7M01503 Информатика в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Цифрлық білім беру бағытындағы ғылыми жобалар мен зерттеулерді орындауға қабілетті педагогика ғылымдарының магистрлерін дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы
Пән магистранттарға жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы саласындағы терең білім беруге бағытталған. Оқыту барысында оқу процесін ұйымдастырудың инновациялық әдістері, білім беру бағдарламаларын жобалау, студенттердің оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері және көшбасшылықтың психологиялық аспектілерін, оның ішінде мотивация, көшбасшылық, коммуникация және қақтығыстарды басқару мәселелерін талдайды.
Несиелер - 4
-
Сандық зерттеулер және деректерді талдау
Пәннің мақсаты білім беру және әлеуметтік ғылымдар саласындағы сандық талдау әдістерін меңгеруге бағытталған. Магистранттар сандық зерттеу жоспарлаудың негіздерін, деректер жинау құралдарын (анкета, сауалнамалар) әзірлеу, іріктеу принциптері, сондай-ақ деректерді статистикалық өңдеу әдістерін заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып үйренеді. Арнайы назар гипотезаларды құрастыруға, нәтижелерді түсіндіруге, статистикалық болдамдарды тексеруге және деректерді визуализациялауға бөлінеді.
Несиелер - 5
-
Сапалық зерттеулер және деректерді талдау
Пән білім беру зерттеулерінде қолданылатын сапалы әдістерді тереңдетіп оқытады. Магистранттар сұхбат, фокус-топтар, бақылау және құжаттарды талдау сияқты әртүрлі мәліметтер жинау әдістерімен таныстырылады. Сапалы ақпаратты жинау, жазу және талдау процесін зерттеу, нәтижелерді түсіндіру және сапалы деректерден қорытынды жасау дағдыларын дамытады. Сапалық әдістерді қолдану кезінде зерттеу нәтижелерінің негізділігі мен сенімділігін қамтамасыз ету принциптерін талдайды және меңгереді. Магистранттар сапалық тәсіл, теориялық негіз, зерттеу сұрақтарын құрастыруды үйрену дағдыларын қалыптастырады.
Несиелер - 5
-
Әдебиеттерді талдау, білім беру саласындағы теориялық және тұжырымдамалық негіздер
Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және білім беру саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл магистранттарға пән саласын тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын жасауға дайындалуға көмектеседі.
Несиелер - 4
-
Академиялық жазылым
Пән академиялық контексте жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады. Пән ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөздер мен сілтемелер ережелерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар ғылыми эсселерді, рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау әдістерін, академиялық этика мәселелерін және жұмысты пішімдеу ережелерін меңгереді. Тәжірибелік тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз ойларын анық, логикалық және дәлелді жеткізу қабілетін дамытады. Пән зерттеу негізінде магистрант үшін қажетті академиялық жазылым қабілеттері, дағдылары мен құзыреттілігін қалыптастыруды мақсат етеді.
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылым тарихы мен философиясы пәні магистранттарға ғылыми әдістердің дамуы жағдайындағы ойлау эволюциясы туралы түсінік береді. Магистранттар сыни ойлау және салыстырмалы талдау дағдыларын қолдана отырып, негізгі философиялық ұғымдарды және олардың ғылыми жаңалықтарға әсерін талдайды. Олар ғылыми парадигмаларды қалыптастырудағы идеологиялардың әсерін бағалайды, білімге әртүрлі көзқарастарды салыстыру және бағалау үшін интеллектуалды дағдыларды пайдаланады. Тарихи контексттерді талқылау және зерттеу арқылы магистранттар ақпаратты талдау және синтездеу дағдыларын, философия мен ғылымның байланысын терең түсінуді дамытады.
Несиелер - 4
-
Білім беру мен ғылыми зерттеулердегі генеративті жасанды интеллект
Пәннің мақсаты – магистранттарды білім беру және ғылыми зерттеулерде генеративті жасанды интеллект (GЖИ) технологияларын тиімді қолдану әдістеріне үйрету. Пән барысында магистранттар генеративті модельдердің (GPT, DALL•E, Codex және т.б.) теориялық негіздерін, оларды білім беру мазмұнын жасау, академиялық жазба, ғылыми мақалалар мен жобалар дайындау, визуалды материалдар генерациялау және зерттеу нәтижелерін өңдеу мен ұсынуда қолдану тәсілдерін меңгереді. Сонымен қатар, пәнде академиялық адалдық, деректер этикасы және GЖИ құралдарын жауапты пайдалану мәселелеріне ерекше назар аударылады.
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пән супер-базалық стандарт кемінде (В1) деңгейін меңгеруді қамтамасыз етуге, магистранттардың лингвистикалық емес оқыту бағыттары бойынша мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Магистратураның пәндік саласына сәйкес нақты лексиканы, терминологияны және коммуникациялық стратегияларды зерттеуді қамтиды. Магистранттар болашақ мансабында туындауы мүмкін кәсіби мәтіндермен, құжаттамалармен және коммуникациялық жағдайлармен танысады.
Несиелер - 4
-
Зерттеу дизайны және этикалық нормалар
Магистранттар зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдістемені таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және деректерді талдау процедураларын жоспарлауды қоса алғанда, зерттеу дизайнының әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сонымен қатар, пән деректердің құпиялылығы, зерттеуге қатысушылардың құқықтары мен әл-ауқаты сияқты білім беру зерттеулерін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттарға баса назар аударады. Оқыту білім беру саласында жоғары сапалы және этикалық зерттеулер жүргізу үшін магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, ғылыми жобаларды жобалау және жүзеге асыру үшін алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды.
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеудегі цифрлық технологиялар
Пән мақсаты ғылыми-зерттеу процесін жүргізу барысында цифрлық технологияларды тиімді пайдалануға, деректерді жинау мен өңдеудің заманауи құралдарын қолдануға, ғылыми нәтижелерді визуализациялау мен жариялауға бейімдеу. Цифрлық ғылым және зерттеу парадигмалары. Цифрлық ғылым және зерттеу парадигмалары. Деректерді өңдеу және талдау. Ғылыми жазылым және библиографиялық менеджмент.Ғылыми деректерді жинау, өңдеу және сақтау процестерінің сапасын бағалайды; Зерттеу этикасы мен цифрлық қауіпсіздік талаптарын сараптайды.
Несиелер - 5
-
Педагогикалық басқару және білім беру маркетингі
Пәннің мақсаты-білім беру ұйымдарын тиімді басқару және маркетингтік стратегияларды қолдану дағдыларын қалыптастыру, педагогикалық процестерді ұйымдастырудағы инновациялық басқару әдістерін игеру. Педагогикалық басқарудың негіздері. Стратегиялық басқару және білім беру ұйымдары. Педагогикалық басқаруда инновациялар.Білім беру ұйымдарын басқарудың теориялық және практикалық аспектілерін талдайды; Маркетингтік зерттеулер мен стратегияларды салыстырады.
Несиелер - 4
-
Педагогикалық технологиялардың заманауи мәселелері
Пәннің мақсаты қазіргі білім беру жүйесіндегі педагогикалық технологиялардың даму үдерістерін, теориялық және практикалық мәселелерін терең талдауға, олардың тиімділігі мен қолдану шектеулерін бағалауға, сондай-ақ нақты оқу үдерісіне бейімделген инновациялық педагогикалық модельдер мен технологияларды жасап, негіздеуге үйрету. Өзінің педагогикалық тәжірибесіне негізделген заманауи оқыту технологиясының үлгісін әзірлейді. Заманауи педагогикалық технологиялардың (флиппед класс, геймификация, STEM, критериалды бағалау, цифрлық педагогика) құрылымын, мақсаттарын және қолдану жағдайларын талдайды.
