7M01702 Шет тілі: екі шет тілі в Қазақстан-Американдық еркін университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогика және андрагогика принциптерін ескере отырып, білім беру, ғылыми-педагогикалық, әлеуметтік-педагогикалық және оқу-технологиялық және зерттеу қызметін тиімді жүзеге асыратын жоғары білікті, бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақстан-Американдық еркін университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
-
Шет тілінде білім берудің қазіргі әдістемесі
Несиелер: 5Курс шетел тілі мұғалімдерінің кәсіби-әдістемелік даярлығын шетел тілі саласындағы ғылым мен практиканың соңғы жетістіктері негізінде қамтамасыз етеді, білім, дағды мен іскерліктің тұтас жүйесін меңгеруге, магистранттардың әдіснамалық мәдениетін, олардың өзіндік іс-әрекетін дамытуға, қалыптасқан кәсіби маңызды құзыреттер арқылы білім алушылардың оқу және қосымша іс-әрекетін ұйымдастыру міндеттерін шешуге қабілетті және дайын болуға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім беру менеджменті
Несиелер: 5Пән білім беру ұйымдарын бизнес ретінде басқару мәселелерін қарастырады, білім беру қызметі саласының ерекше сипаттамаларын, басқару моделін, сапаны қамтамасыз етуді, білім беру саласындағы жобаларды әзірлеу мен басқаруды зерттейді. Академиялық ортада шешім қабылдау ерекшеліктерін түсінуді қалыптастырады, білім беру қызметін жоспарлау және мониторинг жүргізу дағдыларын дамытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 4
Семестр 1
-
Шет тілін мамандандырылған және кәсіптік бағытта оқытудың қазіргі мәселелері
Несиелер: 5Пән ЖОО-ның тілдік емес факультеттерінде шет тілін оқытудың ғылыми-педагогикалық негіздерін оқып-үйренеді, тілдік және тілдік емес факультеттердің студенттеріне шет тілін оқытудың педагогикалық теориясы мен практикасын талдауды ұсынады, шет тілін кәсіби-бағдарлы оқыту моделін ұсынады, кәсіби-бағдарлы оқыту курсын әзірлеу дағдыларын қалыптастырады шет тілін меңгеру, материалды іріктеу және оны меңгеру үшін тапсырмаларды әзірлеу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 2«Басқару психологиясы» пәні басқару негіздерін үйренуді және басқару шешімдерінің психологиялық мазмұны туралы білімді толықтырады. Пәнді оқу магистранттардың басқару еңбегі және осыған байланысты басқару қатынастары саласында кәсіби қызмет үшін қажетті білімін қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Несиелер: 5«Жоғары мектептің педагогикасы» пәні магистратурада педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар қазіргі заманғы жоғары мектептің педагогикасының жай-күйін біліп, ЖОО-да педагогикалық процесті құруды, материал мен әдістерді іріктеу қзіреттіліктерін мазмұн технологиясын, әдістерін бағалауды, оқытушы ретінде өзіндік рефлексия үрдісін құруды меңгеріп шығады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шетел тілі (кәсіби)
Несиелер: 4Пән студенттердің халықаралық кәсіби ортаға ықпалдасуға және кәсіби шет тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қолдануға мүмкіндік беретін шет тілді кәсіби бағытталған коммуникативтік құзыреттілігінің негіздерін қалыптастырады; кәсіби-іскерлік қарым-қатынастың типтік жағдайларында ағылшын тілді дереккөздерден қажетті ақпарат алу дағдыларын дамытуға ықпал етеді; кәсіби мәтіндерді аннотациялау және рефераттау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары білім беруді ұйымдастыру мен оның мәні
Несиелер: 5Пән әлемдегі және Қазақстан Республикасындағы жоғары білімнің құрылымы мен сипаттамалары туралы білімді хабарлайды, Жоғары білімнің ішкі және сыртқы ортасын интерпретациялау дағдыларын қалыптастырады, жоғары білімнің миссиясы мен мақсаттарын түсінуге ықпал етеді, әлемдік білім беру кеңістігіне ықпал ету және сапасын қамтамасыз ету тұрғысынан жоғары білімнің қызмет етуін интерпретациялау дағдысын дамытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шеттілдік білім берудегі коммуникативтік-когнитивтік тәсіл
Несиелер: 5Пән шет тілді білім берудің қазіргі жағдайын, оның даму кезеңдерін, коммуникативтік тәсілді қолданудың әлеуметтік-тарихи шарттылығын зерттейді, шет тілді білім берудің сапасына әлеуметтік сұраныстың өзгеруіне әсер ететін факторлар туралы білімді хабарлайды, білім беру қызметін жүзеге асыру, білім беру бағдарламаларын жобалаудың базалық технологияларын меңгеру, тәжірибелік-эксперименталды жұмыстарды жүргізу технологиясын меңгеру, инновациялық процестерге қатысу дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Шет тіліндегі ғылыми әдебиетті аннотациялау және қысқаша мазмұндау
Несиелер: 5Пән аналитикалық-синтетикалық өңдеу бойынша базалық біліммен қамтамасыз етеді,негізгі ұғымдардың мәнін, ақпараттық жанрлардың пайда болу тарихы мен эволюциясын, функционалдық ерекшеліктерін қарастырады., аннотация мен рефераттардың жалпы және ерекше белгілері, олардың жіктелуі, ерекшеліктері құжаттардың әртүрлі түрлерін аннотациялау және рефераттау, құжаттық бекітілген ақпаратты өңдеу дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Шетел тілдерін оқытудағы инновациялық және заманауи компьютерлік технологиялар
Несиелер: 5Пән шетел тілін оқытудың заманауи әдістемесінің – компьютерлік лингводидактиканың бөлімі болып табылады. Шетел тілдерін оқытуда дайын мультимедиялық өнімдер мен компьютерлік жүйелерді пайдалануды үйренеді, мұғалімнің кәсіби қызметінде Веб 2.0 технологиясын пайдалану, тест құру және тестілеуді ұйымдастыру үшін онлайн-сервистерді пайдалану
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Ғылыми мәтіннің стилистикасы
Несиелер: 5Пән ғылыми стиль мәтіндерінің жанрлық ерекшеліктері туралы біліммен қамтамасыз етеді, магистранттардың ғылыми саладағы жазбаша және ауызша сөйлеу іс-әрекетінің дағдыларын қалыптастырады, өзіндік ғылыми мәтіндерді (тезистер, мақала, диссертациялық зерттеу) жасау және редакциялау дағдыларын жетілдіреді, функционалдық стилистиканың базалық түсініктік аппаратын кеңейтеді және тереңдетеді, ғылыми мәтіндерді стилистикалық талдау және түзету дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Негізгі және екінші шет тілінің корпус лингвистикасы
Несиелер: 5Пән корпустық лингвистиканың негізгі ұғымдарын, оның даму кезеңдерін, корпустардың негізгі типтерін, оларды пайдалану тәсілдерін, құру әдістемесін оқып үйренеді, корпуспен жұмыс істеу, мәліметтерді интерпретациялау, арнайы белгілеулерді (тэгтерді) пайдалана отырып күрделі лингвистикалық сұраныстарды қалыптастыру, белгілеулерді оқу, Негізгі және екінші шет тілінде шағын мамандандырылған корпустарды құру дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Лингвистикалық және әдістемелік зерттеулердің заманауи әдістері
Несиелер: 5Пән "әдіснама", "әдіс", "әдістеме", "қабылдау" ұғымдарын ғылымның жалпы әдіснамасы контексінде оқытады, әдістің теорияларын, таным және баяндау әдістерін, ғылыми-зерттеу әдістері мен олардың құрылымын, лингвистикалық ғылымның жалпы методологиясы мен лингвистикалық зерттеудің жеке әдістерінің өзара қарым-қатынасын және лингвистикалық зерттеудің бағыттарын қарастырады, компоненттік талдау және компаративтік зерттеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Негізгі және екінші шет тілінің салыстырмалы лингвистикасы
Несиелер: 5Пән магистранттарды салыстырмалы типологияның негізгі түсініктері мен әдістерімен таныстырады, тілдерді үйренудегі типологиялық тәсілдің даму кезеңдері, әртүрлі деңгейлердегі оларды жіктеу принциптері, фонетикалық, лексикалық, грамматикалық жүйелердегі ұқсастықтар мен айырмашылықтар туралы білімді хабарлайды, негізгі және екінші оқылатын шет тілінің құрылымын олардың микроқұрылымдары, изоморфты және алломорфты белгілерін салыстырмалы - салыстырмалы талдау дағдыларын қалыптастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Заманауи шет тілді білім беруде критериалды бағалау
Несиелер: 5Пән магистранттарды білімді бағалаудың объективті әдісі ретінде оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың негізгі принциптерімен таныстырады, жиынтық және формативті бағалауды әзірлеу, оқытудың мақсаттарына, міндеттеріне және күтілетін нәтижелеріне сәйкес белгілі бір критерийлер негізінде бағалау айдарларын әзірлеу, мұғалім мен білім алушы арасындағы кері байланысты қамтамасыз ету дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Кәсіби бағдарланған шет тілін оқытудың өзекті мәселелері
Несиелер: 4Пән кәсіби-бағдарлы оқыту технологияларының әртүрлі түрлерінің құрылымын, мазмұнын, мәнін, мәнін, кәсіби оқыту әдістері мен технологияларының өзара байланысын зерттейді, кәсіби-бағдарлы оқыту технологияларын тиімді таңдау мен әдістемелік сауатты жүзеге асыруды қамтамасыз ету бойынша ЖОО оқытушысының іс-әрекетінің теориялық-әдіснамалық және мазмұндық-ұйымдастырушылық негіздеріне ерекше көңіл бөледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Шет тілін оқытуды ұйымдастырудың лингвомәдениеттік негіздері
Несиелер: 5Пән магистранттарды білім беру ұйымының негізгі принциптерімен таныстырады –клишеизациялау, кластеризация, типологизация, дараландыру және ықпал ету мақсаттылығымен таныстырады, Қазіргі шетел тілінде білім беруде осы қағидаттарды жүзеге асыру құралдарымен таныстырады, маңызды лексикалық бірліктер мен грамматикалық құрылымдарды белгілеу және бекіту дағдыларын қалыптастырады, оларды білім алушылардың шет тілі сабақтарында өз бетінше пайдалануға үйрету дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Білімді бағалау және бақылау
Несиелер: 5Пән магистранттарды білім беру жүйесінің негізгі функцияларымен таныстырады және оқушылардың білімін, іскерлігін және дағдыларын бағалау мақсатында университет деңгейінде сабақ жүргізудің практикалық дағдыларына үйретеді, білім берудің мәні мен функциялары, сыртқы және ішкі білім беру ортасы, оқытудың мәні, табысты оқу компоненттері, сабақ түрлері және оқушылардың жұмысын бағалау нысандары туралы білімді хабарлайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Шет тілі арқылы прагма-кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру мәселелері
Несиелер: 4Пән кәсіби оқыту әдістемесінің әдіснамалық негіздерін, кәсіби оқытудың қазіргі әдістемесінің ерекшелігін, білім алушының белсенді оқу іс-әрекетіне білім алушылардың ойлау қабілетін және рефлекстігін шет тілі құралдарымен мақсатты дамытуға мүмкіндік беретін оқу-кәсіби тапсырмаларды, практикумдарды әзірлеуге негізделген кәсіптік-бағдарлы оқытуда құзыреттілік тәсілді қолдану дағдыларын қалыптастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Шет тілі бойынша жаңа оқу курсын жасау
Несиелер: 5Пән шет тілді білім берудің қазіргі кезеңінде шет тілін оқытудың теориясы мен принциптерін оқытады, оқу бағдарламаларын әзірлеу тәсілдерімен, оқыту контентін анықтаумен таныстырады, білім алушылардың қажеттіліктеріне талдау жүргізу, оқу іс-әрекетін жоспарлау, оқу материалын іріктеу және білім алушылардың белгілі бір деңгейіне бейімделуі, білімді бағалау жүйесін әзірлеу дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Код ON1
зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде озық педагогикалық әдістемелерге негізделген педагогика және өзге тілді білім беру әдістемесі саласында дамып келе жатқан білім мен түсінікті көрсету
-
Код ON2
зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде тұтастай алғанда жоғары білім берудің қазіргі жай-күйін және атап айтқанда әлемде және Қазақстан Республикасында өзге тілді білім беруді зерттеуге негізделген ғылым мен білім берудің даму заңдылықтарын, мәнін және ұйымдастырушылық сипаттамаларын дамытып келе жатқан білім және түсінікті көрсету
-
Код ON3
зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде тіл білімінің дамуының қазіргі тенденцияларына негізделген, оқытылатын шетел және ана тілдерінің фонетикалық, грамматикалық және лексикалық жүйелерін дамыту мен түсінуді көрсету
-
Код ON4
педагогика, психология және өзге тілді білім беру саласындағы өз білімдерін кәсіби деңгейде қолдану, экономиканың, басқару мен құқықтың іргелі негіздерін түсіну, жаңа ортадағы проблемаларды шешу үшін ақпаратты талдау және өңдеу қабілетін, неғұрлым кең пәнаралық контексте қолдану
-
Код ON5
әлеуметтік, экономикалық, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, кәсіби-бағытталған шет тілді білім беру және мәдениетаралық коммуникация саласындағы пікірлерді қалыптастыру үшін ақпарат жинау мен интерпретациялауды жүзеге асыру
-
Код ON6
оқытуды ұйымдастыру мен жоспарлауға, лингвистикалық және әдіснамалық зерттеулер жүргізуге, кәсіби мәтіндерді интерпретациялау мен талдауға және лингвистикалық сараптауға қатысты ақпаратты, идеяларды , тұжырымдарды, проблемалар мен шешімдерді оқып жатқан саладағы мамандарға да, басқа саладағы мамандарға да нақты және және екі жақтылы мағынада емес хабарлау.
-
Код ON7
оқылатын тілдің нормаларына сәйкес дұрыс грамматикалық формаларды пайдалану және сөйлеуді синтаксистік құру дағдыларына сүйене отырып, сөйлеу тәсілін таңдауды жүзеге асыру, сөйлеу тәртібін жоспарлау, ақпаратты, идеяларды, мәселелерді және күнделікті және кәсіби қарым-қатынас жағдайларын шешу (қазақ, орыс және шет тілдерінде) мамандарға, сондай-ақ оқылатын саладағы мамандарға да, басқа саланың мамандарына да нақты және екі жақтылы мағынада емес хабарлау
-
Код ON8
білім беру ұйымдарының қызметін реттейтін анықтамалық, нормативтік және энциклопедиялық әдебиеттерді, нормативтік-құқықтық актілерді қолдану, ақпаратты іздеу және түсіндіру дағдыларын, лингвистика, педагогика, өзге тілді білім беру және білім беру менеджменті саласында одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті компьютерлік лингвистика құралдары мен технологияларын пайдалану дағдылары.
7M01702 Шетел тілі: екі шетел тілі (н/п)
МагистратураХалықаралық гуманитарлық-техникалық университеті
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01702 Шет тілі: екі шет тілі (2 ж)
МагистратураБатыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01702 Шет тілі: екі шет тілі
Магистратура"Астана" Университеті
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01702 Шет тілі: екі шет тілі П-1,5
МагистратураШет тілдер және іскерлік карьера университеті
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01702 Шетел тілі: екі шетел тілі педагогтарын даярлау
Магистратура"Сырдария" университеті
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
МагистратураСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01702 Шет тілі педагогтарын даярлау 2 жыл
МагистратураОрталық-Азия Университеті
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01702 Шет тілі: екі шет тілі
МагистратураАстана халықаралық университеті
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01702 Шет тілі: екі шет тілі
МагистратураҚайнар академиясы
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01702 Шет тілі: екі шет тілі
МагистратураТорайгыров университеті
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
МагистратураСулейман Демирел атындағы университет
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі7M01702 Орыс тілі және әдебиет педагогтарын даярлау
МагистратураМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский