Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01901 Дефектология в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, қарқынды дамып келе жатқан әлемде бағдарлай алатын, өзінің пәндік саласын терең түсінетін, жоғары білікті арнайы мұғалім дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Невропатология және патофизиология негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Қазақ аруы
Ұлы дала тарихы
Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Қоғамға қызмет көрсету
Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы және патологиясы
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Түзету педагогикасы
Арнайы педагогикаға кіріспе
-
2 Оқу жылы
Қалыпты және патологиялық жағдайындағы ерте жастағы балалардың дамуы
Түзету психологиясы
Педагогика
Жас ерекшеліктер физиологиясы
Арнайы психология
Жас ерекшеліктер психологиясы
Ерте жастан көмек көрсету жүйесі
Кәсіби-бағытталған шетел тілі 1
Ерекше қажеттілігі бар балалар дамуының клиникалық ерекшеліктері
Логопсихология
Кәсіби-бағытталған шетел тілі 2
Олигофренопедагогика
Инклюзивті білім беру
Қазақстан Республикасындағы арнайы білім беру жүйесі
Логопедия негіздері
Арнайы мектепте тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
-
3 Оқу жылы
Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі 1
Арнайы білім беру ұйымдарындағы құжаттама
Арнайы мектепте оқу және оқыту әдістемесі (қазақ/орыс тілі және математика)
Критериалды бағалау технологиясы
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Ерекше білімді қажет ететін балаларды оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Ерекше білімді қажет ететін балаларды психологиялық-педагогикалық және дифференциялды диагностикалау
Ғылыми зерттеулер негіздері
ЖСТД кезінде логопедиялық жұмыс
Сөйлеу тілі екпіні мен ырғақтылығының бұзылуы кезіндегі түзету жұмысы
Қашықтықтан оқытудың әдістемесі және технологиялары
Психикалық дамуы тежелген балаларды түзету жұмысы
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланың эмоционалдық жағдайының психокоррекциялық әдістемесі
Дислалия, ринолалия, дизартрия және дауыс бұзылыстары кезіндегі логопедиялық әдістер
Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі 2
Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау
Зияты дамымаған балалармен логопедиялық жұмыс жүргізу
Арт-терапия
Сенсорлық интеграция және ынталандыру әдістемесі
-
4 Оқу жылы
Сөйлеу тілінің жүйелі бұзылыстары және дисграфия, дислексия кезіндегі логопедиялық жұмыс
Даму ерекшеліктері бар балалар мен отбасын психологиялық сүйемелдеу
Ерік жігер эмоциясы зақымдалған балалармен коррекциялық жұмыс
Сөйлеу тілі және зият бұзылыстары бар балаларға арналған психокоррекциялық әдістеме
Көркем қол еңбекті және қоршаған ортамен таныстыруды оқытудың әдістемесі
Мұғалімнің кәсіби бағдарлары
Логопедтің пәнаралық жұмысы
Оқыту нәтижелері
- Жаһандық мәселелерге бей-жай қарай алмайтын, еріктілік және инновациялық қызметке дайын, құқықтық және іскерлік мәселер тұрғысынан білімді, ұлттық рухта тәрбиеленген көшбасшы-қыз
- Инклюзивтік жағдайында білім алушылардың жас кезеңдері ерекшеліктерін ескере отырып, жаңартылған жүйедегі педагогикалық процессті жүзеге асыра алатын негізі білім мен дағдыларды меңгерген
- Пәндік салада зерттеу нәтижелері мен академиялық жазбаны, оның ішінде шетел тілінде, таныстыра алатын, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе алатын дағдыларды меңгерген
- Қашықтықтан білім беру технологиясы бойынша педагогикалық үдерісті ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгерген
- Ой-өрісі кең және ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін базалық білімді меңгере алады
- тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіптік) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда байланысқа түседі
- қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды жұмыс, бос уақыт және коммуникация үшін сенімді және сыни тұрғыда қолдана алады
- ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балалармен медициналық-психологиялық-әлеуметтік-педагогикалық жұмысты модельдеудің, болжаудың, диагностикалаудың теориялық негіздері мен технологияларын меңгереді
- кәсіби қызметті арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы ҚР нормативтік-құқықтық құжаттарына сәйкес жүзеге асырады
- жаңартылған мазмұнды ескере отырып, білім алушылардың психофизикалық, жас ерекшеліктері мен жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру-түзету, тәрбие процесін жобалайды
- білім берудің барлық сатыларындағы оқытудың ықпалдастығы мен сабақтастығын ескере отырып, арнайы және инклюзивті білім беру саласында педагогикалық және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асырады
- ерекше білім беруге қажеттіліктері бар баланың жалпы және ерекше заңдылықтары мен даму ерекшеліктеріне сәйкес келетін АКТ, инновациялық технологиялар негізінде оқу-түзету, логопедтік қызметті ұйымдастырады.