7M03201 Журналистика в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби қызметті сапалы және тиімді орындай алатын, стандартты және стандартты емес кәсіби-педагогикалық міндеттерді шеше алатын, бұқаралық ақпарат құралдары мен қоғаммен байланыс саласындағы әлеуметтік және кәсіби кеңістікте еркін бағдарлана алатын жоғары білікті ғылыми-педагогикалық қызметкерді қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M067 Журналистика және репортерлық іс
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
Медиа Менеджмент
Пән БАҚ-тағы PR-менеджерлердің қызметін, бизнес және PR-да нейминг құру рәсімін зерттейді; пәнді зерделеу кезінде білім алушы медиа ұйымда өзара іс-қимылды жүзеге асыруға, медиа ұйымның PR-қызметінің стратегиясын айқындауға, ұйымның имиджін қалыптастыруға және ілгерілетуге, жобалық қызмет, медиа өнімнің деректерін талдау арқылы БАҚ-та қазіргі заманғы бизнестің әлеуметтік жауапкершілігін жүзеге асыруға қабілеттілікті қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пән жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістерін, педагогикалық концепцияларды, білім беру стратегияларын, білім беру үрдістерін басқару заңдылықтарын оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы оқытудың кредиттік технологиялары, оқытудың жаңа концепциялары бойынша білім беру үдерісін құрастыра алады, қашықтықтан оқытуды қоса, өз қызметінің нәтижелерін талдайды, өзін-өзі дамыту үшін жағдай жасайды, қажетті ақпаратты өз бетінше іздестіруді жүзеге асырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән парадигмалар модельдерін, ғылыми таным әдістері мен формаларын, пәнаралық принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы ғылыми-зерттеу жұмысы барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдай және шеше алады; өзінің ғылыми ізденісінің нақты міндеттеріне сүйене отырып, зерттеудің оптамалды әдіснамасын таңдай алады, ғылыми зерттеу әдістерін және ұжымдық ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістерін меңгерген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Пән қазіргі заманғы психологиялық заңдылықтарды, ұйымдарды басқару принциптерін, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың психологиялық аспектілерін, командада жұмыс істеу принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы жаңа ғылыми басқару парадигмасындағы ғылыми басқарудың заманауи үрдістерін талдауды жүзеге асыруға, персоналдың мінез-құлқын жобалауға, команда құруға, тиімді коммуникациялауға, өзін-өзі жүзеге асыруға, тұлғааралық қарым-қатынасты орнатуға және қолдауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Пән мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, ауызша, жазбаша шет тілін жетілдіруге бағытталған; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы академиялық адалдық қағидаларына сүйене отырып, шет тілінде өз көзқарасын баяндай алады, оны есептің, хаттардың, ғылыми мақалалардың, баяндамалардың әртүрлі нысандарында ресімдей алады, талдамалық мақалалармен жұмыс істей алады, ғылыми әдебиеттерді даярлау бағыты бойынша оқи алады, лингвистикалық төзімділікті қалыптастыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Медиа жоспарлау
Пән жарнамалық хабарламаны жеткізу үшін медиатасымалдаушыларды (теледидар, баспасөз, радио, сыртқы жарнама, интернет) таңдау, сондай-ақ қамту, құндылық және басқа да сипаттамалар бойынша орналастыруды оңтайландыру болып табылатын жарнамалық науқандарды жоспарлау, медиа жоспарларды (жарнамалық материалдарды көрсету кестелерін) құрастыру әдістемесін зерттейді. Жұмыс медиа - жоспарды, аналитикалық құралды-алдағы маркетингтік іс-шаралар туралы толық және құрылымдық ақпаратты қамтитын құжаттың бір түрі: жылжыту процесіне қатысатын жарнамалық арналарды тізімдейтін кесте. Әр арна үшін бірқатар жоспарлы көрсеткіштер жоспарланған, олардың ішінде шығындар, қамту, конверсия, ROI және басқалары пысықтау тереңдігі мен жылжыту мақсаттарына байланысты.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылымның мәдениеті мен этикасы
Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы академиялық адалдық, ғылыми аргумент принциптерін біледі; жазбаша коммуникацияның қазіргі заманғы нормаларын ескере отырып академиялық мәтін жасайды; ақпаратты өңдеу мен түсіндірудің заманауи әдістерін қолдана отырып, дереккөздермен жұмыс істейді, өз көзқарасын алға тартады, негіздейді; академиялық жазбаша жұмысты бағалау критерийлері жүйелерімен жұмыс істейді; кәсіби құжаттарды сауатты жазу талаптарын ескере отырып мәтіндер құрастырады, мақалалар мен мәтіндер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиа және ақпараттық сауаттылық
Пән медиасауаттылық пен ақпараттық сауаттылықтың маңыздылығын, қоғамдағы медианың құрылымдық элементтерін және ақпаратқа әсер ететін модельдерді зерттейді; пәнді оқу барысында білім алушы медиатекстерді жинауға, талдауға және бағалауға, ақпарат көздерін анықтауға, сыни ойлау технологиялары арқылы медиаконтентті өндіруге және пайдалануға қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қоғаммен байланыс және жарнама бойынша коммуникациялардың тиімділігі
Пән жарнамадағы, қоғаммен байланыстағы әлеуметтік және маркетингтік зерттеулердің технологиясы мен әдіснамасын зерттейді; талдау, синтез әдісі арқылы қоғамдық орта мен қоғамдық пікірге зерттеулер жүргізуге; әлеуметтік және маркетингтік сауалнама әдістерін пайдалана отырып, нарықтық және әлеуметтік зерттеулер мәселелері бойынша консультация беруді жүзеге асыруға қабілетті, нысаналы фокус-топтардың артықшылығын анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыртқы саяси коммуникациялар
Пән қоғаммен байланысты заманауи интерактивті нысандары мен технологияларын зерттейді; пәнді оқу барысында білім алушы сыртқы ортамен өзара іс-қимылды басқаруды орнатады, оның ішінде: мемлекеттік органдармен, кәсіби қауымдастықтармен, ақпараттық, жарнамалық, консалтингтік агенттіктермен, қоғаммен байланыс агенттіктерімен, баспалармен, басқа кәсіпорындар мен ұйымдармен, қоғамдық құрылымдармен және қоғамның әртүрлі топтарымен және т. б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Журналистикадағы ғылыми мәселелер
Пән журналистикадағы ғылыми проблематиканы, контент-талдауды, сынды, сапалы ғылыми журналистиканы, журналистикадағы ғылыми проблематиканы жариялауды, ғылыми журналистиканың өзіне тән ерекшеліктерін, теледидардағы және публицистикалық материалдардағы ғылыми-танымал бағдарламалардың жанрлық ерекшелігін, ғылыми-танымал медиа өнімдердің стилистикалық ерекшеліктерін зерттейді, пәнді оқу барысында білім алушы ғылыми проблематикасы бар мақалалар жаза алады заманауи әдістеме мен ғылыми негізді қолдана отырып, әртүрлі тақырыптар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми мәселелер бойынша медиатекстерді дайындау
Пән әлемдік ғылымның қазіргі заманғы бағыттарын: тарихты, негізгі терминдерді, ғылыми журналистиканың ерекшелігін, ғылыми білімнің даму кезеңдерін, негізгі ғылыми жаңалықтарды, ғылым әлеміндегі негізгі проблемалардың контент-талдауын, журналистикада және ғылыми қызметте қолданылатын ақпаратты жинау және өңдеу әдістерін зерттейді, пәнді оқу барысында білім алушы ғылыми-көпшілік білімін өз бетінше дайындауға қабілетті. ғалымдардың жетістіктері туралы баяндайтын материал ғылыми білімді насихаттау мақсатында аудиторияның функциялары мен түрлеріне бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнес-коммуникациядағы медиа-мәдениет және медиа-этика
Пән бизнес саласындағы кәсіби қызметте медиамәдениет пен медиаэтиканы зерттейді; корпоративтік жауапкершілікті, кәсіби ынтымақтастықты қалыптастыруға, этикалық кодекстің құқықтары мен нормаларын сақтауға ықпал ететін технологиялар мен әдістер; білім алушының БАҚ-тағы этикалық нормаларды, журналистік редакциялық қоғамдастықтағы мінез-құлық нормаларын пайдалана отырып, нақты жағдайды имитациялау әдісін пайдалана отырып, жобалық қызмет арқылы ақпарат жинауды жүзеге асыруға қабілеттілігі артады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Халықаралық қатынастардағы қоғаммен байланыс
Пән мемлекеттік билік органдарында, жергілікті өзін-өзі басқару органдарында, қоғамдық ұйымдарда жұртшылықпен байланыстың рөлдері мен функцияларын зерделейді; стратегиялық тұжырымдама технологиясын қолдану нәтижесінде білім алушы жоспар-жобаларды әзірлеуге қабілетті: БАҚ-та жариялау үшін мәтіндік және аудиовизуалды материалдар дайындау; баспасөз үшін баспасөз конференцияларын, баспасөз турларын және басқа да іс-шараларды жоспарлау және өткізу, дағдарыс жағдайындағы коммуникациялар, компанияның мүдделерін ішкі және әлемдік нарықта ілгерілетуге және қорғауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Digital-edition: ерекшеліктері мен функционалдық трендтері
Пән заманауи техникалық құралдарды қолдана отырып ақпаратты сақтау, жинау және өңдеу әдістерін, әдістерін және құралдарын, үлкен көлемдегі ақпаратпен аналитикалық жұмыс әдістерін зерттейді; пәнді оқу барысында білім алушы ашық деректермен жұмыс істейді, медиада, электрондық кітапханамен және электрондық коллекциялармен, әлеуметтік желілермен жұмыс жасайды заманауи бағдарламалау тілдерін қолданады. Кітап іс мен графикалық дизайнның жаңа ғылыми теориялары мен тұжырымдамалары тұрғысынан баспа менеджменті мен типография салаларының тоғысында кәсіби қызметті жүзеге асыруды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиа кеңістіктегі кәсіби сөйлеу коммуникациялары
Пән медиа ортаның алуан түрлілігін, кәсіби журналистік сөйлеудің медиа ортасындағы орнын, оның коммуникативті мәртебесін, дәстүрлі баспа баспасөзінің, радионың, теледидардың, Интернеттің коммуникативті ортасында ұсынылған материалдардың жариялануын талдауды зерттейді: әртүрлі басылымдардың сайттары, әлеуметтік желілердегі қоғамдар, блогтар және т.б., жұмыстың негізі сипаттамалық және салыстырмалы талдау болып табылады, пәнді оқу барысы бойынша білім алушы лингвистикалық тұрғыдан "кәсіби журналистік сөйлеу" ұғымының мазмұнын аша алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректерді визуализациялау және инфографика
Пән басқа балама түрде берілген ақпараттан көре алмайтын немесе түсіне алмайтын нәрсені бейнелеу үшін визуалды құралдарды қолдануды зерттейді. пәнді оқу барысында білім алушы маңызды заңдылықтар мен қатынастарды көру үшін ақпаратты визуализациялай алады; оқырманға талдау құралдары мен инфографиканы қолдана отырып, нақты маңызды нәрсеге назар аударуға мүмкіндік беруге қабілетті болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиа және коммуникациядағы жасанды интеллект
Пән жасанды интеллектті компьютерлік құралдармен интеллектуалды процесті имитациялайтын сала ретінде зерттейді, журналистерге көмектесетін Алгоритмдер: алдын ала бейне кесуді жасаудан бастап, сөйлеу сигналдарының үлгілерін тануға және көпшіліктің бет-әлпетін анықтауға дейін, оқырмандармен байланысу үшін (чатботтар) және сұрауларға жауап беру, журналистер мен редакторлардың осы жүйелермен жұмыс істеуді үйрену қажеттілігі оларды журналистік қызметтің тиімділігін арттыру үшін қолданыңыз, пәнді оқу барысында білім алушы автоматтандыру процесін, қазіргі заманғы ақпарат ағынының тиімді мониторингін бағдарламалауды, ақпараттық массивтерді өңдеуді жеделдету және оңтайландыру алгоритмдерінің жүйесін біледі, жасанды түрде мағыналы шешімдер қабылдауға қабілетті болады + "аударманың маңызды жерлері".
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Радио бағдарламаларын құру технологиялары
Пән эфирдегі және аудиториядағы әңгімелесушінің мінез-құлқының ерекшеліктерін ескере отырып, радио көркемдік құралдарын және әртүрлі бағдарламалардың интерактивті элементтерін пайдалана отырып, ақпараттық, талдамалық, көркем-публицистикалық жанрдағы радиохабарларды ұйымдастырудың әдістері мен технологияларын зерттейді; пәнді зерттеу барысында білім алушы радиода, оның ішінде онлайн режимінде пікірсайыс хабарларын жүргізуге, арнада, прайм-таймда бағдарламаны беттеуді жүзеге асыруға және әлеуетті аудиторияны зерттеу қабілеттілігін арттырады; пәнді оқу кезінде синектикалық, дөңгелек үстел, полемикалық және сөйлеу жанрына қатысты басқа да әдістер қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі байланыс теориялары
Пән коммуникативистиканың пайда болу, қалыптасу және даму кезеңдерін зерттейді, қазіргі заманғы проблемаларды, құралдар жинағын, мазмұнын коммуникативтік мамандықтарды оқып-үйренушілерге ғана емес, әлеуметтану, психология, мәдениеттану, менеджмент, тарих, педагогика, саясаттану пәндеріне де кәсіби қолдау көрсететін мәселелерді ашады, білім алушы бұқаралық, іскерлік және әлеуметтік технологияларды пайдалана отырып, ақпарат жинауды жүзеге асыра алады. саяси процесті құрайтын жеке коммуникациялар, қоғамның саяси жүйесінің динамикалық сипаттамасы, коммуникативті саяси дискурстың сипаттамасы және саяси стильдің әртүрлілігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Digital-деректер журналистикасындағы стартап
Пән деректер журналистикасында Digital-стартап технологияларын қолдана отырып, медиаконвергенция жағдайында мультимедиялық журналистиканы қалыптастыру әдістері мен технологияларын зерттейді; пәнді оқу барысында білім алушы конвергенция процестері контекстінде медиа саланы дамытудың негізгі әлемдік тенденцияларына талдау жасай алуды, бұқаралық ақпарат құралдарының түріне, жанрына, форматына байланысты әртүрлі белгілерді қолдана отырып материалды дайындауды және өңдеуді жүзеге асырады, бірегей стартап-жобалар құрады, интерактивті әдістер мен технологиялардың көмегімен мультимедиялық платформаларға орналастыра алады, нарықта медиа өнімді насихаттауды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Теледидар бағдарламаларын құру технологиялары
Пән ТД ақпараттық хабар тарату түрлерін, түрлі жанрлардың модельдерін, сценарийлердің, телевизиялық бағдарламалардың мазмұндық және құрылымдық-композициялық ерекшеліктерін жасау әдістерін, технологиялары мен техникасын зерттейді; пәнді зерделеу барысында білім алушы стандартты емес жағдайларды тікелей эфирде шеше алады, қағидаттар, әдістер, телевизиялық бағдарламалар арқылы түсірілім алаңында журналистік шеберлік тәсілдері мен әдістерін пайдалану арқылы режиссураны дайындау ерекшелігін біле алады, топтық жұмыс, тұлғааралық қарым-қатынас технологиялары мен құралдарын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгеріп, өзінің кәсіби саласында ғылыми коммуникациямен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыра отырып, өз ойын ауызша және жазбаша түрде дұрыс ресімдей алады.
- Жаһандану және интернационалдандыру жағдайында отандық ғылымды дамытудың заманауи тенденциялары, бағыттары мен заңдылықтарын талдауды жүзеге асыра отырып, алынған зерттеу нәтижелерін дұрыс ресімдей отырып, ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдар саласында зерттеулер жоспарлай және жүргізе алады, ғылыми зерттеу әдіснамасы саласындағы құзыреттерге ие.
- Арнайы пәндерді оқытудың инновациялық тәсілдері, технологияларымен әдістерін пайдалана отырып, жоғары мектепте педагогикалық процесті жүзеге асыра алады, педагогикалық қызметтің өзіндік рефлексиясын жүзеге асыра алады, ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыра алады. Білім беру процесін басқару контекстінде білім алушылардың танымдық іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтарын терең түсінуге негізделген тиімді командалық өзара әрекет жасау, негізделген шешімдер қабылдау және дау жағдайларды сындарлы шешу қабілетін қамтитын интеграцияланған басқарушылық құзыреттіліктерін көрсете алады.
- Шетелдік және өңірлік радио мен теледидар контентінің үлгісінде түрлі қолданбалы әдістерді пайдалана отырып, әлеуметтік білім саласында зерттеулер жүргізеді, халықаралық этикалық нормаларды ескере отырып, БАҚ-тың даму стратегиялары мен болжамдарын әзірлейді.
- Редакторлық түзетуді орындайды, ақпараттық соғыс жағдайында деректермен жұмыс істеу дағдыларын игереді, тілдік агрессияның әдістері мен тәсілдерін және БАҚ инклюзивті тілін талдайды, БАҚ субъектілерінің ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз етеді, серпінді дамып келе жатқан медиа сала жағдайында ақпараттық саясат жүргізу төңірегінде шешімдер қабылдайды.
- Медиа нарықты, жарнамалық қызметті басқарады, түрлі жарнамалық жобаларды әзірлейді және олардың іске асырылуына ықпал етеді.
- Стратегиялық медиа жоспар әдістері негізінде редакцияның дамуын басқарады. Тілдің көркем құралдарын меңгерген, авторлық құқық пен халықаралық және қазақстандық журналистиканың құқықтық негіздерін біледі.
- Ақпараттық жобаларды әзірлейді, қазіргі заманғы мультимедиялық және интерактивті технологияларды пайдаланады, халықаралық және өңірлік ерекшеліктерді ескере отырып, масс-медиа құрылымдарының стратегияларын әзірлейді.
Ұқсас БББ
7M03201 Халықаралық журналистика
КИМЭП университеті
7M03201 Журналистика
Торайгыров университеті
7M03201 Data - журналистика
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M03201 Журналистика
«Тұран» университеті
7M03201 Журналистика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M03201 Медиа зерттеулері және журналистика
Сулейман Демирель атындағы университеті
7M03201 Журналистика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті