7M03201 Журналистика в Торайгыров университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Осы бағытта зерттеу жұмыстарын жүргізуге, сондай-ақ осы өзекті тақырып бойынша халық арасында ағартушылық қызметті жүзеге асыруға қабілетті қазіргі заманғы медиа және білім беру ортасы саласы үшін жоғары мәдени және этикалық деңгейдегі инновациялық-кәсіпкерлік бағыттағы зияткерлік дамыған кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Торайгыров университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M067 Журналистика және репортерлық іс
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Педагогиканың тарихи сипаты. Жаһандану жағдайында жоғары білім беруді дамыту. Болон процесі. Қазіргі педагогикалық парадигмалар. Педагогикалық процесс жүйе ретінде. Негізгі теориялар, білім мазмұны элементтерінің сипаттамасы. Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысы. Қазіргі білім беру технологиялары, ЖОО-да оқыту түрлері. ЖОО-да Оқытудың кредиттік жүйесі. Эдвайзердің, тьютордың, офис регистратордың қызметі. Білім берудегі менеджмент.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шeтeл тілі (кәcіби)
Ғылыми-зерттеу жұмысы. Active Voice. Дайындық бағыты бойынша ғылыми еңбектер. Passive Voice және пассивті конструкцияларды аудару. Уақытша келісу. Ғылыми зерттеулер және жаңа технологиялар. Модальдық етістіктер. Сөйлемдегі етістің функциялары. Ғылыми кітапхана. Инфинитив, герундий. Ғылыми конференция. Түрлері ұсыныстар. Толықтырулар түрлері. Жаңа ғылыми жетістіктер. Тікелей және жанама сөйлеу. Презентация коммуникацияның ғылыми түрі ретінде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи бизнес үрдістердің логистикасы
Пәннің мақсаты-нарықтық бәсекелестік жағдайында бизнесті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларына оқыту. Пән шеңберінде теориялық және практикалық мәселелер қарастырылады: кәсіпкерлік және бизнес ұғымдық аппараты; бизнесті ресурстық қамтамасыз ету; маркетингтік қызмет; бизнес-жоспарлау; кәсіпкерлік құпия, тәуекелдер және кадрлық қамтамасыз ету; кәсіпкерлік мәмілелерді ұйымдастыру; кәсіпкерлік мәдениеті; бизнес тиімділігін бағалау. Пән аясында кейс-оқыту әдістері, гипотезаларды қою әдістері, бизнес-модельдеу әдісі қолданылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдіснама және медиазерттеулердің әдістері
Пәннің мақсаты – өзекті зерттеу тақырыптарымен таныстыру, оқырман сұранысын бақылауды үйрету және әдебиетке қанағаттандырылмаған сұранысты зерттеу; оқырмандардың кітапханалық-библиографиялық қызмет көрсету сапасы туралы пікірлерін, олардың кітапханаға деген көзқарасын және оның даму перспективалары туралы идеяларын анықтау; кітапхананың бұқаралық және кәсіби коммуникациялар жүйесіндегі орнын зерделеу; Тәжірибелік сабақтардың негізгі мақсаты студенттердің ғылыми білім мен практикалық қызметтің бір саласы ретінде медиа өлшемдері мен медианы зерттеу туралы түсінігін дамыту және қазіргі заманғы медианы зерттеу әдістемесін іс жүзінде меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептегі оқытушының қызметі
ЖОО-ның Жас оқытушысына өзінің әдістемелік жүйесін құрудағы алғашқы қадамдарынан бастап жәрдемдесу, Қазақстанда және шетелде жоғары білім беруді жаңғырту процестері туралы кәсіби білімді меңгеруге көмектесу; жоғары білім берудің қазіргі заманғы бағдарламаларын әзірлеу үшін қажетті іздеу және талдау машықтары; оқыту процесінде қолданылатын жобалау машықтары. Оқытуда дәстүрлі әдістерді қолдану. Зерттеу арқылы оқыту. Оқытушының педагогикалық шеберлігін жетілдіру. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейіндік пәндерді оқыту әдістемесі
Оқыту әдістемесінің ғылыми теориясын, оның тарихын, қазіргі әлемдегі ұйымдастырылуы мен маңызын түсінуді қалыптастыру; болашақ маманды бейіндік пәндерді оқытудың теориясы мен әдістемесін білумен қаруландыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылымның тарихы мен философиясы
Аталмыш пән ғылым феномені проблематикасына арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде енгізеді және ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың дамуында алынған және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше іс-әрекет ретінде зерттеуге бағытталған. Оқытудың белсенді әдістерін қолдану ғылыми ойлау мәдениетін, ғылыми-зерттеулік әрекеттің және ғылымның қызметі мен ұйымдастыру принциптерін түсіну және білуді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Журналистика және қазіргі геосаясат тұжырымдары
Жаһандану үрдісінің әсері және жаңа күштер орталықтарын қалыптастыру туралы білімді қалыптастыру және оның журналистикамен байланысы. әлемнің өзара қарым-қатынастар мен өзара тәуелділіктің басқа деңгейіне көшудегі БАҚ-тың рөлі туралы. Мемлекеттердің мүдделері туралы, ұстанымды анықтау, менталитетті қалыптастыру, идеологиялық блоктар, қақтығыстар, халықаралық қатынастар туралы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Верификация технологиясы, фейк ақпараттың фактчекингі
Әр түрлі ақпараттың үлкен көлемдерін бағдарлай білуді қалыптастыру. Үлкен көлемдегі ақпараттың қол жетімділігі кезінде көптеген тәуекелдер мен қауіптерді анықтау. Шынайы мәліметтерді бағдарлай білу, қабылдау және өңдей білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
«Басқару психологиясы» ұсынылған оқыту курсы студенттердің басқару құрылымының құрылымы, динамикасы мен ерекшеліктері, адамдардың мінез-құлқының психикалық реттеуінің құрылымы мен механизмдері, ұйымдық және басқару жүйелерінің әртүрлі түрлеріне енген кезде, сондай-ақ осы жүйелер мен қарым-қатынастардың психологиялық ерекшеліктері туралы кәсіби білімін айтарлықтай толықтырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Start up жобалардың инвестициялық экономикалық модельдері
Пәннің мақсаты-start up жобаларды инвестициялық-экономикалық негіздеу үшін қажетті білім, Дағдылар мен құзыреттер жиынтығын қалыптастыру. Пән келесі мәселелерді зерттеуді қамтиды: Start up жобалардың ұғымдық аппараты; Start up жобаны әзірлеу алгоритмі; негізгі капиталға, айналым қаражатына және адам ресурстарына инвестицияларды бағалау; баға белгілеу және қаржылық жоспарлау; техникалық-экономикалық көрсеткіштерді есептеу. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; гипотезаларды қою; есептеу-талдау әдісі; start up жобаны қорғау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Брендті тиімді басқару
Ұғымдарды, терминдер мен ұғымдарды дамыту арқылы кәсіби қарым -қатынас тілін қалыптастыру. Брендинг саласындағы негізгі құзыреттіліктерді дамыту, яғни бәсекеге қабілетті брендтерді одан әрі дамытуға, олардың позициясы мен имиджін анықтауға және олардың дамуын басқаруға көмектесетін брендтерді құру мен басқаруға кәсіби көзқарасты дамыту. компанияның маркетингтік стратегиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жемқорлыққа қарсы саясат заңдылықтары
Google Переводчик translate.google.kz Бесплатный сервис Google позволяет мгновенно переводить слова, фразы и веб-страницы с английского более чем на 100 языков и обратно. Яндекс.Переводчик translate.yandex.kz Формирование у обучающихся знаний об антикоррупционной политике, о правовых механизмах противодействия коррупции и вопросах совершенствования антикоррупционной работы в Республике Казахстан Білім алушыларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық тетіктері және Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы жұмысты жетілдіру мәселелері туралы білім қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Интеллектуалды ұлт және гуманитарлық технологиялар
Зияткерлік Мәдениет туралы білімді қалыптастыру. Қазіргі интеллектуалдық мәдениеттің жағдайын бағалауға, интеллектуалдық мәдениет пен коммуникацияның қазіргі нысандарын талдауға, қазіргі заманғы гуманитарлық білімнің жағдайын және қазіргі әлемдегі интеллектуал орнын бағалауға мүмкіндік беретін ғылыми-практикалық сипаттағы материалды жүйелеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Медиалық үрдістердің инновациялық зерттеу әдістері
Оқыту әдістемесінің ғылыми теориясын, оның тарихын, қазіргі әлемдегі ұйымдастырылуы мен маңызын түсінуді қалыптастыру; болашақ маманды бейіндік пәндерді оқытудың теориясы мен әдістемесін білумен қаруландыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Дата-журналистиканы зерттеу теориясы мен тәжірибесі
Медиа коммуникацияны зерттеудің теориялық зерттеу тәсілдерін қалыптастыру сандық компьютерлік және интернет мәліметтерін қолдану негізінде Аналитикалық медиаконтентті ұсынудың жаңа форматының пайда болуының ғылыми-теориялық және прагматикалық алғышарттарымен танысу
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Стратегиялық медиаменеджмент
Ұлттық ерекшелікті және қоршаған ортаның белгісіздігінің жоғары дәрежесін ескере отырып, нарықтық экономика жағдайында стратегиялық басқарудың негіздері, мазмұны және ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қазақстанның БАҚ-тарын қалыптастырудың экономикалық және әлеуметтік аспектілері
Әлеуметтік жұмыс экономикасы саласында іргелі білімдерді қалыптастыру, сонымен қатар әлеуметтік саладағы қызметтерді көрсетудің тиімділігін бағалау бойынша практикалық дағдыларды меңгеру. «Жаңа экономиканы» дамытудың маңызды факторлары экономика мен қоғамның барлық салаларына ақпараттық-коммуникациялық технологияларды кеңінен енгізу, мемлекеттік органдар қызметінің ашықтығын арттыру болып табылады. Осыған байланысты ақпараттық-телекоммуникациялық инфрақұрылымды дамыту, кәсіпкерлік субъектілерінің, мемлекеттік және муниципалдық органдардың ақпараттық ресурстарға қолжетімділігін қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қазіргі журналистиканың өзекті мәселелері
Әлеуметтік мәселелердің туындау процестерін, олардың өмір сүру кезеңдерін, әлеуметтік мәселелердің «тағдырында» бұқаралық ақпарат құралдарының, ресми және үкіметтік емес ұйымдардың рөлін, проблемаларды шешу және проблемадан арылту үшін қолданылатын стратегияларды тұтас түсінуге ықпал ету; алға қойылған мақсаттар және туындайтын жоспарланған және күтпеген салдарлар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Компьютерлік лингвистика және мәтіндік талдау
Интеграцияланған мультимедиялық редакциялар құру негізінде де, интерактивті мультимедиялық формалар көмегімен дәстүрлі БАҚ контентін кеңейту негізінде де жаңа БАҚ құру және журналистиканы мультимедиатизациялау әдістемесімен қазіргі заманғы БАҚ-ты дамытудың технологиялық үрдістері туралы білімді қалыптастыру. Мәтіндерді Автоматты өңдеудің формальды модельдерін зерттейді. Қолданбалы ақпараттық жүйелердің түрлі типтерінде модельдерді қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Деректерді визуализациялау және инфографика
Деректерді визуаландырумен және инфографикамен жұмыс істеудің негізгі алгоритмдерінің іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін деректерді жинау, өңдеу, талдау және визуализациялаудың әр түрлі құралдарын тиімді пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Медиа саласындағы мансаптық консалтинг
Бизнес модельді қалыптастыру және өмірге табысты іске асыру, позициялау және бренд, шешім қабылдау, өзін-өзі бағалау мен уәждемені арттыру, өзін-өзі жетілдіруге жаңа дағдыларды үйрету, тайм менеджментті білу
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жоба 1
Магистерлік зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми-зерттеу жұмысы.Зерттеу міндетін қою. Әдеби шолу және алдындағы жүмыстарға талдау. Зерттеулер методологиясы. Зерттеу бөлімі. Зерттеу нәтижелерін талқылау. Зерттеу нәтижелері бойынша ұсыныстарды әзірлеу және қорытынды. Зерттеу нәтижелері бойынша есепті дайындау және қорғау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым саласындағы тұжырымдамалық білімдерге және философиялық талдаудың кәсіби қызметіне ие. Жаһанданудың геосаясатқа әсер етуі және оның журналистік қарым-қатынас, заңдардың және механизмдердің әртүрлі ұйымдық және басқару жүйелеріне, сондай-ақ осы жүйелер мен қарым-қатынастардың психологиялық сипаттамаларына кірген кезде адамдардың мінез-құлқын психологиялық реттеу механизмдеріне талдау жасайды.
- Кəсіби қызметтің мақсаттарын анықтайды, оларға қол жеткізудің тиісті əдістері мен құралдарын таңдайды, жаңа білім алу үшін ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асырады, бірлік деңгейінде шешімдер мен жауапкершіліктерді қабылдайды. Маркетинг стратегиясын ескере отырып, брендингті дамытады, олардың дамуын басқарады. Жаһандану жағдайында жоғары білімнің дамуын талдайды.
- Ол деректерді визуализациялауды өңдейді және жасайды, онлайн қызметтерді, электрондық кестелерді, графикалық пакеттерді, белгілеу тілдерін, мультимедиалық және интерактивті графикалық құрастыру құралдарын, бағдарламалау тілдерін жасайды. Көшірме жазу нарығын талдайды, автоматты мәтінді өңдеудің формалды үлгілері. Қолданбалы ақпараттық жүйелердің әртүрлі типтеріндегі модельдерді қолданады. Деректерді сандық Интернет деректер қорынан, деректер журналистикасынан пайдалану негізінде аналитикалық медиа мазмұнының пішімін қолданады.
- Ол кəсіби даму мен мансаптың траекториясын қалыптастырады, заманауи білім беру технологияларын қолданады жəне кəсіптік, соның ішінде ғылыми-зерттеу қызметіне жетекшілік етеді. БАҚ мазмұнын және қазіргі заманғы журналистика функцияларын ашық мемлекеттік басқару элементі ретінде стратегиялық дамытудың мақсатын анықтайды. Зияткерлік мәдениеттің және коммуникацияның нысандарын талдайды, заманауи әлемдегі заманауи гуманитарлық білімнің жағдайы мен интеллектуалды орынды бағалайды.
- Ғылыми және инновациялық қызметті жүзеге асыруда әзірленген шешімдердің экономикалық бағалауын жүргізеді. Оқу үрдісінің тиімділігін арттыру үшін зерттеу әдістерін қолданады. Зерттеу барысында алынған нәтижелерді өңдейді және интерпретациялайды, зерттеу және іздеу жұмыстарын жүргізеді. Нарықтық экономика, инновациялық жобалар, ұлттық бағдарламалар үшін елдің ішкі және сыртқы саясатын талдайды. Басқарудың динамикасы мен ерекшеліктерін талдайды.
- Дәстүрлі медианың интерактивті мультимедиялық формаларын пайдалана отырып, автоматтандырылған сөздерді өңдеудің ресми формаларын қолдана отырып, қолданбалы ақпараттық жүйелердің әртүрлі типтеріндегі үлгілерді пайдалана отырып, интеграцияланған мультимедиялық басылымдарды құруға негізделген мазмұнды кеңейтеді. Компьютерлік графиканы, дерекқорларды, ақпаратты жинауды, өңдеуді, өңдеуді қолдана отырып, аудиовизуалды мазмұнды жобалау процесін басқарады. Dästürli medïanıñ ïnteraktïvti mwltïmedïyal
- Кәсіби қызметті жинау, өңдеу, талдау және көрнекілендіру үшін қолданбалы информатиканың әртүрлі құралдарын қолданады. Бизнес-модельдерді, уақытты басқаруды, брендті жарнамалауды, өзін-өзі бағалау мен мотивацияны арттырады, проблемаларды немесе мақсаттарды анықтайды және оларды шешу жолдарын табады. Кәсіби қызметті жинау, өңдеу, талдау және визуализациялау үшін қолданбалы информатиканың әртүрлі құралдарын тиімді пайдалану дағдысына ие
- Білім беру саласындағы менеджмент саласындағы стратегиялық талдауды жүргізеді, даму стратегиясын әзірлейді, іске асырады, тиімділікті бағалайды. Қазақстан Республикасындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саясаты және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық механизмдері туралы материалдар жарияланады. Ұйымның орналасуын және бейнесін анықтайды. Жеке немесе корпоративтік деңгейде бизнесті дамыту дағдыларына ие.
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби және ғылыми коммуникациялардың негізгі дағдыларын меңгерген (В1, B2, С1 деңгейі). Тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте ғылыми таным үрдістері мен жалпы заңдылықтарын талдайды. Педагогикалық ғылымның әдіснамасын, педагогиканың тарихи сипатын талдайды. Бизнес-Кәсіпкерлікті құру және дамыту үшін дағдыларға ие. Жобаларды жоспарлау, мәселенің шешімін нақты көрсетеді
Ұқсас БББ
7M03201 Халықаралық журналистика
КИМЭП университеті
7M03201 Data - журналистика
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M03201 Журналистика
«Тұран» университеті
7M03201 Журналистика
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M03201 Журналистика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M03201 Медиа зерттеулері және журналистика
Сулейман Демирель атындағы университеті
7M03201 Журналистика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті