Меню

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 6B01404 Көркем еңбек және проектілеу в Silkway Халықаралық университеті

Білім беру бағдарламасының мақсаты
Қазақстан халықтарының көркем-мәдени мұрасын зерттейтін және өнер мен дизайнның мәнерлі құралдарымен шығармашылық идеяларды берудің технологиялық дағдыларын меңгерген Көркем еңбек саласында білім бакалаврларын дайындау.
Академиялық дәреже
Бакалавриат
Оқыту тілі
Қазақша
ЖОО атауы
Silkway Халықаралық университеті
Оқу мерзімі
4 года
Кредиттер көлемі
238
ҰБТ-дағы пәндер
Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
Білім беру саласы
6B01 Педагогикалық ғылымдар
Дайындық бағыты
6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Білім беру бағдарламаларының тобы
B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
  • Кәсіби қызмет негіздері
    Несиелер: 3

    Педагог мамандығының жоғары, әлеуметтік маңыздылығын түсіну. Педагогикалық білім негізінде кәсіби қызметті құруға дайын болу. Педагогикалық мәселелердің мәнін және оларды шешу жолдарын көру қабілеті. Оқу-тәрбие үрдісін басқаруға заманауи көзқарастар қалыптастыру. Адам тәрбиесінің жалпы заңдылықтарын, оның дамуының, жеке тұлғаның қалыптасуының негізгі факторларын зерттейтін базалық ғылыми пәнге ерекше көзқарас. Педагогикалық процесті ұйымдастыру және жүзеге асырудың жалпы негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • а) Академиялық сурет
    Несиелер: 6

    Бейтарап фонда гипсті геометриялық денелерден натюрморттың дәйекті бейнесі, заттың көлемін бере отырып, көркем материал арқылы тоналды қатынастарды анықтау. Заттар арасындағы түс және тоналды қарым-қатынасты анықтау, заттардың көлемін бере отырып, кескіндеме материал арқылы жұмыс тәсілдерін үйрену. Стильденген бейнелі-шығармашылық көзқарасты ескере отырып, түсті сәндік қатынастарды табу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • а) Салалық материалтану және конструкциялық материалдар технологиясы (сала бойынша)
    Несиелер: 4

    Салалық материалтану және конструкциялық материалдар технологиясы. Материалтану дамуындағы әлемдік үрдістер. Материалдардың қазіргі жіктелуі. Жоғары технологиялық материалдар. Жануар және өсімдік тектес материалдар. Металдар және олардың туындылары. Полимерлердің құрамы мен құрылымы. Полимерлер негізіндегі материалдар номенклатурасы. Полимерлерді қолдану салалары. Дизайнда полимерлерді қолдану. Керамика туралы жалпы мәліметтер. Керамикалық материалдар туралы қысқаша тарихи мәліметтер. Шынының қасиеттері. Шыны мен бұйымдарды өндірудің дәстүрлі технологиясы. Бұйымдар өндірісіндегі жаңа технологиялар. Су сұйылтылатын және ұшпалы бояулар. Ағаштан жасалған материалдардың түрлері мен қасиеттері. Ағаш негізіндегі материалдардың қасиеттері. Ағаш негізіндегі материалдарды қолдану салалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Бағдарлама студенттердің экологиялық ойлау қабілетін дамытуға, экологиялық қауіпсіздік, өмір сүру қауіпсіздігі, биосфераның ластану көздері мен деңгейлері, мониторингтің негіздері, экологиядағы математикалық модельдер, сондай-ақ қоршаған ортаны басқару және экологиялық құқық туралы бөлімдерден тұрады. Адам мен биосфераның бірлескен эволюциясы туралы идеяның негізі ретінде жалпы экологиялық мәселелердің кең ауқымы ұсынылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық кескіндеме ІІ
    Несиелер: 5

    Суретшінің палитрасы, оның бейнелеу мүмкіндіктері. Бейтарап фонда гипс фигураларының ең аз санынан жасалған натурморт. 2-3 заттан тұратын Натюрморт, түсі әр түрлі және материалдар-бейтарап фонда жаңалықтар. Көркем материалдардың бейнелеу құралдары. Драпировка аясында 1-3 заттардың натюрморты. Бір түсті топтың бірнеше заттарынан тұратын Натюрморт. Натюрморттар мен олардың элементтерінің кескіндемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академическая кескіндеме І
    Несиелер: 5

    Гризайли техникасындағы Натюрморт формасы бойынша қарапайым және тоны бойынша тамаша заттардан жасалған. Таза және ашық түсті заттардан жасалған Натюрморт. Қарапайым тұрмыстық заттардан жасалған тақырыптық натюрморт. Драпировкалары, жемістері және көкөністері бар Натюрморт. Жапсырылған түстерге натюрморттар. Түсі бойынша қарама-қарсы заттардан жасалған Натюрморт. Түрлі-түсті фонда ерлер басы. Түрлі-түсті прапировка аясында жалаңаш әйел фигурасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының педагогикасы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән адам туралы ғылым жүйесіндегі педагогиканың орнын, оның негізгі ерекшеліктерін, ғылыми – терминологиялық аппаратты, зерттеуәдістерін қарастырады. Педагогика – адам тәрбиесі туралы ғылым. Тәрбие қоғамдық қызмет ретінде. Тәрбиеніңт арихи және сыныптық сипаты, оның қоғамның қазіргі даму кезеңіндегі көрінісі. Курстың мазмұнына мәдени-тарихи сипаттағы мәселелерді қарастыру, тәрбие жүйесінің қалыптасуы мен дамуы және педагогикалық тұжырымдамалар кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемкорлыққа қарсы және құқықтық мәдениет
    Несиелер: 5

    Бағдарлама адамның, қоғамның қоршаған ортамен қарым-қатынасын реттейтін этикалық және заңнамалық нормаларды білуге бағытталған. Сыбайлас жемқорлық проблемасының өзектілігі ұлттық мүдделер мен қауіпсіздікке қауіп төндіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогтың коммуникативтік мәдениеті
    Несиелер: 5

    Педагогтың коммуникативтік мәдениеті. мәні, құрылымы, функциялары. Педагогтың коммуникативтік мәдениетін қалыптастыру. Педагогикалық қарым-қатынас. педагогтің коммуникативтік мәдениетінің деңгейі. Педагогтың коммуникативтік мәдениеті кәсіби қалыптасуының маңызды міндеттерінің бірі. Педагогтың өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі тәрбиелеуі. Педагогикалық қарым-қатынас құрылымын. Педагогикалық ойлау, қиял, зейінділік, бақылауы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • а) Жобалау негіздері
    Несиелер: 5

    Сызбаларды рәсімдеу ережесі. Адамның практикалық қызметіндегі сызбалардың маңызы. Сызбаның даму тарихы. Графикалық суреттер. Сызбаларды орындау техникасының негіздері және оларды ресімдеу ережесі. Геометриялық құрылыс негіздері. Проекциялық сызу негіздері. Проекциялау әдістері. Нүктелердің ортогоналдық проекциялау, түзу жазықтықтар. Геометриялық денелер. Тақырып элементтерінің бейнесі. Сызбаларда бейнелерді құру тәртібі. Пәнді талдау негізінде бейнелерді құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім берудегі менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздері. Мектептің тұтас педагогикалық үрдісінің диагностикасы мен жоспарлануы. Мектептегі әдістемелік қызмет және Мұғалімдерді аттестаттау. Технологиялық тәсіл негізінде мектепті басқару. Мектептің педагогикалық ұжымын басқару. Білім берудегі менеджердің көшбасшылық және көшбасшылық қасиеттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп оқушыларының даму физиологиясы
    Несиелер: 3

    Мектеп жасындағы балалардың өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары. Нерв жүйесінің физиологиясы. Анализаторлар физиологиясы және гигиенасы. Жас ерекшелік эндокринологиясы, оқушыларды дәрігерлік-гигиеналық тәрбиелеу. Оқушылардың тірек-қозғалыстық, ас қорыту, қан айналу, демалу, тері және зат алмасу органдарының ерекшеліктері. Балалардың дамуындағы әлеуметтік факторлар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Oқу практикасы
    Несиелер: 3

    Оқу практикасы оқытылатын пәндер бойынша теориялық білімді қолдану әдістері. Кәсіби өздігінен білім алу. Практика бойынша есептік материалдарды жинау және ресімдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көркем еңбекті оқытудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    "Көркем еңбекті оқытудың заманауи технологиялары"оқу пәнін оқытудың мақсаты мен міндеттері. "Көркем еңбектің заманауи технологиялары"пәнінің маңыздылығы. Оқу үдерісін ұйымдастырудың педагогикалық тәсілдері. Құндылықты-бағытталған тәсіл. Әрекеттік тәсіл. Тұлғалық-бағдарлы тәсіл. Дифференциалды тәсіл. Коммуникативтік тәсіл. Көркемдік-технологиялық тәсіл. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану. Оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері. "Көркем еңбек" пәнінің сабақтарында заманауи технологияларды қолдану. Оқу пәнінің мазмұны

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • а) Материалды өндеу технологиясы (сала бойынша)
    Несиелер: 6

    Тоқыма материалдардан жасалған бөлшектерді, тораптарды, бұйымдарды тігу бойынша операцияларды орындау технологиясы. Жұмыстың негізгі түрлері. Қол тігістері мен тігістері. Қол жұмыстары үшін жұмыс орнын ұйымдастыру. Қол жұмыстарына арналған құралдар мен айлабұйымдарды зерттеу. Қол тігістері мен тігістерін зерттеу. Машина жұмыстары. Машина жұмыстарына арналған жұмыс орнын ұйымдастыру. Жеке гигиена негіздері. Тігінші біліктілік сипаттамасымен танысу. Машина тігістері. Қосу жіктерін зерттеу. Шеттік тігістерді зерттеу. Өңдеу тігістерін зерттеу. Машина жұмыстарының терминологиясы. Ылғал-жылу жұмыстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Композиция
    Несиелер: 5

    Композицияның негізгі ұғымдары, түрлері: Жергілікті композиция, фронтальды композиция,көлемді композиция, кеңістіктік композиция, көп элементті композиция. Композиция түрлері: Күрделі-бейнелеу, сәндік-тақырыптық, пәндік формалар композициясы, формальды композиция. Композицияның заңдары мен принциптері. Ережелер мен композиция тәсілдері. Ритм. Контраст, нюанс, тепе-теңдік. Пропорция. Масштабы. Алдыңғы композиция. Көлемді композиция. Тереңдік-кеңістіктік композиция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және көшбасшылық
    Несиелер: 3

    Бағдарлама бизнес дағдыларын теориялық зерттеуге және практикалық қолдануға бағытталған. Студенттерде көшбасшылық дағдыларды қалыптастыруға көмектеседі. Ол халықаралық тәжірибені ескере отырып, Қазақстанда бизнес жүргізудің негізгі формалары мен рәсімдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы электротехника
    Несиелер: 6

    Электр энергиясы, электр техникасы, электроника, электр жетегі туралы жалпы түсінік. Пәннің даму тарихы және болашағы. Тұрақты токтың электр тізбектері. Тұрақты токтың электр тізбектерін есептеу. Айнымалы токтың сызықты тізбектері. Электр тізбектеріндегі Резонанс. Үшфазалы тізбектер. Өтпелі процестер. Электр өлшеу. Трансформаторлар. Тұрақты токтың электр машиналары. Айнымалы токтың электр машиналары. Жартылай өткізгіш аспаптар. Электржетек негіздері. Электр қозғалтқыштарының механикалық және электромеханикалық сипаттамалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көркем еңбекті оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қоршаған әлемде өнерді, дизайн мен технологияларды саналы қабылдауды қалыптастыру. Қазақстан және әлем халықтарының көркем-мәдени мұрасын зерттеу. Технологиялық дағдыларды, шығармашылық идеяларды бейнелеу және дизайн құралдарымен беру дағдыларын дамыту. Зерттеу, жасау, талдау, нысандарды көркем өзгерту процесінде студенттердің шығармашылық және сыни ойлауын дамыту. Оқу іс-әрекетінің барлық түрлерінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану тәжірибесін алу (зерттеу, идеяларды шығармашылық іске асыру, жұмыстарды таныстыру); Эстетикалық, еңбек, экономикалық, экологиялық, патриоттық тәрбие және адамгершілік-рухани құндылықтарды қалыптастыру. Материалдардың уақытын, қасиеттерін және басқа да факторларды анықтау және есепке ала отырып, өз қызметін дербес жоспарлай білуді дамыту. Оқу міндеттеріне қол жеткізу үшін бірлескен қызметті ұйымдастыру тәжірибесін алу (жеке, жұптық және топтық жұмыс).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқушылардың бейіндік оқытуын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламаларының міндеттерін іске асыру арнасында бейіндік оқыту. Бейіндік оқытуды ұйымдастырудың халықаралық тәжірибесін талдау. Бейіндік оқытудың мазмұны мен мәні. Бейіндік оқытуды қалыптастыру моделдерінің сипаттамалары. Технологиялық білім беру жүйесінде оқушыларды бейіндеу. Бейіндік оқытуды психологиялық-педагогикалық қолдау. Бейіндік оқытуды ұйымдастыру (озық педагогикалық тәжірибе материалдары бойынша).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Материалды өңдеу теориясы (станоктар мен құралдар)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты мен міндеттері Материалдарды өңдеу теориясы (станоктар мен құрал-саймандар. Аспаптық материалдар, оларға қойылатын талаптар, қолдану саласы. Кесу процестері туралы жалпы мәліметтер. Материалдарды кесу кезіндегі физикалық құбылыстар. Материалдардың кесу кедергісі. Кесу жылдамдығы. Токарлық станоктарда өңдеу. Бұрғылау станоктарында өңдеу. Фрезерлік станоктарда өңдеу. Тегістеу және жетілдіру станоктарында өңдеу. Металл емес материалдарды кесу арқылы өңдеу ерекшеліктері. Материалдарды кесу арқылы өңдеудің заманауи түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіптік бағытталған шет тілі
    Несиелер: 5

    Оқу-кәсіби қарым-қатынасты шешу үшін пәндік және тілдік білім жүйесін, коммуникативтік-мәдениетаралық және кәсіби құзыреттілікті одан әрі дамыту үшін сөйлеу мәдениетінің критерийлерін қолдану, тәжірибе алмасу және іскерлік дискуссия мен хат жазысуды жүргізу, шет тілі жүйесі, оны мәдениетаралық-коммуникативтік қызметте пайдалану тәсілдері, Ғылыми дискурста тіл жүйесінің қызмет ету ерекшеліктері туралы берілген тақырыптарға презентациялармен дайындау және сөйлеу қабілеті

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 4

    Желідегі статикалық маршруттау есептерін шешу әдістері. Компьютерлік желілерді ұйымдастыру принциптері, желілердің архитектурасы, желілік хаттамалар, адрестеу және бағдарламалау принциптері, желілерді құру үшін аспаптық құралдар; қазіргі заманғы компьютерлік жүйелерді оңтайландыру үшін ақпаратты берудің негізгі модельдері мен құралдары. ��омпьютерлік кешендер мен желілер архитектурасының қазіргі жағдайы және даму тенденциялары. Бұл білімнің барлығы өндірістік практикада бекітіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • б) Ағаш өңдеудің технологиясы
    Несиелер: 6

    Ағаш өңдеу технологиясы пәні, оның мазмұны және шектес пәндермен байланысы. Ағаштан жасалған материалдар мен бұйымдар өндірісін дамыту бағыттары. Сүректен жасалған өнім, оның қасиеттері және қолдану саласы. Сүректен жасалған материалдар мен бұйымдарды дайындауға арналған шикізаттың сипаттамасы; шикізатқа қойылатын талаптар. Сүректен жасалған материалдардың негізгі түрлерінің сипаттамасы: ағаш материалдары, фанер, ағаш плиталары; олардың қасиеттері және қолданылу саласы. Ағаш материалдарының пайдалану және технологиялық қасиеттерін салыстырмалы талдау. Ағаштан жасалған бұйымдардың негізгі түрлерінің сипаттамасы: зауытта жасалған ағаш үйлер, желімделген ағаш құрылымдар, терезе және есік блоктары, паркет, жиһаз. Ағаштан жасалған бұйымдарға қойылатын талаптар: технологиялық және пайдалану, оның ішінде: антропометриялық және эргономикалық. Ағашты кесу арқылы өңдеу процестері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби даярлықтағы ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 5

    Ғылым және ғылыми зерттеулер ұғымдары. Ғылыми мәселе және зерттеу тақырыбы. Ғылыми мәселе түсінігі. Проблемалық жағдай ғылыми проблема және нақты, жаратылыстану және гуманитарлық ғылымдардағы проблемалық жағдай. Әлемдік ғылым тарихындағы ғылыми мәселелердің мысалдары. Зерттеудің жаңалығы ұғымы. Ғылыми мәселе және зерттеу мақсатын қою. Ғылыми зерттеудің құрылымы мен кезеңдері. Ғылыми логика негіздері. Ғылыми зерттеудің теориялық негіздері. Ғылыми зерттеудің эмпирикалық әдістері. Ғылыми зерттеу деректерін сандық талдау әдістері. Математикалық статистика әдістері. Ғылыми зерттеу нәтижелерін таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тамақтану мәдениеті және үй жайлылығы
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік құбылыстар мен процестер арасындағы тамақтанудың орны мен рөлі. Өткен және қазіргі адам өркениеті үшін тамақтанудың маңызы. "Тамақтану мәдениеті және үй жайлылығы"пәнін оқытудың пәні мен әдістері. Пәннің ұғымдық аппараты. Тамақтану-жалпыадамзаттық мәдениеттің компоненті. Әлемдік дәстүрлер мен тамақтану мәдениетін зерделеудің әдістемелік тәсілдері. Тамақтану дәстүрлерінің даму тарихы мен кезеңдері. Тамақ, тамақтану және әсем өнер. әлем халықтарының тамақтануының ұлттық дәстүрлері мен мәдениетін қалыптастыру принциптері. Тамақ, тамақтану және әсем өнер. Ұлттық дәстүрлерді қалыптастыру және әлем халықтарының тамақтану мәдениеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • а) Визуалды өнердің көркем әдістері
    Несиелер: 5

    Классикалық және заманауи өнер. Қазақстандық суретшілердің шығармашылығы. Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары. Көрнекі өнердің көркем әдістері сандық өнер (фотосурет, анимация, медиа құралдар). Бейнелеу (визуалды) өнерінің мәнерлі құралдары. Көркем материалдар мен техникалармен тәжірибе жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім берудің негізіне барлық адамдарға тең қарым-қатынасты қамтамасыз ететін, бірақ ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар үшін ерекше жағдай жасайтын балалардың кез-келген кемсітуін болдырмайтын идеология салынған. Инклюзивті білім беру – жалпы білім беруді дамыту процесі, ол барлық балалардың әртүрлі қажеттіліктеріне бейімделу тұрғысынан ерекше қажеттіліктері бар балаларға білім алуға қол қолжетімділікті білдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • а) визуалды өнер тарихы мен теориясы
    Несиелер: 5

    Визуалды өнер тарихы мен теориясының пәні, оның ерекшеліктері мен Даму бағыттары. Күнделікті өмірде, ғылым мен білім беруде визуалды өнер. Ерте визуалды медиа. Иллюзия өнері. Мөлдір кескіндеме, панорама және диорамадағы оптикалық әсерлер. Визуалды өнер: пән, құрылым, функциялар, өнердің тұлғаның қалыптасуына, адам мен мемлекеттің өзара қарым-қатынасына әсері. Бейнелеу (визуалды) өнерінің негізгі түрлері: сәулет, кескіндеме, графика, мүсін. Сәндік-қолданбалы өнер және сәулет өнері, бейнелеу өнерінің басқа түрлері арасында олардың ерекше орны. Фотосурет. Дизайн. Өнер түрлерінің көркем тілінің ерекшеліктері. Қазіргі әлеуметтік-мәдени ахуалдың тенденциялары мен қарама-қайшылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Металл өңдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Металдардың физикалық механикалық және технологиялық қасиеттері. Олардың жіктелуі мен қасиеттері. Металл өндірісінің негіздері. Темір көміртекті қорытпалардың күй диаграммасы. Металлургиялық өндірістің негіздері шойын өндірісі. Бастапқы материалдар. Домна өндірісінің өнімі. Кеннен темірді тікелей алу. Конверторлық Мартен және электр пештерінде болат өндіру. Болатты Құю. Құймалардың құрылысы. Түсті металдар өндірісінің негіздері. Металдарды қысыммен өңдеу. МТБ процесінің мәні. Металдарды өңдеу алдында қыздыру, қыздыру пештері. Илемдеу. Илемдеу орнақтарының түрлері. Илектеу Сортаменті. Соғу және көлемді қалыптау. Жабдықтар мен құрал-саймандар. Табақты қалыптау. Мета��л деформациясының мәні мен механикалық сұлбасы. Қолдану салалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығы еңбегінің техникасы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Технологиялар және техникалық құралдар. Тракторлар туралы негізгі түсініктер. Ауыл шаруашылық тракторларының жіктелуі. Тракторлар типажы. Трактордың жалпы құрылымы. Қозғалтқыштар. Жіктелуі және жалпы құрылымы, негізгі анықтамалар мен ұғымдар, төрт циклді және екі циклді қозғалтқыштардың жұмысы, қисық-шатунды механизм. Газ бөлу механизмі. Отын. Қозғалтқыштардың қоректену жүйесі. Отынның түрлері және олардың қасиеттері, қоспалардың түзілуі, дизельді қоректендіру жүйесінің құрылысы және жұмыс істеу принципі, қоректендіру жүйесінің негізгі құрастыру бірліктері. Тракторлардың электр жабдықтары. Электр жабдықтарының жалпы сұлбасы. Аккумул��торлық батареялар. Генератор.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Робототехника
    Несиелер: 6

    Робототехникаға кіріспе. Робототехниканың даму тарихы. "Робот"термині. Робототехниканың үш заңы. Заманауи робототехниканың пайда болуы және дамуы. Отандық робототехниканы дамыту. Мехатроника және робототехника терминдері мен анықтамалары. Адам қозғалысын басқару. Роботтардың құрамы, параметрлері және жіктелуі. Роботтар құрамы. Роботтардың мақсаты бойынша жіктелуі. Роботтардың конструкциясы бойынша жіктелуі. Басқару тәсілі бойынша жіктеу. Жылдамдық бойынша жіктеу. Роботтардың техникалық деңгейін анықтайтын параметрлер. Манипуляциялық жүйелер байланысты тақырыптар. Манипуляторлардың жұмыс органдары. Мобильді роботтардың қозғалыс жүйелері. Сенсорлық жүйелер. Роботтарды басқа��у құрылғылары. Автоматты басқару жүйесінің негіздері. ПИД-реттеу. Робототехникалық және мехатрондық жүйелердегі жасанды интеллект. Робототехника құралдарын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өнердегі заманауи техникалар
    Несиелер: 5

    Желімді суда еритін бояулармен және сурет материалдарымен жұмыс істеу кезінде қолданылатын әртүрлі техникалар. Желім суда еритін бояулардың жалпы сипаттамасы, оларды қолдану ерекшеліктері және мақсаты. Желім кескіндемесінің әртүрлі түрлері. Станокты кескіндеме техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тігін бұйымдарының технологиясы
    Несиелер: 6

    Қосу тәсілдерінің сипаттамасы және олардың қолданылу саласы. Байланыстырудың жіпті тәсілдері. Желім және дәнекерленген қосылу тәсілдері. Тойтарма шегелік қосылыстар. Құрамдастырылған қосылу тәсілдері. Қол жіптері, тігістері. Қол тігістері мен олардың қолданылу саласы. Машиналық жіпті тігістер мен жіктер. Машиналық тігістер мен олардың сипаттамасы. Машиналық тігістерге қойылатын талаптар. Машина жіпті тігістер, олардың жіктелуі. Байланыс тігістері. Шеттік тігістер. Өңдеу тігістері. Машина тігістерін орындауға қойылатын жалпы техникалық талаптар. Киім жасау кезінде қолданылатын желім тігістері. Желім материалдарын қолдану. Желім түрлері және желім қосылыстарының физика-механикалық қасиеттері. Желім тігістерінің түрлері. Киімді дайындау кезінде материалдарды желімдеу режимдері. Киімдерді дайындау кезінде қолданылатын дәнекерленген жіктер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курстың пәні. Мақсаты мен міндеттері. Оның кәсіби және арнайы пәндер оқытушысын дайындау жүйесіндегі маңызы мен рөлі. Кәсіптік оқыту жүйесіне қолданылатын оқытудың жалпы өзекті принциптері. Кәсіптік оқыту мен бейнелеу өнерінің негізгі ұйымдастыру формалары. Кәсіптік оқыту және бейнелеу өнері сабақтарының құрылымы мен түрлері. Кәсіптік оқыту және бейнелеу өнері әдістері. Оқу жұмысын жоспарлау және кәсіби оқыту және бейнелеу өнері педагогын сабақтарға дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • а) Киімді конструкциялау және моделдеу
    Несиелер: 6

    Сыртқы киімді құрастырудың теориялық негіздері. Сыртқы киімнің функциялары. Сыртқы киімнің түржиыны мен жіктелуі. Сыртқы киімге қойылатын талаптар. Форма және пішу. Адам денесінің антропометриялық сипаттамалары. Адам денесінің сыртқы түрінің сипаттамасы. Халықтың өлшемдік типологиясы. Өлшемдік стандарттар. Адам денесінің өлшемдік белгілері. Сыртқы киімді құрастыру жүйелері. Әйелдердің белдік киімінің базалық құрылымдарын жобалау. Әйелдердің сыртқы киімінің базалық құрылымдарын жобалау. Сыртқы киім конструкциясының негіздерін типтік әйел фигурасына есептеу және құру. Конструкция сызбасын құру кезеңдері. Бастапқы деректерді таңдау. Базистік тор құру. С��ре мен Арқаны құру реті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 10

    Бағдарлама нормативтік құжаттармен танысуға, Көрнекі құралдар мен дидактикалық материалдарды дайындауға бағытталған. Барлық оқу пәндері бойынша сабақтарды тақырыптық жоспарлау және өткізу. Ашық сабақтар мен сыныптан тыс тәрбие іс-шараларын жоспарлау және өткізу. ��ұғалімдер мен студенттердің сабақтарына қатысу және талдау

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Автомобиль құралдарын моделдеу
    Несиелер: 6

    Көлік құралдарының жалпы құрылымы. Көлік (автомобиль) құралдарының жалпы құрылымы, негізгі механизмдер, жүйелер және олардың мақсаты. Көлік құралдары моторларының (Іштен жану қозғалтқыштарының) жұмыс процесі және негізгі параметрлері. Көлік құралдарының электр жабдықтары. Көлік құралдарының қуатын беру жүйесі. Көлік құралдарының көтергіш жүйесі. Көлік құралдарының тежегіш жүйесі. Көлік құралдарын пайдалануды ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ою-өрнекті пайдалану технологиясы
    Несиелер: 6

    Ою-өрнектің табиғаты мен ерекшелігі. Ою-өрнекті жіктеу әмбебап мотивтер мен композициялар ою-өрнекті композиция және оның құрылу ерекшеліктері. Халық өнерінің ерекшелігі мен мазмұны, халық өнерінің болмысын жіктеу. Конструктивтік және техникалық ою. Ою-өрнек өнеріндегі жаңа технологиялардың пайда болуы және рөлі. Интерактивтілік, жаңа көркем құралдар, ою-өрнек жасаудағы формалар мен жанрлар.Түрлі технологияларда ою-өрнекті пайдалану технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кілем және гобелен тоқу технологиясы
    Несиелер: 6

    Шеберханадағы қауіпсіздік техникасы. Еңбекті ұйымдастыру. Халық көркем кәсіпшілігі туралы негізгі мәліметтер. Қол кілемше. Кілем тоқыманың дамуы (қысқаша шолу). Кілемдердің жіктелуі. Ассортименті. Кілемдік кесте сәндік-қолданбалы өнер түрі ретінде. "Кілем кестелеу"техникасында көркемөнер бұйымдарын жасау процесі. Үйірме стендтерінде көрме жұмыстарын қарау. Танысу, құрал-жарақтармен. Кілем ине жұмысының негізгі тәсілдері. Сынама стежкалар. 6*6 см квадрат толтыру тәсілдері. Қарапайым геометриялық элементтерді толтырудың негізгі ережелері. Схемалар. Бұйымда кілем кестелерін орындау реті. Кілем бұйымдарының шеттерін безендіру тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сандық өнер және анимация
    Несиелер: 5

    Аудиовизуалды мәдениет туындыларын талдау саласында білімді толықтыру, білік пен дағдыларды қалыптастыру. Әлемдік анимацияны және қазіргі заманғы аудиовизуалды практикаларды оқып-үйренуде, шеберлік, фильмді талдау және редакторлық жұмыс бойынша практикалық сабақтарда шебер қолдана білу. әлемдік жетекші аниматографиялардың негіздері мен даму жолдарын, анимациядағы негізгі бағыттарды және олардың эволюциясын зерттеу. Көркем ойлауды қалыптастыру және нәтижесі ретінде шығармашылық жұмыс үшін қажетті білім мен дағдыларды игеру. Цифрлық өнерді қалыптастыру принциптері туралы түсінік беру. Аудиовизуалды өнер туындыларында көркемдік бейнені қалыптастыру процесі туралы түсінік қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сәулет өнері және ландшафтты дизайн
    Несиелер: 5

    Композиция өнері-дизайн және сәулет негізі. Жазықтықтан көлемді макетке дейін. Сәулет макетіндегі объектілердің өзара байланысы. Ғимарат түрлі көлемдердің үйлесімі ретінде. Модуль түсінігі. Ғимараттың маңызды архитектуралық элементтері. Көлемдер мен уақыт бейнесінің үйлесімі. Формошығармашылықтағы түстің рөлі. Адам өміріндегі дизайн мен архитектураның әлеуметтік маңызы. Өткен материалдық мәдениеттің бейнелері. Заманауи архитектураның және дизайнның даму жолдары . Қалалық дизайн. Үйдің ішкі интерьері. Интерьер кеңістіктік-заттық ортасының дизайны. Сәулет-ландшафтық кеңістікті ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Былғары мен үлпекті көркем өңдеу
    Несиелер: 5

    Табиғи тері. Былғары шикізатының түрлері. Тері топографиясы. Шикізат сипаттамасы. Былғары шикізатының зақымдануы. Бағалы-тері шикізаты. Бағалы аң терісі шикізатының параметрлері. Аң терісі түрлері. Үлбір шикізатының түрлері. Мамық-Үлбір шикізатының ақаулары. Былғары бұйымдарды тігу және оларды сәндік өңдеу. Терімен жұмыс істеу ерекшеліктері. Негізгі тігістер. Былғары бұйымдарды декоративтік өңдеу. Үлбір бұйымдарын тігу. Үлбір бұйымдарын тігу кезеңдері. Үлбірден бұйымдар жасауға арналған негізгі тігістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ұлттық тұрмыстық заттарды дайындау технологиясы
    Несиелер: 6

    Қазақ халқының кәсіпшілігі мен қолөнерінің бастауы. Қазақтардың рухани және материалдық мәдениеті. қазақ халқының мәдениетін дамыту. Қолданбалы өнердің ұлттық ерекшеліктері. Халықтың әдет-ғұрпы мен өмір салтына, оның эстетикалық көзқарастарына байланысты тұрмыстық заттарды дайындау технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жүнмен жұмыс жасау технологиясы
    Несиелер: 5

    Жүн түрлері. Қысқаша сипаттамасы, түрлері, қолданылуы. Ұсынылған үлгілерден жүн түрін анықтау. Түс туралы түсінік. Түс қасиеттері: түс, қанықтығы. Жылы және суық түстер, ахроматикалық және хроматикалық. Түс спектрі. Түстің Контраст және үйлесімі. Колориметриялық шеңбер. Негізгі және қосымша түстер. Түсті шеңберді сурет салу және жүннен түрлі түсті гармониялардың үлгілерін жасау (практикалық жұмыс). Құрал-саймандар мен керек-жарақтар, оларды пайдалану. Қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Диплом алды практика
    Несиелер: 5

    Ғылыми жобаны (диссертацияны) жазу және қорғау кезінде алған теориялық және тәжірибелік білімін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық, мемлекеттік-саяси, этно-конфессионалдық және мәдени дамуына әсер ететін факторларды әртүрлі тарихи кезеңдерде білу және түсіндіру.

  • Код ON2

    Кәсіби және зерттеушілік қызметінде терминология мен негізгі ұғымдарды меңгеру, АКТ әдістері мен тәсілдерін қолдану.

  • Код ON3

    Мәдениетаралық өзара әрекеттесу және қарым-қатынас дағдыларын шешу үшін сөйлеу белсенділігінің түрлерін пайдалану.

  • Код ON4

    Бастамашылық көрсету, белгілі бір қызмет салаларында кәсіпкерлік ойлау дағдыларын қолдану, шешім қабылдау, жауапты таңдау жасау

  • Код ON5

    Денсаулық сақтау технологияларын қолдану, кәсіби қызметте жеке мүмкіндіктер мен ерекшеліктерді ескеру

  • Код ON6

    Әдістемелік, жалпы мәдени, пәндік-бағдарлы құзыреттерді меңгерген маман-педагог дайындау. Конструкциялық, табиғи, жасанды және дәстүрлі емес материалдарды терең зерттеу. Макеттеу, интерьер дизайны, робототехниканы құрастыру, көлік құралдарын модельдеу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON7

    Әртүрлі өнер түрлерін зерттеу. Қазақстандық суретшілердің жұмысын талдау, бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрларын тереңірек зерттеу. Сандық өнердегі дағдыларды меңгеру (фотосурет, анимация, медиа). Бейнелеу өнерінде заманауи әдістер мен инновациялық технологияларды қолдану.

  • Код ON8

    Студенттердің оқу және оқу-өндірістік жұмысының педагогикалық және басқарушылық қызметіне қабілеттілігін көтеру. Тоқыма материалдарымен танысу. Тоқыма материалдарын өңдеуге арналған құралдар мен жабдықтарды зерттеу. Ұлттық киім жасау технологиясы туралы білім қалыптастыру.

  • Код ON9

    Жалпы техникалық және арнайы пәндерді оқыту әдістемесін меңгеру және педагогикалық шеберлікті жетілдіруге ұмтылу. Оқу іс-әрекетінің барлық түрлерінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана алу (зерттеушілік, шығармашылық идеяларды іске асыру, жұмыстарды презентациялау). Радиоэлектроника және электротехникалық жүйелердің негіздерін білу.

  • Код ON10

    Сәндік-қолданбалы өнердің материалдары, құралдары мен технологияларын және ұлттық ою-өрнекті зерттеу. Интерьерді сәндік безендіру және үй шаруашылығының мәдениеті дағдысын меңгеру. Ағаш өңдеу, металл өңдеу, ою-өрнекті аппликациялау, сәндік өңдеу технологиясын білу.