Мәдени-бос уақыттағы қызметтің функциялары мен принциптері. Мәдени-тынығу жұмысының негізгі түрлері, формалары, әдістері мен құралдары. Мәдени-тынығу жұмысын қалыптастыру мен дамытудың әлеуметтік-ағартушылық және идеологиялық-саяси негіздері. Мәдени-тынығу жұмысы теориясының әдіснамалық негіздері.
Оқу жылы - 1Мәдени-тынығу жұмысының ұлттық дәстүрлерін дамытудың көздері. Мәдениет және ұлттық дәстүрлер. Салт-дәстүрлер, дәстүрлер, социализация институттары мен қазақ халқының рәміздері. Этностықтың мәні және қазіргі заманғы мәдениеттегі дәстүрлердің рөлі. Мәдени-тынығу жұмысының ұлттық дәстүрлерінің негізгі ұғымдары. Мәдени-тынығу жұмысының функциялары мен технологиялары.
Оқу жылы - 1Балалар қоғамдық бірлестіктерінің жұмыс істеуінің теориялық аспектілері. Балалар қоғамдық бірлестіктерінің жіктелуі және типологиясы. Балалар қоғамдық бірлестіктері балаларды әлеуметтендіру институты ретінде. Балалар қоғамдық бірлестіктерінің мақсаттары мен функциялары. Балалар мен жасөспірімдер қауымдастықтарының қызметінің принциптері, формалары, әдістері және мазмұны. Қазақстандағы балалар-жасөспірімдер қозғалысының қалыптасуы.
Селективті тәртіпЖаппай мейрамдардың тарихы, ежелгі Грециядағы театрландырылған қойылымдар және ежелгі Рим. Швейцарияда және Францияда мәдени-тынығу жұмысының шетелдік тәжірибесі. Франциядағы әлеуметтік-мәдени анимацияны ұйымдастырудың теориялық негіздері. Мәдени-сауықтыру іс-шараларын ұйымдастырудың ағылшын-америкалық моделі. Орталық, Шығыс Еуропа және Азия аймағы елдерінің әлеуметтік-мәдени дамуы. Мәдениет саласындағы халықаралық ынтымақтастық.
Оқу жылы - 1Балалар мен жасөспірімдер қауымдастықтарының қызметінің принциптері, формалары, әдістері және мазмұны. Қазақстандағы балалар-жасөспірімдер қозғалысының қалыптасуы.
Селективті тәртіпОрфоэпия. Сахналық сөйлеуде дауыс қою. Тыныс алу - бұл сөйлеу дыбысының негізі. Дикция сөйлеу мәдениетінің маңызды элементі болып табылады. Тілдік ауызша сөйлеудің ерекше белгісі ретінде. Сөйлеу циклы және логикалық үзілістер. Сөйлеу мәтінінде жұмыс істеу. Сахналық сөйлеудегі дене тілі.
Оқу жылы - 2Ойын технологиялары және олардың мәдени және ойын-сауық саласындағы рөлі. Ойынның шығу тегі мен маңызы. Ойын адамның әлеуметтенуінің факторы ретінде. Ойын және оның негізгі функциялары. Ойындар мен технологиялар классификациясы. Ойын-сауық іс-шарасы. Ойындар өткізудегі психологиялық-педагогикалық талаптар. Ойын интерактивті технологиялары және олардың түрлері.
Селективті тәртіпКоммуникативтік сипаттамалар және жеке тұлғаның жағымды ойлауы. Коммуникативтік жанжалдардың әлеуметтік-психологиялық негіздері. Этикеттің негізгі нормалары және олардың коммуникативтік өзара әрекеттесуіндегі реттеушілік функциялары. Адамдар арасындағы қарым-қатынастарды қалыпқа келтіру. Байланыс құрылымы және оның әлеуметтік-психологиялық мінездемесі.
Оқу жылы - 2Құқықтық мемлекет тұжырымдамасы. Оң және моральдық. Адам құқықтары, олардың мазмұны. Азаматтығы мен патриотизмі: мәні мен мазмұны. Азаматтық-патриоттық тәрбиенің мәні мен мазмұны. Философиялық-педагогикалық ой тарихында азаматтық-патриоттық тәрбиенің дамуының негізгі кезеңдері. Қазақстанның әлеуметтік-педагогикалық ойларындағы азаматтық және патриоттық идеялар. Отбасындағы азаматтықты қалыптастыру.
Селективті тәртіпТеатр өнер нысаны ретінде. Антикварлық театр. Орта ғасырлар театры. Ренессанс театры. Орыс театрының тарихы. Кеңес театры. Қазақстандағы театр өнерінің пайда болуы мен қалыптасу тарихы.
Селективті тәртіпЗаманауи ғылыми білім жүйесіндегі эстетиканың орны. Эстетиканың 17 ғасырға дейінгі дамуының негізгі кезеңдері. Қазіргі заманғы ғылыми білім жүйесіндегі эстетика орны, философия, тарих, психология, өнер тарихы. Қарабайыр дәуірдің эстетикалық мұрасы. Ежелгі Шығыс эстетикалық ілімдері. Классиканың дәуірінің эстетикалық принциптері. Қазақстанда эстетика дамуының негізгі кезеңдері.
Селективті тәртіпЖас ұрпақтың білім беру жүйесінде вокалды-хорлық білім беру. Шет елде вокалдық мектептерді қалыптастырудың тарихи аспектілері. Қазақстанның вокал өнері және хор мәдениеті.
Селективті тәртіпҚазақстан мен қазіргі кезеңнің тарихи тәжірибесінің жаңғыруы. Ұлттық сана ерекшеліктері мен қалыптасуы. "Мәңгілік ел" ұлтжандылық және ұлттық сана үшін оның мәні. Қазіргі заманғы жаһандану әлеміндегі қазақстандық бірлік. Жаңғырту үдерістеріндегі рухани мұра және оның рөлі. Қазіргі заманғы қоғамдық сананың бәсекеге қабілеттілігі мен болжамдық құндылықтары. Меритократикалық қоғам және оның құндылықтары. Қазақстан "білім қоғамы". Қазақстан "ақпараттық қоғам" мен "сандық технологиялар"қоғамы. Рухани жаңғы
Селективті тәртіпқоғам мен табиғатты дамытудың негіздері, Табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың қазіргі заманғы тәсілдері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау туралы білім мен түсініктерді қалыптастырады
Селективті тәртіпҚазақ халықының рухани мұрасының қалыптасу, даму тарихының күрделі кезеңдерін қамтиды. Ежелгі мәдени құндылықтарды және қазақ халық ауыз әдебиеті терең талданады. Әдебиет пен өнердің түрлі кезендері туралы білімдерін, өзекті теориялық мәселелерін қазіргі ғылымының озық жетістері негізінде жан-жақты, тарихи тұрғыдан қарастырады. Көркем шығармашылықты талдау үшін қажетті терминдер мен түсініктер жүйесі қамтылады.
Селективті тәртіпКөркем шығармашылықтың мәні мен концепциясы. Шығармашылық шығармашылықты дамыту мен алға бастырудағы дәстүрлі және жаңа. Көркем шығармашылықтың жіктелуі. Классификациялық қауымдастық бірлестігі Балалар мен қауымдастықтардың шығармашылық шығармашылық ұйымдары. Бейресми ассоциациялар мен қозғалыстар. Фестивальдердің, шоу-бағдарламалардың, конкурстардың және концерттер, мерекелер, шоу-сценарийлердің даму жоспарының ерекшеліктері мен ерекшеліктері.
