Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04111 Маркетинг 2 ж в Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Терең ғылыми және педагогикалық дайындыққа ие, ғылым мен өндірістегі қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға және шешуге қабілетті, мемлекеттік кәсіпорындар мен бизнес-құрылымдармен сұранысқа ие, маркетингтік және басқарушылық міндеттерді тиімді шешуге қабілетті экономикалық бейіндегі жоғары білікті мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Практикалық маркетинг
    Несиелер: 5

    Отандық фирмаларда маркетингті ұйымдастырудың қолданбалы мәселелері, нарық конъюнктурасын бағалауды жүргізудің практикалық құралдары, маркетинг тиімділігін бағалау қарастырылады. Нарықты зерттеу, сатып алу тәртібін зерттеу, нақты фирмалар мен нарықтардың мысалында нарықтың фирмалық құрылымын талдау әдістері зерттеледі. Фирманың маркетингтік қызметіне, отандық кәсіпорындар өнімінің бәсекеге қабілеттілігіне талдау жүргізу бойынша дағдылар қалыптасады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    «Басқару психологиясы» курсы магистранттардың кәсіптік қызметті талдау, кәсіби қызметтің психологиялық заңдарын қолдану, жеке тұлғаның ұйымдық мінез-құлқының технологиясы мен тұлғааралық қарым-қатынастарды қалыптастыру, басқарушылық функциялардың психологиялық ерекшеліктерін анықтау және олардың кәсіптік қызметке әсерін анықтаудың негізгі аспектілеріне арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Маркетингте стратегиялық басқару
    Несиелер: 5

    Маркетингтегі стратегиялық басқарудың мәні, маркетингтің бәсекелестік, тауарлық, бағалық, коммуникациялық стратегиясы, стратегиялық басқару процесінің мазмұны оқытылады. Дағдарыс жағдайында маркетингтің ерекшеліктері, нарықтарға талдау жүргізу әдістері, маркетинг стратегиясын таңдау түсіндіріледі. Маркетингтік бизнес – стратегияны әзірлеу әдістері, фирмалардың маркетингтік қызметінің бағыттары бойынша стратегиялық шешімдерді әзірлеу әдістері ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер әдістемесі мен әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу негіздерін меңгеру барысында, ғылыми зерттеулердің негізгі әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру, оқылатын саладағы жаңа жетістіктерді ескере отырып жобалаудың теориялық негіздерімен танысу, Әртүрлі ақпаратты меңгеру дағдылары мен білімдеріне көңіл бөлу, ғылыми әдебиеттермен дербес жұмыс істеу және экономика саласындағы тәжірибелік міндеттерді шешу үшін іздеудің орынды және тиімді әдістерін таңдау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылымның тарихы мен философиясы пәні барлық мамандықтардың магистранттары үшін міндетті пән. Ғылымның тарихы мен философиясы - зерттеу әдіснамасын дамыту және жаңа білім алу, ғылыми зерттеулерді қолдану және оларды дамыту. Қолданыстағы білім негізінде, тарих пен ғылымның философиясы қолданыстағы әдістер мен әдістерге түсініктеме береді және бұрын жаңа белгісіз тәсілдерді алудың алғышарттарын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курсты оқытудың мақсаты: жоғары мектеп мұғалімінің кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру, болашақ мұғалімдерді жалпы мәселелермен таныстыру, жоғары мектеп педагогикасының әдістемелік және теориялық негіздері, оқытудың заманауи технологиялары, оқыту мен оқытуды жоспарлау және ұйымдастыру, тақырыптық-тақырыптық өзара әрекеттесудің коммуникациялық

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты жалпы ғылымдық және ғылыми-кәсіби проблематикалар шеңберінде полемика мен дәлелдеу біліктерін дамыту негізінде монолог және диалог түрінде шетел тілінде ауызша байланыс жасау дағдыларын жетілдіру;мамандығына сәйкес шетел әдебиетін және қоғамдық-саяси бағыттағы мақалаларды оқу және соңынан өңдеп, алынған ақпаратты өз түсінігінше пайдалану дғадыларын ары қарай дамыту;

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Брендті стратегиялық басқару
    Несиелер: 5

    Брендті стратегиялық басқару әдістері, Заманауи брендті дамытудың инновациялық жолдары, компаниялардың маркалық саясаты саласындағы заңнамалық негізі, брендингті дамыту перспективалары және нарықтың әр түрлі түрлерінде брендтерді қалыптастыру ерекшеліктері қарастырылады. Брендингтің ұйымдастырушылық нысандары, бренд-менеджерлердің функционалдық міндеттері, сауда маркаларын құру және дамыту мәселелері, сауда маркаларының активтерін басқару мәдениеті оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Маркетингтік зерттеулердегі математикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Маркетингтік ақпаратты өңдеу үшін қолданылатын математикалық әдістер оқытылады: көп өлшемді, регрессиялық, корреляциялық, Имитациялық, детерминацияланған. Тауар қозғалысы мәселелерін зерттеу үшін динамикалық және эвристикалық бағдарламалауды қолдану суреттеледі. Кәсіпорынның маркетингтік қызметін ақпараттық-аналитикалық қамтамасыз ету модельдері қарастырылады. Тиімді болжамды жүйені құру процесі ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетингтегі ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Маркетингте ғылыми зерттеулер жүргізудің әдіснамалық негіздері, маркетингте зерттеу жобасына кешенді талдау жүргізу әдістемесі қарастырылады. Қазіргі ғылымның тенденциялары, ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттары және оларды маркетингте қолдану талданады. Сыртқы бизнес-ортада және компания ішінде болып жатқан маркетингтік процестерді жүйелі түрде көру әдістері ашылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым мен білім беру саласындағы жобаларды басқару негіздері
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы тұжырымдаманы басқару, талдау және компьютерлік құрал-сайман жөніндегі міндеттерді шешу үшін жобаларды басқару оқытылады. Ғылым мен білімдегі жобаларды басқару ерекшеліктері қарастырылады. Ғылым мен білімдегі жобалардың орындалуын үйлестіру тәсілдері талданады, жобаларды басқару кезінде басқару шешімдерінің тиімділігін есептеу жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетингте жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Жобаларды басқару әдістемелерінің тарихы, жобаны басқару міндеттері, жобаның өмірлік циклі, маркетингтегі жобаны басқару процесі қарастырылады. Маркетингтегі жобаларды тиімді басқарудың әдіснамалық негіздері, жобаның орындалуын талдау процесі, жобаларды басқарудың функционалдық құрылымы, құрылым ерекшеліктері және маркетингтегі жоба командасы оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-экономикалық зерттеулердегі статистикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Экономикалық және әлеуметтік құбылыстарды талдау тәсілдері, әлеуметтік-экономикалық зерттеулерде статистикалық әдістерді қолдану тәсілдері зерттеледі. Ғаламдық компьютерлік желілердегі және корпоративтік ақпараттық жүйелердегі ақпаратты талдау әдістері қарастырылады. Талданады әлеуметтік-экономикалық процестерді пайдалана отырып, Қазақстанның статистикалық деректер. Әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштер болжануда.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетингтік зерттеулер (озық курс)
    Несиелер: 5

    Маркетингтік зерттеулердің заманауи теориясы қарастырылады. Негізделген және тиімді маркетингтік шешімдер қабылдау үшін маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістемесі ашылады. Маркетингтік зерттеулер жүргізу үшін ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдері мен құралдарын иелену, олардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін әртүрлі кәсіпорындарда маркетингтік зерттеулерді жүзеге асыру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетингтік логистика
    Несиелер: 5

    Маркетингтік логистикалық жүйені ұйымдастыру, тауарлар мен қызметтерді өндірушілер мен тұтынушылар арасындағы материалдық ағындарды, қаржы және ақпараттық ағындарды жүйелік ұйымдастыру міндеттері зерттеледі. Функционалдық салалардың құраушылары қарастырылады маркетинг логистикасы. Материалдық ағындарды басқаруда логистикалық тәсілді қолданудың тиімділігі талданады,тарату жүйесіндегі қоймалардың оңтайлы санын есептеу жүргізілед.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Интеграцияланған директ маркетинг
    Несиелер: 5

    Тікелей маркетинг және практикада белсенді сату құралдары, интеграцияланған маркетинг директорларының әдістері оқытылады. Нарық талаптарын ескере отырып, коммуникациялық маркетингтік бағдарламаларды әзірлеу процесі, интеграцияланған маркетингтік коммуникацияларды пайдалану әдістері талданады. Тікелей маркетингті енгізу жоспарларын әзірлеу тәсілдері суреттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ҚР өнеркәсіптік кәсіпорындардың маркетингі
    Несиелер: 5

    Маркетингтік ерекшелігі өндірістік-техникалық мақсаттағы өнімдер нарығындағы қызмет түрлері, Өнеркәсіптік маркетинг стратегиясы мен тактикасы оқытылады. Өнеркәсіптік кәсіпорынның маркетингтік қызметін жоспарлау тиімділігі, өнеркәсіптік маркетингтің бәсекелестік стратегияларын іске асыру және бақылау талданады. Қазақстандағы өнеркәсіп кәсіпорындарының ассортименттік, бағалық, өткізу, коммуникациялық саясатының ерекшеліктері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Digital маркетинг
    Несиелер: 5

    Digital маркетингтің құралдары мен стратегиялары, контекстік және медиалық жарнаманың ерекшеліктері, Digital маркетинг үшін зерттеу және сегменттеу әдістерінің ерекшеліктері зерттеледі. Digital маркетинг және жарнамалық кампаниялар құралдарының тиімділігі талданады. Іздеу оңтайландыру негіздері, Интернет желісіне қатысу стратегиясын әзірлеу, лидогенерация процестері ашылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Маркетингтік коммуникациялардың көмегімен тауарлар мен қызметтердің әлеуетті тұтынушыларына әсер ету тәсілдері, маркетингтік коммуникацияларды интеграциялау әдістері оқытылады. Жарнамалық қызметтің тиімділігі, сатуды ынталандыру тәсілдері, кәсіпорынның имиджін қалыптастыру, сатушы мен сатып алушының қарым-қатынас әдістері талданады. Жарнамалық науқанның, пиар-науқанның, директ-майлтың кампаниясының ұйымдастырушылық аспектілері қарастыры

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ҚР қызмет нарығындағы маркетинг
    Несиелер: 5

    Қызмет көрсету маркетингі ерекшеліктері, қызмет көрсету саласындағы кәсіпорындарда маркетинг кешенін қалыптастыру ерекшеліктері, қызмет көрсету нарығында сегменттеу және позициялау ерекшеліктері оқытылады. Қазақстандағы қызмет көрсету саласында клиенттік ниеттестік және бәсекелестік жүйесін әзірлеу әдістері суреттеледі. Қызметтер сапасының үлгілері, қызмет көрсету процесі, қызметтің баға белгілеу әдістері, қызметті бөлу арналары ашылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұтынушылардың мінез - құлқын талдау
    Несиелер: 5

    Тұтынушылардың мінез-құлқын талдау әдістері, тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін факторларды талдау, тұтынушылар сегментінің "бейінін" сипаттаудың әдістемелік тәсілдері оқытылады. Сатып алу тәртібіне кешенді талдау жүргізу, тұтынушыларды іздеу және сатып алушының келешегін бағалау дағдылары қалыптасады. Тұтынушылық мінез-құлықты зерттеу нәтижелерін қолдану талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Баға белгілеу: ҚР теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Әр түрлі тауар түрлеріне баға белгілеу әдістері, баға жүйесі, баға таңдауға әсер ететін факторлар, отандық фирмалардың баға белгілеу практикасы оқытылады. Баға белгілеудің әдіснамалық тәсілдері, баға белгілеудің шетелдік тәжірибесі қарастырылады. Кәсіпорынның баға белгілеу мен баға саясатын жетілдірудің негізгі бағыттары болжануда.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Зерттеу және жаңа білім алу әдістемесінің дамуын интерпретациялау, зерттеу әзірлемелерін қолдану, кәсіби қызметті талдау, кәсіби қызметтің психологиялық заңдарын қолдану, тұлғаның ұйымдастырушылық мінез-құлқының технологиясы және тұлғааралық қарым-қатынасты орнату, Жоғары мектеп педагогикасының мәселелерін, әдіснамалық және теориялық негіздерін түсіндіру

  • Код ON2

    Шет тілінде ғылыми ақпараттың жазбаша эксплицирленуін меңгеру, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу негіздерін, ғылыми зерттеу әдістерін меңгеру, ғылым мен білімдегі жобалардың орындалуын үйлестіру тәсілдерін талдау, жобаларды басқару кезінде басқару шешімдерінің тиімділігін есептеуді жүргізу.

  • Код ON3

    Маркетингтік ақпаратты өңдеу үшін математикалық әдістерді, динамикалық және эвристикалық бағдарламалау модельдерін пайдалану, экономикалық және әлеуметтік құбылыстарды талдау, әлеуметтік-экономикалық зерттеулерде статистикалық әдістерді қолдану тәсілдерін қолдану

  • Код ON4

    Жобаларды басқару әдістемесін қолдану, жобаны басқару міндеттерін түсіндіру, жобаның өмірлік циклі, маркетингтегі жобаны басқару процесін, брендті стратегиялық басқару әдістерін, заманауи брендті дамытудың инновациялық жолдарын түсіндіре алу

  • Код ON5

    Нарық конъюнктурасын бағалауды, маркетинг тиімділігін бағалауды жүргізудің практикалық құралдарын қолдануды меңгеру, дағдарыс жағдайында маркетинг ерекшеліктерін түсіндіру, маркетинг стратегиясын таңдау, маркетингтік бизнес-стратегияларды әзірлеу әдістерін пайдалану, сатып алу мінез-құлқын кешенді талдауды жүргізу, тұтынушыларды іздеу және сатып алушының перспективаларын бағалау дағдыларын меңгеру

  • Код ON6

    Маркетингтік зерттеулер жүргізу үшін ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдерін және құралдарын меңгеру, қазіргі ғылымның үрдістерін талдау, ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттары және оларды маркетингте қолдану, Digital маркетингтің құралдары мен стратегияларын қолдану, контекстік және медиалық жарнаманың ерекшеліктерін интерпретациялау

  • Код ON7

    Кәсіпорынның баға белгілеуін және баға саясатын жетілдірудің негізгі бағыттарын болжау, Қазақстандағы өнеркәсіп кәсіпорындарының ассортименттік, баға, өткізу, коммуникациялық саясатының ерекшеліктерін түсіндіру, жарнамалық қызметтің тиімділігін талдау, сатуды ынталандыру тәсілдері, сатушы мен сатып алушының қарым-қатынас әдістерін қолдана алу

  • Код ON8

    Қызметтер сапасының моделін қолдану, қызмет көрсету процесін, баға белгілеу әдістерін, қызметті бөлу арналарын, коммуникациялық маркетингтік бағдарламаларды әзірлеу процесін, интеграцияланған маркетингтік коммуникацияларды пайдалану әдістерін түсіндіру, материалдық ағындарды басқаруда логистикалық тәсілді қолдану тиімділігін талдай алу

Top