6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Нарықтық сұраныс пен жұмыс берушілердің талаптарын ескере отырып, заманауи технологияларды тиімді пайдалана алатын, халықтың бос уақытын ұйымдастыру саласындағы шығармашылық қабілеті жоғары, рухани-адамгершілік, эстетикалық, мәдени және әлеуметтік құндылықтарды қалыптастыруға бағытталған тұлғаның үйлесімді дамуын қамтамасыз ететін жүйелі педагогикалық үдерісті жүзеге асыра алатын бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B092 Тынығу
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Қаржылық сауаттылық
Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эмоционалды интеллект
Пән педагогтарға Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық бағыттары мен басым бағыттары контекстінде тьютордың рөлін меңгертуге бағытталған. Студенттер эмоционалды интеллект пен икемді құзыреттіліктердің заманауи мектептің оқу-тәрбие процесіндегі орнын анықтайды. Олар икемді дағдыларды, оның ішінде цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, оқу қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады. Әртүрлі жасерекшелік топтарындағы білім алушылардың эмоционалды интеллектін бағалау және дамыту технологияларын меңгерген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән білім алушыларда экономикалық теория және кәсіпкерлік қызмет саласында базалық білім мен негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған кіріспе курсы болып табылады. Ол іргелі экономикалық заңдарды, нарықтық экономиканың жұмыс істеу принциптерін түсінуге, сондай-ақ өз бизнесін құру және жүргізу үшін қажетті кәсіпкерлік ойлау мен практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. "Экономика және кәсіпкерлік негіздері" пәні экономикалық пәндерді одан әрі оқу үшін қажетті іргетасты қалайды және білім алушылардың кәсіпкерлік мансабын дамыту үшін бастапқы нүкте бола алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән білім алушыларда құқық саласында базалық білім мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрақты мінез-құлық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған кешенді курс болып табылады. Ол қазіргі қоғамдағы құқықтың рөлін, заңдылық қағидаттарын, азаматтардың негізгі құқықтары мен міндеттерін түсінуге негіз қалауға, сондай-ақ оның барлық көріністеріндегі жемқорлыққа төзбеушілік қатынасын қалыптастыруға арналған. "Құқықтық сауаттылық пен сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері" пәні құқықтық сана мен жеке тұлғаның сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрақтылығын қалыптастыруда маңызды рөл атқарады, бұл құқықтық мемлекет пен сауатты азаматтық қоғам құрудың қажетті шарты болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Экология және тұрақты даму курсы студенттердің экологиялық дағдыларын дамытуға, заманауи экологиялық мәселелерді шешуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасты дамыту жолдарын қалыптастыруға, студенттердің экологиялық санасын және қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілігін арттыруға бағытталған.Нәтижесінде студенттер экологиялық тенденцияларды талдау және басым бағыттарды қалыптастыру, табиғатты қорғау бойынша нақты міндеттерді қою арқылы өмірлік маңызды тұрақтылықты сақтауды үйренеді. Сондай-ақ студенттер қазіргі заманғы экологиялық саясаттың негізгі бағыттарын, жаһандық, аймақтық және жергілікті деңгейде экологиялық проблемаларды шешудің практикалық тәсілдерін анықтай алады, сонымен қатар тұрақты даму мақсаттарына жету үшін табиғи ортаның сапасын басқарудың әртүрлі құралдарын қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнер тарихы
Пәннің мақсаты Ежелгі Грек театрының пайда болуымен, театр және кино өнері саласының шығу тарихын таныстыру. Театр және кино бағытында жаңа әлеуметтік кәсіби, заманауи өнердің өркендеу ерекшеліктерін түсіндіру. Білімгер шығармашылық сыни тұрғыдан ойлау, кәсіби іс-әрекетін басшылыққа ала отырып, өнер тарихының ерекешеліктерін даралауға, мәдениет пен өнердің жаңа идеяларын өзгерту арқылы көз жеткізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық статистика негіздері
Пәннің мақсаты - студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, оларда негізделген дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу болып табылады. Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеялар ұсыну процесін түсінеді, қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың жағдайын бағалауда деректерді сандық және сапалық талдауды қолдану дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пән студенттердің заманауи экологиялық білімі мен мәдениетін қалыптастырады, өмір қауіпсіздігі үшін техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады. Пән әртүрлі деңгейдегі ұйымның экожүйелері қызметінің, тұтастай биосфераның негізгі заңдылықтарын, адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасында туындайтын қайшылықтарды, сондай-ақ табиғат пен экологияға ұқыпты қарау қажеттігін айқындайды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді. Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Фортепиано
Пән аясында білімгер фортепиано аспабында ойнау қабілеттерін қалыптастырады. Ырғақ, ұзақтық, гамма, этюдтар арқылы білім алушы фортепиано аспабында ойнау техникасын үйренеді. Ноталық сауаттылықпен қатар студент репертуар таңдау, мүмкіндігіне қарай техникалық қиындықтарды жеңуге машықтанады, гармониялық, мелодияға толы музыкалық шығарманы орындауы үшін ойнау қабілеттерін қалыптастырады, өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланып, кәсіби белсенділігін саралайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аспаптық дайындық
Аспаппен танысу. Пернетақтаны меңгереді. Студенттер нота мен саусақ ережелерін үйренеді. Кілттермен, негізгі музыкалық өлшемдермен танысады. Динамикалық реңктерді, соққыларды, қарқындарды анықтауды үйрену. Білім алушылар әуендерді үйренеді, ноталар бойынша ойнайды және орындаудың мәнерлілігімен жұмыс істейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тынығу тарихы және теориясы
Курс XVIII ғасырдан қазіргі уақытқа дейін бос уақытты қалыптастыру және дамыту кезеңдері туралы негізгі ақпаратты қамтиды. Кеңестік кезеңдегі және Қазақстанның егемендігі жағдайындағы бос уақыт қызметінің сипаттамасы берілген. Бос уақытты ұйымдастыру теориясы, бос уақытты ұйымдастыру принциптері зерттеледі. Бос уақытты өткізудің негізгі көріністері, формалары, әдістері мен құралдары, демалыс мекемелерінің әртүрлі типтері қызметінің ерекшеліктері қарастырылады. Бос уақыттағы оқу процессінің мүмкіндері мен әдістері зерттеледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Актерлік шеберліктегі сахна тілі
Актерлік шеберліктегі сахна тілі-актердің дұрыс, әсерлі және техникалық жағынан жетілген сөйлеу қабілетін дамытуға бағытталған пән. Бұл пән артикуляция, дикция, тыныс алу, дауыс, интонация және көркем мәтінді мәнерлеп оқумен байланысты. Курстың мақсаты — актерге сахнада еркін, сенімді сөйлеуге, көркем мәтінмен жұмыс істеуге және көрерменмен, серіктеспен тиімді қарым-қатынас орнатуға үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тынығу драматургиясының негіздері
Курс бойынша студенттер тынығу саласы драматургиясының негізгі элементтерімен танысады. Драма композициясы және тынығу іс-шаралары сценарийінің негізін талқылайды. Мәдени және бос уақытты көркем безендірудің түрлерін, бұқаралық демалысты ұйымдастырудың формалары мен әдістерін, бұқаралық мерекелердің драматургиясы мен режиссурасын саралайды. Әлем классиктерімен қазақ жазушыларының драматургиясымен танысып, шығармаларын талдау, салыстыру. Ж.Аймауытовтың «Ақбілек», Д.Исабековтың «Әпке», Р.Мұқанованың «Мәңгілік бала бейнесі» шығармаларындағы тақырып, идея, эпизодтар мен оқиға желісін талдау, т.б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тынығу қызметі саласындағы менеджмент және маркетинг негіздері
Ұсынылған курста мәдени-демалыс мекемелеріндегі маркетингтік стратегиялар мен тактикаларды пайдалана отырып, басшының іс-әрекетінің жүйесі мен жұмысын ұйымдастыру сипатталған. Білім алушы мәдени-тынығу мекемелерінде жұмысты жоспарлауды, ұйымдастыруды және басқарудың негізгі қағидаларын анықтайды. Ұйымдастырушылық қызметің мақсат-міндеттерін қоюды, шешім қабылдауды, қарым-қатынас жасауды, сондай-ақ материалдық ресурстармен жұмыс жасауды үйренеді. Бітіруші басқарушы қызметке бейімделе алады және өзінің кәсіби-педагогикалық дағдыларын қолдана отырып, мәдени-тынығу мекемелерінде заман талабына сай өзгерістерді бастауға және жүзеге асыруға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Әнші дауысын қою
Студентке әнші дауысын қоюда түрлі жаттығулар қолданып, дыбыс шығару интонациясын, дыбыс тазалығын, ән айту мәнерін қалыптастыру. Үнемі жаттығу жасау арқылы дауысты дамыту, артикуляцияны жетілдіру, дыбыс сапасы мен интонацияны бақылауға, кәсіби іс-әрекетінің нәтижесін дұрыс бағалай алуға үйренеді. Дауысы дұрыс қойылған әнші сахнада сенімді, даусы күшейген әрі тыңдарманға әсерлі өнер көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пән студенттердің әрбір мүшесі өзінің құндылығы мен маңыздылығын сезінетін инклюзивті қоғам қағидалары туралы түсінігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқушылар жас ерекшеліктеріне байланысты физиологияны, анатомияны жақсы біледі, жасерекшелік физиологиясы туралы терең білімге сүйене отырып, танымдық дағдылардың қағидаларын түсінеді, ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасай алады, инклюзивті білім беру ортасын құрудың стратегияларын біледі және оны жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дауыс қою
Дауыс қою вокал өнерінде маңызды ұғым. Оқытушы дауыс мүмкіндіктерін дамыту, дұрыс тыныс алу, дыбысты таза әрі анық шығаруды үйретеді. Артикуляциялық жаттығу, резонаторлармен жұмыс, мелизматика, стокаттомен жұмыс жасай отырып,дауыс диапазонын кеңейтеді. Дауыс қою дауыс сапасын жақсартып қана қоймай, ішкі сенімділік пен шығармашылық деңгейдің артуына да ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
Пән студенттердің ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімін қалыптастырады, кәсіби қызмет саласында ақпарат пен деректерді жинаудың, сақтаудың және өңдеудің заманауи әдістерін меңгертеді, сонымен қатар сөйлеу әрекетінің оқу, сөйлеу, жазу, тыңдау сияқты төрт түрі бойынша академиялық байланыс дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Академиялық жазылым пәні білім алушыларды функционалды стиль түрлері мен ғылыми мақала жазу, салалық пәндік терминология, іс-қағаздарын жүргізу, академиялық сауаттылық дағдысын қалыптастырады. Сондай-ақ ғылыми баяндамалар жасауға, мәтіндерді кәсіби тұрғыдан талдай білуге, сыни ойлауға, плагиаттан сақтану жолдарын меңгертеді және ғылыми деректер қорынан ақпаратты табуға, жазба жұмысын жүйеліндіруге машықтанады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Актер шеберлігін оқыту әдістемесі
Бұл актерлік өнерді оқыту мен үйренудің теориялық және практикалық негіздерін кең ауқымда оқытатын пән. Курс теориялық біліммен қатар, практикалық жаттығуларды, сахналық көріністерді және рөлдік ойындарды қамтиды. Студенттер актерлік шеберліктің әр түрлі әдістемелерін қолданып, өздерінің актерлік қабілеттерін дамытуға мүмкіндіктерін ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сценография
Бұл пән театр, кино, теледидар және басқа да көріністік өнер түрлерінің көркемдік-визуалдық шешімін жобалауға мүмкіндігін ашады. Пән студенттерге сценографияның теориялық және практикалық негіздерін, көркемдік-безендіру құралдарын және оларды қолдану жолдарын үйретеді. Сондай-ақ студенттерге шығармашылық қабілеттерін дамытуға, кәсіби дағдыларын қалыптастыруға, театр және кино өнерін терең түсінуге жол ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ІТ аудио және бейне материалдарды өңдеу
Бұл курс цифрлық дәуірдің бәсекесіне қабілетті болуға және заманауи технологияларды тиімді пайдалануға көмектеседі. Студенттерге заманауи технологияларды қолдана отырып, аудио және бейне, медиа контентті жасау, өңдеу және түрлендірудің теориялық және практикалық негіздерін үйретуге бағытталған пән болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сценарий шеберлігі
Курсты оқу барысында сценарийлік өнерге қатысты негізгі ұғымдарды қайталайды. Сондай-ақ, драматургиялық анализ жасауға, курсқа арналған арнайы әдебиеттермен жұмыс істеуге, этюд пен әңгіме, түрлі тақырыптарда монологтар, мерекелік концерттер, кештер мен іс-шара сценарийін жаза алуға, сценарийлік талдау құруға дағдыланады. Студент мәдениет пен өнер саласындағы мерекелерге сценарий жазу машығын үйренеді. Инновациялық міндеттерді әзірлеуге, сыни және шығармашылық ойлауға бейім.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Вокал және сахна пластикасы
Бұл курс студенттерді сахналық өнерге дайындап, олардың дауыстық және денелік мүмкіндіктерін ашады. Сонымен қатар әр түрлі рөлдерді сенімді түрде сомдауға және көрерменмен байланыс орнатуға үйретеді. Студенттерге орындаушылық өнердің қыр-сырын меңгеруге және шығармашылық әлеуетін толық ашуға көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Ғылыми зерттеулер негіздері
Пән болашақ маманның кәсіби қызығушылықтары аясында зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер зерттеудің негізгі сапалық және сандық әдістерін біледі, ғылыми әдебиеттерді талдай алады, қажетті құралдарды пайдалана отырып, өздерінің шағын көлемді (small-scale) зерттеулерін жобалауға және жүзеге асыруға қабілетті. Студенттер деректерді өңдей алады және көпшілікке ұсыну үшін зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде құрастыра алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бос уақытты ұйымдастырудың әдістемесі
Пәннің мазмұны бос уақытты тиімді ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық әдістерін қамтиды. Студенттер әртүрлі әлеуметтік және жас топтарына арналған демалыс түрлерінің классификациясы, мәдени-демалыс шараларын жоспарлау мен өткізу жолдары, қатысушыларды тарту және іс-шараның тиімділігін бағалау әдістерін меңгереді. Сонымен қатар, қазіргі қоғам сұранысына сәйкес бағдарламаларды бейімдеуге ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіби этика және сәйкестік
Пәннің мақсаты – студенттерді кәсіби педагогикалық ортада қабылданған көзқарастармен, құндылықтармен, білімдермен, сенімдермен және дағдылармен таныстыру. Студенттер педагогикалық немесе басқа да қызмет аясында көшбасшылық және белсенділік дағдыларын, Қазақстанның ұлттық және мәдени құндылықтарына деген сүйіспеншілігін дамытады, кәсіби этикамен танысады, оны құндылық ретінде қабылдай отырып, қатаң сақтауды үйренеді. Студенттер мансап жолын жоспарлай отырып, өзін-өзі талдау және өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бос уақытты көркем-бұқаралық ұйымдастыру
Курсты оқу барысында бұқаралық қойылымдар драматургиясы мен режиссурасы, бос уақытты ұйымдастыру әдістемесімен танысады. Бос уақыт түрлері мен бос уақытты ұйымдастырудың заманауи формаларын меңгеріп, бұқаралық мерекелерді ұйымдастыру әдістемесін игереді. Мерекелік кештер мен театрландырылған концерт, спорттық қойылымдар сынды көркемдік-бұқаралық іс-шара түрлерінің драматургиясы мен режиссурасының ерекшеліктерін жан-жақты анықтайды. Түлек қоғамдағы қажеттілікті сезініп, оң өзгерістерге бастамашылдық жасайды және оны жүзеге асырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бос уақыт педагогикасы
Бұл пәнде бос уақыттың әлеуметтік-мәдени мәні, оның тұлғаның дамуына әсері қарастырылады. Бос уақыт педагогикасының теориялық негіздері, тәрбие процесіндегі рөлі мен формалары талданады. Студенттер мәдени-тынығу іс-шараларын жоспарлау, ұйымдастыру, талдау дағдыларын меңгереді. Әлеуметтік жобалау, клубтық қызмет, анимация, мерекелік шаралар ұйымдастыру әдістері үйретіледі. Балалар, жастар, ересектердің бос уақытын мазмұнды өткізу жолдары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Бұл пәнді оқудың мақсаты – жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы теориялық білім мен дағдыларды және жасанды интеллекттің заманауи құралдары мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Студенттер AI туралы негізгі түсініктермен танысады; негізгі AI тұжырымдамалары мен әдістерін үйренеді; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерде ЖИ ұсынылған теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану қабілетін алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Эстрадалық вокал
Эстрадалық вокалдың ерекшелігі бұл қазіргі заманғы әндердің бір бағыты болып саналатын вокалдың түрі. Эстрадалық вокалдың негізі дауысты еркін қолдана білуді меңгере отырып, сезім мен әсер арқылы көрерменмен байланыс орнату. Яғни бұл тек ән айтып қана қоймай, өзіңді көрсете білу. Және микрофонмен жұмыс,дыбысты дұрыс жеткізе білу,әннің фонсыз нұсқасымен жұмыс істеу. Білім алушылар үшін бұл білім арнасы шығармашылықты дамытатын, сахна мәдениетін үйрететін, еркіндік пен өзіндік ерекшеліікке жол ашатын мүмкіндік.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Режиссура
Режиссердің актерлермен жұмыс жасау, декорация, костюм, музыкамен жұмыс істеу шеберлігін біледі. Болашақ режиссер мен актер шығармашылығаның негізі болып табылатын К.С.Станиславскийдің жүйесі мен В.И.Немирович-Данченконың теориялық шеберлігін меңгереді. Қойылым барысында режиссер актерлік шеберлік негіздеріне тоқталады, шығармашылық ұжыммен (орындаушылар, балетмейстер, концертмейстер және т.б.) жұмыс барысында жалпы көркемдік шешімнің бөлігі ретінде өзінің кәсіби шеберлігін пайдаланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Тынығу мәдениетіндегі инновациялар және шетелдік тәжірибе
Курс инновация ерекшеліктерін жоғары кәсіби деңгейге жету және халықтың заманауи сұраныстарына сәйкес келу құралы ретінде ашады. Шетелде бос уақытты ұйымдастыру саласындағы жаңа жетістіктер, бос уақыт саласындағы қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдай зерттелуде, бос уақыт стратегияларының жалпы сипаттамасы мен типологиясы берілген. Практикалық сабақтарда қазіргі қоғамдағы бос уақытты реттеу мәселелері және мәдени-демалыс бағдарламаларының инновациялық формалары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бос уақыттың әлеуметтік-мәдени қызметі
Бұл пән бос уақытты ұйымдастырудағы әлеуметтік-мәдени қызметтің теориялық және практикалық негіздерін оқытады. Студенттер мәдени іс-шаралар ұйымдастыру, әртүрлі әлеуметтік топтармен жұмыс істеу, шығармашылық жобалар жасау және қоғамдық белсенділікті арттыру жолдарын меңгереді. Студенттерге бос уақытты әлеуметтік-мәдени тұрғыдан тиімді ұйымдастырудың негіздерін меңгерту, мәдени жобаларды жоспарлау мен жүзеге асыруға қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Әлеуметтік-мәдени қызметтің теориялық негіздерін үйрету; Бос уақытты мазмұнды ұйымдастыру әдістерін меңгерту; Әртүрлі әлеуметтік топтармен мәдени жұмыстар жүргізуді үйрету; Шығармашылық және ұйымдастырушылық қабілеттерді дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сахналық пластика
Ұсынылған курс сахнадағы қозғалыс әрекет–қимылдарын қалыптастырады, бірқатар физикалық және психофизикалық қабілеттерін игереді. Дене аппаратымен жұмыс істеудің дағдыларын қалыптастыруға, бейнелі пластикалық ойлаудың өзіндік ерекшелігін түсінуге, студенттердің көркемдік талғамын дамытуға бағыттайды. Сахнада өзін-өзі ұстауы және іс-әрекеттегі нақтылық жүйеленеді, қозғалыс иммитациясы элементтерін толықтай жинайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Коммуникативті мәдениет және бос уақытты ұйымдастырудың интерактивті формалары
Пән коммуникативті мәдениеттің негізгі элементтерін игеруге бағытталған. Коммуникативті қақтығыстың әлеуметтік-психологиялық негіздері, тұжырымдау әдістері, құптау әдістері, шешімдері зерттеледі. Қарым-қатынастағы жанжал жағдайлары бойынша тренинг өткізіледі. Тұлғааралық терморегуляцияның негіздері, этикет нормалары және олардың коммуникативті өзара әрекеттесудегі реттеуші функциялары зерттеледі. Этикеттік және хаттамалық коммуникативтік мәдениетті дамыту бойынша Тренинг. Коммуникативті мәдениеттің ұлттық ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Анимациялық сервис және event-менеджмент
Курс барысында тыңдаушы анимациялық сервисті ұйымдастырудың мақсаттары мен бағыттары туралы түсінік алады, сервисті анимациялау нарығын зерттеу ерекшеліктерімен және тұтынушыларды басқару әдістерімен танысады. Анимациялық бағдарламалардағы шығармашылық жұмыс дағдылары практикалық сабақтарда қалыптасады. Анимацияны басқарудың кәсіби қызметінде цифрлық құралдар мен ақпараттық технологияларды қауіпсіз және тиімді пайдалану ұйымдастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Шоу бағдарламаларын ұйымдастыру әдістері
Бұл пән студенттерге мәдени-тынығу саласында шоу-бағдарламаларды ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша теориялық және практикалық білім беруге бағытталған. Курста шоу-бағдарламалардың жанрлық ерекшеліктері, режиссерлік және сценарийлік тәсілдер, техникалық қамтамасыз ету және көрерменмен жұмыс істеу әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Жалпы білім беру мекемелерінде бос уақытты ұйымдастыру
Курстың негізгі мақсаты-сабақтан тыс уақытта баланың жеке басының жан-жақты дамуына жағдай жасау. Бұл оқушылардын сабақтан тыс іс-әрекетінің формаларын, әдістері мен құралдарын зерттейтін пән. Бұл курс мазмұнында: мектептегі бос уақытты өткізудің мақсаттары мен міндеттері; балалар мен жасөспірімдердің бос уақытын өткізудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері; бос уақытты өткізу түрлері (ойын, көркемдік, спорттық, танымдық және т. б.); іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу (мерекелер, үйірмелер, конкурстар, экскурсиялар); ұйымдастырушы-педагогтың рөлі қарастырылады; ата-аналар мен мектептен тыс мекемелер арасындағы өзара әрекет ету дамиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
- Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
- Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
- Кәсіби қызмет пен өз елінің азаматы мен патриоты болуы үшін адалдық, шынайылық, еңбекқорлық және парасаттылық сияқты қасиеттерге ие болады.
- Кәсіби қызмет үшін қауіпсіз және тиімді цифрлық құралдар мен технологияларды пайдаланады. IT-индустрияның соңғы жетістіктерін және кәсіби қызметтегі техникалық прогресті қолданады.
- Өнер тарихын, тынығу тарихы мен теориясын, технологиясын және көркем шығармашылықты біледі. Кәсіби қызметте практикалық дағдылар мен пәнаралық байланыстардың синтезін жүзеге асырады. Жеке және кәсіби өсу үшін жаңа білімге, зерттеулерге ашық.
- Драматургия және сахна өнері заңдары негізінде ұжымда шығармашылық белсенділікті дамытудың креативті әдістерін (көркемдік, музыкалық) техникалық құралдар мен сахналық жабдықтарды пайдалана отырып, режиссерлік шеберлік дағдыларын меңгерген
- Мәдениет және өнер мекемелерінде мәдени-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыра алады, жүйелі педагогикалық үдерісті жүзеге асыра алатын, балалармен жұмыс жасауда коммуникативті және креативті қасиеттерге ие, өнерге деген оң көзқарасты тәрбиелейді және бойына сіңіреді.
- Шығармашылық ұжымда инклюзивті орта мен эмоционалды тұрақты атмосфера құра алады, қоғамның мәдениетін, эстетикасы мен рухани құндылықтарын тәрбиелеу мен дамытудағы бос уақыт индустриясының рөлін түсінеді.
- Мәдени-тынығу іс-шараларын ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін маркетинг және менеджмент әдістері мен құралдарын қолданудың жан-жақты дағдыларын меңгерген. Ұлттық және әлемдік тәжірибені салыстыру негізінде демалыс индустриясының даму жағдайын зерттейді.
- Ұйымдастырушылық-шығармашылық, ғылыми-зерттеу жобаларын іске асыруда сыни және аналитикалық ойлауы бар, пәндік салада, оның ішінде шет тілінде академиялық жазу және зерттеу нәтижелерін таныстыру дағдыларын меңгерген.
- Бос уақыт басшысының кәсіби қызметін сапалы және бәсекеге қабілетті ұйымдастыру міндеттерін шешу үшін жеке және кәсіби дамуды бағалауды жүзеге асырады.
Ұқсас БББ
6B11102 Мәдени тынығу жұмысы
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)