Селективті тәртіпМәдени-тынығу жұмысының теориялық негіздері. Бос уақыттың түрлері мен бос уақытты жіктеу. Мәдени және бос уақыттың құрылымдық компоненттері. Біртұтас процесс ретінде мәдени-тынығу жұмысын ұйымдастыру және жүргізу әдістері. Білім беру ғылымдарының тәуелсіз саласы ретінде мәдени және демалыс қызметі. Мәдени-тынығу жұмысын ұйымдастыруға заманауи тәсілдер.
Оқу жылы - 2Кәсіпкерлік құрылымдардың экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастар жүйесі ретінде кәсіпкерліктің теориясы мен практикасын зерттеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу.
Селективті тәртіпМәдени-тынығу жұмысының теориялық негіздері. Бос уақыттың түрлері мен бос уақытты жіктеу. Мәдени және бос уақыттың құрылымдық компоненттері. Біртұтас процесс ретінде мәдени-тынығу жұмысын ұйымдастыру және жүргізу әдістері. Білім беру ғылымдарының тәуелсіз саласы ретінде мәдени және демалыс қызметі.
Селективті тәртіпМемлекет, құқық, мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. ҚР конституциялық құқық негіздері. ҚР Құқық қорғау органдары мен соты. ҚР мемлекеттік билік органдары. ҚР Әкімшілік құқық негіздері. ҚР Азаматтық және отбасылық құқық негіздері. ҚР Еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру
Селективті тәртіпКөркемөнерпаздар ұжымы көркем-педагогикалық ұйым ретінде. Көркемдік және шығармашылық іс-әрекеттер әуесқой топтағы педагогикалық үдерістің негізі. Бос уақытында білім беру процесінің мәні мен тұрақтылығы. Педагогикалық үдеріс: құрылымы және негізгі компоненттері. Білім берудің әдістері, әдістері, формалары мен құралдары. Көркемдік топ жетекшілерінің кәсіби қызметінің ерекшеліктері
Селективті тәртіпМузыкалық өнер түрі, оның ерекшеліктері. Ежелгі Шығыс және көне Шығыс музыкалық мәдениеті. Орта ғасырдың музыкалық мәдениеті және Ренессанс. Классикалық музыкалық мәдениеттің пайда болуы. Романтизм тарихы. Фольклор, Қазақстан халықтарының ұлттық музыкасы. Қазақ музыкалық дәстүрі. Қазақ халқының халық аспаптары. Музыканың заманауи жанрлары мен үрдістерінің пайда болуы. Блюз мен джаз мәдениетінің тарихы. Рок-музыканың мәдениеті.
Оқу жылы - 2Толеранттылық - мәдени және этикалық проблема. Төзімділік: адам қызметінің даму саласы және мазмұны. Төзімділік: білім беру мәселелері және оны педагогикада қалай шешуге болады. Білім беру қызметінде толеранттылықты жүзеге асыру. Мектеп тарихындағы толеранттылық идеясы және педагогикалық ой. Қазіргі әлемдік білім беру үрдісі.
Селективті тәртіпИнтеллектуалдық мәдениет тарихындағы сана мәселесі. Трансформация мен модернизацияның диалектикалық және метафизикалық мағыналары. Руханалылық: құбылысты түсіну тәсілдері. Рухани нәрсе тақырыптың эмоциялық жетілуіне байланысты. Сана мен руханилық. Жаңа гуманистік үрдістер. Адами қасиеттердегі жаһандық өзгерістер.
Оқу жылы - 3Бидің тарихы мен мотивациясы. Ежелгі бидің шығу тегі. Ежелгі Қытай, ежелгі Үндістан және көне Мысыр билері. Грек және рим билері. Еуропа мен Ресейдегі бидің дамуы. Халықтық қазақ биі. Балеттің пайда болуы. Бал мен акробатикалық би. Қазіргі заманғы би стильдері.
Селективті тәртіпСценография - театрландырылған көріністің кеңістіктік дизайны. Сәндік өнер тарихы. Ойнату сценографиясы және мәдени-демалыс бағдарламалары.
Селективті тәртіпДрама негіздері. Театрландыру - мәдени-тынығу жұмысының шығармашылық әдісі. Драматизацияланған жаппай жұмыс драмасы. Театрлық масс-медиа сценарийінде идеологиялық және эмоционалдық әсер ету құралдары. Мәдени-тынығу жұмысының жаппай нысандарын ұйымдастыру және әдістері. Театрлық тақырыптық кеш.
Оқу жылы - 3Жеке тұлғаны дамыту: тұжырымдама, белгілер, үлгілер. Жеке тұлғаны әлеуметтендірудің негізгі міндеттері. Жеке тұлғаның рөлдік теориясы. Жеке тұлғаның құрылымын әлеуметтік рөлдердің жиынтығы ретінде түсіну.
Селективті тәртіпДемалысты ұйымдастыру технологиясы: мақсаты мен мағынасы. Ұжымдық жоспарлау әдістері, ұжымдық дайындық және істерді ұжымдық талдау. Демалысты дамыту нысандары. Іс-шара дизайны. Мерекелік шараның тақырыбын анықтау.
Селективті тәртіпПедагогиканың және бос уақыттың психологиясының тарихи негіздері. Қазіргі кезеңдегі қоғамдағы әлеуметтік-мәдени құбылыс. Қазіргі білім беру жүйесі және әлеуметтік-білім беру технологиясының мәні. Оқу орындарында оқу процесін зерттеудің теориялық негізі.
Оқу жылы - 3ҚР жүйесінде имидж қалыптастыру. Имидж жасау сатылары. Имиджелогия құралы ретінде ұстанымды зерттеу. Манипуляция имиджелогия құралы ретінде. Саяси имиджелогия: саяси имидждің түсінігі, жіктелуі. Саясатта дербес имидждің орны мен функциялары. Саяси Имидж құру. Көрнекі имиджді өлшеу. Имидждің мәнмәтіндік өлшемі. Имидждердің комбинациясы заңдары. Ерлер имиджі-саясат, әйелдер-саясат. Саяси партиялардың имиджі. Имиджмейкер және
Селективті тәртіпАқпараттық технологияның негізгі ұғымдары. Ақпараттық жүйелердің жіктелуі және сапалық сипаттамасы. Ақпараттық технология құжаттары мәдени және бос уақытты қолдайды.
Селективті тәртіп«Ғаламдық перспективалар және жобалық жұмыс» пәнін оқу студенттердің бойында инновациялық мінез-құлықтың дүниетанымдық негізін қалыптастыруға, өмірлік өзгерістерге бейімделуге, шығармашылық зияткерлікке және кәсіпкерлік белсенді қызметке дайындыққа бағытталған. Курстың мақсаты - бизнесті тиімді ұйымдастыру мәселелерін шешу кезінде ғылыми-зерттеу жұмыстарына қажетті логикалық және алгоритмдік ойлауды, кәсіпкерлік мәдениет пен интуицияны өз бетінше ойлауды дамыту.
Селективті тәртіпМәдени және бос уақыттың этикасының теориялық негіздері. Кәсіптік этика, оның маңызы, құрылымы, мәдени және бос уақытты өткізудегі рөлі. Классикалық мораль теориясы жоғары құндылықтар туралы мәлімдеме. Мәдени-тынығу жұмыстарының құндылық негіздерін қалыптастыру мен дамытудың негізгі кезеңдері. Мәдени-тынығу жұмысының кәсіби құндылықтары. Әлеуметтік жұмыс этикасы мәдениет саласындағы мамандардың қызметін реттеу тәжірибесі ретінде.
Селективті тәртіпШоу-бағдарламаларды ұйымдастырудың теориялық негіздері. Мәдени-тынығу бағдарламаларының түрлері, олардың сипаттамалары. Шығармашылық бағдарлаудың мәдени-сауық бағдарламалары.
Селективті тәртіпМетодическое обеспечение как понятие и его сущностные характеристики. Субъект, объект, функции методического обеспечения. Методиче-ская служба в системе учреждений культуры. Планирование методической работы в культурно-досуговых центрах. Виды методической продук-ции. Передовой опыт в системе культурно-досуговой работы.
Оқу жылы - 3Жарнама және қоғам. Жарнамалық және бұқаралық ақпарат құралдарының мәдени және ойын-сауық саласындағы әсері. Шығармашылық процесс ретінде жарнама. Жарнама феномені. Жарнамалық шығармашылық үдерісі. Жарнамалық қызметті басқару және жарнамалық қызметті бақылау. Талқылау өнері. Талқылау түрлері: конструктивті және деструктивті. Интернетте жарнамалық кампанияны ұйымдастырудың негізгі тәсілдері.
Оқу жылы - 3Мәдениет жүйесіндегі өнер: нақты құндылықтар және түрлі функциялар. Өнердің табиғатын түсіндіру мәселесі: өнерді білу тәсілі ретінде, құндылық модельдерінің генераторы ретінде өнер, идеялық идеялық қатынас құралы ретінде өнер. Өнердің генезисіндегі өнер және өнер. Қарапайым мәдениетте өнердің пайда болуы мәселесі. Оңтүстік Азия мен ислам әлемінің көркем мәдениеті. 18-20 ғғ. Қазақ өнерінің дамуы.
Селективті тәртіпМузыкалық өнердің көркемдік табиғаты. Күлкілі нысанда музыканы адам көңіл-күйін, сезімін, адамның мінез-құлқын, өмірге деген көзқарасын жеткізу қабілеті. Музыка - адамдар арасындағы қарым-қатынас құралы ретінде. Халықтық салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардағы музыка. Халық музыкалық ойындары.
Селективті тәртіпАктердің ерекшеліктері. Театрда көрнекі құралдар. Актердің кейбір ерекшеліктері. КС Станиславскийдің актерлық технологиядағы жүйесі. Акция - орындаушылық өнердің негізі. Сахнаға назар аудару ерекшеліктері. Бұлшық етті актерлік клиптерді еңсеру. Шығармашылық қиялын актер. Кезеңдік әрекет. Кезең тапсырмасы.
Оқу жылы - 4Инклюзивті және интеграцияланған оқыту тұжырымдамасы. Мәдени-ойын-сауық саласындағы «интеграцияланған оқыту» тұжырымдамасы. Инклюзивтік (интеграциялық) білім берудің қалыптасу тарихынан. Инклюзивті білім берудің негізгі бағыттары, принциптері, мақсаттары мен міндеттері. Инклюзивті (интеграцияланған) білім беруді ұйымдастыру бойынша ұсынымдар. Қазақстан Республикасындағы инклюзивті білім берудің қазіргі жағдайы.
Оқу жылы - 4Актердің ерекшеліктері. Театрда көрнекі құралдар. Актердің кейбір ерекшеліктері. КС Станиславскийдің актерлық технологиядағы жүйесі. Акция - орындаушылық өнердің негізі. Сахнаға назар аудару ерекшеліктері. Бұлшық етті актерлік клиптерді еңсеру. Шығармашылық қиялын актер. Кезеңдік әрекет. Кезең тапсырмасы.
Оқу жылы - 4Театрлық қойылымдардың драмалары және бос уақытты өткізудің сюжеттік нысандары. Бос уақыттың драматизацияланған нысандарын басқару. Балалардың, жастардың мәдени-демалыс бағдарламаларын музыкалық ұйымдастыру. Мәдени-тынығу бағдарламаларының мазмұны, ерекшеліктері және түрлері. Мәдени-бос уақыттағы бағдарламаларды жүзеге асырудың формалары мен принциптері.
Селективті тәртіпМузыкалық дыбыстың негізгі қасиеттері. Жазбаны жазу және ұзақтық. Дыбыс ғылымы. Жазба ұзақтығын арттыру үшін белгілер. Қысқартылған әріптерді белгілейді. Тарих. Ритм Аралас метрлер мен өлшемдер. Бас терісі Тональность. Негізгі және кішігірім ақындар. Аралық және аккордтар.
Селективті тәртіпӘуесқойлық өнердің заманауи даму ерекшеліктері мен тенденциялары. «Команда» ұғымы. Әуесқойлық топтардың жұмыс істеу ерекшеліктері. Команда жетекшісі Профессиограммаға қойылатын талаптар.
Селективті тәртіпМәдени-тынығу жұмысы саласындағы менеджмент. Басшылық менеджмент жүйесі ретінде. Мәдени-тынығу мекемелерін басқару әдістері. Мәдени-тынығу жұмысын басқарудағы ақпараттық қызмет. Басқару шешімдерін әзірлеу және технологияларды оқыту. Мәдениет және демалыс мекемелерінде кеңсе жұмысын ұйымдастыру. Мәдени-сауық саласындағы маркетинг жүйесі және оны қалыптастыру шарттары.
Оқу жылы - 4Драматургия - театр өнерінің негізі. Сюжет жасау. Жанр мен стильді анықтау. Жанжалдардың анықтамалары Ұсынылған мән-жайлардың дамуы және оқиғалар мен тиімді фактілерді анықтау. Батырлардың тиімді желісін анықтау, олардың қарым-қатынасы. Таңбаларды анықтау, рөлдерді түсіндіру. Функцияларының директоры. В.И. Немирович - Данченко режиссердің үш жүзі туралы. Репетиция - барлық қатысушыларды бірлесе құру процесі. Репетиция ерекшеліктері.
Селективті тәртіпҚолданбалы экономикалық, заңгерлік, жаратылыстану ғылымдарының қазіргі замандағы білімдерін құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және өмір қауіпсіздігі негіздері, қолданбалы бизнес, қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын жүзеге асыруға, қазақ халқының рухани мұраларын сақтауға ықпал етеді.
Тарихтың негізгі кезеңдері, мәдени-демалыс қызметі теориясы, басқарушылық және маркетингтік қызметтің сипаты мен ерекшелігі, ерекшеліктері, мәдени және бос уақытты өткізудің негізгі шетелдік технологиялары, білім беру мекемелеріндегі мәдени-демалыс белсенділігі, музыкалық мәдениеттің түрлері, жанрлары мен бағыттары, сондай-ақ оның тарихын көрсетеді.
Ұйымдастыруды әртүрлі тәсілдермен студенттерді шығармашылықтың кез-келген түрінде ынталандыратын және қолдайтын, композициядағы әртүрлі әдістерді қолданудағы практикалық дағдыларды, вокалдық және хор оқытудың принциптерін, сахналық сөйлеу техникасын қолданады; сахналық сөйлеу, арт-терапия, мәдени-демалыс және эстетиканы ұйымдастырудың қазіргі заманғы үрдістерін талдайды.
Балалар мен жасөспірімдер қозғалысының әлеуметтік-педагогикалық аспектілерін, педагогиканың теориялық негіздері мен принциптерін, шығармашылық психологиясын, бос уақыттың жас ерекшелік педагогикасын, толеранттылық педагогикасын салыстырады, мәдени және демалыс саласындағы азаматтық және патриоттық тәрбие беру, сондай-ақ мектепке дейінгі мекемелерде мәдени-тынығу жұмысы; мәдени және ойын-сауық саласындағы ойын технологиясын қолданады.
Театр өнерінің тарихын талдайды; көркем топтармен тәрбие жұмысының әдістер жүйесін қолданады; актерлік шеберлікті меңгерген; сценография мен би тарихына еркін бағдарлаған; орындаушылық, театрлық және орындаушылық өнер түрлерін қолдануда үйлесім мен кешенді тәсілді қажет ететін көркем және шығармашылық қызмет түрлерінің практикалық тапсырмаларын о ындайды; театр және би театрында терминологиялық аппаратты белсенді пайдаланады.
Өзін-өзі таныстыру ережелері мен нормаларын, сөйлеу этикеті мен коммуникативтік мәдениетті анықтайды; қарым-қатынас жағдайына сәйкес тілдік құралдарды таңдайды, сөйлесу қарым-қатынасының ережелерін жүзеге асырады, әр түрлі салада сөйлеу мінез-құлқына және сөз сөйлеуге және дәстүрлердің сақталуымен диалогтық өзара әрекеттесу жанрына баға береді.
Теорияларды, ұғымдарды, әдістер мен технологияларды мәдени нысандарды, процестерді, тәжірибелерді зерттеуге байланысты қазіргі заманғы зерттеу бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырады; мәдени-сауық саласындағы нақты ғылыми және ғылыми-практикалық мәселелерді шешу үшін әлеуметтік-мәдени зерттеулердің әдістерін және технологияларын жіктейді.
Түрлі кезеңдердегі трансформация процестерінің себептері мен әсерлерін жіктейді, сананың тарихи түрлерін талдайды; рухани жаңару жағдайында мәдени іс-шараларды ұйымдастырудың оқу әдістері мен технологияларын жүзеге асырады.
Көпшілік іс-шараларды бағыттайды және іске асырады.. Музыкалық талғамы бар, музыкалық жады дамыған, бейнелі және ассоциативті ойлау дамыған, музыкалық аспаптардың бірінде ойнайды; сценарий дайындайды және мереке туралы түсінік береді, шоу-бағдарламаларды ұйымдастырады және өткізеді; жұмыстың драматургиясын, стилін және жанрын, кәсіптік қызметте пәндік материалдарды талдайды; дәуір мен кезеңдердің драмалық материалына бағдарланып, оларды сценарийлік жұмыста мақсатты қолдануға; мінез-құлқының тартымды бейнесі мен ст лін жасайды, өзін таныстырады,өздерінің күштерін және бағдарламаның имиджін қолдануға болады.
Бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды түсіндіреді; шығармашылық ұжымдардың қызметін жоспарлау бойынша жұмысты ұйымдастырады; мәдени-тынығу жұмысының жаппай нысандары мен әдістерін қолдану туралы басқару шешімдерін қабылдайды; командалар мен шығармашылық ұжымдармен өзара іс-қимыл жасайды; көркем және массалық жұмыстарды талдауды жүзеге асырады.
Ойын және мәдени-сауық бағдарламалары үшін сценарийлер әзірлейді. Әрекет техникасын қолданады.
Мәдени-тынығу жұмысында ұлттық дәстүрлер мен салт-дәстүрлерді ескере отырып, мәдени-сауық іс-әрекеті үшін тиімді технологияларды таңдауға мүмкіндік береді. Адамды мәдениета алық қарым-қатынаста жүйеге тартудың басқарушылық әдістерін пайдалану дағдыларын көрсетеді.
Жарнама мен бұқаралық ақпарат құралдары арқылы заманауи қоғамның мәдени құндылықтарын қолдану мен таратудың негізгі жолдары мен тәсілдерін жоспарлайды; мәде и-сауық іс-шараларының жобалау жұмысында ақпараттық технологияларды қолдану дағдысына ие.
Мүгедектігі бар балалармен инклюзивтік білім беруде мәдени-тынығу жұмысын ұйымдастыруға ықпал етудің арнайы әдістерін қолданады. Өнердің дамуының арихи кезеңдерін талдайды; мәдени-тынығу жұмысын ұйымдастырудағы этикалық нормалар мен қағидаларға бағынады.
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: B092 Тынығу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B092 Тынығу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: B092 Тынығу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша