Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілі в Болашақ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру саласында сапалы білім беру үшін шетел тілдерін меңгерген жоғары білікті кадрларды даярлау. Еңбек нарығы мен жұмыс берушінің талаптарына сәйкес шетел тілін оқытуда бакалаврлардың жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерін білім беру процесінің субъектілерін психологиялық-педагогикалық және әдістемелік сүйемелдеудің кешенді міндеттерін шешу саласында қалыптастыру. Әлеуметтік-жеке қасиеттерді: мақсатқа ұмтылу, коммуникативтік дағдылар, ұжымда жұмыс істей білу, өзінің кәсіби қызметінің нәтижесі үшін жауапкершілік, азаматтық жауапкершілік, төзімділік, жаңа білімді өз бетімен меңгеру және қолдану қабілеттерін қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Академиялық ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттердің көп деңгейлі тілдік дайындықтарын ескереді. Курстың негізі - студенттердің академиялық сөздік қорын құру, сөйлеу жылдамдығын зерттеу, қазіргі академиялық дискурсқа тән, академиялық жазу дағдыларын дамыту, ағылшын тіліндегі түрлі академиялық жанрлардың мәтіндік дағдыларын жазу.

    Селективті тәртіп
  • Арнайы ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттердің коммуникативтік құзыреттіліктерін және мамандықтары бойынша дағдыларды дамытуды қамтиды. Оқудың осы кезеңінде мамандық бойынша түпнұсқа ғылыми мәтіндермен жұмыс істеу дағдылары шоғырландырылған, сондай-ақ кәсіптік тақырыптар бойынша ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын нығайту болып табылады. Академиялық дағдыларды дамытуға ерекше назар аударылады (академиялық жазу, оқу, сөйлеу).

    Селективті тәртіп
  • Шетел тілі (В1)
    Несиелер: 3

    Пәнді игерудің мақсаты-білім алушыларда жалпы мәдени, кәсіби және арнайы біліктіліктерді қалыптастыру, дамыту және жетілдіру болып табылады, ол болашақта кәсіби іс-әрекетті оқылатын шетел тілі бойынша коммуникативтік біліктілікті меңгеру арқылы жүзеге асыруға мүмкіндік береді, сөйлеу қызметінің түрлі түрлерін, лексикалық және грамматикалық материалдарды меңгеруді, сондай-ақ шетел тілін оқу және кәсіби міндеттерді шешуге, бағалауға және қолдануға дайын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қатысымның коммуникативтік дағдылары (В1)
    Несиелер: 3

    Пәнді меңгерудің мақсаты-білім алушылардың коммуникативтік біліктілігін жетілдіру болып табылады, ол әр түрлі жағдайларда өз мінез-құлқын сезінуге және қолда бар жеке ресурстарды оңтайлы пайдалануға негізделеді.. Студенттердің коммуникативтік біліктілігін дамыту мәселесін өзектендіруді оқыту жағдайларына бейімдеу, сондай-ақ денсаулық мүмкіндіктері шектеулі адамдармен қарым-қатынас ерекшеліктерін есепке алу қажеттілігімен байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология және адам дамуы
    Несиелер: 3

    Қазіргі адамның тұлғасын қалыптастыру - болашақ мұғалімдерге тиесілі кез-келген мемлекеттің басты міндеттерінің бірі. Олардың кәсіби дайындығы бойынша психологиялық білім алу өте үлкен маңызға ие, өйткені нағыз мұғалім оқытылатын оқу пәнінің жақсы білімінен басқа, оқушы тұлғасына педагогикалық тұрғыдан тиімді әсер ететін өте жоғары деңгейлі техниканы меңгеруі, адамның жан-жақты жетілуінің күрделі психологиялық заңдылықтарын терең түсінуі тиіс. Кәсіптік бағдарлы психологиялық білім мен іскерлікті меңгеруге педагогикалық мамандықтарда оқитын барлық студенттер үшін міндетті болып табыла��ын жалпы психология курсы ықпал етуге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ауызша және жазбаша сөйлеу практикумы (В1)
    Несиелер: 3

    Ауызша және жазбаша сөйлеу практикумы (В1 деңгейі) шетел тілін меңгерудің әлеуметтік-жеткілікті жалпы білім деңгейін қалыптастыруға арналған. Бұл кезеңде шетел тілін меңгеруде функционалдық сауаттылыққа қол жеткізу, бағдарламада айқындалған салаларда тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде тілдің сөйлеу әрекетінің төрт түрлерінде коммуникативтік біліктіліктің қалыптасуы қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Базалық шетел тілі
    Несиелер: 3

    «Базалық шетел тілі» курсының мақсаты-білім алушылардың коммуникативтік біліктілік деңгейін қалыптастыру, яғни қарым-қатынастың әлеуметтік-тұрмыстық, оқу-еңбек, әлеуметтік-мәдени салаларында өзінің коммуникативтік дағдыларын жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру, студенттерді сипаттау және баяндау, сөйлеуді түсіну, мәтінді тыңдау түрінде монологиялық сөйлеуге үйрету, студенттердің мәтінді тыңдаудың техникалық дағдылары мен дағдыларын дамыту, студенттердің техникалық дағдыларын дамыту, жазбаша сөйлеу дағдысы мен іскерліктерін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    "Педагогика" курсының негізгі мақсаты - студенттерге қазіргі заманғы оқыту мен тәрбиелеудің мақсаттары, мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері, технологиялары және ұйымдастыру формалары туралы теориялық түсінік беру. "Педагогика" курсын оқытудың мақсаты-студенттердің адамдардың өмір сүруінің педагогикалық аспектілеріне назарын аудару, педагогикалық білім мен іскерлікті жүйемен қаруландыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қатысымның коммуникативтік дағдылары (В2)
    Несиелер: 4

    «Қарым-қатынастың коммуникативтік дағдылары (В2)» пәнінің бағдарламасы оқушымен, оның отбасы мүшелерімен, әріптестермен тиімді қарым-қатынастың негізгі принциптерін меңгеруге бағытталған, бұл тек процесс ретінде оқуды түсіну үшін ғана емес, сонымен қатар оқушының пікірін, сезімдері мен күтулерін түсіну және әрбір оқушыға қатысты ең жақсы шешім қабылдау үшін де маңызды. Мұғалім мен оқушының тиімді қарым-қатынасы оқушының пәнді түсінуіне ықпал етеді. Коммуникативтік біліктілік педагогке әріптестермен табысты өзара іс-қимыл жасау және оқу үдерісін табысты жүргізу үшін мамандар тобында тиімді жұмыс істеу үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ауызша және жазбаша сөйлеу практикумы (В2)
    Несиелер: 4

    Бұл кезеңде шетел тілін меңгеруде функционалдық сауаттылыққа қол жеткізу, В2 деңгейінде сөйлеу қызметінің төрт түрлерінде коммуникативтік біліктілікердің қалыптасуы, абстрактілі және нақты тақырыптарға күрделі мәтіндердің мазмұнын түсіну біліктілігінің болуы қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері (1 бөлім, 2 бөлім)
    Несиелер: 5

    «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері» сыбайлас жемқорлық ұғымының теориялық-әдіснамалық негіздері саласындағы білімді қалыптастыруға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет ету шарты ретінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастарын жетілдіру мәселелеріне, сыбайлас жемқорлық мінез-құлық табиғатының психологиялық ерекшеліктеріне, жастардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру ерекшеліктеріне, әр түрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін моральдық-этикалық жауапкершілік мәселелеріне бағытталған. Пәннің екінші бөлімі құқықтың негізгі салаларының (конституциялық, әкімшілік, еңбек, азаматтық және т.б.) мәселелерін зерттейді, олар бір жағынан сол немесе басқа да құқықтық нормалар туралы жалпы түсінік береді, ал екінші жағынан - әрбір адамның өмір бо��ы ілесіп жүретін мәселелерді шешуге бағдарлануы үшін қажетті білім береді. Құқық негіздерін оқыту өмірлік маңызды жағдайларды сауатты бағалауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (В2)
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты-кәсіби білімді тереңдету, тілді қолдану дағдылары мен дағдыларын жетілдіру, коммуникативтік біліктілік пен ауызша және жазбаша нәтижелі сөйлеуді одан әрі қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шетел тілі
    Несиелер: 3

    "Мәдениетаралық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шетел тілі" пәні Базалық шетел тілі пәнін оқытудың логикалық жалғасы болып табылады. Коммуникативтік-мәдениетаралық құзыреттілік коммуникативтік біліктерді одан әрі қалыптастырумен, сондай-ақ өзге де әлеуметтік мәдениеттердің әлем бейнесін терең ұғынумен, мәдениеттер арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды көре білумен және оларды мәдениетаралық қарым-қатынас контекстінде қолдана отыруымен байланысты. Тілдік материал студенттердің сөйлеу тілінің идиоматикалығын арттыру, олардың фондық білімін тереңдету, және жалпы алғанда, оқыту мазмұнының жалпы мәдени компоненті және қалыптасатын коммуникативтік біліктері шеңберінде студенттердің мәдениеттанушылық, елтану ой-өрісінің кеңеюі есебінен байытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Негізгі шетел тілінің практикалық курсы (В1)
    Несиелер: 5

    Негізгі шетел тілінің грамматикасы мен лексикасы, кіріспе сөздер мен сөз тіркестерін зерттеу. Тұрмыстық және кәсіби салада байланыс үшін тіл құралдары. Сыртқы мәдениеттің шындықтары, талқыланудың этикалық ережелері, тіл стилінің стилистикалық ерекшеліктері. Тұрмыстық немесе кәсіби сұхбатқа қатысу немесе талқылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік қызметтің негіздері
    Несиелер: 3

    Бұл пән Қазақстан экономикасының қазіргі даму тенденциялары туралы білімі бар педагогтарды, атап айтқанда, стратегиялық ресурстар мен оны дамытудың ішкі көздерінің бірі ретінде кәсіпкерлікті даярлауды қамтамасыз етуге арналған. Қазіргі жағдайда кәсіпкерлік қызмет түрлі салаларда, соның ішінде білім беруде, зияткерлік қызмет болып табылады. Болашақ педагог өз қызметін ашуда алғашқы қадамдары туралы білім алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Базалық негізгі шетел тілінің практикумы (В2 деңгейі)
    Несиелер: 4

    Бұл курс шетел тілін меңгерудің әлеуметтік-жеткілікті жалпы білім деңгейін қалыптастыруға бағытталған. Бұл кезеңде шетел тілін меңгеруде функционалдық сауаттылыққа, сөйлеу әрекетінің төрт түрлерінде коммуникативтік біліктілікті қалыптастыруға қол жеткізу қажет, бұл В2 деңгейі үшін бағдарламада айқындалған салаларда тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде шетел тілін еркін пайдалануды қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Практикалық грамматика негіздері (В1)
    Несиелер: 5

    Бұл пән орта кәсіптік білім берудің оқу бағдарламасы шеңберінде зерттелген ағылшын тілінің грамматикалық материалдарын практикалық білімді кеңейтеді, кеңейтеді және жетілдіреді. Курс шет тілін үйренуге жүйелі түрде негізделген, ол шет тілін оқыту үдерісінің тиімділігіне ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Үйдегі оқу (В2 деңгейі)
    Несиелер: 4

    Бұл курс көмекші болып табылады, бірақ сонымен қатар, В2 деңгейіндегі көркем шығармалармен танысу және талдау дағдысын қалыптастыруды қарастыратын маңызды компонент болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аналитикалық оқу
    Несиелер: 4

    «Аналитикалық оқу» курсы студенттерге заңдармен жұмыс істеу тілін оқып үйренуге әр түрлі прагматикалық әсерлерді жасау үшін тілді қолданатын құралдармен танысып, жалпы ғылыми ой-өрісін кеңейтуге және олар қозғалатын мәселелерді түсінуге қажет. Курстың мақсаты- көркем мәтінге көп деңгейлі талдау жасау, көркем мәтіннің жалпы әдебиеттік, композициялық, лингвостилистикалық, мазмұндық сипаттамалармен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Практикалық фонетика негіздері (В1)
    Несиелер: 5

    Бұл пән фонетикалық теорияның элементтерін жүйелейді, жүйеде зерттелген шет тілінің фонетикалық құрылымының барлық компоненттерін және ана тілінің фонетикалық құрылымымен салыстыруға мүмкіндік береді. Артикуляциялық базасы. Алфавит. Дауыстық және дауыссыз жүйелер жүйесі. Буын. Екпін. Сөз мен сөйлемдерді фонетикалық талдау. Әртүрлі сөйлем түрлерінің траекториясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Практикалық фонетика (B2 +)
    Несиелер: 4

    Бұл пән фонетика саласындағы жалпы құзыреттілікті лингвистика секциясы ретінде қалыптастырады, сондай-ақ интонация, ритмика, тембр және сөйлеу қарқыны, фонетикалық сөйлеу стилі сияқты құбылыстар; дыбыстық және жазбаша мәтіндерді дербес талдау дағдыларын дамытады; айтылуды және интонацияны түзетеді; фонемалық және интонациялық тыңдауды дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Практикалық грамматика (B2)
    Несиелер: 4

    Студенттердің нормативтік курсты меңгеруде грамматикалық теория элементтерін жүйелеу, қазіргі ағылшын тіліндегі грамматикалық құрылымның барлық компоненттерін толықтырып білу және ана тілінің грамматикалық құрылымымен салыстыру. Күрделі қосымшалар. Герундий.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    "Кәсіби қазақ (орыс) тілі" пәнін оқыту ақпараттандырушы және дамытушы қызметтерді жүзеге асырады, Педагогика және психология саласындағы болашақ маманның тілдік ойлауын дамытуға, кәсіби қызметте қазақ (орыс) тілінің байлығын саналы қолдану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді. Курста анағұрлым бекітілген ғылыми интерпретациядағы негізгі теориялық ережелер берілген. Сонымен қатар, онда жаңа ғылыми бағыттар көрініс табады, сондай-ақ болашақ мамандардың практикалық қызметінің ғылыми тұжырымдамасын үйлестіру жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Болашақ мамандарды кәсіби даярлаудың ажырамас бөлігі ретінде өлкетану жұмысының негіздерін білу. Өлкетану туған жерге деген сүйіспеншіліктің объективті негізін қалайды, ол интернационализммен және әлемге кең көзқараспен тығыз байланыста болады, ол туған өлкенің жетістіктері үшін мақтаныш сезімін және оның мәселелелріне жанашырлық сезімін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тіл ғылымының негіздері
    Несиелер: 3

    Бұл пәнстуденттерді тілдегі негізгі ғылыми мәселелерімен таныстырады. Лингвистикалық құбылыстардың мәнін ашуға және лингвистикалық терминологияны дамытуға ерекше көңіл бөлінеді. Курста тілдердің эволюциясы және оларды қалыптастыру кезеңдері, тілдік әдебиеттерді кейіннен өз бетінше зерттеуге арнайы сөздік қормен, сондай-ақ тілдік фактілерді талдау әдіснамасы мен әдістерімен танысуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шеттілдік білім берудің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Шеттілдік білім берудің әдіснамасын зерттеу пәні - өз нысаны мен пәні, оның дамуын анықтайтын өз заңдары мен құрылымдары, концептуалды және категориялық аппараты және ғылыми зерттеу әдістері бар тәуелсіз ғылым ретінде әдіснамаға студенттердің ғылыми көзқарасын қалыптастыру. Шет тілін оқытудың жаңа тұжырымдамасына сүйене отырып, қазіргі кезеңдегі маманның әлеуметтік-педагогикалық талаптарына сай келетін болашақ шет тілдерінің мұғалімін кәсіптік және мұқият даярлау сапасын қамтамасыз ету. Болашақта кәсіби қызметте шешілген білім беру міндеттерінің тиімділігін арттыру мақсатында тәжірибе нәтижелерін іздеу мен қорытындылаудың әдіснамалық негізін қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    "Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі" курсы қазіргі заманғы тәрбие үдерісіне қойылатын талаптарды ғылыми негіздеуге, сондай-ақ оның ерекшеліктерін, заңдылықтарын, принциптерін анықтауға мүмкіндік береді. Пән тәрбие жүйелерімен, тәрбие технологияларымен, тәрбие процесінің әртүрлі формаларының кең спектрімен танысуға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тіл және социум
    Несиелер: 3

    Лингвистиканың, әлеуметтанудың, әлеуметтік психология этнографиясының қиылысында «Тіл және қоғам» арнайы пән ретінде пайда болды және қазіргі кезеңде лингвистикадағы социологиялық үрдістің зерттеу принциптерін жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 3

    Ұлттық білім беру жүйесінің рухани-адамгершілік негіздерінің рөлі мен маңыздылығын күшейту аспектісінде гуманитарлық-педагогикалық мамандықтарды меңгеру кезінде кәсіби білім мен іскерлікті қалыптастырады. «Өзін-өзі тану» пәні болашақ педагогты қазіргі заманғы реформалар мен инновациялық үдерістерді ұғынуға жақындатуға, өзінің педагогикалық қызметі мен кәсіби-жеке өзін-өзі жетілдіру бағыттары мен рухани-адамгершілік бағдарларын ұғынуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Когнитивтік лингвистика
    Несиелер: 3

    Когнитивтік лингвистика қазіргі заманғы лингвистикалық ғылымды айқындайтын белсенді дамып келе жатқан лингвистикалық бағыт болып табылады. Бұл ғылымды зерттеудің маңызды объектісі - ұғым. Бұл адамның мәдени және ұлттық қабылдауын бейнелейтін ақыл-ой құралы. Тұжырымдар халықтың мәдениеті мен тәжірибесі қосындысы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қатысым жағдаятындағы екінші шетел тілі (А2+) алдыңғы
    Несиелер: 6

    «Қатысым жағдаятындағы екінші шет тілі (A2 + Advanced)» курсы болашақ мұғалімдердің шет тілінің коммуникативтік қабілетін кеңейтуге қызмет етеді. Студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін одан әрі жетілдіру жұмыстары жалғасуда. Олардың белсенді сөздік қоры тереңдей түсуде және кеңейе түсуде І ұлттық стандарт деңгейінің талаптарына және шет тілдерін меңгерудің еуропалық деңгейлеріне сәйкес, бұл курстың оқушылар А2 деңгейіне жетуін қамтамасыз етуі тиіс. Мәдениетаралық деңгейде оқушылардың тілдерде сөйлесу қабілетін одан әрі қалыптастыру, әлеуметтік-мәдени компонент есебінен өнімді және қабылдайтын тілдік материалды тереңдете және кеңейту жөніндегі жұмыс жалғасуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Негізгі шетел тілінің практикалық курсы (В2)
    Несиелер: 4

    Негізгі шет тілінің негізгі курсы шет тілінде жалпы білім деңгейін қалыптастыруға арналған. Бұл кезеңде шет тілінде функционалды сауаттылыққа қол жеткізу, сөйлеу белсенділігінің төрт түрінде коммуникативті дағдыларды қалыптастыру қажет, ол B2 деңгейінде бағдарламамен анықталған облыстарда жеке тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін еркін пайдалануды қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағдарланған екінші шетел тілі (В1)
    Несиелер: 5

    Кәсіби бағытталған екінші шет тілі B1 шет тілін меңгерудің жалпыға бірдей әлеуметтік деңгейін қалыптастыруға арналған. Бұл кезеңде шет тіліндегі дағдыларға функционалдық сауаттылыққа қол жеткізу, мәдениет, білім беру, оқыту, тәрбиелеу, мұғаліммен байланысты әлеуметтік салаларда жеке тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде тілдік іс-әрекеттің төрт түріндегі коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіл білімінің ғылыми парадигмалары
    Несиелер: 3

    Бұл курс студенттерде лингвистикадағы ғылыми зерттеулердің қазіргі маңызды бағыттары туралы ғылыми түсінік қалыптастыруға бағытталған, типология туралы түрлі және ішкі күрделі объектілерді зерттеу әдісі ретінде түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәжірибелік зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 3

    Курс болашақ мамандарды тақырыпты, зерттеу нысаны мен әдістерін таңдау, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, ғылыми тәжірибе ұйымдастыру мен орындауды үйрену, ғылыми зерттеу нәтижелерін дұрыс рәсімдеу және талдау іскерлігін қамтамасыз етуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Базалық негізгі шетел тілінің практикумы
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді ағылшын тіліне тәрбиелеу мақсатында таныстыру үшін арналған. Бұл курс білім беру ортасында тиімді оқу, жазу, тыңдау және сөйлеу үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған және университеттегі табысты өмір үшін маңызды академиялық және оқу дағдыларымен біріктірілген. Семестрлік жоба студенттерді шағын-зерттеу және кейстік зерттеу жұмыстарын жүргізеді, олар нақты зерттеу бағыттарын күшейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауызша сөйлеу тәжірибесі (C1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Студент дискурсивті құзыреттілікке, яғни монолог, диалог және полилог нысандарында байланыс функционалды міндетін есепке ала отырып, келісілген және дәлелді мәлімдемелерде сөздік мінез-құлықты жоспарлау және жүзеге асыру мүмкіндігін меңгереді. Сөздік мінез-құлық дағдыларын қарым-қатынастың түрлі жағдайларында меңгереді, яғни әлеуметтік-лингвистикалық және әлеуметтік-мәдени құзыреттілікке ие болады. Ауызша сөйлеу практикасы курс танымдық-коммуникативті және кәсіптік бағдарлаумен, сыныптық және сабақтан тыс жұмыстың оңтайлы үйлесуі арқылы анықталған қазіргі заманғы әдістерге, техникаға, білім беру құралдарына және нысандарына негізделген. Ауызша практика барысында түпнұсқа оқу материалдары, отандық және шетелдік оқулықтар мен оқу құралдары, аудио және бейне жазбалар, мультимедиялық оқу құралдары, оқу үшін кітаптар қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Теориялық зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 3

    Бұл курс студенттерде жалпы ғылыми (эмпирикалық және дедуктивтік) әдістер; материалды жинау әдістері (бақылау және эксперимент), негізгі лингвистикалық әдістер (сипаттама, салыстырмалы және нормативті-стилистикалық), сондай-ақ жеке әдістер( дистрибутивтік талдау, дифференциалды талдау, трансформациялық әдіс) туралы түсінік қалыптастыруға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәтінді интерпретациялаудың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән функционалдық стильдердің ерекшелігін анықтайтын үлгілер мен ерекшеліктер туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел тілін оқытудың қазіргі әдістемесінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы тілдік білім беру жүйесінің вариативтілігін, мектептерде шетел тілдерін оқыту үлгілерінің вариативтілігін негіздейтін факторлар. Шет тілдері бойынша оқу үдерісін ұйымдастырып, оқыту деңгейін анықтаудың дифференциалды тәсілі. Оқыту мазмұнының вариативтілігі (оқу бағдарламалары, оқулықтар мен оқу кешендері). Тілдік білім берудің вариативтілігін дамыту шарттары (оқу үдерісін дидактикалық қамтамасыз ету, базистік оқу жоспары, шетел тілдері бойынша білім беру стандарты). Оқушыларды екітілді және көптілді білім беруде оқытудың мазмұны мен әдістерін іріктеудің қамтамасыз етілуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    С1 деңгейіне сәйкес келетін базалық стандарттан келесі когнитивті-лингвомәдени кешендермен (КЛК) ұйымдастырылады.: - оқытудың осы деңгейінің мазмұнын көрсететін коммуникативтік сала; - осы саланы жүзеге асыратын сөйлеу тақырыптарының жиынтығы және қарым-қатынас; - қарым-қатынастың типтік жағдайлары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы лингводидактика
    Несиелер: 5

    Курс болашақ мамандарды жалпы білім беретін орта мектеп оқушыларының шетел тілдерін меңгеру бойынша оқу үдерісін ұйымдастыру заңдылықтары туралы біліммен қамтамасыз етуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқытылатын тіл теориясының негіздері (негізгі тіл)
    Несиелер: 4

    Курстың әдістемелік негізі - тілдің жүйелік-функционалды білім беру, әмбебап коммуникация құралы ретінде түсіну. Осы пәннің пәнін анықтау кезінде жүйенің, функционалдық, аймақтық-мәдени және тарихи көзқарастардың бірыңғай принципін тілдің болуы мен жұмыс істеу нысандарын талдауға көшу қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілінің практикумы (В1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Үшінші оқу жылында Еуропа Кеңесінің шетел тілдерін оқытуға және екінші шетел тілін меңгеру деңгейінің еуропалық B1 деңгейіне сәйкес, сондай-ақ Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің тілдік білім беру саласындағы талаптарын ескере отырып, екінші шет тілі шекті деңгейіне және шекті деңгейге өтуге B2 деңгейі. «Екінші шет тілі бойынша тәжірибелік жұмыс (B1 деңгейі)» курсы болашақ мұғалімдердің шет тілінің коммуникативтік қабілетін кеңейту болып табылады. Бұл кезеңде екінші шет тілін игерудегі функционалдық сауаттылыққа жету, тілдің тілдік іс-әрекетінің төрт түрінде коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру жеке тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде қажет. Тәуелсіз тіл меңгеру деңгейі қойылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі бойынша үйдегі оқу (В1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Бұл курс B1 деңгейінде түпнұсқалық өнер туындыларын оқу және талдау негізінде сөйлеу белсенділігінің төрт түрінің дағдыларын жетілдіруді көздейтін маңызды компонент болып табылады. Тәртіп студенттердің сөздік қорын кеңейтуді, коммуникативтік құзыреттілікті неғұрлым берік қалыптастыруды талап етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сыни оқу мен жазу
    Несиелер: 5

    Бұл пән ағылшын тіліндегі мамандандырылған мәтіндерді оқып үйрену, жазбаша мәтіндерді жазу және редакциялау, сондай-ақ әріптестік қарым-қатынастардың жағдайын және сипатын ескере отырып, кәсіби қарым-қатынас саласында ауызша қарым-қатынас жасауды студенттер арасында сыни ойлауды қалыптастыруға және дамытуға бағытталған; студенттердің өзін-өзі тану, бағалау, ақпаратты өңдеу, өздерінің зияткерлік өнімін жасау және ұсыну дағдыларын қалыптастыру технологиясын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жазбаша сөйлеу тәжірибесі (C1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Студент дискурстық құзыреттілікке, яғни логикалық, келісілген және дәлелді мәлімдемелерде сөйлеу мінез-құлқын жоспарлау және жүзеге асыру қабілетіне иеленуге, хат, эссе, есеп түріндегі коммуникативтік функционалдық міндетін ескере отырып үйренеді. Сөз сөйлеу дағдыларын жазбаша түрде меңгеріп, социолингвистикалық және әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін кеңейтеді. Жазу практикасының курсы когнитивтік-коммуникативті және кәсіби бағдарлаумен, аудиториялық және аудиториялық емес жұмыстардың оңтайлы үйлесімімен анықталған заманауи әдістердің, оқытудың әдістері, құралдары мен формаларының негізінде жасалады. Жазу практикасында түпнұсқалық оқу материалдары, отандық және шетелдік оқулықтар мен оқу құралдары қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Негізгі шетел тілінің практикалық курсы (С1)
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттердің әңгімелерде, пікірталастарда, диспуттарда және ғылыми-тәжірибелік конференцияларда жалпы мәдени және жалпы профессионалдық блоктың тақырыптары бойынша өз ойларын өздігінен білдіру қабілетін дамытады, сондай-ақ коммуникативтік грамматиканы оқып үйрену барысында коммуникативтік дағдыларды (ауызша, жазбаша, кеңейтілген) қамтиды. Бұл пәнді меңгеру барысында студенттер мәдениетаралық бірліктің қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени салалары мен сөйлесу мен сөйлесудің жалпы кәсіби саласына ауызша және жазбаша түрде жинақталған нақты ақпаратпен сенімді түрде алмасады. Бұл курс мәдениетаралық блоктың (саясаттану, экономика, мәдениет, адам құқықтары және Қазақстан) және жалпы кәсіби саланың (оқыту, тіл және әдебиет тарихы) сөйлеу тақырыбына негізделген оқудың жалпы кәсіби және мәдениетаралық бағдарлануын тереңдетуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі ағылшын тілінің лексикалық құрамы
    Несиелер: 4

    Пән студенттерді тіл ғылымының негізгі мәселелерімен таныстырады. Лингвистикалық құбылыстардың мәнін ашуға және лингвистикалық терминологияны дамытуға ерекше көңіл бөлінеді. Курс лингвистикалық әдебиеттерді әрі қарай өзін-өзі зерттеу үшін қажетті нақты білім қорымен қамтамасыз етеді, сондай-ақ, лингвистикалық фактілерді талдау әдіснамасы мен әдістерімен танысуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі ағылшын тілінің фонетикалық және грамматикалық құрамы
    Несиелер: 4

    Тілдің формальды-семантикалық құрылымын ғылыми тұрғыдан түсіндіру және сөйлеудегі фонетикалық және грамматикалық бірліктердің жұмыс істеуі туралы ғылыми түсінікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық коммуникация теориясы мен практикасы
    Несиелер: 3

