6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұлттық біліктілік жүйесі мен еңбек нарығы талаптарына сай жалпымәдени және кәсіби құзыреттіліктері қалыптасқан, бәсекеге қабілетті орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Әдебиеттануға кіріспе
Әдеби терминдер мен ұғымдарды игеру. Көркем мәтіндерді талдау негізінде әдеби зерттеулер жүргізу. Әдеби образдарды сипаттау тәсілдерін игеру; әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. Көркем шығармаларды талдауға әдістемелік нақты тарихи және құрылымдық көзқарасты қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тіл біліміне кіріспе
Тәжірибеде тілдің дыбыстық, лексикалық және грамматикалық жақтарын лингвистикалық талдау дағдылары, тілдік құбылыстар мен фактілерді бағалауға мағыналы көзқарас қолданылады. Әлем тілдерінің пайда болуы мен дамуы мәселелері қарастырылуда. Ғылым жүйесіндегі пәннің орны мен құндылығы сыни тұрғыдан ойлау, ғылым мен әдістеменің соңғы жетістіктері негізінде зерттеу тұрғысынан зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел әдебиеті
Суденттерге тарихи процестің заңдылықтарымен тығыз байланысты ежелгі әдебиет тарихының дамуы туралы ғылыми білім беру; көркем шығарманың автордың дәуірінің немесе көркем әлемінің ерекшеліктерімен байланысын сипаттау: идеялық-тақырыптық, құрылымдық-композициялық.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Жасерекшелік психологиясы
Пәнді оқыту барысында әр түрлі мектеп жасындағы балалардың өз жас ерекшелігіне сай психикалық даму өзгешеліктері психологияның сан алуан әдістерін қолдану арқылы айқындалып қарастырылады. Сонымен қатар, мектепке дейінгі жас бастауыш сынып оқушылары, жеткіншектік кезең мен жасөспірімдік шақтағы балалардың психикалық қасиеттерінің қалыптасу жолдары айқындалады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орыс тілінің фонетикасы мен лексикологиясы
Орыс тілінің лексикалық және фразеологиялық деңгейін білу және түсіну және оның жұмыс істеу ерекшеліктері. Шығару, қолданылу саласы, белсенді және пассивті қор, эмоционалдық және стилистикалық бояу тұрғысынан талдау. «Сөздің ішкі нысаны», лексикалық бірліктердің аралық және сөз аралық қосылыстары туралы ғылыми ойлар бекітілді. Іс жүзінде әр түрлі мәтіндерде сөздің лексикалық талдауының методологиясын және оның стилистикалық маңыздылығын білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
XVIII ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы
XVIII ғасырдағы әдеби шығармалардың мазмұнын білу және түсіну. Тарихи дәуірлердің хронологиясын талдау, орыс әдебиетінің фольклормен, қазіргі орыс әдебиетімен байланысын бөліп көрсету және білімді басқа өнер түрлерімен біріктіру. XVIII ғасырдағы әдебиеттің әртүрлі әдеби жанрлары туралы білімді практикада қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Оқушылардың физиологиялық тұрғыдан даму заңдылықтарының негізінде балалар мен жасөспірімдердің анатомия-физиологиялық ерекшеліктеріне, жеке басының қалыптасуына, денсаулығын сақтауға, нығайтуға қатысты мәселелер қарастырылады. Оқушылардың қабілеттерін айқындау мен дамыту, оқытушы мен оқушы арасындағы қарым-қатынасты бекіту біліктілігін қалыптастырудың және балалардың денсаулығын қорғау, дене шынықтыру, еңбекке баулу жұмыстарын ұйымдастырудың әдіс-тәсілдері сипатталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орыс ауыз халық шығармашылығы
Ауызша халық өнерінің ерекшеліктері мен жанры, мифологиялық ойлау, сөйлеуде, өмірде және фольклорда оның көрінісі қалыптасады; Фольклордың және ежелгі орыс әдебиетінің нақты өмірде рөлі мен орны және филология ғылымдарының жүйесі талқылануда.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орфография мен пунктуация бойынша практикум
Орфографиялық және пунктуациялық дағдыларды білу және түсіну қарастырылады. Орыс тілінің ең маңызды лексикалық, орфоэпиялық, сөзжасамдық, грамматикалық, пунктуациялық және стилистикалық нормалары көрсетіліп, тәжірибеде қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі
Пән педагогикалық ғылымның метапәндік идеялары негізінде оқу-тәрбие үдерісінің білімі мен түсінігін, тәрбие жұмысының формаларын, әдістерін, құралдарын тәжірибеде қолдануды зерттейді. Кәсіби міндеттерді шешу жолдары, оқу-тәрбие процесінің ғылыми әдістерін меңгеру, пәнаралық білімдерді кіріктіру, Қазақстан Республикасындағы қазіргі білім беру тұжырымдамалары, мектеп пен сыныптың тәрбие жүйесі және тәрбие жұмысының диагностикасы сипатталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
XIX ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы
Студенттерге 19 ғасырдағы орыс әдебиеті тарихының дамуы туралы, тарихи процестің заңдылықтарымен тығыз байланысты ғылыми білім беру; көркем шығарма мен автордың дәуір ерекшеліктері немесе көркемдік әлемі арасындағы байланысты сипаттау: идеялық-тақырыптық, құрылымдық-композициялық.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы
Білімнің филологиялық саласындағы Мета-пәндік идеяларды ескере отырып, орыс тілінің морфемикасы мен сөзжасамы туралы білім мен түсінік көрсетіледі; сөз құрылымын талдаудың сөзжасамдық, морфемалық, этимологиялық түрлерінің дағдылары практикада қолданылады; танымдық мақсатта әр түрлі типтегі сөзжасамдық және грамматикалық сөздіктердің рөлі мен орны дәлелденеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі орыс тілінің морфологиясы
Қазіргі орыс тілінің морфологиялық жүйесінің заңдары мен принциптері қарастырылады; мектеп пен университет грамматикасындағы сөйлеу бөліктерін жіктеу принциптері талданады; грамматикалық сыныптардың(сөйлеу бөліктерінің), грамматикалық категориялардың морфологиялық ерекшеліктері, сөз формалары және оларды өзгерту ережелері сараланады. Сөйлеу бөліктерінің сөздік парадигмаларын сипаттаудың маңыздылығы дәлелденеді; іс жүзінде сөйлеудің әртүрлі бөліктерінің сөздерін морфологиялық талдау туралы Білім қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі
Орыс тілін оқытудың жаңартылған бағдарламасы шеңберінде орыс тілінің мектеп курсының мазмұны мен құрылымын білу және түсіну қарастырылады, Білім алушылардың жеке мүдделерін ескере отырып, жүйелі және сыни ойлауға сүйене отырып, тәжірибеде білім қолданылады. Критериалды бағалау технологиясын қолдану және қысқа мерзімді оқу жоспарларын әзірлеу дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
Орыс тілінің синтаксистік жүйесі және оның деңгейі қарастырылады; құрылымдық-семантикалық және функционалдық көзқарас тұрғысынан синтаксистің негізгі бірліктері мен категорияларын білуі мен түсінуі көрсетіледі; құрылымының, сөйлемдердің түрлерінің семантикасы және олардың жұмыс істеу ерекшеліктері заңдылықтарының рөлі дәйектелінеді. Іс жүзінде әртүрлі деңгейдегі синтаксистік бірліктердің білікті талдау дағдылары қолданылады; синтаксистік және пунктуациялау дағдылары жетілдіріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Инклюзивті білім берудегі арнайы педагогикалық технологиялар
Инклюзивті білім беру жүйесінің негізгі ұғымдары, білім беру қызметінде инклюзивті білім берудің ерекшеліктері, пәнаралық білімді интеграциялай білу, инклюзивті білім беру жағдайында, оқу-тәрбие процесінде баланы әлеуметтік қорғау, әлеуметтік-психологиялық кеңес беру, диагностикалау, коррекциялаудың әдістері қарастырылады, инклюзивті білім беру тәжірибесінде, даулы жағдайларда туындаған проблемаларды шешудің креативтілігін бағалай білу сипатталады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәжірибелік стилистика және редакциялау негіздері
Көпшілік алдында сөйлеудің негізгі дағдылары бойынша білімді меңгеру; қазіргі әдеби тілдің нормаларын сақтау дағдыларын қалыптастыру, орфоэпия және орыс тілінің сөздерін қолдану тұрғысынан олардың белсенді сөздік қорына енгізу; сөйлеу фактілері бар ережелерді практикада қолдану. орыс тілін қолданудың әртүрлі салаларында, оның жазбаша және ауызша түрлерінде студенттердің коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру, студенттердің лингвистикалық ой-өрісін кеңейту, қазіргі орыс әдеби тілін практикалық меңгеру деңгейін арттыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пән қоршаған орта жағдайының өзгеруін бақылау, бағалау және болжау туралы білім береді. Табиғи тұрақтылықтың өзгеру себептерін, табиғи жүйенің біртұтастығы мен құрылымын және қоршаған ортаны қорғау шараларын қарастырады. Азаматтық қорғаныс ұйымының атқаратын жұмыстарымен, зақымдану ошағы және улы заттардың ерекшеліктерімен танысады. Пәннің нақты өмірдегі орнын мен рөлін дәйектеу, пәнаралық білімдерді интеграциялау сипатталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ономастика негіздері
Ономастиканың қазіргі заманғы теориясын білу және түсіну, соның ішінде онтологиялық және психикалық мәнін көрсететін, ономастикалық кеңістіктің өзіндік ерекшелігін және әлемнің топонимикалық бейнесін түсінетін, Қазіргі ономастикалық зерттеулердің әртүрлі тәсілдерін көрсетеді; тіл мен сөйлеудегі жалпы және тиісті атаулардың функциялары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қаржылық сауаттылық
«Қаржылық сауаттылық»– курсы кірісті және отбасылық бюджетті, несие алу, инвестициялау, сақтандыру, зейнетке шығу және салық төлемдерін жоспарлау арқылы қаржылық қауіпсіздікке қолжеткізу және риск-менеджментті үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Экономика мен бизнес салаларына қатысты негізгі ұғымдар мен олардың арасындағы байланыстар қарастырылады. Кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновациялық дағдыларды меңгеруде заңнамалық және тұжырымдамалық құжаттарды талдау мен қолданудың әдіс-тәсілдері сипатталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
ҚР құқықтық жүйесі және заңнамасы, мемлекеттік-құқықтық және конституциялық дамуы, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, академиялық адалдық қағидаттарына қатысты негізгі ұғымдар мен олардың арасындағы байланыстар қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ХХ ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы
XIX ғасырдағы әдеби процестің негізгі модернистік қозғалысы мен бағыттарын білу және түсіну, модернизм (символизм, акимизм, футуризм), әдеби авангард, XX ғасырдың жазушыларының шығармалары сипаттамалары көрсетіледі. Жүйе ойлау мен сыни көзқарасқа негізделген тарихи-типологиялық, тарихи-әдеби талдау және сыни әдебиеттермен жұмыс істеу мүмкіндігі практикада қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеулердің әдістері
Зерттеу барысында отандық және шетелдік ғалымдардың заманауи жетістіктері негізінде ғылыми зерттеулерді жүргізудің негізгі теориялық ережелері, технологиялары, операциялары, практикалық әдістері бойынша білім алуға мүмкіндік береді ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау, ғылыми ізденіс, талдау, эксперимент, деректерді өңдеу, ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, негізделген тиімді шешімдерді алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілі мен әдебиетін оқытуда компьютерлік технологияларды қолдану
Орыс тілі мен әдебиетін оқытуда компьютерлік технологияларды қолдану және дамыту дағдыларын игеру және оларды практикада қолдану. Желілік филологиялық ресурстарды қолдана отырып, оларды оқыту кезінде пайдалану үшін оқу курстарын, материалдар мен тапсырмаларды жоспарлау және құру. Мультимедиялық оқыту құралдарының сапасына сыни талдау жүргізу және тексеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағалаудың заманауи технологиялары
Пән бағалау саласында қолданылатын соңғы әдістер мен тәсілдерді зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ білім беру, психология, әлеуметтік педагогика сияқты әртүрлі салалардағы бағалауға қатысты аспектілерді қамтиды. Бағалау қағидалары мен теорияларын, бағалау әдістері мен құралдарын, бағалау деректерін талдауды және әділдікті қамтамасыз ету, біржақтылыққа жол бермеу, тест тапсырушының құпиялығын қорғау және бағалау әдістерінде адалдықты сақтау сияқты бағалауға қатысты этикалық мәселелер мен нұсқауларды зерттеуді үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сөйлеу мәдениеті мен стилистикасы
Cөйлеу мәдениеті мен стилистикасын теориялық негіздеу және сипаттау мәселелері қарастырылады; қарым-қатынастың әртүрлі салаларында тілдік құралдарды нормативтік қолдану талданады; грамматикалық, орфоэпиялық дұрыстық туралы Білім қолданылады; жазбаша мәтін мен ауызша сөйлеудің лексикалық әртүрлілігі. Коммуникативті қасиеттер, дұрыс айтылу дағдылары мен дағдылары көрсетіледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Көркем мәтінді лингвистикалық талдау
Көркем мәтіннің, өлең мәтінінің табиғатын зерттеудегі өзекті мәселелердің жиынтығы талданады. Көркем шығармаларды талдау әдістері мен тәсілдері туралы білім мен түсінік көрсетіледі. Мәтіннің жанрлық ерекшеліктерін ескере отырып, тілдік құралдарды талдау дағдылары іс жүзінде қолданылады; автор кескін жасау үшін қолданатын негізгі, қосымша және экспрессивті құралдар ерекшеленеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Медиалингвистика
Медиа дискурстың бірлігі ретінде медиа мәтінді және деңгейлік дайындыққа сәйкес сөйлеу әрекетінің түрлерін сәтті игеру; тиісті түсіндіру стратегиялары мен тактикасын қолдана отырып медиа мәтіндерді құру; медиа мәтіндерді түзету, редакциялау, түсініктеме беру мысалдарын келтіру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жалпы тіл білімі
Тілдің мәні мен қызметі, оның жүйелік сипаты мен иерархиялық құрылымы, грамматикалық құрылымы, шығу тегі мен дамуы туралы негізгі ережелер қарастырылады. Әлем тілдерінің жіктелуі беріледі, лингвистикалық ғылымның даму кезеңдері және оның басқа ғылымдармен байланысы сипатталады. Теориялық білім зерттеу міндеттерін ескере отырып, тілдік заңдылықтарды игеруге бағытталған практикалық дағдыларға айналады. Әр түрлі тілдер мен мәдениеттердегі ерекше құбылыстарды түсіндіру мақсатында әр түрлі тілдердегі тілдік процестер салыстырылады әр түрлі лингвистикалық мектептер мен олардың негізін қалаушылар/өкілдердің зерттеулері дәлелденеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Орыс тілі мен әдебиетін оқытудың инновациялық технологиялары
Болашақ орыс мұғалімін инновациялық қызметке дайындау; оны педагогикалық инноватиканың теориясы мен практикасы туралы, лингводидактикадағы инновациялық әдістерді іске асырудың ерекшелігі туралы мәліметтермен қаруландыру, болашақ мұғалім-сөздікте жаңа нәрсені қабылдауға, кәсіпте шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруға инновациялық дайындықты қалыптастыру. Филологиялық пәндерді оқытудың әртүрлі инновациялық әдістерін жіктеу дағдыларын көрсету. Дәстүрлі және инновациялық білім берудің салыстырмалы-салыстырмалы сипаттамаларының өлшемдерін, әлемдік және отандық педагогикадағы инновациялық процестердің даму тарихын сипаттау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің тарихи грамматикасы
Курстың әдіснамалық мәні оқылатын құбылыстар шеңберіндегі себеп-салдарлық байланыстарды анықтау бойынша бай материалмен анықталады және қазіргі орыс тілінің лексикалық, фонетикалық және морфологиялық жүйесінде көрініс тапқан тілде болып жатқан құбылыстардың жүйелі сипатын ашуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Қазіргі отандық әдеби процесс
ХХ ғасырдың аяғы мен ХХІ ғасырдың басында болған тарихи-әдеби процесс саласындағы білімді игеру. әдебиеттану ғылымының жаңа жетістіктері саласындағы білімдерін қолдана отырып, ақпаратты жаңа тұрғыда қарау. жазушылардың шығармашылық ізденістерінің бірегейлігі, тарихи-әдеби процестің жіктелуі арқылы көркем әлемді түсіну дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- академиялық адалдық мәдениетін ұстана отырып, мәтінді ғылыми-сараптамалық бағалауды жүргізу;
- орыс тілі мен әдебиетінің нақты өмірдегі, ғылымдар жүйесіндегі орны мен рөлін дәйектейді;
- тұлғааралық қарым-қатынаста коммуникативтілігін, командада жұмыс істеу дағдыларын және ақпараттық мәдениетін көрсетеді;
- орыс тілі мен әдебиеті пәнін оқытуда АКТ-ны пайдалану арқылы оқушының жеке мүддесіне сай оқу үдерісін ұйымдастырады;
- метапәндік тәсілге негізделген орыс тілі мен әдебиеті саласындағы білім мен түсініктерді көрсетеді;
- білімді практикада қолдану, коммуникацияның әртүрлі салаларында қабылданған коммуникативтік стратегиялар мен тактиканы, риторикалық, стилистикалық және тілдік нормалар мен тәсілдерді сыни талдау;
- академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, танымдық, кәсіби және ғылыми зерттеулерде модельдеуді қолдану негізінде міндеттерді шешу жолдарын талдау;
- технологияларды қолдану мен инклюзивті білім беру тәжірибесінде, даулы жағдайларда туындаған проблемаларды шешудің креативтілігін бағалайды.
- инновациялық технологияларды оқытудың мақсат-міндеттеріне және оқушылардың дара ерекшеліктеріне сәйкес қолданады;
- оқушының тұлғалық сапасын қалыптастыруда, өмір бойы білім алуда пәнаралық білімді интеграциялайды;
Ұқсас БББ
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01702 Орыс тілі және әдебиеті
Астана халықаралық университеті
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01702 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01702 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті