Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілдер в Қайнар академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби қызметте қажетті іргелі білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру, білім берудің жаңартылған құрылымы бар кәсіби білімнің іргетасы ретінде педагогикалық және арнайы сипаттағы базалық білімді қамтамасыз ету, шетел тілдерін оқыту үдерісіне инклюзияны енгізу. "6В01803 - Шет тілі: екі шет тілі"мамандығы бойынша кәсіби білім мен практикалық дағдыларды қамтамасыз ету. ой-өрісі кең және ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану-ғылыми, әлеуметтік-гуманитарлық, экономикалық пәндер
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Негізгі шетел тілінің практикалық фонетикасы 2019
    Несиелер: 4

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Базалық шетел тілі 2019
    Несиелер: 5

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Негізгі шетел тілінің практикалық грамматикасы
    Несиелер: 3

    Жалпы лингвистикалық құзыреттілікті қалыптастыру, грамматикалық базаны құру (грамматика филология тұрғысынан берілген). Сабақ барысында салыстырмалы әдіс (ағылшын және туған грамматикалық жүйелер), талдау және синтез қолданылады. Студент нақты жағдайда қажетті грамматикалық құрылымдарды қолдана алады, күрделі сөйлемдерді негізгі деңгейдегі студенттерге түсіндіру үшін қарапайым сөйлемдерге бөлуге немесе қарапайым құрылымдарды күрделі құрылымдарға қосуға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу практикасы
    Несиелер: 3

    Оқу практикасы 1 курста 2 семестрде-3 кр,2 курс 4 семестр-4 кредит ұйымдастырылады. Оқу практикасы алғашқы мәліметтер беріп, студенттерді "шет тілі: екі шет тілі"мамандығы бойынша қызмет ерекшеліктерімен таныстыруға арналған. Оқу практикасының мақсаты болашақ кәсіби іс-әрекет негіздерімен танысу, алғашқы кәсіби іскерліктер мен дағдыларды үйрету болып табылады. Практика "Бакалавриат" мектебі және №40 мектеп базасы ретінде таңдалған мектептерде өткізіледі. Студенттер мен олардың осы негізде тиісті педагогикалық іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру; студенттердің оқушылардың және мұғалімнің педагогикалық қызметі�� қадағалай білуін қалыптастыру, оны талдау және өзінің оқу-әдістемелік жұмысын өздігінен талдау. тәрбие жұмыс тәжірибе.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Екінші шет тілінің фонетикасы
    Несиелер: 5

    Тақырыптық және лингвистикалық материалдан құралады, басқа тілде қарым-қатынаста пайдалану үшін екінші тілді практикалық меңгеру, сондай-ақ табысты қарым-қатынас үшін қажетті мәдениетаралық құзыреттілікті меңгеру. Оқыту барысында студенттер фонетикалық, лексикалық және грамматикалық материалды ойын технологиясын қолдана отырып, оқытады, интерактивтегі басқа адамның жалпы сөйлеу мазмұнын талдайды, таныс тақырыптарға әңгімелеседі, түсіну барысында фондық әлеуметтік-мәдени білімге сүйенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Бұл пән адам дамуының факторы және құралы ретінде педагогикалық үдерістің (білім берудің) мәнін, заңдылықтарын, тенденцияларын және даму перспективаларын зерттейтін ғылым болып табылады, оны ұйымдастырудың теориясы мен технологиясын, педагогтың қызметін және оқушылардың түрлі қызмет түрлерін жетілдіру формалары мен әдістерін, сондай-ақ олардың өзара іс-қимылының стратегиялары мен тәсілдерін әзірлейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандандырылған кәсіби шет тілі
    Несиелер: 3

    Пәннің мазмұны негізгі кәсіби терминдерді ашады және кәсіптік қызмет бойынша базалық мәтіндерден тұрады, яғни студенттердің болашақ мамандықпен шет тілінде алғашқы танысуы болады. Студент пайда болған мәселелерді әртүрлі тәсілдермен шеше алады, Оқу процесі кезінде кейстік технологиялар, іскерлік ойындар, материалдарды жасау және оқыту үшін инновациялық технологиялар (Virtual reality, HotPotatoes және т.б.), шт мұғалімінің кәсіби іс-әрекетінен міндеттерді шешу үшін ми шабуылы қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шет тілі муғалімінің кәсіби бағдары
    Несиелер: 5

    Бұл пән шетел тілі мұғалімінің педагогикалық қызметінде компьютерлік ақпараттық технологияларды қалыптастыру және пайдалану процестерін, шетел тілін оқытудың интерактивті жүйесін, CD-ROM және Интернет желісін танымал етуді көрсетуге мүмкіндік береді. Бұл курсты өту кезінде студент ағылшын тілін үйрену үшін әртүрлі ақпараттық технологияларды, интернет ресурстарды, аудио-видео материалдарды қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық қатынастар негізі
    Несиелер: 3

    Коммуникативтік мінез-құлықтың ұлттық ерекшеліктерін зерттеу студенттердің басқа мәдениет өкілдеріне деген толерантты қарым-қатынасын дамытуға, студенттерді қазіргі әлемдегі мәдениетаралық қарым-қатынас ерекшеліктерімен таныстыруға, мәдениетаралық коммуникативтік кедергілерді еңсеруге және өзге мәдени ортаға бейімделуге үйретуге ықпал етеді. Материалды бекіту үшін әртүрлі ойындар, кроссвордтар қолданылады, сондай-ақ студенттер осындай жаттығуларды өздері жасайды, Әлеуметтік-мәдени заңдылықтарды және коммуникацияның мәдениаралық өзара іс-қимыл ерекшеліктерін пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетел тілі (екінші)
    Несиелер: 5

    Сөйлеу дағдылары, оқылатын тақырып шегінде монологиялық сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, оқу іскерлігін дамыту, белсенді және пассивті қорды қарқынды жинақтау, ауызша күнделікті және кәсіби тақырыптарда монолог және диалогтық сөйлеумен сипаттағы. Студент ауызша және жазбаша форманы, лексикалық және сөзжасам бірліктерін, аффикстерді, префикстерді және сылтауларды қолданады, етістіктердің ұштасуын меңгеру, оқытудың интерактивті және ойын технологиясы арқылы түпнұсқа мәтіннің сөздігімен аудару іскерлігін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Іскерлік ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Пән ресми қарым-қатынас саласындағы коммуникативтік жағдайлардағы шет тілді сөйлеу әрекетінің негізгі түрлерін оқытады. "Іскерлік тіл" пәнін оқу кезінде студент іскерлік хаттарды құрастыру, лексикалық минимум, іс-әрекеттің іскерлік саласында қарым-қатынас жасау дағдыларын, білімдерді алады. Іскерлік салада коммуникативтік ниетін білдіру дағдысын меңгерген, монологиялық сөздерді және диалогтың түрлі түрлерін, тікелей қарым-қатынаста да, аудио / бейне жазбада да түсінеді, іскерлік қарым-қатынас жағдайында сөйлеу этикетін сақтайды, байланыс орнатады және қолдайды, ақпаратты сұрау және хабарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шет тілін оқыту психологиясы
    Несиелер: 3

    Шет тілін оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын пайдалану және дайындық деңгейін диагностикалау, білім алушылардың әлеуметтенуі мен кәсіби өзін-өзі айқындауын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыру қабілеті; шет тілі бойынша сабақ өткізу процесінде оқытудың және диагностиканың қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын қолдану қабілеті. Оқу үрдісінде студенттер "дөңгелек үстелге" қатысып, сөз сөйлейді, проблемалық прагма-кәсіби міндеттерді шешеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ағылшын тілі сабағында инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Бұл курс инклюзивті және интеграцияны дамытудың әлемдік тәжірибесін, инклюзивті және интеграцияның ерекшелігі, инклюзивті білім берудің негізгі принциптерін, инклюзивті орта жағдайына мүмкіндігі бар балаларды бейімдеу, инклюзивті орта жағдайында ағылшын тілі сабақтарында жұмыс істеу және т. б. көрсетеді. Студент Интернет-технологияларды қолдана отырып интербелсенді және аудиоматериалдарды қолдана алады интербелсенді қарапайым тапсырмаларды ЖВЗ бар балаларды шет тілін оқыту құралы ретінде қолданады, жаңа сөздер мен сөйлемдерді есте сақтауды және оларды сөйлеуде қолдануды қамтамасыз ететін жаттығуларды орындау барысында лексикалық біліктерді қалыптастырады, қолайлы психологиялық климат жасайды; денсаулықты сақтау технологияларын, психофизикалық даму ерекшеліктерін ескере отырып бейімделген бағдарламаны қолданады, "ерекше" оқушыға ағылшын тілімен қуана айналысуға мүмкіндік беретін ақпараттық-коммуникациялық

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық коммуникация контекстіндегі базалық шетел тілі
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді шет тілді қызметке қажетті коммуникативтік құзыреттілікке үйретеді. Оқу, мәтінді түсіну және басқа елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына құрметпен қарау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер пікірталастар мен пікірталастар кезінде кейс технологиясын қолдана отырып, толық және қысқаша оқылған немесе тыңдалған мәтінді сканерлейді, жобалық әдісті қолдана отырып, ойды бірыңғай, байланысты мәтінге ресімдей отырып, нақты немесе елестетілген оқиғалардың егжей-тегжейлі сипаттамасын құрайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономика және бизнес негіздері
    Несиелер: 3

    Шаруашылық жүргізудің нарықтық жүйесінің теориялық негіздерін меңгеру, студенттерде жаңа экономикалық ойлауды және тиімді экономикалық мінез-құлықты қалыптастыру. Экономикалық қызметтің түрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдыларын, экономикалық жүйелерді талдау, басқару Пән бизнес пен кәсіпкерлікті дамытудың негізгі теориялық және қолданбалы аспектілеріне негізделген. Курс аясында бизнестің және кәсіпкерлік қызметтің негізгі модельдері, нысандары, бизнесті дамыту және қолдау бойынша заңнама оқытылады. Құзыретті болу: - Қазақстан Республикасында шағын және орта бизнесті ұйымдастыру және құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқу практикасы
    Несиелер: 4

    Оқу практикасы 1 курста 2 семестрде-3 кр,2 курс 4 семестр-4 кредит ұйымдастырылады. Оқу практикасы алғашқы мәліметтер беріп, студенттерді "шет тілі: екі шет тілі"мамандығы бойынша қызмет ерекшеліктерімен таныстыруға арналған. Оқу практикасының мақсаты болашақ кәсіби іс-әрекет негіздерімен танысу, алғашқы кәсіби іскерліктер мен дағдыларды үйрету болып табылады. Практика "Бакалавриат" мектебі және №40 мектеп базасы ретінде таңдалған мектептерде өткізіледі. Студенттер мен олардың осы негізде тиісті педагогикалық іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру; студенттердің оқушылардың және мұғалімнің педагогикалық қызметі�� қадағалай білуін қалыптастыру, оны талдау және өзінің оқу-әдістемелік жұмысын өздігінен талдау. тәрбие жұмыс тәжірибе.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шет тілінің іскерлік тілі
    Несиелер: 5

    Бұл курс күнделікті іскерлік сөйлеудің негізгі дағдыларын – жалпы меңгеру тілі мен іскерлік қарым-қатынас дағдыларын, сондай-ақ бизнес саласындағы коммуникация дағдыларын қалыптастыруды, іскерлік құжаттама дағдыларын қалыптастыруды, терминология білуді үйренеді.: кәсіби тілдік лексиканы қалыптастыру, студенттердің коммуникативтік - сөйлеу құзыреттілігін кеңейту және тереңдету. Оқыту әдістері: оқу үрдісінде студент іскерлік хат жаза алады, іскерлік келіссөздер жүргізуде іскерлік қарым-қатынас лексикасын біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орта мектептегі «Ағылшын тілі» пәнінің жаңартылған мазмұны
    Несиелер: 3

    Бұл пән болашақ шт мұғалімдерін оқытудың дәстүрлі репродуктивті стилін жеңу және білім берудің жаңа дамытушылық, конструктивтік моделіне көшуді қамтитын жаңартылған білім беру құрылымымен таныстырады. Критериалды бағалау. Пәндерді формативті және жиынтық бағалау және т. б.. Төзімділік принципі нәтижесінде: өзін-өзі дамыту үшін қолайлы жағдайлар жасалады. Студенттер ауызша және жазбаша тапсырмаларды, кейс-сатының көмегімен хабарларды, ойын әдістемесін және жобалық жұмыстарды, негізгі есептерді анықтау үшін ми шабуылын талдайды және жүйелейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шет тілін оқытудың жаңа әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Шетел тілі теориясы мен әдістерімен, технологияларымен, құралдарымен танысу; студенттерде жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және шетел тілдерінің жаңартылған әдістемесінің міндеттері мен тұжырымдамаларына негізделе отырып, болашақ мұғалімнің кәсіби даярлығының сапасын қамтамасыз ету. Оқыту барысында студенттер ойын технологиясын талдау және бағалау үшін, оқушылардың жеке-психологиялық ерекшеліктерін шетел тілін меңгеру деңгейін, ойлау технологиясын дамыту тәсілдерін және шетел тілін оқыту әдістерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 5

    Шетел тілін кәсіби-бағдарлы оқыту қосымша кәсіби білім алу және тұлғаның кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру мақсатында оның арнайы пәндермен интеграциялануы болып табылады. Оқыту барысында студент кәсіби іс-әрекетін лингвистикалық, әлеуметтік-лингвистикалық, ақпараттық-аналитикалық және коммуникативтік жобалау тапсырмаларын қолдана отырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 3

    Оқу қызметін жоспарлауға, мақсаттарды, міндеттерді, оларға қол жеткізу жолдарын айқындауға, өз еңбегінің нәтижесін бағалауға мүмкіндік береді. Критериалды бағалау білім алушыларды өз оқуына жауапты болуға үйретеді. Студенттер интерактивте себеп-салдарлық тәсілдерді, ақпараттық-іздеу, аналитикалық-сараптамалық, кейс-технологияларды, шығармашылық жобалық тапсырмаларды, креативті-ізденушілік технологияларды, брейнстормингті пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Елтану
    Несиелер: 4

    Студенттерге Ұлыбритания мен Америка Құрама Штаттарындағы ағылшын тілінің рөлі туралы толық ақпарат беру, ағылшын және Америка тарихының, географияның, экономиканың, қоғамдық, саяси, мәдени және әлеуметтік саланың ерекшеліктері туралы қажетті біліммен қамтамасыз ету. Студенттер Ұлыбритания мен АҚШ-тың физикалық және экономикалық географиясы бойынша алған білімдерін дискуссия және ойын технологиясы әдісімен қолданады, мемлекеттік құрылымның ерекше ерекшеліктерін және саяси күштерді интерактив әдісімен талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы мақсатта оқыту тілі
    Несиелер: 5

    Пән кәсіби терминдерді ашады, мамандық метаязығын өңдейді және оқу кезінде алған лексика мен грамматиканың көмегімен өз мамандығын одан әрі тереңдетіп оқытуға бағытталған. Оқыту барысында студент әр түрлі әдістер мен технологияларды қолданады, атап айтқанда: рөлдік және іскерлік ойындар, симуляция әдісі, сабақ беруге арналған материалдарды жасау үшін инновациялық технологиялар (HotPotatoes және т.б.).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шет тілінің грамматикасы
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерде негізгі грамматикалық Дағдылар мен біліктерді қалыптастыру, лингвистикалық білім жүйесін меңгеру, оның ішінде негізгі грамматикалық сөзжасам құбылыстары мен заңдылықтарын, оқытылатын Екінші шет тілін, оның функционалдық түрлерін білу болып табылады. Оқыту барысында студент пікірталас жүргізу кезінде лексикалық және грамматикалық дағдыларды әр түрлі тақырыптарға қолданады,етістіктердің уақытша нысандарын және басқа да грамматикалық құбылыстарды, сылтаулар,артиклдерді,аяқтауларды дұрыс қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тілдің мәтінмәндік-лингвистикалық интеграциясы. (Ғылым циклі (Химия, физика, биология))
    Несиелер: 4

    12 жылдық мектепте Болашақ шетел тілі мұғалімдерін контенттік-тілдік интегралдауды (CLIL) ескере отырып, әдістемелік даярлау; шет тілі мұғалімінің кәсіби-педагогикалық құзыреттілігіне тән қасиеттерді меңгеру, маман моделінің құзыреттілігіне сәйкес әдістің ерекшелігі мазмұнды және тілді шет тілі арқылы оқыту арқылы біріктіру және мазмұндық пән арқылы шет тілін оқыту арқылы біріктіру болып табылады. Интерактивті әдістер, жобалау әдісі, ойын технологиясы, дискуссия, талдау және синтез. Студент креативті-ізденушілік технология тәсілдерін, ақпаратты��-іздеу, аналитикалық-сараптамалық, кейс-технологияларды, шығармашылық жобалық тапсырмаларды қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілінің ауызша және жазбаша аудармасы
    Несиелер: 3

    Тілдік мамандықтар студенттерінің болашақ кәсіби қызметі үшін практикалық базаны қалыптастыру, білім беру бағдарламасы аясында оқытылатын Екінші шет тілінің ерекшеліктерін ескере отырып, студенттердің өзіндік аударма және практикалық жұмысы үшін алғышарттар жасау, Екінші шет тілінен ана тіліне және керісінше аударудың қиындықтарын талдау. Оқу үрдісінде студенттер аударманың әр түрлі түрлерін қолданады, "дөңгелек үстелге" қатысады және қатысады, интерактивті, ойын технологияларына және ойлауды дамыту технологияларына сүйеніп, прагма мәселелерін шешеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқитын тіл елінің тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пән құзыреттілікке бағытталған, интегративті негізде құрылған тәсілге және лингвострантану, дискурсивті, әлеуметтік-мәдени және стратегиялық компоненттерден тұрады. Оқыту барысында студенттер рөлдік ойындар, тест арқылы көркем шығармаларды талдайды. Интерактивті әдістерді қолдана отырып, әдебиеттің эстетикалық, адамгершілік және тәрбиелік әлеуетін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қоғамдық-саяси лексика
    Несиелер: 5

    Тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін ағылшын тілінде қажетті қоғамдық-саяси түсініктерді қалыптастыру, бірқатар тапсырмалар мен жаттығуларды орындау арқылы қоғамдық-саяси лексиканы меңгеруді ұйымдастыруға ықпал ету, қоғамдық-саяси тақырыптағы мәтіндерді ауызша және жазбаша коммуникацияда барабар аудару мүмкіндігін қамтамасыз ету, өзінің тілдік дайындығын, қоғамдық-саяси саладағы фондық білімін үнемі кеңейтуге ұмтылысты қалыптастыру. Студент туындаған мәселелерді әртүрлі тәсілдермен шеше алады, Оқу процесі кезінде кейстік технологиялар, іскерлік ойындар, оқыту үшін ма��ериалдар жасау үшін инновациялық технологиялар, есептерді шешу үшін ми шабуылы қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану бағытындағы шет тілі
    Несиелер: 3

    Бұл пән коммуникативтік ойдың жүзеге асырылуын, логикалық-құрылымдық тұтастықты, тілдің пәндік мазмұнын меңгеруді, әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану-ғылыми тақырыптарда әңгіме жүргізе білу үшін студент зерделенген функциялар шеңберінде ақпаратты баяндайды және іздеу - ақпараттық технологиялардың көмегімен жаратылыстану-ғылыми тақырыптар бойынша өз көзқарасын білдіреді. Өзінің қабылдау тәжірибесі арқылы талқылаумен және сындырумен оқу тақырыбы бойынша өз көзқарасын білдіреді, сұхбатты қолдайды, дайындықсыз қатысады, пікірталаста нақты жағдайда бейтаныс тақырыпта әңгімеге қатысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Critical Reading and Writing
    Несиелер: 5

    Сыни ойлаудың құрылымы мен функцияларымен және оны қалыптастыру әдістерімен танысу, сыни оқу және жазу процесінде тапсырмаларды сыни тұрғыдан түсіну арқылы шешім қабылдау процесінің тиімділігін арттыру үшін ақпаратты сыни талдау әдістемесін қолдануға үйрету, ұтымды және тиімді ойлаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Оқыту барысында студенттер рационалды және жүйелі ойлауды қалыптастырады, көпшілік алдында сөйлеу үшін интерактивті технологияларды қолданады, логикалық түзетулер мен өз дәлелдерін құрастырады, мәтіндермен, ауызша және жазбаша сөйлеумен жұмыс істейді, күрделі мәтіндерді талдайды және өз мәтінде��ін дұрыс құрастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Стилистика
    Несиелер: 5

    Ауызша және жазбаша мәтіндердегі лингвистикалық және стилистикалық өзгерістердің мәселелері, мәтіндердің құрылымын сипаттау практикасы, сөздерді, синтаксисті және басқа стилистикалық құралдарды таңдау. Студент әр түрлі стильдерді талдау және синтездеу арқылы тану әдісін қолданады, ойын технологиясының стилистикалық принциптері мен тәсілдерін қолдана отырып, мәтіндерді талдайды және жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Негізгі тілді ауызша және жазбаша аудару практикасы
    Несиелер: 7

    Аударматанудың концепциясын және теориялық постулаттарын қалыптастыру, аударманың қиындығы және аударма түрлері нақты деректерді талдау және қорытындыларды жинақтау, лингвистикалық, энциклопедиялық, лексикографиялық және арнайы әдебиетке бағдарлау, студенттердің негізгі мамандығы бойынша өзіндік аударма және практикалық жұмысы үшін алғышарттар жасау. Студенттер ойлауды дамыту технологияларын, интерактивті әдістерді, талдау және синтездеу әдістерін қолдана отырып, ана тілінен негізгі шет тіліне және негізгі шет тілінен ана тіліне ауызша және жазбаша аударманы қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • IELTS дайындық
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді IELTS халықаралық емтиханын келесі форматтар бойынша тапсыруға дайындайды; Listening – тілді есту арқылы қабылдау дағдысы бағаланады. Reading-Студент көлемі 1000 символға дейінгі бірнеше академиялық мәтіндерді оқиды және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Олардың барлығы 40. Орындау уақыты-60 минут. Writing-жазбаша дағдылар, грамматиканы тексеру, Speaking-сөйлеу тілін тексеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Academic Writing
    Несиелер: 6

    Курс аясында: мәтін құру логикасы, тезистер мен аргументтерді құрастыруға қойылатын талаптар, байланыстырушы элементтер есебінен жұмыс бірлігіне қол жеткізу тәсілдері қарастырылады,стилистика бойынша ұсыныстар беріледі. Жазбаша жұмысты ұсынуға ерекше көңіл бөлінеді: презентацияның құрылымы, көрермен назарын аудару тәсілдері, риторикалық тәсілдер және қазіргі заманғы көпшілік алдында сөз сөйлеу тәжірибесінен классикалық мысалдар, слайдтарды ресімдеу ережелері, аудиториямен өзара іс-қимыл, сұрақтарға жауап. Бұл пән студентке ауызша және жазбаша мәтіндерді құрастыруға және өз идеяларын түрлі бағыттарда ұсынуға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Профильдік мектепте шет тілін оқытудың мазмұндық ерекшелігі
    Несиелер: 7

    Курс педагогика, психология, шетел тілдерін оқыту әдістемесі саласындағы жаңа жетістіктерді басшылыққа ала отырып, бейіндік мектепте шет тілін оқытудың ең тиімді тәсілдері мен тәсілдерін өз бетінше анықтап, әзірлеу дағдылары мен біліктерін дамытуға бағытталған. Студенттер методология, Педагогика және психология саласындағы білімдерін пікірталаста қолданады, психологиялық-педагогикалық диагностика және жобалау, талдау және синтездеу әдісі негізінде кешенді мониторингті жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 6

    Өндірістік практиканың мақсаты-студенттердің кәсіби қызметін нақты әлеуметтік жағдайда жүзеге асыруға қабілеттілігі мен дайындығын қалыптастыру. Диплом алдындағы тәжірибенің мақсаты-дипломдық жұмыс үшін қажетті материалдарды жинау және оны тәжірибе негізінде сынақтан өткізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ғылыми жұмысты жазу әдістемесі
    Несиелер: 7

    Бұл пән студенттерге ғылыми жұмысты жазудың заманауи әдіснамалық ұстанымдарымен және тәсілдерімен танысуға мүмкіндік береді, сондай-ақ оларда ғылыми жұмыстарды дайындау, жазу, рәсімдеу және ұсыну дағдыларын қалыптастырады. ғылыми танымның негізгі әдістерін көрсетеді және оларды ғылыми жұмысты жазуда практикалық қолдану мүмкіндіктерін қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дипломалды практика
    Несиелер: 5

    Диплом алдындағы практика студенттердің алған теориялық білімдерін, алған практикалық тәжірибесін, сондай-ақ өзіндік жұмыс дағдыларын бекіту, бітіру біліктілік жұмысының тақырыбын түпкілікті таңдау, оны жазу үшін материалдар жинау болып табылады. Практикадан өту кезінде студент жетекшімен бірге бітіру жұмысының тақырыбын анықтайды, техникалық тапсырманы құрастырады, бітіру біліктілік жұмысының егжей-тегжейлі жоспарын әзірлейді және осы жоспар мен орындау мерзіміне сәйкес теориялық және практикалық материалдарды жинайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    ON 1 ой-өрісі кең және ойлау мәдениетімен жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану-ғылыми, әлеуметтік-гуманитарлық, экономикалық пәндер саласында базалық білімді қолдана алады;

  • Код ON2

    ON 2 заманауи техникамен жұмыс істеу дағдыларын қолдана алады, кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды қолдана алады;

  • Код ON3

    ON 3 ағылшын тілі сабақтарында инклюзивті оқытуды қолдануға және күнделікті кәсіби қызметке қажетті жаңа білім алу және магистратурада білім алуды жалғастыру дағдыларын меңгеруге қабілетті.

  • Код ON4

    ON4 мәдениаралық-коммуникативтік құзыреттілік контентінің құрамдас бөлігі ретінде лингвистикалық құзыреттілікті көрсете алады, оқытылатын тілдің тілдік құралдарын және мәдениаралық қарым-қатынастың ауызша және жазбаша формаларында лингвистикалық дұрыс пікірлерді тудыру мақсатында олармен әрекет ету ережелерін меңгеруді қамтамасыз етеді.

  • Код ON5

    ON 5 критериалды, формативті және жиынтық бағалаудың жаңартылған құрылымын қолдана алады.

  • Код ON6

    ON 6 сөйлеу қызметінің төрт түрі: тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу негізінде ауызша және жазбаша қарым-қатынастың әр түрлі жағдайларында коммуникативтік құзыреттілікті жүзеге асыруға, коммуникативтік ниетін жүзеге асыруға қабілетті.

  • Код ON7

    ON 7 мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті оның құзыреттері кешенінде жүзеге асыруға қабілетті, мәдениетаралық коммуникация субъектісінің басқа лингвомәдени Социум өкілдерімен барабар өзара іс-қимыл жасауға қабілеттілігі мен дайындығы ретінде түсіндіріледі.

  • Код ON8

    N8 екі шет тілінің болашақ мұғалімі ретінде кәсіби-бағдарлы құзыреттілікті қолдана алады, инновациялық ғылыми-теориялық тәсілдер негізінде өзінің кәсіби-педагогикалық қызметін жүзеге асыруға дайын.

  • Код ON9

    ON 9-жаңартылған білім беру мазмұны мен инклюзивті білім беру бойынша оқытудың түрлі инновациялық әдістерін түрлендіруге қабілетті.

  • Код ON10

    ON 9-жаңартылған білім беру мазмұны мен инклюзивті білім беру бойынша оқытудың түрлі инновациялық әдістерін түрлендіруге қабілетті.

6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01702 Шетел тілі мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01702 Шетел тілі
Бакалавриат

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
Top