7M01503 Информатика педагогін даярлау в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылым және кәсіби қызмет аясында еңбек нарығы талаптарына сай жалпы мәдени және кәсіби құзыретіліктерді меңгерген бәсекеге қабілетті информатиканы оқыту саласындағы ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Білім беретін электрондық басылымдар мен интернет-ресурстарды әзірлеу және қолдану
Пән электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын дайындауды, қолдануды, интеграциялауды, сараптама жасау технология негіздерін оқытуда пайдалануды, интернет-порталдарымен жұмыс істеуді, интернет желісінде жариялау мәселелерін қарастырады. IT саласындағы электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын қолдануға арналған бағдарламалық қосымшаларды құрастыруға, жобалауға және оқуды жалғастыру үшін білімді интеграциялауға бағытталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Информатиканы оқытудың теориясы мен әдістемесінен зерттеулердің әдіснамасы
әнде информатиканы оқытуда ғылыми зерттеу әдісі, ғылыми ізденістің әдіснамасы, педагогикалық қызмет классификациясы, информатиканы оқытудың технологиясы мен әдістері, педагогикалық технологиялардың жіктелуі, оқыту әдістерінің жіктелуі, кәсіби оқытудың дербес дидактикалық әдістері, оқу есептерінің таксономиясы, информатикадан білімді диагностикалау, критериалды бағалау, сабақты зерттеу мәселелері және өз идеялары мен зерттеу нәтижелерін көпшілік алдында хабарлауды ұйымдастыру қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері (ағылшын тілінде)
Пәнде ғылыми зерттеудің өзектілігі мен жаңашылдығы, мақсаттар мен міндеттерді нақты әрі анық баяндау дағдылары, ғылыми зерттеу саласында кәсіби шет тілі құзыреттерін қалыптастыру қарастырылады. Педагогикалық зерттеудің ерекшеліктері және академиялық адалдық принциптерін сақтау мәселелері талданады. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістері: сандық және сапалық зерттеу түрлері талданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Информатиканы оқытудың теориясы мен әдістемесінен ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Информатиканы оқытуда зерттеудің әдістемесін, бағытын таңдау; зерттеудің мәселесін, тақырыбын анықтау; ғылыми ізденістің алғашқы кезеңі, ақпараттық іздестіру теориясының негіздерін, ғылыми бағыттың құрылымдық бірліктерін, зерттеулердің алғашқы қойылу, жүргізілу процесін, эмпирикалық зерттеу әдістерін меңгеру; пәнаралық контексте стандартты емес кәсіби мәселелерді шешуде шығармашылық қабілетін пайдалану, өз идеяларын, зерттеу нәтижелерін көпшілікке хабарлауды ұйымдастыру қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқу үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын жобалау
Пән ЦББР-на арналған бағдарламалық қосымшаларды жобалауды, құрастыруды, ЦББР-ның бағдарламалық қосымшаларына оқу үдерісінде сүйемелдеуді, ендіруді, пайдалану нәтижелері бойынша экспериментальды рефлекциялық жұмыстар жүргізуді қарастырады. ЦББР сауатты жобалауда метапәндік білімдерді интеграциялай білуді, оны жылжытуда IT Startup-ты іске асыра отырып, көпшілік алдында жариялауды көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жоғары мектептегі оқыту стратегиялары
Оқыту стратегиялары, цифрлық және интерактивті технологиялар, бағалау әдістері, педагогикалық дизайн, инклюзивті және жекешелендірілген оқыту тәсілдері, оқу белсенділігін арттыру әдістері, сыни ойлау мен рефлексияны дамыту жолдары. Оқыту үдерісін ұйымдастыру, заманауи педагогикалық модельдерді қолдану, магистранттардың дербестігін дамыту арқылы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білімді ақпараттандыру және оқыту мәселелері
Пән білім беруді ақпараттандыру саласындағы дамытылатын білімдер мен түсініктерді, зерттеу әдістерін қарастырады. Кәсіби және басқарушылық пробламаларды шешуде білімді ақпараттандырудың негізгі бағыттары мен міндеттерін, техникалық құралдарын, оларға әсер ететін факторларды, ақпараттық білім беру ортасы мен кеңістігі ұғымдарын, компоненттерін, ерекшеліктерін игереді. Ақпараттандыру және оқыту саласындағы білімдерін интеграциялауды жүзеге асыруға бағытталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән магистранттардың ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, аналитикалық қабілеттері мен зерттеу дағдыларын дамытады. Курс арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде ғылым феноменінің проблематикасын қарастырады және ғылымның тарихы мен теориясы туралы, ғылымның даму заңдылықтары мен ғылыми білімнің құрылымы туралы, ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістері туралы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі, қоғамның дамуындағы ғылымның рөлі туралы білімді қалыптастырады, пәнаралық білімді біріктіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Техникалық және кәсіптік білім беретін оқу орындарында элективті курстарын жобалау
Пән – экономикалық, қаржылық сауаттылық, бизнес-жоспар құру, қаржылық талдау, кәсіпкерлік бөлімдерді оқытуды қарастырады. Стандартты емес жағдайларда кәсіби және басқарушы проблемаларды шешу үшін компьютерлік технологиялар мүмкiндiктерiн қаржылық, эконометрикалық есептерді шешуді, бизнес-жоспар құруды және есептерді шешу іскерліктерінің нәтижелерін жобалау жұмыстарында білімдерді интеграциялауды және өз пікірлерін қалыптастыруды үйренуді көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Техникалық және кәсіптік білім беретін оқу орындарында информатикасы оқулықтарының проблемалары
Пәнде білім беру жүйесіндегі трендтер; ақпараттық қоғам мен жаһандану мәселелері; жаңартылған мазмұндағы оқулықтың сипаты мен міндетінің өзгеруі, мазмұнына қойылатын талаптар, оқулықтарды баспадан шығару, оқулықтардың электронды нұсқаға көшуі; бірнеше тілдегі оқу әдебиеттерін талдау мен сапасын бағалау жүйесі қарастырылады. Стандартты емес жағдайларды, шығармашылық қабілеттерді қалыптастыруда білімдерді интеграциялай білуді көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Техникалық және кәсіптік білім беретін оқу орындарында информатиканы оқыту әдістемесінің ғылыми негіздері
Информатиканы оқыту мен IT-салаларындағы ғылыми көзқарастарды, заманауи технологиялардың көмегімен оқытудың жаңа формалары мен әдіс-тәсілдерін жаңартылған бағдарлама негізінде қолдануды, дамытылатын білімдер мен түсініктерді, оқытудың дидактикалық негіздерін, жобалық программалаудың мәселелерін, білім берудің жаңа жүйесін зерттеуді қарастырады. Коммуникативтілік сыни ойлау қабілетін дамыта отырып шығармашылық пен кәсіби мәселелерді шешуге бағытталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жеке тұлғалық әлеуметтік және кәсіби табыстылық психологиясы
Қарым-қатынастың психологиялық құрылымы, функциялары, деңгейлері мен мақсаттары сипатталады. Қарым-қатынас субъектілері мен олардың өзара әрекеті, жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас барысындағы қақтығыстар мен шиеленістерді оңтайлы шешу жолдарын, тайм менеджмент, келіссөздер мен іскерлік қарым-қатынас техникалары және жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас құрудағы этикалық принциптер мен нормалар мәселелері қамтылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оқу үрдісінде мобильдік технологияларды қолдану
Пәнде ІТ саласында оқытудың анықтамалық және ақпараттық-білім беру материалдарын тіркеу, өңдеу, жедел қол жеткізу жолдары қарастырылады. Мобильді құрылғыларға бейімделген оқыту ұйымының білім беру порталы арқылы оқу ақпаратын алуға, көрсетілген ресурстарды өз пікірін қалыптастыру үшін on-line, off-line режимдерінде семинарлар мен пікірталастарға қатысуға, жобаларды дайындауда, білімдерді, технологияларды қолдана отырып интеграциялауды көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте информатиканы оқытудың ғылыми негіздері
Пәнде әлемнің жүйелі-ақпараттық бейнесін қалыптастырудың ғылыми негіздері; информатиканың фундаментальды ұғымдары; программалау тілдерінің парадигмалары; компьютерлік жүйелердің архитектуралық ерекшеліктері; деректер базасын құру принциптері; білім берудегі робототехника және Web – программалаудың негіздері қарастырылады. Пәнаралық білімдерді интеграциялауда аналитикалық және басқарушылық міндеттерді шешу үшін шығармашылық қабілетін кәсіби деңгейде меңгеруді көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мобильдік қосымшаларды жасау
Пән Scrum әдіснамасының теориялық негіздерін, Android/IOS мобильді қосымшаларын оқыту саласындағы дамытылатын білімдер мен түсініктерді, зерттеу әдістерін меңгеруге бағытталады. Ақпараттық жүйені құруға арналған тапсырмалар тізімін жасауды, спринттерді программалау, цифрлік технологиялар негізінде жоба құру, оны жүзеге асыруды, интернет желісінде таратудың маркетингтік процедураларын қолдануды және ІТ саласындағы білімдерін интеграциялауды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық хат (ағылшын тілінде)
Пән ағылшын тіліндегі академиялық жазу дағдыларын, сыни ойлауды, ғылыми идеяларды құрылымдап жеткізуді дамыту, сондай-ақ ағылшын тіліндегі ғылыми және ғылыми-ақпараттық дереккөздермен жұмыс істеу біліктері арқылы кәсіби шет тілін меңгеру құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Ерекше назар магистранттардың академиялық дискурс ерекшеліктерін ескере отырып кәсіби құзыреттерін дамытуға және жазбаша ғылыми тілін жетілдіруге аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Web- платформадағы электрондық оқыту
Пән электрондық білім беру жүйесінің нормативтік-құқықтық нормалары, принциптері, ерекшеліктері, стратегиялық аспектілерін, материалдық қамтамасыз етілуін, электрондық оқытудың құралдарын Web-платформада таңдау мен тиімділігін бағалауды, оны жоғары оқу орындарына енгізудің директивті және бастамашылық негіздерін қарастырады. Жобалық жұмыстарда сандық білім ресурстары көмегімен қорытындылар мен проблема шешімдерін нақты және тиянақты көпшілік алдында хабарлауды ұйымдастыруды көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқу үрдісіндегі сандық білім беру ресурстары
Оқу үрдісіндегі сандық білім беру ресурстары пәні – білімдік процесс субъектілерінің интерактивтік қашықтықтықтан өзара әрекеттестік ретінде: электрондық оқытудың ақпаратқатынастық білімдік ортасының жинағын құруды; электрондық тасымалдағыштардағы дидактикалық материалдарды дайындауды; электронды ресурстарды, онлайн-талдауларды, мультимедиялық жиынтықтармен жұмыс жасауды қарастырады. Жобалық жұмыстарды дайындау, идеяларды көпшілікке жариялауды көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Game Design-ға кірісе
Ойын дизайнының негіздері. Ойынның дамуы: сюжеті, кейіпкерлері, механикасы. Ойын тепетеңдігін орнату: қиындықтар мен марапаттар жүйесін теңестіру, ойыншының қызығушылығын басқару. Ойыншының әрекетін талдаңыз және болашақ жаңартуларда ойынды жақсарту үшін деректерді пайдаланыңыз. Ойынды жүзеге асыру үшін әртүрлі цифрлық технологиялар. Ойын қозғалтқыштарына шолу. Unity Engine туралы негізгі түсініктер. Ойын жүйесін бағдарламалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудегі робототехника негіздері
Пәнде LEGO және Arduino негізінде жиналатын және бағдарламаланатын практикалық тапсырмаларды орындауды, диагностикалау әдістерін, құрастырылған құрылғылардың датчиктерден деректерді оқуды, деректерді өңдеуді, оларды смартфондардан, компьютерден, интернеттен алуды және жіберуді қарастырады. Компоненттер мен схемаларды құрастыруды, бағдарлама жазуды, жобаны жасауды, оны жылжытуды IT Startup-та кәсіби және шығармашылық қабілетін пайдалана отырып өз идеяларын іске асырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект, үлкен деректер және бұлтты есептеу
Data science, жасанды интеллект, үлкен деректер және бұлтты технологиялар. Табиғи тілді өңдеу, деректерді терең талдау, когнитивті есептеу, классификация және регрессия мәселелерін шешу үшін мұғаліммен Машиналық оқыту, кластерлеу мәселелерін шешу үшін мұғалімсіз Машиналық оқыту, нейрондық желілерге негізделген терең оқыту, "Заттар интернеті"
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интернет заттарына кіріспе
Пән интернет заттары негізгі түсініктері мен білімдерін, міндеттерін, аппараттық, бағдарламалық және желілік қамсыздандыруларын оқытуды, IoT жүйесін жобалауды, негізгі функционалдылықты дамытуды, желілік қосылыстарды, жіберілетін деректердің форматтары мен түрлерін қарастырады. Жобада таңдалған жабдықты пайдалану арқылы интеграциялауды жүзеге асыру жолдары мен жылжытуды, IT Startup-ты кәсіби және шығармашылық қабілетін пайдалана отырып іске асырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
STEM білім беру
Пән білім беруді дамытудың қазіргі заманғы үрдістерін; оқытуды ұйымдастыруға пәнаралық тәсілді; ҚР-да STEM-білім беруді іске асыру ерекшеліктерін; мектепте STEM-технологияларды енгізудің негізгі шарттарын және STEM-технологиялардың түрлерін; білім алушыларды ғылыми-техникалық шығармашылыққа тартудың білім беру технологияларын; роботтарды бототехникалық конструкциялау, бағдарламалау және модельдеу негіздерін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Машиналық оқытуға кіріспе
Пән машиналық оқытудың жалпы әдістерін - мұғаліммен және мұғалімсіз, оқытудың негізгі алгоритмдік тәсілдерін, пәнаралық контексте зерттеу әдістерін игеруді қарастырады. Машиналық оқыту алгоритмдері компьютерлерге кіріс мәліметтерінде оқуға және белгілі бір диапазонға түсетін мәндерді шығару үшін статистикалық талдауды қолдануға, метапәндік білімдерді кәсіби проблемаларды шешуге шығармашылық қабілетін пайдалануды көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі Smart-технологиялар
Курс білім алушыларға жаңа ақпараттық, коммуникациялық және интерактивті технологиялар саласында, оқу материалын визуализациялау және оқыту сапасын арттыру үшін жеке интерактивті бағдарламалар құру дағдыларын қалыптастыруда қажетті құзіреттіліктерді қалыптастыруды қамтиды. Мұғалім деңгейінде оқыту процесін басқару және оқыту құралы ретінде АКТ-ны пайдаланудың ерекшеліктері мен негізгі бағыттарын зерделеу. SMART білім берудегі интерактивті технологиялар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Идеяларды, тұжырымдар мен проблемалық шешімдерді нақты және тиянақты жария етудің ұйымдастыруын сипаттайды
- Информатиканы оқыту саласында әрі қарай оқуды жалғастыру үшін метапәндік білімдерін интеграциялауды қолдайды
- Ғылыми зерттеу контексінде IT саласында және информатиканы оқытуда қолданылатын білім мен түсініктерді, зерттеу әдістерін тізімдейді
- Академиялық адалдық мәдениетін ұстана отырып, ғылыми жұмыстардың мәтініне ғылыми-сараптамалық бағалауды әзірлейді
- Пәнаралық контекст форматында кәсіби және басқарушылық мәселелерді шешу үшін білім мен шығармашылық қабілеттерді таңдайды
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойды ескере отырып, өз пікірін қалыптастыру үшін ақпараттық мәдениетті, цифрлық технологияларды, шет тілдерін қолданады
Ұқсас БББ
7M01503 Информатика (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01503 Информатика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01503 Информатика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01503 Информатика
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01503 Информатика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01503 Информатика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01503 Информатика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01503 Информатика педагогтарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01503 Информатика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)