Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01901 Дефектология в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

  • Невропатология және патофизиология негіздері
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер медициналық-психологиялық-педагогикалық консультацияларда жұмыс істеуді, баламен психологиялық-педагогикалық жұмыс бағдарламасын әзірлеу кезінде медициналық ұсынымдарды есепке алу дағдыларын меңгереді. Аурулардың, патологиялық процестердің, жай-күйі мен реакциялардың пайда болуының, дамуының және аяқталуының себептерін, механизмдерін, жалпы заңдылықтарын зерделейді және сипаттай алады; оларды анықтау, емдеу және алдын алу принциптерін, әдістерін тұжырымдайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің заманауи экологиялық білімі мен мәдениетін қалыптастырады, өмір қауіпсіздігі үшін техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады Пән әртүрлі деңгейдегі ұйымның экожүйелері қызметінің, тұтастай биосфераның негізгі заңдылықтарын, адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасында туындайтын қайшылықтарды, сондай-ақ табиғат пен экологияға ұқыпты қарау қажеттігін айқындайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ аруы
    Несиелер: 5

    Пән университеттің символы болып табылады. Пән әрбір студентті тарихы бен ұлттық дәстүрлерін білуге, құрметтеуге тәрбиелей отырып, заманға сай іскерханымның бейнесін қалыптастыруға бағытталған. Пән әйел бейнесін қыз, әйел, ана, отбасын сақтаушы, көшбасшы-маман ретінде толық аша отырып, қыздарға моральдық-этикалық, эстетикалық тәрбие беру мәселелері мен әдеп мәселелерін оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ұлы дала тарихы
    Несиелер: 3

    Пән ұлттық рухты тәрбиелеуге, қазіргі қазақ әйелдерінің ұлттық дәстүрлері мен тарихын құрметтеуге бағытталған. Курс түркі халықтарының мәдени дүниетанымы мен бейбітшілікті қабылдауының ерекшеліктерін, қазақ халқының ұлттық нақышын, оның мәдениеті мен мәдени құндылықтарының тарихи және әлеуметтік негіздерін, сондай-ақ Ұлы даладағы адамгершілік ілімдері мен ұлттық идеяның әлеуметтік негіздерін баяндайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курс өзінің құқықтары мен міндеттерін білетін, сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбейтін заңдық тұрғыдан сауатты, заң шеңберінде әрекет ететін тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ҚР заңдарын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамаларды зерделеуге және сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік мәселелеріне негізделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамға қызмет көрсету
    Несиелер: 5

    Пән тұлғаның жеке әлеуметтік жауапкершілігін дамытуға және адамның жеке әлеуетін жандандыруға, ерікті және өтеусіз көмек көрсетуге және өзара көмек көрсетуге, азаматтық қоғамның игілігі үшін кең ауқымды қызмет көрсету, басқа да азаматтық шараларды орындауға үйретуге бағытталған. Пән еріктілер қызметінің маңыздылығын аша отырып, бұл қызметтің Қазақстандағы мәселелері мен даму перспективаларын айқындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді. Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы және патологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу нәтижесінде студент есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиялық құрылысы туралы білімдерді; есту, көру және сөйлеу жағдайын анықтау үшін негізгі диагностикалық сынамаларды; есту, көру және сөйлеу мүшелерінің функционалдық бұзылулары мен ауруларының алдын алу әдістерін; шұғыл жағдайларда алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің кәсіпкерлік дағдылары мен іскерлік ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономиканың, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру шарттарын, оның ішкі және сыртқы ортасының заңдылықтарымен жан-жақты танысу арқылы бизнес-жоспар, жеке бизнесті құру және өз бизнесін сәтті жүргізу дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түзету педагогикасы
    Несиелер: 3

    Пән, дамуында бұзылыстары бар балалардың психофизиологиялық даму ерекшеліктерін; оларды оқыту мен тәрбиелеудің заңдылықтарын; ақыл-ой және дене дамуының бұзылыстарын жеңуге ықпал ететін жағдайларды зерделеуге бағытталған. Дамуында ерекшеліктерібар балаларға түзету-педагогикалық әсер ету жүйесімен және түзету-педагогикалық үдерістегі арнайы педагогтың рөлімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы педагогикаға кіріспе
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу барысында студенттер ұғымдарды, дамудың тарихи аспектісін, психикалық және дене дамуында бұзылулардың теориялық аспектілерін; балалардың топтастырылуын; жалпы білім беретін оқу-тәрбие процесіне баланың ықпалдасуының мүмкіндіктері мен қиындықтарын зерттейді. Курс студенттерді қажетті түзетудің психологиялық-педагогикалық негіздерімен таныстыруды, балаларға арналған әр түрлі ұйымдармен практикалық танысуды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қалыпты және патологиялық жағдайындағы ерте жастағы балалардың дамуы
    Несиелер: 5

    Пән дамуында бұзылыстары бар ерте жастағы балаларды психологиялық және педагогикалық сүйемелдеу саласында зерттеу есептерін қою және шешу үшін арнайы (дефектологиялық), педагогикалық, психологиялық, медициналық-биологиялық әдебиеттерді талдау дағдыларын қалыптастырады. Дамуда онтогенезбен және дизонтогенезбен, ерте жастағы балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасының әдістері мен тәсілдерімен, дамуында бұзылулары бар ерте жастағы балалардың ата-аналарымен жұмыс істеу тәсілдерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Түзету психологиясы
    Несиелер: 6

    Түзеу психологиясының пәні мен міндеттері. Психокоррекцияның қағидалары, мақсаттары, міндеттері, түрлері. Психокоррекциялық практиканың негізгі бағыттары. Классикалық психоанализдегі түзету әсері. А.Адлердің аналитикалық жеке психокоррекциясы. К.Роджерстің клиенттерге бағытталған терапиясы. В.Франклдың логотерапия бағыты. Когнитивті-мінез-құлықты көзқарас. А.Эллистың рационалды-эмотивті терапиясы. Экзистенциалды психокоррекция бағыты. Жеке және топтық психокоррекция. Жеке және топтық психокоррекцияның негізгі сатылары мен кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 6

    Пән студенттердің болашақ педагог мамандығына қызығушылықтарын дамытуға және кейін өзін-өзі жетілдіру мақсатында кәсіби өз бетінше білім алуға ынталандыруға бағытталған. Курс студенттердің педагогикалық үдерісті жоспарлау, болжау, ұйымдастыру, басқару және талдау дағдыларын дамытуға; орта білімнің жаңартылған мазмұны аясында тәрбиелеу мен оқытудың технологиялары мен әртүрлі әдістемелерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жас ерекшеліктер физиологиясы
    Несиелер: 5

    Курс оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру және жүргізу кезінде балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жас ерекшеліктерінің заңдылықтарын практикалық тұрғыда қолдануға бағытталған. Курста баланың сыртқы ортамен өзара әрекеттесуі; денсаулықты сақтау мен нығайтуға бағытталған гигиеналық нормативтер мен талаптар, балалар мен жасөспірімдер ағзасының функционалдық мүмкіндіктерін үйлесімді дамыту мен жетілдіру мәселелері айқындалады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арнайы психология
    Несиелер: 6

    Арнайы психологияның негізгі түсініктерін; адамның танымдық және тұлғалық дамуының заңдылықтарын, фактілерін, феномендерін; арнайы психологияның теориясы мен тұжырымдамасын; психологиялық зерттеу мен тексерудің ерекше әдістерін; арнайы психологиялық білімнің практикалық Қосымшаларының негізгі салаларын; арнайы психологтың жобалаудың кешенді мәселелерін шешудегі функцияларын; әртүрлі деңгейдегі білім беру ортасын сараптау мен түзету және психологиялық көмекті ұйымдастыруды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жас ерекшеліктер психологиясы
    Несиелер: 3

    Курс студенттердің әр түрлі жастағы балалармен практикалық тапсырмаларды шешу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған Психикалық дамудың заңдылықтары мен динамикасын, адамның әртүрлі жас шағындағы (мектепке дейінгі, кіші мектеп, жасөспірім, бозбала, жігіт және ересек) тұлғалық қалыптасуын сипаттайды Педагогикалық процесс субъектілерінің психологиялық өзара әрекет дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ерте жастан көмек көрсету жүйесі
    Несиелер: 5

    Ерте жастан көмек көрсету жүйесі теориялық аспектілерін, ҚР түрлі ұйымдарында ерте араласу технологиясын енгізу тәжірибесін зерттейді. Шетелде көмек көрсету тәжірибесі, ерте араласу бағдарламаларын талдау, Ерекше қажеттіліктерібар балаларға көмек көрсету жүйесіне ерте араласу технологиясы ұсынылған. Ерекше қажеттіліктерібар балалармен ерте жастан көмек көрсету кабинетінде жұмыс істеу дағдысына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі 1
    Несиелер: 3

    Пән студенттің болашақ кәсіби қызметінде шетел тілдері коммуникацияларын (В1 деңгейі) жетілдіруге бағытталған. Курс студенттердің кәсіби бағытталған тақырып аясында ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, арнайы лексика мен тілдің кәсіби терминологиясын қолдана білу қабілетіліктерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ерекше қажеттілігі бар балалар дамуының клиникалық ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Әртүрлі жас кезеңінде дамуында бұзылыстары бар балалардың даму ерекшеліктерін; дамуында ауытқушылыққа әкелетін аурулардың клиникалық көріністерін; психомоторлық дамуында ауытқушылықтың пайда болу тарихы мен патогенезін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Логопсихология
    Несиелер: 5

    Курс аясында студенттер кәсіптік қызметте зерттеу есептерін құру және шешу мақсатында арнайы, педагогикалық, психологиялық, лингвистикалық, медицина-биологиялық білім салаларының жағдайын зерттейді. Сөйлеу бұзылыстары бар тұлғалардың психологиялық ерекшеліктерін; танымдық, эмоционалды-ерікті салаларындағы бұзылулардың себептерін, механизмдерін, симптоматикасын, құрылымын; сөйлеу дамуындағы бұзылыстары бар балалардың тұлғааралық қарым-қатынасының ерекшеліктерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі 2
    Несиелер: 3

    Пән кәсіби шетел тілін меңгерудің бастапқы деңгейінде студенттердің қол жеткізген деңгейін одан әрі арттыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер кәсіби салада іскерлік байланыс жасау (келіссөздер жүргізу, талқылау) мақсатында іскерлік қарым-қатынас дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Олигофренопедагогика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер олигофренопедагогиканың объектісімен, пәнімен, субъектісімен, міндеттерімен, олигофренопедагогикадағы зерттеу әдістерімен танысады. Зияты зақымдалған балаларға арналған арнайы (түзету) мектеп оқушыларын оқыту мен тәрбиелеуде түзету міндеттерін шешу дағдыларын меңгереді. Бұзылған функцияларына түзету әсерінің құралдары мен әдістерін таңдау дағдысына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мамандардың инклюзивтік жағдайында жұмысқа дайындайды. Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалармен білім беру-тәрбиелеу қызметін ұйымдастыру, жүргізу жұмысын зерделей келе, студенттер ЕББҚ балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу шарттарын құратын әртүрлі сала мамандарымен топта жұмыс істеу дағдыларына ие бола отырып, инклюзивтік оқыту жағдайында тьюторлық тәжірибені ұйымдастыру және оқы бағдарламаларын бейімдеу дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақстан Республикасындағы арнайы білім беру жүйесі
    Несиелер: 3

    Арнайы білім беру ұйымдардың жұмыс мазмұнын: психологиялық-медициналық-педагогикалық консультация, оңалту орталығы, арнайы мектепке дейінгі ұйымдар, арнайы мектеп ұйымдары, психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттер. Психофизиологиялық дамуы бұзылған балаларға диагностика және кеңес беру, оқыту-тәрбиелеу, психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету үшін құрылған ұйымдарды; арнайы білім беру ұйымдарына немесе жалпы білім беру ұйымдарына қабылдау, жіберу және ауыстыру ерекшелігін меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Логопедия негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер сөйлеу бұзылыстарының жіктелуін; сөйлеу әрекетінің онтогенезі мен дизонтогенезін; мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балаларда сөйлеу бұзылыстарының таралуы мен симптоматикасын оқып біледі. Логопедиялық зерттеу дағдыларын; сөйлеу тілі бұзылған балалармен түзету-логопедиялық жұмыстың жалпы ережелерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Арнайы мектепте тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Арнайы педагогикалық қызметтің мәні мен ерекшелігін; арнайы мектептегі тәрбие процесін, оның заңдылықтарын, жүзеге асыру принциптері мен әдістерін; тәрбиелеу жүйелері мен тұжырымдамаларын; арнайы мектептегі тәрбие жұмысының мақсаты, мазмұны, құралдары мен әдістемесін зерттейді. Студент арнайы ұйымдарда тәрбие жұмысының әдістері мен тәсілдерін қолдану дағдыларын, Ерекше қажеттіліктерібар балаларға түзету-тәрбие көмегін көрсету жолдарын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі 1
    Несиелер: 3

    Пән студенттің ғылыми зерттеулер саласында шетел тілдері коммуникацияларын дамытуға бағытталған. Курс студенттерде зерттеу саласында қабылданған жалпы ғылыми лексика, ұғымдар мен терминдерді меңгеру; ағылшын тілінде ғылыми-зерттеу сипатындағы ағылшын тіліндегі мәтіндермен жұмыс істеу (оларды талдау, түсіндіру, сондай-ақ бейнелеу) дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Арнайы білім беру ұйымдарындағы құжаттама
    Несиелер: 6

    Арнайы білім беру мазмұнын регламенттейтін нормативтік-құқықтық құжаттарды зерделейді және талдайды; білім беру стандарттарын іске асырады. ҚР және шет елдердегі нормативтік базаларды оқыту, тәрбиелеу, түзету көмегін көрсету бойынша салыстырмалы талдау жүргізеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Арнайы мектепте оқу және оқыту әдістемесі (қазақ/орыс тілі және математика)
    Несиелер: 8

    ЕҚБ балалардың математика мен тілді меңгеру ерекшеліктерін, тіл мен математиканы оқытудың арнайы әдістемесін, арнайы мектепте оқыту кезеңдерін, бағдарламаларды талдауды, қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді жоспарлауды құрастыруды және сабақтың мақсатын айқындауды үйренеді. Пән бойынша балалардың жетістіктерін бағалау критерийлерін, ЕҚБ балаларға математика және тіл сабақтарын жоспарлау және өткізу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Критериалды бағалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән технологияны оқу үдерісінде практикалық қолдануды оқытады. Курс білім беру мақсатындағы таксономияның негізінде және білім алушының білім деңгейіне сәйкес оқыту нәтижелерін бағалаудың критерийлері мен формативтік және жиынтық тапсырмаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыра отырып, оқыту нәтижелері мен әдістерінің өзара талаптары мен мақсаттарын үйретеді және бақылаудың рейтингтік жүйесінің тұжырымдамасын ашады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 3

    Оқу үдерісін ұйымдастыру және әдістемелік материалдарды әзірлеуге арналған цифрлық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған практикалық курс. Курс білім беруді цифрландырудың барлық бағыттарында: білім беру басқармасы мен мекемелерінде компьютерлік бағдарламалар, оқытудың цифрлық технологиясы; АКТ дидактикалық мүмкіндіктері; виртуальды орта және қашықтықтан оқыту технологияларында цифрлық бағдарламалар мен техникалық құралдарды меңгеру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ерекше білімді қажет ететін балаларды оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
    Несиелер: 8

    Мультимедиялық құралдар мен ілеспе технологиялардың түрлері мен формалары. Түзету практикасында қолданылатын негізгі компьютерлік бағдарламалардың құрылғысы және мақсатын. Компьютерлік бағдарламалардың Ерекше қажеттіліктері бар баланың орталық жүйке жүйесіне әсер етуінің психологиялық механизмдері. Оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың функциялары. Ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану ерекшелігін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ерекше білімді қажет ететін балаларды психологиялық-педагогикалық және дифференциялды диагностикалау
    Несиелер: 6

    Психодиагностикалық процесстің теориялық-әдіснамалық негіздерін; дамуында ерекшеліктері бар балаларды оқытуды ұйымдастыру мен әдістемелік қамтамасыз етудің қазіргі заманғы тәсілдерін; Ерекше қажеттіліктерібар балалардың түрлі санаттарымен жүргізілетін диагностикалық жұмыстың ерекшеліктерін; психодиагностикалық әдістемелерді және талдау жолдарын зерттейді. Дамуы бұзылған баланы тәрбиелеп отырған отбасымен кеңес беру жұмысының тәсілдері мен дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 5

    Курс болашақ маманның кәсіби қызығушылықтары саласында ғылыми-зерттеу компоненттерін дамытуға бағытталған. Пән студенттердің ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу (таңдалған облысқа сәйкес), ғылыми эксперименттер жасау, зерттеу нәтижелерін академиялық сипатта сауатты рәсімдеу және оларды көпшілік алдында таныстыра білу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • ЖСТД кезінде логопедиялық жұмыс
    Несиелер: 6

    ЖСТД кезіндегі логопедиялық жұмыстың принциптері, міндеттері мен әдістерін; сөйлеу әрекетінің нормативтік және патологиялық дамуының негізгі көрсеткіштерін; диагностикалық және түзету жұмыстарының әдістері мен алдын алу шаралары жүйесіндегі негізгі бағыттарды; логопедиялық жұмыстың негізгі кезеңдері мен мазмұнын; ғылыми білімнің қазіргі жағдайын және ЖСТД түзету бойынша жұмыс технологиясы саласындағы оның даму перспективаларын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сөйлеу тілі екпіні мен ырғақтылығының бұзылуы кезіндегі түзету жұмысы
    Несиелер: 6

    Курсты оқу барысында студенттер сөйлеу екпіні мен ырғақтылығы бұзылған балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, іс-әрекеттік, құзіреттілік, жеке даралық тұрғыларды жүзаге асырудың қазіргі заманғы педагогикалық технологияларын меңгереді. Сөйлеудің екпіні мен ырғақтылығының бұзылу тетіктері мен белгілерін зерттейді. Тұтықпаны, тахилалия мен брадалалияны түзету кезіндегі логопедиялық жұмыстың қазіргі заманғы технологияларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтықтан оқытудың әдістемесі және технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән қашықтықтан оқыту технологиясының артықшылықтары мен кемшіліктерін талдауға, оқу материалдарын әзірлеуде оқыту әдістерін жіктеуге және оларды білім алушылардың қабылдауын бағалауға бағытталған. Дағдылар қалыптасады: - пән бойынша off және on-line режиміне арналған оқу материалдарын әзірлеу; - жұмысты бағалаудың неғұрлым тиімді әдістерін табу; - ҚОТ платформасын және әртүрлі бағдарламаларды қолдана отырып вебинарлар мен on-line сабақтар ұйымдастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Психикалық дамуы тежелген балаларды түзету жұмысы
    Несиелер: 6

    Психикалық дамуының жалпы және ерекше заңдылықтарын; ПДТ бар балалардың психикалық дамуын зерттеу әдістерін оқытады. ПДТ бар мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балалармен түзету жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау дағдыларын меңгереді; ПДТ бар балалармен жұмыстың ерекше тәсілдерін меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланың эмоционалдық жағдайының психокоррекциялық әдістемесі
    Несиелер: 6

    Психологиялық түзету әдістері саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды; психологиялық түзету әдістері мен тәсілдерін, ерекше қажеттіліктері бар балалармен психологиялық түзету жұмысында тәсілдерді қолдану ерекшеліктерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дислалия, ринолалия, дизартрия және дауыс бұзылыстары кезіндегі логопедиялық әдістер
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу барысында студенттер дислалияның, ринолалияның, дизартрияның және дауыс бұзылуының әртүрлі түрлерін даралап диагностикалауды меңгереді; дислалия, ринолалия, дизартрия және дауыс бұзылыстары бар балалармен логопедиялық жұмыстың әдістері мен тәсілдерін даралап таңдауды жүзеге асырады. Дислалияны, дизартрияны, ринолалияны түзету кезінде логопедиялық жұмыстың практикалық дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі 2
    Несиелер: 3

    Пән студенттердің пәндік саладағы шетел тіліндегі коммуникацияларын ғылыми мақсаттар үшін одан әрі дамытуға және жетілдіруге бағытталған. Ол студенттердің кәсіби ғылыми-зерттеу мәтіндерін академиялық рәсімдеу дағдыларын қалыптастырады,сондай-ақ ғылыми іс-шараларда көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау
    Несиелер: 6

    Ерекше қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау жұмысының мақсаты мен міндеттерін; әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау бойынша сабақтар жүйесін; ерекше қажеттіліктері бар балалардың әлеуметтік-тұрмыстық бағдарын қалыптастыру әдістемесін зерттейді. ӘТБ бойынша сабақ өткізу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Зияты дамымаған балалармен логопедиялық жұмыс жүргізу
    Несиелер: 6

    Зияты зақымдалған балалардағы сөйлеу бұзылыстарының этиологиясы мен патогенезін, зияттың бұзылыстары бар балалардағы әртүрлі сөйлеу патологиялары түрлерінің сараланған диагностикасын, логопедиялық тексерудің ерекшелігін, екіншілік сөйлеу бұзылыстарының кешенді алдын алу әдістерін, зияты бұзылған балалармен және жасөспірімдермен логопедиялық жұмыстың әдістемесі мен ұйымдастырылуын зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арт-терапия
    Несиелер: 6

    Арт-терапияның негізгі түрлерін, формалары мен қазіргі заманғы модельдерін; арт-терапияның мақсатын, міндеттері мен негізгі әдістерін; Ерекше қажеттіліктерібар балаларға арт-терапияны қолдану арқылы психологиялық көмек көрсетудің негізгі кезеңдері мен рәсімдерін; арнайы педагогикадағы арт-терапияның теориялық-әдістемелік тәсілдері мен қазіргі заманғы даму үрдістерін зерделейді. Ерекше қажеттіліктерібар балаларға арт-терапияны қолдану дағдысына ие болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сенсорлық интеграция және ынталандыру әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курсты оқу барысында студенттер сенсорлық кіріктіру әдісінің мәнін және оның мидың интегративті қызметін дамыту үшін маңызын; функционалды жүйелер мен тұтас ағза деңгейіндегі компенсаторлық процесстер туралы ережені біледі. Ерекше қажеттіліктері бар балалармен сенсорлық интеграция тәсілдерін қолдану дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сөйлеу тілінің жүйелі бұзылыстары және дисграфия, дислексия кезіндегі логопедиялық жұмыс
    Несиелер: 5

    Бұл студенттердің жүйелік сипаттағы сөйлеу тілі бұзылған жағдайда және диагностикалық негізде оқу, жазуды бұзу, сөйлеу терапиясы бойынша жұмысты жоспарлау, әдіс-тәсілдер мен әдістерді таңдау және енгізу қабілеттерін қалыптастырады. Сөйлеу бұзылыстарын түзету және қалпына келтіру құралдары. Оқу, жазу бұзылған жүйелік сипаттағы сөйлеу бұзылыстарының көріністерін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Даму ерекшеліктері бар балалар мен отбасын психологиялық сүйемелдеу
    Несиелер: 5

    Ерекше қажеттіліктерібар балалардың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін; Ерекше қажеттіліктерібар балаларды тәрбиелеп отырған отбасының ерекшеліктерін; Ерекше қажеттіліктерібар тұлғалардың кәсіптік және өмірлік өзін-өзі анықтауы, оқыту мәселелері бойынша балалар мен олардың ата-аналарына, педагогтарға кеңес беру ерекшеліктерін зерделейді. Дамуында ерекшеліктері бар балаларды тәрбиелеп отырған отбасылардағы психологиялық ахуалды оңтайландыру бойынша арнайы жұмысты ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ерік жігер эмоциясы зақымдалған балалармен коррекциялық жұмыс
    Несиелер: 5

    Эмоциялық ерік-жігер саласының бұзылуының қалыптасуы мен динамикасына негіз болып табылатын тетіктердің мәнін; психикалық және мінез-құлықтық бұзылулардың белгілерін; дамудың ауытқуы феноменінің мәнін зерттейді. Студент эмоциялық ерік-жігер саласы бұзылған адамдарға психологиялық-педагогикалық диагностика және түзету-педагогикалық жұмыс жүргізу дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сөйлеу тілі және зият бұзылыстары бар балаларға арналған психокоррекциялық әдістеме
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер баланың даму ерекшеліктерін, психикалық жағдайын объективті бағалау тәсілдерін біледі. Психологиялық түзету жұмысының әртүрлі әдістерін; психокоррекциялық бағдарламаларды әзірлеу технологияларын; дамуында ерекшеліктері бар балалардың түрлі топтарын, психокоррекциялық жұмыстың мақсаттары, міндеттері, негізгі әдістері, нысандарын; психологиялық диагностика технологиялары, психотерапия әдістерін қолдана алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Көркем қол еңбекті және қоршаған ортамен таныстыруды оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді арнайы мектепте оқытылатын негізгі пәндердегі сабақтың ерекшеліктерімен таныстырады (көркемөнер жұмысы және сыртқы әлеммен танысу); мектеп оқушыларымен түзету жұмыстарын жүргізудің дәстүрлі және кейбір инновациялық әдістерін ұсынады, қысқаша нұсқаулардан тұрады. Келесі тақырыптар қарастырылады: сабақты ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу формалары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мұғалімнің кәсіби бағдарлары
    Несиелер: 5

    Пәнсабақтың 7 модульгесәйкестігінкешенді бағалауға бағытталған. Ол келесі дағдыларды қалыптастырады: - оқытудың жаңа тәсілдерін қолдану; - сыни ойлау; - оқытуды бағалау; - дарынды және талантты балаларды оқыту; - білім беру ақпараттық-коммуникациялық технологияларын қолдану; - оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу қызметін модельдеу; - білім берудегі басқару және көшбасшылық

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Логопедтің пәнаралық жұмысы
    Несиелер: 5

    Студенттер арнайы білім беру ұйымдарында ерекше білім беруге қажеттілігі бар балалармен логопедтің пәнаралық жұмысының дағдыларын меңгереді. Пәнді оқыту барысында пәнаралық байланыстардың тарихи саласы; пәнаралық байланыс – Ерекше қажеттіліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудегі кешенділік ретінде; болашақ логопед-мұғалім меңгеруге тиісті болатын жалпы ғылыми және жалпы кәсіби құзыреттіліктер арасындағы тығыз байланыстар қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    Жаһандық мәселелерге бей-жай қарай алмайтын, еріктілік және инновациялық қызметке дайын, құқықтық және іскерлік мәселер тұрғысынан білімді, ұлттық рухта тәрбиеленген көшбасшы-қыз

  • Код ON2

    Инклюзивтік жағдайында білім алушылардың жас кезеңдері ерекшеліктерін ескере отырып, жаңартылған жүйедегі педагогикалық процессті жүзеге асыра алатын негізі білім мен дағдыларды меңгерген

  • Код ON3

    Пәндік салада зерттеу нәтижелері мен академиялық жазбаны, оның ішінде шетел тілінде, таныстыра алатын, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе алатын дағдыларды меңгерген

  • Код ON4

    Қашықтықтан білім беру технологиясы бойынша педагогикалық үдерісті ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгерген

  • Код ON5

    Ой-өрісі кең және ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін базалық білімді меңгере алады

  • Код ON6

    тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіптік) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда байланысқа түседі

  • Код ON7

    қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды жұмыс, бос уақыт және коммуникация үшін сенімді және сыни тұрғыда қолдана алады

  • Код ON8

    ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балалармен медициналық-психологиялық-әлеуметтік-педагогикалық жұмысты модельдеудің, болжаудың, диагностикалаудың теориялық негіздері мен технологияларын меңгереді

  • Код ON9

    кәсіби қызметті арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы ҚР нормативтік-құқықтық құжаттарына сәйкес жүзеге асырады

  • Код ON10

    жаңартылған мазмұнды ескере отырып, білім алушылардың психофизикалық, жас ерекшеліктері мен жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру-түзету, тәрбие процесін жобалайды

  • Код ON11

    білім берудің барлық сатыларындағы оқытудың ықпалдастығы мен сабақтастығын ескере отырып, арнайы және инклюзивті білім беру саласында педагогикалық және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асырады

  • Код ON12

    ерекше білім беруге қажеттіліктері бар баланың жалпы және ерекше заңдылықтары мен даму ерекшеліктеріне сәйкес келетін АКТ, инновациялық технологиялар негізінде оқу-түзету, логопедтік қызметті ұйымдастырады.

6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 6B01901-Дефектология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Инклюзивті білім беру бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Логопедия бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Олигофренопедагогика бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Мектепке дейінгі арнайы педагогика бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Сурдопедагогика бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Тифлопедагогика бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология мамандарын даярлау
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top