Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M06102 Ақпараттық жүйелер в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «7М06102 – Ақпараттық жүйелер» білім беру бағдарламасының мақсаты – ақпараттық жүйелер саласында төменде көрсетілген қабілеттерге ие болатын ғылыми-педагогикалық кадрларды сапалы дайындау: - ақпараттық жүйелерді жобалау, құру және басқару саласындағы жаңашыл теориялар бойынша білімдерін интерпретациялау және жалпылау; - ғылыми зерттеулерді өздігінен жүргізу; - туындаған мәселелерді бейтаныс қоршаған ортада шешу мақсатында іргелес ғылыми салалардан білімдерді жинақтап пайдалану; - өзіндік ғылым зерттеудің нәтижелерін ин-тер¬претациялау және оларды мамандарға және саланың маманы емес тұлғаларға баяндау; - классикалық және инновациялық оқыту әдістерінің негізінде білім беру үрдісінің нәтижелілігін қамтамасыз ету; - өзіндік оқу және ғылыми-инновациялық қызмет атқару бағдарламасын қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар
  • Ақпараттық жүйелердің корпоративті модельдері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – кәсіпорын ресурстарын тиімді басқару мақсатында ақпараттық жүйелерді пайдалану қабілетін қалыптастыру. Қарастырылатын тақырыптар: Процестерге стратегиялық көзқарас: тиімділік және нәтижелілік тұжырымдамалары. Ұйымның функционалды бағыттарын интеграциялау. Процестердің компанияның қаржылық, клиенттік және өнімдік мақсаттарына сәйкестігі. Бизнес-процестерді автоматтандыру. Автоматтандырудың жұмыс тәжірибесіне әсерін зерттеу. Корпоративтік ақпараттық жүйелердің архитектурасы. Кластерлік жүйелер. Электрондық құжат айналымы жүйелері. Корпоративтік пошта қызметтері. Ақпараттық жүйелерді интеграциялау. Белсенділік диаграммалары мен бизнес-процестерді модельдеу (BPMN) нотациясын қолдану. Бизнес-процестерді модельдеу құралдары. Қауіпсіздік пен процестерге сәйкестікке қол жеткізу. Жеткізілім тізбегін басқару (SCM). Клиенттермен қарым-қатынасты басқару (CRM). Кәсіпорындарды басқару жүйелері (ERP). Процестердің үздіксіздігі: құрылымдалған және құрылымдалмаған процестер. Корпоративтік деңгейдегі ақпараттық жүйелерді жобалау, интеграциялау және енгізу әдістері мен тәжірибесін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – басқару психологиясының іргелі ұғымдарын меңгеру негізінде жоғары білікті мамандардың ғылыми дайындығын қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару саласының ең маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық пайдалану үшін алғышарт жасау. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант қабілетті болады: 1. басқару психологиясының теориясы мен практикасының заманауи жағдайын кейінгі кәсіби іс-әрекетінде қолдану үшін оңтайлы көлемде түсінуге; 2. басқару тиімділігін жоғарылату мақсатында жеке тұлғаларды және әлеуметтік топтарды (қауымдастықтарды) зерттеудің психологиялық әдістерін қолдануға және сипаттауға; 3. әртүрлі басқару мәдениеттерінің байланысы барысында іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын дамытуға; 4. жеке өмірде және кәсіби іс-әрекетте табысты қарым-қатынас стратегияларын жүзеге асыруға; 5. басқару психологиясы тарапынан өмірлік және кәсіби жағдайларды сыни бағалауға; өзіндік және ұжым потенциалын дамыту үшін басқару психологиясы бойынша білімдерді тиімді пайдалануға. Курс заманауи менеджменттің негізгі бағыттарының білімін береді. Бизнес-технологиялардағы және басқарудағы психологиялық талаптарды ашады. Адамдармен өзара әрекеттестікпен байланысты басқару іс-әрекеті тиімділігінің психологиялық негіздерін анықтайды. Курс аясында басқару психологиясының пәні, негізгі қағидалары, басқару өзара әрекеттестігіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи көзқарастар, топтық құбылыстарды және үрдістерді басқару психологиясы, басшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке басқару стилі, басқару іс-әрекетіндегі ықпал ету психологиясы, қақтығыстық жағдайларды басқару қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ақпараттық жүйелердің инфрақұрылымы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – бизнестің ақпараттық қажеттіліктеріне және бизнесті дамыту стратегиясына сәйкес ақпараттық жүйелердің (АЖ) инфрақұрылымын жобалау және дамыту қабілетін қалыптастыру. Қарастырылатын тақырыптар: Кәсіпорынның АЖ инфрақұрылымы: түсінігі, мақсаттары, бизнеске әсері, процестік тәсіл. АЖ инфрақұрылымын құру процесі: аппараттық-программалық платформаны таңдау, өнімділігін бағалау, желіні жобалау, жүйелік және қолданбалы программалық жабдықтаманы, ДҚБЖ таңдау, корпоративті қосымшаларды таңдау / құру, корпоративтік ақпаратты қорғау, біріктірілген басқару жүйесін құру, жаңа технологияларды енгізу кезеңдері мен тәсілдерін жоспарлау. Кәсіпорын инфрақұрылымын басқару туралы түсінік. ITIL кітапханасы. Инциденттер мен проблемаларды басқару процестері. CobiT стандарты. Кәсіпорынның АЖ инфрақұрылымын басқару жүйелері: MOF (Microsoft), ITSM (HP). Кәсіпорынның АЖ стратегиясы: түсінік, бизнес стратегиясымен байланысы. АЖ-ді техникалық қолдау: міндеттері, іркіліс уақыты мен құны, техникалық қызмет көрсетудегі қателер, АЖ ресурстарын оңтайландыру, интеграциялық мәселелерді шешу, құжаттандыру, серверлік кешеннің жабдықтары мен программалық жабдықтамасын оңтайландыру, күй мониторингі, персоналды техникалық қызмет көрсету, қызмет көрсетудің орталықтандырылған сұлбасы, қашықтықтан бақылау және диагностика, қызметті қалпына келтіру. Аутсорсинг. Корпоративті немесе салалық стандарттар: жұмыс орындарына, деректерді сақтауға, электрондық поштаға, құжаттармен алмасуға, ішкі техникалық қолдауға (HelpDesk) арналған. Инфрақұрылымды құжаттандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ақпараттық жүйелерді стратегиялық басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – кәсіпорындардың іскерлік мақсаттарына қол жеткізуге және жаңа бәсекелік артықшылықтарға ие болуға бағытталған шешімдер қабылдау үшін ақпараттық жүйелерді дамытуды басқару әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Қарастырылатын тақырыптар: Ақпараттық ресурстарды стратегиялық пайдалану. Ақпараттық жүйелерді стратегиялық талдау модельдері. АЖ стратегиялық талдау модельдерін зерттеу. Ақпараттық жүйелердің стратегиялық үшбұрышы. АЖ-дің ұйымдық құрылымы мен процестерге әсері. Бәсекелестікті анықтаудағы және қалыптастырудағы АЖ-дің рөлі. Ақпараттық технологиялар саласындағы жетістіктер мен тенденцияларды зерттеу. Стратегиялық ақпараттық жүйелерді басқару. Стратегиялық ақпараттық технологиялар аудиты. Ақпараттық технологиялар саласындағы инвестициялар мен операцияларды қаржыландыру және тиімділігін бағалау. Ақпараттық технологияның ресурстары мен мүмкіндіктерін игеру. Инфрақұрылымның мүмкіндіктерін иемдену. Ақпараттық жүйелер қызметтері. Ақпараттық жүйелерді сатып алу. Ақпараттық технологияларды басқару шекараларын қолдану. Тәуекелдерді басқару. Бизнестің үздіксіздігін басқару. Қауіпсіздік және құпиялылықты басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты магистранттардың бойында рационалды-теоретикалық ойлаудағы негізгі дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді құраушы ғылыми білімнің ерекше түрі ретіндегі заманауи ғылым философиясы туралы терең түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1) әлеуметтік институт пен әрекеттің, білімнің ерекше түрі ретіндегі ғылымның ерекшеліктерін анықтау; 2) ғылым дамуының заңдылықтары мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің стратегиясы мен әдістері туралы пікір-таластар мен негізгі мәселелерді жүйелеу; 3) зерттеу тақырыбына неғұрлым қатысы бар зерттеу әдістерін және стратегияларын таңдап, оларды кәсіби қызметте ұстану; 4) заманауи ғылыми жетістіктерді сыни бағалауға ие болып және пәнаралық іздеудің ең тиімді стратегияларын таңдауға бағытталу; 5) ғылымды дамытудағы қазіргі кезеңнің өзекті мәселелеріне қатысты өзінің этикалық позициясын қалыптастыру және оны сауатты түрде пікір-таласта дәлелдей алу. Пәннің мақсаты. «Ғылымның тарихы және философиясы» курсы магистратураның барлық мамандықтары үшін міндетті. Ол магистранттардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытып, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білімдер береді. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: Ғылымның тарихы және философиясының пәні, Ғылымның көзқарастық негіздемелері, Ғылымның қызметтері, Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырдағы және Қайта Өркендеу дәуіріндегі ғылым, Жаңаеуропалық ғылым – ғылымның дамуының классикалық кезеңі, Ғылымның дамуының классикалық емес және постклассикалық емес кезеңінің негізгі концепциялары және бағыттары, Ғылыми танымның құрылымы мен деңгейлері, Ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы. Ғылымның идеалдары мен нормалары, Ғылымның философиялық негіздемелері және дүниенің ғылыми бейнесі, Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар, Әлеуметтік және гумантарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Қазіргі заманғы жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жобалар мен өзгерістерді басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – ұйымның стратегиялық мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған жүйелер құру үшін АЖ жобасының сапасын, тәуекелдерін және өзгерістерін басқару қабілетін қалыптастыру. Қарастырылатын тақырыптар: Жобаның өмірлік циклі. Жобаның мүдделі тараптары. Жобаның ұйымдастырушылық құрылымы. Ақпараттық технологиялар (АТ) жобаларын басқарудың стандарттары мен әдістері. Жобаның техникалық-экономикалық негіздемесі. Қарым-қатынасты басқару стандарттары мен әдістері. Тәуекелді бағалау әдістері. Тәуекелдерді басқару. Тәуекелдерді басқарудың стандарттары мен әдістері. Өзгерістерді басқару құралдары. Өзгеру процесі. Өзгерістерге ынталандыру және кедергілер. Өзгерістерді басқару көрсеткіштері. Өзгерістердің диагностикасы және тұжырымдамасы. Жобаның бюджеті. АТ жобасын құжаттау. Ғылыми жобаларды басқарудың ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – зерттеулерді, тәжірибелерді және дәлелді мәліметтерді жинауды жоспарлау және жүргізу қабілеттерін қалыптастыру. Қарастырылатын тақырыптар: Ғылыми зерттеу және оның кезеңдері. Ғылыми зерттеудің теориялық және тәжірибелік әдістері. Ғылыми зерттеу принциптері. Теориялық және тәжірибелік зерттеулерді талдау және қорытынды тұжырымдау. Ғылыми ақпарат: іздеу, жинақтау және өңдеу. Ғылыми ақпарат көздері. Патенттік зерттеулер. Техникалық және зияткерлік шығармашылық және оны құқықтық қорғау. Инновациялар туралы заң. Ғылыми зерттеу кезеңдері. Зерттеу жұмыстарын орындау үшін құжаттаманы әзірлеу технологиялары. Ғылыми-зерттеу құжаттамасын жүргізу бойынша стандарттар мен талаптар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ақпараттық жүйелер архитектурасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – ұйымның бизнес-процестерін формалды түрде сипаттау және ақпараттық жүйелердің (АЖ) архитектурасын құру қабілетін қалыптастыру. Қарастырылатын тақырыптар: Бизнес-талдау негіздері және жүйелік талдау әдістері. Ұйымның бизнес-процестерін қалыптастыру принциптері. Ұйымның бизнес-процестерін талдау және модельдеу. Кәсіпорын архитектурасының үлгілерін зерттеу. Қолданыстағы АЖ архитектурасын талдау. АЖ талаптарын анықтауға арналған техникалық процестер. АЖ архитектурасы концепциялары. Архитектураны құрудың әдістері мен модельдері. Архитектуралардың жіктелуі. Архитектуралық шаблондар, стильдер, шектеулер. Архитектуралық жобалау процесі. Архитектура компоненттері. Архитектураның техникалық-экономикалық негіздемесі. Ақпараттық жүйелерді жобалау және дамыту, ақпараттық қауіпсіздік салаларындағы стандарттар, салалық заңдар. Архитектура компоненттерінің сенімділігін бағалау. АЖ архитектурасына қойылатын талаптарды әзірлеу. Кәсіпорындардың архитектуралық тәсілі. Архитектура компоненттерінің жұмыс өнімділігін қамтамасыз ететін модельдер. Жүктемелерді теңестіру. Архитектура компоненттерінің өзара әрекеттесуіне арналған хаттамалар. Архитектураны жүзеге асыру технологияларын таңдау. Архитектураны құру процесі. Архитектураны құру процесін құжаттандыру. АЖ нормативтік-құқықтық құжаттамасы. АЖ архитектурасын жобалаудың сәтті тәжірибелерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық негіздерін, оқыту мен тәрбиелеуді талдау, жоспарлау мен ұйымдастырудың заманауи технологияларын, білім беру процесінде оқытушы мен білім алушының қарым-қатынасының коммуникативтік технологияларын пайдалана отырып, орта және жоғары білім беру ұйымдарында педагогикалық қызметті ұйымдастыру үшін оқытушының кәсіби құзыреттілігін меңгеру Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру; білім алушылардың мәдени және тілдік қажеттіліктерін жүзеге асыру үшін қолайлы білім беру ортасын дамытуға ықпал ету; 2. әзірленген және бекітілген әдістемелік нұсқаулардың талаптарын ескере отырып, семинарлық, практикалық, зертханалық сабақтарды оқытудың дәстүрлі және қашықтықтан түрлері үшін әртүрлі оқыту мен заманауи интерактивті әдістерді қолдана отырып, сабақ түрлерін өз бетінше өткізу; 3. инновациялық білім беру үдерісін жүргізудің психологиялық негіздері мен педагогиканың заманауи талаптарын ескере отырып, оқыту үшін бейіндік пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеу; 4. білім беру процесінде оқытушы мен білім алушының субъекті-субъектілі өзара іс-қимылының коммуникативтік технологияларын бағалау; 5. алынған нәтижелерді қорытындылайды және оларға баға береді, зерттеу нәтижелерін байқаудан өткізу және оларды практикалық педагогикалық қызметке бейімдеу. Пән келесі аспектілерді зерттеуге бағытталған: Педагогикалық ғылым және оның ғылым жүйесіндегі орны. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектептегі оқыту теориясы (дидактика). Жоғары білім мазмұны. Жоғары мектепте кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру. Оқытудың дәстүрлі және қашықтықтан инновациялық әдістері мен формалары. Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары. Кредиттік технология жағдайында магистранттардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру технологиясы. Жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. Ғылыми-зерттеу жұмысы. Жоғары мектеп маманның тұлғасын қалыптастыру және тәрбиелеу әлеуметтік институты ретінде. Жоғары білім беру жүйесіндегі куратор. Білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәліметтер қоймасын жобалау және талдау әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мәліметтерді тиімді сақтау мен ұйымдастырудың зерттелген әдістерін қолдана отырып, мәліметтер қоймаларын жобалау және талдау қабілеттерін қалыптастыру. Қарастырылатын тақырыптар: Мәліметтер архитектуралары. Мәліметтер қоймасы және мәліметтерді өңдеуге арналған OLAP технологиясы: мәліметтер қоймасы, көпөлшемді мәліметтер моделі, мәліметтер қоймасының архитектурасы. Реляциялық және гибридтік қоймалар. Мәліметтер қоймасын жобалау тәсілдері мен әдістемесі. Бастапқы мәліметтерді талдау және түрлендіру. Мәліметтерді интеграциялау мәселесі. Мәліметтерді интеграциялау концепциялары, процестері және әдістері. Мәліметтерді түрлендіру, жинақтау және тазарту. Мәліметтер қоймасын талдау әдістерін зерттеу. Виртуалды мәліметтер қоймалары. Мәліметтер текшесінің дамуы: мәліметтер қоймасынан мәліметтерді интеллектуалдық қалдауға дейін. Мәліметтер текшесін есептеу және мәліметтерді жалпылау: мәліметтер текшесін есептеудің тиімді әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Үлкен мәліметтерді ұйымдастыру және талдау
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты – магистранттарда жасырын білімді табу мақсатында үлкен мәліметтерді ұйымдастыру және талдау қабілеттерін қалыптастыру. Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: магистранттарды үлкен мәліметтер жиынтығын талдау әдістері саласындағы қазіргі жетістіктермен таныстыру. Hadoop жүйесі және оның компоненттері (HDFS файлдық жүйесі, HBASE МҚБЖ, Pig мәліметтер ағымдарын сипаттау тілі, Hive сұраныстарын құру құралы, MapReduce есептеу моделі) және Apache Spark таратылған есептеулер жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық жүйелерді талдау, модельдеу және жобалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – ақпараттық жүйелерді талдау, модельдеу және жобалау әдістері мен технологияларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Қарастырылатын тақырыптар: Жүйелер теориясының негізгі ережелері. Жүйелік талдау және жүйелік тәсіл. Ақпараттық жүйелерді жобалауға арналған технологиялар. Ақпараттық жүйелердің өмірлік циклінің процестері мен модельдері. Мәліметтер ағынын модельдеу. Ақпараттық жүйелерді жобалаудың негізгі әдістемесі. CASE технологиясы негізінде ақпараттық жүйелерді автоматтандырылған жобалау. CASE-құралдардың құрамы мен жіктелуі. CASE-құралдарды енгізу технологиясы. UML бірыңғай модельдеу тілінің негізінде жобалау. Жобалау процесін құжаттау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жалпы қабылданған халықаралық деңгей жүйесі негізінде күнделікті және кәсіби қарым-қатынас үшін коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. кәсіби қызметте тұлғалық дамуы үшін ақпаратты өңдеу және табысты коммуникация мақсатында шетелдік әдебиетті талдау; 2. шет тілін ғылыми, өндірістік және әлеуметтік-қоғамдық қызмет салаларында іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде қолдану; 3. қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде оқытудың заманауи интерактивті әдістері мен нысандарын қолдана отырып, дәстүрлі және қашықтықтан оқыту нысандары үшін әртүрлі сабақ түрлерін жүргізу; 4. шет тіліндегі арнайы әдебиетпен, шет тілдегі ақпараттық ресурстармен және қазіргі заманғы компьютерлік аударма бағдарламаларымен өз бетінше жұмыс істеу; 5. ауызша және жазбаша сөйлеуді дамыту, зерттеу нәтижелерін ғылыми мақалалар, баяндамалар және халықаралық конференцияларда сөз сөйлеу үшін презентациялар түрінде ресімдеу. Пән келесі аспектілерді зерттеуге бағытталған: Мәтінді жалпылау және түйіндеу. Ғылыми мәтіндегі байланыс құралдары. Аннотация және реферат жазу кезінде қолданылатын тәсілдер. Аннотация мен реферат арасындағы айырмашылықтар. Кәсіби бағыттағы мәтіндерді оқу. Хат: оқылған мәтіндерге қысқаша және толық аннотацияларды құрастыру. Академиялық оқу. Ғылыми мәтін. Ғылыми мәтіннің аудармасының ерекшеліктері. Ғылыми мәтіндердің типтері, олардың құрылымы, параграфтау, абзацтарға бөлу. Ғылыми конференцияны талқылау. Аударманың барабарлығы ұғымы. Зерттеу тақырыбы бойынша аутентикалық мақаланың рефераттық мазмұны. Академиялық хат. Жазбаша жұмыстарды ресімдеу ережесі. Ғылыми мақаланы талдау. Ғылыми (академиялық) мәтінді құрудың негізгі принциптері. Дәйексөз, библиографияны құру. Халықаралық конференциялардың жарияланымдарын, тезистерін зерттеу. Ғылыми баяндама мен презентацияны дайындаудың негізгі ережелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Корпоративтік желілерді басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – корпоративтік деңгейдегі желілерді дамыту және олардың қауіпсіз жұмысын басқару қабілеттерін дамыту. Пәннің аясында келесі тақырыптар қарастырылады: Корпоративті желілердің құрылымы мен архитектурасы. Желіні иерархиялық жобалау. Корпоративтік желілерді құру технологиялары. Желілік жабдыққа қойылатын талаптар. Желілік жабдықты орналастыру. Желілік жабдықтың күйін диагностикалық тексеру. Қателіктер мен өзгерістерді басқару. Желілік деңгей қызметтері. Желілік қауіпсіздік қағидалары. Корпоративті желі қауіпсіздігін басқару. Жүйелік тапсырмаларды автоматтандыру. Деректерді ұйымдастыру. Деректердің тұтастығы. Қолданбалы қызметтер. Желіні басқару. Желінің өнімділігін талдау. Корпоративтік желіні жаңартуды жоспарлау. Корпоративтік желінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша отандық және шетелдік авторлар еңбектерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық технологиялар аудиты
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (АКТ) инфрақұрылымын жұмыс сапасы және ұйым үшін қауіп-қатер тұрғысынан бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Қарастырылатын тақырыптар: Аудиторлық қызметті жүргізудің және ұйымдастырудың әдістері мен принциптері. Аудит стратегиясы және тактикасы. АКТ процестерінің сапа модельдері. Ақпараттық технологияларды басқару процестерін бағалау. АКТ сапасы саласындағы саясат. Ақпараттық қауіпсіздіктің халықаралық және отандық стандарттары. Аудиторлық тексерулерді негіздейтін нормативтік құқықтық актілер. Ақпараттық технологиялар саласындағы технологиялық тенденциялар. АКТ тәуекелдерін басқару. Аудиторлық тексеру бойынша есеп беруді әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық жүйелердегі жасанды интеллект әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білімге негізделген жүйелерді жобалау, жасанды интеллект жүйелерінде білімді бейнелеу және өңдеу әдістері мен құралдарын қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: Жасанды интеллект және интеллектуалды ақпараттық жүйе туралы түсінік. Жасанды интеллекттің даму тарихы және программалық жабдықтаманы әзірлеуде қолдану. Деректер мен білімдерді бейнелеуге арналған модельдер. Жасанды интеллект әдістері. Сараптамалық жүйелер және олардың құрылымы. Білімдерді бейнелейтін анық емес логикалық модельдер. Жасанды нейрондық желілер. Гибридті нейрондық желілер. Байес желілері. Жасанды интеллекттің перспективалық әдістемелері. Жасанды интеллект әдістерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Машина мен адамзат арасындағы байланыс
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – қолданушылық интерфейсті жобалау және құру технологияларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Қарастырылатын тақырыптар: Қолданушылық интерфейстің модельдері. Тиімді интерфейс критерийлері. Қолданушылық интерфейстің стильдері Қолданушылық интерфейсті жобалау ережелері. Интерфейсті жобалау стандарттары мен принциптері. Пайдаланудың оңтайлылығы туралы түсінік. Мақсатты аудиторияны зерттеу. Қолданушылық интерфейсті жобалаудың отандық және шетелдік тәжірибесін зерттеу. Қолданушылық интерфейсті құру кезеңдері. Қызмет ету ортасы және программалық жабдықтама үйлесімділігі. Адам мен машинаның өзара әрекеттесу сапасының атрибуттары. Көрнекі дизайн. Интерфейсті тестілеу. Қолданушылық интерфейсті құру процесін құжаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық жүйелердің қауіпсіздігін басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – бизнестің үздіксіздігін қамтамасыз ету үшін қауіпсіздікті басқару жүйелерімен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында төмендегі мәселелер қарастырады: Ұйымның ақпараттық қауіпсіздігінің міндеттері. Ұйымның ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша ішкі және халықаралық стандарттар, нормативтік құжаттар. Ақпараттық қауіпсіздік тұрғысынан бизнес-процестерді талдау. Ақпараттық қауіпсіздіктің түсінігі мен модельдері. Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің техникалық құралдары. Ақпараттық қауіпсіздік саясатының модельдері. Ақпараттық қауіпсіздік процедураларын құжаттандыру. Кіруді басқару және сәйкестікті басқару. Аутентификация, авторизация және есеп (AAA). Қауіпсіздік саясаты. Құпиялылық саясаты (BLP үлгісі). Адалдық саясаты. Қауіпсіздік саясаты. Гибридтік саясат. NIST модельдері, Қауіпсіздік сәулетінің дизайны, Үздіксіздікті жоспарлау. Деректерді қорғау. Қауіпсіз дизайн принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтік желілердегі мәліметтерді талдау және ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттардың қолданушы профильдерін құрастыру үшін әлеуметтік желілерде деректерді талдау құралдарымен жұмыс жасау қабілеттерін қалыптастыру. Пәнде келесі аспектілер қарастырылады: Желілік талдауға кіріспе. Әлеуметтік желілердің түрлері. Әлеуметтік желілерден мәліметтер жинау. Желінің негізгі өлшемдері мен параметрлері. Мәтінді талдау. Мәтіндік мәліметтермен жұмыс. Ашық көздерден мәліметтер жинау. Мәтіндік мәліметтерді өңдеу. Мәтінді талдау. Құрылымдалған, әлсіз құрылымдалған және құрылымдалмаған үлкен мәліметтерді өңдеу. Машиналық оқытуға кіріспе. sklearn модулі. Жіктеу есептері және сызықтық модельдер. Word2vector модельдерін қолдану. Әлеуметтік желілердің ақпараттары негізінде мәліметтерді интеллектуалды талдау есептері. Кластерлік есептерді шешу. Қашықтық өлшемдері. Кластерлік алгоритмдерге шолу. Нейрондық желі арқылы модельдеу және терең оқыту. Әлеуметтік мәліметтердегі ауытқуларды анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • АЖ шешім қабылдауды қолдаудың модельдері мен әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: әртүрлі қызмет салаларында шешім қабылдау жүйелерін талдау, жобалау және жүзеге асыру қабілеттерін қалыптастыру. Қарастырылатын тақырыптар: Шешім қабылдау модельдері мен теориясы. Шешім қабылдау есебінің формалды қойылымы. Шешім қабылдау кезеңдері. Іскерлік шешімдер қабылдау процесін талдау. Көп мақсаттар жағдайында шешім қабылдауды модельдеу. Тәуекел және белгісіздік жағдайында шешім қабылдауды модельдеу. Шешім қабылдауды қолдау үшін компьютерді қолданудың әдістемелік қиындықтары. Шешімді қолдау жүйелері: мүмкіндіктері, негізгі элементтері, пайдалану мысалдары. Шешімдерді қолдау жүйелерінің қосымшалары. Шешімдерді қолдау жүйесін жобалау, әзірлеу және енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ақпараттық жүйелердің мәліметтерін басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттардың шешім қабылдауға және қосымшалар арасында мәліметтер алмасуды тиімді ұйымдастыруға қолдау көрсету үшін АЖ мәліметтерін басқару қабілеттерін қалыптастыру. Қарастырылатын тақырыптар: Критериалды таңдаудың міндеттері мен әдістері. Тиімділеу есебі. Толық, статистикалық және анық емес белгісіздік жағдайында шешім қабылдау. Белгісіздік жағдайында көпкритерийлі есептердегі басымдалақтар: көпөлшемді жағдай. Мультипликативті, аддитивті, пайдалылық функциялар. Скаляр көбейтінді, Евклид кеңістігі. Блоктық матрицалар. Нұсқаларды дәйекті талдауға негізделген тиімділеу әдістері. Динамикалық программалау. Басқарудың ойындық әдістері. Дискретті басқарудың оңтайлы проблемаларына жалпы көзқарастар. Мінсіз түзетудің жобалық тапсырмасы. Бағалау және бақылау қателері жағдайындағы түзету тапсырмасы. Байланыс желілеріндегі ақпараттық ағындарды басқару әдістері. Басқару сапасының көрсеткіштері және осы көрсеткіштерді анықтаудың жалпы әдістемесі. Деректерді басқару жүйелерін зерттеу әдістері. Параметрлерді сызықтандыру арқылы басқару жүйелерін талдау. Деректерді басқарудың интеллектуалды жүйесін құрудың негізгі тәсілдері. Деректерді басқару процесін зияткерлеудің негізгі бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіпорын ресурстарын жоспарлау жүйелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ұйымның бизнес-процестерін жетілдіру және бәсекелестік артықшылықтарға ие болу мақсатында кәсіпорынның ресурстарын жоспарлау жүйелерімен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру. Қарастырылатын тақырыптар: Кәсіпорынның ресурстарын жоспарлау жүйесінің тұжырымдамалары. Ақпараттық жүйелерді интеграциялау. Кәсіпорынның бизнес-талаптарына шолу. ERP эволюциясы. ERP және онымен байланысты технологиялар. ERP-жүйелерін енгізу: проблемалар мен сәтті тәжірибе. Интеграцияланған басқару ақпаратының ERP моделі. Интеграцияланған деректер моделі. Бәсекелік артықшылыққа қол жеткізудегі ERP рөлі. Бизнес-процестер реинжинирингі. ERP модульдері. ERP жүйелерін енгізудің артықшылықтарын болжау әдістерін зерттеу. Ақпараттық жүйелерді интеграциялау әдістері мен технологияларын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Нейрондық желілердің модельдері мен әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – мәліметтерді өңдеудің күрделі есептерін шешуде нейрондық желі модельдерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Қарастырылатын тақырыптар: Нейрондық желілердің модельдері. Нейрондық желінің шығыс параметрлері бойынша кластерлік деректерді талдау. Нейрондық желінің есептеу процестері. Мәліметтерді алудың модельдері мен әдістері. Нысандарды атаулы тану. Қарым-қатынасты танудың модельдері мен әдістері. Уақыт пен оқиғаны анықтайтын модельдер мен әдістер. Ақпаратты іздеудің модельдері мен әдістері. Сұрақтарға жауап беру жүйесінің құрылымы мен бөліктері. Жалпылаудың модельдері мен әдістері. Нейрондық желілерді құру және оқыту. Нейрондық желіні терең оқыту әдісі. Нейрондық желі технологиясын енгізетін заманауи құралдар. Нейрондық желілердің архитектурасы. Нейрондық желілердің алгоритмдері. Мәліметтерді өңдеуге арналған дайын кітапханалар. Нейрондық желілері бар жүйелерді практикалық жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Машиналық оқыту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мәліметтерді талдау үшін машиналық оқытудың алгоритмдері мен құралдарын қолдану қабілетін қалыптастыру. Қарастырылатын тақырыптар: Машиналық оқытудың негізгі түсініктері. Оқыту түрлері. Машиналық оқыту алгоритмдері. Машиналық оқыту үшін мәліметтерді өңдеу және дайындау. Мәліметтерді жіктеу және кластерлеу. Машиналық оқыту моделін құру. Машиналық оқыту модельдерінің сапасын бағалау әдістері. Машиналық оқыту технологиясы енгізілген жүйелер. Мәліметтерді талдау және өңдеуге арналған программалау тілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • АЖ ақпараттық-талдау жүйелерін құру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ақпараттық-аналитикалық кешендер мен жүйелерді құру және енгізу дағдыларын қалыптастыру. Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: ақпараттық-аналитикалық және интеллектуалды жүйелердің негізгі түсініктері. Ақпараттық кеңістік (АК) туралы түсінік, оның құрылымы мен элементтері. Мәліметтерді жинау, сақтау және жедел талдау технологиялары. Ақпараттық қойма концепциясы. Ақпараттық қойма жасанды интеллекттің аналитикалық құралдары мен жүйелерінің платформасы ретінде. OLAP жүйелерінің белгілері. Мәліметтерді интеллектуалды талдау технологиясын құру. Ақпараттық-аналитикалық жүйенің (ААЖ) мәліметтерді интеллектуалды талдаудың ішкі жүйесі орындайтын міндеттер. Зияткерлік талдау әдістерін жүзеге асыру және ААЖ сәйкес ішкі жүйесін кешендендіру құралдарын әзірлеу. Жасанды интеллект жүйелерін құру. Ақпараттық-аналитикалық және интеллектуалды жүйелерді пайдалану, басқару, жобалау жәнеқұру. Ақпараттық-аналитикалық және интеллектуалды жүйелерді басқару мен құрудың мәні.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Веб іздеу технологиялары және жүйелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – әртүрлі веб-іздеу технологияларының мүмкіндіктерін талдау және бағалау, веб-іздеу жүйесін жобалау үшін мәліметтер алу модельдерін пайдалану қабілеттерін қалыптастыру. Қарастырылатын тақырыптар: Ақпаратты іздеуге кіріспе. Жалпы мақсаты іздеу жүйесінің архитектурасы. Веб-іздеу технологиялары: веб-роботтар, белгілеу технологиялары, сілтемелерді талдау технологиялары, қолданушы профилін талдау технологиялары. Мәтіндік файлдарды сөздер бойынша индекстеу және шығару. Мәліметтерді алу модельдерін зерттеу. Мәліметтер базасының құрылымы. Сұраныс үшін мәтіннің маңыздылығын өлшеу. Мәтінді кодтау: токенизация, стеблирлеу, лемматизация, шулы сөздер, тіркестер. Векторлық кеңістікті іздеу моделі. Құжаттарды санау. Косинус өлшемі. Мәліметтерді кластерлеуге кіріспе. Мәтінді жіктеуге кіріспе. Naive Bayes модельдері. Электрондық поштаны фильтрлеу. Веб-граф құрылымы. Зипф және Парето заңдары. Көрінбейтін және арнайы веб-іздеу жүйелері. Мультимедианы анықтау. Веб-іздеу жүйесін жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бизнес талдау жүйелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мәліметтер арасындағы жасырын қатынасты анықтау мақсатында мәліметтерді өңдеу құралдарымен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру. Қарастырылатын тақырыптар: Бизнес талдау жүйелері концепциясы. Бизнес талдаудың архитектуралық стегі, негізгі функциялары. Бизнес талдаудың бағалау критерийлері және нақты анықтамалар, Бизнес талдау архитектурасы және нарықтағы компоненттері. Мәліметтерді интеллектуалды талдау алгоритмдерін зерттеу. Кәсіпкерлік есеп беру жүйелерінің компоненттері және құрылымы. Деректерді визуализациялау, диаграмма түрлері және бақылау тақталары. Бизнес талдаудың өмірлік циклы. Бизнес талдау құралдары. Жетілдірілген / дамып келе жатқан бизнес талдау технологиялары, бизнес талдаудың болашағы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге жету және бәсекелік артықшылықтарға қол жеткізу мақсатында ұйымның ақпараттық жүйелерін дамыту, жеткізу, интеграциялау және пайдалану бойынша ұзақ мерзімді жоспарларды құру және іске асыру;

  • Код ON2

    ұйымның ішкі процестерінің тиімділігі мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында және ұйымның бизнес-процестерін талдау негізінде ақпараттық жүйелердің архитектурасы мен инфрақұрылымын құру / дамыту;

  • Код ON3

    ақпараттық жүйенің қолданыстағы архитектурасын ескере отырып, ақпараттық жүйенің модульдерін жобалау және құру;

  • Код ON4

    ұйымның дамуына ақпараттық жүйелердің әсерін бағалау және ақпараттық жүйелерді нәтижелі қолдау мақсатында ақпараттандыру мәселелері бойынша стандарттар, салалық заңдар мен ережелер негізінде ақпараттық технологиялар жобасының техника-экономикалық негіздемесін және ақпараттық жүйелерді құру жобасының құжаттамасын әзірлеу;

  • Код ON5

    бизнестің үздіксіздігін қамтамасыз ету мақсатында ақпараттық жүйелердің тәуекелдерін, қауіпсіздігі мен сенімділігін басқару процедуралары мен технологияларын жоспарлау және енгізу, сонымен қатар IT қауіпсіздігі саласындағы стандарттар мен ережелер негізінде ұйымның ақпараттық технологиялық жабдықталуының тұтастығы мен сапасына аудит жүргізу;

  • Код ON6

    шешім қабылдау және бизнес-процестерді жетілдіру үшін қажетті білімді қамтамасыз ету мақсатында мәліметтерді интеллектуалды талдау әдістері мен құралдарын қолдану;

  • Код ON7

    қолданыстағы АКТ салаларынан, жаңа немесе пәнаралық салалардағы білімді интеграциялау арқылы және философиялық, тарихи, психологиялық ойларды ескере отырып, теориялық және тәжірибелік зерттеулер жүргізу арқылы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласын дамыту;

  • Код ON8

    ғылыми-зерттеу құжаттамасын жүргізу бойынша стандарттарға және нормативтік құжаттарға сәйкес ғылыми зерттеу үрдісі мен нәтижелерін құжаттандыру, қажет болған жағдайда, кәсіби және ғылыми қызметте ағылшын тілін байланыс құралы ретінде пайдалану;

  • Код ON9

    оқу-әдістемелік кешенді әзірлеу және психологиялық-педагогикалық принциптер негізінде білім беру қызметін жүзеге асыру үшін курстың мақсаттарына сәйкес оқытудың мазмұнын, әдістері мен құралдарын анықтау;

  • Код ON10

    жоғары әлеуметтік құндылықтардың ұлттық басымдықтарын ескере отырып, студенттердің мәдени және лингвистикалық қажеттіліктерін жүзеге асыру үшін қолайлы білім беру ортасын құруға ықпал ететін гуманистикалық педагогика идеяларына бағытталған тәрбиелеу процесін құру.

7M06102 Ақпараттық жүйелер 1-1,5 ж
Магистратура

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Қазақ ұлттық аграрлық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M06102 Ақпараттық жүйелер HN
Магистратура

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер (бейіндік)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M061021 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

"Астана" Университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top