Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11401 Әлеуметтік жұмыс в Esil University

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Әлеуметтік салада саясатты басқару, құқықтық кеңес беру және менеджмент бойынша, сондай-ақ адамдармен жұмыс істеу дағдылары дамыған білікті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы Esil University
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B090 Әлеуметтік жұмыс
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 6B114 Әлеуметтік жұмыс

Пәндер

  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Пәнді оқу студенттерде экология туралы ғылым ретінде, адам мен қоршаған ортаның өзара байланысы мен өзара тәуелділігі туралы түсініктерін қалыптастыруға мүмкіндік береді; адамды қоршаған ортаның негізгі қауіптілігін анықтау дағдылары; экологиялық жағдайды талдау және бағалау қабілеті; төтенше жағдайларда қорғау әдістері мен заманауи технологияларын меңгеру дағдылары; қауіпсіздікті қамтамасыз ету және қоршаған ортаны қорғау мақсатында кәсіби қызметті ұтымды ету дағдылары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Курста құқықтың пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарын, негізгі құқықтық ұғымдарды анықтауды, сонымен қатар қазақстандық құқықтың негізгі салаларының (конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық және т.б.) ролі туралы, басқа да нормалармен құқықтық мәселелерді шешуде бағдарлау үшін қажетті білімді ұсынады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл шаралары және мемлекеттік сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегияларды іске асыру туралы кешенді көзқарасты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Пән үй шаруашылығының заңдылықтары мен аралас әлеуметтік-бағдарлы экономиканың әртүрлі деңгейлеріндегі шаруашылық жүргізуші субъектілердің ұтымды мінез-құлқы туралы, оның маңызды сипаттамаларын ашу мақсатында ұдайы өндіріс процесіндегі терең себеп-салдарлық байланыстар туралы білім береді; ресурстары шектеулі әлемде шаруашылық субъектілерінің (өндірушілер, сатушылар, сатып алушылар) экономикалық таңдауы туралы; шаруашылық қызметі және ұдайы өндіріс процесіндегі адамдар арасындағы экономикалық қатынастар туралы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік медицина негіздері

    Курстың мақсаты студенттерді денсаулыққа әсер ететін факторлармен, сондай-ақ физикалық, ақыл-ой және әлеуметтік көңіл-күйді сақтау мен нығайтудың әдістерімен таныстыру, сондай-ақ әлеуметтік терапия, бейімделу, оңалту және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мамандыққа кіріспе

    Курстың мақсаты болашақ кәсіби мәдениетті қалыптастыруды, таңдалған мамандыққа деген қызығушылығын дамытуды, әлеуметтік жұмыс саласындағы (әлеуметтік диагностика, терапия, оңалту, бейімделу, түзету және т.б. технологиясы) кәсіптік қызметтің сипаты мен ерекшелігі туралы алғашқы білім алуды меңгеруді, терең теориялық білімдер мен кәсіби дағдылар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қарым - қатынас психологиясы және конфликтология

    Курс тиімді қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруға, келешектегі кәсіптік іс-қимылдағы шиеленістер жағдайында мінез-құлықтың теориялық білімдерін және практикалық дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ жанжалды жағдайларды шешудің түрлі әдістерін қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік психология

    Курстың мақсаты адам психологиясының маңызды ерекшеліктері туралы және оның әртүрлі әлеуметтік топтармен өзара әрекеттесуі, әлеуметтік-психологиялық қарым-қатынастың және жеке тұлғаның дамуын көрсетеді, әлеуметтік орта мен әлеуметтік-психологиялық қарым-қатынастың ерекшеліктерін ескере отырып, оның қызметінің ерекшеліктерін, мінез-құлқы мен ақыл-ойдың жай-күйін көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасымен әлеуметтік жұмыс

    Курс балалар мен отбасымен әлеуметтік жұмыс тәжірибесін ұйымдастырудың жолдары мен құралдарын анықтау үшін болашақ кәсіби дағдыларды дамытуға бағытталған; әлеуметтік жағдайы төмен отбасылар, тәуекелге ұшыраған отбасыларын анықтау және шешу әдістері мен нысандары туралы білім жүйесін тереңдету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері

    Пәнді меңгеру мақсаты – кәсіпкерлік, кәсіпкерлік қызмет, бизнесті жүргізудің функциялары мен негізгі принциптері туралы білім алу; кәсіпкерлік қызметтің саласы мен ұйымдық-құқықтық нысанын таңдау мәселелері бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру; құқықтық құжаттарды әзірлеу, бизнес-жоспар әзірлеу мәселелерінде

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жасөспірім психологиясы

    Пән психикалық процесстердің жас ерекшеліктері, оқытудың жас ерекшеліктері, жеке дамудың жетекші факторлары, жасқа байланысты даму дағдарыстары, онтогенездің әртүрлі сатыларында әлеуметтік даму жағдайының ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Community Service Learning

    Пән қоғамға қызмет етуді қоғамдық игілікті дамытуға ерікті үлес қосу және студенттерге әлеуметтік жауапкершіліктің жоғары деңгейін сіңіру нысаны ретінде түсінуді дамыту мақсатында оқытылады. Курс волонтерлік, краудсорсинг, краудфандинг, фандрайзинг, ұжымдық даналық сияқты әлеуметтік тәжірибелерді жүзеге асыру дағдыларын қалыптастырады. Білім алушыларға өздерінің кәсіби құзыреттерін (заңгерлік, маркетингтік, экономикалық консалтинг, копирайтинг және т. б.) дамыту үшін өтеусіз коммерциялық қызметтер көрсетілетін практикалар көзделген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Балалармен және жасөспірімдермен психоло-педагогикалық жұмыс

    Пән психология-педагогикалық жұмыс ерекшеліктері туралы болашақ әлеуметтік қызметкерлерді кәсіби білімі бар балалар мен жасөспірімдерді дамытуға бағытталған; сондай-ақ балалармен жұмыс істеу жүйесіндегі басқарудың теориялық негіздерімен танысу; балалармен және жасөспірімдермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық

    Пәннің мақсаты әлеуметтік көшбасшылықтың теориялық аспектілері туралы студенттердің идеяларын қалыптастыруға, қоғамдық ұйымның жұмыс істеуіне қазіргі заманғы көзқарас тұрғысынан көшбасшылық ұстанымдарды іске асырудың мәнін қалыптастыруға бағытталған. Адамдармен өзара іс-қимылда ықпал ету дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ көшбасшылық дағдыларды дамытуға назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік жұмыс теориясы

    Пәннің мақсаты - белгілі бір шындық туралы білімді жүйелеу - әлеуметтік сала және белгілі бір әлеуметтік іс-әрекеті бар адам қызметінің саласын зерттейді. Соңғы азаматтардың, отбасылардың, топтар мен қоғамның әлеуметтік мәселелерін шешуге бағытталған мемлекеттік, қоғамдық және жеке ұйымдар, мамандар мен белсенділердің кәсіби және әлеуметтік қызметі ретінде түсіндіріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат 1

    Пән кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және аналитикалық мәтіндік қызметпен байланысты коммуникативтік құзыреттілікті кеңейту; білім алушыларда лингвистикалық және прагматикалық ойлау дағдыларын, тілдің мәнерлі бірліктерін талдау және коммуникацияның мақсаттары мен шарттарына байланысты қажетті бірлікті таңдауды сауатты жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ұйымдастырушылық психология

    Пәннің мазмұны басқарудың психологиялық мазмұны мен құрылымы, жетекші тұлғаның психологиялық мінездемесі және ұйымдастырушылық мақсаттарға қол жеткізу үшін адамдардың бірлескен жұмысының психологиялық ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған; басқару қызметін психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру./ Пәндер жеке айырмашылықтар туралы білімді зерделеуге және жүйелеуге, олардың құрылымына, қалыптасу көздеріне және көріністеріне бағытталған; әлеуметтік қызметкерлердің психологиялық мәдениетін дамыту, оларды әртүрлі жеке топтармен және диагностикалау әдістерімен таныстыру. Пәннің негізгі мақсаты басқарудың шетелдік және отандық ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру,ғылыми басқарудың қазіргі тенденциялары - жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтiк жұмысты құқықтық қамтамасыз ету

    Бұл пән халықпен әлеуметтік жұмысын қамтамасыз ету үшін қарым-қатынастарды құқықтық реттеу саласындағы мемлекеттік білім жүйесін, қоғамдық қатынастар саласындағы мемлекеттік саясатты, іздеу, жүйелеу және тиісті құқықтық құжаттарды кешенді талдау дағдыларын меңгеру үшін жүйелік білімді алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік сақтандыру

    Оқу курсы әлеуметтік сақтандыру саласындағы негізгі түсініктер мен тәсілдерді, оның объективті қажеттілігі мен формаларын қалыптастыруға, жалпы және жеке әлеуметтік сақтандыруда, студенттердің түсінуін қалыптастыруға бағытталған; әлеуметтік саланы мемлекеттік реттеу жүйесі туралы; әлеуметтік реттеудің негізгі механизмдері туралы; халықты әлеуметтік қорғау жүйесі мен тетіктері туралы; Қазақстандағы әлеуметтік дамудың стратегиялық мақсаттары туралы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі

    Пән білім алушыларда олардың қызметі саласында барабар кәсіби қарым-қатынас жасау үшін жеткілікті коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру; Кәсіптік қызметті табысты жүзеге асыру үшін қажетті тілдік, сөйлеу, пәндік құзыреттіліктерді жетілдіру; білім алушылардың өз бетінше іздестіру-зерттеу қызметінің дағдыларын, дағдылары мен құзыреттерін қалыптастыру және проблемалық кәсіптік -бағдарланған міндеттер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік жұмыстың әдістермен технологиялары 1

    Пәннің мазмұны студенттердің әлеуметтік жұмыс әдістерін және әлеуметтік жұмыс технологиясын меңгеруіне, әлеуметтік жұмыс технологиялық функциясының мазмұнын, табиғатын, құрылымын және негізгі аспектілерін түсіну, сондай-ақ әлеуметтік жобалау әдістерін меңгеру, әлеуметтік жұмыс технологияларын болжау және жоспарлау, тестілеу және іске асыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жастармен әлеуметтік жұмыс

    Курстың мақсаты болашақ әлеуметтік қызметкерлердің жастардың жағдайы мен олардың проблемалары туралы кәсіби білімдерін дамытуға бағытталған; әлеуметтiк қызметтер жүйесiнде, психологиялық-әлеуметтiк, құрылымдық және интеграцияланған әлеуметтiк қызметпен айналысатын ұйымдар мен мекемелерде, әлеуметтiк қолдау және медициналық-әлеуметтiк көмек жүйесiндегi Қазақстан Республикасының жас азаматтарын әлеуметтендiрудiң әдiстерi мен тетiктерi туралы, сондай-ақ жалпы теориялық принциптерi, кәсiби қызметiнiң үлгiлерi мен технологиялары туралы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жеке айырмашылықтар психологиясы.

    Пән жеке айырмашылықтар туралы білімді зерделеуге және жүйелеуге, олардың құрылымына, қалыптасу көздеріне және көріністеріне бағытталған; әлеуметтік қызметкерлердің психологиялық мәдениетін дамыту, оларды әртүрлі жеке топтармен және диагностикалау әдістерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік бағдарламаларды әзірлеу технологиялары

    Курстың мақсаты әлеуметтік процестердің ғылыми жобалау негіздері саласындағы құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған; әлеуметтiк салаға қатысты әлеуметтiк дизайнның теориялық-әдiстемелiк негiздерiн ашып көрсету; халықтың әртүрлі топтарына қатысты әлеуметтік бағдарламаларды дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік педагогика

    Пән студенттерде әлеуметтік тәрбиелеудің субъектілері мен үдерісіне қатысты гуманистік әлеуметтік ұстанымдарды, әлеуметтік-педагогикалық қызмет саласындағы кәсіби міндеттерді шешуге дайындығын қалыптастырады: толыққанды оқыту, балаларды тәрбиелеу, баланың құрдастарымен және ересектермен қарым-қатынасы мен қарым-қатынасы, тәрбиеленушілердің әлеуметтенуі үшін жағдай жасау; аралас мамандармен өзара іс-қимылда пәнаралық психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік-оңалту іс-шараларына қатысу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жұмыстағы әкімшілік

    Оқу курсы әр түрлі типтегі мекемелерде жалпы заңдарды, әлеуметтік әкімшілік принциптерін зерделеуге арналған. Мұндай қызмет халықты әлеуметтік қорғау жүйесінің тиімділігін арттыру үшін қажет, нәтижесінде әлеуметтік қамсыздандыруды жақсартады, әлеуметтік қызмет клиенттерінің түрлі топтары мен категориялары үшін қалыпты жағдайларды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік жұмыстағы фандрайзинг

    Мақсаты фандрайзинг, фандрайзингтің түрлері мен технологиялары, Әлеуметтік саладағы жобалық жұмыстың негіздері туралы білім алу. Бұл курста әлеуметтік жобаларды қаржыландыру мүмкіндіктері, әлеуметтік саясатқа сәйкес әлеуметтік саладағы жобалық жұмыстың арақатынасы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы педагогика

    Пәннің мақсаты педагогиканы ғылым ретінде түсінуге, педагогикалық мәселелерді және проблемалады талдауға, шешуге қабілетті дамытуға бағытталған. Пәндерді меңгеру барысында заманауи білімнің көп өлшемділігі негізделген; педагогикалық процестің сипаты мен негізгі компоненттерін талдау; - тұтас оқу үдерісінің контекстінде білім беру мен оқытудың теориялық аспектілерін айқындайды; білім беру жүйелерін басқарудың мәні, функциялары мен принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іскерлік ағылшын тілі

    Пәнді меңгерудің мақсаты – студенттердің коммуникативтік, лингвистикалық, тілдік-мәдени, кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Іскерлік қарым-қатынас, ресми іскерлік стиль нормаларын меңгеру дағдылары, белсенді іскерлік лексика мен терминологияны меңгеру, шынайы жазбаша және ауызша дереккөздермен жұмыс істей білу, іскерлік хаттар жазу, іскерлік хаттарды жүргізу, іскерлік қарым-қатынас салаларында оқытылатын тақырыптар аясында. ағылшын тілінде іскерлік әңгіме дамытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік инновациялар

    Пән адам өмірінің саласын зерттейді, оның қызметі белгілі бір шындық - әлеуметтік сала және әлеуметтік қызмет туралы білімді жүйелеуболып табылады. Соңғы азаматтардың, отбасылардың, топтар мен қоғамның әлеуметтік мәселелерін шешуге бағытталған мемлекеттік, қоғамдық және жеке ұйымдар, мамандар мен белсенділердің кәсіби және әлеуметтік қызметі ретінде түсіндіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы.

    Пән уақыттық ресурстарды басқару, дербес тиімділікті арттыру, уақытты тиімді ұйымдастыру және ұйымдастыру саласында құралдарды игеру үшін қажетті құзыреттерді игеруге бағытталған. Уақытты басқару жұмыс уақытын басқаруға, бизнес-процестердің барлық кезеңдерінде еңбек шығындарын жоспарлауға, ұйымдастыруға және бағалауға және ұйымның шығындарын барынша азайтуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Startup әзірлеу

    "Startup әзірлеу" пәні идеяны іздеуден бастап өнімнің нарыққа шығуына дейін өміршең минималды өнімді (MVP) құру процесіне бағытталған. Курс өз өніміңізді құрудың барлық процесін, Soft Skills-ті дамытуды, топтық жұмысты және іскерлік дағдыларды қамтиды. Студенттер рефлексия, сыни ойлау, интернет-коммерция қағидаттарымен танысу, өз өнімдерін таныстыру, нарықта өз бетінше өмір сүру, өзгеріп отырған сыртқы жағдайларға жедел және икемді әрекет ету, командалық жұмыста жауапкершілікті өз мойнына алу, жаңа бизнес - идеяларды іске асыруға үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару жүйесіндегі кейс-менеджмент

    Бұл пән болашақ әлеуметтік жұмыс мамандарында қазіргі заманғы оқытудың интерактивті формаларын қолдана отырып, кейс-менеджмент моделін қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Кейс-менеджмент-бұл процесс онда сапалы және тиімді нәтижелерге қол жеткізу үшін байланыс және қол жетімді ресурстарды іздеу арқылы жүзеге асырылатын клиенттің қажеттіліктеріне сәйкес келетін қызметтерді алуға бағалау, жоспарлау, көмек және қолдау біріктіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік геронтология

    Пәндерді зерделеуде мемлекет пен қоғамның Қазақстандағы және шетелдегі қартадамдарға деген қарым-қатынасын, зейнеткерлікке бейімделу мәселесін, сондай-ақ қарттармен әлеуметтік жұмыс істеудің ерекшеліктері мен технологияларын салыстырмалы талдау жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік геронтологиядағы инновациялық технологиялар.

    Пән мақсаты қартаю мен қартаюдың әлеуметтік салдарларын біледі, қартайғанадамдармен әлеуметтік жұмыстың жаңа технологияларын енгізеді,қарт адамдармен әлеуметтік жұмыс істеудің озық технологияларын үйретеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жұмыстың әдістермен технологиялары 2

    Пәннің мазмұны студенттердің әлеуметтік жұмыс әдістерін және әлеуметтік жұмыс технологиясын меңгеруіне, әлеуметтік жұмыс технологиялық функциясының мазмұнын, табиғатын, құрылымын және негізгі аспектілерін түсіну, сондай-ақ әлеуметтік жобалау әдістерін меңгеру, әлеуметтік жұмыс технологияларын болжау және жоспарлау, тестілеу және іске асыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнес ағылшын тілі

    Пәнді оқу студенттерге қауіпсіздіктің халықаралық стандартты жалпы ғылыми және ғылыми және кәсіби деңгейіне жетуге мүмкіндік береді. Негізгі бағыттары коммуникативті, іскерлік полемикалық дағдыларды одан әрі жетілдіру; түрлі коммуникациялық және іскерлік салаларда және қарым-қатынас жағдаяттарында ауызша және жазбаша сөйлеуде шығармашылық дағдыларды дамыту

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дағдарыстық психология.

    Курс студенттерге дағдарыс психологиясының әдіснамалық негіздерін меңгеруге, дағдарыстың және дағдарыстан кейінгі кезеңде адам мінез-құлқының түсіндірмелік теорияларын меңгеруге, сондай-ақ дағдарыс кезеңінде адамдарға көмектесу үшін психологиялық бағдарламалардың өзін-өзі құру дағдыларына үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жеке тұлғаны әлеуметтендіру.

    Пән мақсаты студенттердің білім беру үдерісінің әлеуметтік-педагогикалық аспектілері, адамның әлеуметтенуі мен дараландыруының мән-мағынасы туралы нақты идеяларды дамытуға бағытталған; балалармен, ата-аналармен және әлеуметтендіру процесінде мұғалімдермен қарым-қатынас дағдысын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жұмыстағы супервизия

    Мақсаты: студенттерді әлеуметтік мамандарды кәсіби қолдаудың тиімді түрлерінің бірімен таныстыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде түлек келесі құзыреттерге ие болуы керек: - жеке кәсіби деградацияның, кәсіби қажудың, кәсіби «шаршаудың» алдын алу қабілеті; азаматтардың өмір сүру жағдайын нашарлататын немесе нашарлатуы мүмкін мән-жайларды бағалау, әлеуметтік диагноз қою және әлеуметтік қызметтер мен әлеуметтік қолдау шараларын көрсетудің жеке бағдарламаларын әзірлеу мақсатында азаматтардың жеке қажеттіліктерін анықтау мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ерекше қажеттіліктері бар балалардың әлеуметтік-психологиялық бейімделуі

    Пәннің мазмұны балаларға қатысты кез-келген дискриминацияны жоққа шығаратын идеологияға негізделген шетелдік және отандық білім беру тәжірибесін қалыптастыруға бағытталған; барлық адамдарға тең қарым-қатынасты қамтамасыз ететін жағдайларды жасау және іске асыру туралы; инклюзивті білім беру принциптерімен таныстыру; ерекше қажеттіліктері бар балалардың психоәлеуметтік бейімделу ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психикалық денсаулық проблемалары бар адамдармен әлеуметтік жұмыс

    Психикалық бұзылулары бар адамдармен әлеуметтік жұмыстарды ұйымдастыру мен жүргізуде дәстүрлі және инновациялық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық әлеуметтік жұмыс

    Халықтың денсаулығын қорғау, жұмыспен қамту саласындағы және басқа да салалардағы әлеуметтік жұмыс, кедейлер мен мұқтаждардың өмір сүру деңгейін көтеру арқылы студенттерді халықаралық әлеуметтік жұмыстың негізгі бағыттарымен таныстыру; шетелдік әлеуметтік жұмыс тәжірибесін зерттеудің әдістемелік аспектілері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік қызметтегі стандарттар және мониторинг

    Пән тәртіптілік стандарттау жүйесін енгізеді, қызмет көрсету секторындағы зерттеулердің мазмұны мен әдістерін зерттейді. Стандарттар мен нормалар мемлекеттік органдар тарапынан әлеуметтік дамудың маңызды параметрлерін реттеу саласын білдіреді. Әлеуметтік стандарттау әлеуметтік әл-ауқаттың оңтайлы деңгейі болып табылатын қоғамның әлеуметтік дамуының параметрлерін көрсетеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік қызметтің сапасын бағалау және стандартизациялау, әлеуметтік квалиметрия

    Пәндер аумақтық деңгейде әлеуметтік саясат нәтижелерін, әлеуметтік қызметтердің, әлеуметтік қызметтердің ұлттық стандарттарын қолданатын мекемелер мен ұйымдардың жұмыс нәтижелерін бағалау үшін теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік кәсіпкерлік

    Пәннің мазмұны әлеуметтік кәсіпкерлік саласындағы жобаларды табысты іске асыру үшін қажетті кәсіби басқарушылық құзыреттерді дамытуға бағытталған; әлеуметтік кәсіпкерлік саласындағы маркетинг, бизнес-жоспарлау, жобалық қаржыландыру және тәуекелдерді басқаруды қоса алғанда, әлеуметтік кәсіпкерлік саласындағы жобаларды басқару дағдылары; әлеуметтiк жобаны дамыту мен дамытудың әдiстемесiн меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жұмыста болжау, жобалау және модельдеу

    Пәнді зерттеу әлеуметтік шындықты түсінудің нақты әдісі ретінде болжаудың концептуалды негіздемесі, әлеуметтік саланың түрлі салаларының жұмыс істеуін зерттеуде маңызды құрал ретінде модельдеу ерекшелігі; әлеуметтік болжау қызметін ұйымдастыру ерекшелігі; әлеуметтiк саланың институттары, құрылымдары мысалында әлеуметтiк болжамдар мен әлеуметтiк модельдердiң типологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтау жүйесіндегі әлеуметтік қызметтерді басқару

    Пән мақсаты денсаулық сақтау жүйесіндегі басқарудың теориясы мен әдістемесі туралы, осы процестің негізгі заңдары мен қағидаттары, пайдаланылатын әдістердің алуантүрлілігі туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған; денсаулық сақтау жүйесінің әлеуметтік қызметтеріндегі әкімшілік басқару ерекшеліктерін айқындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-психологиялық жұмыс әдістемесі.

    Пәннің мазмұны психоәлеуметтік жұмыстың тұтастық, жүйелі түсінігін, оның ғылыми, әдістемелік, ақпараттық және технологиялық негіздерін құрайды, психоәлеуметтік жұмыстың негізгі технологияларын талдайды; кәсіби қызметте психо-әлеуметтік жұмыс технологиясын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық ағылшын тілі

    Академиялық ағылшын тілін оқу білім алушыларға тілді жетік меңгеруге мүмкіндік береді және ойлау қабілетін дамытуда және мәтінді талдау кезінде өз ойларын ағылшын тілінде академиялық тұрғыда жоғарғы деңгейде дұрыс жеткізуге үйретеді. Сөйлеу формалары мен түрлерінде көрініс табатын дескрипторларда (өз ойын жеткізе білу, мәтінді талдау, жазбаша эссе, іскерлік құжаттама) жүзеге асырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жұмыста әлеуметтік-психологиялық кеңес беру

    Әлеуметтік-психологиялық кеңес беру кәсіби қызмет салаларының бірі болып табылады, оның барысында әлеуметтік жұмыс маманы клиентке күрделі өмір жағдайының мәнін түсінуге көмектеседі және оны шешудің әр түрлі нұсқаларын ұсынады. Консалтинг барысында клиент мәлімдеген проблемаға байланысты кәсіби көмек көрсету міндеті шешіледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Research Paper

    Оқу үрдісінде ғылыми-зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру. Ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау. Әр түрлі зерттеулердегі тақырыптардың өзектілігі мен өңделу дәрежесін негіздеу. Зерттеу тақырыбы мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу объектісі мен мәнін анықтау. Дипломдық жобаның тақырыбы бойынша библиографиялық деректерді жинау. Дипломдық жоба тақырыбы бойынша ғылыми зерттеудің теориялық базасын жасау. Тақырыпты талдаудың ғылыми әдістерін таңдау. Жүргізілген зерттеу бойынша қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Сomprehensive exam preparation

    Сomprehensive exam preparation бұрынғы алған білімдерін жалпылайды және тереңдете түседі, оқу материалдарын логикалық тұрғыдан жүйелендіреді, негізгі сұрақтар мен тәжірибелік-бағытталған тапсырмалар/есептер/кейстерді студенттердің тұтастай жүйелі түрде көре білуіне ықпал етеді. Сomprehensive exam preparation кәсіби пәндердің мазмұнына шолу жасайды, сәйкес әдебиеттерді, емтихан сұрақтарының блоктарын, болашақ кәсіби іс-әрекеттерде негізгі құзыреттіліктер бойынша алған білімдерін реттейді және түсіндіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 8

Оқыту нәтижелері

  • Қызмет алуды өзектендіруге және көмекке жүгінген тұлғаның мәселелерын анықтауға мүмкіндік беретін тұлғаны диагностикалау әдістері туралы білімді қолдану; қиын өмірлік жағдайлардан шығу немесе олардың туындауының алдын алу шеңберінде мұқтаж адамдарға әлеуметтік қызмет көрсету және әлеуметтік қолдау шараларының түрлері мен нысандарының көлемін бағалау.
  • Халыққа әлеуметтік қызмет көрсетудің сапасы мен тиімділігін жоспарлау, ұйымдастыру, талдау және мониторингі (бағалау) бойынша іс-шараларды жүзеге асыру дағдыларын көрсету; көрсетілетін қызметтер сапасының өлшемдерін және халықты әлеуметтік қолдау шараларын әзірлеу.
  • Гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары саласындағы негізгі білімдерін көрсету (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық); әлеуметтік жұмыс саласындағы ойларды, сезімдерді, фактілер мен пікірлерді ауызша және жазбаша түрде түсіндіру және көрсету; ағылшын тілінде коммуникациялық дағдыларды қолдану.
  • Әлеуметтік қызметтер мен мекемелерде рәсімдік талаптар мен қалыптасқан жағдайды ескере отырып, әкімшілік басқарудың нақты технологияларын (нақты әкімшілік іс-шаралардың нәтижелілігін жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау дағдылары) дәлелдеу.
  • Әлеуметтік қызметтерді басқарудың этикалық, әлеуметтік-саяси, экономикалық, әлеуметтік-психологиялық негіздері және оларды тәжірибеде қолдану.
  • Айналадағылармен сәтті қарым-қатынас жасау қабілеті: қарым-қатынастағы әр түрлі жағдайларға қарамастан жылдам икемделу; топпен жұмыс істей алу қабілеті, өз көзқарасында өзгертімсіз қала отырып дұрыс қорғау, жаңа шешімдерді ұсыну; кикілжіңдер мен жан-жалдарды шешу мен келіссөздер жүргізу қабілеті.
  • Халықтың мұқтаж топтарына әлеуметтік қызмет көрсету және қолдау жүйесін жүйелендіру; әлеуметтік қызметтердің әртүрлі нысандары мен түрлерінің, әлеуметтік оңалту, бейімдеу, түзету және т.б. технологияларының оңтайлы үйлесімін қолдану; әлеуметтік қызметтерге немесе әлеуметтік қолдауға мұқтаж адамдарға әлеуметтік қолдау көрсету қызметтерін жүзеге асыру.
  • Әлеуметтік жағдайдың индикаторларын білу және анықтай алу; халыққа әлеуметтік қызмет көрсетуді іске асыруды болжау мен дамытуды жүзеге асыру; әлеуметтік жағдайды бақылаудың әртүрлі әдістерін қолдану және оның нәтижелерін халыққа әлеуметтік қызмет көрсетудің мақсаттарын анықтауда пайдалану.
Top