оның әлемде, әсіресе Қазақстанда таралуы ашылады. Радикализм мен ваххабизм, діни-саяси экстремизм мен дәстүрлі ислам өкілдері арасындағы теологиялық келіспеушіліктер сияқты мәселелер қарастырылады. Әлемдегі және Орталық Азия мемлекеттеріндегі діни-саяси экстремизмнің ерекшелігі көрсетілген. Діни - саяси экстремизмге қарсы іс-қимылдың тәжірибесі баяндалып, проблемалары талданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • тұтас педагогикалық процесс, оқыту әдістері, формалары мен құралдарының кең спектрі туралы жүйелі білімді көрсету; әртүрлі конфессиялар мен нанымдардың өкілдерінен тұратын ұжымды басқару, патриотизм рухын, толеранттылық пен діни төзімділікті ұстанады
  • Шет тілін ақпаратты еркін меңгеру деңгейінде қолдана біледі, мамандық бойынша әдебиеттерді оқылым, тыңдалым, конспектілеу қабілеттерін іс жүзінде қолданады, терминологиялық аппаратты, шет тілінде академиялық жазу және ауызша коммуникация дағдыларын меңгереді;
  • Тарих/дінтану ғылымының алдыңғы қатарлы жетістіктерін және ЖОО-да тарихты/дінтануды оқыту әдістемесін қолдана отырып, әр түрлі типтегі сабақтарды құрастыру кезінде шығармашылық әдіс пен инновациялық технологияларды қолдана отырып жүргізеге асырады;
  • шет елдердің, соның ішінде Орталық Азия мен Қазақстанның тарихы бойынша тарихнаманың, тарихты зерттеудің өзекті мәселелері мен негізгі бағыттарын сыни және пәнаралық талдауды, ретроспективті, салыстырмалы-тарихи және тарихты /дінтануды ғылыми зерттеудің басқа әдістері арқылы жіктейді.
  • дінтанудың, діни деректанудың қазіргі заманғы тәсілдері мен тұжырымдамаларын бағалайды және салыстырады, ханафит мазхабына, діни-саяси экстремизмнің әртүрлі көріністеріне сараптамалық талдау жүргізеді, ақпарат пен дереккөздерді олардың дұрыстығы, идеологиялық бағыты және ғылымы тұрғысынан түсіндіреді.
  • Шығыс елдерінің (Орталық Азия, Қазақстан) тарихи дамуының тұтастығы мен үздіксіздігін сипаттайтын негізгі оқиғаларды, құбылыстар мен процестерді талдайды, олардың себеп-салдарлық байланыстарын орнатады, қоғам дамуының объективті заңдары туралы білімді негізге ала отырып, жергілікті тарихи-мәдени, әлеуметтік-саяси және конфессиялық процестерді сыни бағалайды.
  • ғылымның тарихы мен философиясы, Тарихи-дінтанулық зерттеудің қазіргі заманғы теориясы мен әдістері, цифрлық технологиялар саласындағы білімді пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде кешенді, оның ішінде пәнаралық зерттеулерді жобалайды және жүзеге асырады.
  • Оқытудың барлық нысандарында ақпараттық және цифрлық білім беру ресурстарын қоса алғанда, заманауи білім беру технологияларын қолдана отырып, гуманитарлық ғылымдар саласындағы жаңа жетістіктермен жұмыс істеу құзіреттілігі артады;
  • тарихи/діни танымның теориялық негіздерін білу, деректерге жүгіну кезінде және, тиісінше, өзінің зерттеу жұмысы барысында (зерттеу жобасы, ғылыми мақала, диссертация және т. б.) әдіснамалық рефлексия дағдысын қалыптастырады.
  • Әлемнің ғылыми бейнесін, жаһандық, интеграциялық процестердің даму логикасын әлемдік даму жолы ретінде білу және түсінеді, діннің жаһандық тенденцияға әсерін өз бетінше тұжырымдау және баға беру қабілеті артады;
Top