7M01503 Информатика (1) в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – Жоғары оқу орындарында ғылыми-педагогикалық қызмет саласында педагогикалық және ғылыми қызметтерді жүзеге асыра алатын, білім беру үдерісінде заманауи ақпараттық технологияларды қолданатын, білім беру саласындағы ғылыми жобалар мен зерттеулерді орындауға қабілетті еңбек нарығының қажеттіліктерін қанағаттандыратын жоғары білікті, бәсекеге қабілетті педагогикалық ғылым магистрлерін дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Басқару психологиясы
Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялықтеорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамалар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Қолданбалы есептердің компьютерлі-математикалық моделі
Компьютерлік программалау тиімділеу әдісімен күрделі жүйелерді шешуді қарастырады. Компьютерлік модельдеу математикалық есептерді қарастыруда өте қолайлы. Аналитикалық программалауда нысанның математикалық моделі алгебралық және дифференциалдық теңдеулер түрінде қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулерді ІТ құралдарын пайдаланып ұйымдастыру
Информатика бойынша базалық білімді жетілдіру және болашақ оқытушылар мен зерттеушілердің ақпараттық мәдениетін қалыптастыру; ғылыми деректерді дайындау, жүйелеу, талдау және ұсынудың қазіргі заманғы құралдарын меңгеру; қазіргі ақпараттық және коммуникациялық білім беру технологияларын зерделеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Компьютерлік желілер, интернет және мультимедиялық технологиялар
Компьютерлік желілер. Интернет. Ғаламдық және жергілікті желілердің негіздері. Компьютерлік желілердің жіктелуі. Интернет пайда болу тарихы мен алғышарттары. Интернет мүмкіндіктері және оның негізінде жатқан технологиялар. TCP/IP архитектурасы және Интернет. Клиент-сервер архитектурасы. Қолданбалы Интернет хаттамалар. (Telnet, FTP, HTTP, POP, IMAP, SMTP, NNTP). XHTML. Құжатты белгілеу тілдері. Гипермәтінді белгілеу тілі (XHTML). CSS. Стильдердің каскадтық кестелері (CSS). Тұқым қуалау және каскадтау. CSS қасиеттері: фон, мәтін, тізімдер, шекаралар, псевдо-сыныптар, псевдо-элементтер. Блок моделі. Позициялау. Беттерді CSS-блоктармен беттеу. JavaScript. JavaScript негіздері. Бағдарламалаудың негізгі принциптері. XHTML сценарийлерді кірістіру. Базалық және клиенттік объектілер. Формалармен жұмыс істеу, тұрақты өрнектер. Стиль нысандары. Пайдаланушы нысандарын құру. JavaScript-те объектілі-бағытталған бағдарламалау. Мультимедиа технологиясы. Flash. Мультимедиа ұғымы. Графикалық ақпаратты ұсыну форматтары. Дыбыстық ақпаратты ұсыну форматтары. Анимация және сандық бейнелерді ұсыну форматтары. Арнайы бағдарламалық пакеттерде желілік және мультимедиялық басылымдарды дайындау. Мультимедиялық қабықшалар. Web-те мультимедианы пайдалану мүмкіндіктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық технологиялармен педагогикалық зерттеулер жүргізу
Ақпараттық технологиялардың қазіргі жағдайы мен даму тенденциялары, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін рәсімдеу үшін ақпараттық технологиялар, ғылыми деректерді дайындау, жүйелеу, талдау және ұсынудың қазіргі заманғы құралдарын меңгеру; заманауи ақпараттық және коммуникациялық білім беру технологияларын зерделеу, шешімдер қабылдауды қолдау және оңтайландыру әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу біліктерін жүйелеу. Шет тілінде ауызша қарым-қатынас формаларының дағдыларын жетілдіру, баяндамалар мен хабарламалармен таныстыру, кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру. Жазбаша дағдыларды жетілдіру. Қазіргі заманғы техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби саладағы коммуникативтік міндеттерді шешуді жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Микропроцессордың логикалық схемасын жасау әдістемесі
Электромеханикада компьютерлік және микропроцессорлық құралдарды қолдану облысы. Микропроцессорлық техниканың математикалық және схемотехникалық негіздері. Микропроцессорлар – заманауи автоматиканың, басқару жүйесі мен ақпаратты өңдеудің негіздері. Командалардың фиксирленген жүйесінің микропроцессорлық жүйесінің архитектурасы мен қағидалары. Микропроцессорлық жүйелер жұмысының архитектурасы мен ұйымдастырылуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент
Курс менеджменттің мазмұнын ашып, қазіргі заманғы басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін, сондай ақ ұйымның өмір сүруін және бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудегі рөлін, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдыларын, басқару жүйелерін және жобалық талдауды қалыптастырады, сондай-ақ басқарудың даму тарихын қарастырады. болашақ менеджерлердің кәсіби біліктілігі мен дағдыларын қалыптастыруға қызмет етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Бұлттық технологиялар мен сервистер
Бұлттарды орналастыру үлгілері: жеке бұлт, ашық бұлт, гибридті бұлт, қоғамдық бұлт. Бұлттық есептеулер модельдерінің және олардың негізінде ұсынылатын шешімдердің негізгі артықшылықтары мен кемшіліктері. Бағдарламалау тәсілдері, бұлтта қолданылатын қосымшаларды жүйелік басқару дағдылары. Виртуалдау технологиялары. Қосымшаларды масштабтау саласындағы бұлтты инфрақұрылымның артықшылықтары. Бұлтты ортада авариялық қалпына келтіру ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылымдағы ақпараттану мен математикалық модельдеу
Амалдарды зерттеу мен математикалық модельдеу: негізгі түсініктер мен анықтамалар, математикалық модельдеу кезеңдері. Математикалық статистика: өлшем түсінігі мен түрлері, статистикалық ақпараттарды өңдеу реті, статистикалық реттік сандық сипаттамалары; кездейсоқ өлшемдерді тарату заңдары, таратудың негізгі заңдары; жалпылай қызмет көрсету теориясы, жалпы қызмет көрсету жүйесінің классификациясы. жүйелер мен үрдістерді сызықтық емес программалау; ойын теориясының негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылымдағы және білімдегі ақпараттық технологиялар
Ғылым мен білім берудегі заманауи ақпараттық технологияларға шолу, ғылыми зерттеулердегі компьютерлік графика, желілік технологиялар, ғылыми қызметтегі ақпараттық технологиялар, қашықтықтан оқыту жүйелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық программалау
Сызықтық программалау есептерінің жалпы қойылымы; сызықтық программалау есептерін шешудің графикалық әдісі; сызықтық программалау есептерінің канондық формасы; сызықтық программалау есептерін шешудің симплекс әдісі; сызықтық программалаудағы екі жақтылық; бүтінсанды программалау; Гомори қимасы; параметрлік программалау; транспорттық есептер, ашық және жабық модельдер; транспорттық есепті шешудің потенциалдар әдісі; транспорттық есептерді шешудің дифференциалдық рента әдісі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
Оқыту нәтижелері
- Заманауи философияның, менеджменттің және жеке тұлғаны психологиялық басқару мәселелерінің теориялық-әдіснамалық негіздерін, шет тілінде сөйлеу кәсіби қарым-қатынас теориясы мен практикасын түсіндіреді.
- Білім беру ұйымдары субъектілерінің қарым-қатынас жүйесін және басқару әдістері мен жеке тұлғаның кәсіби сапаларын бағалау әдістерін меңгереді, шет тілінде зерттеу нәтижелерін баяндайды.
- Күнделікті өмірде болатын информатика және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы қолданбалы міндеттердің күрделі мәселелерін кәсіби шеше алады.
- Информатиканы оқытудың заманауи әдістері негізінде дәстүрлі идеяларды сыни талдайды, бағалайды, салыстырады және ғылыми зерттеулер үдерісін жоспарлайды, әзірлейді, жүзеге асырады.
- Компьютерлік жүйелердің архитектурасын, есте сақтау құрылғыларының, процессорлар мен жалпы есептеу кешендерінің жұмысын ұйымдастыруды біледі.
- Болашақ мұғалімде компьютерлік желілердің жұмыс істеу мүмкіндіктері мен принциптері, әртүрлі форматтарда ұсынылған әр түрлі ақпаратты бірыңғай біртұтас ұйымдастыру және адамның осы деректерге нақты уақыт ауқымында белсенді әсерін қамтамасыз ету мүмкіндіктері туралы, сондай-ақ таратылған деректерге қол жеткізуді ұйымдастыру туралы білім мен түсініктердің жиынтығын қалыптастыру.
- Жоғары деңгейдегі бағдарламалау тілдерін пайдалану, нақты есепті шешу алгоритмін әзірлеу, бағдарламаларды реттеу, кәсіби міндеттерді тиімді орындау, кәсіби тұлғалық дамытуда қажетті ақпаратты іздеу және пайдалану.
- Автоматтандыру жүйелерінде есептеу техникасын қолдануға негізделе отырып, басқару жүйелерін ақпараттық қамтамасыз ету үшін оңтайлы желілік технологияларды таңдай алады, техникалық тапсырманы өз бетінше әзірлейді және өндірістік есептерді шеше алады.
Ұқсас БББ
7M01503 Информатика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01503 Информатика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01503 Информатика
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01503 Информатика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01503 Информатика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01503 Информатика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01503 Информатика педагогтарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті