6B05202 География в Торайгыров университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты кәсіби қызметі облысында білімі бар, қазіргі инновациялық технологияларды меңгерген және география ғылымы облысында кәсіпкерлік дағдылары бар жоғары білікті мамандар даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Торайгыров университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B052 Жер туралы ғылым
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 6B052 Қоршаған орта
Пәндер
-
Жалпы жертану
Бұл курстың мақсаты-планетамыздың табиғаты туралы тұтас материалдық жүйе ретінде түсінік қалыптастыру, оның құрамдас бөліктері (оның компоненттері) тығыз өзара әрекеттесуде және үздіксіз дамуда, студенттерді физикалық географияның келесі аймақтық курстарын қабылдау үшін қажетті біліммен қаруландыру. Пән физикалық география, климатология, гидрология, геоморфология, метеорология және т. б. сияқты жеке географиялық пәндер бойынша білімді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Географияға кіріспе және ғылыми зерттеулер негіздері
Пән теориялық ой-өрісін және өз мамандығы бойынша оқу және кәсіби қызметті тиімді жүзеге асыруға маманның тәжірибелік дайындығын анықтайтын кіріспе пән болып табылады. Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту; студенттерді ғылыми білімге баулу, олардың мамандық бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мен қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Картография топография негіздерімен
Пәннің мақсаты студенттерге топографиялық карталар мен аэрофотосуреттерден жер туралы ақпаратты алудың, оларды бағдарлау, арнайы түсірілімдерді жобалау үшін пайдаланудың ең ұтымды әдістерін үйрету. Пәннің мазмұнына әр түрлі масштабтағы, мазмұндағы, қамтылған, пайдалану түріндегі карталарды зерттеу кіреді. Курс мыналарды көздейді: топографиялық карта бойынша картометриялық жұмыстарды орындау, оның мазмұнын талдау; топографиялық карталарды, жергілікті жердің жоспарларын, пішіндеуді жасаумен байланысты талап етілетін дәлдікті сақтай отырып, өлшеу жұмыстарының тәсілдері мен түрлерін зерделеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Гидрология
"Гидрология" пәнінің мақсаты гидрология саласындағы негізгі ғылыми білім жүйесін және су объектілерін зерттеу әдістерін қалыптастыру болып табылады. Пән гидроферадағы процестердің жалпы заңдылықтары туралы түсінік береді, гидрофераның басқа қабықшалармен өзара байланысын көрсетеді, студенттерді әртүрлі типтегі су объектілерінің географиялық таралуының негізгі заңдылықтарымен негізгі гидрологиялық-географиялық және гидрологиялық-экологиялық ерекшеліктерімен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Биогеография
Мақсаты: экологиялық ерекшеліктер мен әртүрлі түрлер мен топтардың байланыстарын білу негізінде организмдер мен қоғамдастықтардың географиялық таралу заңдылықтарын анықтау, жердің тірі жамылғысының құрылымдық-функционалдық және тарихи ерекшеліктерінің себептерін ашу. Биогеографияны дамыту. Құрлықтардың флористикалық және фаунистік аудандастыруы. Аймақтық биомдар. Тау биомалары. Адам және биомалар. Биогеографиялық облыстар мен патшалардың жіктелуі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияға кіріспе
"Экономикалық және әлеуметтік географияға кіріспе" курсы танымдық сипатқа ие және студенттерге қоғам дамуының қазіргі кезеңіндегі география ғылымдарының сындарлы мүмкіндіктерін ашуға, оларға ғылыми көзқарастар, теориялар мен тұжырымдамалардың алуан түрлілігін анықтауға көмектесуге арналған. Мақсаты-студенттерге экономикалық және әлеуметтік география, оның ғылыми әдісі және дамудың негізгі кезеңдері туралы жалпы түсінік беру; елдер мен аудандардың өзіндік ерекшелігін, экономикадағы кеңістіктік айырмашылықтарды, жер шарындағы жекелеген елдер мен аймақтарды көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Қазақстанның физикалық географиясы
Пәнді оқыту мақсаты: қолданбалы зерттеулер үшін іргелі негіз болып табылатын қазіргі заманғы физика-географиялық жағдайларды оқу. Пәнді оқытудың негізгі міндеті: студенттерді Қазақстанның табиғи компоненттерінің аймақтық-белдік құрылымын алдын ала анықтайтын табиғи орта компоненттерінің өзара тәуелділігін анықтауды үйрету; физикалық-географиялық жағдайдың ландшафт құрушы факторларынна анықтай білуді қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер Қазақстан Республикасының кешенді физикалық-географиялық, экономикалық-географиялық сипаттамасымен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Гидрологиялық есептер
"Гидрологиялық есептер" пәнінің мақсаты гидрология саласындағы негізгі ғылыми білім жүйесін және су объектілерін зерттеу әдістерін қалыптастыру болып табылады. Пән гидроферадағы процестердің жалпы заңдылықтары туралы түсінік береді, гидрофераның басқа қабықшалармен өзара байланысын көрсетеді, студенттерді әртүрлі типтегі су объектілерінің географиялық таралуының негізгі заңдылықтарымен негізгі гидрологиялық-географиялық және гидрологиялық-экологиялық ерекшеліктерімен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Тұрақты даму негіздері
Тұрақты дамудың философиялық тұжырымдамасы тұрақты даму және тұрақты даму тұжырымдамасының қалыптасуы, оның ұстанымдары туралы түсінік береді. Тұрақты дамуға жету жолдарын қарастырады. Стокгольм, Йоханнесбург, Орхус конвенциясялары, Даниялық жоба талқыланады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Геология
Геология курсы – жоғарғы білім беру жүйесінде географиялық білім берудің маңызды факторлардың бірі. Пәнді оқыту мақсаты – студенттерге Жер және жер қыртысының құрамы, құрылысы, шығу тегі және даму жайлы терең де жүйелі білім бере отырып, жер қойнауында және жер бетінде болып жататын табиғи процестерді дұрыс түсінуге, жер қойнауындағы пайдалы қазбаларды ұтымды пайдалануға, жер қойнауын қорғауға бағыт береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Метеорология
"Метеорология" пәнін оқытудың мақсаты - студенттерді атмосфера туралы негізгі біліммен, ондағы ауа-райы мен климатты қалыптастыратын физикалық және химиялық процестермен таныстыру. Атмосфераның құрылымы; ауаның құрамы, Жер шарында қысымның, температураның, ылғалдылықтың кеңістіктік таралуы; атмосферада күн радиациясының пайда болу процестері; жылу және су режимі; әртүрлі ендіктердегі ауа-райының өзгеруін анықтайтын негізгі айналым жүйелерінің қасиеттері зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Геология палеонтология негіздерімен
Геология палионтология негіздерімен курсы – жоғарғы білім беру жүйесінде географиялық білім берудің маңызды факторлардың бірі. Пәнді оқыту мақсаты – студенттерге Жер және жер қыртысының құрамы, құрылысы, шығу тегі және даму жайлы терең де жүйелі білім бере отырып, жер қойнауында және жер бетінде болып жататын табиғи процестерді дұрыс түсінуге, жер қойнауындағы пайдалы қазбаларды ұтымды пайдалануға, жер қойнауын қорғауға бағыт береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Метеорология және климатология
"Метеорология және климатология" курсы атмосферада болып жатқан процестер мен құбылыстарды зерттеуге бағытталған, олардың көмегімен метеорологиялық, синоптикалық мәліметтер, атмосфераның жалпы айналымы мен климаттың қалыптасу заңдылықтары зерттеледі. Климаттық жүйе, жаһандық және жергілікті климаттардың өзара байланысы, климаттың қалыптасу процестері, климатты жіктеу жүйесі, кең ауқымды климаттың өзгеруі және қазіргі климаттың жылынуы туралы түсінік берілген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері
Пән кәсіпкерлік негіздерін, кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдауды, кәсіпкерлікті жоспарлау, маркетинг, кадрлық қамтамасыз ету, мәдениет және кәсіпкерлік этикасы негіздерін, кәсіпкерлік қызметтің тиімділігі мен тәуекелдерін талдауды, кәсіпкерлік қызметті тоқтату мүмкіндігін зерттейді. Студенттер өз бетінше бизнес-идеяны таңдайды, жоспарлау, маркетингтік зерттеулер жүргізеді, сату стратегиясын әзірлейді, бизнес-идеяның негізгі ресурстарын бағалайды, өндірістік процесті сипаттайды, негізгі серіктестерді анықтайды. Бағалау жұмыс істеп тұрған кәсіпкерлерді тарта отырып, кешенді комиссиямен жобалық идеяны қорғау нәтижелері негізінде жүргізіледі. Сабақтарға тәлімгер ретінде жұмыс істеп тұрған кәсіпкерлер тартылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерлік қатынастарды реттейтін нормалардың мазмұнын зерделеу; - кәсіпкерлік қатынастардың ерекшелігін зерттеу; - кәсіпкерлік келісімшарттардың ерекшеліктерін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Экономика және бизнес негіздері
Кәсіпкерлік түсінігі-кәсіпкерліктің анықтамасы, түрлері, даму тенденциялары, рөлі. Нарықтық экономиканың негізгі ұғымдары. Бизнестің ұйымдастырушылық негіздері. Бизнестің қаржылық негіздері. Бизнесті дамыту стратегиясын әзірлеу. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жоба 1 (Аумақтың табиғи-рекреациялық әлеуетін бағалау)
Жобаның мақсаты – туризм мен рекреацияны ұйымдастыру үшін белгілі бір аумақтың немесе аймақтың рекреациялық әлеуетін кешенді географиялық талдау және бағалау. Міндеттерге жататындар: рекреациялық кеңістікті қалыптастыру үшін облыс аумағының тарихи даму кезеңдерін негіздеу; аймақтың табиғи-рекреациялық ресурстарын сипаттау және олардың аумақтың рекреациялық әлеуетін қалыптастырудағы рөлін бағалау; рекреациялық аймақтарға бөлу және аумақтың рекреациялық әлеуетін пайдалану перспективалары; оқу-танымдық бағдарларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 2
-
Экология негіздері
Биосфера туралы ілім. Қоршаған орта факторлары. Экологиялық жүйелер. Биосфераның шектеулі ресурстары. Энергияның экологиялық мәселелері. Ауаның және гидросфераның ластану көздері. Атмосфераны ластанудан сақтаңыз. Қоршаған ортаны қорғаудың нормативтік, ұйымдастырушылық мәселелері. Тұрақты дамудың бағыттары. Халықаралық қоршаған ортаны қорғау саласындағы ынтымақтастық.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігі
Пәнді оқудың мақсаты студенттерді адамға және қоршаған ортаға жағымсыз факторлардың әсер етуінің нормативтік және рұқсат етілген деңгейлерімен таныстыру, өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету саласындағы күрделі оқиғаларды, процестерді, құбылыстарды зерттеу, жіктеу және жүйелеу, бар қауіптер мен қауіптердің алдын-алу, оқшаулау және жою шараларын әзірлеу болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерлік қатынастарды реттейтін нормалардың мазмұнын зерделеу; - кәсіпкерлік қатынастардың ерекшелігін зерттеу; - кәсіпкерлік келісімшарттардың ерекшеліктерін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Экологиялық менеджмент
Пәнді меңгеру табиғатты қорғау қызметін басқарудың сапалы жаңа идеологиясының қажетті атрибуты ретінде саналы экологиялық дүниетанымды қалыптастыруды, экологиялық тәуекелдерді бағалау кезінде тиімді басқарушылық шешімдерді енгізуді, ұйымдар қызметінің экологиялық маңызды аспектілерін және экологиялық міндеттерді шешуді анықтауды қамтамасыз етеді. Даму кезеңдерін, функцияларды, инфрақұрылымды және экологиялық менеджмент принциптерін зерделеуді, табиғи ресурстарды, экологиялық залалдарды, шығындарды экономикалық бағалауды және қаржыландыру мен есептілік мәселелерін қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Геоморфология
"Геоморфология" пәнін игерудің мақсаты рельеф пішіндерін сипаттау, олардың құрылымы мен шығу тегі, рельеф түзуші процестерге байланысты рельефтің генетикалық санаттарын анықтау саласында білім алу болып табылады. Пәннің бағдарламасы негізгі рельеф түзуші процестердің сипаттамасын және олармен байланысты рельеф формаларын қамтиды. Пәннің міндеттері: студенттердің жер беті рельефінің шығу тарихы, даму тарихы және қазіргі заманғы динамикасы туралы берік білім алуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Құрлықтар мен мұхиттардың физикалық географиясы
Құрлықтар мен мұхиттардың физикалық географиясы оқу пәні ретінде материктер мен олардың құрамына кіретін аймақтардың жалпы табиғи ерекшеліктерін зерттейді. Географиялық жағдайдың ұқсастығы мен даму тарихының ортақтығына негізделген жалпы табиғи қасиеттер, сондай-ақ әрбір материк пен оның құрамындағы физикалық-географиялық аймақтар үшін ерекше табиғи қасиеттер оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
География және экология пәндерін оқытудың әдістемесі
Курс педагогика ғылымының бір саласы болып табылады. Оны зерттеудің негізгі пәні – өскелең ұрпаққа география мен экология негіздерін оқыту процесі. Мақсаты – жалпы білім беретін және орта мектептерде география мен экологияны оқытудың әдістемелік қамтамасыз етілуін білу. Қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынастың шиеленісуіне байланысты экологиялық білімнің өзектілігі мәселесі бүгінгі күні белгілі ғылымдардың барлығында көрініс табуда. География – жаратылыстану мен әлеуметтік-экономикалық білімдерді біріктіретін пәндердің бірі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Рекреациялық география
Пәннің мақсаты: студенттерді рекреациялық ресурстарды кеңістіктік (аумақтық) бөлу жүйесімен, туристік игерумен және туризмді дамыту болашақтарымен таныстыру. Халықтың рекреациялық қызметін кеңістіктік ұйымдастыруды, белгілі бір елдер мен аудандардың нақты әлеуметтік-экономикалық және табиғи жағдайларында олардың әрекет ету механизмін, рекреациялық ресурстарды анықтау үшін аудандастыру тәсілдерін зерттеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Географияны оқыту әдістемесі
Мақсаты-жалпы білім беретін және арнаулы орта оқу орындарында жұмыс істеу үшін студенттерді әдістемелік дайындау. Оқу мақсатын, орта мектептегі географиялық білім мазмұнын, оқытуды ұйымдастыру әдістері мен формаларын, географияны оқыту құралдарын, географияны оқыту процесінде оқушылардың білімін меңгеру, ақыл-ой дамуы мен тәрбиесінің арасындағы бірлікке қол жеткізу тәсілдері мен өзара байланысын зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Геоэкология және табиғатты қорғау
Геоэкология және табиғатты қорғау пәні табиғатты пайдалану және су нысандарын, топырақты, органикалық дүниесін қорғаудың негіздері келтіріледі. Зерттеулердің геоэкологиялық әдістері жүйелерді және белгіленген аумаққа геоэкологиялық сараптама мен болжау жүргізу әдістемесін құрастыруын анықтайды. "Адамның табиғатқа әсері - табиғи кешендердің өзгеруі - бұл өзгерістердің адам мен табиғат үшін салдары" жүйесіндегі байланыстар, табиғи ортаны оңтайландыру жолдары, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану принциптері мен әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Ландшафттану
Пәнді оқытудың мақсаты - табиғи кешендерде болып жатқан үрдістерді басқарудағы жалпы заңдылықтарды оқып үйрену, студенттерге ландшафтардың құрылымы, динамикасы және оларды құраушы компоненттердің өзара байланысы туралы толық түсінік беру; халықтық-шаруашылық мақсаттар үшін ландшафттар туралы оқу-жаттығуды практикалық қолдану мүмкіндіктері мен тәсілдерін оқып үйрену. Жер ландшафты ортасының барлық табиғи компоненттерінің ажырамас бірлігі туралы түсініктерді, оның құрылымын құрайтын табиғи геожүйелер туралы білімдерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Геоэкология
Геоэкологияның пәні мен міндеттері анықталады, табиғатты пайдалану және су нысандарын, топырақты, органикалық дүниесін қорғаудың негіздері келтіріледі. Зерттеулердің геоэкологиялық әдістері жүйелерді және белгіленген аумаққа геоэкологиялық сараптама мен болжау жүргізу әдістемесін құрастыруын анықтайды. Техногенеза зардаптар, қоршаған ортаның экологиялық сапасының бағасының әдiстерi геожүйелердiң антропогендік тұрақтылығы, табиғи қорлардың қорғауы және олар тиiмдi қолдануы зерттелінеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Start up жобаларының экономикалық негіздемелері
Пән қорытынды болып табылады және Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік құқықтық актілерін, оның ішінде экология және табиғатты пайдалану саласындағы нормативтік құқықтық актілерді ескере отырып, кәсіби қызмет бағыты бойынша стартап-жобаларды әзірлеуде құзыреттерді қалыптастырады. Студент стартап-жобаның түпкілікті бизнес-жоспарын әзірлейді, негізгі және айналым қаражатына, персоналды басқару ресурстарына қажетті инвестициялық шығындарды бағалайды, өзіндік құн мен баға белгілеуді есептейді. Бағалау жұмыс істеп тұрған кәсіпкерлерді тарта отырып, кешенді комиссиямен жобалық идеяны қорғау нәтижелері негізінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Елтану
«Географиядағы зерттеу әдістері» курсы – студенттерді өзіндік кешенді физикалық-географиялық зерттеулерге дайындау және экономикалық география саласында және Қазақстан мен әлемде осы күнгі өндірістік өнеркәсіпті ұйымдастыруда білім беру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Жоба 2 (Аумақтық аудандастыру және аудандық жоспарлау)
Пәннің мақсаты – қоғамның өндірістік және өндірістік емес қызметін кеңістікте орналастырудың ұтымды жоспарлауын және олардың болашаққа болжамын әзірлеу. Пәннің негізгі міндеттері – географиялық, экономикалық, сәулеттік, құрылыстық, инженерлік-технологиялық факторларды ескере отырып, жоспарлау теориясының негіздері туралы білім беру, жеке экономикалық объектілерді, экономикалық аудандарды және ел ретінде жобалау және болжау білу, тұтас, экономикалық кеңістікте еркін шарлау, аймақтардағы әлеуметтік-экономикалық және жобаланатын объектілерді бағалай білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 2
-
Топонимика
Шет тілдегі атауларды үйлестіру әдістерін, олардың алғашқы қалыптасу тәжірибесін, әр түрлі карталардың топонимикалық мазмұнының өзгешелігін, карталарды топонимикалық зерттеулердің көзі ретінде қолдануды талқылайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Жер кадастры топырақтану негіздерімен
"Жер кадастры топырақтану негіздерімен" пәнін меңгеру қазіргі жер қатынастар сұрақтары, жерді пайдалану және оларды реттеу бойынша, сондай-ақ әр түрлі топыраққа бағалау жүргізу бойынша теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған. Жер кадастрының объектісі ретінде жер қорының рөлін, мәнін және мазмұнын, жер кадастрын ұйымдастыру және жүргізу принциптерін зерделеу, топырақты бағалау әдістерін зерделеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Геоурбанистика
Қазіргі түсініктеме бойынша урбандалу және қалалық жүйелер (қала-агломерация-урбандалған аудан-мегаполис) қалыптасуының негізгі ұғымдарын, зандылықтарын, мәселелері мен болашағын қарастырады. Қалалардың өсуіндегі қазіргі тенденциялары, олардың өсу динамикасын, әлемдегі қала халқының үлес салмағының жоғарлауын зерттейді. Қалалардың одан да күрделі тораптары мен жүйелерінің пайда болуы мен дамуы. Заманауи әлемдегі урбандалудың мән-мағынасы. Жалған урбандалу түсінігі
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Әлем халықтары мен қалалар географиясы
Пәнді меңгерудің мақсаты-геодемографиялық білімді қалыптастыру, әлем елдері мен өңірлерінің тұрғындары мен қалалары географиясының негіздерін зерделеу. Халық географиясының объектісі-халықтың аумақтық топтары( жүйелері), жеке елді мекендер, олардың желілері және тұрғындар тұратын жүйелер. Халық географиясының пәні-халықты аумақтық ұйымдастыру. Курс сонымен қатар әлемдік қалаларды және олардың ел экономикасындағы рөлін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жер ресурстары мен оларды қорғау
Пәннің мақсаты – дүние жүзінің жер ресурстары туралы білім алу, ресурстарды пайдалануды экономикалық бағалау. Жер ресурстарын ұтымды пайдалану ауыл шаруашылығының және жалпы еліміздің экономикасында үлкен маңызға ие. Ауыл шаруашылығында өнім алу жердің сапалық жай-күйімен, табиғатымен және оны пайдалану жағдайларымен тікелей байланысты. Бұл маңызды өндіргіш күш, онсыз ауылшаруашылық өндірісінің процесін елестету мүмкін емес.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Пәнді оқыту мақсаты – студенттерге Қазақстан Республикасының және оның экономикалық аудандары мен әкімшілік облыстарын территориялық ұйымдастырудың негізгі заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы кешенді түсінік беру, қазіргі кезеңдегі әлеуметтік-экономикалық дамудың негізгі мәселелерін бөліп көрсету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Геоақпарат
"Геоинформатика" пәнін оқытудың мақсаты-географиялық ақпаратты автоматты өңдеу әдістері мен тәсілдерін, ГИС-технологияларды және деректер қорын басқару жүйелерін қолдана отырып, теориялық білімі мен практикалық дағдысы бар жоғары білікті мамандарды дайындау болып табылады. Пән студенттерде географиялық ақпаратты жіктеу және құрылымдауда, ЭЕМ көмегімен картографиялық ақпаратты өңдеу және талдауда теориялық, практикалық дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Географиядағы компьютерлік графика
Курс компьютерлік графиканың теориялық негіздерін және оны географияда практикалық қолдану мысалдарын қамтиды. Курстың мақсаты-студенттерді геоақпараттық технологиялар бойынша арнайы курстарды оқуға дайындау. Курстың міндеттері - студенттерді компьютерде графикалық мәліметтерді ұсыну формаларымен таныстыру; студенттерді Microsoft Paint, Adobe Photoshop, CorelDRAW, Easy Trace бағдарламаларында жұмыс істеу негіздерін үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жерді қашықтықтан зондылау
Бұл пәнді оқытудың мақсаты студенттерді Жерді қашықтықтан зондтаумен, ғарыштық суреттердің геодезиялық анықтамасымен таныстыру. Ақпаратпен нақты уақыт режимінде жұмыс істеу мүмкіндігі қоршаған ортаның экологиялық мониторингі мәселелерін шешу үшін қашықтықтан зондтауды қолдануға әкелді. Дәстүрлі әдістермен салыстырғанда жер бетін қашықтықтан зерттеу әдістерінің артықшылығы - түсіру ауқымы, табиғи объектілер туралы ғаламдық және жергілікті ақпарат алу мүмкіндігі, сонымен қатар нақты уақыт режимінде процестердің динамикасын бақылау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Геосаясат
«Геосаясат» пәні негізгі жаһандық геосаяси процестердің теориясы мен тәжірибесін зерттейді. Пәннің мақсаты – студенттердің теориялық және әдістемелік білімдерін меңгеру мен тереңдетудегі геосаяси процестердің заңдылықтары, экономикалық заңдылықтардың әсері, олардың қазіргі геосаяси процестерге әсері туралы түсініктерін қалыптастыру. Геосаясат мемлекет орналасқан нақты жағдайды таразылайтын және бағалайтын пән, ол әрқашан болашаққа бағытталған. Онда саяси дамудың негізгі бағыттары, теориялары, концепциялары, үлгілері мен гипотезалары талданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Геоақпараттық модельдеу
Пәнді меңгеру мақсаты - жер кеңістігінің объектілері мен құбылыстарын геоақпараттық моделдеудің теориялық білімдері мен әдістемелік тәсілдерін қолдануға және жердің сандық үлгілерін жасауға дайындығын және қабілетін анықтайтын жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Пәннің міндеті геоақпараттық талдау және геоақпараттық картографиялау құралдары мен әдістерін меңгерген мамандарды даярлау болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Көлік географиясы
«Көлік географиясы» пәнінің мақсаты – материалдық өндіріс саласы және инфрақұрылымның маңызды құрамдас бөлігі ретінде көлік туралы білім жүйесін құру. Пәннің міндеттері: экономиканың аумақтық құрылымы жүйесіндегі көліктегі аумақтық айырмашылықтарды анықтайтын заңдылықтар мен факторларды анықтау және зерттеу; табиғи жағдайлардың, табиғи-географиялық ортаның көлікке әсер ету мәселелерін зерттеу; әртүрлі көлік түрлерінің орналасуы мен жұмысын зерттеу; көлік желілерінің құрылымын талдау; әртүрлі аймақтар мен елдердегі көлік жүйелерінің дамуы мен қызметін зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
Дүние жүзілік шаруашылықты экономикалық, әлеуметтік және саяси география тұрғысынан зерттеу. Халықаралық еңбек бөлінісі. Металлургия, машина жасау, отын, химия және жеңіл өнеркәсіп салалары. Дүние жүзілік агроөнеркәсіптік кешен. Көліктік-коммуникациялық жүйелер. Халықаралық қаржы жүйесі. Дүние жүзінің маңызды экономикалық аймақтары. Шет елдердегі жеке мемлекеттердің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Павлодар облысының географиясы
Студенттерге өңірдің геоэкологиясы, олардың негізгі анықтамаларымен, түрлерімен климаттық ерекшеліктеріне байланысты түрлеріне сипаттама беру және оларды географиялық тұрғыда білімдерімен толықтыру
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Материалдық өндіріс негіздері
"Материалдық өндірісті ұйымдастыру" курсын оқытудың мақсаты Қазақстан жағдайында олардың динамикасын ескере отырып, басқарушылық шешімдер қабылдау үшін кәсіпорынның жұмыс істеуі мен өндірісті ұйымдастырудың теориялық және практикалық мәселелерін зерделеу болып табылады. Курс теориялық негіздерді зерделеуге және өндірісті ұйымдастырудың практикалық дағдыларын меңгеруге, сондай-ақ студенттерде кәсіпорын қызметін қарау мен талдау, шаруашылық шешімдерді қабылдау бойынша талдамалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Медициналық география және курортология негіздері
Пәнді оқудың мақсаты – табиғи емдік ресурстарды пайдалану негізінде сауықтыру, ауруларды емдеу және алдын алуды ұйымдастыру саласындағы іс-шаралар кешені ретінде курортология және сауықтыру қызметі бойынша білім жүйесін қалыптастыру. Оқу пәні біріктірілген және жаратылыстану, гуманитарлық және медициналық пәндердің қиылысында орналасқан. Бұл пәнді оқу студенттердің курортология бойынша теориялық, әдістемелік, практикалық және картографиялық білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Медициналық география
"Медициналық география" пәнін игерудің мақсаты- медициналық география ежелгі ғылым ретінде туралы, денсаулық жағдайының қоршаған орта факторларынан тәуелділігін ашатын туралы жалпы түсінік беру, сондай-ақ негізгі аурулардың пайда болуы үшін аумақтық алғышарттардың болуы, олардың таралуының жалпы және аймақтық заңдылықтары туралы түсінік беру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Өндірістің техникалық-экономикалық негіздері
"Өндірістің техникалық-экономикалық негіздері" пәнін игерудің мақсаты студенттерді шаруашылықтың маңызды салаларының жіктелуімен және қысқаша сипаттамасымен, ел аумағында өндірістік кешендердің орналасу заңдылықтарын анықтаумен таныстыру болып табылады. Бұл курсты оқу студенттерге негізгі экономикалық-географиялық пәндерді меңгеруге көмектесетін негізгі білім алуға қажетті болып табылады. і. Өнеркәсіптің дамуына табиғи және экономикалық жағдайлардың әсері қарастырылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Физикалық-географиялық аудандастыру
Пән ландшафттарды аумақтық ұйымдастыру ерекшеліктерін ашатын физикалық географияның классикалық бағытын қарастырады. Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерге қазіргі физикалық географияның негізгі теориялық және практикалық мәселелерінің бірі ретінде физика-географиялық аудандастыру туралы кәсіби білімді қалыптастыру. Физикалық-географиялық кешендер аудандастыру объектілері ретінде, олардың қасиеттері, физикалық-географиялық кешендердің қалыптасу және саралау заңдылықтары мен факторлары және т. б. зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Геожүйелерді модельдеу
Студенттерде географиядағы модельдеу туралы түсінік қалыптастыру, жаңа экономикалық саясатпен және табиғи ортаны алғашқы қалыпта сақтау және табиғи потенциалды қалпына келтіру үшін қажетті өндіріс пен технологияларды экологияландыру бойынша қазіргі талаптармен таныстыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
ТМД елдерінің географиясы
Пәнді игерудің мақсаты студенттердің ТМД территориясының табиғи алуан түрлілігі, табиғи кешендердің қалыптасу және даму ерекшеліктері туралы біртұтас түсінігін қалыптастыру, сонымен қатар табиғаттың антропогендік өзгеруі және оның салдары, сонымен қатар посткеңестік кеңістіктің және оның жекелеген аймақтарының эволюциясы үрдістерінің құрылымы, заңдылықтары және ерекшеліктері туралы мәселелерін қарастыру болып табылады. ТМД елдерінің физикалық-географиялық және экономикалық-географиялық орналасуы, табиғат жағдайларының ерекшеліктері туралы пән.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Басқарудың географиялық негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты – экономикалық және саяси географияда, сондай-ақ қоғам өмірінде терең теориялық білімге ие, басқару қызметіне (мемлекеттік және жеке салалар) географ бакалаврларын дайындау. Басқарудың географиялық негіздері пәні мемлекеттік реттеудің көп қырлы аспектілерін қамтитын материалды қамтиды, оны әкімшілік қызметпен айналысатын маман (географиялық сауатты) білуі керек).
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Аумақты тұрақты дамыту мақсаттары үшін табиғатты пайдалану саласындағы білімді қолданады
- Қазақ тілінде, орыс және ағылшын тілдерінде (А2, B1, B2 деңгейде), коммуникацияның негізгі дағдыларын меңгерген, сонымен қатар кәсіби салада
- Табиғи құбылыстар мен үрдістердің құрылысы мен заңдылықтарының пайда болуы, қалыптасуы және эволюциясының аймақтық және ғаламдық зерттелуі үшін базалық физикалық-географиялық білімдерін қолданады
- Әлеуметтік-экономикалық және саяси география саласында білімі бар, оның жаңа бағыттарын меңгерген, кешенді географиялық міндеттерді шешу үшін, тәсілдер мен әдістерді игерген
- Оқу және ғылыми зерттеу жұмысында дәстүрлі және қазіргі заманғы географиялық ақпаратты өңдеу және синтездеу әдістерін соның ішінде далалық, картографиялық, ГАЖ, модельдеу тәсілдерін қолданады
- Патриотизм және азаматтық идея негізінде, Рухани-Жаңғыру қоғамдық сана модернизациясы, университеттік, аймақтық, республикалық деңгейдегі шараларды ұйымдастыру және қатысу кезіндегі Қазақстанның үшінші модернизациясы негізінде өзін тұлға, азамат ретінде көрсетеді
- Кәсіби міндеттерді орындау үшін қажетті ақпараттық-коммуникациялық, экономикалық, әлеуметтік-саяси, психологиялық, экологиялық ғылымдар салаларында өз білімін кеңейтеді
- Белгілі бір аумақтың табиғи-ресурстық әлеуетіне кешенді географиялық баға береді, өңірлерде туристік мүмкіндіктерді дамыту үшін жаңа жобаларды ұсынады
- Өзінің көз қарасын ұстана алады, өмірлік құндылықтарын әртүрлі салаларда қорғайды, әлеуметтік жағдайларды шешудің жаңа тәсілдерін ұсынады, жұмыста командалық рухты дамытады
- Оқытушылық қызметте, сондай-ақ білім беру саласындағы зерттеу міндеттерін анықтау және шешу үшін географияның әртүрлі салалары бойынша жүйеленген теориялық және практикалық білімдерін қолданады
- Оқу материалдарын (оқулықтар, оқу құралдары, оқу-әдістемелік мақалалар, т. б.), ғылыми мәтіндерді (ғылыми мақалалар, монографиялар, диссертациялар, т. б.), публицистикалық, әдеби көздер, интернет-ресурстар талдайды және тиісті ой-пікірлерді шығарады
- Қазақстан Республикасының әрекет етуші нормативті-құқықтық актілерін ескеріп, сонымен қатар экология және табиғатты қорғау облысында стартап-жобалар дайындау біледі және оларды экономиканың әр түрлі салаларында жүзеге асырады