Несиелер - 5
-
Білім берудегі онлайн-платформалар
Пәннің мақсаты онлайн-білім беру платформаларының құрылымын, функционалын, педагогикалық әлеуетін сыни тұрғыдан талдап, олардың негізінде білім беру үдерісін жобалау, бағалау және жетілдіру қабілеттерін қалыптастыру. Пән білім беру технологияларын жоғары деңгейде меңгерген кәсіби маман ретінде онлайн оқыту ортасын тиімді ұйымдастырып, оқыту нәтижелерін бағалап, дербес білім беру өнімдерін (курстар, модульдер, цифрлық контент) жасауға мүмкіндік береді. Онлайн оқытуда қолданылатын әдістер мен құралдардың тиімділігін бағалай алады, Белгілі бір пән немесе модуль үшін онлайн-оқыту курсын жобалап, жасай алады; Оқу аналитикасы негізінде студенттердің жетістігін саралап, ұсыныстар береді.
Несиелер - 5
-
Информатика бойынша элективті курстарды жасау
Пәні мақсаты -информатика пәні аясында заманауи талаптарға сай элективті курстарды ғылыми-әдістемелік негізде талдауға, олардың мазмұны мен құрылымын бағалауға, өз бетінше элективті курс жобасын әзірлеуге және білім беру жүйесіне интеграциялауға дайындау. Элективті курстардың мақсаты мен рөлі. Информатикадағы элективті бағыттар: ғылыми және қолданбалы аспектілер. Педагогикалық дизайн және оқыту әдістері. Белсенді оқыту әдістерін қолдану: Case-study, Hackathon, Project-Based Learning. Бағалау және тиімділік. Бағалау критерийлері мен рубрикаларды жасау. Кері байланыс құралдары және курсты жетілдіру. Әртүрлі элективті курстардың ғылыми-әдістемелік негізін, дидактикалық үйлесімділігін, педагогикалық технологиялармен сәйкестігін бағалайды.
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім берудегі цифрлық технологиялар
Мақсаты-ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға арналған цифрлық технологияларды қолдану дағдыларын дамыту, цифрлық қолжетімді орта құру, инклюзивті білім беру процесін жобалау және бағалау мүмкіндігін қалыптастыру. Инклюзивті білім беру негіздері. Цифрлық технологиялардың түрлері мен мүмкіндіктері. Қолжетімді цифрлық орта құр. Цифрлық педагогика және инклюзия. Инклюзивті білім беруде қолданылатын цифрлық технологиялардың түрлері мен мүмкіндіктерін талдайды; Оқытудағы кедергілер мен олардың цифрлық шешімдерін саралайды.
Несиелер - 5
-
Цифрлық білім беру және интернет ресурстарды жасау мен пайдалану
Пәннің мақсаты-цифрлық білім беру ортасын жобалау, интернет-ресурстарды (веб-сайттар, LMS платформалар, интерактивті құралдар) әзірлеу, талдау, бағалау және білім беру үрдісіне тиімді интеграциялау дағдыларымен қамтамасыз ету. Цифрлық білім берудің негіздері. Интернет ресурстардың түрлері және педагогикалық қолданысы. Білім беру веб-ресурстарды жасау. Құрылымдау және дизайн принциптері. Қауіпсіздік, құқық және сапа Авторлық құқық және ашық лицензия (Creative Commons). Цифрлық ресурстың сапасын бағалау критерийлері. Практикалық жобалау және тестілеу. Цифрлық білім беру ресурстарының құрылымын, мазмұндық сапасын және дидактикалық мақсатқа сәйкестігін талдайды.
Несиелер - 5
-
Білім берудің цифрлық трансформациясы
Пәннің мақсаты магистранттарға білім беру жүйесін цифрлық тұрғыдан талдап, қолданыстағы технологиялық, ұйымдастырушылық және педагогикалық модельдерді бағалап, нақты контексте ауқымды цифрлық трансформация жобаларын жасай алатындай құзыреттілік қалыптастыру. Магистранттарға білім беру экожүйесіндегі цифрлық стратегиялар мен саясаттарды құрылымдық талдайды; Сондай ақ жаһандық трендтерді деректерге сүйеніп саралайды. Педагогикалық және этикалық тәуекелдерді негізделген критериялар арқылы өлшейді
Несиелер - 5
-
Ғылым мен білім берудегі көшбасшылық
Пән мақсаты-білім беру және ғылыми зерттеу саласындағы көшбасшылық принциптері, стильдері мен технологияларын меңгертіп, өз ұйымдарында тиімді көшбасшы болуға дайындау. Көшбасшылық теориялары және негіздері. Ғылым мен білім беру ұйымдарындағы көшбасшылық. Көшбасшылық стильдері және стратегиялары. Ғылыми және білім беру көшбасшысының кәсіби өсуі. Көшбасшылық теориялары мен модельдерін талдайды; Ғылыми және білім беру ұйымдарындағы көшбасшылық тәжірибесін салыстырады.
Несиелер - 4
-
Білім берудегі AR және VR
Пәннің мақсаты магистранттарға AR (Augmented Reality) және VR (Virtual Reality) технологияларының білім беру саласында қолдану мүмкіндіктерін терең талдауға, педагогикалық тиімділігі мен шектеулерін сын тұрғысынан бағалауға, сондай-ақ оқыту үдерісіне бағытталған AR/VR білім беру контентін жасап, интеграциялауға мүмкіндік беру. Интерактивті визуалды білім беру тәжірибесін (мысалы, 3D экскурсия, виртуалды зертхана, толықтырылған оқулық) жобалайды. AR/VR технологияларының техникалық архитектурасын және білім берудегі қолдану сценарийлерін талдайды.
Несиелер - 5
-
Жоғары деңгейлі программалау
Пәннің мақсаты магистранттарға жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдерінің архитектурасын, парадигмаларын, синтаксистік және семантикалық құрылымдарын талдауға, бағдарламалау стилі мен құрылымының тиімділігін бағалауға, сонымен қатар нақты міндеттерді шешуге арналған күрделі бағдарламалық өнімдерді жобалап жасауға үйрету. Магистранттар жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдерінің құрылымын (мысалы: Python, Java, C#) салыстырмалы түрде талдайды; Әртүрлі бағдарламалау парадигмаларын (объектіге бағытталған, функционалды, процедуралық) қолдану контекстін анықтайды. API немесе сыртқы кітапханалармен біріктірілген қосымша жобалап, тестілеп, құжаттайды.
Несиелер - 5
-
Білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру технологиясы
Пән мақсаты магистранттарға ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістерін, технологияларын меңгерту, ғылыми-зерттеу дағдыларын қалыптастыру және зерттеу нәтижелерін тиімді басқару мүмкіндігін дамыту. Ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері. Зерттеу тақырыбын таңдау және мақсат қою. Зерттеу әдістері мен құралдары. Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру технологиялары. Ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы мен кезеңдерін талдайды және зерттеу жобасының сапасын критерийлер бойынша бағалайды.
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулердегі цифрлық технологиялар
Пәннің мақсаты-педагогикалық зерттеулерде цифрлық технологияларды қолдану теориясы және практикасы негізінде ғылыми деректерді жинау, өңдеу, визуализациялау және талдаудың заманауи тәсілдеріне үйрету. Педагогикалық зерттеу әдістемесі және цифрландыру. Деректер жинау мен сақтау құралдары. Деректерді визуализациялау және интерпретациялау. Цифрлық зерттеу жобасын әзірлеу. Зерттеу деректерін өңдеу және талдау. Цифрлық технологиялардың педагогикалық зерттеулердегі рөлін және қолдану салаларын жүйелі түрде талдайды.
Несиелер - 4
-
Үйретуші Smart қосымшаларды жасау
Мобильді оқыту ұғымы және оны қолдану ерекшеліктері. Мобильді платформаларда оқыту қосымшаларын құрудың пәндік саласын талдау. Оқу процесінде оқу қосымшаларын қолданудың қазіргі тәсілдерін зерттеу. Мобильді платформада оқыту қосымшаларын қолдана отырып, бұрын алған білімдерін бекіту әдістемесі. Мобильді платформада оқыту қосымшасының жобасын әзірлеу және іске асыру. Бұрын алған білімдерін бекіту бойынша оқыту қосымшаларына қойылатын талаптар. Оқу қосымшасы мен оқу процесінің сипаттамасы. Қосымшаны әзірлеу кезеңдері. Қосымшаларды тестілеу.
Несиелер - 5
-
Информатиканы оқытуда CLIL әдісі
Пәннің мақсаты – болашақ информатика мұғалімдерін CLIL әдістемесін қолдана отырып, информатиканы оқытуға дайындау. CLIL әдістемесінің теориялық негіздері. Информатика пәнін оқытуда CLIL қолдану ерекшеліктері. Оқу мазмұны мен тілдік мақсаттарды біріктіру. Сабақ жоспарларын құрастыру. АКТ және цифрлық ресурстарды пайдалану. Пәнаралық байланыс. Сандық зерттеу жүргізу. Магистранттар CLIL әдісінің теориялық негіздерін, мазмұнды және тілді кіріктіру стратегияларын, сонымен қатар информатика пәні мазмұнында тілдік дағдыларды дамыту тәсілдерін меңгереді.
Несиелер - 5
-
Python тілінде Web-жобалау
Магистранттар Web 2.0 қосымшаларының негіздері, HTML және Python және Django технологиялары негізінде толыққанды веб-қосымшаларды жобалау, әзірлеу және орналастыру бойынша жоғары деңгейлі практикалық дағдыларды меңгертеді. Пән барысында магистранттар front-end және back-end өзара байланысын талдайды, веб-интерфейстер мен логиканың тиімділігін бағалайды, сондай-ақ толыққанды деректер қорымен жұмыс істейтін веб-жобаларды жасайды. Python/Django архитектурасын, MVC (Model-View-Controller) үлгісін құрылымдық түрде талдайды; CSS, HTML, JavaScript және Django компоненттерінің өзара әрекетін түсіндіреді; Код құрылымындағы қауіпсіздік пен UX мәселелерін анықтайды
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазіргі заманғы ғылым философиясының өзекті мәселелерін басшылыққа алуға және іскерлік хат алмасу (жазу, электрондық пошта және басқалар) бойынша сөйлесудің (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу) кәсібилік негіздерін меңгереді
- Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, әр түрлі қабілеттері бар студенттерді ескере отырып, инклюзивті қағидаларға сәйкес оқыту әдістерін, басқару және меңгеру үрдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын кәсіби қызметінде пайдаланады
- Цифрлық технологиялар мен генеративті ЖИ құралдарын қолдана отырып, ғылыми зерттеу жүргізеді және элективті курс пен үйретуші мобильді қосымшаны CLIL әдісі мен инклюзия қағидаттарына сай жобалап, білім беру процесіне енгізеді
- Жеке немесе топтық жұмыс арқылы аралас (blended) және онлайн оқыту үшін жоғары деңгейлі программалау тілдерінде цифрлық білім беру ресурстарын әзірлейді
- Озық педагогикалық технологияларды және инновациялық жүйе өнімдерін пайдалана отырып, білім алушылардың оқу және шығармашылық қызметін ұйымдастырады;
- Кәсіби және практикалық қызметте пайдаланылатын программалық өнімдерді, мобильді және веб қосымшаларды әзірлейді
- Әдістеме (тәсілдер, принциптер, логика, зерттеу әдістері, деректерді талдау, нәтижелерді тестілеу және т.б.) және ғылыми зерттеулерде этикалық принциптерді сақтаудың маңыздылығы туралы білімін көрсетеді ; қойылған ғылыми тапсырмаға сәйкес сандық немесе сапалық зерттеулерді жобалай алады , болашақ кәсіби қызметтің практикалық мәселелерін шешу үшін әдістемелік білімді (Action Research) синтездейді (Lesson study).
Ұқсас БББ
7M01503 Информатика (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01503 Информатика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01503 Информатика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01503 Информатика
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01503 Информатика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01503 Информатика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01503 Информатика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01503 Информатика педагогтарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01503 Информатика педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)