7M06102 Ақпараттық жүйелер в Инновациялық Еуразия университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламасының жалпы мақсаты 7М06102 "Ақпараттық жүйелер" заманауи ақпараттық технологиялар саласында жоғары білікті мамандарды дайындау болып табылады, өз бетінше ойлау дағдылары бар, елдің ғылыми, техникалық және әлеуметтік-экономикалық дамуын қамтамасыз етуге қабілетті
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Инновациялық Еуразия университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 121
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар
-
Білім беру саласы 7M06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 7M061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы (ағылшын тілінде)
Ғылым тарихы мен философиясының пәні. Ғылымның идеологиялық негіздері. Ғылымның функциялары. Ежелгі дүниедегі, орта ғасырлардағы және қайта өрлеу дәуіріндегі ғылымның пайда болуы мен дамуы. Жаңа еуропалық ғылым – ғылым дамуының классикалық кезеңі. Ғылым тарихы мен философиясының классикалық емес және классикалық емес дамуының негізгі тұжырымдамалары мен бағыттары. Ғылыми білімнің құрылымы мен деңгейлері. Ғылым мамандық ретінде ғылымның идеалдары мен нормалары. Ғылымның философиялық негіздері және дүниенің ғылыми бейнесі. Ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революциялар. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Қазақстандық ғылымның қалыптасуы мен дамуы. Қазіргі жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері – 1. Қазіргі жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері – 2
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Психология ғылым ретінде. Ғылым жүйесіндегі психологияның міндеттері мен орны. Оқыту процесінде адамның танымдық іс-әрекетінің психологиясы. Нарықтық экономика жағдайындағы білім беру үрдісінің гносеологиялық және онтологиялық мәселелері. Заманауи жағдайда оқытудың тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдары. Жанжалды жағдайларда оқыту процесін басқару. Педагогикалық қарым-қатынас психологиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Java-да өнеркәсіптік бағдарламалау (ағылшын тілінде)
NetBeans өңдеу ортасы. Деректер түрлері. Басқару құрылымдары. Swing негізгі компоненттері-оқиғалар, пішіндер, түймелер, панельдер, қойындылар. Мәтіндік деректермен жұмыс істеу компоненттері.. Көп терезе бағдарламалары. Көп классты бағдарламалар. SQL деректер қорымен жұмыс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми экспериментті компьютерлік үлгілеу, жоспарлау және жүргізу
Пән жүргізілген эксперименттер нәтижесінде алынған эксперименттік деректерді жоспарлау мен өңдеудің негізгі білімі мен дағдыларын зерттеуге бағытталған. Оқу курсына келесі тақырыптар кіреді: - эксперимент түсінігі, оның жіктелуі; әлемнің ғылыми танымындағы модель, модельдеу, гипотеза; - эксперименттік деректерді талдау және статистикалық өңдеу элементтері: кездейсоқ оқиға ретіндегі тәжірибе; ықтималдық ұғымы; орташа күтілетін нәтиже және орташа эксперименттік деректерден ауытқу дәрежесі; - математикалық модельдеу нақты процестің немесе құбылыстың нәтижесін болжау әдісі ретінде; - ғылыми гипотезаны тексеру технологиялары; қателер деңгейлері; ғылыми гипотезаларды тексерудің статистикалық критерийлері және оларды қолдану технологиясы; - эксперименттік деректерді жоспарлау мен өңдеудегі компьютерлік технологиялар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бағдарламалау (ағылшын тілінде)
Процедуралық және объектілі-бағытталған бағдарламалау ерекшеліктері. Инкапсуляция, тұқым қуалау, полиморфизм. Объектілі-бағытталған орта, ҚОБ қосымшаларын бағдарламалау ерекшеліктері. БҚП визуалды компоненттерінің кітапханасы. C# бағдарламалау ортасы: интерфейсті әзірлеу құралдары мен тәсілдері. Сыртқы деректер қоймаларында сақталатын ақпаратқа жүгіну: SQL. Енгізу-шығаруды ұйымдастыру, деректердің құрамдас сұраныстарын құру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)
