Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05204 География в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 5

    Студенттерге мемлекет пен қоғамның мүдделерін қамтамасыз ету мақсатында Кәсіпкерлік құқық, кәсіпкерлік қатынастарды реттейтін нормалар, шаруашылық қатынастарды мемлекеттік реттеу негіздері туралы жан-жақты білім беру. "ҚР Кәсіпкерлік құқығы" пәнін оқыту объектісі құқықтық нормалар, кәсіпкерлік теориясы мен практикасын қамтитын кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру жүйесі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары математика
    Несиелер: 5

    Математиканы оқыту міндеттері математикалық ұғымдар мен әдістер мысалында студенттерді математикалық формальды есептерді зерттеу және шешу тәсілдеріне үйрету, алынған нәтижелерді талдай білуді қалыптастыру, оларға әдебиетті өз бетінше зерттеу дағдыларын үйрету,студенттердің интеллектісін дамыту, логикалық және алгоритмдік ойлау қабілетін үйрету; техникалық исәлеуметтік-экономикалық процестер мен құбылыстарды талдау және моделдеу үшін қажетті негізгі математикалық әдістерге оқыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Осы курсты оқудың басты мақсаты студенттердің жалпы және кәсіби білім беру үшін қажетті жалпы теориялық білім кешенін меңгеруі, сонымен қатар сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет ету бойынша білім жүйесін қалыптастыру және осы негізде осы құбылысқа азаматтық көзқарасты қалыптастыру болып табылады. Құқықтық және моральдық-этикалық нормаларға сәйкес келетін сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың уәждемесін ынталандыру, сондай-ақ қажет болған жағдайда білім алушылардың сыбайлас жемқорлық проблемаларына көзқарасын анықтау және түзету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Геология палеонтология негіздерімен
    Несиелер: 3

    Палеонтология туралы өткен геологиялық дәуірлердің өмірін зерттейтін ғылым ретінде түсінік беру. Жер қыртысының дамуының негізгі заңдылықтарын зерттеуге дайындықты қалыптастыру: жыныстардың пайда болу және геологиялық тарихтың кезеңділігін анықтау (стратиграфиялық және геохронологиялық есептер), шөгінді жыныстардың пайда болу жағдайларын қайта құру негіздері (палеогеографиялық міндеттер); Органикалық әлемнің дамуының негізгі кезеңдерінің және биосфераның қалыптасуының жалпы сипаттамасын беру (палеонтологиялық есептер).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    "Құқық негіздері" оқу курсын оқытудың мақсаты - студенттердің заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді меңгеру, заңнамалармен жұмыс істеу дағдысын меңгеру, мемлекетте заң басшылығын түсіну, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесінде бағдарлануды дамыту, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін көтеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгеру барысында студенттер бәсекелестік ортада кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, жаңа бизнес-концепциялардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметте табысты басқаратын негізгі ингредиенттерді сипаттайды. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер бизнес-жобаларды құрастырады және сыни талдау және жаңа бизнес-жоспарлардың мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын белгілейді, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссе.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    "Мәңгілік ел" идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп - қатерлер мен қауіп-қатерлер жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, "Қазақстан-2050" Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамды дамытудың экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену студенттерде Серпінді әлемде құндылықтық бағдарларды, қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы жертану
    Несиелер: 6

    Мақсаты: планетарлық табиғи кешен ретінде географиялық қабық туралы түсінік беру. Осы қабықтың уақыт пен кеңістіктегі құрылысы мен даму заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру. Өзара байланысты және өзара байланысты табиғи процестер мен құбылыстардың тұтас кешенін үздіксіз дамыту нәтижесінде қалыптасқан біртұтас материалдық жүйе ретінде табиғатқа көзқарас қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы физика
    Несиелер: 5

    Механикалық, жылу, электромагниттік және кванттық құбылыстар туралы білімді игеру; олардың ортақ заңдар; табиғат туралы ғылыми білім алу әдістері және әлемнің физикалық бейнесі туралы идеяларды қалыптастыру; фундаменталды физикалық теориялардың негіздерімен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жер ресурстары және оны қорғау
    Несиелер: 3

    Мақсаты: жер ресурстарының экологиялық жағдайы, оларды пайдалану туралы түсінік беру. Әлемнің жер ресурстарын тиімді пайдалану және сақтау жүйесінің принциптері мен ерекшеліктері. Жер ресурстары барлық материалдық игіліктерді құрудың негізі және алғышарты болып табылатынын көрсету. Жер-адам қоғамының өмір сүруінің қажетті шарты. Адамның өндірістік қызметі саласындағы жер ресурстарының рөлін ашу айтарлықтай өзгеше болуы мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Топография геодезия негіздерімен
    Несиелер: 5

    Мақсаты: далалық және камералдық жұмыстар кешені туралы түсінік беру, соның нәтижесінде топографиялық карталар, жоспарлар мен профильдер жасалады. Картада көрсету мүмкін емес жер туралы физикалық-географиялық және экономикалық мәліметтері бар топографиялық карталармен жұмыс істей білуді дамыту. Еліміздің көптеген ғылым, қоғамдық өндіріс және қорғаныс міндеттерін шешуде кеңінен қолданылатын топографиялық құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Геоморфология
    Несиелер: 3

    Мақсаты: жер бедері, оның сыртқы келбеті, шығу тегі, даму тарихы, географиялық таралу заңдылықтары мен қазіргі динамикасы туралы түсінік беру. Құрлықтың рельефін, мұхиттар мен теңіздердің түбін, оның сыртқы (физиономикалық) келбеті, шығу тегі, жасы, даму тарихы, қазіргі динамикасы, топтасу заңдылықтары және оның құрамдас түрлерінің таралуы жағынан зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Цель: Дать представление

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі (деңгей В2.1)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тілдік құзыреттіліктің Еуропалық шкаласы бойынша 2.1 деңгейіне дейін дамыту. Міндеттер: - рецептивті және өнімді құзыреттілікті қалыптастыру; коммуникативтік, ақпараттық, мәдениетаралық және оқу-танымдық құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал ету; әлеуметтік-мәдени құзыреттілікті қалыптастыру.курс аяқталғаннан кейін ағылшын тілінде өзіндік жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру;- өмір бойы ағылшын тілін үздіксіз оқытуға тұрақты ынталандыруды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • "Ағылшын тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ауызша және жазбаша сөйлеуді практикалық меңгеру дағдылары мен іскерліктерін жетілдіру және ағылшын тілін жалпы және лингвистикалық ой-өрісін кеңейту құралы ретінде қолдануға көшу. Сонымен қатар, мақсаты-студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, осы міндеттерге сәйкес тілдік іс-әрекеттердің көмегімен туындаған коммуникативтік міндеттерді шеше отырып, таңдалған коммуникация саласындағы белгілі бір ортада қарым-қатынас жасауға қатысу дағдысын қалыптастыру болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дүниежүзінің шарауашылық географиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлем шаруашылық байланыстарының ауқымы мен қарқындылығының өсуін зерттеу, планетада болып жатқан геосаяси және геоэкономикалық трансформациялар. Әлемдік шаруашылықтың даму кезеңдері мен пайда болу тарихын көрсету. Қазіргі заманғы әлемдік шаруашылықтың өзара байланысқан кіші жүйелерінің қызмет етуінің әлеуметтік-экономикалық және кеңістіктік аспектілерін ашу. Жаһандану жағдайында әлемдік шаруашылықтың аумақтық ұйымының жалпы принциптері мен заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ТМД географиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ТМД географияларымен ынтымақтастық үшін қажетті ақпараттық және коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Проблемаларды талдау және оларды тиімді шешу қабілетін дамыту. Экология және экономика мәселелерін зерттеу. Экономикалық міндеттерді шешуде, табиғатты қорғауда, ТМД елдерінің табиғи ресурстарын тиімді пайдалануда географияның маңызын ашу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жаратылыстану негіздері
    Несиелер: 3

    Мақсаты: жаратылыстану-ғылыми дүниетанымның негіздері туралы түсінік беру. Материяның әртүрлі түрлерін көрсету. Қозғалыс формаларын қамтитын жалпы сипаттағы табиғат құбылыстарының заңды байланысын ашу. Табиғи құбылыстарға тұтас материалистік көзқарасты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биогеография топырақтану негіздерімен
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Биоcфера, зат айналымы, тірі ағзалар, олардың жіктелуі мен жүйеленуін зерттеу. Климаттық, биотикалық және антропогендік факторларды, биоценозды, биотаны, биогеоценозды, фацияны көрсету. Жануарлар мен өсімдіктердің таралу аймақтары мен орталықтарын қарастыру. Космополиттер және эндемиктер. Қазіргі заманғы фауна мен флораның пайда болуын, органикалық әлемнің дамуының негізгі кезеңдерін, ендік және тік белдікті ашу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Географтарға арналған жаратылыстану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: әлемнің табиғи-ғылыми бейнесін және жаратылыстану ғылымының әдістерін көрсету. Табиғат, техника мен технологияларды дамыту туралы адам ұғымындағы оның рөлін ашуға мүмкіндік беретін жаратылыстану жетістіктері мен маңызды идеяларын қарастыру. Қоршаған әлем құбылыстарын түсіндіре білу. Философиялық материализм мен табиғатты диалектикалық түсінудің табиғи-ғылыми іргетасын ашу. Бейнефильмдер, графикалық модельдер, географиялық карталар және жұлдызды аспан карталары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Картография
    Несиелер: 5

    Мақсаты: географиялық карталар мен басқа да картографиялық туындылар туралы шындықты бейнелеудің ерекше тәсілі ретінде толық түсінік беру Студенттерді топографиялық карталар мен аэрофотосуреттерден жер туралы ақпаратты алудың ең тиімді әдістерін, оларды бағдарлау үшін пайдалануды, арнайы түсірілімдерді жобалауды және географиялық карталарды құрастыруды үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ағылшын тілі (деңгей В2.2)
    Несиелер: 5

    Студенттердің шет тілін меңгерудің В2 алдыңғы қатарлы деңгейіне қол жеткізу. Міндеттер: - өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту; - алдыңғы сатыда қалыптасқан грамматикалық дағдыларды жүйелеу және жетілдіру. - фоножазбаның табиғи дыбысталуында тыңдау дағдыларын қалыптастыру; - оқудың барлық түрлерінің дағдыларын қалыптастыру, берілген оқу стратегиясына сәйкес ақпаратты оқу және алу. әр түрлі жанрлардағы мәтіндерді оқып-үйренген материалға және әлеуметтік-мәдени білімге сүйене отырып

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Географиялық экология
    Несиелер: 3

    Мақсаты: ғаламдық экологиялық мәселелердің тарихи-географиялық алғышарттарын зерттеу. Адам мен табиғаттың өзара іс-қимыл салдарларының таралуын қарастыру. Жаһандық мәселелерді ашу. Жаһандық проблемалардың жіктелуі. Қоршаған табиғи ортаға антропогендік әсерлердің теріс әсерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ландшафттану
    Несиелер: 6

    Мақсаты: табиғи аумақтық кешендерді (немесе геогр. кешендер, геожүйелер) Жердің географиялық қабығының құрылымдық бөлігі ретінде. Ландшафт тұжырымдамасын, ландшафтық кешендер мен ландшафтық факторлардың құрылымы мен қасиеттерін көрсету. Ландшафттың негізгі принциптері мен негізгі сұрақтың заңдылықтары және энергия алмасу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шет тілінің аударма практикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты халықаралық, саяси, экономикалық, қоғамдық, ғылыми және мәдени өмірдің кең салаларында әр түрлі елдер мен мәдениет өкілдері арасында жан-жақты байланыстар мен ақпараттық алмасуды жүзеге асыру кезінде жоғары сапалы жазбаша және ауызша аударманы қамтамасыз етуге қабілетті мамандарды қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Динамикалық геоморфология
    Несиелер: 6

    Мақсаты: рельеф динамикасын және рельеф түзуші процестерді зерттеу.Рельефтің дамуы мен динамикасын көрсету; морфология, Генезис, даму тарихы мен рельефтің қазіргі заманғы динамикасын картографиялау; қолданбалы міндеттерді шешу; пайдалы қазбаларды іздеу, инженерлік мәселелер. Рельефтің нысандары мен кешендерін сипаттау тереңдік (эндогенді), сондай-ақ сыртқы (экзогенді) күштер мен процестердің әсерінен өзін-өзі дамытуға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жер бедері, геологиялық құрылымы, климаты, ішкі су, топырақ, табиғи аймақтар, өсімдіктер мен жануарлар әлемі. Қазақстанның географиялық орналасуын, геологиялық және тектоникалық құрылымын, жер бедерінің ерекшеліктерін, климат және климат құрушы процестерді ескере отырып, Қазақстан аумағының 9 физикалық-географиялық ауданға бөлінуін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Геоглобалистика және геоурбанистика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жаһандану үрдістерінің себептері мен тенденциялары, ол тудыратын жаһандық мәселелер, сондай-ақ қалалық жүйелердің кеңістіктік ұйымдастырылуын (жоспарлануын) зерттейтін мәселелер туралы түсінік беру. Адам мен биосфераның осы үдерістердің теріс салдарын шешу жолдарын сипаттау. Урбанизация процесін тереңдету негізінде әртүрлі деңгейдегі қалалық жүйелердің эволюциясын және жұмыс істеуін адам қажеттілігінің әртүрлілігі өзіне тән өсуімен ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физикалық және экономикалық географияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Зерттеудің статистикалық және картографиялық әдістерін пайдалана отырып, табиғатты тиімді пайдалану және географиялық болжам туралы түсінік беру. Ғылыми білім жүйесіндегі экономикалық географияның орнын көрсету, олардың әдіснамалық негіздерін кешенді ғылыми пән ретінде ашу. Тарихи дамудың ерекшеліктерін қарастыру, ілімдер, теориялар мен тұжырымдамалар сипатталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Геоинформатика
    Несиелер: 6

    Геоақпараттық жүйелерді жобалау, құру, пайдалану және пайдалану бойынша, геоақпараттық технологияларды әзірлеу бойынша, қолданбалы аспектілер немесе практикалық және геоақпараттық мақсаттар үшін ГАЖ қосымшасы бойынша дағдыларды қалыптастыру. Ғылыми зерттеулерде геоақпараттық жүйелерді (ГАЖ) пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Табиғи, шаруашылық және әлеуметтік нысандарды компьютерлік моделдеу туралы түсінік беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аймақтық физикалық география
    Несиелер: 6

    Мақсаты: географиялық ландшафтар мен олардың әртүрлі таксономиялық топтастықтарын олардың заттық құрамының жеке ерекшеліктерін, құрылымы мен дамуын және осы ерекшеліктердің жалпыгеографиялық заңдылықтармен тығыз байланысын зерттеу. Жеке құрлықтар, елдер және басқа да физика-географиялық немесе әкімшілік бөлімшелердің табиғатын зерттейтін физико-географиялық елтану көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылық өнеркәсібінің географиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттердің агроазық ресурстарды тиімді пайдалануды басқару, қоршаған ортаны қорғау, ауыл шаруашылығы өндірісін тиімді орналастыру саласындағы құзыреттіліктерін қалыптастыру. Ауыл шаруашылығы мен табиғи орта арасындағы қарым-қатынасты талдай білу. Ауыл шаруашылығы салалары арасындағы технологиялық байланыстарды ашу. Статистика, тақырыптық карталар, И. Тюнен үлгісі, гербар материалы, интернет ресурстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығының географиясы және агроөнеркәсіптік кешен
    Несиелер: 3

    Мақсаты: әлемдік азық-түлік шаруашылығының міндеттерін шешуде әлемдік агроөнеркәсіп кешенінің рөлін зерттеу. Әр түрлі елдерде әлеуметтік жағдайлардың ерекшеліктерін, техникалық деңгейін, құрылымын және саланың ұйымдастырылуын зерттеу дағдыларын дамыту. Әлемдік агроөнеркәсіп кешенін дамытудың табиғи-ресурстық әлеуеті, оны жеке географиялық аймақтар, өңірлер мен елдер бойынша саралау туралы түсінік алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: жер бетінің табиғи ландшафттарын, планетарлық (белдік-аймақтық) заңдылықтарды және олардың пайда болуы, дамуы мен таралуының жергілікті шарттарын зерттеу. Материктер мен мұхиттарды ірі табиғи-аумақтық кешендер ретінде көрсету, олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтары, кешенді сипаттама принциптері. Материктер мен мұхиттарды физика-географиялық аудандастыру принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халықтар географиясы және демография негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: халықтың жер шарында орналасу динамикасын, қазіргі санын және ерекшеліктерін зерттеу. Демография, халық және экономика негіздерін, бала тууды, өлім-жітімді сипаттайтын көрсеткіштерді көрсету. Халықтың көші-қонын және олардың географиясын талдау. Этнография және этногеография негіздерін, адам нәсілдерін, халықтың діни құрамын, халықтың әлеуметтік құрамын, Еңбек ресурстарын және оларды пайдалануды, қоныстандыру түрлері мен нысандарын, қоныстандыру сипатын анықтайтын факторларды қарастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Батыс Қазақстан физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты-табиғи компоненттерді: рельеф, геологиялық құрылым, климат, ішкі су, топырақ, табиғи аймақтар, өсімдіктер мен жануарлар әлемін зерттеу. Батыс Қазақстанның табиғи ортасының алуан түрлілігін көрсету, оның ішінде аймақ табиғатындағы өзгерістерді көрсету. Студенттердің Қазақстанның физикалық географиясындағы географиялық заңдардың қалыптасуын ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Геоинформатика
    Несиелер: 3

    Геоақпараттық жүйелерді жобалау, құру, пайдалану және пайдалану бойынша, геоақпараттық технологияларды әзірлеу бойынша, қолданбалы аспектілер немесе практикалық және геоақпараттық мақсаттар үшін ГАЖ қосымшасы бойынша дағдыларды қалыптастыру. Ғылыми зерттеулерде геоақпараттық жүйелерді (ГАЖ) пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Табиғи, шаруашылық және әлеуметтік нысандарды компьютерлік моделдеу туралы түсінік беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Метеорология және климатология
    Несиелер: 6

    Мақсаты: жер атмосферасын зерттеу, қандай да бір кезеңде атмосфераның орташа сипаттамаларының өзгеру динамикасын зерттеу болып табылады-бірнеше жыл, бірнеше он жыл немесе одан да ұзақ уақыт. Жаһандық климатты, жағдайдың статистикалық жиынтығы ретінде қарастыру. Көп жылдық кезеңдер үшін атмосфера - Мұхит - құрлық - криосфера - биосфера жүйесін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жергілікті жердің географиясын оқыту
    Несиелер: 5

    Мақсаты: БҚО географиясын зерттеу географиялық білім беру үдерісінде өлкетану және патриоттық тәрбие беру дағдыларын қалыптастырады. Бұл ретте БҚО шекарасының ұзақтығы мен сипатын талдау қабілеті дамиды. Материалдағы БҚО дағдылары қалыптасады зерттеу ерекшеліктері қоныстану және шаруашылық игеру, БҚО, табиғи БҚО ресурстарымен қамтамасыз ету және жағдайы. Демографиялық әлеуетті, халық құрылымындағы негізгі аумақтық айырмашылықтарды сипаттау үшін статистикалық материал пайдаланылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Географиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: гипотезаларды салыстыру және тексеру мақсатында алғашқы статистикалық деректерді жинау және өңдеу әдістерін меңгеру. Географиядағы модельдеудің негізгі принциптерін меңгеру. Негізгі далалық зерттеулер дағдылары. Географияда сандық әдістерді қолдану. Географиялық зерттеулердің алынған нәтижелерін көрнекі бейнелеу тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Елтану
    Несиелер: 6

    Мақсаты: елдерді кешенді зерттеу, олардың табиғаты, халқы, шаруашылығы, мәдениеті және әлеуметтік ұйымдары туралы әртүрлі деректерді жүйелеу және жалпылау. Кешенді елтану сипаттамаларын құру. Аумақтық қоғамдастықтардың даму факторларын зерттеу: геосаяси, географиялық, экономикалық, әлеуметтік-мәдени, конфессиялық ерекшеліктер. Аймақтық топтарды, елдер мен олардың өңірлерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ауыл шаруашылығының географиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: әлемдік шаруашылықтың азық-түлік проблемасын шешудегі ауыл шаруашылығының рөлін зерттеу. Әлем елдерінде ауыл шаруашылығы саласының әлеуметтік жағдайларының, техникалық деңгейінің, құрылымының және ұйымдастырудың ерекшеліктерін қарастыру. Ғылыми-техникалық революцияның ауыл шаруашылығы тиімділігінің өсуіне әсерін көрсету. Экологиялық таза өнім алуды, Ауыл шаруашылығын дамытудың табиғи-ресурстық әлеуетін, оны жеке географиялық аймақтар, аймақтар мен елдер бойынша саралауды ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дүниежүзінің табиғат ресурстарын шаруашылық бағалау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемнің әртүрлі табиғи ресурстарын қалыптастыру, орналастыру және пайдалану ерекшеліктеріне әсер ететін негізгі факторларды көрсету. Табиғи ресурстардың жіктелуін, олардың әлемнің қазіргі заманғы өнеркәсіптік кешендерін қалыптастырудағы және дамытудағы маңызын зерттеу. Әлем өңірлерінің табиғи-ресурстық әлеуетін талдау. Аумақтың табиғи-ресурстық әлеуетін пайдалану тиімділігін арттыру жолдары мен даму перспективаларын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Географиялық экспертиза
    Несиелер: 6

    Мақсаты: сараптамалық жұмыс пен экологиялық жобалаудың негізгі дағдылары туралы түсінік беру. Шаруашылық қызметті экологиялық негіздеу бойынша тапсырмаларды орындау процесін ашу, объектілердің қоршаған ортаға әсерін бағалау әдістерін дұрыс қолдана білу. Әртүрлі шаруашылық іс-шаралар мен объектілердің қоршаған ортаға және адамның тіршілік ету ортасына әсерін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аймақтық экономика 1 б
    Несиелер: 5

    Мақсаты: өңірдің аумағын, оның табиғи-ресурстық әлеуетін, экономикасын, оның құрылымдық қайта құру, еңбек ресурстарын зерттеу. Экономиканы табиғи орта мен халықты географиялық зерттеумен қатар Географиялық зерттеулер кешенінде қажетті буын ретінде зерттеу. Өндірістік күштердің орналасуын және өңірлердің экономикасын ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Медициналық география
    Несиелер: 5

    Мақсаты: медициналық-Географиялық зерттеулер жүргізуге, салауатты өмір салтын насихаттауға, өңірдің денсаулық сақтау жүйесін оңтайландыру бойынша жобалық қызметке дайындықты қалыптастырады. Медициналық географияның табиғи, әлеуметтік және экономикалық жағдайлармен себеп-салдарлық байланысын пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Аудандардың медициналық-географиялық сипаттамасын құру, әр түрлі аймақтардағы халықтың әртүрлі аурушаңдығының негізгі заңдылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Гидрология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: рельефті, оның шығу тегін, даму тарихын зерттеу. Табиғи суларды, олардың атмосферамен және литосферамен өзара әрекеттесуін, сондай-ақ олардың ағатын құбылыстар мен процестерді көрсету. Құрлықтың рельефін, мұхит түбін қарастыру. Рельефтің шығу тегін, жасын, даму тарихын, қазіргі заманғы динамикасын зерттеу. Мұхиттарда, теңіздерде, өзендерде гидросфера суының барлық түрлерін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Геоэкономика негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сыртқы саяси мақсаттарға, әлемдік немесе өңірлік экономикалық жолмен қол жеткізуді қамтамасыз ететін мемлекеттің экономикалық қуаты туралы түсінік беру. Мемлекеттік және аймақтық білім беру үрдістерін көрсету. Нақты Халықаралық құрылымдарды—экономикалық, қаржылық және интеграциялық бірлестіктерді, трансұлттық корпорацияларды, еурорегиондарды, еркін экономикалық аймақтарды, сондай-ақ геосаяси субъектілерді ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазақстан Республикасының мысалында ірі индустриалды – ауыл шаруашылығы аймағын кешенді зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Энергетика, отын, металлургия, машина жасау және химия өнеркәсібі орталықтарының қызметін талдауға дайындықты қалыптастыру. Экономикалық Аудан туралы түсінік беру.экономикалық-географиялық аудандастыру әдістері мен әдістері. Өлкетану жұмыстарын жүргізуге, білім беру қызметінде материалда патриоттық тәрбиені пайдалануға дайындығын қалыптастыру. ҚР экономикалық-географиялық сипаттамасы. Статистикалық, картографиялық және электрондық ақпарат көздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дүние жүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы 1 б
    Несиелер: 5

    Мақсаты: терең және қарқынды өзгерістерді ескере отырып, әлемдік шаруашылықтың салалық құрылымын зерттеу. Әлемнің қазіргі заманғы саяси картасын, мемлекеттік құрылысты қалыптастырудың негізгі кезеңдерін көрсету (басқару нысандары және әкімшілік бөлу). Әлемдік табиғи ресурстардың, халықтың, әлемдік шаруашылық салаларының географиясын және адамзаттың жаһандық мәселелерін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Tабиғат ресурстары географиясы
    Несиелер: 5

    Табиғи ресурстардың географиясы табиғи ресурстардың жеке түрлері мен аумақтық үйлесімдерінің орналасуын және құрылымын, оларды экономикалық бағалау және ұтымды шаруашылық пайдалану мәселелерін талдау қабілетін қалыптастырады. Табиғи ресурстар мен қоршаған ортаны қорғаудың және молықтырудың географиялық аспектілерін, адамзаттың ресурстық қамтамасыз ету проблемаларын зерделеуге байланысты ГПР мәнін түсіну. Географиялық тақырыптық карталарды және статистикалық деректерді пайдалану құралы ретінде құзыреттілігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: географиялық білім беруді өткізу үшін педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру. Түсініктерді, географиялық заңдылықтар мен құбылыстарды зерттеудің озық формалары мен әдістерін пайдалану дағдыларын дамыту. Қазіргі дидактикалық құралдармен және оқыту құралдарымен, түсіндірмелі және терминологиялық сөздіктермен, географиядан анықтамалық әдебиеттермен жұмыс істей білу. География бойынша жаңа оқулықтар мен бағдарламалар, ҚР БҒМ құжаттары, рөлдік ойындар, интерактивті тақта, ДК, интернет ресурстар

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Көлік географиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: көлік пен тасымалдаудың аумақтық орналасуын, оның заңдылықтарын, елдер мен аудандардың аумақтық-шаруашылық кешендерінің құрамындағы көліктің даму жағдайы мен ерекшеліктерін зерттеу. Халықаралық және ауданаралық географиялық еңбек бөлінісіндегі көліктің рөлін ашу. Тасымалдау қашықтығын аумақтық еңбек бөлінісінің қарқындылық көрсеткіші ретінде сипаттау. Жүк массасының құрамы өзгеруінің құрылымы мен үрдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Аймақтық экономика 2 б
    Несиелер: 3

    Мақсаты: өңірдің аумағын, оның табиғи-ресурстық әлеуетін, экономикасын, оның құрылымдық қайта құру, еңбек ресурстарын зерттеу. Экономиканы табиғи орта мен халықты географиялық зерттеумен қатар Географиялық зерттеулер кешенінде қажетті буын ретінде зерттеу. Өндірістік күштердің орналасуын және өңірлердің экономикасын ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қалалар географиясы және қалалық жоспарлау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қала мәселелерін және олардың жүйелерін талдаудың әдіснамалық мәселелерін, сондай-ақ қалалық жоспарлауды зерттеу болып табылады. Қалалық қоныстардың морфологиясын, эволюциясын, жіктелуін және олардың қоршаған ортамен және қоғаммен байланысын көрсету. Құрылыс және әлеуметтік аспектілерді ескере отырып, жерді пайдалануды жоспарлау дағдыларын қалыптастыру. Қалалық жоспарлаудың қоршаған табиғи ортамен және экономикалық-географиялық жағдаймен байланысын қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мектеп географиясының ғылыми негіздері
    Несиелер: 3

    Білім беру қызметінде мектеп географиясының мазмұны мен құрылымын, географиялық білім беру стандартын, мектеп курсы құрылған география ғылымының негізгі заңдарын, теориялары мен гипотезаларын, мектептегі географияны зерттеу әдістемесінің ерекшеліктерін пайдалануға дайындық. Жалпы географиялық фонда Қазақстандағы мектеп географиясының ғылыми мазмұнын, оқушылардың географиялық ойлауын қалыптастыруда және оларды география тілімен таныстыруда қолдана білу. Мектеп географиясы бойынша бағдарламалар мен оқулықтар, ҚР БҒМ құжаттары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Өнеркәсіп өндірісін территориялық ұымдастыру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: өнеркәсіптік өндірістің құрылымын талдау дағдыларын қалыптастыру және оның даму ерекшеліктері. Өнеркәсіптік өндіріс пен табиғи орта арасындағы өзара қарым-қатынасты, өнеркәсіптік өндірістің салаларға бөлінуін көрсетеді. Зерттеу үшін өнеркәсіптік өндіріс салалары арасындағы технологиялық байланыстарды қолдана білу өндірістік өндірісті аумақтық ұйымдастыру. Өндірістік-аумақтық байланыстарын ескере отырып, өнеркәсіп кәсіпорындарын орналастыру бойынша үдерістер мен іс-қимылдар жиынтығын қарастыра білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Табиғи ресурстарының аумақтық үйлесімі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Табиғи ресурстардың барлық түрлерінің нақты аумақта орналасу заңдылықтарын ашу. ТРАҮ үшін шынайы құндылық пен идеалды құндылықты анықтау дағдыларын қалыптастыру. Негізгі мемлекеттердің тарихи дамуында және қазіргі экономикалық және геосаяси ықпалында әлемнің жекелеген өңірлерінің ТРАҮ мәнін зерделеуде себеп-салдарлық байланыстарды пайдалануды үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дүние жүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы 2 б
    Несиелер: 3

    Мақсаты: әлем елдерінің алуан түрлілігін, елдер топтастығы мен типологиясын зерттеу. Қазіргі заманғы әлеуметтік-экономикалық кеңістікті аймақтандыру принциптері мен әдістерін және негізгі өңірлер мен шетел әлем елдерінің сипаттамаларын қарастыру. Әлем аймақтарының сипаттамасын ашу: шетелдік Еуропа, шетелдік Азия, Африка, Солтүстік және Латын Америкасы, Австралия және Мұхит.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымда жұмыс істеуге қабілетті.

  • Код ON2

    Оқылатын саланың алдыңғы қатарлы білімдеріне және академиялық адалдық принциптеріне негізделген дәлелдерді қолдану.

  • Код ON3

    Заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ақпаратты талдай алады.

  • Код ON4

    Экономикалық, құқықтық білім негіздерін, академиялық адалдық негіздері және принциптерін, қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуын, Төтенше жағдайлар кезінде қорғау дағдыларын қолдана алады.

  • Код ON5

    Әр түрлі физика - және экономикалық-географиялық құбылыстар мен процестердің өзара әрекеттесуі нәтижесінде құрастырылатын аумақтың географиялық бейнесін құру дағдыларын пайдалану.

  • Код ON6

    Географиялық қабықтың қызмет ету заңдылықтарын, оның бөліктерінің уақыт пен кеңістікте өзара әрекеттесуін бағалауға қабілетті.

  • Код ON7

    Қазіргі демографиялық, экологиялық және геосаяси мәселелерді жалпылау.

  • Код ON8

    Білім беру ұйымдарында оқу-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру технологиясын және географиялық құралдармен, оның ішінде қашықтықтан оқыту жағдайында жұмыс істеу дағдысын қолдану.

  • Код ON9

    Қазақстанның табиғи ерекшеліктерін, минералды-ресурстық, әлеуметтік-демографиялық, өндірістік-экономикалық әлеуетін талдау.

  • Код ON10

    Географиялық аймақтар мен экономика салаларының әртүрлі табиғи және әлеуметтік-экономикалық жағдайларында өмір сүру және шаруашылық қызметінің ерекшеліктері туралы білімді практикада қолдану.

  • Код ON11

    Кәсіби қызметте туындайтын міндеттерді шешу үшін ғылыми әдістер мен академиялық хатты қолдану.

  • Код ON12

    Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымда жұмыс істеуге қабілетті.

Top