Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілі в Болашақ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық деңгейде екі шетел тілін меңгерген, білім беру процесіне қатысушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің кешенді міндеттерін шешу үшін қажетті құзыреттерге ие, көптілді қоғам жағдайында және Қазақстан Республикасы білім беру жүйесінің қажеттіліктеріне сәйкес тиімді коммуникацияға қабілетті білім беру саласында білікті бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Bolashaq» академиясы
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Аударма теориясы мен практикасының негіздері
«Аударма теориясы мен практикасының негіздері» пәні студенттердің жазбаша және ауызша аудармалардың негізгі дағдыларын игеруге бағытталған. Пәнді оқу кезінде студенттердің алған негізгі білімдері: ауызша және жазбаша сөйлеудің ерекшелігі туралы негізгі түсініктер; аударма түрлері және оларға қойылатын талаптар туралы негізгі мәліметтер; аударма теориясының негіздерін, аударма мәселелерінің сипатын және оларды шешу әдістерін білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Базалық шетел тілі
«Базалық шетел тілі» пәні шетел тілінде базалық коммуникативтік дағдыларды қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Пәннің мақсаты типтік сөйлеу жағдайларында тақырыптық және ситуациялық қарым-қатынасты игеру арқылы негізгі шеттілдік коммуникативтік құзыреттілікті дамыту және жетілдіру болып табылады. Пәндік мазмұн коммуникативті саланы, сөйлеу тақырыптары мен ішкі тақырыптарды, сондай-ақ қарым-қатынастың типтік жағдайларын қамтитын когнитивті-лингвомәдени кешендер түрінде ұйымдастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қарым-қатынас жағдайындағы негізгі шетел тілі бойынша практикум (В1 деңгейі)
Пәннің мақсаты - әлеуметтік және мәдени өмірдің түрлі салаларында тиімді қарым-қатынас жасау үшін В1 деңгейінде функционалдық тілдік сауаттылықты және шеттілдік коммуникативтік құзыреттілікті дамыту. Пән оқу бағдарламасында қарастырылған типтік әлеуметтік, оқу және кәсіби бағдарланған жағдайларда тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Негізгі шетел тілінің практикалық курсы (В1 деңгейі)
Пән студенттердің күнделікті, оқу және кәсіби қарым-қатынастың типтік жағдайларында тілді өз бетінше пайдалану қабілетін қамтамасыз ететін негізгі шетел тілін меңгерудің әлеуметтік-жеткілікті деңгейін (B1 деңгейі) қалыптастыруға бағытталған. Пән негізгі фонетикалық, лексикалық, грамматикалық және сөзжасамдық құбылыстарды, сондай-ақ тілдің жұмыс істеу заңдылықтарын қамтитын лингвистикалық білім жүйесін игеруді және белсенді қолдануды қамтиды. Пән аясында сөйлеу әрекетінің барлық түрлері дамиды: тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу, біртұтас мәлімдемелер, аргументация және шет тіліндегі мәтінді түсіну дағдыларын қалыптастыруға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл ғылымының негіздері
«Тіл ғылымының негіздері» пәні тілдік құбылыстардың мәнін ашуға және лингвистикалық терминологияны игеруге ерекше көңіл бөлінеді. Пән тілдердің эволюциясы және олардың қалыптасу кезеңдері туралы түсінік береді, лингвистикалық әдебиетті одан әрі тәуелсіз зерттеу үшін қажетті нақты білім қоры, сонымен қатар тілдік фактілерді талдау әдіснамасы мен әдіснамасымен танысуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты экономика, құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздерін меңгеруге, экономикалық және құқықтық жүйелердің жұмыс істеуінің негізгі қағидаттары туралы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ кәсіпкерлік және қаржы саласында тиімді шешімдер қабылдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Мазмұны: пән кәсіпкерлік қызметті реттейтін экономикалық процестердің құқықтық нормалары мен негіздерін, сондай-ақ жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқаруға ықпал ететін негізгі қаржы құралдары мен әдістерін зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шетел тілі
«Мәдениетаралық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шетел тілі» пәнінің мақсаты - терең тілдік, мәдени және әлеуметтік-мәдени түсінік арқылы мәдениеттердің алуан түрлілігі жағдайында тиімді өзара іс-қимылға ықпал ететін коммуникативтік-мәдениетаралық құзыреттілікті дамыту. Негізгі назар коммуникативті дағдыларды тереңдетуге, басқа мәдениет әлемінің бейнесін қабылдау және түсіндіру қабілетін қалыптастыруға, мәдениеттер арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтауға, сондай-ақ алған білімдерін мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында қолдануға бағытталған. Тілдік материал идиоматикалық өрнектерді енгізу, фондық-мәдени білімді кеңейту және студенттердің Елтану және мәдени ой-өрісін белсенді қалыптастыру арқылы күрделене түседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Педагогика
Пәнді игерудің мақсаты студенттердің педагогикалық іс-әрекетке, қажеттіліктерге және вариативті әлеуметтік-педагогикалық жағдайларда іс-қимыл стратегиясы мен тактикасын әзірлеу қабілетіне кешенді көзқарасын қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: педагогиканы адам-ғасыр ғылымдары жүйесіндегі ғылым ретінде қарастыру, оның аксиологиялық негіздері; қазіргі мектеп оқушыларын тәрбиелеу мен оқытудың заңдылықтары мен принциптерін зерделеу негізінде тұлғаға бағытталған тәсілдің теориялық және әдіснамалық негіздемесі; педагогика ғылымын дамытудың қазіргі кезеңіндегі білім беру процесінің жай-күйін талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Лингвистикалық типология
«Лингвистикалық типология» пәнінің мақсаты студенттерде тілдердің типологиялық әртүрлілігі туралы идеяларды қалыптастыру, салыстырмалы типологиялық талдау дағдыларын дамыту және лингвистикалық ой-өрісті кеңейту болып табылады. Пән барысында тілдердің типологиялық жіктелуі, сондай-ақ типологиялық талдаудың негізгі принциптері мен параметрлері қарастырылады: фонологиялық, морфологиялық, синтаксистік және лексикалық-семантикалық. Тілдік әртүрліліктің негізінде жатқан құрылымдық модельдер мен заңдылықтарды анықтауға, сондай-ақ әртүрлі типологиялық мәртебесі бар тілдерді салыстыруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қарым-қатынас жағдайындағы негізгі шетел тілі бойынша практикум (В2 деңгейі)
«Қарым-қатынас жағдайындағы негізгі шетел тілі бойынша практикум (В2 деңгейі)» пәнін меңгерудің мақсаты-әлеуметтік-коммуникативтік контексте шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау біліктері мен дағдыларын дамыту, шет тілін меңгерудің жалпыеуропалық құзыреттілік жүйесіне сәйкес В2 деңгейі шеңберінде тілдік және коммуникативтік құзыреттіліктерді кезең-кезеңмен қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология
Пәннің мақсаты - студенттерде психикалық қызметтің жалпы заңдылықтары, негізгі категориялары, психологиялық ғылымның іргелі теориялары мен негізгі әдістері туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру, студенттерде адамның психикасы мен тұлғасы, адам психикасының шығармашылық табиғаты туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: психологиялық ғылымды дамытудың негізгі бағыттарымен танысу, психиканың танымдық, эмоционалды-ерікті, мотивациялық және реттеуші салаларын, жеке тұлға, қарым-қатынас және қызмет мәселелерін сипаттайтын тұжырымдамалық аппаратты игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәннің мақсаты студенттерде сыбайлас жемқорлықтың мәні мен себептерін түсінуді қалыптастыру, сондай-ақ өмірдің әртүрлі салаларында сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы тұру үшін қажетті дағдылар мен білімді дамыту болып табылады. Пәннің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тәрбиелеуге, азаматтық жауапкершілікті арттыруға, сондай-ақ жеке тұлға деңгейінде де, жалпы қоғам деңгейінде де сыбайлас жемқорлықтың алдын алу мен оған қарсы күрестің құқықтық реттеу негіздері мен тиімді әдістерін үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Негізгі шетел тілінің практикалық курсы (В2 деңгейі)
«Негізгі шетел тілінің практикалық курсы (В2 деңгейі)» пәнінің мақсаты студенттерде қарым-қатынастың әртүрлі салаларында шетел тілін еркін және сенімді меңгеруін қамтамасыз ететін шетел тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жоғары деңгейін қалыптастыру болып табылады. Осы пән аясында тілді оқытудың алдыңғы деңгейлерінде, сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде қалыптасқан дағдылар бекітіледі және жетілдіріледі. Дәлелді ауызша және жазбаша сөйлеуді дамытуға, күрделі мәтіндерді түсіну және талдау қабілетіне, коммуникативті және мәдениетаралық жағдайлардың кең ауқымында барабар жауап беруге, сондай-ақ сыни ойлау мен тілдік интуиция дағдыларын дамытуға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілінің тарихы (негізгі тіл)
«Шетел тілінің тарихы (негізгі тіл)» пәнін оқытудың мақсаты ағылшын тілінің тілдік жүйесінің пайда болуы, қалыптасуы және қазіргі жағдайы туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Пән мазмұны жалпы германистика, батыс герман тайпаларының диалектілері негізінде ағылшын тілінің пайда болу мәселелері, ағылшын тілінің аналитикалық құрылымын қалыптастыру, оның фонологиялық жүйесі мен сөздігін қалыптастыру мәселелерін қамтиды. Пән хронологиялық тұрғыдан ағылшын тілі тарихының жалпы қабылданған кезеңділігіне сәйкес құрылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пәннің мақсаты - білім алушыларда тұрақты даму, экология және қауіпсіз өмір сүру негіздері туралы тұтас түсінік қалыптастыру, салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыру. Мазмұны тұрақты даму, экология мәселелері, қоршаған ортаны қорғау, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғаныс негіздерін, жеке қауіпсіздік мәселелерін қоса алғанда, санитарлық нормаларды зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Бұл пән студенттердің болашақ мамандықтың ерекшеліктерімен белгіленген шетел тілін үйренуге деген қажеттіліктерін ескеруге негізделген оқыту деп түсінілетін шет тілін кәсіптік-бағдарланған оқытуға бағытталған. Ол кәсіби бағытталған шетел тілін меңгеруді білім алушылардың жеке қасиеттерін дамытумен, оқытылатын тілдің ел мәдениетін білумен және кәсіптік және лингвистикалық білімге негізделген арнайы дағдыларды игерумен ұштастыруды көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қатысым жағдаятындағы екінші шетел тілі (А2 деңгейі)
«Қатысым жағдаятындағы екінші шетел тілі (А2 деңгейі)» пәні екінші шетел тілін (А2 деңгейі) оқытудың базалық деңгейінде негізгі грамматикалық және лексикалық тақырыптарды меңгеруге бағытталған. Пән сөйлеу әрекетінің төрт түрі (оқу, тыңдау, жазу және сөйлеу) бойынша ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгерудің негіздерін. Екінші шет тіліндегі негізгі сөйлеу дағдыларын қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пәнді игерудің мақсаты студенттерде оқушылармен тиімді тәрбие жұмысын ұйымдастыруға, қазіргі заманғы тәрбие әдістерін игеруге қажетті терең теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ осы әдістерді балалардың жеке қасиеттерін дамыту және оқу-тәрбие процесінің шеңберінде олардың әлеуметтік және адамгершілік бағдарларын қалыптастыру үшін қолдану мүмкіндігі болып табылады. Мазмұны: тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінің пәні, міндеттері мен негізгі ұғымдары; мектептің, сыныптың тәрбие жүйесінің мәні, құрылымы және негізгі компоненттері; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысының ерекшеліктері; сынып жетекшісінің міндеттері мен функциялары; психологиялық-педагогикалық диагностика, мақсаты мен міндеттері, сыныптан тыс тәрбие жұмысын жоспарлау және талдау; оқушылар ұжымын қалыптастыру әдістемесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Шеттілдік білім берудің әдістемесі
«Шеттілдік білім берудің әдістемесі» пәнінің мақсаты қазіргі кезеңде маманға қойылатын әлеуметтік-педагогикалық талаптарға жауап беретін болашақ шетел тілі мұғалімінің кәсіби-пәндік даярлығының сапасын қамтамасыз ету болып табылады. Пәннің мазмұны шеттілді білім берудің біртұтас теориялық-әдіснамалық платформасымен таныстыруға және болашақ кәсіби қызметте шешілетін оқу-тәрбие міндеттерінің тиімділігін арттыру мақсатында әдістемелік ғылым мен шет тілдерін оқыту технологиясының тұжырымдамалық ережелерін қайта бағдарлауды қамтамасыз етуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Курстың мақсаты - білім алушыларға қазіргі әлемде жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен қолданылуы және оның әртүрлі қызмет салалары үшін маңызы туралы негізгі білім беру. Пәннің мазмұнына мыналар кіреді: нейрондық желілер: пайда болуы және негіздер; роботтардың физикалық құрылымы; жасанды эволюция, генетикалық алгоритмдер (кіріспе); классикалық жоспарлау және орындау; оқыту (кіріспе); іргелі мәселелер мен қиындықтар; жасанды интеллектті қолданумен байланысты этикалық мәселелер мен қиындықтарды талқылау; деректердің құпиялылығы, алгоритмдердің ашықтығы және қоғамға ықтимал әсер ету мәселелерін қарастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Пәннің мақсаты критериалды бағалаудың технологиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру және алған білімдерін оқытудың психологиялық-педагогикалық практикасында жүзеге асыру және мектеп оқушыларын тәрбиелеу. Мазмұны: пән оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында алынған білім, білік және дағдылар студенттерге білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлі, білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі тәсілдері, білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың қазіргі заманғы модельдері, білім алушыларды критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру, оны жүзеге асырудың әдістері, формалары мен құралдары сияқты мәселелерді бағдарлауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Екінші шетел тілі бойынша практикум (А2 деңгейі)
«Екінші шетел тілі бойынша практикум (А2 деңгейі)» пәнінің мақсаты - белсенді сөйлеу практикасы және коммуникативтік-бағытталған тапсырмаларды орындау арқылы А2 деңгейінде екінші шетел тілін қолданудың практикалық дағдыларын дамыту. Семинар сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін қамтиды және типтік әлеуметтік және тұрмыстық жағдайларда тұрақты коммуникативті дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді. Оқыту жеке қарым-қатынаста тілді практикалық қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шеттелдік оқыту әдістемесі бойынша практикум
«Шеттелдік оқыту әдістемесі бойынша практикум» пәні шетел тілін оқыту әдістемесінің практикалық негіздерін меңгеруге бағытталған. Мазмұны: әр түрлі оқу орындарында шет тілін оқытудың мақсаттарын, мазмұнын, принциптерін, әдістері мен құралдарын жүзеге асыру; шет тілі оқулығының тұжырымдамалық негіздері, шет тілі сабақтарының түрлері және оларды өткізу технологиясы; шет тіліндегі сөйлеу әрекетінің негізгі түрлері және шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру технологиясы; шет тіліндегі сөйлеу үлгісін бере отырып, сабақтың мақсаттарын жүзеге асыруға мүмкіндік беретін деңгейде шет тіліндегі қарым-қатынас дағдылары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілін оқытудың қазіргі әдістемесінің өзекті мәселелері
Пәннің мақсаты - студенттерде шеттілді білім берудің заманауи әдістемесінің мәселелері мен перспективаларын терең ғылыми түсінуді қалыптастыру, әдістемелік практика саласында сыни ойлауды дамыту және шетел тілдерін оқытуда инновациялық тәсілдерді енгізуге дайындау. Пәннің мазмұны шетел тілдерін оқытудың ерте әдістемесін, жоғары сыныптарда және шетел тілдерін тереңдетіп оқытатын кәсіптік мектептерде шетел тілдерін бейіндік оқытуды қоса алғанда, оқытудың әртүрлі үлгілерін талдауды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Негізгі шетел тілінің практикалық курсы (C1 деңгейі)
«Негізгі шетел тілінің практикалық курсы (С1 деңгейі)» пәні оқытылатын тіл елінің мәдениетін терең түсінуге, қарым-қатынастың әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени және оқу-кәсіби салаларында шет тілін меңгерудің жеткілікті жоғары және сапалы деңгейін меңгеруге, радио және теледидар бағдарламаларын түсінуге, прагматикалық бағытталған әдебиеттерді оқуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өлкетану
Пәннің мақсаты - студенттердің туған жері, оның тарихы, мәдениеті, табиғи және мәдени ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру, сонымен қатар жергілікті құбылыстар мен процестерді зерттеу дағдыларын дамыту. Пәннің мазмұны аймақтың мәдени мұрасын сақтау мен насихаттаудың маңыздылығын түсінуге, сондай-ақ студенттердің осы білімді білім беру, зерттеу және практикалық жұмыстарда қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Екінші шетел тіліндегі ауызша және жазбаша коммуникация
Пәннің мақсаты - студенттердің тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынастың типтік жағдайларында екінші шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасаудың тұрақты дағдыларын дамыту. Пән студенттердің тілдік дайындық деңгейіне сәйкес келетін негізгі коммуникативті жағдайларды қамтиды және сөздік қорын кеңейтуге, грамматикалық құрылымдарды игеруге, айтылым мен емле дағдыларын жақсартуға ықпал етеді. Біртұтас, логикалық тұрғыдан құрылған сөйлеуді қалыптастыруға, диалог, монолог жүргізу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ әртүрлі жанрлардың (хабарламалар, хаттар, сипаттамалар, эсселер және т.б.) жазбаша мәлімдемелерін жасауға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қарым-қатынас жағдайындағы негізгі шетел тілі бойынша практикум (C1 деңгейі)
«Қарым-қатынас жағдайындағы негізгі шет тілі бойынша практикум (C1 деңгейі)» пәні студенттердің дискурсивті құзыреттілікті, яғни монолог, диалог және полилог формаларындағы қарым-қатынастың функционалдық міндетін ескере отырып, логикалық, дәйекті және дәлелді мәлімдемелерде сөйлеу әрекетін жоспарлау және жүзеге асыру мүмкіндігін игеруге бағытталған. Пән аясында студенттер әлеуметтік - лингвистикалық және әлеуметтік - мәдени құзыреттілікті жетілдіре отырып, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында сөйлеу мінез-құлық дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қолданбалы лингвистика
«Қолданбалы лингвистика» пәнінің мақсаты қолданбалы лингвистика саласында базалық білім алу және студенттерді қолданбалы лингвистиканың негізгі бағыттарымен және лингвистиканың басқа ғылымдармен пәнаралық байланысымен таныстыру болып табылады. Бағдарлама студенттердің назарын лингвистиканың заманауи қосымшаларына және оның шет тілдерін оқыту әдістерімен және жаңа ақпараттық технологиялармен байланысына аударады. Сонымен қатар, пәнді оқу дүниетанымды қалыптастыру, интеллект, эрудицияны дамыту, мамандық бойынша кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру мақсаттарына қызмет етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дәйекті және жазбаша аударма практикумы
«Дәйекті және жазбаша аударма практикумы» пәнінің мазмұны лексикалық эквиваленттілік нормаларын сақтай отырып, тілдің грамматикалық, синтаксистік және стилистикалық нормаларын сақтай отырып, жазбаша аударма жасау дағдыларын; лексикалық эквиваленттілік нормаларын сақтай отырып, аударма мәтінінің грамматикалық, синтаксистік және стилистикалық нормаларын және бастапқы мәтіннің темпоралдық сипаттамаларын сақтай отырып, бірізді ауызша аударма және парақтан ауызша аударма; бірізді ауызша аударманы орындау кезіндегі қысқартылған аударма жазбасы жүйесінің негіздерін; халықаралық этикет және ауызша аударманың әртүрлі жағдайларындағы аудармашының мінез-құлық ережелерін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Аналитикалық оқу және жазу
«Аналитикалық оқу және жазу» пәнінің мазмұны білім кешенін алуға және оқудың негізгі түрлері бойынша бірқатар дағдыларды игеруге бағытталған. Берілген мәтіннен ақпарат алу мақсатының өзгеруіне байланысты оқудың бір түрінен екіншісіне өту әдістері. Әр түрлі презентация әдістерін қолдана отырып, ақпарат алмасу үшін жазбаша мәтіндерді қабылдау және құру. Мәтінді талдаудың негізгі әдістері, эсселерді бағалау критерийлері. Әр түрлі типтегі эсселерді құрылымдау және редакциялау дағдылары. Мәтіннің мазмұнын оқырманның жеке көзқарасымен, оның білімімен, өзінің өмірлік тәжірибесімен байланыстыру арқылы оқылғанды талдау және бағалау дағдылары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілдерін оқытудың арнайы бағытталған әдістемесі
«Шетел тілдерін оқытудың арнайы бағытталған әдістемесі» пәні студенттерде қазіргі кезеңде Қазақстан Республикасында шет тілінде білім беру жүйесінің қалыптасуы мен дамуына себепші болатын объективті факторлар туралы ғылыми түсінік қалыптастыруға; студенттерді вариативті білім берудің қазіргі заманғы жүйесінің дамуының жетекші қағидаттары мен негізгі үрдістерімен таныстыруға бағытталған. Пәннің мақсаты жаңа үлгідегі мектептер үшін шет тілі мұғалімдерін құзыреттілік, кәсіби-әдістемелік, вариативті-мамандандырылған даярлау болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сыни оқу және жазу
«Сыни оқу және жазу» пәні оқудың келесі түріне, мәтіннің мазмұнын толық түсінетін оқуға негізделген және оқудың әртүрлі түрлерін біріктіретін, оқу дағдыларының жоғары деңгейін, мазмұнын, стилін, тілдік формасын талдай білуді, оқығанын сыни бағалауды қамтитын оқу түріне бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Екінші шетел тіліндегі функционалды коммуникация
Пәннің мақсаты - күнделікті өмірге және кәсіби салаға тән түрлі әлеуметтік-коммуникативтік жағдайларда тиімді өзара іс-қимылға бағытталған екінші шетел тілінде функционалдық коммуникация дағдыларын дамыту. Пән ақпарат сұрау, пікір білдіру, өтініштер, ұсыныстар және оларға жауаптар және т. б. сияқты қарым-қатынастың функционалдық аспектілеріне баса назар аудара отырып, диалог, Монологтар, сондай-ақ жазбаша коммуникация дағдыларын дамытуды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқытылатын тіл теориясының негіздері (негізгі тіл)
Пәнді оқытудың мақсаты - студенттердің грамматикалық құрылымын, фонетикалық және лексикалық ерекшеліктерін зерттеу арқылы тілді тұтас жүйе ретінде теориялық түсінуін дамыту, сондай-ақ тілдің мәдени және тарихи аспектілері туралы білімдерін тереңдету. Пән студенттерге тілдің құрылымын, оның функцияларын және тіл құбылыстарының әртүрлілігін тереңірек түсінуге мүмкіндік беретін теориялық грамматиканы, теориялық фонетиканы және лексикологияны зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің инклюзивті білім берудің мәні, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту және дамыту, психологиялық-педагогикалық негіздер, инклюзивті білім беру модельдері, технологиялары туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: пәнге инклюзивті білім беру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту және дамыту негіздері бойынша теориялық материал; инклюзивті білім берудің ерекшеліктері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиялық ерекшеліктерін қарастыру; инклюзивті білім беру жүйесінде қолданылатын психологиялық-педагогикалық модельдер мен технологиялар кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби бағытталған екінші шетел тілі (В1 деңгейі)
«Кәсіби бағытталған екінші шетел тілі (В1 деңгейі)» пәнінің мазмұны студенттер жалпы кәсіптік пәндер саласында да, кәсіптік қарым-қатынас мақсатында тілді пайдалануда да кәсіптік бағдарланған оқыту деңгейіне қол жеткізетін екінші шетел тіліндегі шетел тілдік қарым-қатынас дағдыларын одан әрі жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шетел тілін aкадемиялық мақсатта оқыту
«Шетел тілін aкадемиялық мақсатта оқыту» пәнінің мақсаты студенттердің академиялық шетел тілімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, ғылыми материалдарды жазу, талдау және сыни бағалау қабілетін дамыту, сондай-ақ референттік дәйексөздеу және ғылыми жұмыстарды құрылымдау қағидаттарын меңгеру болып табылады. Пән әдеби талдау дағдыларын, анықтамалық жүйелерді сақтауды, сондай-ақ ғылыми мәтіндер мен материалдарды сыни бағалау қабілетін дамытуды қамтиды. Академиялық лексика мен грамматиканың ерекшеліктері игеріледі, ғылыми жұмыстарды жазудың, дәйексөз келтірудің, сондай-ақ академиялық дискурс шеңберінде дәлелдер мен дәлелдемелерді тұжырымдаудың негізгі принциптері зерделенеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мәдениетаралық коммуникацияға кіріспе
«Мәдениетаралық коммуникацияға кіріспе» пәнінің мақсаты - әртүрлі жағдайларда барабар мінез-құлықты қамтамасыз ету үшін туған және бөтен мәдениет саласындағы білімге негізделген тиімді мәдениетаралық қарым-қатынас стратегияларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Академиялық жазу стилі
«Академиялық жазу стилі» пәнін оқытудың мақсаты ағылшын тілінде жазбаша ғылыми коммуникация жүргізуге үйрету, құрылымдалған, негізделген және нақты дәлелдер құру және қолайлы дереккөздерді пайдалану қабілетін дамыту, жазу грамматикасы мен механикасын жетілдіру болып табылады. Пәнге ғылыми мәтіндермен жұмыс кіреді: конспект, аннотация, реферат, рецензия және т.б. Академиялық байланыс: ғылыми баяндама, пікірталас, презентация әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Іскерлік хат аудармасы
«Іскерлік хат аудармасы» пәні ауызша және жазбаша түрдегі іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін білуге бағытталған. Іскерлік хат-хабарларды аударудың прагматикалық аспектілері және аударманы прагматикалық бейімдеудің негізгі тәсілдері. Іскерлік хат-хабарларды аударудың грамматикалық және лексикалық қиындықтары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оқытылатын тіл елінің әдебиеті (негізгі тіл)
«Оқытылатын тіл елінің әдебиеті (негізгі тіл)» пәнінің мақсаты - студенттердің әдеби процестің ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру, әдеби құбылыстарды тарихи-әдеби зерттеудің, талдаудың, түсіндірудің және бағалаудың заманауи әдістерін игеруге ықпал ету, көркем әдебиеттің ел мәдениетіндегі рөлін түсіну. Мазмұны: көрнекті жазушылар шығармашылығының идеялық мазмұны мен жеке көркемдік ерекшеліктері туралы қажетті мәліметтер; әдеби бағыттардың уақыт шеңбері, көрсетілген кезеңдердің көрнекті жазушылары; кезеңге байланысты көркем әдебиеттің негізгі стилистикалық ерекшеліктері; әдебиет пен адамзат тарихының байланысы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Іскерлік шетел тілі
«Іскерлік шетел тілі» пәнінің мақсаты - студенттердің іскерлік салада шетел тілін қолдану дағдыларын дамыту, соның ішінде іскерлік хат алмасу, келіссөздер жүргізу және халықаралық серіктестермен өзара іс-қимыл жасау. Пән шетел тіліндегі іскерлік қарым-қатынастың негізгі аспектілерін қамтиды, соның ішінде іскери хаттар жазу, есептер дайындау, келіссөздерге қатысу және кәсіби әңгімелер жүргізу. Студенттер іскерлік ортада қолданылатын арнайы лексика мен сөз тіркестерін меңгереді және халықаралық кәсіби ортада тиімді қарым-қатынас дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
«Кәсіби қазақ (орыс) тілі» пәнін оқыту ақпараттандыру және дамыту функцияларын жүзеге асырады, шетел тілдерін оқыту педагогикасы мен әдістемесі саласындағы болашақ маманның сөйлеу ойлауының дамуына, кәсіби қызметте қазақ (орыс) тілінің байлығын саналы пайдалану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Педагог пен білім алушының зерттеу және жобалау қызметі
«Педагог пен білім алушының зерттеу және жобалау қызметі» пәні білім алушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға, оларда зерттеу және жобалау қызметінің мәдениетін, осы қызмет түрлерінің әдістері мен технологияларын қолданудың идеялары мен оң тәжірибесін қалыптастыруға, білім алушылардың осындай қызметтің мақсаттары мен нәтижелерін (өнімдерін) өз бетінше айқындау іскерлігін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Шеттілдік білім берудегі мәдениетаралық қақтығыстар
«Шеттілдік білім берудегі мәдениетаралық қақтығыстар» пәні қарым-қатынас процесін және шет тілін үйрену кезінде әртүрлі мәдениеттегі адамдар арасындағы өзара әрекеттесу кезінде туындауы мүмкін асқынулардың барлық түрлерін зерттеуге бағытталған. Стереотиптерді, жалпылауды, қарым-қатынас стильдерін, коммуникациялық стратегияларды және коммуникативті бағыттарды зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Екінші шетел тілі бойынша практикум (В1 деңгейі)
«Екінші шетел тілі бойынша практикум (В1 деңгейі)» пәнінің мақсаты екінші шетел тілінде студенттердің коммуникативтік қабілетін кеңейту және мәдениетаралық деңгейде шеттілді тілдесуге қабілеттілік пен дайындықта көрінетін әлеуметтік-жеткілікті коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Елтану (негізгі тіл)
«Елтану (негізгі тіл)» пәнінің мақсаты - студенттерде оқытылатын тілдің елі туралы кешенді білімді қалыптастыру. Пән ел өмірінің мәдени, тарихи, әлеуметтік және саяси аспектілерімен танысу арқылы студенттердің мәдениетаралық құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәннің мазмұны нақты коммуникативтік жағдайлар контекстінде тілді түсінуді тереңдетуге, ана тілінде сөйлейтіндердің сөйлеуін тиімді қабылдау қабілетін арттыруға, мәдениетаралық қарым-қатынастың ерекшеліктерін және тілді әртүрлі мәдени контексттерде қабылдау мен қолдану ерекшеліктерін түсіну дағдыларын дамытуға көмектесетін негізгі фактілерді, дәстүрлер мен құндылықтарды зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Теориялық және эксперименттік зерттеулер әдіснамасы
«Теориялық және эксперименттік зерттеулер әдіснамасы» пәні келесі тақырыптарды зерттеуге бағытталған: Танымның философиялық принциптері. Ғылыми және ғылыми-педагогикалық зерттеудің жалпы әдістемелік принциптері. Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру әдіснамасының теориялық негіздері. Теориялық және эксперименттік зерттеулер тақырыбын негіздеу жолдары. Ғылыми қызметті жүзеге асырудың принциптері, мазмұны, әдістері, нысандары мен құралдары. Эксперименттік деректерді өлшеу құралдары мен әдістері, зияткерлік меншік және оны қорғау туралы түсініктер, зерттеу нәтижелерін талдау және жобалау ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Келіссөздер мен дебаттар жүргізу (шет тілінде)
«Келіссөздер мен дебаттар жүргізу (шет тілінде)» пәнінің мақсаты студенттердің келіссөздер жүргізу және шетел тіліндегі пікірталастарға қатысу дағдыларын дамыту, сондай-ақ әртүрлі коммуникативтік жағдайларда өз ұстанымын дәлелдеу және тиімді өзара іс-қимыл жасау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пән келіссөздер мен дебаттардың әдістері мен стратегияларын зерттеуді, дәлелдеу дағдыларын дамытуды, көпшілік алдында сөйлеуді және жанжалдарды шешуді қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық шеберлік
Пәннің мақсаты: педагогикалық қызметтің мәні, педагогикалық шеберліктің психологиялық-педагогикалық мазмұны туралы тұтас түсінік қалыптастыру, студенттердің барлық қызмет түрлерін оңтайландыру, жеке тұлғаны жан-жақты дамыту және жетілдіру, болашақ мұғалімдердің шығармашылық қабілеттерін дамыту, терең ғылыми кәсіби-педагогикалық дайындыққа қол жеткізу. Мазмұны: педагогикалық шеберліктің элементтерін құрайтын мұғалімнің жеке басына қойылатын талаптар туралы білімді жүйелеу, педагогикалық рефлексияның мәні, этика, эстетика туралы білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
IELTS арналған ағылшын тілі
«IELTS арналған ағылшын тілі» пәнінің мақсаты студентті IELTS емтиханын тапсыруға дайындау болып табылады. Мазмұны: IELTS тестінің ерекшеліктері. Тыңдау, оқу, сөйлеу және жазу дағдыларын дамыту. Ағылшын тілін тыңдап қабылдау, негізгі ойды, ең маңызды тұстарды бөліп көрсету. Жазбаша сөзді дамыту, грамматиканың деңгейлері. Берілген тақырыпқа шығармалар жазу. Алыс шетелдердегі колледждерде және жоғары оқу орындарындағы академиялық мәтіндерге тақырып пен стилі жағынан ұқсас қысқа үзіндіні түсіну қабілеті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіби бағытталған екінші шетел тілі (В2 деңгейі)
«Кәсіби бағытталған екінші шетел тілі (В2 деңгейі)» оқытудың мақсаты студенттердің кәсіби мәселелерді шешуге, мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында шетелдік серіктестермен қарым-қатынас жасауға және одан әрі өзін-өзі тәрбиелеуге қажетті коммуникативтік шет тілдік құзыреттілікті меңгеруі болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қарым-қатынас жағдайындағы негізгі шетел тілі бойынша практикум (C2 деңгейі)
«Қарым-қатынас жағдайындағы негізгі шетел тілі бойынша практикум (C2 деңгейі)» пәнінің мақсаты - әртүрлі жағдайларда шетел тілін еркін және тосыннан пайдалануға жаттығу. Пәннің мазмұны Кең көлемдегі антонимдер, синонимдер және тұрақты тіркестерді үйреніп, оларды қолдануға, тілді әлеуметтік, академиялық және кәсіби мақсаттарға пайдалануға, мәтіндегі негізгі ақпаратты бөлу үшін үлгілерді қолдану шеберлігіне бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Екінші шетел тілінің практикумы (В2 деңгейі)
«Екінші шетел тілінің практикумы (В2 деңгейі)» пәнінің мақсаты екінші шет тілінде студенттердің коммуникативтік қабілетін кеңейту және мәдениетаралық деңгейде шет тілдесуге қабілеттілік пен дайындықта көрінетін әлеуметтік-жеткілікті коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық риторика (шет тілінде)
«Педагогикалық риторика (шет тілінде)» пәнінің мақсаты студенттердің бойында кәсіби коммуникативтік құзыреттіліктің қажетті деңгейін қалыптастыру; студенттерді шешендік өнер, Іскерлік сөйлеу негіздерін, тиімді қарым-қатынас тәсілдерін табысты меңгеруге дайындау. Іскерлік әңгіме жүргізудің негізгі коммуникативті дағдыларын қалыптастыру, қарым-қатынастың типтік кемшіліктерін анықтау және ауызша сөйлеуде оларды жеңудің жолдарын ұсыну. Біреудің және оның сөйлеуін талдау қабілетін дамыту, қарым-қатынас серіктестерімен тиімді қарым-қатынас жасауға психологиялық дайындығын қалыптастыру, қарым-қатынас стилі мен әдістерін табуға деген ұмтылыс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Аудармадағы IT-технологиялар
«Аудармадағы IT-технологиялар» пәнінің мақсаты білім алушыларда аударма сапасын бақылау және аударма процесін оңтайландыру құралы ретінде ақпараттық, аударма және коммуникациялық жүйелермен жұмыс істеудің кәсіби қызметі үшін қажетті дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Аударма құзыретінің техникалық құрамдас бөлігі. Электрондық сөздіктер, энциклопедиялар және анықтамалықтар. Мәтіндердің электрондық корпустары және аударма. Ауызша аудармадағы электрондық ресурстар. Автоматтандырылған аударма жүйелері. Коммуникациялық жүйелер. Автоматты редакциялау жүйелері. Аудармада электрондық ресурстарды кешенді қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Негізгі шетел тілінің практикалық курсы (C2 деңгейі)
«Негізгі шетел тілінің практикалық курсы (С2 деңгейі)» пәні студенттердің негізгі оқытылатын тілді әдеби түрде еркін меңгеруін, ғылыми-зерттеу, педагогикалық және мәдениетаралық коммуникация саласындағы тиімді кәсіби қызметтің қажетті құрамдас бөлігі ретінде осы тілдегі ауызша және жазбаша коммуникацияның әртүрлі түрлерінің әдістері мен әдістерін одан әрі дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мамандандырылған кәсіби шетел тілі
«Мамандандырылған кәсіби шетел тілі» пәнінің мақсаты кәсіби сипаттағы ақпарат алу үшін мамандандырылған әдебиеттерді оқу және аудару дағдыларын меңгеру және әңгіме жүргізе білу. Кәсіби қызмет саласында ақпарат алуға мүмкіндік беретін деңгейде шет тілін білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
TOEFL арналған ағылшын тілі
«TOEFL арналған ағылшын тілі» пәнінің мақсаты TOEFL халықаралық ағылшын тілі емтиханына дайындық технологияларын меңгеру болып табылады. Мазмұны: TOEFL тестінің ерекшеліктері. Тыңдау, оқу, сөйлеу және жазу дағдыларын дамыту. Шет тіліндегі ауызекі сөзді қабылдау, негізгі ойды, ең маңызды тұстарды бөліп көрсету, қорытынды жасау, сұрақтарға жауап беру қабілеті. Жазбаша сөзді түсіну қабілеті. Тұрақты құрылым бойынша және талап етілетін қорытындымен берілген тақырыпқа шығармалар жазу. Академиялық сипаттағы ерекше мәтіндермен жұмыс істеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мінез-құлықты қолданбалы талдау негіздері
Пәннің мақсаты – әлеуметтік маңызы бар мінез-құлықты өзгерту жөніндегі қазіргі заманғы мінез-құлық теорияларын меңгеру, сондай-ақ мінез-құлық пен қоршаған орта арасындағы объективті түрде байқауға болатын байланыстарға (тәуелділіктерге) бағытталған мінез-құлық қолданбалы анализін (МҚА) зерттеу. Пәннің мазмұны МҚА әдістерін зерттеуге арналған, олар мінез-құлық пен сыртқы оқиғалар арасындағы функционалды байланыстарды бағалаудан кейін ғана мінез-құлықты өзгерту үшін қолданылуы мүмкін. Оқу бағдарламасына мінез-құлықтық араласудың қолданбалы әдістері мен адамның мінез-құлқын қалыптастыратын және қолдайтын принциптерді зерттеуге бағытталған негізгі ғылыми зерттеулер енгізілген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілдерін оқытудағы IT-технологиялар
«Шет тілдерін оқытудағы IT-технологиялар» пәні қазіргі заманғы АКТ-ны шет тілін оқыту құралдарының кешені ретінде теориялық және практикалық зерттеуге бағытталған. ШТ оқытуға арналған компьютерлік материалдардың түрлері, олардың типологиясы, компьютерлік оқу материалдарының сапасын бағалау параметрлері. Компьютерлік оқу материалдары мен білім беру ресурстарына сыни шолу. Стандартты бағдарламалық қосымшалар ортасында, сондай-ақ аспаптық және қолданбалы бағдарламаларды қолдана отырып мультимедиялық оқыту материалдары мен бағдарламаларын құру. Білім беру процесінде ақпараттық технологияларды, соның ішінде интернет-технологияларды пайдалану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақ мәдениеті мен тілінің, Қазақстан халқының басқа да мәдениеттері мен тілдерінің, шет тілдерінің байлығын оқыту мен тәрбиелеу процесіне біріктіреді; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен академиялық адалдықты сіңіреді; өзекті әлеуметтік-экономикалық және құқықтық жағдайларға бағдарлана отырып, экология, экономика, құқық және қаржылық сауаттылық саласындағы міндеттерді шешу үшін жасанды интеллект құралдары мен кәсіпкерлік білімді пайдалана отырып, білім алушылардың өмірі мен денсаулығын, оның ішінде цифрлық ортада қорғауды қамтамасыз етеді.
- Шетел тілінің құрылымы (фонетика, лексика, грамматика) туралы жүйелі білімді көрсетеді, тіл құбылыстарының ерекшеліктерін қазіргі лингвистика тұрғысынан түсіндіреді. Фонетика, грамматика және лексика бойынша теориялық және практикалық білімді шетел тіліндегі мәлімдемелерді талдау, түсіндіру және қалыптастыру үшін қолданады. Ана тілі мен шетел тілі арасындағы ауызша және жазбаша тілдік интерференция құбылыстарын анықтайды, түсіндіреді және еңсереді. Шетел тілін үйрену мен оқытуда лингвистикалық әдістерді (фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік, семантикалық талдау) қолданады. Әдістемелік және оқу материалдарын әзірлеу және бейімдеу кезінде тілдік және лингвистикалық білімді пайдаланады.
- Оқушылардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлайды және іске асырады. Білім беру стандарттарына және білім алушылардың жасына сәйкес келетін оқыту әдістері мен технологияларын таңдайды және қолданады. Жеке, метапәндік және пәндік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында білім алушылардың қызметін ұйымдастырады. Білім беру процесінде цифрлық және инновациялық технологияларды қолданады. Өзінің педагогикалық қызметінің нәтижелерін талдайды және бағалайды, кәсіби даму траекториясын құрады.
- Екі шетел тілін жазбаша және ауызша нысанда тұлғааралық, академиялық және кәсіби қарым-қатынас барысында еркін қолданады. Зерттелетін тілдің нормалары мен стиліне сәйкес дәлелді, логикасы қисынды мәлімдемелер жасайды. Коммуникативті жағдайға және адресатқа байланысты тиісті сөйлеу және дискурстық стратегияларды қолданады. Білім алушылармен, әріптестермен және қарым-қатынастың басқа да қатысушыларымен өзара қарым-қатынас жүргізу барысында педагогикалық және сөйлеу этикасының нормаларын білуін мен сақтай алатындығын көрсетеді. Сөйлеуді ұлттық-мәдени және прагматикалық ерекшеліктерге бейімдей отырып, мәдениетаралық ортада сенімді түрде өзара қарым-қатынасқа түседі. Тұрақты және икемді тілдік конструкцияларды пайдалана отырып, академиялық, тұрмыстық және кәсіби дискурста жазбаша және ауызша коммуникацияны жүзеге асырады.
- Білім беру стандарттары мен оқу мақсаттарына сәйкес келетін бағалау критерийлері мен шкалаларын қолданады. Оқу нәтижелерін диагностикалаудың заманауи әдістері мен құралдарын пайдаланады. Бағалау нәтижелерін талдайды және түсіндіреді, оқытудағы мәселелерді анықтайды, түзету жұмыстарын жүргізеді және оқытудың тиімділігін арттыруға бағытталған шараларды қабылдайды. Оқушылардың жетістіктерінің динамикасын мониторингтеп, педагогикалық талдау жүргізеді, жеке қиындықтарды анықтап, даму бағыттарын белгілейді. Диагностика нәтижелері негізінде жеке және топтық оқу траекторияларын әзірлеп, жүзеге асырады. Оқушылар және ата-аналармен объективті бағалау нәтижелері бойынша кері байланыс ұйымдастырады. Өзінің педагогикалық қызметін сын көзбен бағалап, бағалау деректеріне сүйене отырып, оқытудың тиімділігін арттыру үшін алынған қорытындыларды пайдаланады.
- Әр түрлі мәдени мәнмәтіндерге сәйкес келетін коммуникативті стратегияларды біледі және қолданады. Қарым-қатынастың мәдени ерекшеліктерін, соның ішінде ым-ишара, мимика және бейвербалды сигналдарды түсінеді және түсіндіреді. Тілдің бейвербалды және вербалды коммуникация ерекшеліктерін ескере отырып, шетел тілінде қарым-қатынас жасайды. Оқылатын тілдің елдері туралы білімдерін мәдениетаралық өзара қарым-қатынас мәнмәтінінде қолданады. Профессионалдық және іскерлік коммуникацияда әлеуметік - мәдени мәселелерді шешуге арналған тәсілдерді анықтап, бейімдейді. Мәдени айырмашылықтарды құрметтейді және толеранттылық пен мәдениетаралық диалог құндылықтарын қалыптастырады.
- Критикалық ойлауды дамыту технологиясының практикалық негіздерін және критикалық ойлау деңгейін бағалаудың негізгі критерийлерін біледі. Лингвистика саласындағы зерттеу және практикалық жұмыс әдістері мен тәсілдерін меңгерген. Лингвистикалық, әлеуметтік тілтанымдық, ақпараттық-талдаушылық және коммуникативтік аспектілерде кәсіби қызметті атқарады. Мәтіндерді талдау және интерпретациялау үшін критикалық ойлау технологияларын қолданады. Лингвистика саласындағы зерттеу жұмыстарының әдістерін меңгерген. Шетел тілінің құрылымын біледі және тілдік құралдарды әртүрлі қарым-қатынас жағдайларында қолданады. Академиялық стандарттарға сәйкес жазбаша және ауызша мәтіндер құрастырып, ұсынады. Оқылатын тақырыптар бойынша мәтіндердің мазмұнын тыңдай отырып түсінеді. Шетел тілінде әртүрлі мәтін түрлерін (эссе, баяндама, хат) жазады. Мәтіндерді лексико-грамматикалық талдайды, оның ішінде полисемия, омонимия және сөзжасам мәселелерін қарастырады.
- АКТ және медиаресурстарды білім беру мен өзіндік оқу үдерісінде қолданудың дидактикалық мүмкіндіктерін анықтап, негіздейді. Оқу процесін ұйымдастыру, қолдау және бағалау үшін цифрлық құралдар мен онлайн - платформаларды пайдаланады. Оқушылардың деңгейін, оқу мақсаттарын және педагогикалық дизайн принциптерін ескере отырып, цифрлық білім беру контентін жасайды және бейімдейді. Цифрлық дерек көздері мен медиаконтенттің сенімділігін, сапасын және педагогикалық тиімділігін бағалайды. Цифрлық этика, авторлық құқық және ақпараттық қауіпсіздік нормаларын сақтайды. Оқытудың үдерісінде кері байланыс технологияларын, онлайн-коммуникацияны және бірлескен жұмысты цифрлық ортада қолданады. Цифрлық технологияларды қолдану тәжірибесін рефлексиялайды, цифрлық саладағы кәсіби өсу бағыттарын анықтайды.
- Жас ерекшеліктері, тілдік және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, әдістемелік материалдарды, тапсырмаларды және оқыту технологияларын әзірлейді және бейімдейді. Шетел тілін оқытуда заманауи тәсілдерді, оның ішінде коммуникативтік, ісәрекеттік, компетенттілік және басқа тәсілдерді қолдана отырып оқу сабақтарын жоспарлайды және жүзеге асырады. Шетел тілінде білім беру мәселелері бойынша педагогикалық зерттеулер жүргізеді, мәліметтер жинау және талдау үшін сапалы және сандық әдістерді қолданады. Зерттеу және педагогикалық қызмет нәтижелерін жинақтап, түсіндіреді, қорытындылар мен ұсыныстар тұжырымдайды. Өзінің әдістемелік тәжірибесіне рефлексия жүргізеді, даму аймақтарын анықтап, оқытудың тиімділігін арттыру жолдарын анықтайды.
- Аударма теориясы мен практикасының негізгі ұғымдарымен және негізгі категорияларымен жұмыс істейді. Әр түрлі мәтіндердің жазбаша және ауызша (дәйекті) аудармасын шетел тілінен және шетел тіліне дәлдік пен сәйкестік нормаларын сақтай отырып орындайды. Жанрға, мақсатқа және коммуникативті жағдайға байланысты аударма стратегиялары мен трансформацияларын қолданады. Аударылған мәтіндерді өңдейді және бейімдейді, олардың логикасын, стилистикалық бірлігін және аударма тілінің нормаларына сәйкестігін қамтамасыз етеді. Кәсіби аударма қызметінде мамандандырылған құралдарды (электрондық сөздіктер, анықтамалық жүйелер, автоматтандырылған аударма бағдарламалары) пайдаланады.
Ұқсас БББ
6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01702 Шетел тілі
Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01702 Шетел тілі (IP)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi