Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептеріндегі орыс тілі мен әдебиеті в QYZPU

Пәндер

  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән студенттердің кәсіпкерлік дағдылары мен іскерлік ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономиканың, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру шарттарын, оның ішкі және сыртқы ортасының заңдылықтарымен жан-жақты танысу арқылы бизнес-жоспар, жеке бизнесті құру және өз бизнесін сәтті жүргізу дағдыларына ие болады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық статистика негіздері

    Пәннің мақсаты - студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, оларда негізделген дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу болып табылады. Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеялар ұсыну процесін түсінеді, қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың жағдайын бағалауда деректерді сандық және сапалық талдауды қолдану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Экология және тұрақты даму курсы студенттердің экологиялық дағдыларын дамытуға, заманауи экологиялық мәселелерді шешуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасты дамыту жолдарын қалыптастыруға, студенттердің экологиялық санасын және қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілігін арттыруға бағытталған.Нәтижесінде студенттер экологиялық тенденцияларды талдау және басым бағыттарды қалыптастыру, табиғатты қорғау бойынша нақты міндеттерді қою арқылы өмірлік маңызды тұрақтылықты сақтауды үйренеді. Сондай-ақ студенттер қазіргі заманғы экологиялық саясаттың негізгі бағыттарын, жаһандық, аймақтық және жергілікті деңгейде экологиялық проблемаларды шешудің практикалық тәсілдерін анықтай алады, сонымен қатар тұрақты даму мақсаттарына жету үшін табиғи ортаның сапасын басқарудың әртүрлі құралдарын қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу

    Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді.Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эмоционалды интеллект

    Пән Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық бағдарлары мен басым бағыттары контекстіндегі педагогтың тьютор рөлін игеруіне бағытталған. Студенттер қазіргі мектептің білім беру процесіндегі эмоционалды интеллекті мен икемді құзыреттіліктердің орнын анықтайды. Икемді дағдыларды, соның ішінде оны цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдіс-тәсілдері мен технологияларын қолдана алады. Әртүрлі жастағы оқушылардың эмоционалды интеллектісін бағалау мен дамытудың технологияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс құқықтық сауатты, заңға бағынатын тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Студенттер өздерінің құқықтары мен міндеттерін біледі және сыбайлас жемқорлыққа мүлдем төзбеушілік танытады. Студенттер өз қызметінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік, құқықтық және этикалық нормаларын қолдана алады. Курс заңдылық түсініктерін, этикалық қағидалары мен қоғамдағы сыбайлас жемқорлықпен күрес қағидаларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің пратикалық курсы

    Пән студенттердің практикалық сауаттылық деңгейін арттыруға бағытталған. Міндеттері: негізгі теориялық түсініктер туралы түсінік беру; орфографиялық және пунктуациялық білімдерін белсендіру, оқушылардың дәлелдеу-оқу қырағылығын дамыту; сәйкестендіру белгілері бойынша ортограммалар мен пунктограммаларды табу; орфографияны түсіндіретін ережелерді тұжырымдау, емле және тыныс белгілерінің қателерін жіктеу және түзету; сөздіктермен, анықтамалықтармен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қаржылық сауаттылық

    Пән білім алушылардың қаржы жүйесі, қаржылық тәуекелдер, қаржы институттары және олардың өнімдері туралы білімдерін игеруге бағытталған. Нәтижесінде студенттер әртүрлі дерек көздерден қаржылық ақпаратты іздеуді, талдауды, түсінуді, бағалауды үйренеді және алған ақпаратты қаржылық мәселелерді шешу үшін пайдалана алады. Жалпы бұл курс қаржылық алаяқтықтың жоғары тәуекелі жағдайында білім алушыларда сауатты, ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттануға кіріспе

    Пәнді дамыту аясында студенттер әдебиеттану ғылымының ұғымдық-терминологиялық аппаратымен танысады; тарихи-әдеби циклдің пәндерін меңгеруге қажетті теориялық және әдеби материал; көркем шығарма поэтикасының ерекшеліктерін белгілі бір аспектіде талдау дағдыларын меңгеру. Студенттер тиісті кәсіптік саладағы мәселелерді шешу үшін әдеби білімді мазмұнды түсіндіруді меңгереді; кәсіби қызметте пайдалану үшін көркем шығарманы талдаудың негізгі әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Фольклор және XIX ғасырға дейінгі орыс әдебиетінің тарихы

    Курс студенттерге ұлттық мәдениеттің кейінгі әдеби дамуын дайындайтын әдеби мәдениет тарихындағы өтпелі кезең (ежелгі дәуірден жаңа дәуірге дейін) ретінде 18 ғасырға дейінгі халық ауыз әдебиеті, ежелгі орыс әдебиеті және орыс әдебиеті туралы тұтас көзқарас беруі керек. және өткен мәдениеттің трансформациялық дәстүрлерімен органикалық байланысты. Бұл курс студенттерді әртүрлі жанрдағы, стильдегі және формадағы шығармаларды әдеби талдау дағдыларымен қаруландырады. Студенттердің теориялық дайындық процесінде алған білімдерін мектеп тәжірибесінде қолдануға болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән студенттердің әрбір мүшесі өзінің құндылығы мен маңыздылығын сезінетін инклюзивті қоғам қағидалары туралы түсінігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқушылар жас ерекшеліктеріне байланысты физиологияны, анатомияны жақсы біледі, жасерекшелік физиологиясы туралы терең білімге сүйене отырып, танымдық дағдылардың қағидаларын түсінеді, ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасай алады, инклюзивті білім беру ортасын құрудың стратегияларын біледі және оны жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • ХІХ ғасырға дейінгі орыс әдебиетінің тарихы

    Пән студенттерді орыс әдебиетінің қалыптасуы мен өмір сүруінің негізгі тарихи-теориялық әдеби заңдылықтарына сәйкес ХІХ ғасырға дейінгі орыс прозасы мен поэзиясының тарихымен таныстырады; ХІХ ғасырға дейінгі орыс жазушысының әлеуметтік-мәдени кеңістіктегі құндылық бағдарларына анықтама береді; мәтін поэтикасын барынша толық сипаттауға мүмкіндік беретін шығармаларды талдаумен таныстырады. Курстың мақсаты: ХІХ ғасырға дейінгі орыс әдебиетінің тарихы туралы білімді тереңдету және кеңейту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика және дидактика

    Пәннің мақсаты ғылым ретінде педагогика туралы жалпы түсінік пен зерттеуге бағытталған оқыту концепцияларын қалыптастыру. Студенттер педагогика ғылымының дамуының тарихи алғы шарттарын меңгереді, дидактиканың негізгі заңдылықтары мен қағиаларын түсінеді. Студенттер цифрлық құралдарды пайдалана отырып, өзекті ғылыми ақпараттарды іздеуді және талдауды жүзеге асырады, педагогика мен дидактиканың іргелі негіздеріне сүйене отырып, өз көзқарасын білдіруге қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тіл біліміне кіріспе

    Бұл курс аясында тілдің табиғаты, қоғамдық мәні, негізгі қызметтері, тіл мен ойлаудың байланысы; тілдің фонетикалық-фонологиялық, лексикалық, морфологиялық, синтаксистік деңгейлері, сонымен қатар тілдің өмір сүруінің сыртқы шарттары: тілдердің интеграциясы мен дифференциациясы, тілдік байланыстар. Олар филологтар арасында кәсіби лингвистикалық білімнің жалпы теориялық негізін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы мен лексикологиясы

    Бұл пәнді оқу барысында студенттерде дыбыстарға артикуляциялық-акустикалық талдау және сөздерге лексикалық талдау жасау дағдылары қалыптасты. Студенттер сөздердің лексикалық үйлесімділігі мен орыс әдеби айтылуының нормаларын меңгереді. Пән бойынша мүмкін тақырыптар қарастырылады: Орыс тілінің сөздік әсерінің ерекшеліктері мен түрлері. Қазіргі орыс тілінің фондық жүйесі. Оның сүйіспеншілігін анықтау тұрғысынан сөздік. Сөздік құрамындағы жүйелік қатынастар: омонимдер, синонимдер, антонимдер, паронимдер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі

    Пән ғылымиға стильдің жанрлық түрлері туралы білімді қалыптастырады, кәсіби қызмет саласындағы ақпарат пен материалдарды жинаудың, сақтаудың және өңдеудің заманауи әдістерін меңгереді, сонымен қатар сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша академиғаялық коммуникациялық дағдыларды дамытады: оқу, сөйлеу, сөйлеу. жазу, тыңдау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлем әдебиетінің тарихы

    Пән әлем әдебиетінің жалпы даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Бұл дүниежүзілік әдеби процесті тарихи контексте, сондай-ақ көне дәуірден бастап 21 ғасырды қоса алғанда негізгі философиялық-эстетикалық идеялар контекстінде шолу талдауы. Әлем әдебиетінің классикалық шығармаларымен әдеби ағымдар мен бағыттарды таныстырады. Оқушылардың әдебиет шығармаларын форма мен мазмұн бірлігінде талдау дағдылары жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Академиялық жазылым

    Академиялық жазылым пәні білім алушыларды функционалды стиль түрлері мен ғылыми мақала жазу, салалық пәндік терминология, іс-қағаздарын жүргізу, академиялық сауаттылық дағдысын қалыптастырады. Сондай-ақ ғылыми баяндамалар жасауға, мәтіндерді кәсіби тұрғыдан талдай білуге, сыни ойлауға, плагиаттан сақтану жолдарын меңгертеді және ғылыми деректер қорынан ақпаратты табуға, жазба жұмысын жүйеліндіруге машықтанады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • XIX - XX ғасырлардағы шетел әдебиетінің тарихы

    Пән студенттерді жаңа әдеби жанрлармен таныстырады, Батыс Еуропа әдебиетінің дамуы, өмірі, күнделікті өмірі, мұраттары, әртүрлі дәуір адамдарының психологиясы туралы түсінік береді. Оқушылар көркем мәтінді жанрлық және поэтикалық тұрғыдан талдауға үйренеді; негізгі әдеби категорияларды меңгеру, пән мектеп тәжірибесінде қажет жазушылар мен ақындардың шығармаларына әдеби талдау жасау дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық психология

    Пәннің мақсаты - әр түрлі жас кезеңдерінде оқыту және тәрбиелеу психологиясы саласындағы білімді қалыптастыру болып табылады. Оқушыларды мектепте жетістікке жетуге ынталандырудың психологиялық жолдары туралы нақты түсінік қалыптасады және танымдық процестердің сапасын бағалайды. Студенттер мұғалім-оқушы-ата-ана жүйесінде сындарлы қарым-қатынас үлгілерін ассимиляциялау арқылы коммуникативтік құзыреттіліктерін дамытады. Курстың соңында олар білім берудегі психологиялық-педагогикалық тәсілдерді сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның орыс тілді әдебиеті

    Пәннің мақсаты қазіргі қазақ авторларының шығармаларының эстетикалық және көркемдік мәнін көрсету, сонымен қатар ерекше көркемдік бағыттарды, екі тілді қазақ жазушыларының туындыларының жиынтығын, әдеби шығармашылығын анықтау орыс тілінде (немесе екі тілде). XX ғасырдың екінші жартысы XXI ғасырдың басындағы қазақ және орыс әдебиетін салыстырмалы типологиялық зерттеу, салыстырмалы талдау. Әдеби орыс тілі аясында орындалатын орыс тілі мен қазақша айтылу нормаларын синтездеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның әдеби мұрасы

    Курс қазақ әдебиетінің көркем шығармаларын түсіну және эстетикалық қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған. Студенттерді прозадағы ерекше ағымдармен таныстыру, Қазақстан әдебиетінің жарқын өкілдері туралы түсінік беру. Әдеби процестің күрделілігі мен екіұштылығын, оның байлығы мен алуан түрлілігін, шығармалардың эстетикалық теңсіздігін, қазіргі әдебиеттің идеялық-адамгершілік ізденістерінің ерекшеліктерін көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тіліндегі сөздердің жасалу жолдары

    Бұл пәннің аясында орыс тіліндегі сөздердің жасалу жолдарының негізгі жолдары зерттеледі. Сөздердің жасалу жолдарын, морфемиялық құрамын анықтау қабілеті, сонымен қатар орфоэпиялық, орфографиялық дағдылары жетілдіріледі. Студенттер сөйлем мүшелерін анықтауға, сөздерді ортақ белгісіне қарай топтастыруға үйренеді. Теорияны практикамен, нақты грамматикалық және әдістемелік мәселелерді шешумен шығармашылықпен байланыстыру қабілеті қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіби этика және сәйкестік

    Пәннің мақсаты студенттерді кәсіби педагогикалық ортада қабылданған көзқарастар, құндылықтар, білімдер, сенімдер және дағдылармен таныстыру . Студенттер педагогикалық қызмет аясында немесе одан тыс жерде көшбасшылық және белсенділік қабілеттерін дамытады, Қазақстанның ұлттық-мәдени құндылықтарына деген ұмтылысын дамытады, кәсіби этиканы қатаң сақтауды құндылық ретінде таниды және қабылдайды. Студенттер мансап жолын жоспарлайды, интроспекция және өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады .

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ХІХ ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы

    Пән студенттерге ХІХ ғасырдағы орыс әдебиетінің даму тарихына біртұтас көзқарас береді. Оның тарихи даму кезеңдерімен таныстырады; әдеби ағымдар мен бағыттардың қызмет ету ерекшеліктерімен, олардың өзара ықпалымен, шығармашылық және өкіл ақын-жазушылардың өмірбаяндық деректерімен; зерттелетін кезең әдебиетіндегі жанрлық және стильдік процестер. Осы кезеңдегі әдеби процестің өзіндік ерекшелігін анықтаған негізгі тарихи, әдеби және теориялық мәселелерді түсіну. Әртүрлі эстетикалық бағыттарға жататын шығармаларды салыстырып, олардың типологиялық және жеке авторлығын дәлелдейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Критериалды бағалау технологиясы

    Пән технологияны оқу процесінде тәжірибеде қолдануды үйретеді. Курс білім беру мақсаттарының таксономиғаясы негізінде және студенттің білім деңгейіне сәйкес оқытудың қол жеткізілген нәтижелерін бағалау критерийлері мен формативті және жиынтық тапсырмаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастырады; оқу мақсаттарының, талаптарының, әдістері мен нәтижелерінің байланысын үйретеді; рейтингтік бақылау жүйесінің түсінігін ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Бұл пәнді оқудың мақсаты жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы теориялық білім мен дағдыларды және жасанды интеллекттің заманауи құралдары мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Студенттер AI туралы негізгі түсініктермен танысады; негізгі AI тұжырымдамалары мен әдістерін үйренеді; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерде ЖИ ұсынылған теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану қабілетін алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы және морфологиясы

    Пәнді оқу барысында студенттерде тілдің морфологиялық деңгейі, тіл мен сөйлеудің морфологиялық бірліктері, морфологиялық деңгей бірліктерінің арасындағы жүйелік байланыстар, морфологиялық жүйенің оған қарсы тұру ерекшеліктері туралы теориялық түсініктерді, басқа тілдік деңгейдегі жүйелері, грамматикалық категориялары, сөйлем мүшелерінің жіктелуі, орыс тілінің сөзжасам жүйесі, морфологиялық процестері туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орыс тілінде оқытпайтын мектептерде орыс тілін оқыту әдістемесі

    Бұл курсты студенттерге орта мектепте орыс тілі бойынша жұмыстың мазмұнымен және жүйесімен танысуға, орыс тілін оқытудың теориялық негіздері мен принциптерін меңгеруге, оқу-тәрбие жұмысының негізгі әдістемелік әдістерін білуге ​​және оларды қолдану, әдістемелік мәселелерді шешу. Студенттер орыс тілі сабақтарын өткізудің әртүрлі формаларын құрастыра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі әдебиетті оқыту әдістемесі

    Пәнді оқу студенттерге орыс әдебиетін оқыту саласында қажетті теориялық және әдістемелік дайындық алуға, орыс әдебиетін оқытуды тәрбиелеу және дамыту міндеттерімен ұштастыруға , оқытудың тиімді әдістері мен әдістерін қолдана білуге мүмкіндік береді, бұл болашақтағы жемісті педагогикалық қызметтің маңызды шарты болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әдеби процесс

    Курс постмодерндік әдебиеттің қалыптасу бастауларын анықтауға бағытталған, бұқаралық әдебиеттің тағдыры, 1990 жылдардағы әдебиеттің жетекші өкілдерінің шығармашылық жолы туралы әңгімелейді. Әдебиетте алғаш рет өнер көрсетіп, сыншылар мен оқырман қауымның ілтипатына ие болып үлгерген қаламгерлердің есімдері мен шығармаларына шолу жасалады . Курс ақпараттық және жалпы білім беретін сипатта болып табылады және студенттерге заманауи әдебиеттің шексіз теңізінде шарлауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сөйлем және сөз тіркесі теориясы

    Курста дәстүрлі және қазіргі синтаксистік ұғымдар, синтаксистік теорияның пікірталас мәселелері жан-жақты қарастырылады. Синтаксистік бірліктердің сипаттамасы олардың даму динамикасында берілген: ол орыс тіліндегі қалыптасу тарихына экскурсиялармен және жаңа синтаксистік құбылыстарды сипаттаумен бірге жүреді. Бұл пәнді оқу студенттердің орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне қажетті сөйлемдер мен сөз тіркестерін көпжақты талдау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • ХХ-ХХІ ғасырлардағы орыс әдебиетінің тарихы

    ХХ-ХХІ ғасырлардағы орыс әдебиетінің даму ерекшеліктері мен ерекшеліктері туралы жан-жақты түсінік беруге арналған . Курстың негізгі тарихи, әдеби және теориялық мәселелерін бөліп көрсету / белгілеу. Осы дәуір әдебиетін кезеңге бөлудің негізгі принциптерін анықтаңыз. Орыс әдебиетінің ерекшелігі мен өзіндік ерекшелігін, жекелеген жазушылардың шығармашылық тағдырларының даму ерекшеліктерін белгілеу. Көрсетілген кезеңдегі негізгі әдеби бағыттарды зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Көркем мәтінді талдау және мәнерлеп оқу

    Пән студенттерде көркем мәтінді талдау, әдеби шығармалардың стильдік ерекшелігін анықтау дағдыларын дамытады, сонымен қатар мәтінді оқырманның қабылдауының құрамдас бөліктерін түсіну, мәтінді дыбысқа аудару, мәтінді меңгеру негізінде мәнерлеп оқуға үйретеді. оқу өнерінің негіздері. Пән студенттердің әдеби шығарманы көркем шығарма ретінде қабылдауына, талдауына және орындауына бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Лингвистикалық талдаудың принциптері мен әдістері

    Болашақ тіл мұғалімдерінің оқу мәдениетін, сонымен қатар олардың теориялық және әдістемелік дайындығын арттыру, студенттердің тарихи-теориялық, әдеби, әдістемелік курстар мен пәндерді меңгеру барысында жинақтаған білімдерін жаңарту және кіріктіру. Эпикалық, лирикалық, драмалық шығарманы оның жанрлық және жанрлық ерекшеліктеріне байланысты талдау дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ орыс және батыс әдебиеттануындағы мәтінді түсіндірудің әртүрлі әдістерімен таныстыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі

    Курс мектептегі оқыту тәжірибесінде орыс тілін оқытудың коммуникативті бағытының нығайтылуына байланысты синтаксистік құбылыстарды қолданыстағы әдеби нормаларға қатысты талдау, зерттелетін құрылымдардың функционалдық-стильдік ерекшеліктерін, олардың экспрессивтік мүмкіндіктерін анықтау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Стилистика және орыс тілінің сөйлеу мәдениеті

    Пән әлеуметтік-мәдени, кәсіптік (білім беру, ғылыми, өндірістік) тұлғааралық байланыс орнатуға қажетті білім, білік, дағды, дағды, жеке бастамалар жиынтығы болып табылатын орыс тілінде күрделі коммуникативті құзыретті кәсіби коммуникация бойынша болашақ маманды дамытуға бағытталған. және т.б.) адам қызметінің сфералары мен жағдайлары. Курстың мақсаты студенттердің орыс тілі, оның формалары, стильдері және стилистикалық ресурстары туралы, әдеби тілдің нормалары және кәсіби қызмет саласында қажетті коммуникативтік қасиеттер туралы білімдерін кеңейту, т.б. лингвистикалық, коммуникативтік және лексикографиялық құзыреттіліктерді меңгерген кәсіби тілдік тұлғаны қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әдебиет теориясы

    Курс студенттердің филологиялық білімін кеңейтуге және тереңдетуге, олардың теориялық және әдістемелік білімдерін жаңартуға және арттыруға бағытталған. Курста әдебиет тарихы мен теориясын зерттеудің қазіргі әдістеріне, бағыттары мен аспектілеріне қатысты сан алуан мәселелер қарастырылады. Пән қазіргі әдебиеттану ғылымының зерттеу және қолданбалы салаларындағы әдіснамасы мен стратегиясын енгізеді .

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс әдебиетін оқытудың теориясы мен практикасы

    Пән көркем әдебиет үшін маңызды ұғымдармен таныстырады: автор, қаһарман, жанр, психологизм, пейзаж, көркем образ, көркемдік кеңістік пен уақыт, кейіпкерлер жүйесі, сюжет, композиция. Пән студенттерде көркем мәтінді талдауға байланысты оқу жылдарында қалыптасқан білім, білік және дағдыларды бекітуді көздейді. Сабақта алған дағдыларын, білімдерін мектептегі әдебиет пәнін оқытуда пайдалануды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында мәтінмен жұмыстың заманауи әдістері

    Пән мәтіндік әрекетке байланысты әдістемелік дағдыларды дамытады. Студенттер мәтінмен жұмыс істеудің әртүрлі әдістерімен танысады, сөйлеу әрекетінің төрт түрін дамытуға бағытталған әдіс-тәсілдерді меңгереді, проблемалық, өнімді сипаттағы тапсырмаларды құрастыруды үйренеді. Мектептегі орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында мәтінмен жұмысты тиімді ұйымдастыра алады. Талдаудың заманауи әдістері мен технологияларын қолданыңыз орыс тілі мен әдебиетін оқытудың жоспарланған нәтижелеріне қол жеткізу мақсатында мәтіндер

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулер негіздері

    Пән педагогикалық зерттеу саласында зерттеушілік дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер зерттеудің негізгі сапалық және сандық әдістерін біледі, ғылыми әдебиеттерді талдай алады, Action research, lesson study әдістемелерін, бақылау мен рефлексияны меңгерген. Студенттер деректерді өңдей алады және көпшілікке ұсыну үшін зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде құрастыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 10

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
  • Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
  • Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
  • Осы саладағы метапәндік идеяларға сүйене отырып, орыс тілі мен әдебиеті бойынша білімі мен түсінігін көрсетеді; Орыс тілі мен әдебиетінің өмірдегі және ғылымдар жүйесіндегі рөлі мен орнын дәлелдейді .
  • Тіл білімі саласында білімі бар; коммуникативтік сөйлеу әрекетін жүзеге асыруда тілдік құралдарды біледі және дұрыс пайдаланады; орыс тілінің орфографиялық, орфоэпиялық, лексикалық, грамматикалық және стилистикалық нормаларына ие.
  • Әдебиеттану және орыс, шетел әдебиетінің тарихы саласында білімі бар, ХІІ-ХХІ ғасырлардағы орыс және қазақ әдебиетінің кезеңдік кезеңділігінің негізгі кезеңдерін біледі; бағдарламаға енгізілген көркем шығармалардың мазмұны мен поэтикасын; XVIII-XX ғасырлардағы орыс әдебиеті классиктерінің өмірбаяны мен шығармашылығының фактілері.
  • Заманауи ақпарат ағындарын бағдарлай және бағалай алады , әлемдік экономиғака мен білімдегі динамиғакалық өзгеретін құбылыстар мен процестерге бейімделеді.
  • Өзінің оқу-әдістемелік жұмысын құра біледі, «Орыс тілі мен әдебиеті» кіріктірілген пәні бойынша жаңартылған бағдарламаның қағидалары мен мазмұнына сәйкес өзінің оқу-әдістемелік қызметін жобалайды, орыс тілі мен әдебиетін оқытуда заманауи білім беру технологияларын қолданады.
  • Тіл білімі, әдебиеттану, лингвистикалық әдістеме және әдебиетті оқыту әдістемесінің заманауи жетістіктерін пайдалана отырып, әдістемелік мәселелерді шешеді.
  • Әдістемелік жүйе мен оқыту технологияларының тиімділігін сыни тұрғыдан талдайды, мамандығы бойынша шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруға және оның қызметін бағалауға қабілетті.
  • озық педагогикалық тәжірибеге сүйене отырып, оқу процесін ұйымдастырады; оқушылардың танымдық қызығушылығын дамыту үшін сыныптан тыс жұмыстардың мотивациялық мүмкіндіктерін жүзеге асырады.
  • Жаңартылған білім беру мазмұнына байланысты оқытуға қажетті материалдарды өз бетінше меңгеру қабілеті мен қабілеті бар, оқытудың жаңа формалары мен әдістерін іздейді, кәсіптік мәселелерді шешуде пәнаралық және бөлім аралық өзара әрекеттестікке қатыса алады.
Top