    Курс мәдениетаралық тиімді қарым-қатынас стратегияларын меңгеріп, өз және өзге елдің мәдениет саласындағы білімге, әр түрлі жағдайларда барабар мінез-құлықты қамтамасыз етуге бағытталған мамандарды дайындайды. Мәдениетаралық коммуникация кәсіби біліктілікті одан әрі дамытуға және тереңдетуге ықпал етуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Полимәдениеттік кеңістіктегі шетел тілдері
    Несиелер: 3

    Бұл курс Қазіргі заманғы әлемдік қоғамдастықтағы шетел тілдерін оқытудың рөлінің мәселесін қозғайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • IELTS арналған ағылшын тілі (C1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    «Ағылшын тілі IELTS» пәні студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жазудағы құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Курс IELTS форматында жалпы / академиялық лексиканы байыту, грамматикалық дағдыларды жетілдіру, сөйлеу белсенділігінің төрт түрін (сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу) дамытуға бағытталған. Грамматикалық және лексикалық жаттығуларды іске асыруды қоса алғанда, СОӨЖ формасында ұйымдастырылған студенттердің өзіндік жұмысына, оның ішінде параграф / эссе жазуға, сонымен қатар СӨЖ-ге үлкен мән беріледі. Курс сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады, көп ақпаратпен жұмыс істей алады, оны талдайды және маңыздылығын атап көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі ағылшын тілінің фонетикалық және грамматикалық құрамы
    Несиелер: 3

    Тілдің формальды-семантикалық құрылымын ғылыми тұрғыдан түсіндіру және сөйлеудегі фонетикалық және грамматикалық бірліктердің жұмыс істеуі туралы ғылыми түсінікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі бойынша үйдегі оқу (В1 деңгейі) алдыңғы
    Несиелер: 5

    Бұл курс B1 + деңгейінде өнердің түпнұсқалық шығармаларын оқып, талдауға негізделген сөйлеу белсенділігінің төрт түрінің дағдыларын жетілдіруді көздейтін маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Тәртіп студенттердің сөздік қорын кеңейтуді, коммуникативтік құзыреттілікті неғұрлым берік қалыптастыруды талап етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқытудың академиялық саласына, оның ішінде кәсіби мамандыққа қатысты оқылатын шет тілін пайдаланудағы коммуникативтік құзыреттілігін кеңейтеді; Курс зерттелетін тілдің материалдары негізінде оқушылардың прагматикалық ойлау қабілеттерін қалыптастырады, тілдің тілдік бірліктерін талдай білу және қарым-қатынас мақсаттарына және шарттарына байланысты дұрыс бірлікті дұрыс таңдауға мүмкіндік береді. Бұл пәнді оқып-үйрену барысында тілдің әр түрлі формалары мен функционалдық стилдерін меңгеру, сондай-ақ кәсіби мәтіндерді редакциялау мен құрудың қарапайым дағдылары бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Академиялық ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттердің көп деңгейлі тілдік дайындықтарын ескереді. Курстың негізі - студенттердің академиялық сөздік қорын құру, сөйлеу жылдамдығын зерттеу, қазіргі академиялық дискурсқа тән, академиялық жазу дағдыларын дамыту, ағылшын тіліндегі түрлі академиялық жанрлардың мәтіндік дағдыларын жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тілдік интеграциясының жаһандану үрдісіндегі рөлі
    Несиелер: 3

    Бұл курс Қазақстан Республикасының тіл саясаты саласындағы, білім беру кеңістігіндегі қазіргі заманғы үрдістер, сондай-ақ шетел тілдерін меңгеру саласындағы жалпыеуропалық стандартты іске асыру туралы ақпараттан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел тілдерін оқытудың арнайы бағытталған әдістері
    Несиелер: 5

    Пән мұғалімдерді даярлау жүйесіндегі маңызды пәндердің бірі болып табылады, ол болашақ мамандарды оқушылардың шет тілдерін (бастауыш, кәсіптік, мамандандырылған, кішкентай) меңгеру үшін білім беру үдерісін ұйымдастыруды реттейтін заңдарды жақсы меңгерген, болашақ мамандарды ғылыми тұрғыдан таңдау тәсілдері, стратегиясы, тактикасы тренерлер мен тыңдаушылар арасындағы өзара іс-қимылды ұйымдастыруға арналған оқу құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби бағдарланған екінші шетел тілі (В1+) алдыңғы
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқытудың жалпы кәсіби және мәдениетаралық бағдарын одан әрі тереңдету, студенттердің болашақ мамандығына деген қызығушылығын дамыту болып табылады. Тренингтің негізгі мақсаты - студенттердің кәсіби-бағдарланған мәселелер бойынша әңгімелесу, пікірталастар, пікірталастар барысында, сондай-ақ мәдениетаралық қарым-қатынас тілін еркін және тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру, оның ішінде идоматтық өрнектері бар эмоцияларды беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі ағылшын тілінің лексикалық құрамы
    Несиелер: 3

    Пән студенттерді тіл ғылымының негізгі мәселелерімен таныстырады. Лингвистикалық құбылыстардың мәнін ашуға және лингвистикалық терминологияны дамытуға ерекше көңіл бөлінеді. Курс лингвистикалық әдебиеттерді әрі қарай өзін-өзі зерттеу үшін қажетті нақты білім қорымен қамтамасыз етеді, сондай-ақ, лингвистикалық фактілерді талдау әдіснамасы мен әдістерімен танысуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Іскерлік келіссөздер жүргізу технологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән қарама-қайшылықтарды еңсеруге, іскерлік саладағы серіктестермен іскерлік қарым-қатынас орнатуға және қолдауға мүмкіндік беретін келіссөздер дағдыларын игеруге мүмкіндік береді. Курсты оқып жүргенде студенттер бизнес-келіссөздер ерекшеліктерімен танысады; іскерлік келіссөздердің құрылымы мен мазмұнын зерттеу; іскерлік келіссөздерді ұйымдастыру мен жүргізу дағдыларын дамыту; проблемалық жағдайларды шешудегі келіссөздер процесінде ережелер мен техниканы пайдалану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқытылатын тіл теориясының негіздері (негізгі тіл)
    Несиелер: 3

    Курстың әдістемелік негізі - тілдің жүйелік-функционалды білім беру, әмбебап коммуникация құралы ретінде түсіну. Осы пәннің пәнін анықтау кезінде жүйенің, функционалдық, аймақтық-мәдени және тарихи көзқарастардың бірыңғай принципін тілдің болуы мен жұмыс істеу нысандарын талдауға көшу қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел тілін aкадемиялық мақсатта оқыту (С2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Бұл пән әлеуметтік-коммуникативтік контексте шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын жетілдіреді, біртіндеп B2-ден C2 деңгейіне дейін шет тілін білудің жалпы еуропалық құзыреттілігі жүйесіне сәйкес тілдік және коммуникативтік құзыреттерді қалыптастырады; студенттердің лингвистикалық, коммуникативтік және әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін арттырады, сондай-ақ шет тілін кәсіби коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттердің коммуникативтік құзыреттіліктерін және мамандықтары бойынша дағдыларды дамытуды қамтиды. Оқудың осы кезеңінде мамандық бойынша түпнұсқа ғылыми мәтіндермен жұмыс істеу дағдылары шоғырландырылған, сондай-ақ кәсіптік тақырыптар бойынша ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын нығайту болып табылады. Академиялық дағдыларды дамытуға ерекше назар аударылады (академиялық жазу, оқу, сөйлеу).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандандырылған кәсіби шетел тілі
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-коммуникативтік контексте шетел тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдысы, шетел тілін меңгерудің жалпыеуропалық біліктілікжүйесіне сәйкес B2 бастапқы деңгейінен С1 деңгейіне қарай тілдік және коммуникативтік білітіліктікезең-кезеңмен қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілінің практикумы (В1 деңгейі) алдыңғы
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқып үйрену студенттердің екінші шет тілінде B1 біліктілігінің шекті деңгейіне жетуіне және B2 шекті деңгейіне көшуіне негізделеді. «Екінші шет тілі бойынша практикалық жұмыс (деңгей B1 +)» болашақ мұғалімдердің коммуникативтік қабілетін кеңейтуге арналған. Күрделі нысандар - оқуға, ауызша және жазбаша түрде сөйлеуге, эссе дұрыс жазуға, сөйлеудің қосылыстылығына және логикалығына ықпал ететін сөздерді және сөздерді қолдану туралы өз пікірін білдіретін өтініш жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту (С2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Білім берудің мәдениетаралық және ғылыми-кәсіптік бағдарлануын тереңдету, арнайы кәсіби сала және сөйлеу пәндері аясында студенттердің кәсіби білімі мен дағдыларын қалыптастыру ерекше болып табылады. Курстың оқу материалы оқылатын пәндер мен қарым-қатынас салаларының мазмұнын барабар түрде көрсететін кәсіби-бағдарланған, түпнұсқалық мәтіндерді, бейне және аудио материалдарды қоса алғанда, мульти-жанрларды пайдалануды қарастырады. Студенттер белсенді сөздік қорын оның одан әрі кеңеюін, соның ішінде идиоматиялық түрде сөйлеуді және потенциалды терминологиялық лексиканы арттыру арқылы алады. Оқытушы мамандығының ерекшеліктеріне сүйене отырып, әртүрлі жас топтарымен және жалпы және мамандандырылған оқытудың әр түрлі деңгейлерінде жұмыс істейтін мұғалім, ШТ үнемі психологиялық-педагогикалық, әдістемелік және ұйымдастырушылық мәселелермен айналысады, бұл студенттерге тетіктерді, пішіндерді, стратегияларды меңгеруді талап етеді, жеке тұлғаны үйлестіру, жоспарлау және бірлескен іс-шараларды ұйымдастыру үшін субъектінің тактикасы, әлеуметтік және тұлғалық бағытталған, кәсіби шеттілдік қатысымға ортақ өкілдіктері дағдыларын дамыту, бір-бірімен кәсіби қызметіне қатысты ақпаратты, тұлғааралық қарым-қатынас қалыптастыру, оларды оңтайландыру және консенсусқа қол жеткізуді, ��ір бірін тануын және өзін өзі тануын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Лингвоелтану (негізгі тіл)
    Несиелер: 5

    Қарым-қатынас құралы ретінде оқып жатқан тіл елдері халықтарының мәдениетін бір уақытта меңгермей-ақ үйрену мүмкін емес. Лингвоелтану адамның мәдениетаралық деңгейде шеттілдік қарым-қатынасқа тиімді қатысу қабілетіне айтарлықтай ықпал етеді. Пән студенттерді қоғамдық және мәдени өмірмен, сондай-ақ оқытылатын тіл халықтарының және ел жазушыларының шығармашылығымен таныстырады, халқы туралы тұтас түсінік береді, тарихи, географиялық, қоғамдық-саяси, мәдени және әлеуметтік сипаттағы мәліметтерді қамтитын білім кешенімен қаруландырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Лингвоелтану (екінші шетел тіл)
    Несиелер: 5

    Лингвоелтанудың негізгі мақсаты мәдениетаралық қарым-қатынастарда коммуникативті құзыреттілікті қамтамасыз ету, бірінші кезекте әңгімелесушінің сөзін дұрыс қабылдау және түпнұсқа мәтіндерді түсіну. Шет тілін игерумен қатар, мәдени білімді игеру және басқа тілдің спикерлерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Жетекші лингвистикалық міндет - бұл халық мәдениетінің ұлттық ерекшеліктерін айқын көрсететін лингвистикалық бірліктерді зерттеу: тілдік насихатшы: шындық (бір мәдениетке тән және құбылыстардың белгілері және басқа біреуі жоқ), конотативті сөздік (негізгі мағынада сәйкес келетін сөздер, тарихи бірлестіктер), фундаментальды лексика (салыстырмалы мәдениеттерге ұқсас, бірақ ұлттық сипаттамалармен ерекшеленетін заттар мен құбылыстардың белг��лері). зерттелетін елдің мәдениеті, ғылымы, экономикасы саласында үлкен жетістіктерге жету, арнайы лексика мен қазіргі заманғы итальяндық сөйлемдерді қолдану туралы әңгімелеп, шындық туралы базалық білімдерге ие болу, оларды сіздің еліңіздің шынайылығымен салыстыра білу, зерттелетін елдің қазіргі әлеуметтік-саяси, экономикалық жағдайының негіздерін білу .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық техника
    Несиелер: 5

    Курс келесі анықтамаларға негізделген: білім беру технологиясының тұжырымдамасы, білім беру технологиясының негізгі компоненттері мен мазмұны; мұғалімнің басқаруындағы шеберлігі, өзін-өзі реттеу әдістерінің негіздері; мұғалімнің пайда болу мәдениеті, мұғалімнің жұмысында ауызша емес сөйлесу; мимикалық және пантомималық экспрессивті негіздері; сөйлеу техникасы; тыныс, дауыс; дикция; мұғалімнің сөйлеген сөзі; дәріс оқу дағдылары; тұлға мен команданың ықпал ету қабілетін; педагогикалық процесте сендіру және ұсыныс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық қатысым
    Несиелер: 5

    Мектептегі педагогиканың педагогикалық шеберлік мәселесін шешуде өзара байланысы. Жалпы және айрықша педагогикалық өнер. Педагогикалық жағдайлардағы Станиславскийдің жүйесі. . Оқытудағы актерлік және басқарушылық дағдылар элементтері. Педагогикалық үдерістегі ойын

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілінің практикумы (В2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    «Екінші шетел тілінде практика (B2 деңгейі)» пәні болашақ екі шетел тілінің оқытушысының оқу бағдарламасының талаптарына толық сай келеді. «Шекті жетілдірілген» және «Шекті жетілдірілген» деңгейлерінің техникалық сипаттамаларына сай келеді. Бұл деңгейде студенттерге еркін қарым-қатынас, толыққанды қарым-қатынас жасау, пікірталас жүргізу, екінші шет тілінде нақты және сабақтас мәлімдемелер жасау, ойлау жүйесін дамытып, негізгі ұстанымдарды және әртүрлі фактілерді дәлел ретінде айқындауға үйретеді. Пәннің мазмұны: коммуникативті грамматиканы оқу үдерісінде коммуникативті дағдыларды (ауызша, жазбаша, ауызша) қолдану. Бұл деңгейді меңгеру нәтижесінде студенттер екінші тілде күнделікті, әлеуметтік, қоғамдық, кәсіби және білім берудің к��птеген мәселелері бойынша нақты ақпаратпен ауызша ақпаратпен сенімді түрде алмасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби ағылшын тілі (экономикалық бағыт)
    Несиелер: 5

    Бұл пән шет тілін меңгеру деңгейін арттырады және шетелдік әріптестермен және серіктестермен қарым-қатынастың кәсіби және ғылыми салаларының түрлі салаларында әлеуметтік және коммуникативтік тапсырмаларды шешуге арналған шет тілдік коммуникативтік құзыреттілік деңгейін игеруге, сондай-ақ шетел тілін қолданумен танымдық және зерттеу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Іскерлік шетел тілі
    Несиелер: 3

    Пән студенттерге оқытылатын негізгі шетел тілін терең меңгеруге арналған. Екі шетел тілі мұғалімдерінің кәсіби дайындығында ерекше орын алады. Оқытылатын негізгі шетел тілінің экономикалық, қаржылық, коммерциялық лексикасын меңгеру бітірушілердің бәсекелестік позицияларын айтарлықтай жақсартуға мүмкіндік береді, жаңа перспективалар ашады. Пән іскерлік тілді меңгеруге, яғни экономикалық мақалаларды оқуға және аударуға, оқытылатын негізгі шетел тілінде кез келген заманауи тақырыпқа пікірін айтуға мүмкіндік береді. Бұл пән шетел тілін ауызша және жазбаша түрде іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде меңгеруді қамтамасыз етеді. Студенттер үшін іскерлік шетел тілі курсы практикалық сабақтар (диспуттар, дөңгелек үстелдер, тренингтер және т.б.), сонымен қатар ��туденттердің өзіндік жұмысы бойынша жеке кеңестер түрінде жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі бойынша үйдегі оқу (В2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Бұл курс көмекші, бірақ сонымен бірге B2 деңгейіндегі түпнұсқалық өнер туындыларын оқу және талдау негізінде сөйлеу белсенділігінің төрт түріндегі дағдыларды жетілдіруді көздейтін маңызды компонент болып табылады. Жұмыстың жаңа формалары енгізілуде: байыпты лексикалық қорға мұқтаж оқуға, рөлдік ойындарға, драматизацияға және мини-спектакльдерге арналған мазмұнды талқылау және оны дайындықсыз пайдалануға болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілінің бизнес курсы
    Несиелер: 5

    Негізгі, тәжірибелік мақсат - студенттің кәсіби шоғырландырылған шет тілі құзыреттілігін қалыптастыру - шет тілінде тиімді қарым-қатынас жасау, білім беру, дағдылар мен дағдыларды жетілдіру жүйесі, табысты араласу, мәдениетаралық, күнделікті және кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті деңгейде. Пәндерді оқып-үйрену нәтижесінде студент: Білу керек: Еуропа Кеңесі B1-B2 ретінде анықталған деңгейде және деңгейде кәсіптік тұрғыда зерттелетін тілдің материалды материалдары (сөздік, грамматика, құрылымдық және тілдік үлгілер), соның ішінде: ауызша кәсіби бағдарланған қарым-қатынас жасау; активті иеленудегі негізгі нормативтік грамматика және пассивті қабылдау үшін күрделі грамматикалық құрылымдар; жалпы, жалпы экономикалық және кәсіби лексика - жалпы көлем�� - 4000 лексикалық бірлік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілінің тарихы
    Несиелер: 5

    Тілдік эволюцияның негізгі мәселелері қарастырылады: тілдің болуы және тарихты кезеңділік, тілдің өзгеру себептері, тіл тарихы мен халық тарихы, коммуникативті қарым-қатынас және тіл байланыстары, әдеби тілдің қалыптасу шарттары, өзін-өзі дамытатын жүйе және уақыт пен кеңістікте жұмыс істейтін байланыс құралы ретінде қарастырылады. Диакрондық зерттеулердің мәселелеріне көп көңіл бөлінеді, тілдің ғылымның қазіргі жай-күйі зерттеледі. Курсты меңгеру нәтижесінде студент мынадай құзыреттерге ие болуы керек: 1) жалпы мәдени құзыреттілік. 2) ойлау мәдениетін иеленеді, ақпаратты талдай алады, ақпаратты жинайды, мақсаттар қоюға және оларға жету жолдарын таңдауға, сөйлеу және жазу мәдениетін иеленеді. 3) ақпаратты алу, өңдеу және басқару құралы ретінде компьютерлік дағдылары бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Елтану (негізгі тіл)
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің мәдениетаралық деңгейде шеттілдік қарым-қатынасқа тиімді қатысу дағдылары мен біліктерінің дамуына ықпал етеді. Студенттерді ағылшын тілінде сөйлейтін елдердің қоғамдық және мәдени өмірімен таныстырады, оларға оқытылатын тіл елі туралы тұтас түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Пәннің теориялық және практикалық материалдары қазіргі педагогикалық ғылымның жетістіктері, психологиясы және шебер-педагогтардың тәжірибесі негізінде орта мектепте білім беру үрдісін ұйымдастыру туралы болашақ оқытушыларды білуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • IELTS арналған ағылшын тілі (С2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Курс IELTS форматында жалпы / академиялық лексиканы байыту, грамматикалық дағдыларды жетілдіру, сөйлеу белсенділігінің төрт түрін (сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу) дамытуға бағытталған. Курс сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады, көп көлемдегі ақпаратпен жұмыс істей алады, талдайды және негізгі нәрсені бөліп көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби бағдарланған екінші шетел тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Үшінші оқу жылында кәсіптік бағдарланған шет тілін оқытудың мақсаты студенттердің коммуникативтік, мәдениетаралық және кәсіби шет тілдерін жетілдіруін одан әрі жетілдіру болып табылады. Кәсіби бағдарланған шет тілін оқыту негізгі тілдік шет тілдерінің ерекшеліктеріне негізделген мақсатты тілдегі оқушылардың қажеттіліктерін есепке алуды қамтиды. Мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыру қарым-қатынас дағдыларын одан әрі тереңдетумен, сондай-ақ әртүрлі әлеуметтік мәдениетті тереңірек түсінуімен байланысты. Лингвистикалық материал идиомалармен толықтырылған, жалпы кәсіби, мәдениет, аймақтық көзқарас кеңеюде. Студенттер өз пікірлерін білдіруі керек, кәсіптер тақырыбында талқылауы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби ағылшын тілі (гуманитарлық бағыт)
    Несиелер: 5

    Бұл пән кәсіптік оқытуды жетілдіруге және жүйелі өзін-өзі оқытуды қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін мамандықтың тіліне негізделген студенттердің тереңдетілген лингвистикалық және коммуникативтік біліктіліктерін дамытуға бағытталған. Курстың құрылымы мамандық бойынша мәтіндер негізінде іріктелген лексикалық және тілдік материалдарды қамтиды және тақырыптық принцип бойынша ұйымдастырылады. Мәтіндік материал ақпараттық және дамушы сипатта, білім беру, танымал ғылым және кәсіби әдебиеттің ерекшеліктерін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқытылатын шетел тілі елінің әдебиеті (негізгі тіл)
    Несиелер: 5

    Әдебиет адамның мәдениетаралық деңгейде шеттілдік қарым-қатынасқа тиімді қатысу қабілетіне айтарлықтай ықпал етеді. Пән студенттерді қоғамдық және мәдени өмірмен, сондай-ақ оқытылатын тіл халықтарының және ел жазушыларының шығармашылығымен таныстырады, оларға халқы туралы тұтас түсінік береді, тарихи, географиялық, қоғамдық-саяси, мәдени және әлеуметтік сипаттағы мәліметтерді қамтитын білім кешенімен қаруландырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ақпараттық - аналитикалық ағылшын тілі
    Несиелер: 3

    Пән британдық және американдық газеттер (TheDailyTelegraph, TheFinancialTimes және TheGuardian және т.б.) мысалында ағылшын тіліндегі ақпараттық-аналитикалық медиа дискурстың қызметі мен ерекшеліктерін зерттейді, өйткені қазіргі жаһандану жағдайында ақпаратты білу біздің өміріміздің барлық салаларында маңызды фактор болып табылады. Оны алудың негізгі көздерінің бірі түрлі бұқаралық ақпарат құралдары: баспасөз, теледидар, интернет болып табылады, олар адамдардың әлеуметтік-саяси ақпаратқа қажеттіліктерін жедел қанағаттандыруға, адамдардың сана-сезіміне және мінез-құлқына әсер етуге, олардың құндылықтар жүйесін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Студенттер бірқатар шет тіліндегі мәтіндердің мазмұнын оқып, талдап, белгілі бір лексиканы таңдап алуды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Іскерлік хат алмасу негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты іскерлік қарым-қатынас саласында коммуникативтік-тілдік біліктілікті қалыптастыру, жазбаша іскерлік қарым-қатынас кезінде ағылшын тілі құралдарын тиімді қолдана білуді дамыту болып табылады. Курс ағылшын іскерлік хат-хабарлар стилінің ерекшеліктерімен таныстырады. Тілді практикалық меңгеру және іскерлік жағдайларда қарым-қатынас жасау және іскерлік құжаттармен жұмыс жасау дағдыларын меңгеру. Шетелдік әріптестермен, фирмалармен және кәсіпорындармен іскерлік байланыстарды жүзеге асыру үшін, хат-хабарларды жүргізу және іскерлік құжаттарды (шарттар, келісім-шарттар) жасау үшін, сондай-ақ кәсіби ақпарат алу мақсатында шетел тілінде арнайы әдебиетпен дербес жұмыс істеу үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Моральдық сананың құндылығын жүзеге асыру, күнделікті тәжірибеде адамгершілік нормаларды ұстану. Сыбайлас жемқорлықтың алдын алудың рухани-адамгершілік тетіктерін іске қосу; мүдделер қақтығысы мен моральдық таңдау ахуалын талдау.

  • Код ON2

    Тематикалық тақырып аясында мәтіннің мазмұнын тыңдап түсіну. Меңгерілген тақырыптар бойынша әртүрлі жазбаша хабарламаларды (мазмұндама, хат, эссе) жасау. Жазбаша және ауызша сөйлесімде өздігінен дайын емес күйде монологты және диалогтық мәлімдемелерді айту. Мәтіннің лексикалық және грамматикалық талдауын, оның ішінде құбылыстардың семантикалық жолдардын (синонимдер, антонимдер), полисемия мен үнділік құбылыстар, сөзжасамды практикалық тұрғыда жүргізу.

  • Код ON3

    Адам өмірінің барлық кезеңдерінде адам психикасының жас ерекшеліктерін анықтау және зерттеу. Әр түрлі жастағы балаларды олардың психикалық белсенділігінің ерекшеліктерін білу негізінде психологиялық зерттеу жүргізу. Орта білім беру ұйымында педагогикалық үдерісті жоспарлау; мектеп жасындағы балаларды оқыту мен тәрбиелеу міндеттеріне сәйкес заманауи білім беру технологияларын таңдау және қолдану.

  • Код ON4

    Жалпы орта білім беретін мектептердің білім алушылары шетел тілдерін меңгеру бойынша оқу үдерісін ұйымдастыру заңдылықтарын білу. Үздіксіз кәсіптік өсуге және біліктілікті арттыруға, сондай-ақ кәсіби қызметте өзін-өзі жүзеге асыруға ұмтылу. Тілдік фактілерді қадағалап, оларды лингвистикалық талдаудың әр түрлі әдістерінің көмегімен талдау және қорытындылау. Адамның когнитивтік қабілеттерін ұйымдастырудың жалпы принциптерін анықтау. Тәрбиелеу қызметін жобалау және жүзеге асыру; кəсіби қызметтегі заманауи тәрбие технологияларын қолдану.

  • Код ON5

    Оқытылатын тілдің орфографиялық, ортофизикалық, грамматикалық, лексикалық нормаларын білу. Дайын және дайын емес сөйлеу дағдыларын қолдану. Меңгерілген теориялық білімдерді іс жүзінде қолдану. Ауызша және жазбаша тілде жаңа тілдік құбылыстарды түсіну және белсендіру. Оқытылатын тілдің коммуникативтік құзыреттілігінің негіздерін меңгеру. Жалпы, оқу және кәсіптік тақырыптар бойынша әңгімелесуді еркін меңгеру.

  • Код ON6

    Кәсіптік қызмет саласында тауарлар мен қызмет көрсету нарығының жай-күйін талдау; жеке еңбек қызметінің нәтижесі негізінде пайда мен залалды есептеу. Жергілікті табиғатты зерттеуді жүргізу; жергілікті деңгейдегі тәрбиелеу іс шараларын жүргізу; жергілікті тарих бұрыштарын, көрмелерді, мұражайларды безендіру.

  • Код ON7

    Сыни ойлауды дамыту технологиясының практикалық негіздерімен сыни ойлаудың даму деңгейін бағалаудың негізгі критерийлері білу. Ауызша және ауызша емес сөйлесудің ерекшеліктерін ескере отырып, шет тілдерін мәдениетаралық деңгейде байланыстыра білу. Мақсатты тілдің бейтарап және стилистикалық белгіленген сөздік қорын анықтау. Қазақстан Республикасында ауыспалы шет тілін оқытудың негізгі бағыттары мен даму принциптерін білу. Кәсіби бағдарланған міндеттерді шешу үшін жобалық және ойын технологиясын қолдана білу. Лингвистика саласындағы зерттеудің және практикалық жұмысының негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгеру.

  • Код ON8

    Лингвистикалық, әлеуметтiк-лингвистикалық, ақпараттық-талдамалық және коммуникативтiк аспектiлерде кәсiби қызметтi жүзеге асыру. Сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде дағдыларды жетілдіру үшін шет тілінің құрылымын білу және түсіну. Кәсіби және күнделікті қарым-қатынас жағдайында тілдік құралдарды қолдану. Тілдік ортаның түрлі жағдайларында қолданылатын сөйлесім үлгілерін, IELTS сынағының кезеңдері мен талаптарын, сөйлесуде тіл ерекшеліктерін білу және түсіну. Академиялық қарым-қатынас жағдайын және тіл нормаларын ескере отырып, шеттілдік (меңгерген) тілде жазбаша немесе ауызша мәтінді құрастыра білу.

  • Код ON9

    Қатысымның жеке, қоғамдық және кәсіби салаларындағы тілдік шектеулерді сезінбей әңгіме жүргізу. Мектеп аудиториясында жұмыс істей білу, сабақ барысында және сабақтан тыс уақытта педагогикалық мәселелерді шеше білу . Төзімділік пен мәдениеттер диалогының қағидаттарына негізделген мәдени құбылыстарды талдау. Жалпы, іскерлік, кәсіби лексиканы, сондай-ақ шет тілінің негізгі грамматикалық құрылымдарын кәсіпкерлік және кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті мөлшерде білу.

6B01702 Шетел тілі мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілдер
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01702 Шетел тілі
Бакалавриат

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
Top