Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Мәдени - тынығу қызметінің тарихы, теориясы
    Несиелер: 6

    Мәдени-бос уақыттағы қызметтің функциялары мен принциптері. Мәдени-тынығу жұмысының негізгі түрлері, формалары, әдістері мен құралдары. Мәдени-тынығу жұмысын қалыптастыру мен дамытудың әлеуметтік-ағартушылық және идеологиялық-саяси негіздері. Мәдени-тынығу жұмысы теориясының әдіснамалық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу жұмысының ұлттық дәстүрлері
    Несиелер: 5

    Мәдени-тынығу жұмысының ұлттық дәстүрлерін дамытудың көздері. Мәдениет және ұлттық дәстүрлер. Салт-дәстүрлер, дәстүрлер, социализация институттары мен қазақ халқының рәміздері. Этностықтың мәні және қазіргі заманғы мәдениеттегі дәстүрлердің рөлі. Мәдени-тынығу жұмысының ұлттық дәстүрлерінің негізгі ұғымдары. Мәдени-тынығу жұмысының функциялары мен технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалар, жасөспірімдер қозғалысының тарихы мен теориясы
    Несиелер: 5

    Балалар қоғамдық бірлестіктерінің жұмыс істеуінің теориялық аспектілері. Балалар қоғамдық бірлестіктерінің жіктелуі және типологиясы. Балалар қоғамдық бірлестіктері балаларды әлеуметтендіру институты ретінде. Балалар қоғамдық бірлестіктерінің мақсаттары мен функциялары. Балалар мен жасөспірімдер қауымдастықтарының қызметінің принциптері, формалары, әдістері және мазмұны. Қазақстандағы балалар-жасөспірімдер қозғалысының қалыптасуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу қызметінің шетелдік тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Жаппай мейрамдардың тарихы, ежелгі Грециядағы театрландырылған қойылымдар және ежелгі Рим. Швейцарияда және Францияда мәдени-тынығу жұмысының шетелдік тәжірибесі. Франциядағы әлеуметтік-мәдени анимацияны ұйымдастырудың теориялық негіздері. Мәдени-сауықтыру іс-шараларын ұйымдастырудың ағылшын-америкалық моделі. Орталық, Шығыс Еуропа және Азия аймағы елдерінің әлеуметтік-мәдени дамуы. Мәдениет саласындағы халықаралық ынтымақтастық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі мекемелердегі мәдени-тынығу жұмысы
    Несиелер: 5

    Балалар мен жасөспірімдер қауымдастықтарының қызметінің принциптері, формалары, әдістері және мазмұны. Қазақстандағы балалар-жасөспірімдер қозғалысының қалыптасуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сахна тілі
    Несиелер: 6

    Орфоэпия. Сахналық сөйлеуде дауыс қою. Тыныс алу - бұл сөйлеу дыбысының негізі. Дикция сөйлеу мәдениетінің маңызды элементі болып табылады. Тілдік ауызша сөйлеудің ерекше белгісі ретінде. Сөйлеу циклы және логикалық үзілістер. Сөйлеу мәтінінде жұмыс істеу. Сахналық сөйлеудегі дене тілі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу жұмысындағы ойын технологиялары
    Несиелер: 6

    Ойын технологиялары және олардың мәдени және ойын-сауық саласындағы рөлі. Ойынның шығу тегі мен маңызы. Ойын адамның әлеуметтенуінің факторы ретінде. Ойын және оның негізгі функциялары. Ойындар мен технологиялар классификациясы. Ойын-сауық іс-шарасы. Ойындар өткізудегі психологиялық-педагогикалық талаптар. Ойын интерактивті технологиялары және олардың түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Коммуникативті мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Коммуникативтік сипаттамалар және жеке тұлғаның жағымды ойлауы. Коммуникативтік жанжалдардың әлеуметтік-психологиялық негіздері. Этикеттің негізгі нормалары және олардың коммуникативтік өзара әрекеттесуіндегі реттеушілік функциялары. Адамдар арасындағы қарым-қатынастарды қалыпқа келтіру. Байланыс құрылымы және оның әлеуметтік-психологиялық мінездемесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу саласындағы азаматтық-патриоттық тәрбие
    Несиелер: 6

    Құқықтық мемлекет тұжырымдамасы. Оң және моральдық. Адам құқықтары, олардың мазмұны. Азаматтығы мен патриотизмі: мәні мен мазмұны. Азаматтық-патриоттық тәрбиенің мәні мен мазмұны. Философиялық-педагогикалық ой тарихында азаматтық-патриоттық тәрбиенің дамуының негізгі кезеңдері. Қазақстанның әлеуметтік-педагогикалық ойларындағы азаматтық және патриоттық идеялар. Отбасындағы азаматтықты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Театр өнерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Театр өнер нысаны ретінде. Антикварлық театр. Орта ғасырлар театры. Ренессанс театры. Орыс театрының тарихы. Кеңес театры. Қазақстандағы театр өнерінің пайда болуы мен қалыптасу тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәдени-демалыс қызметін ұйымдастырудың эстетикалық негіздері
    Несиелер: 4

    Заманауи ғылыми білім жүйесіндегі эстетиканың орны. Эстетиканың 17 ғасырға дейінгі дамуының негізгі кезеңдері. Қазіргі заманғы ғылыми білім жүйесіндегі эстетика орны, философия, тарих, психология, өнер тарихы. Қарабайыр дәуірдің эстетикалық мұрасы. Ежелгі Шығыс эстетикалық ілімдері. Классиканың дәуірінің эстетикалық принциптері. Қазақстанда эстетика дамуының негізгі кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Вокалды-хор тәрбиесі
    Несиелер: 5

    Жас ұрпақтың білім беру жүйесінде вокалды-хорлық білім беру. Шет елде вокалдық мектептерді қалыптастырудың тарихи аспектілері. Қазақстанның вокал өнері және хор мәдениеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қазақстан мен қазіргі кезеңнің тарихи тәжірибесінің жаңғыруы. Ұлттық сана ерекшеліктері мен қалыптасуы. "Мәңгілік ел" ұлтжандылық және ұлттық сана үшін оның мәні. Қазіргі заманғы жаһандану әлеміндегі қазақстандық бірлік. Жаңғырту үдерістеріндегі рухани мұра және оның рөлі. Қазіргі заманғы қоғамдық сананың бәсекеге қабілеттілігі мен болжамдық құндылықтары. Меритократикалық қоғам және оның құндылықтары. Қазақстан "білім қоғамы". Қазақстан "ақпараттық қоғам" мен "сандық технологиялар"қоғамы. Рухани жаңғы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері, Табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың қазіргі заманғы тәсілдері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау туралы білім мен түсініктерді қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ халқының рухани мұрасы
    Несиелер: 5

    Қазақ халықының рухани мұрасының қалыптасу, даму тарихының күрделі кезеңдерін қамтиды. Ежелгі мәдени құндылықтарды және қазақ халық ауыз әдебиеті терең талданады. Әдебиет пен өнердің түрлі кезендері туралы білімдерін, өзекті теориялық мәселелерін қазіргі ғылымының озық жетістері негізінде жан-жақты, тарихи тұрғыдан қарастырады. Көркем шығармашылықты талдау үшін қажетті терминдер мен түсініктер жүйесі қамтылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көркемөнер шығармашылығы
    Несиелер: 5

    Көркем шығармашылықтың мәні мен концепциясы. Шығармашылық шығармашылықты дамыту мен алға бастырудағы дәстүрлі және жаңа. Көркем шығармашылықтың жіктелуі. Классификациялық қауымдастық бірлестігі Балалар мен қауымдастықтардың шығармашылық шығармашылық ұйымдары. Бейресми ассоциациялар мен қозғалыстар. Фестивальдердің, шоу-бағдарламалардың, конкурстардың және концерттер, мерекелер, шоу-сценарийлердің даму жоспарының ерекшеліктері мен ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-мәдени зерттеудің әдістері мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Мәдени-тынығу жұмысының теориялық негіздері. Бос уақыттың түрлері мен бос уақытты жіктеу. Мәдени және бос уақыттың құрылымдық компоненттері. Біртұтас процесс ретінде мәдени-тынығу жұмысын ұйымдастыру және жүргізу әдістері. Білім беру ғылымдарының тәуелсіз саласы ретінде мәдени және демалыс қызметі. Мәдени-тынығу жұмысын ұйымдастыруға заманауи тәсілдер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік құрылымдардың экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастар жүйесі ретінде кәсіпкерліктің теориясы мен практикасын зерттеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-мәдени саладағы арт-терапия
    Несиелер: 4

    Мәдени-тынығу жұмысының теориялық негіздері. Бос уақыттың түрлері мен бос уақытты жіктеу. Мәдени және бос уақыттың құрылымдық компоненттері. Біртұтас процесс ретінде мәдени-тынығу жұмысын ұйымдастыру және жүргізу әдістері. Білім беру ғылымдарының тәуелсіз саласы ретінде мәдени және демалыс қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық, мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. ҚР конституциялық құқық негіздері. ҚР Құқық қорғау органдары мен соты. ҚР мемлекеттік билік органдары. ҚР Әкімшілік құқық негіздері. ҚР Азаматтық және отбасылық құқық негіздері. ҚР Еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көркемөнер ұжымдарындағы оқу-тәрбие жұмысы
    Несиелер: 5

    Көркемөнерпаздар ұжымы көркем-педагогикалық ұйым ретінде. Көркемдік және шығармашылық іс-әрекеттер әуесқой топтағы педагогикалық үдерістің негізі. Бос уақытында білім беру процесінің мәні мен тұрақтылығы. Педагогикалық үдеріс: құрылымы және негізгі компоненттері. Білім берудің әдістері, әдістері, формалары мен құралдары. Көркемдік топ жетекшілерінің кәсіби қызметінің ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыка мәдениетінің тарихы
    Несиелер: 4

    Музыкалық өнер түрі, оның ерекшеліктері. Ежелгі Шығыс және көне Шығыс музыкалық мәдениеті. Орта ғасырдың музыкалық мәдениеті және Ренессанс. Классикалық музыкалық мәдениеттің пайда болуы. Романтизм тарихы. Фольклор, Қазақстан халықтарының ұлттық музыкасы. Қазақ музыкалық дәстүрі. Қазақ халқының халық аспаптары. Музыканың заманауи жанрлары мен үрдістерінің пайда болуы. Блюз мен джаз мәдениетінің тарихы. Рок-музыканың мәдениеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Толеранттылық педагогикасы
    Несиелер: 5

    Толеранттылық - мәдени және этикалық проблема. Төзімділік: адам қызметінің даму саласы және мазмұны. Төзімділік: білім беру мәселелері және оны педагогикада қалай шешуге болады. Білім беру қызметінде толеранттылықты жүзеге асыру. Мектеп тарихындағы толеранттылық идеясы және педагогикалық ой. Қазіргі әлемдік білім беру үрдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қоғамның рухани модернизациясындағы сананың трансформациясы
    Несиелер: 4

    Интеллектуалдық мәдениет тарихындағы сана мәселесі. Трансформация мен модернизацияның диалектикалық және метафизикалық мағыналары. Руханалылық: құбылысты түсіну тәсілдері. Рухани нәрсе тақырыптың эмоциялық жетілуіне байланысты. Сана мен руханилық. Жаңа гуманистік үрдістер. Адами қасиеттердегі жаһандық өзгерістер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Би тарихы
    Несиелер: 5

    Бидің тарихы мен мотивациясы. Ежелгі бидің шығу тегі. Ежелгі Қытай, ежелгі Үндістан және көне Мысыр билері. Грек және рим билері. Еуропа мен Ресейдегі бидің дамуы. Халықтық қазақ биі. Балеттің пайда болуы. Бал мен акробатикалық би. Қазіргі заманғы би стильдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сценография негіздері
    Несиелер: 5

    Сценография - театрландырылған көріністің кеңістіктік дизайны. Сәндік өнер тарихы. Ойнату сценографиясы және мәдени-демалыс бағдарламалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бос уақытты көркемдік-бұқаралық ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Драма негіздері. Театрландыру - мәдени-тынығу жұмысының шығармашылық әдісі. Драматизацияланған жаппай жұмыс драмасы. Театрлық масс-медиа сценарийінде идеологиялық және эмоционалдық әсер ету құралдары. Мәдени-тынығу жұмысының жаппай нысандарын ұйымдастыру және әдістері. Театрлық тақырыптық кеш.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бос уақыттың жасерекшелік педагогикасы
    Несиелер: 5

    Жеке тұлғаны дамыту: тұжырымдама, белгілер, үлгілер. Жеке тұлғаны әлеуметтендірудің негізгі міндеттері. Жеке тұлғаның рөлдік теориясы. Жеке тұлғаның құрылымын әлеуметтік рөлдердің жиынтығы ретінде түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мерекені өткізу технологиясы
    Несиелер: 5

    Демалысты ұйымдастыру технологиясы: мақсаты мен мағынасы. Ұжымдық жоспарлау әдістері, ұжымдық дайындық және істерді ұжымдық талдау. Демалысты дамыту нысандары. Іс-шара дизайны. Мерекелік шараның тақырыбын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шығармашылық педагогикасы мен психологиясы
    Несиелер: 4

    Педагогиканың және бос уақыттың психологиясының тарихи негіздері. Қазіргі кезеңдегі қоғамдағы әлеуметтік-мәдени құбылыс. Қазіргі білім беру жүйесі және әлеуметтік-білім беру технологиясының мәні. Оқу орындарында оқу процесін зерттеудің теориялық негізі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Имиджелогия
    Несиелер: 5

    ҚР жүйесінде имидж қалыптастыру. Имидж жасау сатылары. Имиджелогия құралы ретінде ұстанымды зерттеу. Манипуляция имиджелогия құралы ретінде. Саяси имиджелогия: саяси имидждің түсінігі, жіктелуі. Саясатта дербес имидждің орны мен функциялары. Саяси Имидж құру. Көрнекі имиджді өлшеу. Имидждің мәнмәтіндік өлшемі. Имидждердің комбинациясы заңдары. Ерлер имиджі-саясат, әйелдер-саясат. Саяси партиялардың имиджі. Имиджмейкер және

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • "Мәдени-тынығу жұмысындағы ақпараттық технологиялар" практикумы
    Несиелер: 5

    Ақпараттық технологияның негізгі ұғымдары. Ақпараттық жүйелердің жіктелуі және сапалық сипаттамасы. Ақпараттық технология құжаттары мәдени және бос уақытты қолдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жаһандану болашағы және жобалау жұмысы
    Несиелер: 5

    «Ғаламдық перспективалар және жобалық жұмыс» пәнін оқу студенттердің бойында инновациялық мінез-құлықтың дүниетанымдық негізін қалыптастыруға, өмірлік өзгерістерге бейімделуге, шығармашылық зияткерлікке және кәсіпкерлік белсенді қызметке дайындыққа бағытталған. Курстың мақсаты - бизнесті тиімді ұйымдастыру мәселелерін шешу кезінде ғылыми-зерттеу жұмыстарына қажетті логикалық және алгоритмдік ойлауды, кәсіпкерлік мәдениет пен интуицияны өз бетінше ойлауды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу қызметін ұйымдастырудың этикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Мәдени және бос уақыттың этикасының теориялық негіздері. Кәсіптік этика, оның маңызы, құрылымы, мәдени және бос уақытты өткізудегі рөлі. Классикалық мораль теориясы жоғары құндылықтар туралы мәлімдеме. Мәдени-тынығу жұмыстарының құндылық негіздерін қалыптастыру мен дамытудың негізгі кезеңдері. Мәдени-тынығу жұмысының кәсіби құндылықтары. Әлеуметтік жұмыс этикасы мәдениет саласындағы мамандардың қызметін реттеу тәжірибесі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шоу-бағдарламаларды ұйымдастыру және қою
    Несиелер: 5

    Шоу-бағдарламаларды ұйымдастырудың теориялық негіздері. Мәдени-тынығу бағдарламаларының түрлері, олардың сипаттамалары. Шығармашылық бағдарлаудың мәдени-сауық бағдарламалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру мекемелеріндегі мәдени-тынығу жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Методическое обеспечение как понятие и его сущностные характеристики. Субъект, объект, функции методического обеспечения. Методиче-ская служба в системе учреждений культуры. Планирование методической работы в культурно-досуговых центрах. Виды методической продук-ции. Передовой опыт в системе культурно-досуговой работы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу жұмысындағы жарнама және бұқаралық ақпарат құралдары
    Несиелер: 5

    Жарнама және қоғам. Жарнамалық және бұқаралық ақпарат құралдарының мәдени және ойын-сауық саласындағы әсері. Шығармашылық процесс ретінде жарнама. Жарнама феномені. Жарнамалық шығармашылық үдерісі. Жарнамалық қызметті басқару және жарнамалық қызметті бақылау. Талқылау өнері. Талқылау түрлері: конструктивті және деструктивті. Интернетте жарнамалық кампанияны ұйымдастырудың негізгі тәсілдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өнер тарихы
    Несиелер: 5

    Мәдениет жүйесіндегі өнер: нақты құндылықтар және түрлі функциялар. Өнердің табиғатын түсіндіру мәселесі: өнерді білу тәсілі ретінде, құндылық модельдерінің генераторы ретінде өнер, идеялық идеялық қатынас құралы ретінде өнер. Өнердің генезисіндегі өнер және өнер. Қарапайым мәдениетте өнердің пайда болуы мәселесі. Оңтүстік Азия мен ислам әлемінің көркем мәдениеті. 18-20 ғғ. Қазақ өнерінің дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық өнер негіздері
    Несиелер: 5

    Музыкалық өнердің көркемдік табиғаты. Күлкілі нысанда музыканы адам көңіл-күйін, сезімін, адамның мінез-құлқын, өмірге деген көзқарасын жеткізу қабілеті. Музыка - адамдар арасындағы қарым-қатынас құралы ретінде. Халықтық салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардағы музыка. Халық музыкалық ойындары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сценарий шеберлігі негіздері
    Несиелер: 5

    Актердің ерекшеліктері. Театрда көрнекі құралдар. Актердің кейбір ерекшеліктері. КС Станиславскийдің актерлық технологиядағы жүйесі. Акция - орындаушылық өнердің негізі. Сахнаға назар аудару ерекшеліктері. Бұлшық етті актерлік клиптерді еңсеру. Шығармашылық қиялын актер. Кезеңдік әрекет. Кезең тапсырмасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балалармен бос уақытты ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті және интеграцияланған оқыту тұжырымдамасы. Мәдени-ойын-сауық саласындағы «интеграцияланған оқыту» тұжырымдамасы. Инклюзивтік (интеграциялық) білім берудің қалыптасу тарихынан. Инклюзивті білім берудің негізгі бағыттары, принциптері, мақсаттары мен міндеттері. Инклюзивті (интеграцияланған) білім беруді ұйымдастыру бойынша ұсынымдар. Қазақстан Республикасындағы инклюзивті білім берудің қазіргі жағдайы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Актерлік шеберлік негіздері
    Несиелер: 5

    Актердің ерекшеліктері. Театрда көрнекі құралдар. Актердің кейбір ерекшеліктері. КС Станиславскийдің актерлық технологиядағы жүйесі. Акция - орындаушылық өнердің негізі. Сахнаға назар аудару ерекшеліктері. Бұлшық етті актерлік клиптерді еңсеру. Шығармашылық қиялын актер. Кезеңдік әрекет. Кезең тапсырмасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бұқаралық іс-шараларды модельдеу және режиссурасы
    Несиелер: 5

    Театрлық қойылымдардың драмалары және бос уақытты өткізудің сюжеттік нысандары. Бос уақыттың драматизацияланған нысандарын басқару. Балалардың, жастардың мәдени-демалыс бағдарламаларын музыкалық ұйымдастыру. Мәдени-тынығу бағдарламаларының мазмұны, ерекшеліктері және түрлері. Мәдени-бос уақыттағы бағдарламаларды жүзеге асырудың формалары мен принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық аспап
    Несиелер: 5

    Музыкалық дыбыстың негізгі қасиеттері. Жазбаны жазу және ұзақтық. Дыбыс ғылымы. Жазба ұзақтығын арттыру үшін белгілер. Қысқартылған әріптерді белгілейді. Тарих. Ритм Аралас метрлер мен өлшемдер. Бас терісі Тональность. Негізгі және кішігірім ақындар. Аралық және аккордтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркемөнер ұжымындағы жұмыс әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әуесқойлық өнердің заманауи даму ерекшеліктері мен тенденциялары. «Команда» ұғымы. Әуесқойлық топтардың жұмыс істеу ерекшеліктері. Команда жетекшісі Профессиограммаға қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени - тынығу қызметі саласындағы менеджмент, маркетинг
    Несиелер: 5

    Мәдени-тынығу жұмысы саласындағы менеджмент. Басшылық менеджмент жүйесі ретінде. Мәдени-тынығу мекемелерін басқару әдістері. Мәдени-тынығу жұмысын басқарудағы ақпараттық қызмет. Басқару шешімдерін әзірлеу және технологияларды оқыту. Мәдениет және демалыс мекемелерінде кеңсе жұмысын ұйымдастыру. Мәдени-сауық саласындағы маркетинг жүйесі және оны қалыптастыру шарттары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Драматургия негіздері
    Несиелер: 5

    Драматургия - театр өнерінің негізі. Сюжет жасау. Жанр мен стильді анықтау. Жанжалдардың анықтамалары Ұсынылған мән-жайлардың дамуы және оқиғалар мен тиімді фактілерді анықтау. Батырлардың тиімді желісін анықтау, олардың қарым-қатынасы. Таңбаларды анықтау, рөлдерді түсіндіру. Функцияларының директоры. В.И. Немирович - Данченко режиссердің үш жүзі туралы. Репетиция - барлық қатысушыларды бірлесе құру процесі. Репетиция ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қолданбалы экономикалық, заңгерлік, жаратылыстану ғылымдарының қазіргі замандағы білімдерін құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және өмір қауіпсіздігі негіздері, қолданбалы бизнес, қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын жүзеге асыруға, қазақ халқының рухани мұраларын сақтауға ықпал етеді.

  • Код ON2

    Тарихтың негізгі кезеңдері, мәдени-демалыс қызметі теориясы, басқарушылық және маркетингтік қызметтің сипаты мен ерекшелігі, ерекшеліктері, мәдени және бос уақытты өткізудің негізгі шетелдік технологиялары, білім беру мекемелеріндегі мәдени-демалыс белсенділігі, музыкалық мәдениеттің түрлері, жанрлары мен бағыттары, сондай-ақ оның тарихын көрсетеді.

  • Код ON3

    Ұйымдастыруды әртүрлі тәсілдермен студенттерді шығармашылықтың кез-келген түрінде ынталандыратын және қолдайтын, композициядағы әртүрлі әдістерді қолданудағы практикалық дағдыларды, вокалдық және хор оқытудың принциптерін, сахналық сөйлеу техникасын қолданады; сахналық сөйлеу, арт-терапия, мәдени-демалыс және эстетиканы ұйымдастырудың қазіргі заманғы үрдістерін талдайды.

  • Код ON4

    Балалар мен жасөспірімдер қозғалысының әлеуметтік-педагогикалық аспектілерін, педагогиканың теориялық негіздері мен принциптерін, шығармашылық психологиясын, бос уақыттың жас ерекшелік педагогикасын, толеранттылық педагогикасын салыстырады, мәдени және демалыс саласындағы азаматтық және патриоттық тәрбие беру, сондай-ақ мектепке дейінгі мекемелерде мәдени-тынығу жұмысы; мәдени және ойын-сауық саласындағы ойын технологиясын қолданады.

  • Код ON5

    Театр өнерінің тарихын талдайды; көркем топтармен тәрбие жұмысының әдістер жүйесін қолданады; актерлік шеберлікті меңгерген; сценография мен би тарихына еркін бағдарлаған; орындаушылық, театрлық және орындаушылық өнер түрлерін қолдануда үйлесім мен кешенді тәсілді қажет ететін көркем және шығармашылық қызмет түрлерінің практикалық тапсырмаларын о ындайды; театр және би театрында терминологиялық аппаратты белсенді пайдаланады.

  • Код ON6

    Өзін-өзі таныстыру ережелері мен нормаларын, сөйлеу этикеті мен коммуникативтік мәдениетті анықтайды; қарым-қатынас жағдайына сәйкес тілдік құралдарды таңдайды, сөйлесу қарым-қатынасының ережелерін жүзеге асырады, әр түрлі салада сөйлеу мінез-құлқына және сөз сөйлеуге және дәстүрлердің сақталуымен диалогтық өзара әрекеттесу жанрына баға береді.

  • Код ON7

    Теорияларды, ұғымдарды, әдістер мен технологияларды мәдени нысандарды, процестерді, тәжірибелерді зерттеуге байланысты қазіргі заманғы зерттеу бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырады; мәдени-сауық саласындағы нақты ғылыми және ғылыми-практикалық мәселелерді шешу үшін әлеуметтік-мәдени зерттеулердің әдістерін және технологияларын жіктейді.

  • Код ON8

    Түрлі кезеңдердегі трансформация процестерінің себептері мен әсерлерін жіктейді, сананың тарихи түрлерін талдайды; рухани жаңару жағдайында мәдени іс-шараларды ұйымдастырудың оқу әдістері мен технологияларын жүзеге асырады.

  • Код ON9

    Көпшілік іс-шараларды бағыттайды және іске асырады.. Музыкалық талғамы бар, музыкалық жады дамыған, бейнелі және ассоциативті ойлау дамыған, музыкалық аспаптардың бірінде ойнайды; сценарий дайындайды және мереке туралы түсінік береді, шоу-бағдарламаларды ұйымдастырады және өткізеді; жұмыстың драматургиясын, стилін және жанрын, кәсіптік қызметте пәндік материалдарды талдайды; дәуір мен кезеңдердің драмалық материалына бағдарланып, оларды сценарийлік жұмыста мақсатты қолдануға; мінез-құлқының тартымды бейнесі мен ст лін жасайды, өзін таныстырады,өздерінің күштерін және бағдарламаның имиджін қолдануға болады.

  • Код ON10

    Бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды түсіндіреді; шығармашылық ұжымдардың қызметін жоспарлау бойынша жұмысты ұйымдастырады; мәдени-тынығу жұмысының жаппай нысандары мен әдістерін қолдану туралы басқару шешімдерін қабылдайды; командалар мен шығармашылық ұжымдармен өзара іс-қимыл жасайды; көркем және массалық жұмыстарды талдауды жүзеге асырады.

  • Код ON11

    Ойын және мәдени-сауық бағдарламалары үшін сценарийлер әзірлейді. Әрекет техникасын қолданады.

  • Код ON12

    Мәдени-тынығу жұмысында ұлттық дәстүрлер мен салт-дәстүрлерді ескере отырып, мәдени-сауық іс-әрекеті үшін тиімді технологияларды таңдауға мүмкіндік береді. Адамды мәдениета алық қарым-қатынаста жүйеге тартудың басқарушылық әдістерін пайдалану дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON13

    Жарнама мен бұқаралық ақпарат құралдары арқылы заманауи қоғамның мәдени құндылықтарын қолдану мен таратудың негізгі жолдары мен тәсілдерін жоспарлайды; мәде и-сауық іс-шараларының жобалау жұмысында ақпараттық технологияларды қолдану дағдысына ие.

  • Код ON14

    Мүгедектігі бар балалармен инклюзивтік білім беруде мәдени-тынығу жұмысын ұйымдастыруға ықпал етудің арнайы әдістерін қолданады. Өнердің дамуының арихи кезеңдерін талдайды; мәдени-тынығу жұмысын ұйымдастырудағы этикалық нормалар мен қағидаларға бағынады.

Top