7M01505 Биология в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби білім беру және ғылыми қызметке қабілетті, терең педагогикалық, зерттеушілік, басқарушылық дағдылары қалыптасқан педагогика ғылымының магистрін дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M014 Биология педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
-
Зат алмасу биохимиясы
Несиелер: 5Зат алмасу биохимиясы пәні тірі организмнің химиялық құрамын, тірі материяда болатын химиялық реакцияларды, тірі организмдегі заттардың биологиялық функциямен молекулалық құрамының өзара байланысын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Фитоценология негіздері
Несиелер: 5Өсімдіктер қауымдастық топтарының құралуы себептері, заңдылықтары, оларды басқара білу, өнімділігін арттыру жолдарымен оңтайлы пайдалану жолдарын үйрену. Табиғат және адамдар қолымен жаратылған өсімдіктер. Фитоценоздың құрамын анықтау. Фитоценоздардың флоралық құрамын, құрылысын анықтау. В.В.Докучаев, Г.Ф.Морозов, В.И.Вернадский, В.Н.Сукачев еңбектері, олардың ғылымның дамуындағы ролі. Биосфера концепциялары. Тірі организмдердің планетарлық ролі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Эволюциялық биология
Несиелер: 5Микро және макро эволюциясы ұғымдарын және олардың перколяция механизмдері, өмірдің пайда болу проблемасы.Бірінші эволюциялық ілімдерді зерттеу, ғылымның одан ары даму үшін олардың прогрессивті маңыздылығын түсіну, тіршілік дамуының параллелизмін және олармен байланысты ілімдерді көру. Осы ғылымдардың негізінде оннан астам қазіргі эволюция теориясы құрылды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шетел тілі (кәсіби)
Несиелер: 4Меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу біліктерін жүйелеу. Шет тілінде ауызша қарым-қатынас формаларының дағдыларын жетілдіру, баяндамалар мен хабарламалармен таныстыру, кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру. Жазбаша дағдыларды жетілдіру. Қазіргі заманғы техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби саладағы коммуникативтік міндеттерді шешуді жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғарғы жүйке жүйесінің физиологиясы
Несиелер: 5Жоғары жүйке жүйесінің физиологиясы ми қыртысының функциялық ерекшелігі және оның ми бағанасы мен жұлынның қызметтерін үйлесімді басқару әрекеттерін зерттеу. Физиологияның мақсаты адам мен жануарлардың тіршілік әрекеттері кезіндегі функциялардың орындалуын ғана емес, сол функциялар қалай және не үшін іске асатыны мен қандай механизмдердің көмегімен орындалатынын ашу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жүйке жүйесінің анатомиясы
Несиелер: 5Жүйке жүйесінің анатомиясы - бұл биологиялық пәндердің негізі. Жүйке жүйесі адамның психологиялық құбылысын басқарады. Ес – ой, ақыл, талап және т.б. әр түрлі әдеттердің қалыптасуы, өмір – тұрмыс өзгерісіне бейімделу деген секілді жағдайлардың барлығы да жүйке жүйесіне тиетін іс - әрекет. Эволюция дамуында жүйке жүйесі анатомиясын зерттеу – жоғары дәрежелі жүйке әрекетін қарастыруға мүмкіндік береді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Дәрілік өсімдіктер және олардың қоры
Несиелер: 5Қазақстан Республикасының дәрілік өсімдіктері туралы негізгі ережелерімен таныстыру; Қазақстан аумағында кездесетін тұқымдастардың және сол тұқымдасқа жататын дәрілік өсімдіктердің сипаттамалары, негізгі ерекшеліктері жайлы біртұтас түсінік қалыптастыру; дәрілік өсімдіктерді пайдаланудың қазіргі заманғы озық бағыттарымен таныстыру; Қазақстан Республикасында отандық медицинада үшін жарамды дәрілік өсімдіктер мен олардың шикізатарын пайдалануды өздігінше түсіну қабілетін қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 4Ғылымның тарихы және философиясы пәні. Ғылымның көзқарастық негіздері. Философия білімнің интегралды формасы ретінде. Ғылымның қызметтері. Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Антикалық ғылым және философия. Ортағасырдағы ғылыми таным. Жаңа заман ғылымының қалыптасуы. Жаңаевропалық ғылым – ғылым тарихының классикалық кезеңі. Қазіргі ғылым. Ғылым дамуының бейклассикалық, постбейклассикалық кезеңдерінің негізгі концепциялары мен бағыттары. Ғылым дамуының постпозитивистік, постклассикалық емес кезеіңдерінің негізгі концепциялары мен бағыттары. Ғылыми білімнің құрылымы және деңгейлері. Ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы. Ғылымның идеалдары мен нормалары. Ғылымның философиялық негіздемелері және дүниенің ғылыми бейнесі. Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Қазіргі ғылымның аксиологиялық аспектілері. Қазіргі заманғы жаһандық өркениет мәселелерді шешудегі ғылымның атқаратын рөлі.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Биоэнергетикалық процесстердің эволюциясы
Несиелер: 5Экологиялық факторлардың энергетикалық алмасуға әсері. Биоэнергетика және зат алмасудың бұзылуы. Биоэнергетика деңгейлері. Биоэнергетика және экологиялық апаттар. Биоэнергетика ғылымы биохимияның негізгі бөлігі ретінде. Биологиялық бос энергияның маңызы. Тірі ағзалардың энергиясы мен жұмысы. Өсімдіктердегі энергия түзілу процесінің негізгі этаптары. Тотығы-тотықсыздану кезіндегі энергияның бөлінуі. Аэробтық тыныс алу механизмі. Кребс циклі. Анаэробты тыныс алу механизмінің энергетикалық тиімділігі. Фотосинтез процесіндегі энергетикалық коэффициент.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 4Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялықтеорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамалар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жануарлар мен өсімдіктердің алуантүрлілігін сақтау
Несиелер: 5Жануарлар әлемінің алуантүрлілігі: өткені мен бүгіні, сақтау мәселелері. Жер бетіндегі жануарлар әлемінің таксаномиялық алуантүрлілігі. Өсімдіктердің алуантүрлілігі, теориялық және практикалық маңызы. Балдырлар, саңырауқұлақтар, қыналар,мүктер, плаундар, тұқымды өсімдіктер. Биологиялық алуантүрлілікке әсер етуші факторлар. Қазақстан жануарлары мен өсімдіктерінің биологиялық алуантүрлілігі. Биологиялық алуантүрлілікті сақтау бойынша ҚР заңдары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Санитарлық микробиология
Несиелер: 5Микробтар мен вирустар экологиясына, сыртқы ортаны микробиологиялық және вирусологиялық бағалау әдістеріне, жалпы экология, микробиоценоз. Геосфера, гидросфера, атмосфера қойнауларының зардапты және санитарлық көрсеткіш микроорганизмдермен ластануын айқындайтын әдістер зерттелінеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Медициналық микробиология
Несиелер: 5Медициналық микробиология инфекциялық аурулар қоздырғыштарының биологиялық қасиеттерін,патогендік факторларын, олардың жасушалық жәнемолекулярлы-генетикалық деңгейде іске асырылуыныңмеханизімін зерттеп және де болашақтағы диагностика,емдеу және алдын алу тәсілдерін жетілдіреді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Әлем фаунасы мен флорасының қазіргі мәселелері
Несиелер: 5Жануарлар әлемінің әр түрлілігіне байланысты, олардың ұқсастық белгісіне не арасындағы айырмашылығына қарай, жануарларды сипаттау, топтастыру және жүйелеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Альгология
Несиелер: 5Өсімдік биотехнологиясы төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктердің, балдырлар мен жоғарғы өсімдіктерді қазіргі заманғы өсімдік тіндерін дамытуда, тіндерді өңдеу әдістерінде клондаудың микроэфира өсіру әдістеріне негізделген био синхронизмді дамыту болып табылады. Төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктерден қосалқы қосылыстарды синтездеу және BMS-де өсімдік жасушаларын өсіру биологиясын зерттеуде маңызды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Мәдени өсімдіктер
Несиелер: 5Мәдени өсімдіктердің таралу орталықтары ( Қытай, Үнді, Үнді-Малая ,Орта, Алдыңғы Азия, Жерорта теңізі, Батыс, Орталық Мексика, Оңтүстік Америка және Чили Андысы). Орыс ғалымы П.М. Жуковский (1888-1975) жіктемесі; (Қытай, Жапония, Индонезия, Үндіқытай, Австралия, Үндістан, Орта, Алдыңғы Азия, Жерорта теңізі маңы, Африка, Еуропа,Сібір, Орталық, Оңтүстік, Солтүстік Америка).
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Несиелер: 4Жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері. Педагогикалық қызметтің мазмұны мен құрылымы. Жоғары мектеп педагогының кәсіби құзыреттілігі және коммуникативтік білімі. Жоғары мектептегі оқыту теориясы. Жоғары мектептегі оқытудың дидактикалық негіздері. ЖОО-да оқу үдерісін ұйымдастыру. Кәсіптік білім берудегі инновациялық үрдістер. ЖОО жүйесіндегі білім беру үрдісін басқару менеджменті. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. ЖОО-дағы заманауи педагогикалық технологиялар.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Биологиялық білім берудің заманауи тұжырымдамалары
Несиелер: 5Негізгі білім беру мен кадрларды кәсіби даярлаудың оңтайлы үйлесуі мәселесі. Адам эволюциясының және қоршаған ортамен өзара әрекеттесу мәселелерін көрсететін биологиялық білімнің негізгі түсініктері: антропоцентризм, экология, экологиялық тұтастық, биоцентризм. «Негізгі оқыту» және арнайы оқыту. Ғылымның, білімнің, өндірістің және басқарудың белгілі бір саласында магистранттардың білімінің бірдейлігі мен қолдануының мәселесі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Биологиялық зерттеулердің әдіснамалық аспектілері
Несиелер: 6Тарихи ретроспективадағы биологияның әдіснамалық аспектілерін, қазіргі биологияның әдіснамалық және дүниетанымдық мәселелерін, биологиядағы ғылыми таным әдіснамасын, эксперименталды әдістерді, сипаттау әдістерін, салыстырмалы әдістерді, статистикалық әдістерді, үлгілеуді, Тарихи әдістерді зерттейді. биологиялық объектілерді бақылау, сипаттау, сәйкестендіру, жіктеу, өсіру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Педагогикалық зерттеудің әдіснамасы және әдістемесі
Несиелер: 5Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері. Философиялық әдіснаманың, жалпы ғылыми диалектикалық қағидаттардың, жеке-ғылыми әдістердің, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нақты әдістемелерінің және рәсімдерінің бірлігі. Зерттеу әдістерінің кезеңдері: ғылыми проблеманы қоюдан бастап материалдарды статистикалық және сапалы өңдеу және алынған зерттеу нәтижелерін рәсімдеуге дейін.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Эксперименттік деректерді биометриялық өңдеу
Несиелер: 6Математикалық есептеулер арқылы тәжірибе қою кезінде алынған деректерді өңдеу әдістерін, ғылыми зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерін қолдануды, эксперименталды деректерді өңдеу мен интерпретациялауды, әр түрлі бағдарламаларды пайдалана отырып статистикалық өңдеуді жүргізу әдістерін, заманауи ғылымның әдіснамалық жетістіктері мен өзекті мәселелерін зерттейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Геномика
Несиелер: 6Прокариоттардың геномы. Прокариоттар молекулалық-генетикалық зерттеулердің нысаны ретінде. Прокариот геномының структурасы-мөлшері және оларға сипаттама. Ішек таяқшасы (Ech. Coli). Эукариоттардың геномы. Нан ашытқысының геномы, жеміс шыбыны (Drosophila melanogaster). Жоғарғы сатыдағы өсімдіктердің геномының ерекшеліктері. Адам геномы. Адамның геномының картасын жасау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен технологиясы
Несиелер: 6Пәнде ғылыми білімнің әдіснамалық негіздері, ғылыми зерттеулердің құрылымы мен негізгі кезеңдері, теориялық зерттеу әдістері, ғылыми зерттеулердегі модельдеу мәселелері қарастырылады. Пән ғылыми зерттеулердің дұрыс бағытын таңдау, ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу, сонымен қатар эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін жүргізу, өңдеу және форматтау дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Энзимология
Несиелер: 6Кіріспе. Ферменттердің құрылымы және жалпы қасиеттері. Ферменттердің химиялық табиғаты. Ферменттердің молекулалық құрылымы. Проферменттер. Күрделі ферменттердің протестикалық топтары мен апоферменттері. Коферменттер, кофакторлар және олардың каталитикалық процестердегі рөлі. Изоферменттер және олардың биологиялық маңызы. Фермент синтезі және оның реттелуі. Ферменттердің әсер ету механизмі. Температура мен рН-ның фермент белсенділігіне әсері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Биоинформатика
Несиелер: 6Биоинформатика бұл қарқынды дамыған ғылым бағыты, сонымен қатар биология, математика, химия, физика және компьютерік технологиялардың тоғысқан саласы. Биоинформатиканың мақсаты ауқымды тірі табиғатты жүйелеу және талдау туралы ақпараттарды анықтайды. Бұл мақсатта биометриялық есептеудің әдістерін қолдануды, тірі организмдердің арасындағы өзара байланыстарды, маңызды белгілердің гомологияларының эволюциясын зерттеуін, іздестіруін анықтауда математикалық тәсілдермен талдауды талап етеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Код ON1
Қазіргі заманғы ғылым философиясының өзекті мәселелерін, бағдарлау және сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу) іскерлік хат алмасумен жұмыс істеу дағдысын (хат, электрондық пошта және т.б.) менгереді.
-
Код ON2
Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, оқыту әдістерін, басқару және меңгеру үрдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын зерделейді.
-
Код ON3
Заманауи биологиялық білімнің микро, макроэволюциямен, биоэнергетикалық процестердің эволюциясымен пәнаралық байланысын, жаратылыстану-ғылыми мәнін жүйелейді.
-
Код ON4
Заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып биохимияны, микробиологияны дамыту саласындағы қолданбалы зерттеулер мен теориялық негіздерін анықтайды.
-
Код ON5
Биология және жаратылыстану-ғылыми пәндерді оқыту саласындағы инновациялық технологияларды, әдістер мен құралдарды, принциптер мен заңдылықтарды бейімдейді.
-
Код ON6
Ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдана отырып, тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялау арқылы методологиялық жетістіктер мен биологияның өзекті мәселелерін жобалайды.
-
Код ON7
Дәрілік және мәдени өсімдіктер, балдырлардың биологиялық ерекшеліктерін, топтастырылуын, заңдылықтарын, басқарудың және тиімді пайдаланудың әдістерін зерттейді.
-
Код ON8
Жануарлар мен өсімдіктердің таксаномиялық әртүрлілігін, биоэнергетиканың және әлемдік кеңістіктегі экологиялық апаттардың өзара ықпал ету процесін санаттандырады.
-
Код ON9
Эволюциялық үдерістегі нерв жүйесінің физиологиясы мен анатомиясын және адам эволюциясының мәселелерін, қоршаған ортамен өзара әрекеттесуді көрсететін биологиялық білімнің негізгі ұғымдарын бағалайды.
-
Код ON10
Биологиялық катализаторлар, прокариоттар мен эукариоттар гені және тірі ағзалар арасындағы өзара әрекеттесу, гомологияның негізгі белгілерінің эволюциясы туралы түсінік қалыптастырады.
7M01505 Биология
МагистратураАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01505 Биология
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01505 Биология (бейіндік)
МагистратураҚорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01505 Биология (1)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01505 Биология педагогін даярлау
МагистратураОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01505 Биология (1.5)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01505 Биология педагогтарын даярлау 2
МагистратураТараз мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01505 Биология
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01505 Биология
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01505 Биология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01505 Биология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01505 Биология
МагистратураСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01505 Биология педагогтарын даярлау 2
МагистратураМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01505 Білім берудегі биология
МагистратураХ.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі