Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01511 География және тарих в Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

  • Археология және этнология негіздері
    Несиелер: 5

    Археология және этнология пәні, мақсаты, міндеттері, әдістері. Археологиялық қазба зерттеулері туралы түсінік. Қазақстан аумағындағы археологиялық қазбалар. Археология дамуының негізігі кезеңдері. Әлемнің этномәдени картасы: үрдістер, тәсілдер. "Этнос", "халық", "этникалық қауымдастық"ұғымдары. Өткен және қазіргі халықтардың этникалық мәдениеті. Әлемдік аймақтық / ұлттық діндер. Дәстүрлі діни сенім.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық кәсіпке кіріспе
    Несиелер: 3

    Педагогикалық мамандық және оның қоғамдағы тағайындалуы. Педагог мамандығының беделі. Педагог мамандығының ерекшеліктері, педагогикалық қызметтің ерекшелігінің сипаттамасы. Педагог қызметінің нормативті-құқықтық және заңнамалық негізі. Мұғалім педагогикалық қызметтің субъектісі ретінде. Педагогтың кәсіби құзыреттілігі. Педагогты шығармашылық кәсіби даярлаудың тәсілі ретінде өздігінен білім алу мен өзін-өзі тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік физиологиясы және қауіпсіздік негіздер
    Несиелер: 3

    Оқушылардың өсуі мен дамуының жасқа байланысты физиологиялық ерекшеліктері. Оқу үдерісіне және оқу орындарының жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Балалар мен жасөспірімдердің салауатты өмір салтын қалыптастырудың негіздері. Тіршілік қауіпсіздігі саласындағы нормативтік-құқықтық актілер. Төтенше жағдайлардағы іс-шараларды ұйымдастырудың қағидалары мен әдістері. Адам және қоршаған ортаның әрекеттесуі. Білім алушылардың экологиялық құзыреттілігін қалыптастырудың әдістері мен қағидалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ежелгі дүние тарихының мәдениеті мен өнері
    Несиелер: 5

    Жоғары мәдениеттің қалыптасуы және оның әлемдік мәдениет тарихындағы маңызы. Ежелгі Шығыс тілдері. Ежелгі Шығыстың мәдени дамуы, оның ерекшеліктері. Рухани және материалдық мәдениет ескерткіштері, әлемнің үздік үлгілері. Дін және мифология. Әдебиет және өнер. Грек өнері, әдебиет және театр. Олимпиада ойындары. Ғылыми білім. Грек философиясы. Рим мәдениеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагог тұлғасы және оның кәсіби құзыреттілігі. Педагогика-адам туралы ғылым жүйесінде. Тұтас педагогикалық процестің мәні мен құрылымы.Тәрбие мақсаты, оның әлеуметтік шарттылығы. Тәрбие құралдары мен формалары.Тәрбие әдістері.Отбасылық тәрбие негіздері.Сабақ-оқытудың негізгі түрі ретінде. Оқыту әдістері. Тұтас педагогикалық үдерісте оқушылардың танымдық іс-әрекетін белсендіру.Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби орыс (қазақ) тілі
    Несиелер: 3

    Кәсіби коммуникацияда сөйлеу қызметінде тілдік дайындық. Кәсіби лексика. Терминдік норма. Тарихи-географиялық терминология. Кәсіби тілдің термин жүйесі, грамматикалық нормалардың қолданысы. Әлем халқының және шаруашылықтың даму заңдылықтары. Топонимика. Атаулардың этимологиясы. Кәсіби саладағы іскери қарым-қатынас. Диалог. Диалог түрлері. Монолог. Ғылыми мәтіндермен жұмыс. Ғылыми-кәсіби тілде тақырыптарға сәйкес мәтін оқылымы жазылымы, тыңдалымы, айтылымы. Академиялық жазылым.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физикалық география негіздері
    Несиелер: 6

    Жер және табиғат компоненттері жайлы түсінік. Географиялық қабықтың құрамы, құрылымы, динамикасы, заңдылықтары мен дамуы. Табиғат компоненттерінің өзара байланысы. Табиғатты тиімді пайдалану мәселелері. Физикалық географияның теориялық концепциялары мен зерттеу әдістері. Жаратылыстанудың ғылыми негіздері. Ғылыми таным әдістерінің жіктемесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгі Шығыс және Антикалық дүние тарихы
    Несиелер: 5

    «Ежелгі Шығыс тарихы» түсінігі. Ежелгі әлемнің хронологиялық және географиялық құрылымы. «Классикалық Шығыс» түсінігі. Ежелгі Шығыс қоғамы. Қытай, Үндістан. Иран. Ассирия. «Ежелгі дүниежүзі тарихы» түсінігі. Ежелгі Шығыстың әлеуметтік және қоғамдық құрылымы. Әлемдік тарихтың қазіргі заманғы концепциясы, ежелгі әлемнің хронологиялық және географиялық негіздері. Ежелгі Шығыс және Антик қоғамының әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 4

    Білім-әлеуметтік мәдени феномен ретінде. Педагог тұлғасы, оған қойылатын заманауи талаптар және оның негізгі қасиеттері. Педагогикалық қарым-қатынас. Психологтың педагогтармен жұмыс үлгілері. Педагогикалық ұжымның психологиясы. Оқытуды дараландыру және саралау. Оқу қызметінің жалпы сипаттамасы. Сабақтың психологиялық талдауы. Тәрбие іс-шараларының психологиялық талдануы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орта ғасырлар тарихы
    Несиелер: 5

    Тарих пен тарихнамадағы "орта ғасыр" ұғымының шығу тегі мен мағынасы. Медиавистика. Орта ғасырлар тарихының хронологиялық шекаралары мен негізгі кезеңдері. Батыс еуропалық ортағасырлық өркениет: қалыптасу және даму ерекшеліктері. Орта ғасыр тарихы. Жіктелуі. Ерте ортағасырлық заңнамалық ескерткіштер. Рыцарство рөлі. Дін және ғылым. Ислам.Католицизм. Инквизиция.Ежелгі Шығыс пен антикалық әлемнің әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өлкетану
    Несиелер: 4

    Өлкетану бағыттары. Археологиялық деректер және оларды өлкетану жұмысында пайдалану. Өлкетану зерттеулеріндегі этнографиялық деректер. Тарихи-өлкетану мұражайларының тарихы. Торғай өңірінің физикалық-географиялық орналасуы. Торғай өңірінің ерекше қорғалатын аумақтары. Ыбрайтану. Ыбырай Алтынсариннің педагогикалық мұрасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Картография топография негіздерімен
    Несиелер: 7

    Картография пәні және оның бөлімдері. Географиялық карта туралы жалпы мәліметтер. Шағын масштабты карталардың математикалық негізі. Карталарды жіктеу. Картографиялық генерализация. Картадағы жазулар. Топографиялық карта және оны пайдалану. Қазіргі картографиялық әдістер. Картада географиялық объектілерді, процестер мен құбылыстарды көрсету тәсілдері. Географиялық номенклатура картада көрсету тәсілдері мен тәсілдері. Географиялық деректер базасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орта білім беру саласындағы нормативті-құқықтық актілер мен іс-қағаздар жүргізу
    Несиелер: 5

    Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету. Жалпы білім беретін мектептердегі құжаттардың жүргізілуі. Қатаң есептік құжаттар нысаны. Қорытынды аттестациялау. Білім алушыларды тіркеу. Мемлекеттік қызмет. Стандарттар, бағдарламалар. Педагогикалық этика ережесі. Ата-аналар мен заңды өкілдердің құқығы мен міндеттері. Кабинеттер бойынша нұсқаулық. Критериалды бағалау. Электронды журнал нысаны.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Геоглобалистика және табиғатты пайдалану
    Несиелер: 7

    Геоглобалистика: қоғам мен геосфераның интеграциясы туралы ғылым жүйесі. Жер жүйесін басқаратын табиғи механизмдер мен процестер. Геоглобалистикалық зерттеулердің мәнін, мазмұны, бағыттары және негізгі категориялары. Табиғи-техногендік жүйелер қызметінің Геоглобалистикалық аспектілері. Қоршаған ортаны қорғау. Табиғи ресурстарды қорғау. Су ресурстарын қорғау. Қоршаған ортаны қорғау бойынша іс-шаралар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Шетел тілінде грамматикалық және лексикалық нормалар. Шетел тілінде кәсіби тақырыптарға сәйкес мәтін оқылымы жазылымы, тыңдалымы. Монолог. Диалог түрлері. Академиялық жазылым. Сөйлеудің оқу-кәсіби саласы. Тарих және географиядан кәсіби шетел тілі. Ғылыми стиль. Кәсіби терминологиясы. Арнайы мәтіндермен жұмыс істеу. Іскерлік хат алмасу. Іскерлік құжаттар мәтінінің ерекшеліктері. Жазбаша оқу мәтіндерінің құрылымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ортағасырлық тарихи тұлғалар
    Несиелер: 5

    Тарих және тарихнамадағы «Орта ғасыр» ұғымының пайда болуы мен маңызы. Хронологиялық шекаралар және орта ғасырлар тарихының негізгі кезеңдері. Ортағасырлық тарихты дәуірлеу, оның орны, тарихи және мәдени маңызы туралы пікірталастар. Орта ғасырлар тарихындағы тұлға ролі. Олардың өмір тарихы мен қоғамдағы орны. Тарихты жасаудағы олардың қызметі. Ғылыми жаңалықтар. Әлемдік соғыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тарихи география
    Несиелер: 4

    Тарихи географияның мақсаты, міндеттері, принциптері, әдістері мен ұғымдық аппараты. Адамзаттың тарихи өткен географиясы. Жергілікті, аймақтық және жаһандық жоспарлардағы адам мен табиғаттың өзара іс-қимылының ерекшеліктері. Саяси, экономикалық географияның, халық географиясының ерекшеліктері. әлемнің тарихи-мәдени аймақтары: Ежелгі әлем жаңа заман. Тарихи-географиялық аудандастыру. Зерттеу нәтижелерін ұсынудың академиялық формалары. Қазіргі тарихи-географиялық зерттеулер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • География және тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқыту әдістемесінің мақсаты мен міндеттері. Орта мектеп білім беру маазмұны, құрылымы. Оқыту әдістері. Оқытудағы жаңа технологиялар. Оқыту құралдары. География және тарих кабинеті. Мектеп оқулықтарының мазмұны. География және тарих бойынша практикалық және зертханалық жұмыстар. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. БЖБ және ТЖБ тапсырмаларын даярл��у. Бағалау критерилері. ҰМЖ,ОМЖ мазмұны. Қысқа мерзімді жоспарлау ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан тарихнамасы және деректану
    Несиелер: 5

    Қазақстан тарихын зерттеу оның тарихнама корпусын талдаусыз мүмкін емес. Қазақстан тарихының ұлттық тарихнамасы. Ежелгі және ортағасырлық Қазақстанның тарихнамасы. Қазақстанның жаңа тарихнамасы. Тарихнаманың жаңа кезеңі. Тәуелсіз Қазақстан кезеңінің тарихнамасы. Қазақстан тарихы бойынша деректер түрлері. Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық кезеңдері туралы тарихи деректер. Археология негіздерін зерттеу. Қазба жұмыстарын жүргізу. Заттай тарихи дереккөздер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тәрбие үдерісі: мәні, әлеуметтік кеңістік. Тәрбие жүйесі: түсінігі және құрылымы. Тәрбие жүйесінің қалыптасу және даму кезеңдері мен әдістемесі, оны бағалау критерийлері. Тәрбие жүйелері және олардың сипаттамасы. «Мәңгілік Ел» және «Рухани жаңғыру» жалпы ұлттық идеяның құндылықтарын ескеріп тәрбиелеу. Сынып жетекшісінің қызмет жүйесі. Мектепте және сыныпта ТЖ жобалау қызметі және жоспарлау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ортағасырлық Қазақстаның әлеуметтік және қоғамдық құрылымы
    Несиелер: 6

    Орта ғасырлық Қазақстанның әлеуметтік құрылымының тарихнамасы. Әлеуметтік топтар. Әлеуметтік институттар. Ақ және қара сүйектер.Төрелер. Бектер. Байлар институты. Төлеңгіттер. Шаруа. Батырлар ролі. Билер. Дін мен қожа. Құлдар. Қоғамдық құрылым. Ортағасырлық Қазақстанның спецификалық ерекшеліктері. Көшпелі тұрмыстың қоғамның құрылымына әсері. Мұсылмандықтың әсері. Әкімшілік бөлініс. Жүздер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ежелгі және ортағасырлық Қазақстан тарихы
    Несиелер: 6

    Тарих ғылымының пәні мен міндеттері. Қазақстан тарихы әлемдік тарихтың ажырамас бөлігі болып табылады. Қазақстандағы тарихи-мәдени үдерістерді зерттеудің өзектілігі. Дүниежүзілік-тарихи үрдісті зерттеудің дәйекті және диахроникалық әдістері. Мерзімді тарату Қазақстан тарихы. Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихын зерттеудегі жаңа теориялық тұжырымдамалық тәсілдер: формациялық, өркениеттік және т. б. Қазақстанның мәдени және рухани дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлемдік тарихнама және деректану
    Несиелер: 5

    Жалпы тарих ғылымының тарихы. Ежелгі әлем елдеріндегі тарихи ойлары. Шығыс тарихнамасы. Ортағасырлық еуропалық тарихнама. Еуропалық позитивистік тарихнама. ХҮІІ ғ тарихнамасы. ХІХ ғ.тарихи ой. 1920-1940 жж тарихнама. Қазіргі дүние жүзілік тарихнама. Тарихи дерек көзі ұғымы. Ғылым ретінде Деректанудың даму кезеңдері. Тарихи деректерді жүйелеу және жіктеу. Жарияланған дереккөздерді іздеу әдістері. Мұрағаттардағы дереккөздерді іздеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Заманауи әлемдегі инклюзивті білім беру. Арнайы білімді реформалау. Арнайы білім берудің ұлттық жүйесінің қалыптасу және даму тарихы (әлеуметтік-мәдени контекст. Денсаулық мүмкіндіктері шектеулі балаларды интеграциялау модельдері. Инклюзивті білім беруді басқарудың нормативтік-құқықтық және этикалық негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік негіздері
    Несиелер: 5

    Педагогикалық шеберлік және оның әлеуметтік мәні. Шеберлік – педагогикалық әрекеттің ең жоғары деңгейі. Педагогтарды даярлаудың К. С. Станиславскидің театралдық жүйесінің қағидалары. Педагогикалық техника - педагогикалық шеберліктің элементі ретінде. Педагогтың сөзі - ақпарат таратумен тәрбиелік әсер етудіқ құралы ретінде. Педагогикалық өзара әрекеттесу шеберлігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еуропа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі заманғы тарихы
    Несиелер: 5

    Әлемдік қоғамдастықтағы Еуропа мен Америка елдерінің орны мен рөлі; жаңа және қазіргі замандағы Еуропа мен Америка елдерінде өткен тарихи оқиғалар. Тоталитарлық жүйенің қалыптасуы. Монополистік капитализм. ХХ ғасырдың 30 жылдарындағы әлемдік экономика. Бірінші, екінші әлемдік соғыс. Оның себептері, салдары. ХХ ғасырдың тарихи тұлғалары. ХХ ғасыр мәдениеті. ХХІ ғасырдың басындағы әлемдік саясаттағы Еуропа және Америка елдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
    Несиелер: 5

    Дүниежүзінің саяси картасы және әлем мемлекеттерінің типологиясы. Дүниежүзінің табиғи жағдайлары мен ресурстарын экономикалық бағалау. Дүниежүзі халықтар географиясы. Дүниежүзілік экономика салаларының географиясы. Дүние жүзі шаруашылығы мен халықаралық экономикалық қатынастар географиясы. Дүние жүзі аймақтарының географиясы. Адамзаттың ғаламдық проблемалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Елтану және гесаясат негіздері
    Несиелер: 5

    Елтану ғылымы. Елдің географиялық орны елтанулық сипаттама компоненті ретінде. Дүниежүзі аймақтары. Кешенді географиялық аудандастыру. Елдері салыстыру әдістемесі. Салыстырмалы елтану. Дүниежүзі елдерінің даму типі бойынша рейтингілері мен көрсеткіштері. Саяси география және геосаясат. Олардың негізгі даму кезеңдері, теориялық және қолданбалы маңызы. Дүниежүзінің геосаяси географиясы. Қазіргі геосаяси үрдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ХVІІ-ХІХғғ. Еуропа және Америка даму тарихы
    Несиелер: 5

    Батыс пен Шығыс елдерінің арасындағы қатынастарды қамтитын негізгі оқиғалар қарастырылады. ХҮІІ-ХІХ ғасырлардағы Еуропа, Америка елдерінің тарихы. Оның мемлекеттік-құқықтық дамуы мен экономикалық жағдайы. Көрші мемлекеттермен өзара байланыстары мен қарым-қатынастары. Ірі отарлық империялардың құрылуы. Қоғамдық ой мен мәдениет дамуының эволюциясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті ортада географияны және тарихты оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті мектепте оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру түрлері. Инклюзия-әркім үшін қолжетімді білім беруді дамыту үдерісі ретінде. География және тарих сабақтарында барлық білім алушылардың барабар мақсаттарын қою арқылы оқыту процесін ұйымдастыру. Әр оқушыға барынша қолдау көрсету және география мен тарих бойынша оның әлеуетін барынша ашу үшін әртүрлі кедергілерді жою. Инклзивті білім беру жағдайында география және тарихты оқыту үдерісіндегі жаңа технологиялар, сонымен қатар АКТ.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі жаңа технологиялар
    Несиелер: 6

    Орта білім мазмұнының жаңару принциптері. Тиімді оқыту мен оқудың теориялық негіздері. Мұғалім ұстанымы. Табысты оқыту мен құзырлы мұғалім. Диалогты оқыту. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер: STEM-technology, Smart-technology, микрооқыту, моделдеу, басқалар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оңтүстік-Шығыс Азия елдерінің жаңа және қазіргі заманғы тарихы
    Несиелер: 4

    Оңтүстік-Шығыс Азия елдерінің жаңа заман тарихы.Оңтүстік-Шығыс Азия елдері соғысқа дейін, соғыстан кейін, саяси-экономикалық және әлеуметтік дамудан кейін, ХХ ғасырдың 20-30 жылдары мемлекеттердегі жұмыс қозғалысы.Саяси және экономикалық дағдарыс. ХХ ғасырдың ІІ жартысында оңтүстік-шығыс Азия елдерінің дамуы. Оңтүстік-Шығыс Азия елдері ХХІ ғасырдың басында.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Географиялық зерттеулер жүргізу және есептер шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    Географиялық зерттеу әдістері. Салыстырмалы географиялық зерттеу әдісі. Сандық, аудандастыру, модельдеу әдістері. Географиялық мониторинг әдісі. Географиялық сараптама. Географиялық ақпаратты талдаудың картографиялық, ақпараттық әдістері. Географиядағы типтік, олимпиадалық тапсырмалардың шешу жолдары. Географиялық есептерді шешу әдістері. Зерттеу нәтижелерін көрсетудің академиялық түрлері. Заманауи географиялық зерттеулер. Қазақстандық географтардың зерттеулері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Географиядан практикалық зерттеушілік дағдыларды дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Географиялық ақпаратты талдаудың картографиялық, геоақпараттық әдістері. Географиялық модельдеу. География бойынша эксперименталды жұмыс түрлері. Жоба түрлері. Жобалау жұмыстарын жоспарлау және жүргізу. Географиялық деректерді өңдеу және талдау. Зерттеу нәтижелерін ұсыну формалары. Дәлелдеулер, болжам жасаулар, статистикалық мәліметтер арқылы салыстырмалы сипаттамалар, кестелік материалдар мен суреттерді сәйкестендіру тәсілдері. Логикалық тапсырмалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан географиясы
    Несиелер: 9

    Қазақстанның физикалық географиялық сипаттамасы. Қазақстан табиғатының зерттелу тарихы. Қаақстан территориясының геологиялық құрылымы және жер бедері. Климат. Қазақстанның экономикалық географиялық жағдайы. Қазақстанның ресурстары және табиғи жағдайы. Қазақстан халқы. Қазақстан шаруашылығының жалпы сипаттамасы. Қазақстанның сыртқы экономикалық байланыстары. Экономикалық географиялық аудандастыру. Адам потенциалының даму индексінің көрсеткіштері. Қазақстанның индустриалды инновациялық даму бағыттары, инновациялық инфрақұрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі дүние географиясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы әлем мен халықаралық қатынастар. Сыртқы экономикалық байланыстар және олардың қазіргі экономикадағы рөлі. Пост-индустриялық қоғам дәуіріндегі жаһандық және аймақтық экономикалық интеграция. Елдер мен елтану. Аймақтар және аймақтану. Аймақтық дамудың ерекшеліктері мен үрдістері. Қазіргі әлемдегі Қазақстан. Қазіргі заманның жаһандық мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Геоинформатика негіздері
    Несиелер: 5

    Геоинформатиканың негізгі ұғымдары мен терминдері. Геоақпараттық жүйелер туралы түсінік. ГАЖ-мәліметтерінжіктеу (ғаламдық, аумақтық, жергілікті). Географиялық ақпараттық жүйелердің даму тарихы. Географиялықзерттеулердегіақпараттық технология. ГАЖ жобаларынұйымдастыруқұрылымыжәне оны таратужолдары. ГАЖ-ді қолданбалы бағдарламаларын қамтамасыз ету. ГАЖ-ң функционалдық мүмкіндіктері. Техникалыққұралдар. Геоақпараттық білім беру мәселелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ хандығы құрылуының өзекті мәселелері
    Несиелер: 8

    Соңғы жылдардағы тарихи ойда жаңадан өсіп, жылдам өзгеретін шындық туралы көзқарастар пайда болды. Тарихшылар жаңа диалогтық әдіснамалық тәсілдерді, ойлау тәсілдерін, диалектикалық дамудағы тарихи үдерісті, шын мәнінде өзара байланысты, интеграцияланған тұтастығын көруге тырысады. Сондай мәселелердің бірі – Қазақ хандығы құрылуының тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жаңа және қазіргі заманғы Қазақстан тарихы
    Несиелер: 8

    Отан тарихындағы Қазақстанның жаңа тарихының алатын орны мен рөлі; қазіргі Қазақстан аумағындағы тарихи фактілер, көршілес мемлекеттермен қарым-қатынас. Қазақ-жоңғар қарым-қатынастары. Қазақ хандығының нығаюы. Ресей империясының отарлау саясаты. Ұлттық-азаттық қозғалыстар және олардың кезеңдері. Кеңестік тоталитарлық Қазақстанның қалыптасуы: Ұлы Отан соғыс кезіндегі Қазақстан. "Қайта құру" кезеңіндегі Қазақстан. Қазақстан Республикасының мемлекеттік құрылысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Геоэкономика
    Несиелер: 5

    Геоэкономика негіздері. Геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігі. Геоэкономика теориясының негізгі жағдайы. Аймақтағы елдерге экономикалық, геоэкономикалық дамудың әсері Дүниежүзілік шаруашылық салаларының орналасуы, құрылымы мен түрлері. Зерттеудің түрлі әдістерін қолдану. Ақпаратты коммуникациялық технологияда графикалық реттеу. Экономикалық дамудың ел аймақтарына әсері. Қазақстан аймақтарының геоэкономикалық әлеуетін зерттеу. Дүниежүзі аймақтарының даму стратегиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Азия және Африка жаңа және қазіргі заманғы тарихы
    Несиелер: 4

    Азия мен Африка елдері аумағында жаңа және қазіргі уақытта болған тарихи оқиғалар. ХХ ғ. Азия және Африка халықтарының тарихын оқытудағы үрдістің тарихи кезеңдерінің ерекшеліктерін анықтайды. Отарлық жүйенің дағдарысы. Ұлт-азаттық қозғалыс. XXI ғасырдың әлемдік саясатындағы Азия, Африка.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан топонимикасы
    Несиелер: 9

    Топонимика пәні, мақсаты, міндеттері. Қазақстан аумағының географиялық атауларының семантикасы, тарихи дамуы, қазіргі жағдайы. Топонимикалық зерттеу әдістері. Қазақстан Республикасының қазіргі топонимикасы. Ономастика. Қазақстан топонимиясы: мәселелері мен пайымдаулары. Гидронимдер. Ойконимдер. Хоронимдер. Оронимдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Географияның тұжырымдамалық және теориялық негіздерін анықтайды, олардың ғылымдар жүйесіндегі орны мен қазіргі жағдайын бағалайды;

  • Код ON2

    Географиялық құрал-жабдықтар, қондырғылар, материалдармен жұмыс жасаудың практикалық дағдыларын көрсетеді эксперименттік және есептік мәліметтерді тәжірибеде пайдаланады;

  • Код ON3

    тарих саласындағы тұжырымдамалық және терминологиялық аппаратты меңгереді, тарихи дереккөздермен жұмыс жасауда көмекші тарихи пәндердің әдістерін тиімді пайдаланады

  • Код ON4

    елдер тарихының басты үрдістерін талдайды және тарихи оқиғалардың аймақтық және жергілікті салдарының себептік байланысын орнатады

  • Код ON5

    оқыту әдістемесінің теориялық, практикалық, инновациялық және инклюзивті білімдерін, АКТ,ГАЖ, сандық білім беру ресурстарымен жұмыс жасау дағдыларын көрсетеді

  • Код ON6

    кәсіби терминологиялық лексиканы біледі, тілдік құзыреттіліктерді білім беру ортасында академиялық және кәсіби мақсатта қолданады

  • Код ON7

    қоғамның эволюциясы барысында экономикалық, саяси-құқықтық, әлеуметтік-мәдени және тарихи-өлкетану процестерін түсіндіре біледі

  • Код ON8

    психология мен педагогиканың теориялық негіздерін жұмыс барысында қолданады, білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып оқу-тәрбие жұмысын жоспарлап жүргізеді;

  • Код ON9

    зерттеу принциптері мен әдістерін көрсетеді және білім алушылардың зерттеу жұмысын ұйымдастырады

  • Код ON10

    Жалпы орта білім берудің нормативті-құқықтық негізі және оқу-бағдарламалық құжаттарды әзірлеу принциптерін жіктейді, мектептің оқу үрдісіндегі жағдайын талдайды;

Top