Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01202 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты "6В01202 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу" білім беру бағдарламасының мақсаты білім алушылардың мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу саласындағы білімдерін қалыптастыру, студенттердің жеке басының гуманистік бағытының жеке қасиеттерін, негізгі құзыреттіліктерін, жеке тұлғаның субъективті ұстанымын белсенділікті, жауапкершілікті қалыптастыру шарттары ретінде дамыту, шешім қабылдау, өмірде және кәсіпте таңдауға дайын болу, қолдана білу білім алушылардың болашақ кәсіби қызметінде табыстылықты қамтамасыз ететін практикалық мәселелерді шешуге арналған теориялық білім.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 242
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстан тарихының, философияның, экологияның және орнықты дамудың, басқа да әлеуметтік-гуманитарлық пәндердің негізгі ережелерін білу; қазақ, орыс, шет тілдерін меңгеру; жалпы мақсаттағы бағдарламалық құралдар мен басқару құралы ретінде компьютермен жұмыс істеу дағдыларына ие болу; ғаламдық компьютерлік желілерден алынған ақпаратты пайдалану; мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық мақсатқа бағдарлану білімдерін, және біртұтас педагогикалық процесті жобалау және іске асыру дағдылары, позитивті ойлауға қабілетті, ұлттық құндылықтар жүйесіне қосылған, этикалық құндылықтарды ұстанатын, гуманизм мен оптимизмге бейім
  • Мектепке дейінгі педагогиканың теориялық негіздері мен категорияларын; мектеп жасына дейінгі баланың жеке басының дамуы мен әлеуметтік қалыптасу заңдылықтарын; мектеп жасына дейінгі балалардың жасына байланысты анатомиялық-физиологиялық, психикалық дамуының негізгі заңдылықтарын білу, мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің синергетикалық, әлеуметтік, педагогикалық жүйелері (жүйелі тәсіл,педагогикадағы жүйелілік қағидаты), психологиялық-педагогикалық білімді іздеу, ресімдеу, құрылымдау және жүйелеу, жүйелі ойлауға және педагогикалық шындықты тұтас қабылдауға қабілетті болу дағдылары мен дағдылары
  • Педагогикалық іс-әрекетке деген ынтасының жоғары болуы, өзін-өзі тәрбиелеу мен өзін-өзі тануға ұмтылуы, өз бетінше шешім қабылдауға дайын болуы және бұл үшін жеке жауапкершілікті алуы, қазіргі педагогикалық антропология саласындағы білімін, оқу, жалпылау, тарату дағдылары мен дағдыларын меңгеруі; және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жоғары кәсіби педагогтарының тәжірибесін қолдану
  • Психодиагностиканың ғылыми-теориялық негіздерін, баланың мектепте оқуға психологиялық дайындығын білу, қарым-қатынас технологиясы, педагогикалық Риторика және конфликтология саласындағы білімді, мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің коммуникация стратегияларын, сындарлы диалог, көпмәдениетті, көп этникалық және көпконфессиялы қоғамдағы қарым-қатынас дағдылары мен дағдыларын меңгеру, қазақ, орыс, шет тілдерін меңгеру, толерантты және қабілетті болу педагогикалық ынтымақтастыққа
  • Педагогикалық менеджмент саласындағы білімді қолдануға дайын болу, педагогикалық мониторингті жүзеге асыру, мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық өлшеуіштері мен индикаторларының жүйесін әзірлеу, бақылау-бағалау материалын әзірлеу, алынған нәтижелерді түсіндіру, өзін-өзі бағалау мен өзін-өзі бақылауға, әділдік пен объективтілікке ұмтылу дағдылары мен дағдыларына ие болу.
  • Зерттеу мәдениетін үнемі жетілдіруге ұмтылу, мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің эпистемологиясы, әдіснамасы, педагогикасы мен психологиясы, ақпаратты басқару дағдылары мен дағдылары, психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді мониторинг жүргізу, педагогикалық рефлексияға қабілетті болу.
  • Ұйымдастырушылық қабілеттерге ие болу, жоғары орындаушылық тәртіпті көрсету, жоғары деңгейде оқытуды өз бетінше жалғастыруға дайын болу, білім беру, мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу саласындағы нормативтік және құқықтық құжаттарды, оқу-Нұсқаулық құжаттаманы, ағымдағы оқу-ұйымдастырушылық құжаттаманы (дидактикалық, бақылау-өлшеу материалдары және т.б.) әзірлеу дағдылары мен дағдыларын меңгеру.
  • Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық интеграция теориясы саласындағы білімді, педагогикалық міндеттерді шешуде әртүрлі пәндік салалардан білімді интеграциялау дағдылары мен дағдыларын меңгеру, әлеуметтік әріптестік пен педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болу.
  • Адам құқықтары саласындағы білімді (халықаралық нормативтік-құқықтық актілерді, білім беру және балаларды қорғау саласындағы ҚР заңнамасын), баланың құқықтары мен мүдделерін қорғау дағдыларын меңгеру, мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу педагогінің кәсіби ар-намысы мен қадір-қасиетіне ие болу, сондай-ақ педагогикалық этика нормаларын сақтау, педагог мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсіну, баланың азаматтық құқықтарын құрметтеу
  • Денсаулық жағдайы мен дамуын ескере отырып, жеке көзқарас негізінде әр баланың бейімділігін, бейімділігін, қабілеттерін, дарындылығын анықтай және дамыта білу, педагогикалық инноватика, мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық технологиялары саласындағы білімді меңгеру, мектепке дейінгі ұйымның тәрбие-білім беру процесіне инновацияларды енгізу нәтижелерін талдау және бағалау, іздеу, бағалау, іріктеу дағдылары мен дағдылары және педагогикалық технологияларды пайдалану, жаңашылдыққа қабілетті болу, педагогикалық шеберлікті жетілдіруге ұмтылу, бастамашылық пен еңбекқорлықты көрсету.
  • Нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен дағдыларына ие болу; Педагогтің кәсіби борышын, педагогикалық қызметтің нәтижелері үшін жауапкершілікті сезіну, мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін меңгеру.
  • Стандартты емес және балама шешімдерді табуға дайын болу, мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің жаңа педагогикалық идеяларын қалыптастыруға, сыни ойлауға қабілетті болу, шығармашылық психология саласындағы білімді, шығармашылық қызметтің теориялық негіздерін, кәсіби қызметті қайта құру дағдылары мен дағдыларын меңгеру, білім берудегі авторлық инновациялық идеяларды жүзеге асыру.
Top