Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03201 Кітапхана ісі в Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

Пәндер

  • Тәшеневтану

    Білім алушылар тіл мен әдебиеттің шығу негіздерін, тарихын, оның құрылымдық басты ерекшеліктерін негізге алатын білім бағдарламасына сүйене отырып, өздері білім алып жатқан оқу ордасының аты берілген тұлға- Ж.А. Тәшенев жайында да толық мағлұмат ала алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Құжаттарды аналитикалық синтетикалық өңдеу

    Бұл пән студенттердің библиографиялық сипаттау, пәнизациялау, жүйелеу, аннотациялау, құжаттарды өңдеу, шолулар дайындау және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану саласындағы кәсіби білімдерін, дағдылары мен ережелерін игеруден тұрады. Студенттер библиографиялық жазбаның іздеу массивтерін зерттейді. Студенттер халықаралық стандарттар негізінде библиографиялық жазбаны құру ережелерінің, әдістемелерінің жоспарын әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мамандыққа кіріспе

    Бұл пән білім алушылардың мотивациясын дамытуға ықпал етеді, Пәнді игеру үшін бағдарламамен байланысты білім жүйесі қажет. Білім алушылар кәсіби білім алады, ұғымдармен, санаттармен танысады. Алынған теориялық материалдарды жүйелейді, кітаптар мен құралдарды жіктейді. Мамандығының негізгі атқаратын қызметтерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кітапханатану

    Кітапханатану - кітапхана ісінің теориясын, тарихын, әдіснамасы мен технологиясын зерттейтін ғылыми пән. Студенттер кітапхана ойларын жүйелейді және дәлелдейді. Білім алушылар қолжазба және баспа кітаптарын және ақпарат берудің басқа да құралдарын қалыптастыра, жинай алады. Олар әдебиеттерді таңдауда әдістер мен әдістерді қолдана алады, кітап қорының маңыздылығы мен мақсатын бағалайды. Білім алушылар кітапхана ісінің теориялық және практикалық күшін көрсетеді және пайдаланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кітаптың жалпы тарихы

    Білім алушылар кітап ісі және кітап шығару тарихын заманауи көзқарастармен толықтырады. Білім алушылар кітап ісін дамытудың ұлттық, технологиялық ерекшеліктерін қарастырады. Мерзімді басылымдарды, кітап ісін дамыту процесінің тетіктерін анықтап, әртүрлі тарихи дәуірлердегі кітап шығарудың ерекшеліктерін ажыратуды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Балалардың оқу мәдениетін қалыптастыру

    Балалардың ақпараттық қажеттіліктерін қалыптастыру және балаларды оқуға тарту Оқырмандардың ақпараттық қажеттіліктері мен мотивацияларын зерттеу және оқуды үйретудің педагогикалық үдерісі ретіндегі құндылығын анықтау. Балалардың ақпараттық қажеттіліктерін қалыптастыру және балаларды оқуға тарту. Оқырмандардың ақпараттық қажеттіліктері мен мотивацияларын зерттеңіз. Жас ұрпаққа кітапханалық-библиографиялық білім беру; балалар оқуын басқаруда заманауи технологиялар мен тәжірибелерді енгізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Балаларды оқытудың психологиясы

    Білім алушылар оқу процесінің мәнін, мақсаттары мен міндеттерін, ерекшеліктерін түсінеді және талдайды. Қазіргі білім берудегі озық педагогикалық технологияларды, оқыту принциптерін өзгертеді және жіктейді. 20 ғасырдағы дамуымен Қазақстанда педагогикалық ойдың қалыптасуы қысқаша баяндалуы мүмкін. Студенттер білім беру саласындағы заманауи реформаларды қорытындылайды қорытындылайды. Бұл процесте білім алушылар ғылыми білім алады, әрекет етуді үйренеді, жақсылық пен жамандық туралы көзқарастарын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Ғылыми-зерттеудің әдістемесі, ерекшеліктері; ғылыми зерттеудің процедурасы; ғылыми зерттеу бағдарламасы, ғылыми зерттеу мақсаты; ғылыми-зерттеудегі математикалық әдіс; бастапқы ақпаратты жинақтау әдістері (сауал әдістері: анкеталау, интервью, эксперттік сауал, эксперимент, контент-талдау, социометриялық сауал) туралы мәліметтер қамтылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері

    Жеке қаржыны басқару өзінің әл-ауқаты мен отбасының әл-ауқатын қамтамасыз ету, қаржы нарығының негізгі құралдары туралы білім жүйесі, бұл тұтынушының, салымшының, қарыз алушының, акционердің, салық төлеушінің, сақтанушының, инвестордың әлеуметтік-экономикалық рөлін тиімді орындауға мүмкіндік береді және кәсіпкерлік қызметті қаржыландыруды, кадрлік қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік мәдениеті мен этикасы, халыққа кәсіпкерлік қызметті қалыптастыруға және дамытуға, әлеуметтік-экономикалық жағдайды жақсартуға және көтеруге, қазіргі таңда қызмет атқарып жүрген кәсіпкерлерге де қолдау көрсету бағдарламалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі

    Шет тілін меңгеру дағдыларын дамытады, техникалық тақырыптардағы әртүрлі күрделіліктегі мәтіндерді түсінуге көмектеседі. Техникалық бағыттағы негізгі сөздер мен өрнектерді зерделеуге мүмкіндік береді, өндірістегі жағдайларды талдау үшін кәсіби қызмет саласында шет тілінде қарым-қатынас жасаудың кәсіби дағдыларын, шетелдегі әріптестерімен әңгімелесу жүргізуді, сондай-ақ жаңа кәсіби білім алу үшін кәсіби диалог жүргізу қабілетін дағдыландырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экожүйе және құқық

    Экологияның ғылым ретіндегі міндеттері, оның негізгі бөлімдері; экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы менеджмент; табиғатты қорғаудың құқықтық аспектілері; негізгі экологиялық түсініктердің сипаттамасы және табиғи жүйелердің қызмет етуіндегі заңдылықтар; қоршаған ортаны бақылау, өткізіліп жатқан оқиғалардың заңдылығы; нормативтік құқықтық актілермен жұмыс мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті ақпарат беру негіздері

    Пәннің мақсаты – мүмкіндігі шектеулі студенттерге білім беру стандарттарын енгізу аясында кітапханалық тәжірибеде мүмкіндігі шектеулі пайдаланушыларға қызмет көрсетудің инклюзивті түрін ұйымдастыру және енгізу бойынша кітапхана қызметкерлеріне әдістемелік көмек көрсету. Негізгі міндеттер: құқықтық, ұйымдастырушылық, ақпараттық және құндылық аспектілерде инклюзивті қызмет көрсету моделін жобалау құзыреттерін дамыту; бейімделген пайдаланушыларды жобалау дағдыларын дамыту. Мүмкіндігі шектеулі пайдаланушыларға үйде қызмет көрсетуді ұйымдастырудың жаңа нысандары мен әдістерін іздеу мен көмектесуге ерекше назар аударуды ескереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби қазақ (орыс ) тілі

    Адам іс-әрекетінің еңбек қызметі саласын қамтамасыз ететін пәндік феномен ретінде кәсіби қазақ (орыс) тілінің рөлі; пәндік-тілдік материалдарды меңгеруді басты құрылымдары; қазақ (орыс) тіліндегі кәсіби терминология; арнайы кәсіби бағытталған материалдар және оларды кәсіби жағдаяттарда берілген тапсырмаларда қолдану; кәсіптік құзіреттілік: орыс тіліндегі мәтіндерден бағдар алу, кәсіби мазмұнда монологты баяндау және т.б.; Кәсіби қазақ (орыс) тілінің мамандық пәндерімен байланысы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес мәдениет негіздері

    Құқықтық жүйені және ҚР заңнамасын, мемлекеттік-құқықтық және конституциялық дамуды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, құқықтық түсініктерді және олардың өзара байланысын қарастырады. Құқықтық жүйені және ҚР заңнамасын, мемлекеттік-құқықтық және конституциялық дамуды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, құқықтық түсініктерді және олардың өзара байланысын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Жасанды интеллекттің негізгі ұғымдарымен, әдістерімен және технологияларымен және олардың әртүрлі салаларда практикалық қолданылуымен таныстыру болып табылады. Білім алушылар болашақ кәсіби қызметіне сәйкес машиналық оқыту, нейрондық желілер, сондай-ақ жасанды интеллект қолдану салалары сияқты негізгі технологияларды меңгеруі сипатталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кітапхананың библиографиялық қызметі

    Студенттер кітапхананың библиографиялық қызметінің негізгі бағыттарын анықтайды. Құжаттардың библиографиясын игеру тәсілдерін анықтайды, кітапхананың анықтамалық-библиографиялық аппаратын құру және жүргізу тәсілдерін пайдаланады. Олар библиографиялық ақпарат береді, кітапхананың библиографиялық қызметтерін басқару туралы түсінікке ие. Библиографиялық өнімдерді қайта қарайды және бағалайды, оның түрлерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кітапхана каталогтары

    Студенттер кітапхананың анықтамалық-іздеу аппараты жүйесінің элементтерінің бірі - кітапхана каталогтары туралы кең түсінікке ие. Студенттер қазіргі кітапханада бар каталогтардың негізгі түрлерін жіктейді, оларды ұйымдастыру, жүргізу, редакциялау және безендіру. Білім алушылар электрондық каталогта құру және іздеу технологиясын баяндайды. Жиынтық каталогтардың түрлерін және корпоративтік каталогтау технологиясын еркін қарастырыңыз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балаларды кітап оқу мәдениетіне тәрбиелеу

    Бұл пән балалардың ақпараттық қажеттіліктерін қалыптастыруға және балаларды оқуға тартуға ықпал етеді. Студенттер оқырмандардың ақпараттық қажеттіліктері мен мотивацияларын зерттейді және жүйелейді. Студенттер өскелең ұрпақтың кітапханалық-библиографиялық білім беру фактілерін дәлелдейді; балалар оқуын басқаруда заманауи технологиялар мен тәжірибелерді модификациялауды қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Балалар әдебиетінің библиографиясы

    Бұл пән ғылыми және практикалық білімді қалыптастыруға ықпал етеді, кітапханаларда балалар әдебиетінің библиографиялық ресурстарын қалыптастыру және пайдалану саласында дағдылар мен ережелерге ие.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кітапхана дизайны

    Студенттер кітапхана ғимаратының дизайнына әсер ететін факторларды зерттейді: кітапхана интерьерін ұйымдастырудың кеңістіктік негіздері. Сәндік дизайнды жүйелеңіз және санаттаңыз. Кітапхана жиһаздары мен жабдықтарының жай-күйі сипатталған және қысқаша баяндалған. Кітапхана ғимараттары мен үй-жайларында бағдарланған. Дизайн эволюцияларын, дизайнды дамытудың негізгі бағыттарын және оның түрлерін қарастырып және өзгертуді қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Замануи ақпарат көздерін қолдану

    Бұл пән ақпараттық жүйелерді әзірлеу және енгізу саласындағы соңғы үлгідегі қызмет көрсету жүйесі және өзінің кәсіби қызметінде осы білімдерді белсенді пайдалану ептілігін меңгеруін көздеуі тиіс. Ақпараттық жүйелердің процестері мен өмірлік цикл кезеңдерін, олардың түрлі құрамдастары мен сыныптамасын, сенімділігі мен тиімділігіне қойылатын талаптарды, ақпараттық жүйелерді жобалау технологиясын, оларды әзірлеу, пайдалану және сүйемелдеу әдістерін білуге үйрету. Ақпараттық ресурстар, технологиялар әрі олармен байланысты түсініктер мен анықтамалар қаралған және сараптамалық жүйелердің сипаттамалары мен негізгі функциялары қарастырылады. Заманауи ақпараттық жүйелерінің ережелері мен әдіснамалық қағидаттарын ашу, оларды қолдануды дамыту стратегиясын қарастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мәліметтер базасын құру әдәстемесі

    Мәліметтер базасын (МБ) құру - белгілі бір арнаулы оқұырманға қатысты мәлтеттерді баяндау, сақтау мен амал-тәсілдермен ұқсата білудің жалпы прииңиптерін қарастыратын белгілі бір ережелер бойынша үйымдастырылған мәліметтердің жиынтыгы. Кітапханашының қатысуы ықтимал, автоматтық құралдармен өңдеуге жарамды түрде ұсынылған ақпарат мәліметтер ретінде түсініледі. Мәліметтер базасын құру әдістемесі - ақпаратты тез іздестіру мен сұрыптау (іріктеу), сондай-ақ берілген құжатты қарапайым түрлендіру (жасау) мүмкіндігі. Кітап қорындағы құжаттар туралы мәлімет беру базасын жасау әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстандағы мұрағат ісінің дамуы

    Қазақстан мұрағаттарының тарихы мен қызметі, Қазақстан мұрағаттарының құжаттарын жинақтау, сақтау және пайдалану тәжірибесінің сабақтастығы туралы терең, жан-жақты түсінік беру. - революциялық, кеңестік кезең және қазіргі заман; жаһандық ақпараттық инфрақұрылымның негізгі элементі ретіндегі мұрағаттардың маңыздылығы күннен-күнге арта түсуіне байланысты қазіргі әлемдегі мұрағатшының гуманистік миссиясын студенттердің бойына сіңіру. Тарихи-ғылыми әдістерді пайдалана отырып, еліміздің жалпы тарихы аясында мұрағат ісінің қалыптасуы мен қызметінің ерекшеліктері мен маңыздылығын өз бетінше анықтап, бағалауға үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапхана және ақпараттық технологиялар

    Білім алушылардың жаңа кәсіби ойлауын қалыптастыру, кітапханалық қызмет көрсетуде компьютерлік технологияларды қолдану; кітапханалардың жұмыс істеуінің заманауи шарттары, жеке адамға және оның ақпараттық қажеттіліктеріне инновациялық көзқарас, ақпаратқа еркін қол жеткізуде компьютерлік технологиялардың құндылығын пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапханадағы құқықтық-нормативтік базалар

    Кітаптарды, басқа да баспа басылымдарын, қолжазбаларды, аудио-бейне жазбаларды және басқа да кітапхана материалдарын мәдени-ағартушылық, ғылыми-ақпараттық, көпшілік пайдалануды ұйымдастыру. Кітапхана қызметіндегі құқықтық деректер базаларымен және мәліметтер базасымен жұмыс істеуге үйрету. Студенттердің құқықтық және құқықтық мәдениетінің деңгейін арттыру арқылы студенттердің табысты әлеуметтенуіне ықпал ету. Кітапхана ісі саласындағы кәсіби қызметіңізде құқықтық құжаттардың негіздерін қолдану, құжат айналымының тиімді жүйесін жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық зерттеулер негіздері

    Осы пәнді оқи отырып, студенттер кітапханалық-ақпараттық мекемелерді әдістемелік қамтамасыз етудің міндеттерін, функцияларын, принциптері мен негізгі бағыттарын аша алады; терминологиялық жүйенің ерекшеліктерін анықтайды, ақпараттық-зерттеу қызметін сипаттайды. Интернет-технологиялар, консультациялық-талдамалық қызметтер және жаңалықтарды басқару арқылы әдістемелік көмек көрсету дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кітапханашының кәсіби этикасы

    Студенттер заманауи мамандықтар бойынша, әсіресе үздіксіз біліктілікті арттыруды талап ететін мамандықтар бойынша зерттеулер жүргізе алады, өйткені кітапхана ортасы кәсіптің құндылығын мойындамауымен, қызмет көрсету деңгейіне назар аудармауымен сипатталады. Кәсіби этика мен мәдениетке ие болады. Кәсібі бойынша этика мен эстетика ережелерін игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Библиографиялық сипаттаманың әдістемесі

    Бұл пән білім алушыларға библиографиялық қызметтің пайда бо-луы мен қалыптасу тарихын және оның қазіргі жағдайын сипаттауға мүмкіндік береді. Білім алушылар әлемдік библиографияның ақпараттық-библиографиялық ресурстарын жүйелей алады. Олар кітапхана-библиографиялық ресурстарға бағдарланған және кез-келген әмбебап библиографиялық ақпарат көздерін таңдау және практикалық қолдану дағдыларына ие.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Библиографиятану

    Библиографияны ғылыми пән ретінде сипаттау: оның негізгі түсініктері, құрылымы, байланысты пәндер арасындағы орны, библиография теориясының тарихы туралы ғылым саласы. Студенттерде библиографиялық ресурстарды құру және құрылымдау, оларды басқару негіздері туралы түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар кітапханаларына арналған кітапханалық ақпарат қызмет

    Білім алушылар балалар мен жасөспірімдерге арналған салалық әдебиеттің ерекшеліктеріне ие; даму тарихын зерттейді, балалар мен жасөспірімдерге арналған салалық тақырыптағы әдебиеттің негізгі кезеңдерін схемалық түрде түсінеді және бейнелейді. Білім алушылар салалық мәтіндерді бағалау және талдау дағдыларын қалыптастырады. Балалардың ақпараттық мәдениетін арттыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапханалар мен ақпарат қызметтерінің құжаттық ресурстары

    Бұл пән студенттердің әртүрлі типтегі кітапханалар қорының қызметі туралы білімдерін қалыптастырады. Студенттер модельдеудің нормативтік-әдістемелік, теориялық, басқарушылық аспектілерін оқиды, кітапхананың деректі ресурстарын құрастырады, есепке алады, өңдейді, орналастырады. Олар әртүрлі құжаттардың ресурстарымен жұмыс істеу дағдыларына ие бола алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кітапханашының ақпараттық мәдениеті

    Бұл пән кітапханашының ақпараттық мәдениетінің құбылысын қалыптастырады, оның қазіргі қоғамдағы орны мен рөлін бағалайды және анықтайды. Пайдаланушылардың әртүрлі топтарының ақпараттық мәдениетінің кәсіби сауаттылығын қалыптастыруға мүмкіндік беретін теориялық-әдістемелік дайындық туралы студенттердің тұтас түсінігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кітапханалық web сайт жасау әдістемесі

    Кітапхананың web-сайтын әзірлеудің әдістемесі мен негізгі кезеңдері, оған қойылатын талаптар, мазмұны, құрылымы, медиа мазмұны және элементтері. Жүйенің идеялық сипаттамасы, оны жобалау бағыты. Кодты жазу тәртібі және жүйелерді тестілеу, оның маңызды функциялары мен қолдану салалары. Кітапхананың жобалық қызметі шеңберінде білім беру сайтын құру. HTML және JavaScript арқылы web-сайт құру технологиясы. Кітапхана қызметкерлерінің автоматтандырылған жұмыс орындарының жобасын әзірлеу. Сайттағы кері байланыс модулі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Көпсалалық-ақпараттық ресурстар

    Бұл пән студенттерге қоғамның ақпараттық ресурстары туралы түсінік береді (олардың жіктелуі, құру мен пайдаланудың нормативтік базасы және т.б.). Студенттер гуманитарлық, әлеуметтік, жаратылыстану ғылымдарында, көркем мәдениет , техника, ауыл шаруашылығы, медицина саласында құрылатын ақпараттық ресурстарды түсінеді. Студенттер библиографиялық және фактографиялық ресурстарды, кітапхана, мұражай және мұрағат қорларын құруды және пайдалануды сипаттай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кітапханатану ісіндегі цифрлық педагогика

    Студенттер кітапхана қорларында жарияланған және қолжазба жұмыстарының тізімін басшылыққа алады. Кітапхана қорының мазмұнын көрсетуде, оқырмандардың қажетті кітапты іздеуінде, кітапхана мәселелерін шешуде көмекші құрал болып табылатын каталогпен жұмыс істеу тәжірибесі бар. Студенттер кітапхананың кітап қорын құрайтын әр түрлі тақырыптағы шығармаларға оқырмандардың әр түрлі талаптарын қоя алады, күрделі каталогтар жүйесін құруды талап етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектеп кітапханаларының ақпараттық қызметі

    Бұл пән мектеп кітапханаларының интеллектуалды құрамдас бөлігі туралы мәселені қарастырады, студенттер кітапханалар ұсынатын бос уақыт спектрін қалыптастыра алады. Әр түрлі коммуникативті, ойын, шығармашылық, дамытушы ойын технологиялары талданады. Оқушылар ойындардың ерекшеліктерін оқушыларды кітапханаға тартудың мәнерлі құралы ретінде анықтайды. Мектеп кітапханаларының тарихи-теориялық негіздерін, жұмыс тәжірибесі мен зияткерлік және бос уақытты өткізу технологияларын талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кітапханадағы автоматтандырылған бағдарламалармен жұмыс

    Кітапханада әртүрлі автоматтандырылған бағдарламалармен жұмыс жасауды қарастырады. Автоматтандырылған бағдарлама арқылы жұмысты меңгеруге мүмкіндік береді. Сұралған тақырыптар бойынша оқырмандар мен әртүрлі ақпаратты пайдаланушыларға жоғары сапалы қызмет көрсету, стратегиялар мен дизайн мақсаттарын, тиімділік критерийлерін әзірлеу және экономикалық тиімділікке салыстырмалы бағалау жүргізу үшін ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында автоматтандырылған бағдарламада еркін шарлау қабілетін дамыту, кітапхана қызметінің әртүрлі аспектілерін ақпараттандыру және жобаларын автоматтандыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақ тіліндегі сөйлеу мәдениеті

    Бұл пән адамзат тарихының негізгі кезеңдерін және қоғамдағы үрдістерді білуге қалыптасады. Студенттер негізгі терминдерді және оларды дұрыс қолдануды қолданады, негізгі қоғамдық-саяси және әлеуметтік-экономикалық процестердің мәнін қалыптастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетелде кітапхана ісі

    Білім алушылар шетелдік кітапхана ісінің тарихы бойынша үлкен білім алады. Білім алушылар ұлттың қалыптасу тарихын, буржуазиялық мемлекеттердегі кітапханалардың пайда болуын зерттейді. Ұлттық сана мен ұлттық мәдени жетістіктерді қалыптастырады. Кітап шығару кітапхана тарихы туралы жаңа сөздерді белсендіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эвристиканың библиографиясы

    Библиографияның ғылыми пән ретіндегі сипаттамасы: оның негізгі ұғымдары, құрылымы, сабақтас пәндер арасындағы орны, библиография теориясының тарихы саласы. Студенттерде библиографиялық ресурстарды құру және құрылымдау және оларды басқару негіздері туралы түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи кітапханадағы креативті қызмет түрлері

    Қоғамда, оның ішінде балалар ортасында кітап пен оқуды ілгерілетуге ықпал ететін кітапхана қызметінің жаңа стандартты емес нысандарының сипаттамасы. Пайдаланушылармен жұмыстың креативті және интерактивті нысандары (диалогтық нысандар, ойындар, кештер, мерекелер, конкурстар: флешмобтар, «Кітапхана – табыс аумағы» акциясы, библиографиялық биеннале, библио-кросс, библиотүн, интеллект туариумдар, интерактивті көрме, квест. Жобалау әдістері. Кітапхана мен кітап жарнамасы. Шетелдік кітапханалардағы шығармашылық жұмыс түрлері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кітапханалық пәндерде жасанды интеллекті қолдану

    Өркениет тарихындағы жасанды интеллект идеялары. Нейрондық желі модельдері мен әдістеріне негізделген жасанды интеллект жүйелері. Кітапханалардағы Интеллектуалды ақпараттық жүйелердің теориялық негіздері. Кітапхана саласындағы автоматтандырылған және интеллектуалды жүйелердің эволюциясы. Кітапхана қызметінде Интеллектуалды ақпараттық жүйелерді қолданудың мүмкіндіктері мен заманауи мәселелері. Кітапханалық-ақпараттық қызметтегі жаңа ақпараттық технологиялар. Зияткерлік ақпараттық жүйелердің мүмкіндіктерін пайдалана отырып, кітапханалық-ақпараттық қызметті жаңғырту. Бағдарламалау тілін қолдана отырып деректерді өңдеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапхананың әдістемелік қызметі

    Білім алушылар кітапхананың әдістемелік қызметін зерттейді, кітапханалық қызмет көрсетудің әдіснамалық негіздерін жүйелейді. Студенттер кітапхана қызметінің әртүрлі аспектілеріне, әдістемелік, коммуникативтік және т.б. әртүрлі әрекеттерді орындау. Студенттер кітапхана менеджменті, кітапхана маркетингі, кітапхана қызметтерінің мазмұнын түсінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кітапхананың электронды ресурстары

    Бұл пән электрондық кітапхананы құру әдістері мен ұйымдастыру негіздерін білу саласын қарастырады. Білім алушылар кітапхананы қалыптастырудың электрондық құрылымы мен технологиясының мәнін зерттейді, білім алушылар құжаттарды аналитикалық және синтетикалық өңдеуді жүргізеді, құжаттардың библиографиялық сипаттамасының түрлерін жүйелейді. Білім алушылар теориялық ақпаратты жинайды, талдайды және жинақтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ақпараттық эвристика

    Студенттер библиографияны ғылыми пән ретінде түсіндіреді: оның негізгі ұғымдары, құрылымы, сабақтас пәндер арасындағы орны, библиография теориясының тарих саласы. Бұл пән оқушыларда библиографиялық ресурстарды құру және құрылымдау, оларды басқару негіздерін түсінуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Салалық ақпараттық ресурстар

    Білім алушылар ақпаратты кәсіби іздеу және одан әрі өңдеу үшін ақпараттық технологиялардың әдістері мен құралдарын пайдалану білімі мен дағдыларын дамытады. Ақпараттық нарық субъектілерінің кәсіби ақпараттық қажеттіліктерін қанағаттандыру, мәліметтер базасын құру үшін салааралық ақпаратты жинау және өңдеу тәсілдерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тіл мәдениеті

    Адамдар арасындағы қарым-қатынас, әлеуметтік және мәдениетаралық қарым-қатынас саласындағы танымдық және коммуникативті әрекеттерді дамыту. Пікірталастағы этикалық, мәдени, әлеуметтік маңызды нормаларды талқылау, топтық жұмыс, топтық жұмыс, икемділік, шығармашылық дағдыларды қалыптастыру. Мәтіндік ақпаратты түсіндіруде, олардың әртүрлі бағыттары бойынша стильдік және жанрлық ерекшеліктерді түсіндіруде практикалық дағдыларды дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстандағы кітапхана ісінің тарихы

    Осы пәнді оқу бойынша студенттерде отандық кітапхана ісінің эволюциясы туралы теориялық білімі қалыптасады, тарихи талдау және ойлау дағдылары алынады. Студенттер негізгі кезеңдер туралы білімге ие, кітапхананың даму тенденциялары мен ерекшеліктерін жүйелейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Иинновациялық кәсіби кітапханалық жобалар

    Кітапханалардағы жобалардың инновациялық мәнін анықтау. Жобалау мен болжаудың теориялық негіздері. Кітапханалық-ақпараттық қызметте инновациялық жоба идеясын іздеу әдістері. Кітапхана ортасын стратегиялық жобалау. Кітапхана қызметін жобалау процесін ұйымдастыру. Кітапхана ісіндегі жобалардың жіктелуі. Ақпараттық ортаны жобалау және болжау технологиясы. Жобаларды басқару негіздері. Кітапханалық зерттеулердегі ғылыми жобалау әдістері мен әдістері. Кітапхананың инновациялық жобасы: мүмкіндіктер немесе мәселелер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кітапханалық жоба қызметін ұйымдастыру

    Пән республика кітапханаларын оқытады, олардың дайындығын көрсетеді және республиканың мәдени мұрасы тұрғысынан олардың әлеуетін одан әрі дамытуға үйретеді, әлеуметтік-мәдени іс-шараларды жүзеге асырады, муниципалдық аудандардың тұрғындарын тәрбиелеуге бағытталған серіктестіктерді кеңейтеді, кітап оқу мәдениетін дамытады және қалыптастырады. қолайлы ақпараттық орта. Кітапхана қызметіндегі іс-шараларға арналған жоба қызметін ұйымдастыруды қарастырады. Кітапханашы мен пайдаланушы арасындағы жобалық қызметтерді жүзеге асыру әдіс-тәсілдерін үйретеді. Кітапханада жоба қызметін ұйымдастыру арқылы кітапханада жаңа заманауи жобаларды жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кітапханалық қызмет көрсету

    Студенттер кітапхана қатынастары теориясын зерттейді. Кітапханалық қызмет көрсету түрлерінің мазмұндық аспектілері, кітапханалық қызмет көрсетудің психологиялық аспектілері туралы ғылым саласы түсіндіріледі және қысқаша баяндалады. Кітапханашының психологиялық-педагогикалық кеңесінің қызмет көрсетудегі рөлін, жанжалдар мен кедергілерді еңсеру дағдыларын бағалайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кітапханалардағы когнитивті басқару және жасанды интеллект

    Кітапханаларда когнитивті басқаруды қолдану. Кітапханалық-ақпараттық қызметтің түрлі технологиялық процестеріндегі жасанды интеллект технологияларының мүмкіндіктері. Когнитивті менеджменттің негізгі бағыттары: кітапхана қорын басқару және сақтауды қамтамасыз ету; пайдаланушыларға кітапханалық-библиографиялық қызмет көрсету; кітапханадағы зерттеу қызметі. Қоғамдық кітапханаларда ЖИ пайдаланудың артықшылықтары мен кемшіліктері. Кітапханалардың жұмысына ЖИ жүйелерін енгізу. ЖИ жүйелерін енгізудің салдары: алгоритмдердің дәлдігі мен сенімділігі, ықтимал бейімділік, кітапхана қызметкерлеріне әсері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапхананың инновациялық және әдістемелік негіздері

    Қызмет көрсетудің тарихи, теориялық, әдістемелік, технологиялық және ұйымдастырушылық аспектілерін, жеке пайдаланушыны, сондай-ақ әр түрлі оқырман топтары мен ұжымдарын қалыптастыру. Кітапхана-ақпараттық қызмет түрлері, оларды ұсыну технологиясы қарастырылды. кәсіби кітапхана-библиографиялық іс әрекеттің және әлеуметтік тиімділігі үшін қажетті дағдыларды игеру; өзін-өзі оқытуға қабілетті болу, ойлау қабілеттілігінің, қорытынды жасаудың, талдаудың, ақпараттарды қабылдаудың, мақсат қоя білудің және оған қол жеткізе білудің мәдениеттілігін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Қоғамдық ғылымдардың базалық білімдерін ескере отырып, мәдениеттану және әлеуметтік-мәдени білім саласындағы ғылыми-зерттеу және жобалау жұмыстарын ұйымдастыруға және оларды кәсіби қызметке енгізуге қабілетті.
  • Ұжымдағы шығармашылық қабілеттерін, ортақ мақсатқа жетудегі көшбасшылықты көрсете алады, кітапханада психологиялық қолайлы жағдайды сақтай алады.
  • Кітапхана-ақпарат саласында ұйымдық мәдениет пен корпоративтік коммуникацияларды дамыта алады, кітапханалық қызмет көрсету саласындағы білімді түсінеді және біріктіреді.
  • Білім беру ресурстарын біледі, жиынтық электрондық каталогтарды жасайды және жүргізеді, виртуалды электронды кітапхана мен библиографиялық ресурстарды құрастыра алады, кітапхана қызметін көрсету кезінде қазақ, орыс және шет тілдерін еркін және сауатты қызмет етеді.
  • Құжаттардың библиографиялық сипаттамасын құрастырудың әртүрлі әдістерін біледі. Баспа және электронды құжаттарды библиографиялық сипаттаудың түрлері мен әдістерін, оны дайындау тәртібі мен ережелерін біледі. Орталықтандырылған және корпоративтік каталогтау режимдерінде жұмыс істеу үшін технологияларды қолдануды біледі.
  • Кітапхана іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу кезінде ақпараттық-коммуникациялық, оның ішінде мультимедиялық, технологиялар мен техникалық құралдарды пайдалануды біледі.
  • Ақпараттық технологиямен жұмыс жасауды біледі, баспа және электронды құжаттарды аналитикалық және синтетикалық өңдеу технологиясында жасанды интеллектті қолдана алады, кітапхана саласында библиографиялық сипаттама, индекстеу, аннотация құрастыра алады.
  • Кітапхана-ақпараттық қызмет саласындағы технологиялық процестерді талдау, сараптау және модернизациялау, кітапханалық қызмет көрсетудің негізгі тұжырымдамаларын көрсете алады
  • Кітапханалық-ақпараттық жүйені дамытады, сыни және жүйелік ойлауды бағалайды, кітапхана ақпаратын пайдаланушылардың одан әрі жеке дамуының мәселелерін шешеді.
  • Кітапханалық-ақпараттық қызметте инновациялық әдістемелік принциптерді қолдануды біледі, этикалық және ғылыми көзқарастары бар, өз оқырмандарының ақпараттық қажеттіліктерінің жеке дамуын бағалай алады.
  • Әлеуметтік-өндірістік саладағы жағдайды ескеріп ақпараттық-кітапхана процесінде заманауи ақпараттық ресурстарды пайдалана алады. Ақпаратты сақтау және өңдеу жүйелерімен жұмыс істей алады.
  • Қолданбалы бағдарламаларды, кітапханалық процестерді ақпараттық қамтамасыз етуді статистикалық талдау үшін кітапхананың жергілікті желілерін пайдаланып ақпаратты басқаруды біледі. Мәдениет саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздерін, кітапхана-ақпараттық қызмет, ақпараттық қауіпсіздік, цифрлық ортада авторлық құқықты қорғау, зияткерлік меншік мәселелері бойынша нормативтік құқықтық актілерді біледі.
Top