Құқық салаларын, құқықтың негізгі салаларының мәні мен міндеттерін, Конституцияның құқықтық актілер жүйесі үшін негізгі заң ретіндегі маңызын, әр түрлі құқықтық қатынастардың мазмұнын, азаматтардың құқықтары мен міндеттерін қарастырады. Білім алушылардың дүниетанымын қалыптастыруға және қоғамдық және жеке құқықтық санасын, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыруға ықпал етеді. Мемлекеттік сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегияларды іске асыру туралы кешенді көзқарас қалыптастырады
Селективті тәртіпКурс қазіргі ақпараттық қоғамда өтетін коммуникативтік үдерістердің күрделілігіне байланысты критикалық ойлау мәдениетін дамытуды болжайды. Критикалық ойлау дағдыларын, шешім қабылдау техникаларын, тиімді көпшілік алдында сөз сөйлеуді дайындау және өткізу әдістемелерін белсенді меңгеруді көздейді. Пәндерді терең меңгеруге, жазбаша жұмыстарды дайындау сапасын арттыруға ықпал етеді, дербес білім беру стратегиясын құруға негіз болады.
Селективті тәртіпСтуденттердің теориялық негіздерді терең зерттеу және қазіргі кездегі экология мен жасыл экономиканың рөлі туралы түсініктерді нақтылау, сондай-ақ қоғамның әл-ауқатын сақтауға бағытталған экономика негіздерін зерделеу, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану есебінен, түпкілікті пайдалану өнімдерін қайтаруды қамтамасыз ететін өндірістік циклге.
Селективті тәртіпСтуденттердің ғылым ретінде экология туралы, адам мен қоршаған ортаның өзара байланысы мен өзара тәуелділігі туралы түсініктерін қалыптастыру және тіршілік әрекетінің экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша сұрақтар шеңберін, сонымен қатар қазіргі заманның негізгі экологиялық мәселелерін және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру шеңберінде оларды шешу жолдарын зерттеу
Селективті тәртіпКурстың мақсаты студенттерді денсаулыққа әсер ететін факторлармен, сондай-ақ физикалық, ақыл-ой және әлеуметтік көңіл-күйді сақтау мен нығайтудың әдістерімен таныстыру, сондай-ақ әлеуметтік терапия, бейімделу, оңалту және т.б.
Оқу жылы - 1Курстың мақсаты болашақ кәсіби мәдениетті қалыптастыруды, таңдалған мамандыққа деген қызығушылығын дамытуды, әлеуметтік жұмыс саласындағы (әлеуметтік диагностика, терапия, оңалту, бейімделу, түзету және т.б. технологиясы) кәсіптік қызметтің сипаты мен ерекшелігі туралы алғашқы білім алуды меңгеруді, терең теориялық білімдер мен кәсіби дағдылар.
Оқу жылы - 1Экономикалық теория аралас әлеуметтік-бағытталған экономиканың түрлі деңгейлерінде шаруашылық жүргізу және шаруашылық субъектілерінің тиімді мінез-құлық заңдарын зерттейді, оның мәндік сипаттамаларын ашу мақсатында ұдайы өндіру процесіндегі терең себеп-салдарлық байланыстар; шектеулі ресурстар әлемінде шаруашылық жүргізуші субъектілерді (өндірушілерді, сатушыларды, сатып алушыларды) экономикалық таңдау; экономикалық жүйенің әртүрлі деңгейлерінде ұдайы өндіру процесіндегі адамдар арасындағы шаруашылық қызмет және экономикалық қатынастар.
Оқу жылы - 1Курс балалар мен отбасымен әлеуметтік жұмыс тәжірибесін ұйымдастырудың жолдары мен құралдарын анықтау үшін болашақ кәсіби дағдыларды дамытуға бағытталған; әлеуметтік жағдайы төмен отбасылар, тәуекелге ұшыраған отбасыларын анықтау және шешу әдістері мен нысандары туралы білім жүйесін тереңдету.
Оқу жылы - 2Пән психикалық процесстердің жас ерекшеліктері, оқытудың жас ерекшеліктері, жеке дамудың жетекші факторлары, жасқа байланысты даму дағдарыстары, онтогенездің әртүрлі сатыларында әлеуметтік даму жағдайының ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 2"Кәсіпкерлік негіздері" пәнін оқу барысында қазіргі жағдайда кәсіпкерлік негіздерінің теориялық сұрақтары қарастырылады.; кәсіпкерліктің қалыптасуы, кәсіпкерліктің мәні мен функциялары, бизнестің қазіргі ұйымдық нысандары, кәсіпкерліктегі мәдениет пен этика, нарықтық экономикадағы кәсіпкерліктің рөлі; кәсіпорынды (фирманы) ұйымдастырумен байланысты мәселелер: кәсіпорынның ұйымдық-құқықтық нысанын таңдау, Кәсіпкерлік табысқа және фирма қызметінің мақсаттары, экономикалық жағдайлар, фирманың нарықтағы мінез-құлық стратегиясы, бизнесті жоспарлау, кәсіпорын қызметінің негізгі көрсеткіштері, жарнама және оның бизнестегі рөлі.
Селективті тәртіпКурстың мақсаты адам психологиясының маңызды ерекшеліктері туралы және оның әртүрлі әлеуметтік топтармен өзара әрекеттесуі, әлеуметтік-психологиялық қарым-қатынастың және жеке тұлғаның дамуын көрсетеді, әлеуметтік орта мен әлеуметтік-психологиялық қарым-қатынастың ерекшеліктерін ескере отырып, оның қызметінің ерекшеліктерін, мінез-құлқы мен ақыл-ойдың жай-күйін көрсетеді.
Оқу жылы - 2Пәннің мақсаты әлеуметтік көшбасшылықтың теориялық аспектілері туралы студенттердің идеяларын қалыптастыруға, қоғамдық ұйымның жұмыс істеуіне қазіргі заманғы көзқарас тұрғысынан көшбасшылық ұстанымдарды іске асырудың мәнін қалыптастыруға бағытталған. Адамдармен өзара іс-қимылда ықпал ету дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ көшбасшылық дағдыларды дамытуға назар аударылады.
Оқу жылы - 2Кәсіби шет тілі мамандық бойынша студенттердің тілін дамытуға негізделген. Студенттердің сөйлеу мәнерінде, экономикалық ағылшынша терминдерді еркін қолдануын тереңдетуге бағытталған. Болашақ экономистерге іскери қатысымдылықтың негіздерінен мағлұмат беру, студенттерді экономикалық ортада іскерлік қарым – қатынасқа үйрету, іскерлік терминдерге баулу. Студенттердің іскерлік және кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2Студенттердің коммуникативтік құзыреттіліктерін, олардың қызметі саласында, кәсіби қарым-қатынасқа жеткілікті түрде қалыптастыру; кәсіби қызметті табысты жүзеге асыруға қажетті тіл, сөйлеу, пәндік құзыреттілікті жетілдіру; білім алушыларға тәуелсіз зерттеу жұмыстарының дағдылары, қабілеттері мен құзыреттіліктерін қалыптастыру және проблемалық-бағытталған кәсіби тапсырмаларды шешу үшін оларды шығармашылықа пайдалануын үйрету.
Оқу жылы - 2Пәннің мақсаты педагогиканы ғылым ретінде түсінуге, педагогикалық мәселелерді және проблемалады талдауға, шешуге қабілетті дамытуға бағытталған. Пәндерді меңгеру барысында заманауи білімнің көп өлшемділігі негізделген; педагогикалық процестің сипаты мен негізгі компоненттерін талдау; - тұтас оқу үдерісінің контекстінде білім беру мен оқытудың теориялық аспектілерін айқындайды; білім беру жүйелерін басқарудың мәні, функциялары мен принциптері.
Селективті тәртіпӘлеуметтік педагогика адамның жаһандық деңгейде, елде және тұрғылықты жерінде (облыс, қала, ауыл, маңайдағы) тәрбиесіне тікелей немесе жанама әсер етеді, бұқаралық ақпарат құралдарының, отбасының, қарым-қатынастың рөлі оның өмірінде және тәрбиесінде қандай рөл атқарады қоршаған адамдармен және басқа да факторлармен.
Селективті тәртіпБұл пән халықпен әлеуметтік жұмысын қамтамасыз ету үшін қарым-қатынастарды құқықтық реттеу саласындағы мемлекеттік білім жүйесін, қоғамдық қатынастар саласындағы мемлекеттік саясатты, іздеу, жүйелеу және тиісті құқықтық құжаттарды кешенді талдау дағдыларын меңгеру үшін жүйелік білімді алуға бағытталған.
Оқу жылы - 2Пәннің негізгі мақсаты - академиялық жазбаларды тиімді жазу үшін қажетті жазбаша дағдылар мен сыни ойлау дағдыларын игеру және нығайту. Курстың мазмұны: тақырыптық академиялық хат, оның ерекшеліктері. Ғылыми стиль түсінігі. Тақырып таңдаңыз. Ғылыми мақалаларды іздеудің бағыттары мен құралдары. Оқу және оның түрлері. Плагиат және оны болдырмау жолдары. Зерттеу моделдері (бір факторлы, көп факторлы). Зерттеудің гипотезасы. Зерттеу әдіснамасы. Зерттеу жұмысының құрамы. Негізгі бөлім. Автордың идеясы жазбаша түрде. Зерттеу жұмысының құрылымы. Негізгі бөлім. Кіріспе, қорытынды. Резюме Баяндама, презентация қатемен жұмыс
Оқу жылы - 2Курс тиімді қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруға, келешектегі кәсіптік іс-қимылдағы шиеленістер жағдайында мінез-құлықтың теориялық білімдерін және практикалық дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ жанжалды жағдайларды шешудің түрлі әдістерін қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2Оқу курсы әр түрлі типтегі мекемелерде жалпы заңдарды, әлеуметтік әкімшілік принциптерін зерделеуге арналған. Мұндай қызмет халықты әлеуметтік қорғау жүйесінің тиімділігін арттыру үшін қажет, нәтижесінде әлеуметтік қамсыздандыруды жақсартады, әлеуметтік қызмет клиенттерінің түрлі топтары мен категориялары үшін қалыпты жағдайларды қамтамасыз етеді.
Селективті тәртіпПән мақсаты интеллект проблемасына әртүрлі көзқарастарды талдау, интеллектті психикалық тәжірибені ұйымдастырудың ерекше түрі ретінде түсінуге бағытталған; жеке диагностикалау әдістерін, әлеуметтік қызметтерді және қоғамдық қолдауды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін интеллекттің әртүрлі түрлеріне тұжырымдамалық көзқарастарды сыни түрде талдай білу қабілетін дамыту.
Селективті тәртіпКурс студенттерге дағдарыс психологиясының әдіснамалық негіздерін меңгеруге, дағдарыстың және дағдарыстан кейінгі кезеңде адам мінез-құлқының түсіндірмелік теорияларын меңгеруге, сондай-ақ дағдарыс кезеңінде адамдарға көмектесу үшін психологиялық бағдарламалардың өзін-өзі құру дағдыларына үйретуге бағытталған.
Селективті тәртіпПән уақыттық ресурстарды басқару, дербес тиімділікті арттыру, уақытты тиімді ұйымдастыру және ұйымдастыру саласында құралдарды игеру үшін қажетті құзыреттерді игеруге бағытталған. Уақытты басқару жұмыс уақытын басқаруға, бизнес-процестердің барлық кезеңдерінде еңбек шығындарын жоспарлауға, ұйымдастыруға және бағалауға және ұйымның шығындарын барынша азайтуға мүмкіндік береді.
Селективті тәртіпПәннің мазмұны студенттердің әлеуметтік жұмыс әдістерін және әлеуметтік жұмыс технологиясын меңгеруіне, әлеуметтік жұмыс технологиялық функциясының мазмұнын, табиғатын, құрылымын және негізгі аспектілерін түсіну, сондай-ақ әлеуметтік жобалау әдістерін меңгеру, әлеуметтік жұмыс технологияларын болжау және жоспарлау, тестілеу және іске асыру болып табылады.
Селективті тәртіпПән жеке айырмашылықтар туралы білімді зерделеуге және жүйелеуге, олардың құрылымына, қалыптасу көздеріне және көріністеріне бағытталған; әлеуметтік қызметкерлердің психологиялық мәдениетін дамыту, оларды әртүрлі жеке топтармен және диагностикалау әдістерімен таныстыру.
Селективті тәртіпПәннің мазмұны басқару үдерісінің мәнін түбегейлі тұтас қарауға бағытталған; табысты корпорацияларда басқару тәжірибесімен танысу; әлеуметтік және кәсіби басқарушылық рөлдерді талдау; әртүрлі елдердегі басқару стиліндегі айырмашылықтарды сипаттау, негізгі басқару дағдыларымен танысу.
Селективті тәртіпПәннің мақсаты уақыттық ресурстарды басқару, дербес тиімділікті арттыру, ұйымдастыру және уақытты тиімді пайдалану саласындағы құралдарды меңгеру үшін қажетті біліктілікті меңгеруге бағытталған. Уақытты басқару жұмыс уақытын басқаруға, бизнес-процестердің барлық кезеңдерінде еңбек шығындарын жоспарлауға, ұйымдастыруға және бағалауға, ұйымның шығындарын барынша азайтуға мүмкіндік береді.
Селективті тәртіпПән мақсаты студенттердің білім беру үдерісінің әлеуметтік-педагогикалық аспектілері, адамның әлеуметтенуі мен дараландыруының мән-мағынасы туралы нақты идеяларды дамытуға бағытталған; балалармен, ата-аналармен және әлеуметтендіру процесінде мұғалімдермен қарым-қатынас дағдысын қалыптастыру
Селективті тәртіпПәннің мазмұны басқарудың психологиялық мазмұны мен құрылымы, жетекші тұлғаның психологиялық мінездемесі және ұйымдастырушылық мақсаттарға қол жеткізу үшін адамдардың бірлескен жұмысының психологиялық ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған; басқару қызметін психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру./ Пәндер жеке айырмашылықтар туралы білімді зерделеуге және жүйелеуге, олардың құрылымына, қалыптасу көздеріне және көріністеріне бағытталған; әлеуметтік қызметкерлердің психологиялық мәдениетін дамыту, оларды әртүрлі жеке топтармен және диагностикалау әдістерімен таныстыру. Пәннің негізгі мақсаты басқарудың шетелдік және отандық ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру,ғылыми басқарудың қазіргі тенденциялары - жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру.
Селективті тәртіпІскерлік-ағылшын тілін үйрену студенттерге коммуникативтік, лингвистикалық, тілдік-мәдени және кәсіби құзыреттерді дамытуға мүмкіндік береді. Кәсіпкерліктің коммуникативтік салаларының зерттелетін тақырыптары, ресми бизнес-стилінің нормаларын меңгеру дағдылары, белсенді іскерлік сөздік терминологияны меңгеру, жазбаша және ауызша дерек көздерімен жұмыс істеу, іскерлік хаттарды жазу,ағылшын тілінде іскерлік әңгімелер жүргізу.
Селективті тәртіпПән психология-педагогикалық жұмыс ерекшеліктері туралы болашақ әлеуметтік қызметкерлерді кәсіби білімі бар балалар мен жасөспірімдерді дамытуға бағытталған; сондай-ақ балалармен жұмыс істеу жүйесіндегі басқарудың теориялық негіздерімен танысу; балалармен және жасөспірімдермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Селективті тәртіпПән мақсаты қартаю мен қартаюдың әлеуметтік салдарларын біледі, қартайғанадамдармен әлеуметтік жұмыстың жаңа технологияларын енгізеді,қарт адамдармен әлеуметтік жұмыс істеудің озық технологияларын үйретеді
Селективті тәртіпПәндерді зерделеуде мемлекет пен қоғамның Қазақстандағы және шетелдегі қартадамдарға деген қарым-қатынасын, зейнеткерлікке бейімделу мәселесін, сондай-ақ қарттармен әлеуметтік жұмыс істеудің ерекшеліктері мен технологияларын салыстырмалы талдау жүргізіледі.
Селективті тәртіпОқу курсы әлеуметтік сақтандыру саласындағы негізгі түсініктер мен тәсілдерді, оның объективті қажеттілігі мен формаларын қалыптастыруға, жалпы және жеке әлеуметтік сақтандыруда, студенттердің түсінуін қалыптастыруға бағытталған; әлеуметтік саланы мемлекеттік реттеу жүйесі туралы; әлеуметтік реттеудің негізгі механизмдері туралы; халықты әлеуметтік қорғау жүйесі мен тетіктері туралы; Қазақстандағы әлеуметтік дамудың стратегиялық мақсаттары туралы.
Селективті тәртіпКурстың мақсаты болашақ әлеуметтік қызметкерлердің жастардың жағдайы мен олардың проблемалары туралы кәсіби білімдерін дамытуға бағытталған; әлеуметтiк қызметтер жүйесiнде, психологиялық-әлеуметтiк, құрылымдық және интеграцияланған әлеуметтiк қызметпен айналысатын ұйымдар мен мекемелерде, әлеуметтiк қолдау және медициналық-әлеуметтiк көмек жүйесiндегi Қазақстан Республикасының жас азаматтарын әлеуметтендiрудiң әдiстерi мен тетiктерi туралы, сондай-ақ жалпы теориялық принциптерi, кәсiби қызметiнiң үлгiлерi мен технологиялары туралы.
Селективті тәртіпКурстың мақсаты әлеуметтік процестердің ғылыми жобалау негіздері саласындағы құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған; әлеуметтiк салаға қатысты әлеуметтiк дизайнның теориялық-әдiстемелiк негiздерiн ашып көрсету; халықтың әртүрлі топтарына қатысты әлеуметтік бағдарламаларды дамыту.
Селективті тәртіпКурс психологиялық және әлеуметтік денсаулықтың факторларын, сондай-ақ оны сақтау, нығайту және дамытудың құралдары мен әдістерін енгізеді. Пәндерді зерттеу барысында аурудың қалыптасуына, дамуына және олардың алдын алуға әсер ететін психологиялық факторлар талданады.
Селективті тәртіпПән адам өмірінің саласын зерттейді, оның қызметі белгілі бір шындық - әлеуметтік сала және әлеуметтік қызмет туралы білімді жүйелеуболып табылады. Соңғы азаматтардың, отбасылардың, топтар мен қоғамның әлеуметтік мәселелерін шешуге бағытталған мемлекеттік, қоғамдық және жеке ұйымдар, мамандар мен белсенділердің кәсіби және әлеуметтік қызметі ретінде түсіндіріледі.
Селективті тәртіпПәннің мақсаты - белгілі бір шындық туралы білімді жүйелеу - әлеуметтік сала және белгілі бір әлеуметтік іс-әрекеті бар адам қызметінің саласын зерттейді. Соңғы азаматтардың, отбасылардың, топтар мен қоғамның әлеуметтік мәселелерін шешуге бағытталған мемлекеттік, қоғамдық және жеке ұйымдар, мамандар мен белсенділердің кәсіби және әлеуметтік қызметі ретінде түсіндіріледі.
Селективті тәртіпБұл курс балалардың әлеуметтік көңіл-күйін қамтамасыз етудің заманауи бағыттары туралы студенттердің идеяларын қалыптастыруға бағытталған; балаларды әлеуметтік қорғау технологияларын енгізу бойынша әлеуметтік әл-ауқат бағдарламаларын дамыту.
Селективті тәртіпПәннің мазмұны - оқып отырған тілдің ресми-іскерлік ерекшеліктерін, өзіндік логикалық ойлауды қалыптастыру болып табылады. Оқылатын тақырыптар көлемінде тілдің кәсіби нормаларын білу; аутентті жазбаша және ауызша құжаттармен жұмыс жасай білу; іскерлік хат жаза білу; шетел тілінде іскерлік әңгіме жүргізу қажет етіледі.
Селективті тәртіпПән тәртіптілік стандарттау жүйесін енгізеді, қызмет көрсету секторындағы зерттеулердің мазмұны мен әдістерін зерттейді. Стандарттар мен нормалар мемлекеттік органдар тарапынан әлеуметтік дамудың маңызды параметрлерін реттеу саласын білдіреді. Әлеуметтік стандарттау әлеуметтік әл-ауқаттың оңтайлы деңгейі болып табылатын қоғамның әлеуметтік дамуының параметрлерін көрсетеді
Селективті тәртіпАкадемиялық ағылшын тілін оқу білім алушыларға тілді жетік меңгеруге мүмкіндік береді және ойлау қабілетін дамытуда және мәтінді талдау кезінде өз ойларын ағылшын тілінде академиялық тұрғыда жоғарғы деңгейде дұрыс жеткізуге үйретеді. Сөйлеу формалары мен түрлерінде көрініс табатын дескрипторларда (өз ойын жеткізе білу, мәтінді талдау, жазбаша эссе, іскерлік құжаттама) жүзеге асырылады
Селективті тәртіпПәннің мазмұны әлеуметтік кәсіпкерлік саласындағы жобаларды табысты іске асыру үшін қажетті кәсіби басқарушылық құзыреттерді дамытуға бағытталған; әлеуметтік кәсіпкерлік саласындағы маркетинг, бизнес-жоспарлау, жобалық қаржыландыру және тәуекелдерді басқаруды қоса алғанда, әлеуметтік кәсіпкерлік саласындағы жобаларды басқару дағдылары; әлеуметтiк жобаны дамыту мен дамытудың әдiстемесiн меңгеру.
Селективті тәртіпПәннің мазмұны психоәлеуметтік жұмыстың тұтастық, жүйелі түсінігін, оның ғылыми, әдістемелік, ақпараттық және технологиялық негіздерін құрайды, психоәлеуметтік жұмыстың негізгі технологияларын талдайды; кәсіби қызметте психо-әлеуметтік жұмыс технологиясын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіпПәндер аумақтық деңгейде әлеуметтік саясат нәтижелерін, әлеуметтік қызметтердің, әлеуметтік қызметтердің ұлттық стандарттарын қолданатын мекемелер мен ұйымдардың жұмыс нәт��желерін бағалау үшін теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды дамытуға бағытталған.
Селективті тәртіпПән мақсаты денсаулық сақтау жүйесіндегі басқарудың теориясы мен әдістемесі туралы, осы процестің негізгі заңдары мен қағидаттары, пайдаланылатын әдістердің алуантүрлілігі туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған; денсаулық сақтау жүйесінің әлеуметтік қызметтеріндегі әкімшілік басқару ерекшеліктерін айқындау.
Селективті тәртіпПәнді зерттеу әлеуметтік шындықты түсінудің нақты әдісі ретінде болжаудың концептуалды негіздемесі, әлеуметтік саланың түрлі салаларының жұмыс істеуін зерттеуде маңызды құрал ретінде модельдеу ерекшелігі; әлеуметтік болжау қызметін ұйымдастыру ерекшелігі; әлеуметтiк саланың институттары, құрылымдары мысалында әлеуметтiк болжамдар мен әлеуметтiк модельдердiң типологиясы.
Селективті тәртіпХалықтың денсаулығын қорғау, жұмыспен қамту саласындағы және басқа да салалардағы әлеуметтік жұмыс, кедейлер мен мұқтаждардың өмір сүру деңгейін көтеру арқылы студенттерді халықаралық әлеуметтік жұмыстың негізгі бағыттарымен таныстыру; шетелдік әлеуметтік жұмыс тәжірибесін зерттеудің әдістемелік аспектілері.
Селективті тәртіпПәннің мазмұны балаларға қатысты кез-келген дискриминацияны жоққа шығаратын идеологияға негізделген шетелдік және отандық білім беру тәжірибесін қалыптастыруға бағытталған; барлық адамдарға тең қарым-қатынасты қамтамасыз ететін жағдайларды жасау және іске асыру туралы; инклюзивті білім беру принциптерімен таныстыру; ерекше қажеттіліктері бар балалардың психоәлеуметтік бейімделу ерекшеліктері.
Селективті тәртіпӘлеуметтік-психологиялық кеңес беру кәсіби қызмет салаларының бірі болып табылады, оның барысында әлеуметтік жұмыс маманы клиентке күрделі өмір жағдайының мәнін түсінуге көмектеседі және оны шешудің әр түрлі нұсқаларын ұсынады. Консалтинг барысында клиент мәлімдеген проблемаға байланысты кәсіби көмек көрсету міндеті шешіледі.
Селективті тәртіпПсихикалық бұзылулары бар адамдармен әлеуметтік жұмыстарды ұйымдастыру мен жүргізуде дәстүрлі және инновациялық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыру
Селективті тәртіпОқу үрдісінде ғылыми-зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру. Ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау. Әр түрлі зерттеулердегі тақырыптардың өзектілігі мен өңделу дәрежесін негіздеу. Зерттеу тақырыбы мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу объектісі мен мәнін анықтау. Дипломдық жобаның тақырыбы бойынша библиографиялық деректерді жинау. Дипломдық жоба тақырыбы бойынша ғылыми зерттеудің теориялық базасын жасау. Тақырыпты талдаудың ғылыми әдістерін таңдау. Жүргізілген зерттеу бойынша қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау
Оқу жылы - 4Гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары саласындағы (гуманитарлық, әлеуметтік) гуманитарлық білімді меңгеру; ауызша және жазбаша түрдегі әлеуметтік жұмыс саласындағы ойларды, сезімдерді, фактілерді және пікірлерді білу және түсіну қабілеті; ағылшын тіліндегі қарым-қатынас дағдылары
Қызмет алуды өзектендіруге және көмек сұраған адамның мәселесін анықтауға мүмкіндік беретін жеке тұлғаны диагностикалау әдістерін қолдану мүмкіндігі; қиын өмірлік жағдайларды жеңу немесе олардың пайда болуын болдырмау шеңберінде әлеуметтік қызметтердің түрлері мен нысандарының көлемін және мұқтаж адамдарға әлеуметтік қолдау шараларын анықтау
әлеуметтік қызметтерді ұйымдастыру және аз қамтылған топтардың тұрғындарын қолдау; әлеуметтiк қызметтердiң әр түрлі мен түрлерiн, әлеуметтiк оңалту технологияларын, бейiмдеудi, түзетудi және т.с.с. әлеуметтік көмекке мұқтаж адамдарға немесе әлеуметтік қолдау көрсетуге әлеуметтік қолдау қызметтерін жүзеге асырады
Халыққа әлеуметтік қызметтердің сапасы мен тиімділігі үшін жоспарлау, ұйымдастыру, талдау және бақылау (бағалау) жүргізу дағдыларына ие болу; көрсетілетін қызметтер сапасы мен әлеуметтік қолдау шараларын әзірлеу
Әлеуметтік жағдайдың индикаторларын анықтау мүмкіндігі; халыққа әлеуметтік қызмет көрсетуді болжау және дамыту; әлеуметтік ахуалды мониторингілеудің түрлі әдістерін қолданады және халық үшін әлеуметтік қызметтердің мақсаттарын анықтауда оның нәтижелерін пайдаланады
басқалармен сәтті қарым-қатынас жасау қабілеті: әртүрлі қарым-қатынас жағдайында жылдам шарлау; командада жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, жаңа шешімдерді ұсыну мүмкіндігі; қақтығыстарды шешу және келіссөздер жүргізу
Әлеуметтік қызметтерді басқарудың этикалық, әлеуметтік-саяси, экономикалық, әлеуметтік-психологиялық негіздері және оларды практикада қолдану
Әлеуметтік қызметтер мен мекемелердегі ағымдағы жағдайды және ағымдағы жағдайды есепке ала отырып, әкімшілік басқарудың нақты технологияларын (арнайы әкімшілік шараларды жоспарлау, ұйымдастыру, орындау мониторингі) қолдану дағдыларына ие болу
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
БББТ: B090 Әлеуметтік жұмыс
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаНархоз Университеті
БББТ: B090 Әлеуметтік жұмыс
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: B090 Әлеуметтік жұмыс
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тіліС.Торайғыров атындағы Павлодар мемлекеттік университеті
БББТ: B090 Әлеуметтік жұмыс
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: B090 Әлеуметтік жұмыс
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаM.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti
БББТ: B090 Әлеуметтік жұмыс
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тіліСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B090 Әлеуметтік жұмыс
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша