Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (1 жыл) в «Тұран-Астана» университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Іргелі ғылыми және кәсіби лингвистикалық білімге ие, кәсіби мамандығы бойынша ғылыми ақпаратты игеріп және қолдана білетін, заманауи ақпараттық технологияларды меңгерген, басқару және зерттеу қызметін табысты атқара алатын қазіргі ғылыми және практикалық мәселелерді шеше және құра білетін, кәсіби деңгейде ізденіс бағыттағы мамандарды дайындау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы «Тұран-Астана» университеті
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Менеджмент
Пән аясында: басқарудың іргелі концепциялары, басқару теорияларының тарихи дамуы туралы және ұйымдарды басқару үшін салдары туралы қысқаша түсінік, пән шеңберінде Қазақстанды басқару, менеджерлер өздерінің күнделікті жұмысында кездесетін ұйымның ішкі және сыртқы факторларын анықтау, басқару мәселелері мен әлеуметтік жауапкершілік пен басқару этикасын ұсыну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Тіл мен әдебиетті жоғары мектепте оқыту әдістемесі
Қазақ тілі мен әдебиетін жоғары мектепте оқыту әдістемесі педагогика ғылымының бір саласы болып табылады. Бұл пән әдістемесінің зерттейтіні қазақ тілі мен әдебиетін оқыту жолдары мен жағдайлары туралы заңдылықтар. Бұл заңдылықтар педагогика, психология және лингвистика ғылымдарының негізінде жинақталған практикалық тәжірибе мен бұрыннан қалыптасқан теориялық қағидалардан, тұжырымдардан шығарылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мінез - құлық психологиясы және сыбайлас жемкорлыққа қарсы мәдиниет
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәрбие адамгершілік тәрбиенің құрамдас бөлігі болып табылады. Магистрант психологиялық ұғымдар мен санаттарды, сыбайлас жемқорлық мінез-құлқының себептерін, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес жолдарын, кәсіби этиканың мазмұны мен ерекшеліктерін, кәсіби қызметтегі адамгершілік жанжалды жағдайларды шешудің ықтимал жолдарын (тәсілдерін) меңгеруі, нақты өмірлік жағдайларда адамгершілік ережелері мен мінез-құлық нормаларын қолдануы тиіс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөйлеу мәдениетінің лингвоэкологиялық мәселелері
Тіл мәдениеті – әдеби тілдің нормасы мен оның дамуын, сөйлеу тілімен қарым-қатынасын зерттейтін тіл білімінің саласы. Тіл мәдениетінің тіл білімінің басқа салаларынан айырмашылығы – оның күнделікті өмірде тілді қолдану, жазу, сөйлеу мәдениетімен тығыз байланыста болатындығында. Тіл мәдениеті дегеніміз – коммуникативтік қарым-қатынас кезінде тілдік тәсілдерді дұрыс ұйымдастырып, белгілі бір тәртіппен жүйелі қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл мен әдебиеттің философиялық-әдіснамалық негіздері
Тіл білімінің және әдебиеттанудың философия ғылымымен байланысы; лингвистикалық бағыттардың философияға тәуелділігі жайындағы ғалымдар көзқарастары. Тіл ғылымының мен әдебиеттанудың дамуындағы философиялық кезең. Философиялық-логикалық көзқарастың қалыптасуы. Тіл білімі мен әдебиеттанудың аксиологиялық мәселелері жөнінде ақпарат. Қазақ әдебиеттану ғылымының тарихы мен процесінде айрықша орны бар сыни мақалалар мен көрнекті сыншы ғалымдардың шығармашылық ізденістерін қамту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл білімі -тілдің даму заңдары туралы ғылым
Бұл пәнде тілдің қалыптасу теориясы, философиялық түсініктері, тіл теориясы мен ұғымдары, тілдің қарым-қатынас және тілді анықтау құралы ретіндегі қызметі, ғылымның басқа салаларымен байланысы, әлем тілдерінің генеологиялық және типологиялық жіктелуі туралы мәліметтер келтіріледі. Қазіргі жаһандану процесі ғылым салаларының бірігуіне және бірігуіне, жаңа ғылыми салалардың қалыптасуы мен дамуына ықпал етті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Лингвоэкология мәселелері
Сөйлеу экологиясының негізгі ұғымдары мен категориялары туралы Білім, кез келген қазақ тілінің сөйлеу экологиясының ғылыми және қоғамдық негіздерін меңгеру, қазіргі қоғамдағы лингвоэкологиялық жағдайларды толыққанды меңгеру, қазақ тілінің экологиялық мәселелерін анықтау. Курстың мақсаты-жалпы тіл білімі саласындағы магистранттардың теориялық білімдерін тереңдету және жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Бұл пән аясында келесі оқытылады: Басқару психологиясының пәні мен тарихы. Басқару психологиясы пәні, менеджменттің ғылым ретінде қалыптасу тарихы, басқару туралы ғылымның дамуының қысқаша хронологиясы, негізін қалаушылар (Ф. Тейлор, Э. Мейо, А. Файоль, В. Скот, М. Фоллет) менеджмент теориясы мен басқару психологиясының тарихы (Э. Атос, К. Арджирис, П. Друкер, У. Оучи, Т. Питерс, Р. Паскаль, Р. Уотерман). Постиндустриялық қоғамдағы басқару. Басшының жеке басы. Басқару жүйесінің құрылымы мен мазмұны және менеджмент функцияларының психологиялық мазмұны.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Модернизм мен постмодернизмнің даму тарихы
Мәдениет дамуының жалпы заңдылықтары мен қозғаушы күштері контекстінде модернизм мен постмодернизм өз уақытының бейбітшілігін, шындыққа қарсы өзіндік наразылықты білдіреді. Мәдениет феноменінің екеуі де жаңа бағыттар жасайды. «Модерн», «модернизация», «постмодерн» сөзжасамаларын кеңінен қолдану техника мен жаңа технологиялардың жылдам дамуы әсерінен адамзат өмірінде болып жатқан ғаламдық сипаттағы өзгерістерді теориялық ұғыну қажеттілігінің туындауы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тіл білімі мәселелері
Тіл білімінің қазіргі негізгі теориялары мен қаруландыру, бүгінгі мәселелері туралы ақпарат беру. Бұл курста қазақ тіл білімінің қазіргі мәселелері қарастырылады. Соңғы жылдырары тілдің адамның ішкі табиғатынан өсіп шығатын рухани құндылық ретінде, адамның қарым-қатынаста қолданатын құралы ретінде антропоцентристік көзқарас тұрғысынан қарастыру орын алып отыр.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіптік)
Бұл пән аясында: магистратурада шет тілін оқытудың негізгі мақсаты болашақ магистрдің кәсіби қызметінде тілді белсенді меңгерудің дағдылары мен іскерлігін одан әрі дамыту негізінде шет тілді білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі түрде тереңдету болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Әдебиеттанымдық зерттеулердің теориялық методологиялық негіздері
Қазақ әдебиеттану ғылымының жаңа бағыттарының әдеби даму жолдарының қыр-сырын аңғару, туу және қалыптасу кезеңдерін әдебиет тарихына жанастыра көрсету. Қазақ әдебиеттану ғылымының жеткізген бүгінгі табыстары негізінде магистранттарға барынша толық, тиянақты білім беру. Көркемдік дамудағы жалғастық пен жаңашылдықты ескере отырып, пәнді оқыту барысында магистранттарды қазақ әдебиеттану ғылымындағы жаңа бағыттардың дамуына қатыстылығын аңғарту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Қоғамдық өмiрдегi ғылым және бiлiмiнiң рөлі, ғылым танымын дамытудың қазiргi тенденциялары, нақты ғылымның әдiстемелiк және философиялық (әлеуметтiк, гуманитарлық, экономикалық) көкейкестi мәселелерi білуі және түсінуі қажет
- Ғаламдану үдерісінің қайшылықтары және әлеуметтiк-экономикалық салдары туралы білімі мен түсінігі болуы керек.
- Маркетинг пен менеджменттi ұйымдастырудың жаңа жолдары туралы білімі мен түсінігін білімі мен түсінігін қолдана алуы қажет.
- Қазiргi инновациялық технологиялар арқылы ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыс түрлерін жүргізу кезінде білімі мен түсінігін қолдана алуы қажет
- Өз қорытындыларын және бiлiмін, олардың дәйектемесiн мамандарға және маман еместерге айқын және ашық хабарлау коммуникативтік қабілеті болуы тиіс.
- Лингвистикалық, әдебиеттік, ғылыми, публицистикалық ақпарат көздерімен жұмыс істей білу коммуникативтік қабілеті болуы тиіс.
- Ұдайы өзгеріс үстіндегі әлеуметтік-экономикалық ортада аймақтық-ынтымақтастық пен әлемдік жаһандану жағдайына бағдар алып, бейімделе білуі коммуникативтік қабілеті болуы тиіс.
- Күнделiктi кәсiби қызметте және докторантурада білімін жалғастыру үшін бiлiмін кеңейту және тереңдету коммуникативтік қабілеті болуы тиіс.
Ұқсас БББ
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (Бейінді)
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Торайгыров университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті педагогтерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01701 Қазақ тілі және әдебиеті
Сулейман Демирель атындағы университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (н/п)
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Шымкент университеті
7M01701 Қазақ тілі және әдебиеті
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)