Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01401 Музыкалық білім в Ы.Алтынсарин атындағы АПИ

Пәндер

  • Музыкалық теория негіздері

    Білім алушы музыка теориясының негізгі заңдылықтары туралы толық білімдерін көрсетеді: дыбыс, оның физикалық және музыкалық қасиеттері, регистр, дыбыс қатары, дыбыстардың атаулары, ноталық хат, ноталардың ұзақтығы, кілттер, альтерация белгілері, үзілістер, метроритмдер, өлшем, такта, затакт, интервал, лад және тональдар туралы түсініктерді, квартоквинт шеңбері, аккордтар, үшдыбыстылық түрлері, септаккордтар, доминантаккордтар, модуляция, альтерация, квартоквинт шеңбері, аккордтар, үшдыбыстылық түрлері, хроматизмдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сольфеджио

    Білім алушы музыканы кәсіби қабылдау үшін қажетті дыбыстық-жоғары, метрикалық, есту қабілеті мен музыкалық есте сақтау қабілеттерін сипаттайды, сондай-ақ жалпы білім беретін мектепте жұмыс істеу және педагогикалық колледже сольфеджионы оқыту үшін қажетті кейбір педагогикалық тәсілдерді зерделейді. Ол әр түрлі ладдағы гаммаларын, жеке интервалдарды, аккордтарды, лад пен тоналдылықтағы сатылардың ырғақты суреттерін, бір дауысты, аралық және аккордтық құрылыстарды сипаттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Дирижерлеу

    Білім алушы дирижерлік аппаратты көрсетеді, дирижерлік шеберлікті, сүйемелдеумен және шығармаларды дирижерлау дағдыларын, хормен ән айтуға жақын аспапта хор партитурасын орындау дағдыларын, бір-екі кіші, екі-төрт дауысты партитураны сүйемелдеумен және аспапты сүйемелдеусіз орындайды, балалар хорымен жұмыс істеуге қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Негізгі музыкалық аспап

    Білім алушы музыкалық шығарманы игеру барысында аспапта ойнаудың техникалық біліктері мен дағдыларын қалыптастырады, музыкалық-есту көріністерін және моторлық-қимыл орындаушылық дағдыларын дамытудың нысандары мен әдістерін, әртүрлі жанрдағы, нысандағы, стиль мен бағыттағы шығармаларды қамтитын көркемдік репертуарды, практикалық орындаушылық және педагогикалық қызметке дайын педагогикалық және концерттік реперутармен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын меңгергеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 20
  • Аралас хор

    Білім алушы хормен айтылу негіздерін, хор тобындағы вокалдық тәрбие әдістерін, хор партияларымен, хормен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын көрсетеді, хор репетицияларын, концерттік қойылымдарды өткізу тәжірибесі бар, мектеп партитурасымен жұмыс істей алады, ойлана алады және көркем бейнені жүргізе алады.хормен жұмыс істеу әдістерін, әншілік іс-әрекет кезінде адам ағзасында болып жатқан психофизикалық үдерісті дидактикалық принциптер мен білімдерді меңгерген

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 12
  • Хор класы

    Білім алушы әншілік мәдениетті, хорда ән айтудың кәсіби біліктері мен дағдыларын қолданады, ұлттық және әлемдік музыкалық классиканың үздік үлгілерін, заманауи композиторлардың шығармаларын, халықтық музыкалық шығармашылықты практикалық зерделеу жолымен музыкалық ой-өрісін кеңейтеді, хормейстерлік және дирижерлік даярлықты меңгерген және жалпы білім беретін мектепте жұмысқа дайын. Хор дыбысталу негіздерін, хор ұжымында вокалдық тәрбие әдістерін меңгеріп, жалпы білім беретін мектепте жұмысқа дайын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 12
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мән мәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесу мен коммуникацияны дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Болашақ мұғалімдер орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін қажетті негізгі оқыту теорияларын, білім беру тұжырымдамаларын және заманауи оқыту технологияларын меңгерген. Болашақ мұғалімдер педагогикалық ғылымның негіздерін, адамның табиғаты туралы тұжырымдамалық көзқарастарды қарастырады. Оқытудың теориялары мен педагогикалық модельдерді зерттейді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары ,білім беру технологияларының түрлері (дәстүрлі, инновациялық, цифрлық) меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру жүйесіндегі жасанды интеллект

    Білім алушылар білім беру процесінде жасанды интеллект пен нейрожелілерді қолданудың негіздерін біледі; нейрондық желілердің принциптерін, олардың архитектурасын, алгоритмдері мен ассоциативті жад желілерін түсінеді; ЖИ тілдік моделдерін тиімді промпттар арқылы басқарады; білім беру деректерін визуализациялайды және талдайды; ЖИ көмегімен геймификация әдістерін қолданады; қолданбалы мәселелерді шешуде ойлау процестерін модельдеу мен нейрожелілерді қолданудың практикалық аспектілерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    «Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері» пәні тірі ағзалар мен экожүйелердің ұйымдасу деңгейлері мен қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын, олардың тұрақтылығын, биосфера құрамдастарының өзара әрекеттесуін және табиғатты пайдаланудың артуы жағдайындағы адам әрекетінің экологиялық салдарын қарастырады. Пәнде әлем елдерінде және Қазақстан Республикасында тұрақты дамудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық мақсаттары қаралады. Сонымен қатар, тіршілік қауіпсіздігінің негізгі қағидалары, тәуекелдер мен төтенше жағдайлар, оларды талдау мен басқару жолдары зерттеледі. Қазіргі қоғамдағы әлеуметтік, діни, саяси және экономикалық тұрақсыздық факторлары, күнделікті өмірдегі қауіптер, сондай-ақ қауіпсіздік мекемелерінің қызметі мен оны құқықтық реттеу мәселелері қамтылады. Пән студенттерге экологиялық ойлау, қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыру және жаһандық тұрақты даму мақсаттарына сай әрекет ету қабілеттерін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Вокал класы

    Білім алушы әншілік аппараттың ерекшеліктерін және вокалдық әдістеме негіздерін, вокалдық орындау мәдениетін, әншілік ұстанымды, әншілік тыныс алуды, балалар дауыстарының даму ерекшеліктерін және балалар дауыстарымен жұмыс істеу әдістемесін көрсетеді, вокалдық-әншілік дағдыларды жетілдіреді, дұрыс тыныс алу, резонаторларды оңтайлы пайдалану және артикулярлық аппараттың жұмысын саналы реттеу негізінде әншілік дауыс қалыптастыру дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дауыс қою

    Білім алушы вокалдық музыка әдіснамасының негіздерін және артикуляциялық аппаратты іске қосу ерекшеліктерін, вокалдық орындау мәдениетін, ән айтудағы тыныс алуды, дыбысты меңгеруді қолданады, балалар дауысымен, әртүрлі сипаттағы вокалдық техникалармен және мектеп әндерінің тәсілдерімен жұмыс істей алады, вокалды музыка құралдарымен мектепте білім беру-тәрбие іс-шараларын өткізуді көрсетеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері

    Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелерін тарихи және қазіргі контексте қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, себептерін ашумен қатар, Қазақстан Республикасындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, моральдық-этикалық аспектілері де талданады. Курс азаматтарды құқықтық тәрбиелеу мәселелерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы бақылау және ашықтық институттарын қалыптастыру үдерісін қарастырады. Курстың мақсаты – студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы санасын және құқықтық құндылықтарды дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұлт аспаптар ансамблі

    Білім алушы мектеп оркестрін оқушылардың музыкалық қабілеттерін дамыту факторы ретінде ұйымдастырады, музыкалық аспаптарда ойнауға үйретеді, оқушылардың даралығы мәдениетін дамытады, өз күшіне деген сенімін нығайтады, ұжымда ынтымақтастық пен тәртіпті орнатады, оқушыларды "қазақ халық оркестрі"ұғымымен таныстыра отырып, интерактивті байланыс арқылы жалпы білім беру процесін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Қосымша музыкалық аспап

    Білім алушы оқытылатын аспапта ойнаудың негізгі тәсілдерін, болашақ музыка мұғалімдерінің өзіндік жұмысы үшін педагогикалық дағдылар мен қажетті әдістерді, аспаптық ойын дағдыларын, көркемдік жетілдіруді және қоғамдастықтың осыған қажеттілігін қолданады. Музыкалық аспапта (фортепиано) ойнаудың негізгі дағдыларын көрсетеді. Өз бетінше жұмыс істеуге қажетті дағдыларды меңгерген және педагогикалық қызметке дайын кеңінен білімді музыка мұғалімдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Гармонияға кіріспе

    Білім алушы музыкалық-ғылыми білім берудің теориялық негіздерін қолданады, музыка тілінің сұлулығы мен табиғатының заңдылықтарын ашады, музыкадағы көркемдік және қалыптастырушы аспаптың көптігінің негізгі заңдылықтарын, көркемдік талғам мен ойлауды сыни бағалауды көрсетеді және қажетті ғылыми жұмыстың мәдени негізін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Казақтың дәстүрлі музыкасы

    Білім алушы қазақ музыкасының дамуының негізгі кезеңдерін, түркі, ортағасырлық және Хан музыкасының тарихын, қазақ халық музыкалық фольклорын зерттеуші-этнографтардың шығармаларын сипаттайды. Ақындармен, суретшілермен, жыраулармен, орындаушылармен, музыкалық-поэтикалық өнер байқауы - айтыспен, дәстүрлі музыка - ән, толғау, термемен танысады. Ұлттық музыканы қалыптастырудың қайнар көздері туралы белгілі бір түсінікке ие, алдағы педагогикалық іс-әрекетте өз білімін қолдана алатын мамандарды әзірлейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Аспапты меңгеру

    Білім алушы оқытылатын аспапта (фортепиано, баян) ойнаудың негізгі дағдыларын, ноталық мәтінді парақтан оқу дағдыларын қолданады, бұл бейтаныс музыкалық мәтінде еркін бағдарлануға мүмкіндік береді, шығармашылық ойлауды белсендіреді және жаңа репертуарды меңгеруді жеңілдетеді, ансамбльдік орындау дағдыларына ие болады. Өз бетінше жұмыс істейді және педагогикалық қызметке дайын.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіпкерлік негіздері және қаржылық сауаттылық

    Курс студенттердің бизнесті жүргізу, қаржыны басқару және ұтымды экономикалық шешімдер қабылдау дағдыларын дамытады, бұл олардың нақты экономикалық ортаға сәтті бейімделуіне ықпал етеді. Бұл пән студенттердің кәсіпкерлік саласындағы білімдері мен дағдыларын, экономика негіздерін, қаржы менеджментін және негізделген қаржылық шешімдерді қабылдауға бағытталған. Курс барысында студенттер қаржылық жоспарлау және бюджеттеу мәселелерін талдайды. Олар жеке қаржыны басқару және отбасылық бюджетті ұстау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Зерттеу тәсілдері. Индуктивті және дедуктивті әдістер. Сапалық, сандық, аралас зерттеу әдістері. Бастапқы және қосымша зерттеулер. Action research. Зерттеудің дизайны – сипаттамалық, корреляциялық, эксперименттік, квазиэксперименттік, көлденең қималық, бойлық, case study, этнографиялық, ізденімпаздық, түсіндірмелі. Айнымалылар мен гипотезалар. Зерттеудің сенімділігі мен негізділігі. Орындалу және қайталану. Кездейсоқ және жүйелі қате. Триангуляция. Іріктеу. Іріктеуді қалыптастыруға қосу және алып тастау критерийлері. Іріктеу әдістері. Мәліметтерді жинау – сауалнамалар, сұхбаттар, тәжірибелер, бақылау зерттеулері, жүйелі шолу. Мәліметтерді тексеру. Сұхбаттың транскрипциясы. Мәліметтерді талдау – статистикалық талдау, мазмұнды талдау, дискурс-талдау, тақырыптық талдау, мәтінді талдау. Зерттеу этикасы. Алқалық рецензиялау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гармония

    Гармония курсы студенттерді музыканың маңызды көркемдік, мәнерлі және қалыптастырушы құралы болып табылатын гармоникалық полифониялық презентацияның негізгі принциптерімен және оның тарихи даму логикасымен таныстырады. Курс болашақ музыка мұғалімінің тақырыптың мода-тональдық құрылымы туралы түсініктерін, гомофониялық шығармадағы монотонды және модуляциялық гармоникалық даму әдістерін, музыкалық ойды түрлі-түсті гармоникалық тізбекте жеткізе білуді дамытуға бағытталған. Зерттеу пәні – 18-19 ғасырлардағы классикалық-романтикалық өнерде қалыптасып, бүгінде өз маңызын сақтап қалған тональдық үйлесімділіктің жалпы заңдылықтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестр

    Білім алушы оркестрде кәсіби ойнау дағдыларын көрсетеді, сонымен қатар-оркестрмен жұмысты басқару әдістері, адам ағзасында болып жатқан психофизиологиялық процестер туралы, оркестр ұжымын басқара алады, музыкалық шығармаларды таңдайды, оларды ойнай алады және дирижерлай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Қазақ музыка тарихы

    Білім алушы қазақ музыкасының даму кезеңдерін, ежелгі түрік кезеңінің ерекшеліктерін, орта ғасырлардағы музыкалық мәдениетті, Қазақ хандығы кезеңіндегі музыканы сипаттайды. XIX ғасырдың халықтық-кәсіби музыкалық мәдениеті, аспаптық музыка, ән мәдениеті, Қазақстандағы кәсіби музыкалық мәдениеттің пайда болу және даму тарихы, балаларға арналған қазақ халықтық және кәсіби музыкасы туралы білімдерін қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Бұл курста болашақ мұғалімдер оқу процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсінеді және оларды оқу жағдайында ескереді. Болашақ мұғалімдер тиісті ақпараттық-коммуникациялық технологияны, оқу және ассистивті технологияларды қолдана отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға білім беруге қолдау көрсетуді үйренеді. Сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың психологиялық және этикалық әл-ауқатын қолдау үшін қауымдастықтармен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтасады. Курс болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беруде ерекше білім беру қажеттіліктері бар бар білім алушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз етуге бағытталған қажетті кәсіби құзыреттермен қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулер және инновация

    Болашақ мұғалімдер зерттеулерге негізделген жаңа білім алады, мұғалімнің білімі мен кәсібін жетілдіру мақсатында оқытудың инновациялық тәсілдерін игереді, сондай-ақ білім алушыларды оқыту мен басқарудың әртүрлі салаларында этикалық тұрғыдан практикалық зерттеулер жүргізеді. Мұнда инновациялық тәсілдер ұғымы жаңашыл, тиімді және шығармашылық негіздегі әдістер мен технологияларды оқыту процесіне енгізу арқылы білім беру жүйесін заманауи талаптарға сәйкестендіруге бағытталған шешімдерді білдіреді. Бұл ұғым оқытудың дәстүрлі модельдерінен ерекшеленіп, тәжірибеге негізделген, эксперименттік және сындарлы ойлау әдістерін қолдану арқылы педагогикалық ортада өзгерістер мен жаңалықтарды енгізуді көздейді. Курс студенттерді мұғалімнің кәсіби дамуының маңызды құралы ретінде педагогикалық зерттеулердің негіздерімен таныстырады. Оған педагогикалық зерттеудің негізгі әдістері – сандық, сапалық және аралас тәсілдер, сонымен қатар білім беру саласындағы ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдері (мәселені тұжырымдаудан нәтижелерді талдауға дейін) кіреді. Сонымен қатар, курс заманауи зерттеу тәсілдеріне (Lesson study, Action research, Case study, Mixed methods research) назар аударады. Ғылыми әдебиеттерді сыни тұрғыдан талдауға, зерттеу сұрақтарын нақты тұжырымдауға, деректерді жинау мен талдау үшін ең қолайлы әдістерді таңдауға, сондай-ақ зерттеу қызметіндегі этикалық принциптерді сақтауға ерекше мән беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі Студенттер, мүмкін: • бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы түсіну (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау) • оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Музыка пәнін оқыту әдістемесі

    Білім алушы Музыкалық білім берудің тарихы мен теориясын, әдістеме негіздерін, қойылған міндеттерді нақты түсіну, балалардың жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін, музыкалық өнердің тәрбиелік және білім беру функцияларын, балалардың шығармашылық даму міндеттерін және оларды шешу жолдарын, музыка сабағын жоспарлау және өткізу технологияларын жақсы білу негізінде оқушылармен жұмыс істеу әдістемесін сипаттайды. Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдерді, оқыту үшін бағалауды және оқытуды бағалауды көрсетеді, оқытуда критериалды бағалауды пайдаланады, оқытудағы кедергілерді анықтайды, оқыту процесінде Lesson Study қолданады, интерактивті тақтамен жұмыс істеу технологиясын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыканы оқытудығы цифрлық білім беру ресурстары

    Білім алушы цифрлық білім беру ресурстарын қолданудың маңызын, әдістемелік ерекшеліктерінің сипаттамасын, мазмұны мен құрылымын талдайды. Электронды оқыту жүйесі, электронды оқулық, ақпараттық технология, мультимедиялық проектор арқылы даярланған цифрлық объектідерді демонстрациялау, интерактивті модельдерді қолдану, цифрлық білім ресурстарымен жеке зерттеушілік пен шығармашылық жұмыстарды орындай алады. Цифрлық ресурстарды игере отырып білім беру платформаларын әзірлеуді меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп әндерін сүйемелдеу

    Білім алушы резонатор мен артикуляциялық аппаратты күйге келтіру арқылы вокалдық дағдыларды көрсетеді, аспапта ойнау дағдыларын, аспапта ойнаудың жүйелі және қадамдық тәжірибесін қолданады, музыкалық композициялармен өзіндік жұмыс тәжірибесі, әртүрлі дәуірдегі әртүрлі стильдер мен бағыттардағы аспаптық шығармаларды көркем орындау тәжірибесі бар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлемдік музыка тарихы

    Білім алушы антикалық, ортағасырлық және Ренессанс кезеңдеріндегі музыкалық өнерді, 17 және 18 ғасырлардағы Батыс Еуропа музыкасын, Вена классицизмі мен Француз импрессионизмін, XIX ғасырдағы музыканы (батыс еуропа, орыс классикасы), орыс музыкасындағы реализмді, итальяндық опера веризмін, Француз импрессионизмін, ХХ ғасырдың музыкасын сипаттайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел музыка тарихы

    Білім алушы классикалық музыканың әртүрлі жанрларының қалыптасуының, дамуының және әлеуметтік шарттылығының тарихи заңдылықтарын, композиторлардың өмірлік және шығармашылық жолдарын, көркем-озық, жастарды эстетикалық тәрбиелеу үшін классикалық музыканың ең құнды үлгілерін сипаттайды. Ол музыкалық өнер ұғымын әлеуметтік-тарихи процеспен тығыз байланысты тұтас, тарихи дамып келе жатқан құбылыс ретінде сипаттайды. Жастар арасында маңызды музыканы белсенді насихаттай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Концертмейстерлік класс

    Білім алушы мектептегі музыкалық репертуарды оқу процесінде концертмейстерлік дағдыларын көрсетеді; солистпен және ансамбльмен жұмыс істейді, музыкалық аспапта ойнау дағдылары мен дағдыларын, музыкалық шығарманы меңгеру процесінде жұмыс істеу әдістемесін қолданады, аспапта ойнау тәсілдерінің жүйелі және жүйелі жинақталуы, әртүрлі стильдер, дәуірлер мен бағыттардың қолжетімді аспаптық туындыларын көркемдік орындау тәжірибесі бар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музыка мұғалімінің кәсіби шеберлігі (Хорды дирижерлеу)

    Білім алушы жан-жақты дамыған дирижерлік музыкалық қабілеттерін көрсетеді. Хор дирижері және хор пәндерінің оқытушысы ретінде әрі қарай практикалық жұмыс істеу үшін қажетті білім мен дағдыларды меңгерген жоғары білікті маман. Өзара байланыста міндеттерді орындау кезінде, сондай-ақ әрбір білім алушының даралығын ескере отырып, оқу репертуарын дұрыс таңдау кезінде білікті мамандарды қалыптастыру бойынша табысты жұмыс жасайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп әндерін оқыту практикумы

    Білім алушы музыкалық-орындаушылық қызметтің мынадай түрлерін көрсетеді: жеке ән айтуды сүйемелдеу, солистке, аспапшыға, вокалдық ансамбльге, хорға сүйемелдеу; ойынды дирижерлік қимылмен үйлестіру; парақтан ноталарды оқу, есту бойынша іріктеу; есту және ноталық транспонирлеу; мектеп репертуарына әдістемелік-теориялық және орындаушылық талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дипломдық жұмысының орындалуы

    Білім алушы дипломдық жұмыстың орындалу барысында зерттеу элементтері бар күрделі кешенді міндеттерді шешу, теориялық білім мен практикалық дағдыларды жүйелеп кеңейту және жұмыс істеуге қабілеттілік деңгейін анықтайды. - теориялық білімін, практикалық дағдысын нақты практикалық міндеттерді шешуде қолданады. - мәселелер мен сұрақтарды шешу барысында өз бетінше жұмыс жасаудағы біліктілігін дамыту және зерттеу әдісі мен экспериментін игереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дирижерлеуді орындау шеберлігі

    Білім алушы сабақ және сыныптан тыс жұмыс жағдайында оқушылардың вокалдық-хор қызметін ұйымдастыруға және жүзеге асыруға дайындықты көрсетеді, аспапта хор партитурасын ойнаудың қажетті техникалық және орындаушылық дағдыларын, шынайы хор дыбысына сәйкес келетін партитураны ішкі есту қабілетін қолданады, көру және қозғалу құралдарының дағдыларын пысықтайды, ішкі есту және ноталық мәтінді оқу еркін сөйлеу қабілеті, сондай-ақ есте сақтау қабілеті дамыған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру

    Білім алушы зерттеу жұмысындағы академиялық жетістіктерін талдайды, шешімдер қабылдайды, алған тәжірибесі негізінде кәсіби ойлау қабілетін көрсетеді, алған білімін қазіргі заманғы шығармашылық және педагогикалық қызметте, академиялық жазбада қолдана алады, әлемдік және қазақстандық музыкалық шығармалармен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім мен дағдыларды бағалау практикумы

    Болашақ педагогтерге өзін-өзі бағалау мен өзара бағалау әдістері де практикумда қарастырылады. Білім алушылардың оқу жетістіктерін әділ әрі тиімді бағалаудың жолдарын үйрету. Практикум барысында нақты сабақ жоспарларына бағалау құралдарын енгізуді үйренеді. Бағалау құралдарын (тест, бақылау жұмысы, портфолио, рубрика және т.б.) әзірлеу дағдыларын қалыптастырады. Білім алушы нақты кейстерді зерттейді, жұмыстары талданады. Педагогикалық ситуациялар арқылы бағалау кезінде туындайтын қиындықтар меңгереді. Білім алушылардың білімін бағалау құзыреттілігін арттырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (Негізгі музыкалық аспап)

    Білім алушы музыкалық аспап бойынша мемлекеттік емтиханға дайындығын көрсетеді: негізгі музыкалық аспапта шығармаларды дәл техникалық орындау, шығарманың мазмұнын, образын және стилін көрсету. Сондай-ақ, ойын және Мектеп әндері де бар. Әр түрлі жанрдағы, формадағы, стильдегі және бағыттағы шығармаларды қамтитын орындаушылық және көркемдік репертуарды көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Музыкалық білім берудің әдіснамасы мен психологиясы

    Білім алушы Музыкалық білім берудің әдіснамасын, оқытуда мұғалімнің ролін, қызметін талдап меңгереді, жалпы орта білім беру мазмұнын құрастырудың әдістемелерін, теориялық-әдіснамалық негіздерін қарастырады, педагог пен студенттің музыкалық-педагогикалық проблемалар мен оларды қолдануды бірлесіп талдайды, музыканың негізгі бірліктерін - психонемияны, ежелгі ілімдердің музыкалық психологиясын, музыкалық-психологиялық білім мен ұғымдарды, бағыттарды, қатынастарды, когнитивті процестерді дамытудың негізгі үрдістерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Негізгі музыкалық аспапты меңгеру

    Білім алушы музыкалық аспапта ойнаудың негізгі дағдыларын қолданады, маңызды кәсіби орындаушылық дағдыларын қалыптастыра отырып, музыкалық мәнерліліктің тиісті құралдарының көмегімен шығармалардың көркемдік мазмұнын ашуды көрсетеді, педагогикалық және концерттік репертуармен өз бетінше жұмыс істеудің қажетті дағдыларына ие, практикалық орындаушылық және педагогикалық қызметке дайын, отандық және шетелдік аспаптық Әдістеменің, орындаушылық теориясы мен тарихының жаңа жетістіктерін пайдаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектеп әндерін меңгеру

    Білім алушы ән әуенімен жұмысты көрсетеді: сольфеджирует, таза фразаны жасайды және оның орындалуын дыбыстайды, әнді сүйемелдеу бойынша жұмыс істейді: парақтан оқиды, авторлық түсіндіру бойынша орындайды, әнді жатқа көркем орындайды, аннотация, мектеп әндерінің әдістемелік-теориялық және вокалдық-хор талдауы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әлемдік музыка тарихы мен музыкалық білім беру саласындағы теориялық білімді меңгереді;
  • Музыкалық шығармашылық және орындаушылық дағдысын практикалық іс әрекетінде көрсете алады;
  • Орта білімнің жаңартылған мазмұны, инклюзивті білім беру жүйесі, сондай-ақ ШЖМ жағдайындағы оқыту әдістерін, критериалды бағалауды жетік меңгерген;
  • Кәсіби қызметінде сандық білім беру ресурстарын тиімді қолдана алады;
  • Ғылыми зерттеу жұмысын, жобаларын басқара отырып, өз тәжірибесінде қолдана алады;
  • Педагогика мен психологияның ұғымдары мен әдіснамалық негіздерін, оқушылардың жас ерекшелігіне байланысты салауатты, қолайлы және қауіпсіз ортаны қалыптастыруда, кәсіби қызметінде өз жұмысының нәтижелерін көрсете біледі;
  • Экологиялық құзіреттілігін тұрақты қамту, қалыптастыру әдістері мен қағидаттарын, кәсіпкерлік қызметтерін және жемқорлыққа қарсы күрес мәдениеттерін кәсіби қызметінде көрсете біледі;
  • Ғылыми зерттеулер және сондай-ақ оқытудың әдістемесі мен технологиясын, жоспарлау мен жеке оқытуды, білім беру саласындағы инновацияларды білу;
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің жоғары деңгейін көрсетеді; қаржылық сауаттылық негіздерін игере отырып, кәсіпкерлік қызметті жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін қолданады.
  • Білім беру ғылымының теорияларын, инновациялық әдістерді, жасанды интеллект және заманауи технологияларды қолданады.
  • Музыкалық білім саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып, музыканы оқытудың белгіленген мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің жағдайларын құру.
  • Музыкалық-теориялық және практикалық пәндер бойынша алған білімдерін вокалдық-хор, дирижерлік, хормейстерлік және аспаптық дағдыларды көрсетуде және музыка сабақтарын өткізуде жобалау мен орындаушылық процестерін модельдеу үшін жүйелеу және жалпылау.
Top