7M03201 Журналистика в «Тұран» университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - заманауи медиа және білім беру ортасы үшін жоғары мәдени және этикалық деңгейдегі интеллектуалды дамыған кадрларды дайындау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Тұран» университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M067 Журналистика және репортерлық іс
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
БАҚ тұрақтылығы
Тәртіп тұрақтылықтың факторларын және оның өсуін зерттейді: өзін-өзі қалыптастыратын кіріс көздерін құру, медиа компанияны тиімді басқару және басқару және т.б. Бұл пән қол жеткізілетін жағдайлар, нақты жұмыс ортасын нақты түсіну, тұрақтылық проблемаларын бағалау және оларды жеңу стратегиялары туралы түсінік беруге арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылымның философиясы және тарихы
Пәннің мақсаты тарихи динамикадан алынған ғылыми білімдердің өндірісі бойынша ерекше әрекеттің даму заңдылықтары мен тенденцияларын түсінуді қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны ғылым философиясы саласындағы білім мен классикалық және заманауи теориялар мен концепциялардың ғылыми-әдіснамалық талдауы бойынша дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Магистірлік зерттеу технологиялары
Мақсаты ғылыми жұмыстарды жазу үшін әдістерді, талдау әдістерін, құралдарды өз бетінше қолдану үшін ғылыми процестерді зерттеу әдіснамасы бойынша білімді қалыптастыру болып табылады. Ғылыми зерттеулер әдіснамасын білу болмыс туралы бір бағыттық, кейде қате түсініктерді жеңуге, алған білімдерін өзінің болашақ практикалық және ғылыми қызметінде қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи медиа технологиялар
Пән ақпараттық қоғамды дамыту процесінде, жаңа ғылыми білімді қалыптастыру және заңдарды түсіну, дифференциацияға ұмтылу жағына қарай адами құндылықтар мен ғаламдық ақпараттық кеңістіктің өзгеруін қарастырады. Журналистиканы дамыту үшін заманауи медиатехнологиялардың теориялық және практикалық негіздерін; даму үрдістерін талдаудың жаңатәсілдерін, сондай-ақ дәстүрлі журналистиканы түрлендіретін заманауи технологияларды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Шет тілі (кәсіби)
Курстың мақсаты - кәсіби, ғылыми, күнделікті, мәдени салаларда, шетелдік серіктестермен қарым-қатынас іс-әрекетінде, сонымен қатар өзіндік білім алу үшін әлеуметтік және коммуникативтік міндеттерді шешуге коммуникативтік біліктіліктің қажет және жеткілікті деңгейіндегі шет тілін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Лингвошиеленістіру
Қақтығыстардың өсуі, толеранттылықтың болмауы және бұқаралық ақпарат құралдарында стандартты емес тілдік бірліктердің кеңеюі. Cот процесіне жатқызылуы мүмкін. Курс бакалавриатқа кəсіби қызметпен байланысты қақтығыстарды шешудің əдістері мен әдістерімен, қақтығыстың жанжалдану құзыреттілігін арттырады, қақтығыстарға төзімділік тудырады, қақтығыстық материалдардың аудиториясына жойқын әсерін азайтады, қақтығыстар жағдайында тиімді әрекет етуді үйретеді, олардың пайда болу себептерін түсінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарда басқару іс-әрекеті мен дамудың психологиялық заңдылықтары туралы жүйелі түсініктерін қалыптастырудан тұрады. Пәнді меңгеру аясында магистранттарда еңбек мотивациясын арттыру; ұжымдағы қатынас; қызметкерлердің белсенділігін арттыру; қызметкер потенциалын дамыту және жүзеге асыру сияқты ұйымдағы басқару жүйесінің тиімді қызметіне қажетті дағдылар мен біліктілік қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Медиаметрикалық зерттеулер
Пән мақсаты: БАҚ-ты зерттейтін ғылым жүйесі жайында түсінікті қалыптастыру, олардың зерттеу амалдары мен әдістерінің ерекшеліктерін түсіну, БАҚ-тың пәнаралық зерттеулері мүмкіндіктерін айғақтау. Медиаудиториялардың (баспа БАҚ, радио, телеарна, интернет аудиториялары) тәртібі заңдылығы және оларды зерттеу әдістері жайында кешенді түсінік қалыптасады. Магистранттар салалы практикадағы: медианарық контекстіндегі, медиакәсіпорындарының қызмет етуі және дамуы, редакциялық және жарнамалық қызметтегі, PR ортасындағы аудиторияларды талдау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мансап форсайты
Курс әлеуметтік ортаны және онда болып жатқан өзгерістерді талдайды, бұл кәсіби қызметте бәсекеге қабілетті және табысты болуға мүмкіндік береді, еңбек нарығындағы қазіргі заманғы жағдай, маманның құзыреттілік деңгейі, өзгеретін ортадағы бәсекеге қабілеттілік әдістері туралы түсінік жүйесін қалыптастырады, форсайт карталарын талдауға, трендтерді қадағалауға, талап етілетін құзыреттерді құруға үйретеді, жеке мансаптық жобаны қалыптастыруға көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаһандық журналистика
Пән жаһандық платформада жұмыс істеу принциптерін кеңінен және сыни түсінуге үйретеді. Индустрияның маңызды мәселелерін қозғайды: жаһандану, медиа-құқық, БАҚ меншігі, олардың шоғырлануы және т.б. Пән Ғаламдық журналистикадағы әртүрлі перспективаларды, маңызды концепциялар мен теорияларды талдайды. Студенттер БАҚ-тың ақпараттандырылған және сыни тұтынушысын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық ақпараттық шиеленістер
Курс журналистер немесе бұқаралық ақпарат құралдары, сондай-ақ жанжалдарды зерттеу, олардың себептері мен оларды шешу жолдары туралы мәселелерді шешуге бағытталған ақпараттың өндірісі мен таратылуында әлеуметтік шиеленістерді қарастырады. Ол сондай-ақ қамту және ақпараттық жанжалдар модельдерін, ақпараттық қауіпсіздікті, ақпараттық арналарды және ақпараттық соғыс тарихын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тиімді бренд-менеджмент
Курс шығармашылық ойлауды дамытуға, басқару ұғымдарын меңгеруге, іскерлікті дамытуға, мәселелерді табысты шешу дағдыларын меңгеруге, соның ішінде БАҚ-та тиімді бренд-менеджмент арқылы меңгеруге бағытталған. Кәсіпорынды тиімді ұйымдастыруға, маркетингтік құралдарды жоспарлауға және сауатты пайдалануға, БАҚ-та брендтеу процестерін басқаруға мүмкіндік береді. Пән тиімді бренд-менеджментті өткізу бойынша теорияны практикалық дағдылармен байланыстырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес және саясаттағы жарнамалық технологиялар
Курс агенттіктер, брендтер, баспагерлер, сондай-ақ саяси сала өкілдері өзін ілгерілету, мақсатты аудиториясына өз контентін жеткізу, сандық жарнама тиімділігін бағалау мен таргеттеу мақсатында қолданылатын заманауи жарнамалық технологияларды, оның ішінде бағдарламалық қаматамасыздық пен құралдарды, қарастырады. Магистранттар брендтер мен агентстволарға жарнама орнын сатып алу үшін, баспагерлерге жарнама құнын анықтап, жарнама орнын сатуға көмектесуші платформалардың қызметін анықтайды. Курс сонымен қатар нақты саяси мақсаттарға қол жеткізу үшін қолданылатын жеке басылық емес көрсетудің және саяси күшті ілгерілетудің өзіндік формалары мен әдістері жайында түсінікті қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәнді оқыту мақсаты – магистранттарда кәсіби-педагогикалық мәдениет негіздерін қалыптастыру, заманауи педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгеру. Пәнді игеру шеңберінде магистранттар жоғары мектептегі білім үрдісінің мазмұны мен құрылымын, студент тұлғасын дамыту және олардың ЖОО кәсіби дайындығы мәселелерін озық дамыту жолдарының теориялық және практикалық мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
PMI PMBOK стандартына негізделген жобаларды басқару
Курс мақсаты - жобаны бастауды; жобаның көлемі мен мазмұнын анықтауды; жұмыстың иерархиялық құрылымын құруды; ресурстық талаптарды айқынтауды және оларды тағайындауды; кестені, бюджетті, жобаның жоспарын әзірлеуді; тәуекелдерді басқару процестерін, MS Project бағдарламалық жасақтамасын қолдануды үйренеді. Студенттер курстың соңында «Жобалық менеджердің көмекшісі» кәсіптік біліктілікті беру туралы сертификатқа ие бола алады. Оқыту әдістері - ми шабуылдары, кейстер, іскерлік ойындар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Agile негізіндегі жобаларды басқару
Пәнді оқытудың мақсаты-PMI-ACP сертификатына дайындық. "Agile-жобаларды басқарудағы тәсіл" пәні Agile отбасының көмегімен жобаларды басқарудың икемді әдіснамасын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқығаннан кейін магистранттар үнемі өзгеріп отыратын талаптар мен болжанбайтын техникалық тәуекелдер жағдайында жобаның мерзімдерін, бюджетін және сапасын нақты сақтау үшін жобаларды басқарудың икемді әдістемелерін қолдануға қабілетті болады; бірнеше топтағы жұмыстарды синхрондау; Тапсырыс берушінің күтулерін басқару, MS Project және Project Libre бойынша пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдени жобалар менеджменті
Курс барысында магистрант жаңа мәдени тәжірибелердің қағидаттарын, мәдениет саласындағы шараларды, сервистерді және технологияларды әзірлеуге және жобалауға үйренеді; көркем жобаларды және оларды ілгерілетудегі идеяларды түрлендіруді игереді; жобаларды бастапқы идеясынан есепті кезеңіне дейін үйлестіруді меңгереді (бюджеттеу, шаралар логистикасы, түрлі мемлекеттік, қоғамдық және коммерциялық құрылымдармен серіктестік, ресурстарды іздестіру, жоба бойынша шараларды дайындау мен ұйымдастыру)
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Стратегиялық медиаменеджмент
Курс білім кешенін алуға, кәсіпкердің шығармашылық ойлауын, сапасын дамытуға, басқару ұғымдарын меңгеруге, мәселелерді табысты шешудағдыларын меңгеруге бағытталған. БАҚ саласындағы ұйымның сауатты құрылымы, жоспарлау және маркетингтік коммуникациялар мәселелерін қозғайды.Тапсырмалар, жаттығулар, кейстерді, ситуациялық есептерді талқылау және іскерлікойындарға қатысу алғанбілімдерін кәсіби қызметте қолдануды үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Вербалды агрессия және тілдік манипуляция
Курс бұқаралық коммуникацияда өткір әлеуметтік жағдайды қалыптастыруға ықпал ететін БАҚ-тағы тілдік қарым-қатынас феноменін зерттеуге мүмкіндік береді. Тілдік агрессия, БАҚ-та манипуляциялау, адресат әлемінің көрінісін бұрмалайтын нысандары мен құралдарын зерттейді. Магистранттар сөйлеу агрессиясының түрлі аспектілерін және оның араласқұбылыстармен байланысын қарастырады, келіп түскен ақпаратты ойластырып, сынитұрғыдан өңдеуге үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мультимедиалық журналистиканың құралдары мен техникалары
Курс жаңаша медиада қолданылатын технологиялардың түрлілігін көрсетеді және медиаконвергенция элементтері тығыз байланыстығына ие, түрлі ақпараттық жанрлар бірліктерінен тұратын (яғни түрлі тілдік элементтер: визуалды, мәтінді, графикалық, аудиовизуалды) мультимедиялық өнімді жасауды үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Салалық және пәнаралық жобаларды басқара алады, авторлық жобалардың тұжырымдамаларын әзірлейді, корпоративтік менеджментті жүзеге асырады, өзін-өзі бақылауға және басқаларды бақылауға қабілетті
- Дербес білім алады, философия мен бұқаралық коммуникацияның қолданыстағы тұжырымдамаларына сүйене отырып ғылыми зерттеулер жүргізеді; ғылыми жазу дағдыларын меңгереді, өз тұжырымдарын дәлелдей алады, оларды кәсіби пікірталастарда қорғай алады
- Материалдарды баспаға және эфирге сапалы дайындау бойынша жобаларды әзірлейді, редакциялық жұмысты ұйымдастырады және бақылайды, алынған нәтижелерді дербес талдап ұсынады
- Тұлғааралық және кәсіби қарым қатынас мәселелерін шешу үшін көп тілді коммуникацияны жүзеге асырады, сыртқы ортаны жақсарту үшін идеяларды, қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды насихаттайды
- Зерттелетін саладағы мәселелерді анықтайды, жүйелі ойлауға негізделген үнемді өндірістің әлеуметтік жауапкершілігін ескере отырып, оларды шешудің стратегияларын, тәсілдері мен жолдарын анықтайды
- Жаңа ғылыми тұжырымдамалар мен теорияларды қолдана отырып, кәсіби және пәнаралық саладағы мәселелерді шешеді, жағдайды өзгерту және жақсарту үшін инновациялар енгізуге қабілетті
- Қоғам өміріндегі трендтер мен өзекті оқиғаларды және кәсіби саладағы ғылымның жаңа жетістіктері контекстіндегі оларға жаңа көзқарастарды ескере отырып, контентті (сценарийлерді, бағдарламалардың, хабарлардың және басқа да ақпараттық өнімдердің материалдарын) жасайды және өңдейді
- Авторлық идеяларды ұқсас (бірдей) медиа жобаларды іске асырудың отандық және әлемдік тәжірибесін ескере отырып, форматқа, мақсатты аудиторияға сәйкестігі тұрғысынан бағалайды, жобаларды БАҚ стратегиясында, бизнес-жоспарында белгіленген көркемдік құндылығы мен критерийлері бойынша саралайды
- Компьютерлік желілерде және деректер базасында жұмыс істеудің кәсіби дағдыларын қолданады, IT-технологияларды, мамандық шеңберінде арнайы бағдарламаларды пайдаланады
- Компьютерлік желілерде және дерекқорларда жұмыс істеудің кәсіби дағдыларын қолданады, IT-технологияларды, мамандық шеңберіндегі арнайы бағдарламаларды қолданады, мамандандыру саласындағы жағдайды, әлеуметтік құбылысты, тілдік құбылыстарды сыни тұрғыдан бағалайды, түсіндіреді, сөйлеу агрессиясы мен манипуляциясын таниды, кәсіби мәселелер бойынша пікірталастарға қатысады, аудиторияны журналистік үдеріске тартады
- Жоғары және қосымша білім беру жүйесінде белсенді оқытудың заманауи әдістерін пайдалана отырып, оқу қызметінің әртүрлі түрлерін дайындау, ұйымдастыру және өткізу дағдыларын меңгерген
- Форсайт карталарын талдайды, медиа нарықтағы трендтерді қадағалайды, қажетті құзыреттерді қалыптастырады, өз брендін қалыптастыру үшін жеке мансаптық жобаны әзірлейді
- Сыртқы ортамен байланыстарды басқарады, саяси саладағы заңнамалық және саяси тенденциялар мен өзгерістерді бақылайды, болжайды; жарнамалық мазмұн жасайды, бизнес және саясат саласында жарнамалық науқандар жүргізеді
Ұқсас БББ
7M03201 Халықаралық журналистика
КИМЭП университеті
7M03201 Журналистика
Торайгыров университеті
7M03201 Data - журналистика
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M03201 Журналистика
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M03201 Журналистика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M03201 Медиа зерттеулері және журналистика
Сулейман Демирель атындағы университеті
7M03201 Журналистика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті