Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01702 Шет тілі: екі шет тілі в Қазақстан-Американдық еркін университеті

Пәндер

  • Ғылым философиясы мен тарихы

    Курс әртүрлі тарихи кезеңдерде (антикалық, орта ғасыр, ренессанс, жаңа және жаңа замандар, заманауи) ғылым философиясының дамуына байланысты маңызды мәселелерін баяндауға арналған. Жаратылыстану ғылымының негізі болып табылатын ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейін тарихи қалыптасқан философиялық дәстүрлер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәннің мақсаты - магистранттардың педагогикалық құзыреттіліктерін қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушыларға: жоғары мектеп педагогикасының қазіргі жағдайы туралы түсінік алуға; ЖОО-да педагогикалық үдерісті құруға; материал мен әдістерді іріктеу үшін әдістерді, мазмұнды, технологияларды, құзыреттерді бағалауға; оқытушы ретінде өзін-өзі көрсету үдерісін құруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары білім беруді ұйымдастыру мен оның мәні

    Пән әлемдегі және Қазақстан Республикасындағы жоғары білімнің құрылымы мен сипаттамалары туралы білімді хабарлайды, Жоғары білімнің ішкі және сыртқы ортасын интерпретациялау дағдыларын қалыптастырады, жоғары білімнің миссиясы мен мақсаттарын түсінуге ықпал етеді, әлемдік білім беру кеңістігіне ықпал ету және сапасын қамтамасыз ету тұрғысынан жоғары білімнің қызмет етуін интерпретациялау дағдысын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты - білім алушылардың шет тіліндегі кәсіби бағдарланған коммуникативтік құзыреттілігінің негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіби - іскерлік қарым-қатынастың типтік жағдайларында ағылшын тіліндегі дереккөздерден қажетті ақпаратты алу дағдыларын дамытуға ықпал етеді; кәсіби мәтіндерді аннотациялау және рефераттау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру менеджменті

    Пән білім беру ұйымдарын бизнес ретінде басқару мәселелерін қарастырады, білім беру қызметі саласының ерекше сипаттамаларын, басқару моделін, сапаны қамтамасыз етуді, білім беру саласындағы жобаларды әзірлеу мен басқаруды зерттейді. Академиялық ортада шешім қабылдау ерекшеліктерін түсінуді қалыптастырады, білім беру қызметін жоспарлау және мониторинг жүргізу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары оқу орындарындағы жобаларды басқару

    Пән жобаларды басқарудың жалпы теориясын зерттейді, жоба бойынша жұмыс кезеңдерін, жоба уақытын басқаруды, білім беру жобасы мен бизнес жобаның айырмашылықтарын қарастырады, жоба кестесін, білім беру жобасының жауапкершілік матрицасын құру дағдыларын қалыптастырады, білім беру жобасын іске асыру бойынша бірлесіп жұмыс жасайды, магистранттардың коммуникативтік және кәсіби құзыреттілігін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты - білім алушыларда басқарушылық еңбек саласындағы кәсіби қызмет үшін қажетті білім кешенін және соған байланысты басқарушылық қатынастарды қалыптастыру болып табылады. Пән басқару негіздерін зерттеуді қамтиды және басқару шешімдерінің психологиялық мазмұны туралы білімді біріктіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шет тілінде білім берудің қазіргі әдістемесі

    Курс шетел тілі мұғалімдерінің кәсіби-әдістемелік даярлығын шетел тілі саласындағы ғылым мен практиканың соңғы жетістіктері негізінде қамтамасыз етеді, білім, дағды мен іскерліктің тұтас жүйесін меңгеруге, магистранттардың әдіснамалық мәдениетін, олардың өзіндік іс-әрекетін дамытуға, қалыптасқан кәсіби маңызды құзыреттер арқылы білім алушылардың оқу және қосымша іс-әрекетін ұйымдастыру міндеттерін шешуге қабілетті және дайын болуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тіліндегі ғылыми әдебиетті аннотациялау және қысқаша мазмұндау

    Пән аналитикалық-синтетикалық өңдеу бойынша базалық біліммен қамтамасыз етеді,негізгі ұғымдардың мәнін, ақпараттық жанрлардың пайда болу тарихы мен эволюциясын, функционалдық ерекшеліктерін қарастырады.,аннотация мен рефераттардың жалпы және ерекше белгілері, олардың жіктелуі, ерекшеліктері құжаттардың әртүрлі түрлерін аннотациялау және рефераттау, құжаттық бекітілген ақпаратты өңдеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми мәтіннің стилистикасы

    Пән ғылыми стиль мәтіндерінің жанрлық ерекшеліктері туралы біліммен қамтамасыз етеді, магистранттардың ғылыми саладағы жазбаша және ауызша сөйлеу іс-әрекетінің дағдыларын қалыптастырады, өзіндік ғылыми мәтіндерді (тезистер, мақала, диссертациялық зерттеу) жасау және редакциялау дағдыларын жетілдіреді, функционалдық стилистиканың базалық түсініктік аппаратын кеңейтеді және тереңдетеді, ғылыми мәтіндерді стилистикалық талдау және түзету дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Лингвистикалық-әдістемелік зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Пән ғылымның жалпы әдіснамасы контекстінде "әдістеме", "әдіс" және т.б. ұғымдарын зерттейді, әдіс теорияларын, таным мен презентация әдістерін, ғылыми-зерттеу әдістері мен олардың құрылымын, лингвистикалық ғылымның жалпы әдіснамасы мен лингвистикалық зерттеудің жеке әдістері мен лингвистикалық зерттеу бағыттарының өзара байланысын қарастырады, компоненттік талдау дағдыларын қалыптастырады және компаративті зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілін оқытудағы корпус лингвистика

    Пән корпусnтық лингвистиканын негізгі ұғымдарын, оның даму кезеңдерін, корпустардың негізгі түрлерін, оларды пайдалану тәсілдерін, құру әдістемесін зерттейді, корпустармен жұмыс істеу, деректерді түсіндіру, арнайы белгілерді (тегтерді) пайдалана отырып күрделі лингвистикалық сұраныстарды тұжырымдау, белгілерді оқу, Негізгі және екінші шет тілінде шағын мамандандырылған корпустар құру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Негізгі және екінші шет тілінің салыстырмалы лингвистикасы

    Пән магистранттарды салыстырмалы типологияның негізгі ұғымдары мен әдістерімен таныстырады, тілдерді зерттеуге типологиялық көзқарастың даму кезеңдері, оларды әртүрлі деңгейлерде жіктеу принциптері, фонетикалық, лексикалық, грамматикалық жүйелердегі ұқсастықтар мен айырмашылықтар туралы білім береді, Негізгі және екінші оқытылатын шет тілінің құрылымын, олардың микроқұрылымын, изоморфты және алломорфты салыстырмалы талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шеттілдік білім берудегі коммуникативтік-когнитивтік тәсіл

    Пән шет тілді білім берудің қазіргі жағдайын, оның даму кезеңдерін, коммуникативтік тәсілді қолданудың әлеуметтік-тарихи шарттылығын зерттейді, шет тілді білім берудің сапасына әлеуметтік сұраныстың өзгеруіне әсер ететін факторлар туралы білімді хабарлайды, білім беру қызметін жүзеге асыру, білім беру бағдарламаларын жобалаудың базалық технологияларын меңгеру, тәжірибелік-эксперименталды жұмыстарды жүргізу технологиясын меңгеру, инновациялық процестерге қатысу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шет тіліне оқытудың қазіргі технологиялары

    Пән шетел тілін оқытудың заманауи әдістемесінің – компьютерлік лингводидактиканың бөлімі болып табылады. Шетел тілдерін оқытуда дайын мультимедиялық өнімдер мен компьютерлік жүйелерді пайдалануды үйренеді, мұғалімнің кәсіби қызметінде Веб 2.0 технологиясын пайдалану, тест құру және тестілеуді ұйымдастыру үшін онлайн-сервистерді пайдалану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметтегі жұмсақ дағдылар

    Пәннің мақсаты-жұмсақ дағдылар ұғымы сияқты құбылыстар мен құбылыстарды теориялық зерттеу және практикалық бекіту.; икемді дағдылардың түрлері; Soft Skills-тің маманның персоналы мен адами капиталын кәсіби дамытудағы орны мен рөлі; Soft Skills-ті дамытудың заманауи әдістері; топтың дағдыларын дамыту: жеке және топтық динамика; ұйымдағы қақтығыстарды басқару; ұйымдастырушылық мәдениет және оның Soft Skills-ті қалыптастырудағы рөлі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағдарланған шет тілін оқытудың өзекті мәселелері

    Пәннің негізгі мақсаты әр түрлі мақсаттарда шет тілін оқытуда заманауи технологияларды қолдану саласындағы болашақ лингвистикалық мамандықтар оқытушыларының кәсіби құзыреттілігін жетілдіру болып табылады. Лингвистикалық мамандықтардың болашақ оқытушыларының тілдік құзыреттілігінің кәсіби бағдарланған компонентін қалыптастыру. Оқу курсын, пәнді құру үшін қажетті ақпаратты іздеуге мүмкіндік беретін Болашақ лингвистикалық мамандықтар оқытушыларының ақпараттық құзыреттілігінің кәсіби бағдарланған компонентін қалыптастыру. Лингвистикалық мамандықтардың болашақ мамандарының пәндік екі тілді құзыреттілігінің кәсіптік-бағдарланған компонентін қалыптастыру, оның ішінде ана және шет тілдеріндегі ғылыми-зерттеу іскерліктерін, Қазақстанда және шетелде оқытылатын пәндерді дидактикалық қамтамасыз етуді салыстырмалы-салыстырмалы талдау іскерліктерін дамыту, курстың мазмұнын ескере отырып, оқылатын пәндерді теориялық-практикалық жарақтандыруды әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілін оқытуды ұйымдастырудың лингвомәдениеттік негіздері

    Пән кез-келген тілді меңгеру заңдылықтарын зерттейді, ол бірінші немесе екінші болып әрекет етсе де, тілдік тұлғаның лингводидактикалық моделін зерттейді, тілдік тұлғаның лингвокогнитивті құрылымын, оның даму шарттары мен заңдылықтарын сипаттайды, оның игеру/оқыту объектісінің (тіл, әлемнің тілдік бейнесі) ерекшелігін және осы процестің барлық субъектілерінің өзара әрекеттесуін зерттейді, қателіктердің табиғаты (лингвистикалық, мәдениеттану) және оларды жою/ескерту механизмі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілін оқытудағы пәнаралық көзқарас

    Пәннің мақсаты-арнайы ұйымдастырылған педагогикалық жағдайда оқушылардың қызығушылық динамикасының мүмкіндігін ескеретін философиялық мазмұнның жаһандық тақырыптары негізінде жүйелі түрде құрылған интегративті білім арқылы оқыту мазмұнын байытуға бағытталған оқушылардың дарындылығын дамыту жолдарын зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дискурс және стиль: теориялық және қолданбалы аспектілер

    Пән магистранттарды Дискурс теориясы, дискурсивті талдау және стилистика саласындағы лингвистиканың жаңа жетістіктерімен таныстыруды жалғастыруда, дискурсты және стилистикалық талдауды зерттеудің қолданыстағы тәсілдерін, дискурстың табиғаты мен ғылыми мәтіннің стилистикасы, оның түрлері, құрылымы мен түсіндіру ережелері туралы қажетті білімді жүйелі түрде баяндайды, дискурстың мазмұнды және формальды жақтарын сипаттайды, дискурсивті, экстралингвистикалық рөлдерді ашады мәтінді түсіну мен түсіндірудегі стилистикалық факторлар дискурстың, стильдің және мәдениеттің өзара әрекеттесу мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білімді бағалау және бақылау

    Пән магистранттарды білім беру жүйесінің негізгі функцияларымен таныстырады және оқушылардың білімін, іскерлігін және дағдыларын бағалау мақсатында университет деңгейінде сабақ жүргізудің практикалық дағдыларына үйретеді, білім берудің мәні мен функциялары, сыртқы және ішкі білім беру ортасы, оқытудың мәні, табысты оқу компоненттері, сабақ түрлері және оқушылардың жұмысын бағалау нысандары туралы білімді хабарлайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тест тапсырмаларын әзірлеудің теориясы мен тәжірибесі

    Магистранттарды оқыту нәтижелерінің сапасын бағалаудың заманауи құралдары мен технологияларымен, тестілік және бақылаудың басқа түрлерінің әдіснамалық және теориялық негіздерімен, бірыңғай мемлекеттік емтиханды ұйымдастыру және өткізу тәртібімен таныстыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ана тілі мен шетел тілінің салыстырмалы типологиясы

    Шет және ана тілдерінің салыстырмалы типологиясы тілдердің жеке типологиясының бөлімдерінің бірі ретінде. Фонологиялық жүйелердің типологиясы. Лексикалық жүйелердің типологиясы. Морфологиялық жүйелердің типологиясы синтаксистік жүйелердің типологиясы. Тіл типологиясы тіл білімінің ерекше бөлімі ретінде. Тіл типологиясының бөлімдері. Тарихи типология тіл тарихының кезеңділігін негіздеу ретінде. Тіл түрі мен Тіл Түрі туралы түсінік. Типологиялық зерттеу деңгейлері. Изоморфизм және алломорфизм. Әмбебаптар. Тіл-эталон. Типологиялық зерттеу әдістері. Фонологиялық жүйелердің типологиясы. Ағылшын және орыс тілдерінің грамматикалық жүйелерінің типологиясы. Лексикалық жүйелердің типологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі бойынша жаңа оқу курсын жасау

    Курс дәстүрлі колледж студенттері мен ересек оқушылар үшін арнайы әзірленген білім беру және оқыту бағдарламаларына ағылшын тілін оқытудың оқу бағдарламаларын (ағылшын тілі шет тілі ретінде) әзірлеу принциптері мен процестерін талдауға және қолдануға бағытталған. Ол оқу жоспарын жоспарлаудың әртүрлі әдістемелік шеңберлерін / модельдерін зерттейді және олардың курс қатысушыларының әртүрлі контексттерінде қолданылуын зерттейді. Оқушылардың сипаттамаларын түсіну, Білім беру қажеттіліктерін бағалау, мақсаттар мен міндеттерді әзірлеу, білім беру стратегияларын әзірлеу және қолдану, бағдарламаларды іске асыру және бағалау курста қамтылған негізгі бағыттар болады. Курс эксперименттік оқыту әдіснамасын ұстанатын болады және практикалық дағдыларды дамытуға ерекше назар аударылатын семинар форматында өтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи шет тілді білім беруде критериалды бағалау

    Пән магистранттарды білімді бағалаудың объективті әдісі ретінде оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың негізгі принциптерімен таныстырады, жиынтық және формативті бағалауды әзірлеу, оқытудың мақсаттарына, міндеттеріне және күтілетін нәтижелеріне сәйкес белгілі бір критерийлер негізінде бағалау айдарларын әзірлеу, мұғалім мен білім алушы арасындағы кері байланысты қамтамасыз ету дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас және шет тілін оқыту

    Пән шет тілінде білім берудің заманауи мәселелерін және мәдениеттердің өзара іс-қимылы контекстінде шет тілін оқытудың заманауи әдістерін зерделеуге арналған, кәсіби-мәдени әмбебаптарды, белгілі бір шет тілі мәдениетінде қабылданған кәсіби қарым-қатынас саласындағы коммуникативтік мінез-құлықтың ұлттық-спецификалық үлгілерін зерттейді, магистранттардың лингвомәдениеттану, социолингвистикалық, прагматикалық және коммуникативтік құзыреттіліктерін қалыптастырады, жалпы кәсіптік және арнайы-кәсіптік білім мен дағдылар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік, экономикалық, этикалық және ғылыми пайымдаулар мен академиялық адалдық нормаларын ескере отырып, кәсіптік-бағдарланған шет тілді білім беру және мәдениетаралық коммуникация саласында пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру.
  • Оқытуды ұйымдастыру мен жоспарлауға, лингвистикалық және әдіснамалық зерттеулер жүргізуге, кәсіптік мәтіндерді түсіндіруге, талдауға және зерттелетін саладағы мамандарға да, маман еместерге де лингвистикалық сараптамаға қатысты ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, мәселелер мен шешімдерді хабарлау.
  • Білім беру ұйымдарының қызметін реттейтін анықтамалық, нормативтік және энциклопедиялық әдебиеттерді, нормативтік-құқықтық актілерді, ақпаратты іздеу және түсіндіру дағдыларын, компьютерлік лингвистиканың құралдары мен технологияларын пайдалану дағдыларын лингвистика, педагогика, шет тілді білім беру және білім беру менеджменті саласында одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті пайдалану.
  • Оқылатын және ана тілінің нормаларына сәйкес дұрыс грамматикалық формаларды және тұжырымның синтаксистік құрылысын қолдану дағдыларына сүйене отырып, өрнек әдісін таңдауды жүзеге асыру, сөйлеу мінез-құлқын жоспарлау, күнделікті және кәсіби қарым-қатынас жағдайларының ақпаратын, идеяларын, проблемалары мен шешімдерін мамандарға да, зерттелетін саладағы маман еместерге де анық және біржақты жеткізу.
  • Зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде озық педагогикалық әдістемелерге негізделген Педагогика және шет тілді білім беру әдістемесі саласындағы дамып келе жатқан білім мен түсінікті көрсету.
  • Зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде жалпы жоғары білімнің және атап айтқанда әлемде және Қазақстан Республикасында шет тілді білімнің қазіргі жай-күйін зерделеуге негізделген ғылым мен білімнің даму заңдылықтарын, маңызды және ұйымдастырушылық сипаттамаларын дамытатын білім мен түсінікті көрсету.
  • Зерттеу контекстінде және шет тілін деңгейлік оқытуды жүзеге асыру үшін идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде тіл білімін дамытудың қазіргі тенденцияларына негізделген оқытылатын шет және ана тілдерінің фонетикалық, грамматикалық және лексикалық жүйелерінің дамып келе жатқан білімі мен түсінігін көрсету.
  • Педагогика, психология және шет тілді білім беру саласындағы білімдерін кәсіби деңгейде қолдану, экономиканың, басқару мен құқықтың іргелі негіздерін, жаңа ортадағы мәселелерді шешу үшін ақпаратты талдау және өңдеу қабілеттерін, кеңірек пәнаралық және мәдениетаралық контексте түсіну.
  • Білім беру процесінің барлық ішкі және сыртқы мүдделі тараптарымен тиімді байланысты қамтамасыз ету.
Top