Ғылыми және кәсіби коммуникация. Ғылыми стильдің ерекшеліктері. Таңдалған фокустың ғылыми терминологиясы. Жазбаша байланыс ерекшеліктері: іскери хат, конференцияға шақыру хаты, конференцияға өтініш. Ғылыми саладағы жазбаша байланыс. Ғылыми мақаланың құрылымдық және тілдік ерекшеліктері. Ғылыми саладағы ауызша байланыс
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы (қазақ тілінде)
Педагогика ғылым ретінде. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру. ЖОО - да оқытудың белсенді формалары мен әдістері. Студенттің білім беру процесіндегі ғылыми-зерттеу жұмысы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердегі жасанды интеллект
Пән ғылыми зерттеулерді талдау және жоспарлау үшін нейрондық желілер мен интернет-ресурстарды қолданудың тұрақты дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс содержит следующие разделы и темы: нейрондық желі ұғымы, мәтіндік деректермен жұмыс істеу кезінде нейрондық желілерді қолдану мүмкіндіктері мен тәуекелдері; интеллектуалды интернет-ресурстарды пайдалана отырып, ақпаратты талдау процесінде қолданылатын аналитикалық, семантикалық және басқа әдіснамалар; жобалық жұмыстарды орындау үшін ең танымал GPT-платформалар, оларды қолданудың бағыттылығы мен әдістері (презентациялық және мультимедиялық материалдарды әзірлеу, зерттеу тақырыбы бойынша аналитикалық шолулар, статистикалық өңдеу және үлкен деректер ағындарын талдау).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жүйелік анализ
Жүйелік талдау шешімдерді қабылдау және негіздеу әдісі ретінде. Логикалық жүйелік талдау. Жүйелердің математикалық талдауы. Жүйелік талдау үдерісіндегі модельдеу. Ойын теориясы және мақсаттар қақтығысы жағдайында шешімдер қабылдау. Тәуекел жағдайында шешімдер қабылдау. Жүйенің құнын бағалау үшін негіз. "Құны-тиімділік"әдісі. "Құн-пайда"әдісі. Анықтылық, белгісіздік және тәуекел жағдайында жүйелердің жұмыс істеуі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
АЖ талдау, үлгілеу және жобалау
Ақпараттық процестер модельдерінің түрлері. Имитациялық компьютерлік технологиялар аппараты. Кездейсоқ оқиғаларды модельдеу. Дискретті кездейсоқ шамаларды модельдеу. Көпөлшемді кездейсоқ шамаларды модельдеу.. Кездейсоқ заңдылықтарды идентификациялау. АЖ компьютерлік моделдеуді ұйымдастыру. Жаппай қызмет көрсету жүйелерін болжау және модельдеу. Басымдықпен жаппай қызмет көрсету жүйелерін талдау және моделдеу. Ресурстарды бөлудің ақпараттық жүйесін талдау, модельдеу және жобалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бағдарламалық жасақтама әзірлеу технологиялары
Нақты уақыт жүйесінің анықтамасы, жіктелуі. Нақты уақыт жүйесінің жұмыс принциптері. Нақты уақыт жүйесінің жұмыс істеу және іске асыру тұжырымдамасы. Параллель және үлестірілген жүйелер. Нақты уақыт жүйелерін бағдарламалық қамтамасыз ету. Нақты уақыт жүйелерінің қолданбалы және басқарушы бағдарламалары. Қамтамасыз ететін бағдарламалар. Нақты уақыт жүйелеріндегі ЭЕМ-нің жұмыс режимдері. Нақты уақыт жүйелерін жобалау әдістері мен кезеңдері. Нақты уақыт жүйелерін жобалау және жүзеге асыру. Нақты уақыт жүйелеріндегі пайдаланушы интерфейсін бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
1С платформасындағы жүйелерді конфигурациялау
Пән 1С: Кәсіпорын ортасында корпоративтік ақпараттық жүйелерді дамытудың кәсіби дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәннің құрамына келесі негізгі тақырыптар енгізілген: - құрылым және конфигурация нысандары; - анықтамалар мен құжаттарды әзірлеу; үлгі құраушы конфигурация объектілері; - есеп беру үшін негіз ретінде жинақтау регистрлері; - бағдарламалау элементтері; пішіндердің макеттерін әзірлеу; - 1С ортасында корпоративтік ақпараттық жүйені әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Web-бағдарламалау
Пән интернет-ресурстарды әзірлеу кезінде web-бағдарламалаудың кәсіби дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс құрамына келесі тақырыптар кіреді: -web-ресурсты кәсіби әзірлеу; сайтты беттеу; HTML гипер белгілеу тәсілдері, CSS стиль кестелері; - MS SQL web-ресурсын және деректер базасының моделін жобалау; -интернет-бағдарламаларды әзірлеу үшін JavaScript бағдарламалау негіздері; -веб-сайттар үшін PHP бағдарламалау элементтері; - git командалық әзірлеу тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Операциялық жүйелер, орталар мен қабықшалар
Операциялық жүйелердің жіктелуі және жұмыс істеу принциптері. Операциялық жүйелердің архитектурасы. Операциялық жүйелердің негізгі функциялары. Windows жүйелік тізілімі. Жадты басқару. Процестерді басқару. Файлдарды басқару. Мультипрограммалау. Операциялық жүйелердің негізгі компоненттері. Жұмыс режимі және нақты уақыттың операциялық жүйелері. Microsoft фирмасының ОЖ файлдық жүйелерін дамыту. FAT негізгі қасиеттері. Процесстерді диспетчерлеу және синхрондау. UEFI және BIOS теңшеу. Әр түрлі операциялық жүйелерді бір компьютерге орнату.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректер қорын басқару жүйелері
SQL сұрау тілі. Apache веб-серверін пайдалану. Ортада деректер базасын құру. MySQL. MySQL деректер қорын пайдаланып PHP тілінде скрипттерді жасау. Динамикалық web-қосымшаларды құру. Smarty жүйесі арқылы PHP кодын және веб-беттер кодын бөлу. Пайдаланушыларды авторландыру және аутентификациялау тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Желілік технологиялар (қазақ тілінде)
Интрасет және Экстранет желілерінің жұмыс істеу принциптері және құрылысы. VPN технологиясының функциялары мен мәні. IP-адрестердің иерархиялық құрылымының мүмкіндіктері мен артықшылықтарын талдау. Желіні әкімшілік және жедел басқару. Желі конфигурациясы, қашықтық векторларының хаттамаларын және арна күй хаттамаларын пайдалана отырып, желіні сипаттау және жоспарлау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Prompt-engineering
Өнеркәсіптік инженерия негіздері: ai-мен өзара әрекеттесудегі өнеркәсіптік өнімдердің рөлі Генеративті модельдердің жұмыс принциптері. Тиімді өнеркәсіптік үлгілердің құрылымы. Өнеркәсіптің сапасын жақсарту әдістері. Шығармашылық мәтіндерді құрудың қыр-сыры. AI көмегімен деректерді өңдеу және талдау. АИ-мен тиімді диалог құру. Мультимедиялық тапсырмалар үшін Өнеркәсіптік инженерия. Өнеркәсіптік өнімдерді сынау және жөндеу. AI-ны жұмыс процестеріне біріктіру. Өнеркәсіптік инженерияның этикалық және әлеуметтік аспектілері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Компьютерлік модельдеудің құрал-саймандары
Имитациялық модельдеу тілдерін жүйелеу негіздері. Жүйелерді модельдеудің қолданбалы бағдарламалар пакеттері. GPSS класының транзакт - бағытталған тілдері. GPSS негізгі объектілері. GPSS ортасында Имитациялық модельдерді бағдарламалау. GPSS базасында жүйелерді компьютерлік модельдеу технологиясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру электрондық басылымдарын және интернет-ресурстарын әзірлеу
Білім беруді ақпараттандыру. Білім беру электронды басылымдар және интернет-ресурстар. Мазмұнын іріктеу. Талаптар жүйесі. Интернет-ресурстарды құру және жариялау. Интернет-ресурсты бағалау. Ақпараттық-білім беру ортасы
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жүйелілік басқару (қазақ тілінде)
Жергілікті желіні, Internet, компьютерлерді, серверлерді (DNS, DHCP, FTP, WEB, т. б.), корпоративтік поштаны теңшеу. Пайдаланушы құқықтары, Домен немесе белгілі бір пайдаланушы топтарына БҚ орнату (Active directory көмегімен БҚ тағайындау немесе жариялау). Қашықтан басқару
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
3D анимациясы (ағылшын тілінде)
3D анимациясына кіріспе және оны ақпараттық жүйелерде қолдану. 3D модельдеу негіздері. Анимация негіздері: Негізгі кадрлар мен қозғалыстар. 3D деректерді визуализациялауды құру. Ақпараттық жүйелер үшін 3D интерфейстерін әзірлеу. 3D анимациясын қолдана отырып, процестер мен құбылыстарды модельдеу. Ақпараттық жүйелерде модельдеуді қолдану (процестерді модельдеу, оқыту, оқыту).
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқарудың корпоративтік жүйелері
Ақпараттық ресурс түсінігі. Экономикалық ақпараттың түсінігі және қасиеттері. Экономикалық ақпараттық жүйелердің анықтамасы және жіктелуі. Корпоративтік ақпараттық жүйе. 1С: Кәсіпорын интеграцияланған ақпараттық жүйесі. 1С негізгі жұмыс режимдері. Программалаудың кіріктірілген тілінің негізгі конструкциялары. Галактика ортасында басқару жүйелерін жобалау тәсілдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпорын қауіпсіздігін ақпаратпен қамтамасыз ету (қазақ тілінде)
Шифрлаудың криптографиялық алгоритмдері. Криптоанализ. Ақпарат қауіпсіздігі. Криптография. Шифрлаудың өнеркәсіптік стандарттары. Американдық стандарт DES. Дәстүрлі шифрлау әдістері. RSA шифрлау алгоритмі. Диффи-Хеллман схемасы бойынша деректер алмасу. Байланыс желілері. Байланыс арналары мен желілерінің жіктелуі. Хэш-функциялар, олардың тағайындалуы және қолданылуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мультимедиа-технологиялары
Мультимедиялық технологияларға кіріспе. Мультимедиялық презентациялар. Аудио ақпаратпен жұмыс. Аудио ақпаратпен жұмыс. Мультимедиа үшін графикалық дизайн негіздері. Мультимедиялық жобалар үшін графика құру. Бейне монтажға кіріспе. Бейнедегі арнайы әсерлер. Мультимедиядағы интерактивті элементтер. Мультимедиялық материалдарды әртүрлі платформаларға бейімдеу. Мультимедиялық жобаларды жариялау және тарату
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарлама құрастырудың визуальды құралдары
Фреймворк Foundation құрайтын дайын кластардың кең жиынтығымен жұмыс. Objective-C бағдарламалау мүмкіндіктері бар фреймворктарды пайдалана отырып). Cocoa Application Kit фреймворкын шолу және қарапайым iPhone қосымшасын әзірлеу процесі. Xcode және Interface Builder арқылы кодты өңдеу және баптау
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам-машиналық интерфейс (ағылшын тілінде)
Компьютерлік орта. Пайдаланушының компьютерлік техникамен өзара әрекеттесуі. Пайдаланушы интерфейстерін жобалау. Қолданылатын парадигмалар мен принциптер. Пайдаланушы моделі. Есептерді талдау және орта моделі. Диалогты сипаттау және жобалау. Интерактивті жүйенің моделін құру. Пайдаланушыға көмек және оны оқыту. Адам-машина интерфейсінің даму мәселелері мен үрдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби саладағы процестерді жүйелі түсіну дағдыларын меңгеру, Педагогика және психология саласында қолданылатын зерттеу әдістерін қолдана білу.
- Терең білім, философия, әлеуметтік ғылымдардың өзекті бағыттары негізінде, оның ішінде ел дамуының қазақстандық моделін қалыптастыруға белсенді қатысу арқылы өзінің кәсіби қызметінде ғылыми дүниетаным мен азаматтық ұстанымды көрсету.
- Ақпараттық жүйелерді зерттеудің негізгі ұғымдарын, теориялары мен тәсілдерін меңгеру; мультимедиялық қосымшаларды, оның ішінде нейрондық желілерді, сондай-ақ 3D анимациялық жобаларды (ойын интерактивті элементтері бар тренажерлер)пайдалана отырып әзірлеу дағдыларына ие болу)
- Ақпаратты ұсынудың әртүрлі инновациялық және интерактивті нысандарын ықтимал пайдалана отырып, мақала немесе баяндама түрінде ғылыми қоғамдастыққа жүргізілген зерттеу нәтижелерін дұрыс ресімдеу және ұсыну қабілетіне ие болу; ғылыми мүдделер тақырыбы бойынша (білім беру бағдарламасына сәйкес) шолулар, аннотациялар, эсселер және библиография жасаудың қажетті дағдыларын меңгеру
- Ғылыми зерттеулер шеңберінде дәлелді қорытындыларды қалыптастыру үшін қажетті ақпаратты іздеу дағдыларын меңгеру; инновациялық тәсілдерді, соның ішінде AI мүмкіндіктерін пайдалана отырып, зерттеу нәтижелерін визуализациялау үшін заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана білу.
- Веб-бағдарламалау, мультимедиялық қосымшаларды жобалау және құру дағдыларын, соның ішінде тренажер бағдарламаларын әзірлеу және пайдалануға беру әдістері мен әдістерін меңгеру.
- Қазақстандық және шетелдік зерттеушілер алған нәтижелерді сыни тұрғыдан бағалай білу; перспективалық бағыттарды анықтай білу және зерттеу бағдарламасын құра білу; ғылыми зерттеудің таңдалған тақырыбының өзектілігін, теориялық және практикалық маңыздылығын негіздей білу; әзірленген бағдарламаға сәйкес дербес зерттеулер жүргізу және кәсіби өзін-өзі бағалауды жүзеге асыру
- Ақпараттық технологияларды өнеркәсіптік қолдану шеңберіндегі іс-шараларды бағалау үшін талдамалық материалдарды дайындау қабілетіне ие болу; микро және макро деңгейде стратегиялық шешімдер қабылдау қабілетіне ие болу
- Ақпараттық жүйелерді, оның ішінде сараптамалық және зияткерлік жүйелерді әзірлеу процестерін ұйымдастыру дағдыларын меңгеру; сондай-ақ жасанды интеллект жүйелерін бағдарламалық іске асыру
- Ақпараттық жүйелердің жұмыс істеу процестерінің сапасын талдау, оңтайландыру, сондай-ақ болжау әдістемелерін меңгеру және практикалық дағдыларға ие болу
Ұқсас БББ
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Торайгыров университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Esil University
7M06102 Ақпараттық жүйелер HN
«Тұран-Астана» университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M06102 Ақпараттық жүйелер
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Қазақстан-Американдық еркін университеті
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті